Attila
Sunday, October 29, 2017 10:35:22 AM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Attila 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Attila 

Nálunk "nem fut az e-kliens program" hibaüzenetet kapjuk, pedig többször is újratelepítettünk mindent, és a háttérben fut az e-kliens program (legalábbis a leírtak szerint működik). Olyan, mintha nem látná az Xdoki programja nem látná a háttérben futó e-kliens programot. Kérem a segítségüket.

Köszönettel:

Lepp-G. Attila

Megadná a pontos üzenetet? Az eTÉR kommunikációs programról van szó? (Mert Ön e-kliens-ről ír)

Elnézést, valóban eTér kommunikációs programot írt ki.

Kedves Attila,

Kérem próbálja meg a leírás alapján beállítani. Ha többgépes visualt használ, akkor elég csak egy gépen, javasolt a főgép, vagy a szerver.

Egygépes rendszert használunk, mindent a leírtak szerint csináltunk, többször is újratelepítettünk mindent, de a hiba ugyanúgy fellép. Teljesen tanácstalanok vagyunk, mert pénteken a telefonos ügyfélszolgálat is azzal rázott le, hogy hívjunk informatikust, de Ő sem tudott ebben segíteni.

Varga Sándor
Sunday, October 29, 2017 10:58:17 AM
Originally Posted by: Attila 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Attila 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Attila 

Nálunk "nem fut az e-kliens program" hibaüzenetet kapjuk, pedig többször is újratelepítettünk mindent, és a háttérben fut az e-kliens program (legalábbis a leírtak szerint működik). Olyan, mintha nem látná az Xdoki programja nem látná a háttérben futó e-kliens programot. Kérem a segítségüket.

Köszönettel:

Lepp-G. Attila

Megadná a pontos üzenetet? Az eTÉR kommunikációs programról van szó? (Mert Ön e-kliens-ről ír)

Elnézést, valóban eTér kommunikációs programot írt ki.

Kedves Attila,

Kérem próbálja meg a leírás alapján beállítani. Ha többgépes visualt használ, akkor elég csak egy gépen, javasolt a főgép, vagy a szerver.

Egygépes rendszert használunk, mindent a leírtak szerint csináltunk, többször is újratelepítettünk mindent, de a hiba ugyanúgy fellép. Teljesen tanácstalanok vagyunk, mert pénteken a telefonos ügyfélszolgálat is azzal rázott le, hogy hívjunk informatikust, de Ő sem tudott ebben segíteni.

Elnézést, ha olyat kérdezek, amit esetleg már mondott vagy írt.

Windows vezérlőpult - Programok és szolgáltatások részbe kellene belépni.

Bal oldalon Windows szolgáltatások be- és kikapcsolása szövegre kattintani. (várni kell amíg betölti a listát)

Ebben a listában szerepel-e (Microsoft) .NET Framework 4-es vagy magasabb verziójú sor, és van-e előtte pipa?


Varga Sándor
Dr. Svéda Melinda
Sunday, October 29, 2017 11:31:01 AM
Originally Posted by: Papp Attila 

Originally Posted by: lalidoki72 

Tisztelt Sándor!

Tehát az ETÉR működik (frissítés után már csak 1 gépen - SERVER-en) és az új ellátáskor KAT hibajel. jelentkeuzik: KAT bejegyzés hozzáadása, Hibák: ez az osztály ezt az eseményt nem küldheti be!!! Ez mit jelent? A regisztrációt végig futtattam, aktiváltam orvosként a személyit, ill. az ETÉR-be való bejelentkezés is megy , adatok rendben. Igaz hogy jogosultságot és stb-t nem rendel hozzá, de úgy tudtam automatikusan történik. Mit kell tenni, mi a köv. lépés? A következőkben az algépen hogy fog működni az ETÉR, ha csak a SERVER-en lehet a klienst futtatni? Ill. ha majd lesz asszisztens (jelenleg nincs), őt hol kell majd regisztrálni ( a Matrixban?, Jogosultság? stb?)?

Köszönettel dr. Herczeg

Tisztelt Doktor úr!

Az 'Ez az osztály ezt az eseményt nem küldheti be' hiba érdekes, mert alapellátásnál ezzel még nem találkoztunk. Ez arra utal, hogy a beállított OTH9 szervezeti egység nem egy alapellátási osztály. Vagy el van írva a kód vagy az OTH nyilvántartásban nem jó a típusa.

Elkérhetnénk a praxisának az OTH6 és OTH9 kódját, hogy megnézzük?

Nálunk is ugyan ez a probléma!(Egyébként receptet feltölti, nyomtatja kóddal) A praxis OTH6 kódja: 505093 OTH9: 150095001

Köszönettel: Dr. Svéda Melinda

Varga Sándor
Sunday, October 29, 2017 12:00:16 PM
Originally Posted by: Dr. Svéda Melinda 

Nálunk is ugyan ez a probléma!(Egyébként receptet feltölti, nyomtatja kóddal) A praxis OTH6 kódja: 505093 OTH9: 150095001

Köszönettel: Dr. Svéda Melinda

Kedves doktornő,

Az antsz.hu/euszolg oldal szerint az ön által megadott OTH6 kódhoz a 001035850 OTH9 kód tartozik. Kérem módosítsa és próbálja ki azzal.


Varga Sándor
Dr. Svéda Melinda
Sunday, October 29, 2017 12:47:20 PM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Dr. Svéda Melinda 

Nálunk is ugyan ez a probléma!(Egyébként receptet feltölti, nyomtatja kóddal) A praxis OTH6 kódja: 505093 OTH9: 150095001

Köszönettel: Dr. Svéda Melinda

Kedves doktornő,

Az antsz.hu/euszolg oldal szerint az ön által megadott OTH6 kódhoz a 001035850 OTH9 kód tartozik. Kérem módosítsa és próbálja ki azzal.

Rendben. Holnap megpróbáljuk. Köszönöm!

Attila
Sunday, October 29, 2017 1:00:44 PM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Attila 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Attila 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Attila 

Nálunk "nem fut az e-kliens program" hibaüzenetet kapjuk, pedig többször is újratelepítettünk mindent, és a háttérben fut az e-kliens program (legalábbis a leírtak szerint működik). Olyan, mintha nem látná az Xdoki programja nem látná a háttérben futó e-kliens programot. Kérem a segítségüket.

Köszönettel:

Lepp-G. Attila

Megadná a pontos üzenetet? Az eTÉR kommunikációs programról van szó? (Mert Ön e-kliens-ről ír)

Elnézést, valóban eTér kommunikációs programot írt ki.

Kedves Attila,

Kérem próbálja meg a leírás alapján beállítani. Ha többgépes visualt használ, akkor elég csak egy gépen, javasolt a főgép, vagy a szerver.

Egygépes rendszert használunk, mindent a leírtak szerint csináltunk, többször is újratelepítettünk mindent, de a hiba ugyanúgy fellép. Teljesen tanácstalanok vagyunk, mert pénteken a telefonos ügyfélszolgálat is azzal rázott le, hogy hívjunk informatikust, de Ő sem tudott ebben segíteni.

Elnézést, ha olyat kérdezek, amit esetleg már mondott vagy írt.

Windows vezérlőpult - Programok és szolgáltatások részbe kellene belépni.

Bal oldalon Windows szolgáltatások be- és kikapcsolása szövegre kattintani. (várni kell amíg betölti a listát)

Ebben a listában szerepel-e (Microsoft) .NET Framework 4-es vagy magasabb verziójú sor, és van-e előtte pipa?

Ma újr a próbálkoztunk és a pontos hibaüzenet, amit az Xdoki indításkor kiír: Nem fut az eSzemélyi Kliens program! A háttérben ennek ellenére rendesen fut az eSzemélyi kliens kártyakezelő alkalmazás. Miért nem érzékeli az Xdoki program? Telepítettük és fut a VisualETÉR alkalmazás is. A NET Framework 4.5-ös verziója be van pipálva.

Dr.Ghanem Niyaz
Sunday, October 29, 2017 1:14:17 PM
Tisztelt Infomix csapat !

Nálam minden okés ! műkődik az EESZT,nyomtat e-receptet már 4 napja, KAT is ok.

De ..

Csak az orvos e-szig.-t kéri, nem is ajánl lehetőséget választani, hogy ki akar belépni orvos vagy asszisztens !

Hol tudom beállítani hogy az asszisztens is be tudjon lépni !

Köszönjük a sok türelmet és a rendkívüli segítséget !

Üdv.

Dr.Ghanem Niyaz

Záhony

Varga Sándor
Sunday, October 29, 2017 1:36:45 PM
Originally Posted by: Dr.Ghanem Niyaz 

Tisztelt Infomix csapat !

Nálam minden okés ! műkődik az EESZT,nyomtat e-receptet már 4 napja, KAT is ok.

De ..

Csak az orvos e-szig.-t kéri, nem is ajánl lehetőséget választani, hogy ki akar belépni orvos vagy asszisztens !

Hol tudom beállítani hogy az asszisztens is be tudjon lépni !

Köszönjük a sok türelmet és a rendkívüli segítséget !

Üdv.

Dr.Ghanem Niyaz

Záhony

Kedves doktorúr,

A következő verzióváltó levélben lesz hozzá leírás, már csak egy pár nap 🙂


Varga Sándor
Varga Sándor
Sunday, October 29, 2017 1:44:22 PM
Originally Posted by: Attila 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Attila 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Attila 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Attila 

Nálunk "nem fut az e-kliens program" hibaüzenetet kapjuk, pedig többször is újratelepítettünk mindent, és a háttérben fut az e-kliens program (legalábbis a leírtak szerint működik). Olyan, mintha nem látná az Xdoki programja nem látná a háttérben futó e-kliens programot. Kérem a segítségüket.

Köszönettel:

Lepp-G. Attila

Megadná a pontos üzenetet? Az eTÉR kommunikációs programról van szó? (Mert Ön e-kliens-ről ír)

Elnézést, valóban eTér kommunikációs programot írt ki.

Kedves Attila,

Kérem próbálja meg a leírás alapján beállítani. Ha többgépes visualt használ, akkor elég csak egy gépen, javasolt a főgép, vagy a szerver.

Egygépes rendszert használunk, mindent a leírtak szerint csináltunk, többször is újratelepítettünk mindent, de a hiba ugyanúgy fellép. Teljesen tanácstalanok vagyunk, mert pénteken a telefonos ügyfélszolgálat is azzal rázott le, hogy hívjunk informatikust, de Ő sem tudott ebben segíteni.

Elnézést, ha olyat kérdezek, amit esetleg már mondott vagy írt.

Windows vezérlőpult - Programok és szolgáltatások részbe kellene belépni.

Bal oldalon Windows szolgáltatások be- és kikapcsolása szövegre kattintani. (várni kell amíg betölti a listát)

Ebben a listában szerepel-e (Microsoft) .NET Framework 4-es vagy magasabb verziójú sor, és van-e előtte pipa?

Ma újr a próbálkoztunk és a pontos hibaüzenet, amit az Xdoki indításkor kiír: Nem fut az eSzemélyi Kliens program! A háttérben ennek ellenére rendesen fut az eSzemélyi kliens kártyakezelő alkalmazás. Miért nem érzékeli az Xdoki program? Telepítettük és fut a VisualETÉR alkalmazás is. A NET Framework 4.5-ös verziója be van pipálva.

Amikor fut az eSzemélyi kliens program, akkor annak is egy kis ikonja van a windows jobb alsó sarkában a futó alkalmazásoknál. Az ikonra kattintva megnyílik, ilyen állapotban a fájl menü kilépés parancsával bezárható, majd újra elindítható. Amikor egy ilyen újraindítást követően beteszi az olvasóba az igazolványát, akkor az első három részen kell zöld OK jelzést látnia.

Egyébként több oka is lehet az ilyen üzenetnek

nem jó, nem a windows verziónak megfelelő telepítővel lett telepítve

telepítés közben a bekapcsolt vírusvédelem miatt nem megfelelően, esetleg hibásan települt

olyan USB portba dugva használják, amiről nem kap megfelelő tápfeszültséget


Varga Sándor
Attila
Sunday, October 29, 2017 2:13:41 PM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Attila 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Attila 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Attila 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Attila 

Nálunk "nem fut az e-kliens program" hibaüzenetet kapjuk, pedig többször is újratelepítettünk mindent, és a háttérben fut az e-kliens program (legalábbis a leírtak szerint működik). Olyan, mintha nem látná az Xdoki programja nem látná a háttérben futó e-kliens programot. Kérem a segítségüket.

Köszönettel:

Lepp-G. Attila

Megadná a pontos üzenetet? Az eTÉR kommunikációs programról van szó? (Mert Ön e-kliens-ről ír)

Elnézést, valóban eTér kommunikációs programot írt ki.

Kedves Attila,

Kérem próbálja meg a leírás alapján beállítani. Ha többgépes visualt használ, akkor elég csak egy gépen, javasolt a főgép, vagy a szerver.

Egygépes rendszert használunk, mindent a leírtak szerint csináltunk, többször is újratelepítettünk mindent, de a hiba ugyanúgy fellép. Teljesen tanácstalanok vagyunk, mert pénteken a telefonos ügyfélszolgálat is azzal rázott le, hogy hívjunk informatikust, de Ő sem tudott ebben segíteni.

Elnézést, ha olyat kérdezek, amit esetleg már mondott vagy írt.

Windows vezérlőpult - Programok és szolgáltatások részbe kellene belépni.

Bal oldalon Windows szolgáltatások be- és kikapcsolása szövegre kattintani. (várni kell amíg betölti a listát)

Ebben a listában szerepel-e (Microsoft) .NET Framework 4-es vagy magasabb verziójú sor, és van-e előtte pipa?

Ma újr a próbálkoztunk és a pontos hibaüzenet, amit az Xdoki indításkor kiír: Nem fut az eSzemélyi Kliens program! A háttérben ennek ellenére rendesen fut az eSzemélyi kliens kártyakezelő alkalmazás. Miért nem érzékeli az Xdoki program? Telepítettük és fut a VisualETÉR alkalmazás is. A NET Framework 4.5-ös verziója be van pipálva.

Amikor fut az eSzemélyi kliens program, akkor annak is egy kis ikonja van a windows jobb alsó sarkában a futó alkalmazásoknál. Az ikonra kattintva megnyílik, ilyen állapotban a fájl menü kilépés parancsával bezárható, majd újra elindítható. Amikor egy ilyen újraindítást követően beteszi az olvasóba az igazolványát, akkor az első három részen kell zöld OK jelzést látnia.

Egyébként több oka is lehet az ilyen üzenetnek

nem jó, nem a windows verziónak megfelelő telepítővel lett telepítve

telepítés közben a bekapcsolt vírusvédelem miatt nem megfelelően, esetleg hibásan települt

olyan USB portba dugva használják, amiről nem kap megfelelő tápfeszültséget

Leellenőriztem a fent leírtakat, de elvileg minden rendben kéne legyen. Esetleg az okozhat problémát, hogy az Xdoki a 😨 meghajtón fut, míg a kártyaolvasó a C: meghajtón? Kitől kérhetünk így segítséget, mert így nem tudunk továbblépni és kifogytunk az ötletekből. Távsegítséget kérhetünk?

dr. Szemerédi László
Sunday, October 29, 2017 2:32:01 PM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: dr. Szemerédi László 

IxNet. SAML-jegy kérés ok. Utána receptnyomtatást próbáltam volna. Recept-nyomtatásnál ezt írja:

https://if.eeszt.gov.hu/REC/Service 

Feltöltési sebességem: 10,5 Mbit/sec.

Kérdésem: Hogyan tudom majd kikapcsolni az EESZT-t, hogy a hétfői rendelés a megszokott sebességgel teljen? - Rendelésen kívül majd próbálgatom az EESZT-t, de rendelés közben nincs idő.

Köszönöm a választ:

dr. Szemerédi László

November 1-ig a teljes EESZT panelt ki tudja kapcsolni, és akkor EESZT nélkül tud dolgozni. Ha csak a receptírást szeretné kikapcsolni, akkor a panel beállítások fülén, az alsó sorban vegye ki a pipát a REC elől.

Kezdem feladni! Segítség!

Szóval: SAML-jegyet mindig kapok, KAT-bejegyzés ok. De receptet egyáltalán nem tudok nyomtatni. Úgy is próbáltam, hogy az EESZT-panelban a REC-nél kiveszem a pipát. Így sem nyomtat (bár ilyenkor időtúllépést legalább nem ír). De egyáltalán nem nyomtat. (Beutalót igen.)

Próbáltam, hogy IxNetKözpontba gazda-gazdával belépek, leállítom az EESZT-t és "simán" kilépek. És ha elindítom az IxNet-et, így is kéri a kártyámat, ad SAML-jegyet, stb, de egyáltalán nem nyomtat receptet. Mintha le sem állítottam volna az EESZT-t.

Szóval nem nyomtat receptet, és holnap már rendelés. Én rontom el és én nem tudom jól kikapcsolni az EESZT-t?

Varga Sándor
Sunday, October 29, 2017 2:37:59 PM
Originally Posted by: Attila 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Attila 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Attila 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Attila 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Attila 

Nálunk "nem fut az e-kliens program" hibaüzenetet kapjuk, pedig többször is újratelepítettünk mindent, és a háttérben fut az e-kliens program (legalábbis a leírtak szerint működik). Olyan, mintha nem látná az Xdoki programja nem látná a háttérben futó e-kliens programot. Kérem a segítségüket.

Köszönettel:

Lepp-G. Attila

Megadná a pontos üzenetet? Az eTÉR kommunikációs programról van szó? (Mert Ön e-kliens-ről ír)

Elnézést, valóban eTér kommunikációs programot írt ki.

Kedves Attila,

Kérem próbálja meg a leírás alapján beállítani. Ha többgépes visualt használ, akkor elég csak egy gépen, javasolt a főgép, vagy a szerver.

Egygépes rendszert használunk, mindent a leírtak szerint csináltunk, többször is újratelepítettünk mindent, de a hiba ugyanúgy fellép. Teljesen tanácstalanok vagyunk, mert pénteken a telefonos ügyfélszolgálat is azzal rázott le, hogy hívjunk informatikust, de Ő sem tudott ebben segíteni.

Elnézést, ha olyat kérdezek, amit esetleg már mondott vagy írt.

Windows vezérlőpult - Programok és szolgáltatások részbe kellene belépni.

Bal oldalon Windows szolgáltatások be- és kikapcsolása szövegre kattintani. (várni kell amíg betölti a listát)

Ebben a listában szerepel-e (Microsoft) .NET Framework 4-es vagy magasabb verziójú sor, és van-e előtte pipa?

Ma újr a próbálkoztunk és a pontos hibaüzenet, amit az Xdoki indításkor kiír: Nem fut az eSzemélyi Kliens program! A háttérben ennek ellenére rendesen fut az eSzemélyi kliens kártyakezelő alkalmazás. Miért nem érzékeli az Xdoki program? Telepítettük és fut a VisualETÉR alkalmazás is. A NET Framework 4.5-ös verziója be van pipálva.

Amikor fut az eSzemélyi kliens program, akkor annak is egy kis ikonja van a windows jobb alsó sarkában a futó alkalmazásoknál. Az ikonra kattintva megnyílik, ilyen állapotban a fájl menü kilépés parancsával bezárható, majd újra elindítható. Amikor egy ilyen újraindítást követően beteszi az olvasóba az igazolványát, akkor az első három részen kell zöld OK jelzést látnia.

Egyébként több oka is lehet az ilyen üzenetnek

nem jó, nem a windows verziónak megfelelő telepítővel lett telepítve

telepítés közben a bekapcsolt vírusvédelem miatt nem megfelelően, esetleg hibásan települt

olyan USB portba dugva használják, amiről nem kap megfelelő tápfeszültséget

Leellenőriztem a fent leírtakat, de elvileg minden rendben kéne legyen. Esetleg az okozhat problémát, hogy az Xdoki a 😨 meghajtón fut, míg a kártyaolvasó a C: meghajtón? Kitől kérhetünk így segítséget, mert így nem tudunk továbblépni és kifogytunk az ötletekből. Távsegítséget kérhetünk?

Igen, lehet. Kérem küldjön egy emailt az infomix@infomix.hu-ra orvos névvel és telefonos elérhetőséggel, a kollégáim keresni fogják.


Varga Sándor
Varga Sándor
Sunday, October 29, 2017 2:47:57 PM
Originally Posted by: dr. Szemerédi László 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: dr. Szemerédi László 

IxNet. SAML-jegy kérés ok. Utána receptnyomtatást próbáltam volna. Recept-nyomtatásnál ezt írja:

https://if.eeszt.gov.hu/REC/Service 

Feltöltési sebességem: 10,5 Mbit/sec.

Kérdésem: Hogyan tudom majd kikapcsolni az EESZT-t, hogy a hétfői rendelés a megszokott sebességgel teljen? - Rendelésen kívül majd próbálgatom az EESZT-t, de rendelés közben nincs idő.

Köszönöm a választ:

dr. Szemerédi László

November 1-ig a teljes EESZT panelt ki tudja kapcsolni, és akkor EESZT nélkül tud dolgozni. Ha csak a receptírást szeretné kikapcsolni, akkor a panel beállítások fülén, az alsó sorban vegye ki a pipát a REC elől.

Kezdem feladni! Segítség!

Szóval: SAML-jegyet mindig kapok, KAT-bejegyzés ok. De receptet egyáltalán nem tudok nyomtatni. Úgy is próbáltam, hogy az EESZT-panelban a REC-nél kiveszem a pipát. Így sem nyomtat (bár ilyenkor időtúllépést legalább nem ír). De egyáltalán nem nyomtat. (Beutalót igen.)

Próbáltam, hogy IxNetKözpontba gazda-gazdával belépek, leállítom az EESZT-t és "simán" kilépek. És ha elindítom az IxNet-et, így is kéri a kártyámat, ad SAML-jegyet, stb, de egyáltalán nem nyomtat receptet. Mintha le sem állítottam volna az EESZT-t.

Szóval nem nyomtat receptet, és holnap már rendelés. Én rontom el és én nem tudom jól kikapcsolni az EESZT-t?

Valami össze van keveredve.

Az EESZT-t az Ixneten belül tudja kikapcsolni az EESZT panel bezárásával (panel jobb felső sarkában található 'X').

Ha az Ixnetközpontban leállítja a szerviz-t, akkor az EESZT panel indításánál jeleznie kellene az Ixnetnek, hogy nem fut a szerviz. Ha ilyen üzenetet nem kap, és valóban leállította, akkor én sem értem:-k

Esetleg mégsem csak a főgépen fut az Ixnetközpontban a szerviz?


Varga Sándor
Dr.Ágoston Katalin
Sunday, October 29, 2017 2:51:07 PM
Originally Posted by: Papp Attila 

Originally Posted by: Dr.Ágoston Katalin 

T. Infomix !

A segítségüket szeretném kérni. Az etér beállítása után " nem fut eSzemélyi Kliens program " hibaüzenetet kapom. Az olvasó máshol működik.Előzőekben leírt Indexben piros lakat beállítása után sem.

Köszönettel

Tisztelt Doktornő!

Kártyaolvasónak (és telepített eSzemélyi Kliens programnak) minden gépen lennie kell, ahol szeretnének a programban EESZT-zni.

Ha ezen a konkrét gépen nem lesz EESZT, akkor az EESZT ablakból ki kell lépni.

Tisztelt Papp Attila!

Valószínűleg félreértettük egymást. Arra akartam utalni, hogy az eSzemélyi Kliens programban működik a kártyaolvasás, jelzi, hogy minden rendben van, viszont az IxDoki programban kapom a hibaüzenetet. A gépen XP van és a .NET Framework 4.0 fut. Ebben az esetben milyen teendőm van még?

Köszönettel

dr. Szemerédi László
Sunday, October 29, 2017 3:02:07 PM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: dr. Szemerédi László 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: dr. Szemerédi László 

IxNet. SAML-jegy kérés ok. Utána receptnyomtatást próbáltam volna. Recept-nyomtatásnál ezt írja:

https://if.eeszt.gov.hu/REC/Service 

Feltöltési sebességem: 10,5 Mbit/sec.

Kérdésem: Hogyan tudom majd kikapcsolni az EESZT-t, hogy a hétfői rendelés a megszokott sebességgel teljen? - Rendelésen kívül majd próbálgatom az EESZT-t, de rendelés közben nincs idő.

Köszönöm a választ:

dr. Szemerédi László

November 1-ig a teljes EESZT panelt ki tudja kapcsolni, és akkor EESZT nélkül tud dolgozni. Ha csak a receptírást szeretné kikapcsolni, akkor a panel beállítások fülén, az alsó sorban vegye ki a pipát a REC elől.

Kezdem feladni! Segítség!

Szóval: SAML-jegyet mindig kapok, KAT-bejegyzés ok. De receptet egyáltalán nem tudok nyomtatni. Úgy is próbáltam, hogy az EESZT-panelban a REC-nél kiveszem a pipát. Így sem nyomtat (bár ilyenkor időtúllépést legalább nem ír). De egyáltalán nem nyomtat. (Beutalót igen.)

Próbáltam, hogy IxNetKözpontba gazda-gazdával belépek, leállítom az EESZT-t és "simán" kilépek. És ha elindítom az IxNet-et, így is kéri a kártyámat, ad SAML-jegyet, stb, de egyáltalán nem nyomtat receptet. Mintha le sem állítottam volna az EESZT-t.

Szóval nem nyomtat receptet, és holnap már rendelés. Én rontom el és én nem tudom jól kikapcsolni az EESZT-t?

Valami össze van keveredve.

Az EESZT-t az Ixneten belül tudja kikapcsolni az EESZT panel bezárásával (panel jobb felső sarkában található 'X').

Ha az Ixnetközpontban leállítja a szerviz-t, akkor az EESZT panel indításánál jeleznie kellene az Ixnetnek, hogy nem fut a szerviz. Ha ilyen üzenetet nem kap, és valóban leállította, akkor én sem értem:-k

Esetleg mégsem csak a főgépen fut az Ixnetközpontban a szerviz?

Nagyon köszönöm a gyors válaszát. Egy kis lépéssel megint előrébb lettem.

Javaslatának megfelelően az IxNet-ben a panel jobb felső sarkában az x-szel kikapcsoltam az EESZT. Innentől gyorsan és rendben nyomtat receptet. Legalább tudok rendelni. És ez már nagy dolog! Köszönöm!

Az eddigi hibám ez volt: Az IxNetközpontban állítottam le a NetService-t és azt hittem, ezzel az IxNet-ben be sem tölti, mivel a Netservice ki van kapcsolva. De nem úgy viselkedett, IxNet indításakor elindult, kérte a kártyát, stb.

Szóval az IxNet-ben most kikapcsoltam az EESZT-t és tudok nyomtatni. Nyertem két napot. Nov 1-től viszont még mindig egyáltalán nem tudok majd receptet nyomtatni. Nincs ötletem.

Papp Attila
Sunday, October 29, 2017 3:11:02 PM
Tisztelt Felhasználók!

Az eSzemélyi Kliens program akkor van helyesen feltelepítve a VisualIx-et/Ixnet-et futtató gépen, ha a következő 2 db alkalmazás fut a Feladatkezelőben:

eSzemelyi Kliens - Card Management Utility (eszig-cmu.exe)

eSzemelyi Kliens - eID Client (eszig-eid.exe)

Ha a két program közül csak az egyik fut, akkor nem jól települt fel a gépre az eSzemélyi Kliens alkalmazás. Ilyenkor teljesen el kell távolítani és gép újraindítás után (ez fontos) újratelepíteni.


Papp Attila

Szoftverfejlesztő

Papp Attila
Sunday, October 29, 2017 3:15:18 PM
Originally Posted by: dr. Szemerédi László 

Nagyon köszönöm a gyors válaszát. Egy kis lépéssel megint előrébb lettem.

Javaslatának megfelelően az IxNet-ben a panel jobb felső sarkában az x-szel kikapcsoltam az EESZT. Innentől gyorsan és rendben nyomtat receptet. Legalább tudok rendelni. És ez már nagy dolog! Köszönöm!

Az eddigi hibám ez volt: Az IxNetközpontban állítottam le a NetService-t és azt hittem, ezzel az IxNet-ben be sem tölti, mivel a Netservice ki van kapcsolva. De nem úgy viselkedett, IxNet indításakor elindult, kérte a kártyát, stb.

Szóval az IxNet-ben most kikapcsoltam az EESZT-t és tudok nyomtatni. Nyertem két napot. Nov 1-től viszont még mindig egyáltalán nem tudok majd receptet nyomtatni. Nincs ötletem.

Tisztelt László!

Azon a gépen, ahol az IxNetService telepítve van (és nem fut) az Ixnet induláskor megpróbálja elindítani azt. Valószínű, hogy önnél is ez történik (1 gépes rendszer vagy a fő gépen futtatja).


Papp Attila

Szoftverfejlesztő

lalidoki72
Sunday, October 29, 2017 3:57:41 PM
Originally Posted by: Dr. Svéda Melinda 

Originally Posted by: Papp Attila 

Originally Posted by: lalidoki72 

Tisztelt Sándor!

Tehát az ETÉR működik (frissítés után már csak 1 gépen - SERVER-en) és az új ellátáskor KAT hibajel. jelentkeuzik: KAT bejegyzés hozzáadása, Hibák: ez az osztály ezt az eseményt nem küldheti be!!! Ez mit jelent? A regisztrációt végig futtattam, aktiváltam orvosként a személyit, ill. az ETÉR-be való bejelentkezés is megy , adatok rendben. Igaz hogy jogosultságot és stb-t nem rendel hozzá, de úgy tudtam automatikusan történik. Mit kell tenni, mi a köv. lépés? A következőkben az algépen hogy fog működni az ETÉR, ha csak a SERVER-en lehet a klienst futtatni? Ill. ha majd lesz asszisztens (jelenleg nincs), őt hol kell majd regisztrálni ( a Matrixban?, Jogosultság? stb?)?

Köszönettel dr. Herczeg

Tisztelt Doktor úr!

Az 'Ez az osztály ezt az eseményt nem küldheti be' hiba érdekes, mert alapellátásnál ezzel még nem találkoztunk. Ez arra utal, hogy a beállított OTH9 szervezeti egység nem egy alapellátási osztály. Vagy el van írva a kód vagy az OTH nyilvántartásban nem jó a típusa.

Elkérhetnénk a praxisának az OTH6 és OTH9 kódját, hogy megnézzük?

Nálunk is ugyan ez a probléma!(Egyébként receptet feltölti, nyomtatja kóddal) A praxis OTH6 kódja: 505093 OTH9: 150095001

Köszönettel: Dr. Svéda Melinda

Tisztelt Sándor!

OTH6 kód: 011252 (ez biztos), az OTH9 nem tudom biztosan, de én a 120090491-et írtam be az ixdokiba. Ha le tudná ellenőrizni, közelebb jutnánk a megoldáshoz!

Köszönettel dr. Herczeg Lajos

Varga Sándor
Sunday, October 29, 2017 4:16:54 PM
Originally Posted by: lalidoki72 

Originally Posted by: Dr. Svéda Melinda 

Originally Posted by: Papp Attila 

Originally Posted by: lalidoki72 

Tisztelt Sándor!

Tehát az ETÉR működik (frissítés után már csak 1 gépen - SERVER-en) és az új ellátáskor KAT hibajel. jelentkeuzik: KAT bejegyzés hozzáadása, Hibák: ez az osztály ezt az eseményt nem küldheti be!!! Ez mit jelent? A regisztrációt végig futtattam, aktiváltam orvosként a személyit, ill. az ETÉR-be való bejelentkezés is megy , adatok rendben. Igaz hogy jogosultságot és stb-t nem rendel hozzá, de úgy tudtam automatikusan történik. Mit kell tenni, mi a köv. lépés? A következőkben az algépen hogy fog működni az ETÉR, ha csak a SERVER-en lehet a klienst futtatni? Ill. ha majd lesz asszisztens (jelenleg nincs), őt hol kell majd regisztrálni ( a Matrixban?, Jogosultság? stb?)?

Köszönettel dr. Herczeg

Tisztelt Doktor úr!

Az 'Ez az osztály ezt az eseményt nem küldheti be' hiba érdekes, mert alapellátásnál ezzel még nem találkoztunk. Ez arra utal, hogy a beállított OTH9 szervezeti egység nem egy alapellátási osztály. Vagy el van írva a kód vagy az OTH nyilvántartásban nem jó a típusa.

Elkérhetnénk a praxisának az OTH6 és OTH9 kódját, hogy megnézzük?

Nálunk is ugyan ez a probléma!(Egyébként receptet feltölti, nyomtatja kóddal) A praxis OTH6 kódja: 505093 OTH9: 150095001

Köszönettel: Dr. Svéda Melinda

Tisztelt Sándor!

OTH6 kód: 011252 (ez biztos), az OTH9 nem tudom biztosan, de én a 120090491-et írtam be az ixdokiba. Ha le tudná ellenőrizni, közelebb jutnánk a megoldáshoz!

Köszönettel dr. Herczeg Lajos

Kedves doktorúr,

Az antsz.hu/euszolg oldalon ehhez az OTH6 kódhoz a 001000981 OTH9 tartozik.

Egyébként itt bárki le tudja ellenőrizni, lehet keresni a szolgálat nevére, telephelyére, 6 vagy 9 jegyű OTH kódra is.


Varga Sándor
lalidoki72
Sunday, October 29, 2017 4:37:32 PM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: lalidoki72 

Originally Posted by: Dr. Svéda Melinda 

Originally Posted by: Papp Attila 

Originally Posted by: lalidoki72 

Tisztelt Sándor!

Tehát az ETÉR működik (frissítés után már csak 1 gépen - SERVER-en) és az új ellátáskor KAT hibajel. jelentkeuzik: KAT bejegyzés hozzáadása, Hibák: ez az osztály ezt az eseményt nem küldheti be!!! Ez mit jelent? A regisztrációt végig futtattam, aktiváltam orvosként a személyit, ill. az ETÉR-be való bejelentkezés is megy , adatok rendben. Igaz hogy jogosultságot és stb-t nem rendel hozzá, de úgy tudtam automatikusan történik. Mit kell tenni, mi a köv. lépés? A következőkben az algépen hogy fog működni az ETÉR, ha csak a SERVER-en lehet a klienst futtatni? Ill. ha majd lesz asszisztens (jelenleg nincs), őt hol kell majd regisztrálni ( a Matrixban?, Jogosultság? stb?)?

Köszönettel dr. Herczeg

Tisztelt Doktor úr!

Az 'Ez az osztály ezt az eseményt nem küldheti be' hiba érdekes, mert alapellátásnál ezzel még nem találkoztunk. Ez arra utal, hogy a beállított OTH9 szervezeti egység nem egy alapellátási osztály. Vagy el van írva a kód vagy az OTH nyilvántartásban nem jó a típusa.

Elkérhetnénk a praxisának az OTH6 és OTH9 kódját, hogy megnézzük?

Nálunk is ugyan ez a probléma!(Egyébként receptet feltölti, nyomtatja kóddal) A praxis OTH6 kódja: 505093 OTH9: 150095001

Köszönettel: Dr. Svéda Melinda

Tisztelt Sándor!

OTH6 kód: 011252 (ez biztos), az OTH9 nem tudom biztosan, de én a 120090491-et írtam be az ixdokiba. Ha le tudná ellenőrizni, közelebb jutnánk a megoldáshoz!

Köszönettel dr. Herczeg Lajos

Kedves doktorúr,

Az antsz.hu/euszolg oldalon ehhez az OTH6 kódhoz a 001000981 OTH9 tartozik.

Egyébként itt bárki le tudja ellenőrizni, lehet keresni a szolgálat nevére, telephelyére, 6 vagy 9 jegyű OTH kódra is.

Tisztelt Sándor!

Most hogy kijavítottam az OTH9-es kódot a következő hibaüzenettel válaszol a rendszer: HIBA: REC beküldés - Indító felhasználó belépés megtagadva. Mi a köv. lépés, hol kell még átállítani ezt a kódot?

Köszönettel dr. Herczeg Lajos

lalidoki72
Sunday, October 29, 2017 4:42:23 PM
Originally Posted by: lalidoki72 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: lalidoki72 

Originally Posted by: Dr. Svéda Melinda 

Originally Posted by: Papp Attila 

Originally Posted by: lalidoki72 

Tisztelt Sándor!

Tehát az ETÉR működik (frissítés után már csak 1 gépen - SERVER-en) és az új ellátáskor KAT hibajel. jelentkeuzik: KAT bejegyzés hozzáadása, Hibák: ez az osztály ezt az eseményt nem küldheti be!!! Ez mit jelent? A regisztrációt végig futtattam, aktiváltam orvosként a személyit, ill. az ETÉR-be való bejelentkezés is megy , adatok rendben. Igaz hogy jogosultságot és stb-t nem rendel hozzá, de úgy tudtam automatikusan történik. Mit kell tenni, mi a köv. lépés? A következőkben az algépen hogy fog működni az ETÉR, ha csak a SERVER-en lehet a klienst futtatni? Ill. ha majd lesz asszisztens (jelenleg nincs), őt hol kell majd regisztrálni ( a Matrixban?, Jogosultság? stb?)?

Köszönettel dr. Herczeg

Tisztelt Doktor úr!

Az 'Ez az osztály ezt az eseményt nem küldheti be' hiba érdekes, mert alapellátásnál ezzel még nem találkoztunk. Ez arra utal, hogy a beállított OTH9 szervezeti egység nem egy alapellátási osztály. Vagy el van írva a kód vagy az OTH nyilvántartásban nem jó a típusa.

Elkérhetnénk a praxisának az OTH6 és OTH9 kódját, hogy megnézzük?

Nálunk is ugyan ez a probléma!(Egyébként receptet feltölti, nyomtatja kóddal) A praxis OTH6 kódja: 505093 OTH9: 150095001

Köszönettel: Dr. Svéda Melinda

Tisztelt Sándor!

OTH6 kód: 011252 (ez biztos), az OTH9 nem tudom biztosan, de én a 120090491-et írtam be az ixdokiba. Ha le tudná ellenőrizni, közelebb jutnánk a megoldáshoz!

Köszönettel dr. Herczeg Lajos

Kedves doktorúr,

Az antsz.hu/euszolg oldalon ehhez az OTH6 kódhoz a 001000981 OTH9 tartozik.

Egyébként itt bárki le tudja ellenőrizni, lehet keresni a szolgálat nevére, telephelyére, 6 vagy 9 jegyű OTH kódra is.

Tisztelt Sándor!

Most hogy kijavítottam az OTH9-es kódot a következő hibaüzenettel válaszol a rendszer: HIBA: REC beküldés - Indító felhasználó belépés megtagadva. Mi a köv. lépés, hol kell még átállítani ezt a kódot?

Köszönettel dr. Herczeg Lajos

Sőt közben természetesen kiderült, hogy így változtatva már nem küldi be az ETÉR-be a receptet sem, a vonalkódot pedig nem nyomtatja rá a vényre.

dr. Herczeg Lajos

Varga Sándor
Sunday, October 29, 2017 4:51:58 PM
Originally Posted by: lalidoki72 

Originally Posted by: lalidoki72 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: lalidoki72 

Tisztelt Sándor!

OTH6 kód: 011252 (ez biztos), az OTH9 nem tudom biztosan, de én a 120090491-et írtam be az ixdokiba. Ha le tudná ellenőrizni, közelebb jutnánk a megoldáshoz!

Köszönettel dr. Herczeg Lajos

Kedves doktorúr,

Az antsz.hu/euszolg oldalon ehhez az OTH6 kódhoz a 001000981 OTH9 tartozik.

Egyébként itt bárki le tudja ellenőrizni, lehet keresni a szolgálat nevére, telephelyére, 6 vagy 9 jegyű OTH kódra is.

Tisztelt Sándor!

Most hogy kijavítottam az OTH9-es kódot a következő hibaüzenettel válaszol a rendszer: HIBA: REC beküldés - Indító felhasználó belépés megtagadva. Mi a köv. lépés, hol kell még átállítani ezt a kódot?

Köszönettel dr. Herczeg Lajos

Sőt közben természetesen kiderült, hogy így változtatva már nem küldi be az ETÉR-be a receptet sem, a vonalkódot pedig nem nyomtatja rá a vényre.

dr. Herczeg Lajos

És mielőtt a kódot átírta működött?

Az üzenet szerint "HIBA: REC beküldés - Indító felhasználó belépés megtagadva" a jogosultság nincs jól beállítva az ágazati portálon (AEEK VMátrix)


Varga Sándor
lalidoki72
Sunday, October 29, 2017 5:19:21 PM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: lalidoki72 

Originally Posted by: lalidoki72 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: lalidoki72 

Tisztelt Sándor!

OTH6 kód: 011252 (ez biztos), az OTH9 nem tudom biztosan, de én a 120090491-et írtam be az ixdokiba. Ha le tudná ellenőrizni, közelebb jutnánk a megoldáshoz!

Köszönettel dr. Herczeg Lajos

Kedves doktorúr,

Az antsz.hu/euszolg oldalon ehhez az OTH6 kódhoz a 001000981 OTH9 tartozik.

Egyébként itt bárki le tudja ellenőrizni, lehet keresni a szolgálat nevére, telephelyére, 6 vagy 9 jegyű OTH kódra is.

Tisztelt Sándor!

Most hogy kijavítottam az OTH9-es kódot a következő hibaüzenettel válaszol a rendszer: HIBA: REC beküldés - Indító felhasználó belépés megtagadva. Mi a köv. lépés, hol kell még átállítani ezt a kódot?

Köszönettel dr. Herczeg Lajos

Sőt közben természetesen kiderült, hogy így változtatva már nem küldi be az ETÉR-be a receptet sem, a vonalkódot pedig nem nyomtatja rá a vényre.

dr. Herczeg Lajos

És mielőtt a kódot átírta működött?

Az üzenet szerint "HIBA: REC beküldés - Indító felhasználó belépés megtagadva" a jogosultság nincs jól beállítva az ágazati portálon (AEEK VMátrix)

Igen előtte nyomtatta a vonalkódot a vényre és le is tudtam kérdezni a receptre, csak a hibaüzenet szerint a praxis nem küldhet be ilyen jelentést, KAT hibajelzés volt.

lalidoki72
Sunday, October 29, 2017 5:21:00 PM
Originally Posted by: lalidoki72 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: lalidoki72 

Originally Posted by: lalidoki72 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: lalidoki72 

Tisztelt Sándor!

OTH6 kód: 011252 (ez biztos), az OTH9 nem tudom biztosan, de én a 120090491-et írtam be az ixdokiba. Ha le tudná ellenőrizni, közelebb jutnánk a megoldáshoz!

Köszönettel dr. Herczeg Lajos

Kedves doktorúr,

Az antsz.hu/euszolg oldalon ehhez az OTH6 kódhoz a 001000981 OTH9 tartozik.

Egyébként itt bárki le tudja ellenőrizni, lehet keresni a szolgálat nevére, telephelyére, 6 vagy 9 jegyű OTH kódra is.

Tisztelt Sándor!

Most hogy kijavítottam az OTH9-es kódot a következő hibaüzenettel válaszol a rendszer: HIBA: REC beküldés - Indító felhasználó belépés megtagadva. Mi a köv. lépés, hol kell még átállítani ezt a kódot?

Köszönettel dr. Herczeg Lajos

Sőt közben természetesen kiderült, hogy így változtatva már nem küldi be az ETÉR-be a receptet sem, a vonalkódot pedig nem nyomtatja rá a vényre.

dr. Herczeg Lajos

És mielőtt a kódot átírta működött?

Az üzenet szerint "HIBA: REC beküldés - Indító felhasználó belépés megtagadva" a jogosultság nincs jól beállítva az ágazati portálon (AEEK VMátrix)

Igen előtte nyomtatta a vonalkódot a vényre és le is tudtam kérdezni a receptre, csak a hibaüzenet szerint a praxis nem küldhet be ilyen jelentést, KAT hibajelzés volt.

KAT hiba : ez az olytály ilyen eseményt nem küldhet be!

lalidoki72
Sunday, October 29, 2017 5:22:58 PM
Originally Posted by: lalidoki72 

Originally Posted by: lalidoki72 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: lalidoki72 

Originally Posted by: lalidoki72 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: lalidoki72 

Tisztelt Sándor!

OTH6 kód: 011252 (ez biztos), az OTH9 nem tudom biztosan, de én a 120090491-et írtam be az ixdokiba. Ha le tudná ellenőrizni, közelebb jutnánk a megoldáshoz!

Köszönettel dr. Herczeg Lajos

Kedves doktorúr,

Az antsz.hu/euszolg oldalon ehhez az OTH6 kódhoz a 001000981 OTH9 tartozik.

Egyébként itt bárki le tudja ellenőrizni, lehet keresni a szolgálat nevére, telephelyére, 6 vagy 9 jegyű OTH kódra is.

Tisztelt Sándor!

Most hogy kijavítottam az OTH9-es kódot a következő hibaüzenettel válaszol a rendszer: HIBA: REC beküldés - Indító felhasználó belépés megtagadva. Mi a köv. lépés, hol kell még átállítani ezt a kódot?

Köszönettel dr. Herczeg Lajos

Sőt közben természetesen kiderült, hogy így változtatva már nem küldi be az ETÉR-be a receptet sem, a vonalkódot pedig nem nyomtatja rá a vényre.

dr. Herczeg Lajos

És mielőtt a kódot átírta működött?

Az üzenet szerint "HIBA: REC beküldés - Indító felhasználó belépés megtagadva" a jogosultság nincs jól beállítva az ágazati portálon (AEEK VMátrix)

Igen előtte nyomtatta a vonalkódot a vényre és le is tudtam kérdezni a receptre, csak a hibaüzenet szerint a praxis nem küldhet be ilyen jelentést, KAT hibajelzés volt.

KAT hiba: ez az osztály ilyen eseményt nem küldhet be!

dr.Kovács József
Sunday, October 29, 2017 5:25:16 PM
Originally Posted by: Papp Attila 

Tisztelt Felhasználók!

Az eSzemélyi Kliens program akkor van helyesen feltelepítve a VisualIx-et/Ixnet-et futtató gépen, ha a következő 2 db alkalmazás fut a Feladatkezelőben:

eSzemelyi Kliens - Card Management Utility (eszig-cmu.exe)

eSzemelyi Kliens - eID Client (eszig-eid.exe)

Ha a két program közül csak az egyik fut, akkor nem jól települt fel a gépre az eSzemélyi Kliens alkalmazás. Ilyenkor teljesen el kell távolítani és gép újraindítás után (ez fontos) újratelepíteni.

Egy kis segítség, mert szerintem nem tudja mindenki kapásból hol a Feladatkezelő.

A tálcán (a Windows asztal legalján lévő sötét sáv) jobb egér gombbal előhívható menüben található a Feladatkezelő. Ezt kell elindítani és megnézni a futó folyamatoknál, hogy a két fenti alkalmazás fut-e? (látható-e?).


dr.Kovács József
Bacskai Mária
Sunday, October 29, 2017 5:36:52 PM
Segítséget kérek (már megint).

Ixnet, az EESZT beállítást elvileg megcsináltam a verzióváltó levél leírása szerint, de belépve a programba, azt írja ki: Nem fut a központi ütemezett feldolgozás (IxnetService), ha ezt leokézom, Sikertelen ESZIG inicializáció.

Hogyan tovább?

Varga Sándor
Sunday, October 29, 2017 5:52:11 PM
Originally Posted by: Bacskai Mária 

Segítséget kérek (már megint).

Ixnet, az EESZT beállítást elvileg megcsináltam a verzióváltó levél leírása szerint, de belépve a programba, azt írja ki: Nem fut a központi ütemezett feldolgozás (IxnetService), ha ezt leokézom, Sikertelen ESZIG inicializáció.

Hogyan tovább?

Önnek is az Ixnet központba kell belépni (ahol ment és verziót vált). Ha többgépes rendszert használnak, akkor CSAK a főgépen.

A karbantartás menü alatt találja az Ixnetszerviz szolgáltatás telepítőjét és elindítóját.

Ha sárga színű aktív a villám ikon, akkor arra kattintva ezt a szolgáltatást fel tudja telepíteni.

Ha az indítás zöld gömbje aktív, akkor arra kattintva tudja elindítani.

Ha nem sikerül, akkor kérem írjon egy emailt az infomix@infomix.hu-ra orvos név és elérhetőség (telefonszám, rendelési idő) megadásával, hogy a kollégáim kereshessék.

köszönöm


Varga Sándor
Bacskai Mária
Sunday, October 29, 2017 6:18:34 PM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Bacskai Mária 

Segítséget kérek (már megint).

Ixnet, az EESZT beállítást elvileg megcsináltam a verzióváltó levél leírása szerint, de belépve a programba, azt írja ki: Nem fut a központi ütemezett feldolgozás (IxnetService), ha ezt leokézom, Sikertelen ESZIG inicializáció.

Hogyan tovább?

Önnek is az Ixnet központba kell belépni (ahol ment és verziót vált). Ha többgépes rendszert használnak, akkor CSAK a főgépen.

A karbantartás menü alatt találja az Ixnetszerviz szolgáltatás telepítőjét és elindítóját.

Ha sárga színű aktív a villám ikon, akkor arra kattintva ezt a szolgáltatást fel tudja telepíteni.

Ha az indítás zöld gömbje aktív, akkor arra kattintva tudja elindítani.

Ha nem sikerül, akkor kérem írjon egy emailt az infomix@infomix.hu-ra orvos név és elérhetőség (telefonszám, rendelési idő) megadásával, hogy a kollégáim kereshessék.

köszönöm

Elvileg telepítve van és fut, a piros gomb piroslik. Sem leállítani, sem eltávolítani-újratelepíteni nem tudom (mert kínomban már próbáltam).

Varga Sándor
Sunday, October 29, 2017 6:34:52 PM
Originally Posted by: Bacskai Mária 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Bacskai Mária 

Segítséget kérek (már megint).

Ixnet, az EESZT beállítást elvileg megcsináltam a verzióváltó levél leírása szerint, de belépve a programba, azt írja ki: Nem fut a központi ütemezett feldolgozás (IxnetService), ha ezt leokézom, Sikertelen ESZIG inicializáció.

Hogyan tovább?

Önnek is az Ixnet központba kell belépni (ahol ment és verziót vált). Ha többgépes rendszert használnak, akkor CSAK a főgépen.

A karbantartás menü alatt találja az Ixnetszerviz szolgáltatás telepítőjét és elindítóját.

Ha sárga színű aktív a villám ikon, akkor arra kattintva ezt a szolgáltatást fel tudja telepíteni.

Ha az indítás zöld gömbje aktív, akkor arra kattintva tudja elindítani.

Ha nem sikerül, akkor kérem írjon egy emailt az infomix@infomix.hu-ra orvos név és elérhetőség (telefonszám, rendelési idő) megadásával, hogy a kollégáim kereshessék.

köszönöm

Elvileg telepítve van és fut, a piros gomb piroslik. Sem leállítani, sem eltávolítani-újratelepíteni nem tudom (mert kínomban már próbáltam).

Akkor valószínűleg az a felhasználó, amivel a gépet indítja (windows user), nem rendelkezik rendszergazdai jogosultsággal. Kérem hívja azt, aki a gép beszerzésében telepítésében segített önöknek, vagy kérjen segítséget az irodánktól. Javaslom ez utóbbit emailben tegye meg elérhetőség (orvosnév, telefonszám, rendelési idő) megadásával.

köszönöm


Varga Sándor
Users browsing this topic