Miklós
Sunday, October 29, 2017 8:07:05 PM
Tisztelettel én is kérnék az ETÉR elindításához leírást!

(Bárkitől a doki@freemail.hu címre)

Köszönettel, Pintér Miklós

Varga Sándor
Sunday, October 29, 2017 10:03:48 PM
Originally Posted by: Miklós 

Tisztelettel én is kérnék az ETÉR elindításához leírást!

(Bárkitől a doki@freemail.hu címre)

Köszönettel, Pintér Miklós

Innen tölthető:

http://www.ixnet.hu/vv/ETER_beallitasa.pdf 


Varga Sándor
esztidoki
Monday, October 30, 2017 7:51:59 AM
Tisztelt Infomix!

Sajnos már kétszer kértem segítséget, nem kaptam választ. Próbáltam a többi hozzászólásból kiokosodni a problémáamt, de egyenlőre mégis ott tartunk, hogy mindent feltelepítettem, amit kellett, amiket itt is olvastam, és mégsem tudunk belépni, nem működik a program. Hibaüzenet a régi, hogy "Az EESZT segéd komponens regisztrációja sikertelen." Kérem segítségüket, mert távelérést sem kaptam, és egyenlőre ott tartunk, hogy 1-én biztos, hogy nem tudunk elindulni a programmal. Mi még egy receptet nem nyomtattunk ki, még seholsem tartunk sajnos.

Dr. Svéda Melinda
Monday, October 30, 2017 9:10:12 AM
Originally Posted by: Dr. Svéda Melinda 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Dr. Svéda Melinda 

Nálunk is ugyan ez a probléma!(Egyébként receptet feltölti, nyomtatja kóddal) A praxis OTH6 kódja: 505093 OTH9: 150095001

Köszönettel: Dr. Svéda Melinda

Kedves doktornő,

Az antsz.hu/euszolg oldal szerint az ön által megadott OTH6 kódhoz a 001035850 OTH9 kód tartozik. Kérem módosítsa és próbálja ki azzal.

Rendben. Holnap megpróbáljuk. Köszönöm!

Átírtuk az Ön által küldött 9 jegyű kódra, de akkor már a receptet sem küldi el és nem is nyomtatja, valamint hibaként az "indító felhasználó belépése megtagadva" üzenet jelenik meg.Amennyiben visszaírom az általunk használt 9 jegyű (ANTSZ) kódra, akkor feltölti a receptet és nyomtatja is vonalkóddal, de az ellátást nem tudja feltölteni (Ez az osztály ezt az eseményt nem küldheti be!) Hol keressük a hibát?

Köszönettel: Dr. Svéda Melinda

hegelydr
Monday, October 30, 2017 9:12:11 AM
Originally Posted by: esztidoki 

Tisztelt Infomix!

Sajnos már kétszer kértem segítséget, nem kaptam választ. Próbáltam a többi hozzászólásból kiokosodni a problémáamt, de egyenlőre mégis ott tartunk, hogy mindent feltelepítettem, amit kellett, amiket itt is olvastam, és mégsem tudunk belépni, nem működik a program. Hibaüzenet a régi, hogy "Az EESZT segéd komponens regisztrációja sikertelen." Kérem segítségüket, mert távelérést sem kaptam, és egyenlőre ott tartunk, hogy 1-én biztos, hogy nem tudunk elindulni a programmal. Mi még egy receptet nem nyomtattunk ki, még seholsem tartunk sajnos.

Nekem is ez a hibaüzenet jön, majd ha leokézom, akkor ez: "hiba fordult elő a program működésében: unknown member POEESZT".

Minden visszaigazolást megkaptam, ágazati portálra be tudok lépni, ott is minden jónak tűnik, de mégsem működik.

Horváth Ákos
Monday, October 30, 2017 9:20:11 AM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Horváth Ákos 

Ixnet 2.58.1.2 verziót használok. Az EESZT-hez csatlakoztam, az Ágazati Portálon adtam magamnak mindenféle jogot amit csak lehet(VMATRIX). Az Ixnet a sikeres e-személyi belépés után SAML jegyet kapok, de a receptírásnál ez a hiba jön: indító felhasználó belépése megtagadva. Mi lehet a probléma?

Azt leellenőrizné, hogy az eKAT (katalógus) sikeresen feltöltődött (közvetlenül a napi ellátás megnyitását követően) ? (üzenőablakban: OK: KAT beküldés)

Sajnos hibát ad az eKAT.

Papp Attila
Monday, October 30, 2017 9:30:04 AM
Originally Posted by: esztidoki 

Tisztelt Infomix!

Sajnos már kétszer kértem segítséget, nem kaptam választ. Próbáltam a többi hozzászólásból kiokosodni a problémáamt, de egyenlőre mégis ott tartunk, hogy mindent feltelepítettem, amit kellett, amiket itt is olvastam, és mégsem tudunk belépni, nem működik a program. Hibaüzenet a régi, hogy "Az EESZT segéd komponens regisztrációja sikertelen." Kérem segítségüket, mert távelérést sem kaptam, és egyenlőre ott tartunk, hogy 1-én biztos, hogy nem tudunk elindulni a programmal. Mi még egy receptet nem nyomtattunk ki, még seholsem tartunk sajnos.

Távolival sikerült beregisztálnunk a segéd komponenst, délután folytatjuk a kliens gépen beállításával.


Papp Attila

Szoftverfejlesztő

Dr.Boros Edina
Monday, October 30, 2017 10:06:08 AM
Mindent megcsináltam, de ez jelenik meg: "Az EESZT segéd komponens regisztrációja sikertelen." Visual Ix doki, Win10.

Erre kérnék megoldási javaslatot!!! (Távsegítséget is elfogadok az Infomix-től, a telefonszámom: 70/5205757. Őket elérni képtelenség, vagy foglalt, vagy nem veszik fel)

Bacskai Mária
Monday, October 30, 2017 10:35:34 AM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Bacskai Mária 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Bacskai Mária 

Segítséget kérek (már megint).

Ixnet, az EESZT beállítást elvileg megcsináltam a verzióváltó levél leírása szerint, de belépve a programba, azt írja ki: Nem fut a központi ütemezett feldolgozás (IxnetService), ha ezt leokézom, Sikertelen ESZIG inicializáció.

Hogyan tovább?

Önnek is az Ixnet központba kell belépni (ahol ment és verziót vált). Ha többgépes rendszert használnak, akkor CSAK a főgépen.

A karbantartás menü alatt találja az Ixnetszerviz szolgáltatás telepítőjét és elindítóját.

Ha sárga színű aktív a villám ikon, akkor arra kattintva ezt a szolgáltatást fel tudja telepíteni.

Ha az indítás zöld gömbje aktív, akkor arra kattintva tudja elindítani.

Ha nem sikerül, akkor kérem írjon egy emailt az infomix@infomix.hu-ra orvos név és elérhetőség (telefonszám, rendelési idő) megadásával, hogy a kollégáim kereshessék.

köszönöm

Elvileg telepítve van és fut, a piros gomb piroslik. Sem leállítani, sem eltávolítani-újratelepíteni nem tudom (mert kínomban már próbáltam).

Akkor valószínűleg az a felhasználó, amivel a gépet indítja (windows user), nem rendelkezik rendszergazdai jogosultsággal. Kérem hívja azt, aki a gép beszerzésében telepítésében segített önöknek, vagy kérjen segítséget az irodánktól. Javaslom ez utóbbit emailben tegye meg elérhetőség (orvosnév, telefonszám, rendelési idő) megadásával.

köszönöm

De, rendszergazda vagyok, beszéltem az informatikussal és meg is néztük a gépben.

Dr.Soóky
Monday, October 30, 2017 10:38:09 AM
"EESZT segéd komponens regisztrációja sikertelen ! " hibaüenet

ETÉR fut, műszaki csatlakozás sikeres

Mit kell tennem ?

Köszi

update: .NET 4.0-t felrakom hátha [felnez]

taos.kft@chello.hu
Monday, October 30, 2017 10:52:36 AM
Üdvözletem !

Az e-recept nyomtatásánál elakadunk- még sohasem sikerült,a beállítások elvileg működnek

a beteg ellátásának megkezdését jelzi a rendszer,de a nyomtatást küldi,az idő telik és itt vége... be kell zárnia programot.

Hozzáteszem,hogy üzenetben SAML jegyet nem kapok,üres az üzenő felület,de úgy tűnik kapcsolatom van.

Visual x dokival dolgozunk,e-szig rendesen beállítva,vmatrix szerintem rendben,csak egy gépünk van.

Előre is köszönök bármilyen ötletet !

Bordás Judit

Kovács I.
Monday, October 30, 2017 11:23:24 AM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Kovács I. 

Tisztelt Infomix!

Visual iX használók vagyunk. Hálózatban működő számítógépes rendszerünk van egy nővér- és egy szerver géppel.A szerver gépen a kapott leírásnak megfelelően elindítottuk az ETÉR kommunikációs programot. A szervergépen sikerül belépni és használni az EESZT-t, de a nővérgépen " Az EESZT segéd komponens regisztrációja sikertelen" hibaüzenetet kapjuk. Mindkét gép w10-et használ.

Mit tehetünk a siker érdekében?

Köszönettel: Kovács István

Kedves doktorúr,

Az ETÉR-t csak a főgépen indítják el ugye? Ha eddig nem így próbálták, akkor kérem a kliens gépen ne indítsák el, és úgy próbáljanak belépni.

A kliens gépen ellenőrizhetik még a vezérlőpultban a telepített szolgáltatásoknál a .Net framework 4-es vagy annál nagyobb verzió telepítését.

Kedves Sándor!

Köszönöm válaszát. Az ETÉR csak a főgépen fut. A ".Net Framework 4.7.01 frissítés már telepítve van a számítópépen " üzenetet kaptuk amikor telepíteni próbáltuk a programot. Továbbra is az "EESZT segéd komponens regisztrációja sikertelen" hibaüzenet érkezik a nővérgépen a program elindítása után.

Üdvözlettel: KI

Dr.Ágoston Katalin
Monday, October 30, 2017 11:34:49 AM
Originally Posted by: dr.Kovács József 

Originally Posted by: Papp Attila 

Tisztelt Felhasználók!

Az eSzemélyi Kliens program akkor van helyesen feltelepítve a VisualIx-et/Ixnet-et futtató gépen, ha a következő 2 db alkalmazás fut a Feladatkezelőben:

eSzemelyi Kliens - Card Management Utility (eszig-cmu.exe)

eSzemelyi Kliens - eID Client (eszig-eid.exe)

Ha a két program közül csak az egyik fut, akkor nem jól települt fel a gépre az eSzemélyi Kliens alkalmazás. Ilyenkor teljesen el kell távolítani és gép újraindítás után (ez fontos) újratelepíteni.

Egy kis segítség, mert szerintem nem tudja mindenki kapásból hol a Feladatkezelő.

A tálcán (a Windows asztal legalján lévő sötét sáv) jobb egér gombbal előhívható menüben található a Feladatkezelő. Ezt kell elindítani és megnézni a futó folyamatoknál, hogy a két fenti alkalmazás fut-e? (látható-e?).

Megnéztem, fut mindkét program, mégis azt írja " nem fut az eSzemélyi kliens program "

Zsolt50
Monday, October 30, 2017 11:52:55 AM
Szép napot!

Sikerül eljutni a regisztráció végéig.

Tanúsítvány feltöltve a kapuban is, visszaigazolás kész.

Programban beállítva minden útvonal, azonosító. Elvileg kommunikál is az EESZT-vel.

Hol találunk olyan leírást ahol az e-receptírás menete van leírva?

MediAT
Monday, October 30, 2017 12:02:42 PM
Üdvözletem!

Reggel 8 óra óta hívom az infomixet, mert nem működik a VisualIxdoki programunk. Folyamatosan foglalt, vagy kicseng, de nem veszik fel. Az Etér beállításokkal próbálkoztam, amikor kiírta, hogy hiba lépett fel. Hamarosan kezdjük a délutáni rendelést, bár így nem tudom, hogyan...:-s Egy visszahívást megköszönnék 22/567-561

Köszönettel

Szné Ildikó asszisztens

Dr.Ágoston Katalin
Monday, October 30, 2017 12:03:05 PM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Dr. Szántó 

Tisztelet Infomix!

Visualkomm.exe etér rendszergazdaként indítva.

Hibaüzenet: "Az EESZT segédkomponens regisztrációja sikertelen"

Intézőben lakat lezárva,így is ezt a hibaüzenetet kapjuk. :(

majd "OK" ra kattintva ----> Unknown member POEESZT hiba.

ASP.NET.4.0 keretrendszerünk van,mert XP-t használunk.

(tehát a 4.5 , 4.6 , 4.7 alkalmazása nem lehetséges...)

Lehet,hogy az XP miatt nem indul?

Köszönöm válaszukat!

Kedves doktorúr,

Igen ez lehet az oka. A kollégáim keresni fogják önt, mert ott ahol csak windows XP operációs rendszerű gépen használják a programot további teendők vannak.

Az XP az ön által leírt feltételek esetén sem tud megfelelő biztonságos csatlakozást létesíteni az EESZT-vel.

Nekem is XP -m van. Kitől tudom meg mik a teendők még, mert nekem sem működik

katica556@globonet.hu

Kohazia
Monday, October 30, 2017 12:23:50 PM
Tisztelt Infomix!

Több alkalommal sem kaptam választ kérdésemre itt a fórumon sem. Win 10 op rendszeren az ASP.NET kipipálásával az etér elindult (korábbi hozzászólásokat visszaolvasva), de sajnos üzenetben az "Indító felhasználó belépése megtagadva " üzenetet írja ki. Tekintettel, hogy egy betöltetlen körzetben vagyok állandó helyettes, gondolom itt lehet a gond.

Kérem szíves segítségüket, akár távsegítség formájában is, hogy már csak ezt az utolsó problémát is sikerüljön megoldani.

Köszönettel

Dr. Kőházi Anikó

30-815-3445

Dr Baracsi Mária
Monday, October 30, 2017 12:43:44 PM
Tisztelt Infomix!

Az EESZT csatlakozás végén járunk. VMATRIX-ban be vagyok állítva mint adminisztrátor és orvos. A Visual Ixdoki EESZT menüpont beállítása is megtörtént. A csatlakozáskor Sikertelen eszig adatlekérés jelenik meg. A portálra be tudok jelentkezni az esziggel. Mi lehet a probléma?

Köszönettel: Dr. Baracsi Mária

Miklós
Monday, October 30, 2017 1:24:56 PM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Miklós 

Tisztelettel én is kérnék az ETÉR elindításához leírást!

(Bárkitől a doki@freemail.hu címre)

Köszönettel, Pintér Miklós

Innen tölthető:

http://www.ixnet.hu/vv/ETER_beallitasa.pdf 

Köszönöm szépen!

Pintér Miklós

jsozer
Monday, October 30, 2017 1:59:12 PM
Dr.Sózer Pápai János

Mult héten Beállítottam az etér programot,El is indult, ikonT kirakta a tálcára.

Ma ikon nem látszik,Rákattintva jelzi, hogy csak egy példányban futhat, a feledatlkezelőben sem látszik.

A visualiixban folyamatosan keresi az e személyiagzolványt és nem megy sehova-

A windows telepített összetevőkben a network 3.1 látszik, ha 4-es verziót telepitem akkor jelzi hogy már telepítve van

hegelydr
Monday, October 30, 2017 2:29:37 PM
Originally Posted by: jsozer 

Dr.Sózer Pápai János

Mult héten Beállítottam az etér programot,El is indult, ikonT kirakta a tálcára.

Ma ikon nem látszik,Rákattintva jelzi, hogy csak egy példányban futhat, a feledatlkezelőben sem látszik.

A visualiixban folyamatosan keresi az e személyiagzolványt és nem megy sehova-

...

Nálunk dettó ugyanez a helyzet!

Szicsek Judit
Monday, October 30, 2017 2:34:54 PM
T. Infomix!

A műszaki csatlakozás összes feltétele teljesítve van, ennek ellenére még mindig az EESZT segédkomponens regisztrációja sikertelen üzenetet kapom. Én itt feladtam, kérném a segítségüket. Köszönöm.

esztidoki
Monday, October 30, 2017 3:07:40 PM
Nagyon köszönöm a mai segítséget, az egyik gépen működött is a program. Viszont a VisualX-nek volt egy hibaüzenete, ez szokott máskor is, kilépett a program, és azóta nem tudunk az EESZT-be sem visszalépni.

Folyton csak az eszig-et ellenőrzi, forog és forog. Mit lehetne megpróbálni?

Dr Fülöp Erika
Monday, October 30, 2017 4:26:52 PM
Segítséget kérek! Nekem is az ETÉR kommunikációs programmal van bajom. A korábbiakban leírt utasításokat próbáltam követni, de nem jutottam semmire. Ill. nem tudom, mi az oka, hogy bár feltelepítettem a Microsoft .NET Framework 4.6.2-t, a progremok közt szerepel is, a Win-szolgáltatások be-kikapcsolásánál a 3.5.1 versiot kínálja csak fel.

Az sem értem, hogy a CyberJack olvasó mért ír ki hol hibátlan tesztet, hol bizonyos hibákat.

Továbbá tegnap még felkínálta a programunk a manuális beállításnál az e-személyi regisztrációt,még ma reggeli indulás előtt is,báe nem lehetett regisztrálni, vsak fogott az ikon, most már csak azt írja , hogy nem fut az ETÉR kommunkiciós program. SOS, mert még sehol sem vagyok!!

MolnárP
Monday, October 30, 2017 5:39:49 PM
Több hozzászólásra reagálva, amelyek visszavezethetők az itt leírtakra, a következő információt szeretnénk megosztani.

A visual Ixdoki jelenleg a felhasználóinknál működő verzióiban előfordulhat - némelyik felhasználónknál, operációs rendszer és egyéb paraméterek függvényében -, hogy a következő hibák egyike lép fel:

- "Az EESZT feldolgozó program csak egy példányban indítható!" üzenetet kapják, amikor elindítják a visual etér kommunikációs programot, de az is előfordulhat, hogy üzenet nélkül nem indul el.

- ESzemélyi bekérő ablak nem jelenik meg, csak várakozik, másképp csak "pörög-pörög"

Kérjük türelmüket a következő 1.118.0 verzióig, amelyben ezek a esetek le lesznek kezelve, mert valamennyi egyedi esetet egyenként nem tudjuk lekezelni. Addig kérjük, hogy kapcsolják ki az EESZT panelt.

Varga Sándor
Monday, October 30, 2017 5:43:34 PM
Originally Posted by: Horváth Ákos 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Horváth Ákos 

Ixnet 2.58.1.2 verziót használok. Az EESZT-hez csatlakoztam, az Ágazati Portálon adtam magamnak mindenféle jogot amit csak lehet(VMATRIX). Az Ixnet a sikeres e-személyi belépés után SAML jegyet kapok, de a receptírásnál ez a hiba jön: indító felhasználó belépése megtagadva. Mi lehet a probléma?

Azt leellenőrizné, hogy az eKAT (katalógus) sikeresen feltöltődött (közvetlenül a napi ellátás megnyitását követően) ? (üzenőablakban: OK: KAT beküldés)

Sajnos hibát ad az eKAT.

És itt a KAT beküldésénél is ugyan azt a hibát kapja - indító felhasználó belépése megtagadva - vagy más üzenet jelenik meg?

köszönöm a választ


Varga Sándor
MolnárP
Monday, October 30, 2017 5:46:10 PM
Originally Posted by: Dr Baracsi Mária 

Tisztelt Infomix!

Az EESZT csatlakozás végén járunk. VMATRIX-ban be vagyok állítva mint adminisztrátor és orvos. A Visual Ixdoki EESZT menüpont beállítása is megtörtént. A csatlakozáskor Sikertelen eszig adatlekérés jelenik meg. A portálra be tudok jelentkezni az esziggel. Mi lehet a probléma?

Köszönettel: Dr. Baracsi Mária

Válasz:#565 Hozzászólás

MolnárP
Monday, October 30, 2017 5:46:46 PM
Originally Posted by: jsozer 

Dr.Sózer Pápai János

Mult héten Beállítottam az etér programot,El is indult, ikonT kirakta a tálcára.

Ma ikon nem látszik,Rákattintva jelzi, hogy csak egy példányban futhat, a feledatlkezelőben sem látszik.

A visualiixban folyamatosan keresi az e személyiagzolványt és nem megy sehova-

A windows telepített összetevőkben a network 3.1 látszik, ha 4-es verziót telepitem akkor jelzi hogy már telepítve van

Válasz:#565 Hozzászólás

MolnárP
Monday, October 30, 2017 5:47:05 PM
Originally Posted by: hegelydr 

Originally Posted by: jsozer 

Dr.Sózer Pápai János

Mult héten Beállítottam az etér programot,El is indult, ikonT kirakta a tálcára.

Ma ikon nem látszik,Rákattintva jelzi, hogy csak egy példányban futhat, a feledatlkezelőben sem látszik.

A visualiixban folyamatosan keresi az e személyiagzolványt és nem megy sehova-

...

Nálunk dettó ugyanez a helyzet!

Válasz:#565 Hozzászólás

MolnárP
Monday, October 30, 2017 5:47:34 PM
Originally Posted by: esztidoki 

Nagyon köszönöm a mai segítséget, az egyik gépen működött is a program. Viszont a VisualX-nek volt egy hibaüzenete, ez szokott máskor is, kilépett a program, és azóta nem tudunk az EESZT-be sem visszalépni.

Folyton csak az eszig-et ellenőrzi, forog és forog. Mit lehetne megpróbálni?

Válasz:#565 Hozzászólás

Users browsing this topic