A következő gyors megoldást tudom javasolni:
1. Azzal a jelszóval kell bejelentkezni a visual Ixdokiba, amelyikkel az ixintézőbe szoktak.
2. A Rendszer - Menüpontok karb. ablakban ki kell venni a pipát a Karbantartás elől majd be kell oda tenni (ha nem volt ott eredetileg, akkor csak pipálják be.
3. A Karbantartás - Tervező formátumok - Beállítások alaphelyzetbe funkciót el kell indítani. (a figyelmeztetésnél OK)
4. Itt ki kell választani azt a praxist és orvost felül, amelyiknél előjön a probléma
5. Alul a listában be kell kattintani a beutalás előtti négyzetet, majd Beállít.
Ezek után vissza kell jelentkezni a programba ugyanazzal a felhasználóval, amelyikkel a probléma volt, és megnézni, hogy működik-e a beutalás.
Kérem, hogy küldjön részünkre visszajelzést, hogy segített-e ez a módszer.
Köszönjük.