Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, November 2, 2017 5:29:37 PM
Originally Posted by: Hajnalné 

Tisztelt Infomix!

Túléltük az első napot az e-recepttel. Tapasztalatok: 9 óráig nem volt vonalkód idő túllépés miatt. Utána gyorsult a rendszer, de 10 recept sorozat nyomtatásánál 1-2 receptre nem került vonalkód idő túllépés miatt. Amibe Önök nem tudnak gondolom segíteni, de lehet hogy tudják jelezni az AEEK felé. Miderizone 150mg 3 doboz 3x1 adagolás, kapott 3. vonalkodót is -tehát elvileg hibátlan a recept- patikában ezt a 3. vonalkódot leolvasva csak 1db Miderizone-t jelzett az e-tér. Gyógyszertár sem értette a dolgot.

Köszönöm az eddigi segítségüket

Hajnalné

Köszönöm, és jelezzük!

Varga Sándor
Thursday, November 2, 2017 5:30:10 PM
Originally Posted by: papdoki 

Tisztelettel kérdezném, hogy mindent letöltöttem, aktivizáltam stb... ennek ellenére a "nem fut az ETÉR kommunikációs progran" üzenetet kapom az induláskor. Mit tudok tenni, mit kell bekapcsolni! WIN 10-t használok az egyik rendszeren, WIN 7 fut a másikon.

Köszönettel:

a legkisebb Papdoktor

Kedves doktorúr,

Nem értem pontosan sajnos, ez egy rendszer két géppel, vagy két különálló visual?


Varga Sándor
drbenkog@t-email.hu
Thursday, November 2, 2017 5:42:12 PM
Kedves Gabi!

Köszönöm segítő mmunkájukat, verzióváltás után a problémám megszűnt, működik a nővér gépeken is a bejelentkezés.

Jó egészséget, türelmet, kitartást kívánok: Benkő Gábor

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, November 2, 2017 5:45:57 PM
Originally Posted by: Dr. Dékán Annamária 

Kedves Infomix!

Úgy tűnik mindent sikerült beállítanunk(?), de a recept nyomtatásnál a harmadik egyáltalán nem jelenik meg.

Kérjük segítségüket. Előre is köszönjük. Dr. Dékán Annamária

SAML jegyet kaptak sikeresen? eKAT felment sikeresen? (rendszerüzenet ablak) Csak a vény nem???

kleh
  • kleh
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, November 2, 2017 6:01:02 PM
Tisztelt Infomix, Tisztelt Kollégák !

Időtúllépés miatt engem is ledobott a rendszer, igaz utána két vényt kinyomtatott, de vonal kód nélkül. A visszajelentkezés csak úgy működött, hogy a Ixnetet ki kellett kapcsolni majd ujrainditani. Így viszont mindent működött. Azoknak akinél még vannak fennakadások, tisztelettel jelzem, hogy sok helyen (természetesen más háziorvosi programot használók) még az e-recept sem működik, EESZT betekintésről meg nem is álmodnak....Egyébként nálunk minden rendben működik. Kovács-Kléh, Ecser.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, November 2, 2017 6:09:01 PM
Originally Posted by: kleh 

Tisztelt Infomix, Tisztelt Kollégák !

Időtúllépés miatt engem is ledobott a rendszer, igaz utána két vényt kinyomtatott, de vonal kód nélkül. A visszajelentkezés csak úgy működött, hogy a Ixnetet ki kellett kapcsolni majd ujrainditani. Így viszont mindent működött. Azoknak akinél még vannak fennakadások, tisztelettel jelzem, hogy sok helyen (természetesen más háziorvosi programot használók) még az e-recept sem működik, EESZT betekintésről meg nem is álmodnak....Egyébként nálunk minden rendben működik. Kovács-Kléh, Ecser.

Köszönöm a visszajelzést ![mindenok]

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, November 2, 2017 6:13:55 PM
Originally Posted by: drbenkog@t-email.hu 

Kedves Gabi!

Köszönöm segítő mmunkájukat, verzióváltás után a problémám megszűnt, működik a nővér gépeken is a bejelentkezés.

Jó egészséget, türelmet, kitartást kívánok: Benkő Gábor

Köszönjük, s Önöknek is hasonlókat!

Géczi Gabriella

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, November 2, 2017 6:17:38 PM
Originally Posted by: Gabidk 

Ágazati portálra sikerült belépni, a program továbbra sem érzékeli, hogy ott a leolvasóba a kártya... Hol lehet gubanc?

Marad a távoli, hátha bölcsebbek leszünk! Türelmét és megértését előre is köszönöm! Igyekszünk jelentkezni....

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, November 2, 2017 6:22:50 PM
Gabidk
Thursday, November 2, 2017 6:56:14 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Gabidk 

Ágazati portálra sikerült belépni, a program továbbra sem érzékeli, hogy ott a leolvasóba a kártya... Hol lehet gubanc?

Marad a távoli, hátha bölcsebbek leszünk! Türelmét és megértését előre is köszönöm! Igyekszünk jelentkezni....

Rendben, köszönöm szépen. Ha esetleg... holnap déltől benn leszek... Mégegyszer köszönöm!

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, November 2, 2017 6:59:19 PM
Originally Posted by: Gabidk 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Gabidk 

Ágazati portálra sikerült belépni, a program továbbra sem érzékeli, hogy ott a leolvasóba a kártya... Hol lehet gubanc?

Marad a távoli, hátha bölcsebbek leszünk! Türelmét és megértését előre is köszönöm! Igyekszünk jelentkezni....

Rendben, köszönöm szépen. Ha esetleg... holnap déltől benn leszek... Mégegyszer köszönöm!

Igyekszünk, de semmit nem tudok ígérni.. csak türelmet és megértést kérek!

Molnár Valéria
Thursday, November 2, 2017 7:00:41 PM
Megtörtént a "NAGY TESZT" [hatnincs]

38 recept "simán" 90 másodperc

38 recept "E-módon" 260 másodperc

Hááááát, ez nem kis lassulás.....

Tesók közt is majd 3x-os idő... (igaz, legalább 5x-snek tűnik...) [tenyleg] [sir]

Napi 300 receptnél... Főleg, hogy közben a futó akció ablak (receptírás) nem bezárható; így adatvesztés fenyeget, ha másik beteggel is foglalkozni kezdek/kezdünk.

Rendelés alatti tapasztalat: időnként (sorozatrecept nyomtatása közben is) nem tudja e-receptként nyomtatni a receptet, majd újra akként nyomja (lassú az adatküldés, -érkezés)

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, November 2, 2017 7:06:13 PM
Originally Posted by: Molnár Valéria 

Megtörtént a "NAGY TESZT" [hatnincs]

38 recept "simán" 90 másodperc

38 recept "E-módon" 260 másodperc

Hááááát, ez nem kis lassulás.....

Tesók közt is majd 3x-os idő... (igaz, legalább 5x-snek tűnik...) [tenyleg] [sir]

Napi 300 receptnél... Főleg, hogy közben a futó akció ablak (receptírás) nem bezárható; így adatvesztés fenyeget, ha másik beteggel is foglalkozni kezdek/kezdünk.

Nagyon köszönjük! Dolgozunk rajta, csak az idő idő idő ...... nekünk is kellene! Most prioritása van a stabilitásnak, de ha az meglesz, akkor ez lesz az első teendőnk egyike!!!

Somogyi László
Thursday, November 2, 2017 7:09:38 PM
Nem orvosoknak, nem eü dolgozóknak írok most elsősorban.

A mai nap tapasztalata: lassú a rendszer MINDENHOL. Amikor sokan használják, reggel, használhatatlan. Délutánra gyógyul, de ne legyenek illúziók. Nem az Infomix hibája, hanem az alultervezettségé központi oldalon.

Én nem akarok igét hirdetni, de hálózati szakemberként azt mondom, hogy az egyidejűleg felépítendő IP kapcsolatok megölik a rendszert, ha minden egyes receptnél külön kell kommunikálniuk a szervereknek, hálózati kézfogás, satöbbi, másolás a kapu szerverről adatbázis szerverre, és még ragozhatnám az egyesével küldés lassító tényezőit. Sőt a leírás szerint a háttérben még az ÁEEK szerverei a NEAK szervereivel kommunikálnak egyetlen recept ügyében, ha támogatott a gyógyszer. Értsd: egyszerű feladat lenne, de most nem az. Kinyomtatsz egy receptet, a géped a nyomtatóra küldi az adatot és kész. Most viszont: a géped elküldi a Térbe, az leellenőrzi, némelyiket elküldi a Neaknak is, visszajön a válasz, erre vár a nyomtatód. ÉS A BETEG!

Beteg megoldás.

Ha én csináltam volna, akkor a beteg nem vár, megkapja a receptet, AZONNAL, akarom mondani igazolást, és a háziorvosi szoftver a Térbe kötegelve küldi fel az adatot időnként, 50 receptenként/és/félóránként/és/még amikor kell kattintásra, a háziorvosi szoftver ezt tudná megoldani. Mire Mari néni beballag a szomszéd patikába járókerettel, ott lesz a recept. Értem a problémát, mi van ha Mari néni előbb ér át, mint a receptje. Kezében az igazolás! (ahogy eddig, itt van igaza vargasnak, de akkor ez nem egy átmeneti egy éves állapot lenne)

Ugyanis receptenként TCP/IP kapcsolatot létesíteni, feldolgozni, ez lassítja be a rendszert.

Kötegelt fájlként a felküldés nem annyira függ a sávszélességtől, a kevesebb kapcsolatépítés miatt gyorsabb, csak a központi számítási teljesítménytől függene a patikába érés ideje, ami viszont gépileg jobban tervezhető a miniszteri biztosék által.

Az Internet 'sebessége' két pont között, rendelő és ETÉR, majd patika és ETÉR, nem tervezhető semmilyen módon. Így van kitalálva, sorry, ha tőlem tudjátok meg.

Magyarul: a kötegelt recept beküldés a háziorvos munkáját is segítené és a rendszer sebességét is növelné alapból.

Én szurkolok az ÁEEK informatikusainak, hogy a jelenlegi feltételek mellett találják meg a megoldást a gyorsabb kapcsolatra, időtúllépés nélkül, de ezek szűk mozgásterek, és nem oldják meg a BETEG várakozási idejét, és a háziorvos megnövekedett munkaidejét. A kötegelt beküldés mindenképpen megoldás. Különösen a vidéki bitek esetében, azok nagyon lassú bitek, sőt ezt se tőlem kell megtudjátok, az Internet a gyors biteket támogatja a lassúakat elnyomja.

Remélem az legalább lejött, ebből a sokak számára katyvaszból, hogy az egyszerre történő, kötegelt recept beküldés mellett érvelek, ami a beteg és az orvos dolgát is könnyítené. Ennek az egyszerű leprogramozása mellett vagyok. Nem tiltja a törvény, ha jól olvastam.

Eh, mindegy, tudom a választ... :(

Mindenesetre beszélni kellene róla.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, November 2, 2017 7:11:46 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Molnár Valéria 

Megtörtént a "NAGY TESZT" [hatnincs]

38 recept "simán" 90 másodperc

38 recept "E-módon" 260 másodperc

Hááááát, ez nem kis lassulás.....

Tesók közt is majd 3x-os idő... (igaz, legalább 5x-snek tűnik...) [tenyleg] [sir]

Napi 300 receptnél... Főleg, hogy közben a futó akció ablak (receptírás) nem bezárható; így adatvesztés fenyeget, ha másik beteggel is foglalkozni kezdek/kezdünk.

Nagyon köszönjük! Dolgozunk rajta, csak az idő idő idő ...... nekünk is kellene! Most prioritása van a stabilitásnak, de ha az meglesz, akkor ez lesz az első teendőnk egyike!!!

Most látom (ha jól látom) még nem is frissítettek 1.118-ra! Holnap azzal is megmérné ugyanezt ugyanígy? Hamár...[cseles]

Dr Haszonics
Thursday, November 2, 2017 7:18:37 PM
Üdvözlöm.Olyan bajunk lenne még,hogy egyik gépünk se hajlandó teljesen működni.

Részletezve:

a kártyaolvasó működik az xdoki is, de belépéskor nem kéri a pin-t illetve az xdoki engedély kérését se írja ki csak azt írja a kártyaolvasó, hogy kapcsolat aktív belépésre pedig (eeszt indításra) sikertelen eszig adatlekérés.

-visualkomm etér megy

-e személyi kliens megy

-e személyi kártya driver ok

-

- más praxisban a személyi kártya működik kéri az engedélyt és a pin-t nekünk meg egyik gépen sem.

Molnár Valéria
Thursday, November 2, 2017 7:26:44 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Molnár Valéria 

Megtörtént a "NAGY TESZT" [hatnincs]

38 recept "simán" 90 másodperc

38 recept "E-módon" 260 másodperc

Hááááát, ez nem kis lassulás.....

Tesók közt is majd 3x-os idő... (igaz, legalább 5x-snek tűnik...) [tenyleg] [sir]

Napi 300 receptnél... Főleg, hogy közben a futó akció ablak (receptírás) nem bezárható; így adatvesztés fenyeget, ha másik beteggel is foglalkozni kezdek/kezdünk.

Nagyon köszönjük! Dolgozunk rajta, csak az idő idő idő ...... nekünk is kellene! Most prioritása van a stabilitásnak, de ha az meglesz, akkor ez lesz az első teendőnk egyike!!!

Most látom (ha jól látom) még nem is frissítettek 1.118-ra! Holnap azzal is megmérné ugyanezt ugyanígy? Hamár...[cseles]

De igen, frissítettünk [nevet] (most délután; merthogy ügyeletben is ezt nyomom. "Szerencsére" a rendelőnk felújítás alatt áll, és így helyileg az orvosi ügyelet rendelőjében dolgozunk átmenetileg...) - nem is tudom, mi a szerepe a 'segéd programnak' az EESZT beállítás fülén, de most - egyelőre nem is foglalkozom vele, mivel nálunk megy az e-recept.

Lehet, a mobilnetünk sem elég gyors és stabil ehhez az adatforgalomhoz; amikor visszatérünk helyünkre, valószínű kábeles netünk lesz...

De most az a lényeg, hogy működik, és megtaláljuk a gyorsítási lehetőségeket...

(Ja, meg hogy a többieknek is működjön 🙏

Segítő01
Thursday, November 2, 2017 7:35:34 PM
Tisztelt Infomix!

Az Etér működik, de SAML jegy hiba üzenet jön...

Kártyaolvasó rendben, agyon telepítettem már a gépet mindennel, 1.118-al is frissítettem...

eddig azt hittem, értem a dolgot.

Sajna elveszítettem a fonalat.

Csak egy gép van, a végleges beállításokhoz kizárólag az Orvos eszigjével lehet csak hozzáférni, vagy esetleg én X-es kóddal( adminisztrátor) is meg tudok oldani mindent?

Esetleg azért nem sikerül, mert bár az OTH6 ért.szerűen az orvos van bejegyezve, a praxis is (OTH9) , én meg "csak" admin. vagyok?

Vagy már tejlesen h.lye lettem?

Elnézést, de úgy érzem, hogy ennyi kínlódással már hamarabb terveztem volna egy új operációs rendszert, vagy egy Űrállomást, mint ezt..[nmosoly]

dr.Kovács József
Thursday, November 2, 2017 7:53:39 PM
Originally Posted by: Segítő01 

Tisztelt Infomix!

Az Etér működik, de SAML jegy hiba üzenet jön...

Kártyaolvasó rendben, agyon telepítettem már a gépet mindennel, 1.118-al is frissítettem...

eddig azt hittem, értem a dolgot.

Sajna elveszítettem a fonalat.

Csak egy gép van, a végleges beállításokhoz kizárólag az Orvos eszigjével lehet csak hozzáférni, vagy esetleg én X-es kóddal( adminisztrátor) is meg tudok oldani mindent?

Esetleg azért nem sikerül, mert bár az OTH6 ért.szerűen az orvos van bejegyezve, a praxis is (OTH9) , én meg "csak" admin. vagyok?

Vagy már tejlesen h.lye lettem?

Elnézést, de úgy érzem, hogy ennyi kínlódással már hamarabb terveztem volna egy új operációs rendszert, vagy egy Űrállomást, mint ezt..[nmosoly]

OTH 6 és OTH 9 kódokat kellene egyezteni a vmátrixban és a gépen. Adminisztrátorként be tud lépni a vmátrixba, ha aktiválva van a e-személyi az EESZT-ben. A vmátrixban meg kell nézni a jogosultságokat is.


dr.Kovács József
Molnár Valéria
Thursday, November 2, 2017 8:04:31 PM
"EESZT Felhasználó jogosultságkezelés intézményi jogosultság adminisztrátorok részére" c. segédanyagban 15. oldal tetején szerepel egy ilyen szöveg:

"Az NEAK(OEP) és az OTH (ÁNTSZ) 9-jegyű ágazati azonosító rendszere sok munkahely esetében eltér egymástól. Az intézmények a finanszírozás miatt általánosságban csak a NEAK(OEP) kódot használják. Az EESZT viszont az OTH(ÁNTSZ) kódot (működési engedély). Ezért minden intézményben és HIS rendszerben meg kell oldani mindkét kód hozzárendelését a belső munkahelyekhez/szervezeti egységekhez."

Célszerűbbnek tartanám a 9 jegyű kódok központi összevonását, de jelenleg a fenti álláspont van érvényben...

Ebben az ügyben van valami előrehaladás?

Segítő01
Thursday, November 2, 2017 8:07:21 PM
Originally Posted by: dr.Kovács József 

Originally Posted by: Segítő01 

Tisztelt Infomix!

Az Etér működik, de SAML jegy hiba üzenet jön...

Kártyaolvasó rendben, agyon telepítettem már a gépet mindennel, 1.118-al is frissítettem...

eddig azt hittem, értem a dolgot.

Sajna elveszítettem a fonalat.

Csak egy gép van, a végleges beállításokhoz kizárólag az Orvos eszigjével lehet csak hozzáférni, vagy esetleg én X-es kóddal( adminisztrátor) is meg tudok oldani mindent?

Esetleg azért nem sikerül, mert bár az OTH6 ért.szerűen az orvos van bejegyezve, a praxis is (OTH9) , én meg "csak" admin. vagyok?

Vagy már tejlesen h.lye lettem?

Elnézést, de úgy érzem, hogy ennyi kínlódással már hamarabb terveztem volna egy új operációs rendszert, vagy egy Űrállomást, mint ezt..[nmosoly]

OTH 6 és OTH 9 kódokat kellene egyezteni a vmátrixban és a gépen. Adminisztrátorként be tud lépni a vmátrixba, ha aktiválva van a e-személyi az EESZT-ben. A vmátrixban meg kell nézni a jogosultságokat is.

naggyon köszönöm a választ, megpróbálom!!!

jó éjt![nagyonok]

Somogyi László
Thursday, November 2, 2017 8:15:37 PM
Originally Posted by: Molnár Valéria 

"EESZT Felhasználó jogosultságkezelés intézményi jogosultság adminisztrátorok részére" c. segédanyagban 15. oldal tetején szerepel egy ilyen szöveg:

"Az NEAK(OEP) és az OTH (ÁNTSZ) 9-jegyű ágazati azonosító rendszere sok munkahely esetében eltér egymástól. Az intézmények a finanszírozás miatt általánosságban csak a NEAK(OEP) kódot használják. Az EESZT viszont az OTH(ÁNTSZ) kódot (működési engedély). Ezért minden intézményben és HIS rendszerben meg kell oldani mindkét kód hozzárendelését a belső munkahelyekhez/szervezeti egységekhez."

Célszerűbbnek tartanám a 9 jegyű kódok központi összevonását, de jelenleg a fenti álláspont van érvényben...

Ebben az ügyben van valami előrehaladás?

Ne haragudj, irigylem a problémáidat.

:-s

dr. Balogh Annamária_
Thursday, November 2, 2017 8:30:34 PM
T. Infomix,

2 napja élesben használjuk az EESZT-t az összes funkcióval.

A recept nyomtatás sebessége 3-4-szer lassúbb a réginél. A rendelés vége felé még ennél is lassúbb volt. Tovább nehezíti az adminisztrációt, hogy recept nyomtatás közben semmi mást nem lehet csinálni, pl. az ellátást beírni. Ez így, együtt használhatatlanul lelassítja a napi munkát. Kollégámmal felváltva használjuk a rendelőt, 4 óra van az ellátásra. Ez a régi eljárással is igen feszített munkát tett szükségessé.

Van-e remény, hogy gyorsabb lesz a receptírás és közben lehet más adminisztrációt is végezni ??

EESZT-ből próbáltunk lekérdezni.

Az összes funkció be van jelölve a Beállítások -> "EESZT adatok beküldése" résznél.

A KAT, PRO, REC lekérdezhető. Az EHR és a BEU nem ad vissza semmit (Nincs megjeleníthető adat!). Kiexportáltuk az EESZT logot az adott funkcióval. Eszerint az EHR és BEU adatokat be sem küldi a visual !!

Miért nem ?

Előző hozzászólásban már jeleztük, hogy próbáltunk PRO adatokat feltölteni, több - kevesebb sikerrel.

Az igazi kérdés az az, hogy ezeket ki fogja feltölteni ? Ez ezzel a meglévő, manuális kezelőfelülettel, több száz betegre lehetetlenség !!

Fel kell-e egyáltalán ezeket tölteni az EESZT-be ?

Ha igen, terveznek-e valamilyen automatikus feltöltést a visual-ból a bent lévő adatok felhasználásával ?

Köszönettel

dr.Kovács József
Thursday, November 2, 2017 8:51:15 PM
Originally Posted by: dr. Balogh Annamária_ 

T. Infomix,

2 napja élesben használjuk az EESZT-t az összes funkcióval.

A recept nyomtatás sebessége 3-4-szer lassúbb a réginél. A rendelés vége felé még ennél is lassúbb volt. Tovább nehezíti az adminisztrációt, hogy recept nyomtatás közben semmi mást nem lehet csinálni, pl. az ellátást beírni. Ez így, együtt használhatatlanul lelassítja a napi munkát. Kollégámmal felváltva használjuk a rendelőt, 4 óra van az ellátásra. Ez a régi eljárással is igen feszített munkát tett szükségessé.

Van-e remény, hogy gyorsabb lesz a receptírás és közben lehet más adminisztrációt is végezni ??

EESZT-ből próbáltunk lekérdezni.

Az összes funkció be van jelölve a Beállítások -> "EESZT adatok beküldése" résznél.

A KAT, PRO, REC lekérdezhető. Az EHR és a BEU nem ad vissza semmit (Nincs megjeleníthető adat!). Kiexportáltuk az EESZT logot az adott funkcióval. Eszerint az EHR és BEU adatokat be sem küldi a visual !!

Miért nem ?

Előző hozzászólásban már jeleztük, hogy próbáltunk PRO adatokat feltölteni, több - kevesebb sikerrel.

Az igazi kérdés az az, hogy ezeket ki fogja feltölteni ? Ez ezzel a meglévő, manuális kezelőfelülettel, több száz betegre lehetetlenség !!

Fel kell-e egyáltalán ezeket tölteni az EESZT-be ?

Ha igen, terveznek-e valamilyen automatikus feltöltést a visual-ból a bent lévő adatok felhasználásával ?

Köszönettel

Szerintem receptnyomtatás közben a napi tevékenység mezői kitölthetők, csak a receptírásból nem szabad kilépni. Kicsit nehézkes, mert minden recept után a kurzor a mező elejére ugrik. Mi beutalót is írtunk receptnyomtatás közben.


dr.Kovács József
Somogyi László
Thursday, November 2, 2017 9:32:11 PM
Originally Posted by: dr. Balogh Annamária_ 

T. Infomix,

2 napja élesben használjuk az EESZT-t az összes funkcióval.

A recept nyomtatás sebessége 3-4-szer lassúbb a réginél. A rendelés vége felé még ennél is lassúbb volt. Tovább nehezíti az adminisztrációt, hogy recept nyomtatás közben semmi mást nem lehet csinálni, pl. az ellátást beírni. Ez így, együtt használhatatlanul lelassítja a napi munkát. Kollégámmal felváltva használjuk a rendelőt, 4 óra van az ellátásra. Ez a régi eljárással is igen feszített munkát tett szükségessé.

Van-e remény, hogy gyorsabb lesz a receptírás és közben lehet más adminisztrációt is végezni ??

Egyszerűen nevetséges, hogy először a Térrel kommunikál a program és majd utána a nyomtatóval.

Lásd előző hozzászólásomat. Kicsit fentebb.

Nagyjából ezt vártam, de nem örülök.

Valaki, aki közelebb van, szólhatna a víztoronynak.

Böjtösné Judit
Friday, November 3, 2017 7:09:03 AM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Böjtösné Judit 

Verzióváltó letöltve, minden beállítva, az is, amit innen kellett kibogarásznom. Manuális indulás után SAML jegy eldobás üzenetet kapok. Nem vagyok informatikus, tőlem ennyi telt. Kérem, hogy szíveskedjenek akár távelérésben megoldani a problémát. Köszönöm.

Böjtösné Judit, dr. Szicsek Judit asszisztense

Rendben, jelentkezünk! Akkor türelmet és megértést kell kérjek, de igyekezni fogunk! Köszönöm!

Jó reggelt!

Orvos belépés működik, asszisztenssel nem tudok mit kezdeni...

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, November 3, 2017 7:41:45 AM
Originally Posted by: Böjtösné Judit 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Böjtösné Judit 

Verzióváltó letöltve, minden beállítva, az is, amit innen kellett kibogarásznom. Manuális indulás után SAML jegy eldobás üzenetet kapok. Nem vagyok informatikus, tőlem ennyi telt. Kérem, hogy szíveskedjenek akár távelérésben megoldani a problémát. Köszönöm.

Böjtösné Judit, dr. Szicsek Judit asszisztense

Rendben, jelentkezünk! Akkor türelmet és megértést kell kérjek, de igyekezni fogunk! Köszönöm!

Jó reggelt!

Orvos belépés működik, asszisztenssel nem tudok mit kezdeni...

Ez is jó! Másik gépen is be kell tudjon jelentkezni orvossal (ha 2 gép van)!

Böjtösné Judit
Friday, November 3, 2017 7:43:51 AM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Böjtösné Judit 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Böjtösné Judit 

Verzióváltó letöltve, minden beállítva, az is, amit innen kellett kibogarásznom. Manuális indulás után SAML jegy eldobás üzenetet kapok. Nem vagyok informatikus, tőlem ennyi telt. Kérem, hogy szíveskedjenek akár távelérésben megoldani a problémát. Köszönöm.

Böjtösné Judit, dr. Szicsek Judit asszisztense

Rendben, jelentkezünk! Akkor türelmet és megértést kell kérjek, de igyekezni fogunk! Köszönöm!

Jó reggelt!

Orvos belépés működik, asszisztenssel nem tudok mit kezdeni...

Ez is jó! Másik gépen is be kell tudjon jelentkezni orvossal (ha 2 gép van)!

Orvossal mindkét gép működik.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, November 3, 2017 7:54:38 AM
Originally Posted by: dr. Balogh Annamária_ 

T. Infomix,

2 napja élesben használjuk az EESZT-t az összes funkcióval.

A recept nyomtatás sebessége 3-4-szer lassúbb a réginél. A rendelés vége felé még ennél is lassúbb volt. Tovább nehezíti az adminisztrációt, hogy recept nyomtatás közben semmi mást nem lehet csinálni, pl. az ellátást beírni. Ez így, együtt használhatatlanul lelassítja a napi munkát. Kollégámmal felváltva használjuk a rendelőt, 4 óra van az ellátásra. Ez a régi eljárással is igen feszített munkát tett szükségessé.

Van-e remény, hogy gyorsabb lesz a receptírás és közben lehet más adminisztrációt is végezni ??

EESZT-ből próbáltunk lekérdezni.

Az összes funkció be van jelölve a Beállítások -> "EESZT adatok beküldése" résznél.

A KAT, PRO, REC lekérdezhető. Az EHR és a BEU nem ad vissza semmit (Nincs megjeleníthető adat!). Kiexportáltuk az EESZT logot az adott funkcióval. Eszerint az EHR és BEU adatokat be sem küldi a visual !!

Miért nem ?

Előző hozzászólásban már jeleztük, hogy próbáltunk PRO adatokat feltölteni, több - kevesebb sikerrel.

Az igazi kérdés az az, hogy ezeket ki fogja feltölteni ? Ez ezzel a meglévő, manuális kezelőfelülettel, több száz betegre lehetetlenség !!

Fel kell-e egyáltalán ezeket tölteni az EESZT-be ?

Ha igen, terveznek-e valamilyen automatikus feltöltést a visual-ból a bent lévő adatok felhasználásával ?

Köszönettel

A receptnyomtatás idejét folyamatosan próbáljuk az AEEK kollégákkal csökkenteni, reméljük minél hamarabb sikerül jó válaszidőket elérni.Szerintem sikerülni fog! Ha az EHR és BEU lekérdezés nem ad vissza semmit, az azt jelenti, hogy ennek a betegnek vagy nincs ilyen adata a Térben, vagy megtiltotta a hozzáférést (DÖR). EHR adatot háziorvos nem küld a Térbe, mert ilyen dokumentumot nem ad a betegnek a háziorvosi ellátás végén. Beutalót akkor küld a rendszer, ha a Tér tudja fogadni (ahova küldjük, az az Intézmény már használja az EESZT-t). A PRO adatokat bármelyik kezelőorvos töltheti, aki megállapítja/diagnosztizálja az adott betegséget/tényt. Automatikus feltöltést nem tervezünk, ezen adatok hitelességét a kezelőorvosnak kell biztosítani .

Bővebben itt: https://e-egeszsegugy.gov.hu/web/eeszt-informacios-portal/EESZTbetegellatas 

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, November 3, 2017 7:55:46 AM
Originally Posted by: Böjtösné Judit 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Böjtösné Judit 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Böjtösné Judit 

Verzióváltó letöltve, minden beállítva, az is, amit innen kellett kibogarásznom. Manuális indulás után SAML jegy eldobás üzenetet kapok. Nem vagyok informatikus, tőlem ennyi telt. Kérem, hogy szíveskedjenek akár távelérésben megoldani a problémát. Köszönöm.

Böjtösné Judit, dr. Szicsek Judit asszisztense

Rendben, jelentkezünk! Akkor türelmet és megértést kell kérjek, de igyekezni fogunk! Köszönöm!

Jó reggelt!

Orvos belépés működik, asszisztenssel nem tudok mit kezdeni...

Ez is jó! Másik gépen is be kell tudjon jelentkezni orvossal (ha 2 gép van)!

Orvossal mindkét gép működik.

[mindenok] Szuper! Használják egyelőre így, mert így is tökéletes!

Users browsing this topic