Tisztelt Felhasználóink!
Portálunkról letölthető az Ixnet 3.11.0 verzióváltása.
Változások:
- 2021. december 1-től érvényes gyógyszer- és segédeszköztörzs változások.
- Aktuálisan érvényes BNO, beküldő- és orvostörzs, valamint fekvő és járóbeteg szabálykönyv.
Praxisközösség
- Statisztika infólapra: Az aktuális összesített statisztika adatok kitehetőek egy új infólap objektum segítségével (PK statisztika, PKs).
- Listázó: A meglévő PK tételes lista ablakra/dokk panelre felkerült egy új Lista funkció. A listázó segítségével a beállított időszakra és leválogatási feltétekkel tételes, illetve összesítő riportot készíthetünk.
Alaprendszer fejlesztések
Receptírás
- Új beállítás: „GYSE esetén nyilatkozat rendelkezésre áll automatikus bejelölése”. Ha be van kapcsolva, akkor GYSE felírása esetén a „Nyilatkozat rendelkezésre áll” opció a GYSE ablakban automatikusan be lesz jelölve.
- GYSE nyilatkozat nyomtatása
- Ellenőrzött szer értesítő sorszáma recept megjegyzésbe
Előjegyzés
- Időpontfoglalás esetén email cím rögzítése: előjegyzés ablakon immár rögzíthető a telefonszám mellett email cím is. A változást követően igény szerint kartonba menthető az új email cím. Amennyiben nem volt cím, az újonnan rögzített automatikusan bekerül a kartonba. A beállításokban be kell kapcsolni a „Telefonszám és e-mail cím bekérése” beállítást a vezérlő megjelenítéséhez. (felhasználói kérés)
Szakorvosi javaslat érkeztetése EESZT-ből
- Érkeztetés csatolt dokumentumok közé: az EHR-ből történő szakorvosi javaslatok letöltése mostantól figyelembe veszi a hozzá tartozó leleteket is. Pontosabban, ha már a páciensnek automatikus vagy kézzel letöltésre került a lelete vagy ambuláns lapja a hozott leletek közé, akkor ezt a program felismeri a szakorvosi javaslat érkeztetésekor és hozzácsatolja azt. Viszont, ha a lelet nem létezik egy figyelmeztetés ezt jelzi, de ettől még beérkeztethetjük a javaslatot sajátként.
Infólap
- Paciens neme oszlop: az infólap előjegyzés objektumra felkerült egy új bekapcsolható oszlop, ami a páciens nemét jelző képet tartalmazza. (felhasználói kérés)
Oltási lap
- Nyilatkozat: Covid-19 hozzájáruló nyilatkozat az emlékeztető oltásról
Személy regiszter – email címek ellenőrzése
- Lekérdezett személyek lapfül - Email küldés nyomógomb: az email címeket a program átnézi és amelyik email cím elején vagy végén szóközt talál azokat eltávolítja. Ha továbbra is helytelen az email, akkor az alábbi kérdés során eldönthető, hogy megtekintjük-e a hibás e-mail címek listáját
Igazolás – küldés e-mailen
- Új nyomógomb: „Email küldés”. A nyomógombra kattintáskor megjelenik az email küldés ablak, amin kitöltésre kerül a paciens email címe, az orvosi igazolás pedig bekerül a csatolmányok közé. (felhasználói kérés)
Rendelési idők
- Virtuális megosztása színezéssel: az infólap előjegyzés objektumra felkerült egy új bekapcsolható oszlop, ami a páciens nemét jelző képet tartalmazza. (felhasználói kérés)
Háziorvosi rendszer fejlesztések
EESZT panel – EHR lekérdezés, automata érkeztetés
- Új beállítás: „Csak praxisbeli páciens esetén érkeztetés”.
Influenza heti jelentés
- Frissítettük a 2021-2022-es időszakra szóló „Influenzafigyelő szolgálat” és „Surveillance táblázat” jelentéseket.
Háziorvosi ellátás
- Új beállítás: „EÜ adatok panel bekapcsolása”
Eszköz illesztés
- QuikReadgo és SmartTester eszközök illesztése
Ambuláns rendszer fejlesztések
Forgalmi statisztika - export excelbe
- Egyes forgalmi statisztika listázók eredménye exportálható közvetlenül excel-be.
Rendelés
- Segéd diagnózisok ellenőrzésekor a program figyelmeztetést ad, ha S vagy T kezdetű (balesetes) BNO kódot használnak, de az OEP lapfülön a baleset minősítése mezőben „00 Baleset nem történt” szerepel. (felhasználói kérés)
- WHO választás ablakon szabályszöveg megjelenítése „Típus WHO” esetén. (felhasználói kérés)
Receptírás
- Új beállítás: „Fő diagnózis beemelése rendelésről”. (felhasználói kérés)
Kartonozó
- A kartonozó lista nem ürül ki paciens felvétel után.
- A kartonozó ablakon történő javítás alatt, a paciens karton megnyitásakor figyelmeztet a program, hogy egyszerre két helyen nem lehet karton adatot módosítani. (felhasználói kérés)
Páciens választás
- Várakozók nézet sorrendezés módosítás: módosítottuk a páciens választás várakozók nézet sorrendezését, hogy azonos időpontra érkezett betegek ne véletlenszerűen jelenjenek meg. Ezentúl azonos időpontra érkezetteken belül a kartonozási időpont szerint kerülnek rendezésre a páciensek. (felhasználói kérés)
Infólap
- Előjegyzés sorrend: a verziótól kezdve az infólapon található előjegyzés vezérlőn a páciens választás várakozók nézetével azonos sorrendben jelennek meg a páciensek. (felhasználói kérés)
Egynapos rendszer fejlesztések
Lekérdezés
- Egynapos ellátás teljes zárójelentés megjelenítése. (felhasználói kérés)
Üzemorvos rendszer fejlesztések
Üzemorvosi ellátás
- Az üzemorvosi ellátás nyomtatványra felkerült a vércukorszint és a sys/dias mértékegység a vérnyomáshoz. (felhasználói kérés)
EK rendszer fejlesztések
Webes előjegyzés
- Előjegyezhető időpontok limitálása, saját EK modul használata esetén. (felhasználói kérés)
Saját előjegyzési központ
- Új beállítás: korlátozható, hogy egy paciens egy hónapra hány előjegyzést vehet fel szakrendelésenként. (felhasználói kérés)
Labor rendszer fejlesztések
Lelet nyomtatása két nyelven
- Magánlaborok számára elérhetővé vált a kétnyelvű lelet nyomtatása