Nagy Attila
Wednesday, February 28, 2018 8:43:12 AM
Tisztelt Felhasználóink!

Portálunkról letölthető  a visual Ixdoki 1.122.0 verzióváltása.

Változások

Legfrissebb gyógyszer- és segédeszköztörzs

Recept nyomtatáskor a vényen az EESZT vonalkód az eddigitől szélesebb formátumban kerül nyomtatásra.

A recept törlésnél a felírt készítmény adatai mellet megjelenik az EESZT ID adat is.

A beutalások minden esetben feltöltésre kerülnek a térbe. Eddig csak az összerendelt (AEEK részéről párosított beküldő kód – OTH9 kód) intézetek esetén küldtük a beutalókat. Sürgősségi beutalás esetén a sürgősség oka és adatai is küldésre kerülnek.

A verzióváltó levél részletes EESZT leírást tartalmaz.

pharmacybt
Wednesday, February 28, 2018 4:32:50 PM
Tisztelt Infomix !

Délben megtörtént a verzióváltás.

A délután folyamán felírt Rosuvastatin és Atorvastatin E-recepteket nem tudják a patikában fogadni. Látják ,de nem tudják letölteni ill. az E vonalkódot sem tudják levenni.

Varga Sándor
Thursday, March 1, 2018 7:56:16 AM
Originally Posted by: pharmacybt 

Tisztelt Infomix !

Délben megtörtént a verzióváltás.

A délután folyamán felírt Rosuvastatin és Atorvastatin E-recepteket nem tudják a patikában fogadni. Látják ,de nem tudják letölteni ill. az E vonalkódot sem tudják levenni.

Csak ezeket nem tudta olvasni a patika?

Ha a térből lekérdezi ennek a paciensnek a receptjeit, (aktív és kiváltott is érdekes), ott megtalálható?

köszönöm


Varga Sándor
jsozer
Thursday, March 1, 2018 8:27:05 AM
EESZT BEUTALÓ ÍRÁSNÁL- TÍPUS beutaló kitöltése kötelező hibaüzenet - beutaló térbe nem megy fel.
jsozer
Thursday, March 1, 2018 8:28:39 AM
EESZT beutaló irásnál-SZOLGÁLTATÓ TÍPUA KITÖLTÉSE KÖTELEZŐ ÜZENET JELENIK MEG- BEUTALÓ TÉRBE NEM MEGY FEL .
Varga Sándor
Thursday, March 1, 2018 8:34:11 AM
Originally Posted by: jsozer 

EESZT beutaló irásnál-SZOLGÁLTATÓ TÍPUA KITÖLTÉSE KÖTELEZŐ ÜZENET JELENIK MEG- BEUTALÓ TÉRBE NEM MEGY FEL .

Eddig a verzióig a beutalókból csak azokat küldtük be a térbe, ahol a 9 jegyű beutaló kód és az EESZT által használt OTH9 kód a tér oldalán párosítva van. Az 1.122.0 verziótól minden a programban írt beutalást küldünk, amelyik intézetnél az AEEK oldalán nincs meg ez a párosítás, ott a tér nem fogadja emiatt a beutalót, ekkor jelenik meg ez az üzenet.

Ez csak azt jelenti, hogy emiatt ez nem eBeutaló, hagyományos beutalásként nyomtatásra kerül.


Varga Sándor
pharmacybt
Thursday, March 1, 2018 8:58:29 AM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: pharmacybt 

Tisztelt Infomix !

Délben megtörtént a verzióváltás.

A délután folyamán felírt Rosuvastatin és Atorvastatin E-recepteket nem tudják a patikában fogadni. Látják ,de nem tudják letölteni ill. az E vonalkódot sem tudják levenni.

Csak ezeket nem tudta olvasni a patika?

Ha a térből lekérdezi ennek a paciensnek a receptjeit, (aktív és kiváltott is érdekes), ott megtalálható?

köszönöm

"Csak ezeket" 2 betegről van szó. Térből lekérdezve látszanak igen.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, March 1, 2018 9:29:52 AM
Originally Posted by: pharmacybt 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: pharmacybt 

Tisztelt Infomix !

Délben megtörtént a verzióváltás.

A délután folyamán felírt Rosuvastatin és Atorvastatin E-recepteket nem tudják a patikában fogadni. Látják ,de nem tudják letölteni ill. az E vonalkódot sem tudják levenni.

Csak ezeket nem tudta olvasni a patika?

Ha a térből lekérdezi ennek a paciensnek a receptjeit, (aktív és kiváltott is érdekes), ott megtalálható?

köszönöm

"Csak ezeket" 2 betegről van szó. Térből lekérdezve látszanak igen.

Véletlenül nem tudja, hogy miért nem tudják "fogadni"- mármint mit ír ki a Tér, miért nem kiadható az e-recept a patikában? Eseteleg megmondaná melyik patikáról van szó - akkor felvennénk velük közvetlenül a kapcsolatot,hátha sikerülne kideríteni hogy mi a probléma?

jsozer
Thursday, March 1, 2018 9:34:18 AM
Lelet lekérdezésnél napi szinten "proaktivform" hibával leáll a program -Napi tevékenység jelző adatnál többes választék lefagyasztja a programot.
pharmacybt
Thursday, March 1, 2018 9:36:52 AM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: pharmacybt 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: pharmacybt 

Tisztelt Infomix !

Délben megtörtént a verzióváltás.

A délután folyamán felírt Rosuvastatin és Atorvastatin E-recepteket nem tudják a patikában fogadni. Látják ,de nem tudják letölteni ill. az E vonalkódot sem tudják levenni.

Csak ezeket nem tudta olvasni a patika?

Ha a térből lekérdezi ennek a paciensnek a receptjeit, (aktív és kiváltott is érdekes), ott megtalálható?

köszönöm

"Csak ezeket" 2 betegről van szó. Térből lekérdezve látszanak igen.

Véletlenül nem tudja, hogy miért nem tudják "fogadni"- mármint mit ír ki a Tér, miért nem kiadható az e-recept a patikában? Eseteleg megmondaná melyik patikáról van szó - akkor felvennénk velük közvetlenül a kapcsolatot,hátha sikerülne kideríteni hogy mi a probléma?

Petőfi Patika Kiskunfélegyháza 76/432-624

Köszönjük!

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, March 1, 2018 9:43:35 AM
Originally Posted by: pharmacybt 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: pharmacybt 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: pharmacybt 

Tisztelt Infomix !

Délben megtörtént a verzióváltás.

A délután folyamán felírt Rosuvastatin és Atorvastatin E-recepteket nem tudják a patikában fogadni. Látják ,de nem tudják letölteni ill. az E vonalkódot sem tudják levenni.

Csak ezeket nem tudta olvasni a patika?

Ha a térből lekérdezi ennek a paciensnek a receptjeit, (aktív és kiváltott is érdekes), ott megtalálható?

köszönöm

"Csak ezeket" 2 betegről van szó. Térből lekérdezve látszanak igen.

Véletlenül nem tudja, hogy miért nem tudják "fogadni"- mármint mit ír ki a Tér, miért nem kiadható az e-recept a patikában? Eseteleg megmondaná melyik patikáról van szó - akkor felvennénk velük közvetlenül a kapcsolatot,hátha sikerülne kideríteni hogy mi a probléma?

Petőfi Patika Kiskunfélegyháza 76/432-624

Köszönjük!

Most beszéltem velük, ma már minden rendben működik! Le tudták olvasni a 3. vonalkódot is, és ki is tudták adni. Úgy tűnik, valami átmeneti zavar volt.

Varga Sándor
Thursday, March 1, 2018 9:49:40 AM
Originally Posted by: jsozer 

Lelet lekérdezésnél napi szinten "proaktivform" hibával leáll a program -Napi tevékenység jelző adatnál többes választék lefagyasztja a programot.

Kedves doktorúr,

Melyik lekérdezésnél kapja a hibaüzenetet? Progamon belül a lekérdezés, a kommunikácónk keresztüli lelet letöltés, vagy a térből lekérdezett leleteknél kapja az üzenetet?

A többes választék azt jelenti, hogy több elemet választ ki a jelzőadatnál? Bármilyen készlet elem kiválasztásánál ezt tapasztalja?


Varga Sándor
Dr.Soóky
Thursday, March 1, 2018 11:03:24 AM
Tisztelt Cím!

Visual IX Doki helyettest próbálnék bevinni a rendszerbe. Vmatrix-ban hozzárendeltem a vállalkozásomhoz megfelelő jogosultsággal !

A programból viszont rögtön a "Sikertelen ESZIG adatlekérés!" hibaüzenetet kapom, Gondolom az egyéni TANÚSÍTVÁNY hiánya miatt !?

Hogy kell regisztrálni a helyettest megfelelően ?

Köszönöm 🙂

Tényleg Szomorú

Ui: Nálam megfelelően működik az EESZT

Varga Sándor
Thursday, March 1, 2018 11:13:20 AM
Originally Posted by: Dr.Soóky 

Tisztelt Cím!

Visual IX Doki helyettest próbálnék bevinni a rendszerbe. Vmatrix-ban hozzárendeltem a vállalkozásomhoz megfelelő jogosultsággal !

A programból viszont rögtön a "Sikertelen ESZIG adatlekérés!" hibaüzenetet kapom, Gondolom az egyéni TANÚSÍTVÁNY hiánya miatt !?

Hogy kell regisztrálni a helyettest megfelelően ?

Köszönöm 🙂

Tényleg Szomorú

Ui: Nálam megfelelően működik az EESZT

Kedves doktorúr,

Ugyan azon a gépen a saját belépés és eszig olvasás működik?

A helyettes orvossal belépve az EESZT ablak beállításainál milyen adatokat lát?

A szervezet OTH6 és OTH9 kódnál az Ön praxisának adatai kellenek, a felhasználó névnél a helyettes orvos EESZT-s felhasználó neve (O+pecsétszám), amivel a Vmátrixban is felvette. A tanusítvány útvonal és jelszó mezőkbe az Ön praxisához tartozó WAF-SSL tanusítvány és a hozzá tartozó jelszó kell.


Varga Sándor
t-hedvig
Thursday, March 1, 2018 11:26:31 AM
Szép napot!

Az Ixdoki frissítéssel azt írják, hogy már minden beutaló felkerül a térbe.

Nekem beutaló íráskor az a hibaüzenet jelenik meg, hogy "Szolgáltatás típus" kötelezően kitöltendő. De én ilyet sehol nem látok, hogy hol kellene kitölteni?

Varga Sándor
Thursday, March 1, 2018 11:45:08 AM
Originally Posted by: t-hedvig 

Szép napot!

Az Ixdoki frissítéssel azt írják, hogy már minden beutaló felkerül a térbe.

Nekem beutaló íráskor az a hibaüzenet jelenik meg, hogy "Szolgáltatás típus" kötelezően kitöltendő. De én ilyet sehol nem látok, hogy hol kellene kitölteni?

Eddig a verzióig a beutalókból csak azokat küldtük be a térbe, ahol a 9 jegyű beutaló kód és az EESZT által használt OTH9 kód a tér oldalán párosítva van. Az 1.122.0 verziótól minden a programban írt beutalást küldünk, amelyik intézetnél az AEEK oldalán nincs meg ez a párosítás, ott a tér nem fogadja emiatt a beutalót, ekkor jelenik meg ez az üzenet.

Ez csak azt jelenti, hogy emiatt ez nem eBeutaló, hagyományos beutalásként nyomtatásra kerül.


Varga Sándor
Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, March 1, 2018 11:50:22 AM
Originally Posted by: t-hedvig 

Szép napot!

Az Ixdoki frissítéssel azt írják, hogy már minden beutaló felkerül a térbe.

Nekem beutaló íráskor az a hibaüzenet jelenik meg, hogy "Szolgáltatás típus" kötelezően kitöltendő. De én ilyet sehol nem látok, hogy hol kellene kitölteni?

Akkor pontosan fogalmazok: minden beutalót felküldünk a Térbe. Az igaz, hogy a Tér nem minden beutalót tud befogadni (mint ahogy receptet sem). De ebben az esetben is rögzítésre kerül a tény az EESZT-ben, hogy a háziorvos beküldte a Térbe a beutalót. A háziorvosnak adatküldési kötelezettsége van a Tér felé, ezért küldjük minden esetben . A Tér pedig egyelőre (sajnos) nem minden beutalót tud befogadni, mivel az Egészségügyi Intézmények törzs-adata még nem teljes, de folyamatosan bővítik. Vannak olyan területek, ahol már többségében befogadja a Tér a beutalókat- de sajnos vannak olyanok, ahol többségében nem tudja befogadni. Hosszú távon lesz lehetőség egy konkrét beutalóra történt eredmény érkezéséről automatikusan értesítést kapni , ezért is jó lenne ha minél hamarabb rendelkezésre állna ez a publikus, hiteles Törzs. Ennek a Törzsnek az ágazati "felelőse", előállítója, a NEAK (OEP) és az OTH (ANTSZ) - aki a finanszírozási szerződéseket köti, illetve a működési engedélyt kiállítja. Mi csak remélni tudjuk, hogy minél hamarabb elkészül.

Dr.Soóky
Thursday, March 1, 2018 12:09:45 PM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Dr.Soóky 

Tisztelt Cím!

Visual IX Doki helyettest próbálnék bevinni a rendszerbe. Vmatrix-ban hozzárendeltem a vállalkozásomhoz megfelelő jogosultsággal !

A programból viszont rögtön a "Sikertelen ESZIG adatlekérés!" hibaüzenetet kapom, Gondolom az egyéni TANÚSÍTVÁNY hiánya miatt !?

Hogy kell regisztrálni a helyettest megfelelően ?

Köszönöm 🙂

Tényleg Szomorú

Ui: Nálam megfelelően működik az EESZT

Kedves doktorúr,

Ugyan azon a gépen a saját belépés és eszig olvasás működik?

A helyettes orvossal belépve az EESZT ablak beállításainál milyen adatokat lát?

A szervezet OTH6 és OTH9 kódnál az Ön praxisának adatai kellenek, a felhasználó névnél a helyettes orvos EESZT-s felhasználó neve (O+pecsétszám), amivel a Vmátrixban is felvette. A tanusítvány útvonal és jelszó mezőkbe az Ön praxisához tartozó WAF-SSL tanusítvány és a hozzá tartozó jelszó kell.

Köszönöm!

Valószínűleg ennek alapján már menni fog.. A WAF-SSL tanúsítvány hiányzott !

[nagyonok]

t-hedvig
Thursday, March 1, 2018 1:11:53 PM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: t-hedvig 

Szép napot!

Az Ixdoki frissítéssel azt írják, hogy már minden beutaló felkerül a térbe.

Nekem beutaló íráskor az a hibaüzenet jelenik meg, hogy "Szolgáltatás típus" kötelezően kitöltendő. De én ilyet sehol nem látok, hogy hol kellene kitölteni?

Eddig a verzióig a beutalókból csak azokat küldtük be a térbe, ahol a 9 jegyű beutaló kód és az EESZT által használt OTH9 kód a tér oldalán párosítva van. Az 1.122.0 verziótól minden a programban írt beutalást küldünk, amelyik intézetnél az AEEK oldalán nincs meg ez a párosítás, ott a tér nem fogadja emiatt a beutalót, ekkor jelenik meg ez az üzenet.

Ez csak azt jelenti, hogy emiatt ez nem eBeutaló, hagyományos beutalásként nyomtatásra kerül.

Köszönöm!

Dr.Soóky
Thursday, March 1, 2018 7:20:25 PM
S
Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, March 2, 2018 9:09:04 AM
Originally Posted by: Dr.Soóky 

S

Most mi a helyzet- sikerült, vagy segítsünk?😕

MCsaba
Friday, March 2, 2018 9:22:57 AM
Tisztelt Felhasználóink!

Portálunkról letölthető  a visual IxDoki 1.122.1 frissítése.

Változások:

Háziorvosi rendszer fejlesztések

2018 II. negyedévi oltóanyag megrendelő

kantorm
Monday, March 19, 2018 10:32:48 AM
Tisztelt Felhasználóink!

Portálunkról letölthető  a visual IxDoki 1.122.2 frissítése.

Változások:

Háziorvosi rendszer fejlesztések

2018 II. negyedévi oltóanyag megrendelő

Csendes Gábor
Thursday, March 22, 2018 9:17:32 AM
Dunaharaszti Háiorvosi rendelőben az orvosok folyamatosan panaszkodnak, hogy a rendszer iszonyatosan lelassult. Az első panaszok a VixDoki 1.121.2 frissítés után jelentkeztek, azóta folyamatosan szaporodnak. Múlt héten azt mondta egy kollégájuk, hogy ismerik a problémát, és készül a frissítés a javítására. Hétfőn másik kolléga mondta a tesztelés kész, terítik a frissítést.

Kedden felraktam az 1.122.2 verziót, szerdán és ma több orvosom tajtékzik, hogy még rosszabb lett a helyzet, valamelyik már 10 másodperces mikrofagyásokról panaszkodott. utána a gép utoléri magát, csak az ismételt gombnyomogatások miatt már téves adatokkal.

Sürgős segítséget kérek, hogy hogyan orvosolható ez a gond, mert az orvosaim türelme elfogyott.

köszönettel:

Csendes Gábor

Rendszergazda

0036705765737

Varga Sándor
Thursday, March 22, 2018 9:38:26 AM
Originally Posted by: Csendes Gábor 

Dunaharaszti Háiorvosi rendelőben az orvosok folyamatosan panaszkodnak, hogy a rendszer iszonyatosan lelassult. Az első panaszok a VixDoki 1.121.2 frissítés után jelentkeztek, azóta folyamatosan szaporodnak. Múlt héten azt mondta egy kollégájuk, hogy ismerik a problémát, és készül a frissítés a javítására. Hétfőn másik kolléga mondta a tesztelés kész, terítik a frissítést.

Kedden felraktam az 1.122.2 verziót, szerdán és ma több orvosom tajtékzik, hogy még rosszabb lett a helyzet, valamelyik már 10 másodperces mikrofagyásokról panaszkodott. utána a gép utoléri magát, csak az ismételt gombnyomogatások miatt már téves adatokkal.

Sürgős segítséget kérek, hogy hogyan orvosolható ez a gond, mert az orvosaim türelme elfogyott.

köszönettel:

Csendes Gábor

Rendszergazda

0036705765737

Kedves Gábor,

Igyekszünk segíteni, de sajnos azt nem ígérhetem meg, hogy a visual EESZT-vel együtt ugyan olyan sebességgel fog működni, mint EESZT nélkül. A technológia sajnos korlátozza a lehetőségeinket, pl. recept íráskor a nyomtatásra vonatkozó jogszabályok betartása miatt mindenképpen meg kell várunk a tér válaszát. Ez adott esetben nevezhető a 10 másodperces mikorfagyásnak.

Telefonon jelentkezünk, egy távolival megnézzük, beállítások módosításával gyorsítható-e a rendszer.


Varga Sándor
Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, March 22, 2018 12:18:02 PM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Csendes Gábor 

Dunaharaszti Háiorvosi rendelőben az orvosok folyamatosan panaszkodnak, hogy a rendszer iszonyatosan lelassult. Az első panaszok a VixDoki 1.121.2 frissítés után jelentkeztek, azóta folyamatosan szaporodnak. Múlt héten azt mondta egy kollégájuk, hogy ismerik a problémát, és készül a frissítés a javítására. Hétfőn másik kolléga mondta a tesztelés kész, terítik a frissítést.

Kedden felraktam az 1.122.2 verziót, szerdán és ma több orvosom tajtékzik, hogy még rosszabb lett a helyzet, valamelyik már 10 másodperces mikrofagyásokról panaszkodott. utána a gép utoléri magát, csak az ismételt gombnyomogatások miatt már téves adatokkal.

Sürgős segítséget kérek, hogy hogyan orvosolható ez a gond, mert az orvosaim türelme elfogyott.

köszönettel:

Csendes Gábor

Rendszergazda

0036705765737

Kedves Gábor,

Igyekszünk segíteni, de sajnos azt nem ígérhetem meg, hogy a visual EESZT-vel együtt ugyan olyan sebességgel fog működni, mint EESZT nélkül. A technológia sajnos korlátozza a lehetőségeinket, pl. recept íráskor a nyomtatásra vonatkozó jogszabályok betartása miatt mindenképpen meg kell várunk a tér válaszát. Ez adott esetben nevezhető a 10 másodperces mikorfagyásnak.

Telefonon jelentkezünk, egy távolival megnézzük, beállítások módosításával gyorsítható-e a rendszer.

Még egy kis kiegészítés: mai napon többen is jelezték, hogy központi lassulások esetleges lefagyások vannak,a portálos belépés sem mindig működik. A kapott tájékoztatást hamarosan kitesszük a portálra-lehet hogy ezzel van összefüggésben.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, March 22, 2018 12:22:46 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Csendes Gábor 

Dunaharaszti Háiorvosi rendelőben az orvosok folyamatosan panaszkodnak, hogy a rendszer iszonyatosan lelassult. Az első panaszok a VixDoki 1.121.2 frissítés után jelentkeztek, azóta folyamatosan szaporodnak. Múlt héten azt mondta egy kollégájuk, hogy ismerik a problémát, és készül a frissítés a javítására. Hétfőn másik kolléga mondta a tesztelés kész, terítik a frissítést.

Kedden felraktam az 1.122.2 verziót, szerdán és ma több orvosom tajtékzik, hogy még rosszabb lett a helyzet, valamelyik már 10 másodperces mikrofagyásokról panaszkodott. utána a gép utoléri magát, csak az ismételt gombnyomogatások miatt már téves adatokkal.

Sürgős segítséget kérek, hogy hogyan orvosolható ez a gond, mert az orvosaim türelme elfogyott.

köszönettel:

Csendes Gábor

Rendszergazda

0036705765737

Kedves Gábor,

Igyekszünk segíteni, de sajnos azt nem ígérhetem meg, hogy a visual EESZT-vel együtt ugyan olyan sebességgel fog működni, mint EESZT nélkül. A technológia sajnos korlátozza a lehetőségeinket, pl. recept íráskor a nyomtatásra vonatkozó jogszabályok betartása miatt mindenképpen meg kell várunk a tér válaszát. Ez adott esetben nevezhető a 10 másodperces mikorfagyásnak.

Telefonon jelentkezünk, egy távolival megnézzük, beállítások módosításával gyorsítható-e a rendszer.

Még egy kis kiegészítés: mai napon többen is jelezték, hogy központi lassulások esetleges lefagyások vannak,a portálos belépés sem mindig működik. A kapott tájékoztatást hamarosan kitesszük a portálra-lehet hogy ezzel van összefüggésben.

Közben megkaptuk a hírt, hogy ismét működőképes az EESZT, sikerült elhárítani a hibát. Most érdemes lenne leellenőrizni, hogy minden ok-e?