Bakos J
  • Bakos J
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, February 8, 2018 11:39:26 AM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: t-hedvig 

Originally Posted by: pheni 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: TomposG 

Originally Posted by: Bakos J 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: pharmacybt 

Ma reggel a verzióváltás megtörtént.Azóta a napitevékenység befejezésekor,kb.10-15 mp.mire ki lehet lépni.Addig semmit nem enged a gép .

Kollégám még a délelőtt folyamán megoldotta, a rendszer óra volt néhány perccel elállítva.

Tisztelt Infomix!

Nálunk a 1.121.1 van fent és néha most is van hogy 1-1 beteg napi tevékenységének bezárásakor 10-15 mp-et várni kell. Sajnos a hiba véletlenszerűen jelentkezik, tehát nem minden betegnél.

Üdvözlettel: Dr Bakos

A probléma nem egyedi már nálam is lassan zárja be az napi tevékenység-et. Ez független az EESzT-től mert ha nem használok akkor is előfordul.

Tompos G.

Mi is próbáljuk nyomozni a lassulás okát. Azt kérdezném, hogy mit jelent pontosan, hogy EESzT-t nem használ?

Mikor várható megoldás?

Ha az ETÉR fut, szörnyen lassú a program, a háziorvosi ellátás befejezése 10-15 mp-et vesz igénybe az OK gomb megnyomása után.

A receptírás is sokkal lassabb.

Előre is köszönöm válaszukat!

Nálam is ez a probléma, sőt szinte minden funkciógomb lassú. Fél perc, mire lenyitja a "lekérdezést". Nagyon jó lenne egy gyors megoldás, mert a rendelés végére kikészíti az embert.

Köszönjük!

Néhány felhasználónk már teszteli az új verziót, ha úgy találják, hogy stabil és hibamentes, akkor publikáljuk. Ha valaki szeretné tesztelni, próbálni az kérem jelezze az infomix@infomix.hu címünkön, s kollegáim keresni fogják, s felteszik a módosított verziót.

Tegnapi napon felkerült a javítás, mai napon kb 40 beteg vizsgálata alatt egyszer sem tapasztaltuk a bezáráskor jelentkező belassulást. Úgy tűnik, ez segített.

Üdvözlettel: Dr Bakos

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, February 8, 2018 11:42:29 AM
Originally Posted by: Bakos J 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: t-hedvig 

Originally Posted by: pheni 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: TomposG 

Originally Posted by: Bakos J 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: pharmacybt 

Ma reggel a verzióváltás megtörtént.Azóta a napitevékenység befejezésekor,kb.10-15 mp.mire ki lehet lépni.Addig semmit nem enged a gép .

Kollégám még a délelőtt folyamán megoldotta, a rendszer óra volt néhány perccel elállítva.

Tisztelt Infomix!

Nálunk a 1.121.1 van fent és néha most is van hogy 1-1 beteg napi tevékenységének bezárásakor 10-15 mp-et várni kell. Sajnos a hiba véletlenszerűen jelentkezik, tehát nem minden betegnél.

Üdvözlettel: Dr Bakos

A probléma nem egyedi már nálam is lassan zárja be az napi tevékenység-et. Ez független az EESzT-től mert ha nem használok akkor is előfordul.

Tompos G.

Mi is próbáljuk nyomozni a lassulás okát. Azt kérdezném, hogy mit jelent pontosan, hogy EESzT-t nem használ?

Mikor várható megoldás?

Ha az ETÉR fut, szörnyen lassú a program, a háziorvosi ellátás befejezése 10-15 mp-et vesz igénybe az OK gomb megnyomása után.

A receptírás is sokkal lassabb.

Előre is köszönöm válaszukat!

Nálam is ez a probléma, sőt szinte minden funkciógomb lassú. Fél perc, mire lenyitja a "lekérdezést". Nagyon jó lenne egy gyors megoldás, mert a rendelés végére kikészíti az embert.

Köszönjük!

Néhány felhasználónk már teszteli az új verziót, ha úgy találják, hogy stabil és hibamentes, akkor publikáljuk. Ha valaki szeretné tesztelni, próbálni az kérem jelezze az infomix@infomix.hu címünkön, s kollegáim keresni fogják, s felteszik a módosított verziót.

Tegnapi napon felkerült a javítás, mai napon kb 40 beteg vizsgálata alatt egyszer sem tapasztaltuk a bezáráskor jelentkező belassulást. Úgy tűnik, ez segített.

Üdvözlettel: Dr Bakos

Köszönjük! Ez jó hír.

dr.Kovács József
Monday, February 12, 2018 5:44:21 PM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: dr.Kovács József 

Originally Posted by: dr.Kovács József 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: dr.Kovács József 

Nem tudok frissíteni!?

Jelenleg az Ön verziójához nincs elérhető frissítés.

Visual 1.120.2

???

Igen.Levettük, mert találtunk benne hibát. Javítjuk, teszteljük és visszakerül amint lehet. Mindenkitől elnézést kérünk! Akik már letöltötték, azokat kérjük hogy Ők is frissítsék a javított verzióval!

A verzióváltás továbbra sem megy. Későbbi bejegyzésekben látom másnak sem sikerül.

Az üzenet ugyanaz: Jelenleg az Ön verziójához nincs elérhető frissítés.

Pedig a weboldalon már kettő is van: 1.121.0 és 1.121.1.

A weboldalról közvetlenül letöltve a verzióváltót, sikeres volt a verzióváltás. Ez ma reggel történt. Szükséges az 1.121.1 letöltése is? Ha szükséges kell mentést készíteni a verzióváltás előtt?

Jó reggelt

Ellenőriztem, most elérhető az online verzió is, valamilyen technikai probléma lehetett.

Azoknak, akik a 1.121.0 verziót tegnap (02.01) 17 óra után töltötték le, nem szükséges az 1.121.1 frissítés telepítése. Minden verzióváltás, frissítés előtt javasolt a mentés, csak ez ad teljes biztonságot. Bármikor megállhat a számítógép, akár verzióváltás közben is.

Szükséges az 1.121.2 telepítése? Telepíthető az az 1.121.0-ra is?


dr.Kovács József
Varga Sándor
Tuesday, February 13, 2018 7:02:29 AM
Originally Posted by: dr.Kovács József 

Szükséges az 1.121.2 telepítése? Telepíthető az az 1.121.0-ra is?

Az 1.121.2-es verzió futtatható az 1.121.0-ra és az 1.121.1-re is.

Többen jelezték, hogy lassult náluk a visual működése, módosítottunk a programban, ezért érdemes leváltani a verziót.


Varga Sándor
t-hedvig
Tuesday, February 13, 2018 10:30:41 AM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: dr.Kovács József 

Szükséges az 1.121.2 telepítése? Telepíthető az az 1.121.0-ra is?

Az 1.121.2-es verzió futtatható az 1.121.0-ra és az 1.121.1-re is.

Többen jelezték, hogy lassult náluk a visual működése, módosítottunk a programban, ezért érdemes leváltani a verziót.

Tényleg jó lett a frissítéssel, "hasítja a felhőt":)

Köszönjük!

novogradecz
Wednesday, February 14, 2018 11:53:51 AM
Sajnos nem minden oldódott meg a 121.2 verzióval. Scannelés után megint hosszan csak pörög, nem történik semmi (ez a scan lezárása után kb 1-1,5 percet jelent.) Az egér bizonytalansága javult, de korábban jobban megjavult, még mindig elmarad.
Varga Sándor
Wednesday, February 14, 2018 12:29:11 PM
Originally Posted by: novogradecz 

Sajnos nem minden oldódott meg a 121.2 verzióval. Scannelés után megint hosszan csak pörög, nem történik semmi (ez a scan lezárása után kb 1-1,5 percet jelent.) Az egér bizonytalansága javult, de korábban jobban megjavult, még mindig elmarad.

Kedves doktorúr,

Azt esetleg ki tudná próbálni, hogy EESZT nélkül - szünet gomb az EESZT ablakon -, is ugyan ezt tapasztalja?

köszönöm


Varga Sándor
dr.Kovács József
Wednesday, February 14, 2018 6:30:30 PM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: novogradecz 

Sajnos nem minden oldódott meg a 121.2 verzióval. Scannelés után megint hosszan csak pörög, nem történik semmi (ez a scan lezárása után kb 1-1,5 percet jelent.) Az egér bizonytalansága javult, de korábban jobban megjavult, még mindig elmarad.

Kedves doktorúr,

Azt esetleg ki tudná próbálni, hogy EESZT nélkül - szünet gomb az EESZT ablakon -, is ugyan ezt tapasztalja?

köszönöm

Mi is úgy tapasztaljuk, hogy az 1.121.0 jobb volt.

Holnap kipróbálom a szünettel.


dr.Kovács József
Cifka Miklós
Thursday, February 15, 2018 11:10:40 AM
Üdvözletem!

Ismét Dr. Izsák Imola (Budapest, Rét utcai rendelő) esetében kérnénk segítséget, a frissítés után a táppénzes papírt nem nyomtatja ki a program.

Tudnának ebben esetleg segíteni nekik?

A rendelő telefonszáma 06-1-202-1392, ma délig a rendelőben vannak, holnap sajnos csak este, így az már nem opció (akkor nekem kell valamit kitalálnom [bizonyt] ).

Köszönettel,

Cifka Miklós

Nagy Attila
Thursday, February 15, 2018 11:27:33 AM
Originally Posted by: Cifka Miklós 

Üdvözletem!

Ismét Dr. Izsák Imola (Budapest, Rét utcai rendelő) esetében kérnénk segítséget, a frissítés után a táppénzes papírt nem nyomtatja ki a program.

Tudnának ebben esetleg segíteni nekik?

A rendelő telefonszáma 06-1-202-1392, ma délig a rendelőben vannak, holnap sajnos csak este, így az már nem opció (akkor nekem kell valamit kitalálnom [bizonyt] ).

Köszönettel,

Cifka Miklós

Tisztelt Cifka Miklós!

Beszéltem a doktornő asszisztensével és beállítottuk, az volt a baj, hogy a Windows frissítés átállította a nyomtató drivert - Class driverre ami nem jó, a nyomtató tulajdonságainál a speciális fülön az illesztőprogramot átállítottuk az OKI B431 (PCL) driverre és működött a táppénz nyomtatás.

Üdvözlettel: Nagy Attila

Panna
  • Panna
  • Haladó (Szint 7)
Thursday, February 15, 2018 2:57:09 PM
Üdvözlöm ! Csak helyi probléma vagy más is jelezte hogy a verzió váltás óta az egér ismét önálló életet él vagy semmilyet, lassan reagál vagy nem a kijelölt szöveget emeli be ? Win7, IX doki, 1.121.2 verzió. Köszönöm
Tőkéné F. Klára
Thursday, February 15, 2018 5:03:00 PM
Az adócsökkentő igazolásoknál nem jelennek meg a választható, kezdő dátumos leletek, pedig rendesen be van másolva, kitöltve a szakrendelés, dátum és diagnózis. Korábban már tudtunk kiadni igazolást, kb. 2 héttel ezelőtt, de azóta nem. Több betegnél is próbáltuk, akinek jár az igazolás.
dr.Kovács József
Thursday, February 15, 2018 6:51:56 PM
Originally Posted by: Panna 

Üdvözlöm ! Csak helyi probléma vagy más is jelezte hogy a verzió váltás óta az egér ismét önálló életet él vagy semmilyet, lassan reagál vagy nem a kijelölt szöveget emeli be ? Win7, IX doki, 1.121.2 verzió. Köszönöm

Nálam is hasonló a helyzet.


dr.Kovács József