FMilan
Tuesday, February 13, 2018 12:24:28 PM
Originally Posted by: pharmacybt 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: pharmacybt 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: pharmacybt 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: pharmacybt 

Az lenne a kérdésem,hogy a SAML jegy csak az orvos SZIG. történő belépésével jön meg?

(asszisztensére nem,vagy valamit rosszul állítottunk be?)

Minden sikeres esziges belépésre kell SAML jegyet kapniuk.

Milyen üzenetet látnak, amikor az asszisztens eszigjével lépnek be?

HIBA:SAML jegy ellenőrzés wst:InvalidRequest-Tfe request was invalid or mallfomed (o db)

Több oka is lehet, ha ilyen üzenetet kapnak.

Nincs aktiválva az asszisztens eszigje az ágazati portálon, vagy valamiért az ágazati portál elfelejtette az eszig aktiválást. Meg kellene újra próbálni az eszig aktiválását.

Ha ez megvan, és mégsem megy, akkor kérem ellenőrizzék, hogy az asszisztens fel van véve a vmátrixban (ágazati portálon) a praxishoz.

Aktiválva van az eszig.vmátrixban is fel vagyok véve .

Ez egy egy gépes rendszer? Ugyan azon a gépen orvos esziggel belépve működik, csak az asszisztensével nem?

Igen !

Most ez a hibaüzenet:env:Server-An internel error occured While processing the SOAP Request

Az asszisztens belépés beállításaival volt egy kis gond, táveléréssel orvosolva, már elfogadja az asszisztensi kártyát is.

lu.andi
Wednesday, February 14, 2018 4:12:53 PM
Üdvözletem!

Ismételten szeretnék egy kis segítséget kérni, a beutalók beküldésével van problémám, látszólag minden "tökéletesen" működik, mégsem megy fel a térbe a beutaló, tehát nem lesz belőle e-beutaló. EESZT panelen BEU beküldés kipipálva, mégsem történik semmi, hiba jelző üzenetet sem kapunk, egyszerűen kinyomtatja és tárolja. KAT bejegyzésre okét ír.

Visual ixdoki 1.121.2-t használjuk.

Köszönettel

Lusánszki Andrea

dr.Kovács József
Thursday, February 15, 2018 6:55:23 PM
Visual esetén lehetne-e az EESZT-ből lekérdezett recepteket strukturáltabban megjeleníteni?

Szerintem, ha már lejöttek az adatok a lekérdezésnél, a megjelenítésük csak program kérdése.

Például más dátum szerint sorrendbe rakva, ABC-ben megjelenítve, táblázatban megjelenítve, stb.

Viszonylag gyors a lekérdezés, de abban az egy ablakban görgetve nagyon nehéz áttekinteni, pedig fontos lenne.


dr.Kovács József
palenkascs
Friday, February 16, 2018 8:15:08 AM
Originally Posted by: dr.Kovács József 

Visual esetén lehetne-e az EESZT-ből lekérdezett recepteket strukturáltabban megjeleníteni?

Szerintem, ha már lejöttek az adatok a lekérdezésnél, a megjelenítésük csak program kérdése.

Például más dátum szerint sorrendbe rakva, ABC-ben megjelenítve, táblázatban megjelenítve, stb.

Viszonylag gyors a lekérdezés, de abban az egy ablakban görgetve nagyon nehéz áttekinteni, pedig fontos lenne.

Javaslata alapján egyeztetek a fejlesztő kollégákkal és itt a fórumon írni fogok annak eredményéről.

hegelydr
Friday, February 16, 2018 8:41:47 AM
Az időbeállítással lenne problémánk:

A rendszerünk szerverén és az összes gépen a beállított időjelet valamilyen pontos órától veszi a rendszer, ez 1 perccel több, mint az EESZT időpontja.

Emiatt a beteghez belépéskor gyakran jön az a hibaüzenet, hogy az ellátás kezdete nem lehet jövőbeni dátum.

Szeretném kérni, hogy 1. vagy az EESZT adja meg, honnan veszik az órajelet, és legyen azonos az idő, 2. vagy legyen legalább 2 perc türelmi idő beállítva, vagyis +-2 percért még ne jöjjön ez a hibaüzenet.

Persze bármilyen egyéb ötlet, beállítás jó lehet, köszönöm.

medicinke
Friday, February 16, 2018 12:56:20 PM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: medicinke 

Rezidens doktor hogyan tud dolgozni a praxisban?

A Vmatrixban hozzá van rendelve a praxishoz (EESZT felh, és orvos).

FEl van véve a dokiban helyettesként a praxisomhoz.

Be van állítva neki is az én tanúsítványom és t. jelszavam.

SAML jegy - Internal error while processing SOAP request

???

A rezidens eszigje aktiválva van az ágazati portálon? Amikor legutóbb ilyen üzenetet láttam, akkor az eSzig aktiválását követően megszűnt ez a hibaüzenet.

Köszönöm, ez megoldotta, minden működik!!!

medicinke
Friday, February 16, 2018 12:58:40 PM
Az üzenet ablakot nem lehetne valahogy háttérben tartani?

Most már minden belépésnél jön egy csomó üzenet és állandóan ellopják a fókuszt a napi ellátástól.

+ Az EESZT-s zárójelentések is Hozott leletként kerülnek be? Nem lehetne záróként landoltatni őket?

Panna
  • Panna
  • Haladó (Szint 7)
Friday, February 16, 2018 2:52:03 PM
A verzió váltás óta az egér ismét önálló életet él, nem azt emeli be amit szeretnék, vagy ne reagál percekig. Az utóbbi kb.1/2 óra, ha a rendelési idők közt eltelik hosszabb idő. Win7, IX DOKI, 1.121.2 verzió . Mi az oka ?
hegelydr
Monday, February 19, 2018 8:00:46 AM
Originally Posted by: hegelydr 

Az időbeállítással lenne problémánk:

A rendszerünk szerverén és az összes gépen a beállított időjelet valamilyen pontos órától veszi a rendszer, ez 1 perccel több, mint az EESZT időpontja.

Emiatt a beteghez belépéskor gyakran jön az a hibaüzenet, hogy az ellátás kezdete nem lehet jövőbeni dátum.

Szeretném kérni, hogy 1. vagy az EESZT adja meg, honnan veszik az órajelet, és legyen azonos az idő, 2. vagy legyen legalább 2 perc türelmi idő beállítva, vagyis +-2 percért még ne jöjjön ez a hibaüzenet.

Persze bármilyen egyéb ötlet, beállítás jó lehet, köszönöm.

???

Varga Sándor
Monday, February 19, 2018 8:22:22 AM
Originally Posted by: medicinke 

Az üzenet ablakot nem lehetne valahogy háttérben tartani?

Most már minden belépésnél jön egy csomó üzenet és állandóan ellopják a fókuszt a napi ellátástól.

+ Az EESZT-s zárójelentések is Hozott leletként kerülnek be? Nem lehetne záróként landoltatni őket?

Az EESZT-ből kapott(letöltött) EHR dokumentumok érkeztetésénél az OEP-OTH kód párosítás szerint kerülnek beemelésre a programba. Jelenleg sajnos nincs külön megjelölve egy-egy dokumentum esetén, hogy az egy járó lelet, ambuláns lap, vagy egy fekvő zárójelentés, ezért kerül minden egységesen a hozott lelethez.

Az üzenet ablakkal kapcsolatos kérését átadtam a fejlesztőknek, igyekszünk egy mindenkinek jó megoldást találni.


Varga Sándor
Varga Sándor
Monday, February 19, 2018 8:30:04 AM
Originally Posted by: Panna 

A verzió váltás óta az egér ismét önálló életet él, nem azt emeli be amit szeretnék, vagy ne reagál percekig. Az utóbbi kb.1/2 óra, ha a rendelési idők közt eltelik hosszabb idő. Win7, IX DOKI, 1.121.2 verzió . Mi az oka ?

Meg tudjuk nézni ezt egy távoli eléréssel?

Ha igen, kérem egyeztessen időpontot a központi számon, vagy küldjön emailben egy elérhetőséget az infomix@infomix.hu email címre, hogy a kollégáim tudják keresni.

köszönöm


Varga Sándor
Varga Sándor
Monday, February 19, 2018 8:31:44 AM
Originally Posted by: hegelydr 

Az időbeállítással lenne problémánk:

A rendszerünk szerverén és az összes gépen a beállított időjelet valamilyen pontos órától veszi a rendszer, ez 1 perccel több, mint az EESZT időpontja.

Emiatt a beteghez belépéskor gyakran jön az a hibaüzenet, hogy az ellátás kezdete nem lehet jövőbeni dátum.

Szeretném kérni, hogy 1. vagy az EESZT adja meg, honnan veszik az órajelet, és legyen azonos az idő, 2. vagy legyen legalább 2 perc türelmi idő beállítva, vagyis +-2 percért még ne jöjjön ez a hibaüzenet.

Persze bármilyen egyéb ötlet, beállítás jó lehet, köszönöm.

Kedves doktorúr,

Erre sajnos nincs ráhatásunk, de az észrevételét eljuttatjuk az AEEK illetékeseinek, amint kapunk választ természetesen jelentkezünk.


Varga Sándor
Dr.Kiss Katalin
Monday, February 19, 2018 9:08:25 AM
Jó napot kívánok!

Ma reggel a főgépen az e-személyi kliens-kártyakezelő (eszig-cmu.exe) nem fut. Az EESZT ellenőrző listán piros X jelenik meg. Frissítés ellenére sem indul el. Mit kell tennünk? Tudnak-e segíteni? Köszönettel.

kantorm
Monday, February 19, 2018 9:46:21 AM
Tisztelt Kiss Katalin Dr., én első körben megpróbálnám teljes egészében letörölni az 'eSzemélyi kliens' programot és a 'cyberJack Base Components' drivert, amit a 'Programok telepítése és törlése' helyen lehet megtenni.

Utána telepítsük újra először a cyberJacket (letölthető: itt ), majd az eSzemélyi Kliens kártyakezelő alkalmazást. (letölthető: itt )

Még felmerülhet, hogy a vírusírtó (akár a beépített windowsos) letiltotta a kártyakezelő alkalmazás működését. Tehát érdemes a kivételekhez hozzáadni.

Remélem ez megoldja a problémájukat, de ha van bármi kérdés írjanak nyugodtan.

dr.Kovács József
Tuesday, February 20, 2018 8:34:26 AM
Ha ID szám alapján törlök receptet, a felírt receptek közül nem törlődik.
dr.Kovács József
FMilan
Tuesday, February 20, 2018 10:34:37 AM
Originally Posted by: dr.Kovács József 

Ha ID szám alapján törlök receptet, a felírt receptek közül nem törlődik.

Igen, a visual Ixdokiban az ID alapján törlés kifejezetten arra van kifejlesztve, hogy ha egy recept a programon belüli törléskor törlődött, de például hálózati hiba miatt az EESZTből nem sikerült a törlés, és EESZT-ből is szeretnék a receptet törölni, akkor erre legyen lehetőség.

Tehát ha rendesen a programból és EESZTből is szeretne törölni, akkor a hagyományos törlési módszert javasoljuk.

Várhatóan a következő verzióban a Recept törlés menüpontban már az EESZT ID oszlop is megjelenítésre kerül.

Dr Rétei Ágnes
Tuesday, February 20, 2018 12:14:30 PM
Egy kis segítséget kérek:

Hálózatban dolgozunk, a doktornő dolgozik a "mellék gépen". A fő gépen működik a EESZT EHR lekérdezés, mentés, beemelés a hozott leletekhez. A mellék gépen az EHR lekérdezésnél ha megnyitja a villogó Explorer ikont (miután kiválasztotta a kívánt leletet), a következő üzenet jelenik meg: " Nem tálálható a file..///c:/visualix/tempwork/...."

Ha a fő gépen lekérem és beemelem a leletek közé, a mellékgépen látszik a hozott leletek között.

[zavar]

Köszönöm!

Kamocsay Gabriella

FMilan
Tuesday, February 20, 2018 12:44:46 PM
Originally Posted by: Casus 

Egy kis segítséget kérek:

Hálózatban dolgozunk, a doktornő dolgozik a "mellék gépen". A fő gépen működik a EESZT EHR lekérdezés, mentés, beemelés a hozott leletekhez. A mellék gépen az EHR lekérdezésnél ha megnyitja a villogó Explorer ikont (miután kiválasztotta a kívánt leletet), a következő üzenet jelenik meg: " Nem tálálható a file..///c:/visualix/tempwork/...."

Ha a fő gépen lekérem és beemelem a leletek közé, a mellékgépen látszik a hozott leletek között.

[zavar]

Köszönöm!

Kamocsay Gabriella

Itt csak annyi a gond, hogy a leletek ideiglenes tárolására használt mappát nem éri el a kliens gép, ezért ír ki ilyen üzenetet.

Ennek megfelelő beállítása érdekében kérjük vegye fel velünk telefonon a kapcoslatot ismert elérhetőségeink egyikén, és akkor telefonon segítünk a beállításában.

Dr Rétei Ágnes
Tuesday, February 20, 2018 1:36:43 PM
Originally Posted by: FMilan 

Originally Posted by: Casus 

Egy kis segítséget kérek:

Hálózatban dolgozunk, a doktornő dolgozik a "mellék gépen". A fő gépen működik a EESZT EHR lekérdezés, mentés, beemelés a hozott leletekhez. A mellék gépen az EHR lekérdezésnél ha megnyitja a villogó Explorer ikont (miután kiválasztotta a kívánt leletet), a következő üzenet jelenik meg: " Nem tálálható a file..///c:/visualix/tempwork/...."

Ha a fő gépen lekérem és beemelem a leletek közé, a mellékgépen látszik a hozott leletek között.

[zavar]

Köszönöm!

Kamocsay Gabriella

Itt csak annyi a gond, hogy a leletek ideiglenes tárolására használt mappát nem éri el a kliens gép, ezért ír ki ilyen üzenetet.

Ennek megfelelő beállítása érdekében kérjük vegye fel velünk telefonon a kapcoslatot ismert elérhetőségeink egyikén, és akkor telefonon segítünk a beállításában.

Köszönöm szépen! Holnap délelőtt jelentkezem!

Dr Rétei Ágnes
Wednesday, February 21, 2018 11:52:44 AM
Originally Posted by: Casus 

Originally Posted by: FMilan 

Originally Posted by: Casus 

Egy kis segítséget kérek:

Hálózatban dolgozunk, a doktornő dolgozik a "mellék gépen". A fő gépen működik a EESZT EHR lekérdezés, mentés, beemelés a hozott leletekhez. A mellék gépen az EHR lekérdezésnél ha megnyitja a villogó Explorer ikont (miután kiválasztotta a kívánt leletet), a következő üzenet jelenik meg: " Nem tálálható a file..///c:/visualix/tempwork/...."

Ha a fő gépen lekérem és beemelem a leletek közé, a mellékgépen látszik a hozott leletek között.

[zavar]

Köszönöm!

Kamocsay Gabriella

Itt csak annyi a gond, hogy a leletek ideiglenes tárolására használt mappát nem éri el a kliens gép, ezért ír ki ilyen üzenetet.

Ennek megfelelő beállítása érdekében kérjük vegye fel velünk telefonon a kapcoslatot ismert elérhetőségeink egyikén, és akkor telefonon segítünk a beállításában.

Köszönöm szépen! Holnap délelőtt jelentkezem!

KÖSZÖNJÜK SZÉPEN a telefonos segítséget! Mindent sikerült beállítani!! [nagyonok] [mindenok]

Dr Rétei Ágnes
Wednesday, February 21, 2018 3:46:01 PM
EESZTből recept lekérdezésben ha az aktívnál pipa van, nyitott a státusz, az a kiadatlan recepteket jelzi, ugye? Ha nincs pipa, és kiadott a statusz, akkor a patika kiadta. Létezik, hogy nyitottként látunk kiadott receptet? (A receptID nem azonos, ha ez jelent valamit)

Köszönöm[bizonyt]

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, February 21, 2018 4:37:00 PM
Originally Posted by: Casus 

EESZTből recept lekérdezésben ha az aktívnál pipa van, nyitott a státusz, az a kiadatlan recepteket jelzi, ugye? Ha nincs pipa, és kiadott a statusz, akkor a patika kiadta. Létezik, hogy nyitottként látunk kiadott receptet? (A receptID nem azonos, ha ez jelent valamit)

Köszönöm[bizonyt]

Nyitott státusz- e-receptként felírt, még nem kiváltott receptet jelent. Kiadott státusz - ha már kiváltotta a beteg a felírt gyógyszert. Az nem lehet, hogy a patika által már kiadott e-receptet nyitottként lássa. Ezt bizonyítja az is, hogy más a recept ID is. Az egyik ID az ön által írt e-receptet azonosítja, míg a másik ID a kiváltott(patika által kiadott) termék azonosítója. Érdemes megnéznie, hogy a kiváltott e-recept-en (kiadott státuszú) ki szerepel, mint felíró orvos??

Varga Sándor
Wednesday, February 21, 2018 5:21:55 PM
Lehet hogy nem ide a fórumra való.

De én most untam meg.

Sokszor előfordult már, hogy általános, nem program specifikus ismertető, leírás, a közzétételt követően ugyan azzal az elírással, esetleg helyesírási hibával más portálon hamarosan "sajátként" felbukkant.

Ilyenkor mindig azzal áltattam magam, hogy sikerült úgy megfogalmaznom, amit nem érdemes átírni, a fenti hibától eltekintve úgy jó, ahogy van.

Ma találkoztam valamivel, ami miatt ezt a posztot ide feltettem.

Nemrég készült leírásunk egyik képe. Az általunk használt típus adatokat az egyszerűség kedvéért pirossal bekereteztem.

UserPostedImage

A ma megtalált egyik kép. (google, egyszerű orvosi vény kép keresés eredménye)

UserPostedImage

Láthatóan csak arra futotta, hogy az "infomix" szót kivegyék belőle, a cím, telefonszám (ami valós, az irodánk címe és telefonszáma) az összes többi adattal együtt maradt.

Azt nem feltételezem, hogy nem tudnak egy Print Screen-t nyomni. Talán idejük nincs. Vagy abban a programban nincs ilyen megjelenítés.

Mi is szoktunk más helyeken megjelent írásokat, közléseket használni, amikor szükséges. Csak azokat nem módosítjuk, és megjelentetjük az eredeti forrást. Mert így korrekt.


Varga Sándor
kleh
  • kleh
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, February 21, 2018 9:52:50 PM
ha az boldogit valakit,hogy miközben az Infomixes gépeken már rég működött az eeszt konkurens cég hivogattak hogy náluk milyen szuper e.recept van.mikor közöltem hogy biztosam tudon hogy az ők felhasználóik még elképzelni sem tudják az eeszt és hogy gyakorlatban semmi nincs akkor már nem szóltak semmit....
Dr Rétei Ágnes
Thursday, February 22, 2018 12:57:47 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Casus 

EESZTből recept lekérdezésben ha az aktívnál pipa van, nyitott a státusz, az a kiadatlan recepteket jelzi, ugye? Ha nincs pipa, és kiadott a statusz, akkor a patika kiadta. Létezik, hogy nyitottként látunk kiadott receptet? (A receptID nem azonos, ha ez jelent valamit)

Köszönöm[bizonyt]

Nyitott státusz- e-receptként felírt, még nem kiváltott receptet jelent. Kiadott státusz - ha már kiváltotta a beteg a felírt gyógyszert. Az nem lehet, hogy a patika által már kiadott e-receptet nyitottként lássa. Ezt bizonyítja az is, hogy más a recept ID is. Az egyik ID az ön által írt e-receptet azonosítja, míg a másik ID a kiváltott(patika által kiadott) termék azonosítója. Érdemes megnéznie, hogy a kiváltott e-recept-en (kiadott státuszú) ki szerepel, mint felíró orvos??

Dr Rétei Ágnes
Thursday, February 22, 2018 1:23:11 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Casus 

EESZTből recept lekérdezésben ha az aktívnál pipa van, nyitott a státusz, az a kiadatlan recepteket jelzi, ugye? Ha nincs pipa, és kiadott a statusz, akkor a patika kiadta. Létezik, hogy nyitottként látunk kiadott receptet? (A receptID nem azonos, ha ez jelent valamit)

Köszönöm[bizonyt]

Nyitott státusz- e-receptként felírt, még nem kiváltott receptet jelent. Kiadott státusz - ha már kiváltotta a beteg a felírt gyógyszert. Az nem lehet, hogy a patika által már kiadott e-receptet nyitottként lássa. Ezt bizonyítja az is, hogy más a recept ID is. Az egyik ID az ön által írt e-receptet azonosítja, míg a másik ID a kiváltott(patika által kiadott) termék azonosítója. Érdemes megnéznie, hogy a kiváltott e-recept-en (kiadott státuszú) ki szerepel, mint felíró orvos??

Köszönjük! Mi írtunk fel minden gyógyszert. A hozzátartozó megesküdött, hogy mindent kiváltott 😞

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, February 22, 2018 1:48:55 PM
Originally Posted by: Casus 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Casus 

EESZTből recept lekérdezésben ha az aktívnál pipa van, nyitott a státusz, az a kiadatlan recepteket jelzi, ugye? Ha nincs pipa, és kiadott a statusz, akkor a patika kiadta. Létezik, hogy nyitottként látunk kiadott receptet? (A receptID nem azonos, ha ez jelent valamit)

Köszönöm[bizonyt]

Nyitott státusz- e-receptként felírt, még nem kiváltott receptet jelent. Kiadott státusz - ha már kiváltotta a beteg a felírt gyógyszert. Az nem lehet, hogy a patika által már kiadott e-receptet nyitottként lássa. Ezt bizonyítja az is, hogy más a recept ID is. Az egyik ID az ön által írt e-receptet azonosítja, míg a másik ID a kiváltott(patika által kiadott) termék azonosítója. Érdemes megnéznie, hogy a kiváltott e-recept-en (kiadott státuszú) ki szerepel, mint felíró orvos??

Köszönjük! Mi írtunk fel minden gyógyszert. A hozzátartozó megesküdött, hogy mindent kiváltott 😞

Örülök hogy rendeződött! Csak a pontosság miatt megnézné nekem, hogy pontosan annyi vény van (annyit lát lekérdezéskor, a kiváltottakat és a nyitottakat összeadva) amennyit Ön felírt ? Csak szeretnék biztos lenni a dologban. Ha gondolja az is jó, ha a lekérdezés eredményét átküldi e-mail-be nekem.

Dr Rétei Ágnes
Thursday, February 22, 2018 3:28:26 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Casus 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Casus 

EESZTből recept lekérdezésben ha az aktívnál pipa van, nyitott a státusz, az a kiadatlan recepteket jelzi, ugye? Ha nincs pipa, és kiadott a statusz, akkor a patika kiadta. Létezik, hogy nyitottként látunk kiadott receptet? (A receptID nem azonos, ha ez jelent valamit)

Köszönöm[bizonyt]

Nyitott státusz- e-receptként felírt, még nem kiváltott receptet jelent. Kiadott státusz - ha már kiváltotta a beteg a felírt gyógyszert. Az nem lehet, hogy a patika által már kiadott e-receptet nyitottként lássa. Ezt bizonyítja az is, hogy más a recept ID is. Az egyik ID az ön által írt e-receptet azonosítja, míg a másik ID a kiváltott(patika által kiadott) termék azonosítója. Érdemes megnéznie, hogy a kiváltott e-recept-en (kiadott státuszú) ki szerepel, mint felíró orvos??

Köszönjük! Mi írtunk fel minden gyógyszert. A hozzátartozó megesküdött, hogy mindent kiváltott 😞

Örülök hogy rendeződött! Csak a pontosság miatt megnézné nekem, hogy pontosan annyi vény van (annyit lát lekérdezéskor, a kiváltottakat és a nyitottakat összeadva) amennyit Ön felírt ? Csak szeretnék biztos lenni a dologban. Ha gondolja az is jó, ha a lekérdezés eredményét átküldi e-mail-be nekem.

1 havit írtunk fel. Kiváltva is láttam és nyitottan is. Most megint találkoztam ezzel a problémával. 1 havi felírás, 3 recept. 3 nyitott és 3 kiváltott. Hogy tudom elküldeni emailben?

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, February 22, 2018 3:37:18 PM
Originally Posted by: Casus 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Casus 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Casus 

EESZTből recept lekérdezésben ha az aktívnál pipa van, nyitott a státusz, az a kiadatlan recepteket jelzi, ugye? Ha nincs pipa, és kiadott a statusz, akkor a patika kiadta. Létezik, hogy nyitottként látunk kiadott receptet? (A receptID nem azonos, ha ez jelent valamit)

Köszönöm[bizonyt]

Nyitott státusz- e-receptként felírt, még nem kiváltott receptet jelent. Kiadott státusz - ha már kiváltotta a beteg a felírt gyógyszert. Az nem lehet, hogy a patika által már kiadott e-receptet nyitottként lássa. Ezt bizonyítja az is, hogy más a recept ID is. Az egyik ID az ön által írt e-receptet azonosítja, míg a másik ID a kiváltott(patika által kiadott) termék azonosítója. Érdemes megnéznie, hogy a kiváltott e-recept-en (kiadott státuszú) ki szerepel, mint felíró orvos??

Köszönjük! Mi írtunk fel minden gyógyszert. A hozzátartozó megesküdött, hogy mindent kiváltott 😞

Örülök hogy rendeződött! Csak a pontosság miatt megnézné nekem, hogy pontosan annyi vény van (annyit lát lekérdezéskor, a kiváltottakat és a nyitottakat összeadva) amennyit Ön felírt ? Csak szeretnék biztos lenni a dologban. Ha gondolja az is jó, ha a lekérdezés eredményét átküldi e-mail-be nekem.

1 havit írtunk fel. Kiváltva is láttam és nyitottan is. Most megint találkoztam ezzel a problémával. 1 havi felírás, 3 recept. 3 nyitott és 3 kiváltott. Hogy tudom elküldeni emailben?

Egy képernyőmásolat is jó (PrintScreen) az infomix@infomix.hu címre, s ha megírná nekem a patika elérhetőségét, külön megköszönném! Ha kell, segítünk táveléréssel!

Dr Rétei Ágnes
Thursday, February 22, 2018 3:50:27 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Casus 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Casus 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Casus 

EESZTből recept lekérdezésben ha az aktívnál pipa van, nyitott a státusz, az a kiadatlan recepteket jelzi, ugye? Ha nincs pipa, és kiadott a statusz, akkor a patika kiadta. Létezik, hogy nyitottként látunk kiadott receptet? (A receptID nem azonos, ha ez jelent valamit)

Köszönöm[bizonyt]

Nyitott státusz- e-receptként felírt, még nem kiváltott receptet jelent. Kiadott státusz - ha már kiváltotta a beteg a felírt gyógyszert. Az nem lehet, hogy a patika által már kiadott e-receptet nyitottként lássa. Ezt bizonyítja az is, hogy más a recept ID is. Az egyik ID az ön által írt e-receptet azonosítja, míg a másik ID a kiváltott(patika által kiadott) termék azonosítója. Érdemes megnéznie, hogy a kiváltott e-recept-en (kiadott státuszú) ki szerepel, mint felíró orvos??

Köszönjük! Mi írtunk fel minden gyógyszert. A hozzátartozó megesküdött, hogy mindent kiváltott 😞

Örülök hogy rendeződött! Csak a pontosság miatt megnézné nekem, hogy pontosan annyi vény van (annyit lát lekérdezéskor, a kiváltottakat és a nyitottakat összeadva) amennyit Ön felírt ? Csak szeretnék biztos lenni a dologban. Ha gondolja az is jó, ha a lekérdezés eredményét átküldi e-mail-be nekem.

1 havit írtunk fel. Kiváltva is láttam és nyitottan is. Most megint találkoztam ezzel a problémával. 1 havi felírás, 3 recept. 3 nyitott és 3 kiváltott. Hogy tudom elküldeni emailben?

Egy képernyőmásolat is jó (PrintScreen) az infomix@infomix.hu címre, s ha megírná nekem a patika elérhetőségét, külön megköszönném! Ha kell, segítünk táveléréssel!

Elküldtem az emaileket. Pingvin Patika Szeged, Dugonics tér. Életút lekérdezéssel valóban ki volt váltva mind a három recept.

Users browsing this topic