T_Zoli
  • T_Zoli
  • Veterán (Szint 16) Topic Starter
Friday, July 29, 2011 10:57:55 AM
Felkerült portálunkra és letölthető a visual Ixdoki 1.43.0 verzió váltója.

Az újdonságokból:

2011. augusztus 1-től érvényes gyógyszer -és segédeszköz törzs.

Beutalás, Labor kérés

A 106/2011. (VI. 30.) Korm. rendelet alapján:

amennyiben a paciens táppénzen van, és a keresőképtelenségével összefüggő betegsége miatt kerül sor a beutalásra, a

beutalás indoka mező mellett található gombra kattintva a beutalás indoka mezőbe beemelődik a következő szöveg:

"A biztosítottat a keresőképtelenségével összefüggő betegsége miatt soron kívül utalom be. A biztosított

keresőképtelensége ugyanazon betegségből adódóan folyamatosan xx napja áll fenn. Táppénzes naplószám: yyy"

A gomb felirata a tp-es napok száma.

Soron kívüli/sürgősségi beutalás

A napi ellátáson ahol eddig a TAJ jogviszony ellenőrzés volt, egy újabb gomb található, a sürgősségi beutalóra való

jogosultság ellenőrzésére.

Tételes betegforgalmi jelentés

A forgalmi jelentésnél megadható, hogy a 8-as verzió szerinti (már tartalmazza a sürgősségi adatot), vagy a 7-es verzió

szerinti jelentést kíván leadni.

Hozott leletek (Felhasználói kérésre)

Az ’OK+Új’ gombbal elmentjük az aktuális leletet, és azonnal új rögzítést indíthatunk.

dr.mile.gyula@gmail.com
Friday, July 29, 2011 12:02:41 PM
Még csak töltöm le a programot , azaz nem próbáltam ki de már kérdéseim lennének :

1) a soron kívüliség lekérdezése tudtommal nem kötelező

2) de a soron kívüliséget kérő beutaló megírásának feltétele a lekérdezés pozitív visszaigazolása

ezek szerint nem lenne egyszerűbb ha a háttérben lefutna a lekérdezés és pozitív visszajelzés esetén automatikusan rátenné a beutalóra a kért soronkívüliség feltételeit igazoló adatokat , míg nemleges válasz esetén az természetesen nem lenne lehetséges.

hosi
  • hosi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, July 29, 2011 12:23:05 PM
dr.mile.gyula@gmail.com wrote:

Még csak töltöm le a programot , azaz nem próbáltam ki de már kérdéseim lennének :

1) a soron kívüliség lekérdezése tudtommal nem kötelező

2) de a soron kívüliséget kérő beutaló megírásának feltétele a lekérdezés pozitív visszaigazolása

ezek szerint nem lenne egyszerűbb ha a háttérben lefutna a lekérdezés és pozitív visszajelzés esetén automatikusan rátenné a beutalóra a kért soronkívüliség feltételeit igazoló adatokat , míg nemleges válasz esetén az természetesen nem lenne lehetséges.

A lekérdezésnek csak akkor van értelme, ha soron kívüli beutalóval kívánja paciensét beküldeni. Akkor viszont kötelező. Mivel a rendszerben többféle képpen is lehetséges a beutalás (akár úgy is, hogy tényleges beutalót nem is állít ki, hanem csak a továbbküldésben szerepelteti a napi ellátáson), ezért van a TAJ jogviszony lekérdezés mellett (hasonlóan az OEP web-es megoldásához) a gomb. A jelentésben (B300) a soron kívüliség jelzésére bevezettek egy új oszlopot, ez az oszlop látható a programban a továbbküldésnél és a beutalásnál is. Ha itt tp.miatt sürgős jelzést ad Ön, akkor tárolás/nyomtatás előtt nézi a program, hogy megelel-e a paciens/ellátás a feltételeknek. Ilyenkor ha Ön azt választja automatikusan ellenőrzi a jogosultságot.

Természetesen ha a használat közben olyan észrevétel érkezik, ami tovább könnyíti az ellenőrzést, munkarendet, akkor lehetőség szerint beépítjük azt.


Hostyánszki László
dr.mile.gyula@gmail.com
Friday, July 29, 2011 12:31:16 PM
hosi wrote:

dr.mile.gyula@gmail.com wrote:

Még csak töltöm le a programot , azaz nem próbáltam ki de már kérdéseim lennének :

1) a soron kívüliség lekérdezése tudtommal nem kötelező

2) de a soron kívüliséget kérő beutaló megírásának feltétele a lekérdezés pozitív visszaigazolása

ezek szerint nem lenne egyszerűbb ha a háttérben lefutna a lekérdezés és pozitív visszajelzés esetén automatikusan rátenné a beutalóra a kért soronkívüliség feltételeit igazoló adatokat , míg nemleges válasz esetén az természetesen nem lenne lehetséges.

A lekérdezésnek csak akkor van értelme, ha soron kívüli beutalóval kívánja paciensét beküldeni. Akkor viszont kötelező. Mivel a rendszerben többféle képpen is lehetséges a beutalás (akár úgy is, hogy tényleges beutalót nem is állít ki, hanem csak a továbbküldésben szerepelteti a napi ellátáson), ezért van a TAJ jogviszony lekérdezés mellett (hasonlóan az OEP web-es megoldásához) a gomb. A jelentésben (B300) a soron kívüliség jelzésére bevezettek egy új oszlopot, ez az oszlop látható a programban a továbbküldésnél és a beutalásnál is. Ha itt tp.miatt sürgős jelzést ad Ön, akkor tárolás/nyomtatás előtt nézi a program, hogy megelel-e a paciens/ellátás a feltételeknek. Ilyenkor ha Ön azt választja automatikusan ellenőrzi a jogosultságot.

Természetesen ha a használat közben olyan észrevétel érkezik, ami tovább könnyíti az ellenőrzést, munkarendet, akkor lehetőség szerint beépítjük azt.

Ezzel a bővített magyarázattal tökéletesnek tűnik.Már próbálom.

Észrevételem : a továbbküldés "panelen" ( én legalábbis ) Típus továbbküldéseket használok amin előre definiálva van a Továbbküldés iránya és ez már nem változik. Ezért a Sürgősségi oszlopot a láthatóság és hozzáférhetőség érdekében szerencsés lenne felcserélni, netán "átszerkeszthetővé" tenni más hasonló paneleknél megszokott módon.

hosi
  • hosi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, July 29, 2011 12:48:54 PM
dr.mile.gyula@gmail.com wrote:

Észrevételem : a továbbküldés "panelen" ( én legalábbis ) Típus továbbküldéseket használok amin előre definiálva van a Továbbküldés iránya és ez már nem változik. Ezért a Sürgősségi oszlopot a láthatóság és hozzáférhetőség érdekében szerencsés lenne felcserélni, netán "átszerkeszthetővé" tenni más hasonló paneleknél megszokott módon.

Köszönjük. Az oszlop méretet és sorrendet állíthatóvá tesszük, így előre hozható a sürgősség oszlop. Addig esetleg -ha a képernyőn kifér-, hosszában meg lehet nyújtani az ellátás ablakot és akkor a továbbküldésnél minden mező látható.


Hostyánszki László
dr.mile.gyula@gmail.com
Friday, July 29, 2011 1:23:09 PM
hosi wrote:

dr.mile.gyula@gmail.com wrote:

Észrevételem : a továbbküldés "panelen" ( én legalábbis ) Típus továbbküldéseket használok amin előre definiálva van a Továbbküldés iránya és ez már nem változik. Ezért a Sürgősségi oszlopot a láthatóság és hozzáférhetőség érdekében szerencsés lenne felcserélni, netán "átszerkeszthetővé" tenni más hasonló paneleknél megszokott módon.

Köszönjük. Az oszlop méretet és sorrendet állíthatóvá tesszük, így előre hozható a sürgősség oszlop. Addig esetleg -ha a képernyőn kifér-, hosszában meg lehet nyújtani az ellátás ablakot és akkor a továbbküldésnél minden mező látható.

Tökéletes. Megnyújtás "véges" elfedi a kitett paneleket.

Dr Rétei Ágnes
Monday, August 1, 2011 12:20:02 PM
Pénteken letöltöttem az új verziót (1.43.0). Ma szerettem volna elküldeni az aktuális jelentéseket, de a Visualban "Kasszahiba 300004, Bejelentkezési hiba: letiltott felhasználó" hibaüzenet jelenik meg. Az OEP honlapján a jelentési felületen "Ideiglenesen kitiltott felhasználó". Nem próbálkoztam többszöri belépéssel, nem változtattam jelszót...

MI a teendő???????[azta]

(Múlt héten a heti jelentés simán elment)

rpetra
  • rpetra
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, August 1, 2011 1:49:35 PM
Casus wrote:

Pénteken letöltöttem az új verziót (1.43.0). Ma szerettem volna elküldeni az aktuális jelentéseket, de a Visualban "Kasszahiba 300004, Bejelentkezési hiba: letiltott felhasználó" hibaüzenet jelenik meg. Az OEP honlapján a jelentési felületen "Ideiglenesen kitiltott felhasználó". Nem próbálkoztam többszöri belépéssel, nem változtattam jelszót...

MI a teendő???????[azta]

(Múlt héten a heti jelentés simán elment)

Tisztelt Felhasználóink!

A mai napon több visszajelzés is érkezett hozzánk, telefonon és itt a fórumon is, hogy az E-jelentés beküldésekor fennakadások jelentkeznek (pl.: letiltott felhasználó, stb.).

Az OEP-től hivatalos jelzést még nem kaptunk a problémával kapcsolatban.

Amint bármilyen információhoz jutunk akkor természetesen publikáljuk itt a fórumon.

dr.Kovács József
Tuesday, August 2, 2011 12:28:53 AM
Célszerű lenne mind a beutalásoknál, mind a továbbküldéseknél a "sürgősséget" 0-ra, azaz nem sürgős alapesetre beállítani. Ha jól látom most üres. Vagy, ha nem töltöm ki, a program feltölti 0-val ?

Most a továbbküldésnél ha kiválasztok valamilyen sürgősséget csak akkor látszik a sürgős oszlopban, ha ellépek az oszlopról.


dr.Kovács József
dr.mile.gyula@gmail.com
Tuesday, August 2, 2011 9:21:02 AM
"A forgalmi jelentésnél megadható, hogy a 8-as verzió szerinti (már tartalmazza a sürgősségi adatot), vagy a 7-es verzió szerinti jelentést kíván leadni. "

Melyiket kell leadni ?

Nem biztos, hogy az én kívánalmaim szerint dolgozhatok. Kovács Kolléga említett az OEP-től érkezett Tájékoztatót ami még erre a vidékre nem érkezett meg. Azt tudom viszont, hogy rendeleti szinten írták elő a sürgősségi beutalás tényének rögzítését, azaz szerintem a logikus az lenne ha a 8 -as verzió használata kötelező lenne. Akkor meg, megtévesztő a fenti szöveg. Ezért a feltett kérdés .

dr.mile.gyula@gmail.com
Tuesday, August 2, 2011 9:23:49 AM
dr.Kovács József wrote:

Most a továbbküldésnél ha kiválasztok valamilyen sürgősséget csak akkor látszik a sürgős oszlopban, ha ellépek az oszlopról.

hosi írta:

Köszönjük. Az oszlop méretet és sorrendet állíthatóvá tesszük, így előre hozható a sürgősség oszlop. Addig esetleg -ha a képernyőn kifér-, hosszában meg lehet nyújtani az ellátás ablakot és akkor a továbbküldésnél minden mező látható.

Dr Rétei Ágnes
Tuesday, August 2, 2011 10:12:08 AM
rpetra wrote:

Casus wrote:

Pénteken letöltöttem az új verziót (1.43.0). Ma szerettem volna elküldeni az aktuális jelentéseket, de a Visualban "Kasszahiba 300004, Bejelentkezési hiba: letiltott felhasználó" hibaüzenet jelenik meg. Az OEP honlapján a jelentési felületen "Ideiglenesen kitiltott felhasználó". Nem próbálkoztam többszöri belépéssel, nem változtattam jelszót...

MI a teendő???????[azta]

(Múlt héten a heti jelentés simán elment)

Tisztelt Felhasználóink!

A mai napon több visszajelzés is érkezett hozzánk, telefonon és itt a fórumon is, hogy az E-jelentés beküldésekor fennakadások jelentkeznek (pl.: letiltott felhasználó, stb.).

Az OEP-től hivatalos jelzést még nem kaptunk a problémával kapcsolatban.

Amint bármilyen információhoz jutunk akkor természetesen publikáljuk itt a fórumon.

Ma reggel minden fennakadás nélkül el tudtam küldeni a jelentéseket! Nem tiltott le, nem adott hibaüzenetet. Hurrá!

Talán mégis az OEP rendszerében volt a hiba?

Tegnap du. a szomszéd rendelőből sem tudtak jelentést küldeni, pedig ők még nem töltötték le a friss verziót. Ma reggel onnan is elment a jelentés.

Varga Sándor
Tuesday, August 2, 2011 10:22:23 AM
Casus wrote:

Ma reggel minden fennakadás nélkül el tudtam küldeni a jelentéseket! Nem tiltott le, nem adott hibaüzenetet. Hurrá!

Talán mégis az OEP rendszerében volt a hiba?

Tegnap du. a szomszéd rendelőből sem tudtak jelentést küldeni, pedig ők még nem töltötték le a friss verziót. Ma reggel onnan is elment a jelentés.

Köszönjük a visszajelzést.


Varga Sándor
rpetra
  • rpetra
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, August 2, 2011 10:23:53 AM
dr.Kovács József wrote:

Célszerű lenne mind a beutalásoknál, mind a továbbküldéseknél a "sürgősséget" 0-ra, azaz nem sürgős alapesetre beállítani. Ha jól látom most üres. Vagy, ha nem töltöm ki, a program feltölti 0-val ?

Most a továbbküldésnél ha kiválasztok valamilyen sürgősséget csak akkor látszik a sürgős oszlopban, ha ellépek az oszlopról.

Amennyiben a Sürgősség mező nem kerül kitöltésre akkor a program 0-val feltölti a továbbküldés erre vonatkozó adatát a jelentésben.

rpetra
  • rpetra
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, August 2, 2011 10:53:06 AM
dr.mile.gyula@gmail.com wrote:

"A forgalmi jelentésnél megadható, hogy a 8-as verzió szerinti (már tartalmazza a sürgősségi adatot), vagy a 7-es verzió szerinti jelentést kíván leadni. "

Melyiket kell leadni ?

Nem biztos, hogy az én kívánalmaim szerint dolgozhatok. Kovács Kolléga említett az OEP-től érkezett Tájékoztatót ami még erre a vidékre nem érkezett meg. Azt tudom viszont, hogy rendeleti szinten írták elő a sürgősségi beutalás tényének rögzítését, azaz szerintem a logikus az lenne ha a 8 -as verzió használata kötelező lenne. Akkor meg, megtévesztő a fenti szöveg. Ezért a feltett kérdés .

Az OEP tájékoztatása szerint mindkét verzió küldhető, ezért van így a programban, de alaphelyzetben a 8-as verziót küldjük.

Sári László
Tuesday, August 2, 2011 11:57:25 AM
Felkerült portálunkra  a visual Ixdoki 1.43.0 gyógyszertörzs frissítés.

Az OEP július 29-én délután - a 32/2004. (IV. 26.) ESzCsM rendelet augusztus 1-vel életbe lépő módosításának átvezetése miatt - publikálta a módosított gyógyszertörzset.

A változás a támogatással rendelhető gyógyszerek esetén 21 EÜ pontot érint, az egyes pontok szövegében és a javaslatot kiállító és a gyógyszert rendelő orvos munkahelyére és szakképesítésére vonatkozó előírásokban történt változás.

Az érintett EÜ pontok:

EÜ50 7, EÜ70 9/a1, EÜ70 9/a2, EÜ70 9/a3, EÜ70 9/a4, EÜ70 9/b1, EÜ70 9/b2, EÜ70 9/b3, EÜ70 9/b4, EÜ70 9/c1, EÜ90 4/a, EÜ90 4/b, EÜ90 4/c, EÜ90 13, EÜ90 25, EÜ90 29, EÜ90 4/f, EÜ100 26/b, EÜ100 28, EÜ100 38/b, EÜ100 39/a

Bakos J
  • Bakos J
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, August 2, 2011 12:15:07 PM
Tisztelt Infomix!

Először is ma 10:00-kor az egész OEP-es E jelentés összeomlott, minden felhasználó kitiltásra került, sőt még a programozó is akivel beszéltem az OEP-nél. Erről ennyit.

A leletek beírásánál feltünt új gomb (OK+Új) értelmét nem látom, legalábbis nálunk. Mi ugyanis scanneljük a leleteket, és ilyenkor a "multimédia beolvasás" ablakból az OK+ gombbal lépünk ki, de az bezárja az egész lelet beviteli ablakot is.

Ha már van ilyen funkció, akkor azt a scannelő praxisok számára is elérhetővé kellene tenni, vagyis a "multimédis beolvasás" ablakra is kéne egy ilyen.

Köszönettel: Bakos J

Somogyi László
Wednesday, August 3, 2011 9:58:59 AM
A táppénzes sürgősségi beutalásra való jogosultság lekérdezése után mit jelent az a válasz, hogy "Függőben" sárga mezőben?

Nyilván ekkor nem is adható sürgősségi beutaló? Pedig kellene...

(Elnézést, de erre a környékre sem érkezett semmiféle tájékoztatás ezekről, sőt a rendelet után már volt egy összeröffenés a MEP-nél és ott sem mondtak erről semmit, érdekes módon.)

Másik: ma reggel fél hatkor mindenféle jelentés el tudott menni, igaz feldolgozva egyik sincs.

Bakos J
  • Bakos J
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, August 3, 2011 11:14:58 AM
T. Infomix!

Az utóbbi időben egyre gyakrabban, ma pl már kétszer, omlott össze a program "unknow member pointerface" hibaüzenettel.

Ez előfordult már megjelenési lap bezárásakor, de legtöbbször bescannelt lelet megtekintésekor.

Mit lehet ez ellen tenni?

Bakos J.

rpetra
  • rpetra
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, August 3, 2011 11:17:28 AM
Bakos J wrote:

T. Infomix!

Az utóbbi időben egyre gyakrabban, ma pl már kétszer, omlott össze a program "unknow member pointerface" hibaüzenettel.

Ez előfordult már megjelenési lap bezárásakor, de legtöbbször bescannelt lelet megtekintésekor.

Mit lehet ez ellen tenni?

Bakos J.

Meg kellene próbálni újra futtatni a helyi példány frissítését.

A helyi példány frissítés újra futtatásához a következő lépéseket kell tenni:

1. Indítsuk el az Ixintézőt, majd lépjünk be a megszokott jelszóval.

2. Indítsuk el a Verzió/ Helyi példány frissítése menüpontot.

3. A megjelenő kérdésnél (A visualIx következő indításakor a helyi példány frissítésre kerül ! Folytatja?) kattintsunk az IGEN gombra.

4. Lépjünk ki az Ixintéző programból.

5. Indítsuk el a visualIx porgramot, a megjelenő kérdésnél (A visualIx rendszer helyi példányának frissítésére van szükség! A frissítés megkezdhető?) kattintsunk az IGEN gombra.

Ezután újra lefuttatásra kerül a helyi példány frissítés, melynek sikeres lefuttatása után célszerű a számítógép újra indítása is.

Ha a probléma továbbra is fenn áll kérem jelezze felénk.

hosi
  • hosi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, August 3, 2011 12:04:47 PM
Somogyi László wrote:

A táppénzes sürgősségi beutalásra való jogosultság lekérdezése után mit jelent az a válasz, hogy "Függőben" sárga mezőben?

Nyilván ekkor nem is adható sürgősségi beutaló? Pedig kellene...

(Elnézést, de erre a környékre sem érkezett semmiféle tájékoztatás ezekről, sőt a rendelet után már volt egy összeröffenés a MEP-nél és ott sem mondtak erről semmit, érdekes módon.)

Másik: ma reggel fél hatkor mindenféle jelentés el tudott menni, igaz feldolgozva egyik sincs.

A "függőben" tulajdonképpen azt jelenti, hogy a rendszer éppen lekérdezi a jogosultságot, tehát az OEP válaszára vár. Természetesen ez alatt lehet folyamatosan dolgozni, sőt még soron kívüli beutalót is be lehet jelölni, mert a program tárolás előtt fogja összevetni a megadott típust és az OEP válaszát. Ha a tárolásig megjön a válasz, akkor engedélyezi a program.


Hostyánszki László
Somogyi László
Wednesday, August 3, 2011 1:04:49 PM
hosi wrote:

Somogyi László wrote:

A táppénzes sürgősségi beutalásra való jogosultság lekérdezése után mit jelent az a válasz, hogy "Függőben" sárga mezőben?

A "függőben" tulajdonképpen azt jelenti, hogy a rendszer éppen lekérdezi a jogosultságot, tehát az OEP válaszára vár. Természetesen ez alatt lehet folyamatosan dolgozni, sőt még soron kívüli beutalót is be lehet jelölni, mert a program tárolás előtt fogja összevetni a megadott típust és az OEP válaszát. Ha a tárolásig megjön a válasz, akkor engedélyezi a program.

Akkor tehát nem kapott választ az OEP szervertől, ugyanis hosszú percekig várták a lányok, én félóra múlva ránéztem, akkor is sárga volt és "Függőben".

Ugyanakkor a TAJ ellenőrzés azonnal megtörtént. Szóval soknak tűnik ez a válaszidő.

Remélem idővel működni fog... :-"

hosi
  • hosi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, August 3, 2011 1:07:43 PM
Somogyi László wrote:

hosi wrote:

Somogyi László wrote:

A táppénzes sürgősségi beutalásra való jogosultság lekérdezése után mit jelent az a válasz, hogy "Függőben" sárga mezőben?

A "függőben" tulajdonképpen azt jelenti, hogy a rendszer éppen lekérdezi a jogosultságot, tehát az OEP válaszára vár. Természetesen ez alatt lehet folyamatosan dolgozni, sőt még soron kívüli beutalót is be lehet jelölni, mert a program tárolás előtt fogja összevetni a megadott típust és az OEP válaszát. Ha a tárolásig megjön a válasz, akkor engedélyezi a program.

Akkor tehát nem kapott választ az OEP szervertől, ugyanis hosszú percekig várták a lányok, én félóra múlva ránéztem, akkor is sárga volt és "Függőben".

Ugyanakkor a TAJ ellenőrzés azonnal megtörtént. Szóval soknak tűnik ez a válaszidő.

Remélem idővel működni fog... :-"

Lehet, hogy beállítási probléma lesz. Ha távoli módszerrel használják a TAJ ellenőrzést (ezt a praxis adatainál lehet megnézni), akkor ahhoz hasonlóan a soron kívüliséget is be kell állítani. Ha így van, kérem jelezze és leírom mit, hogy kell beállítani.


Hostyánszki László
Somogyi László
Wednesday, August 3, 2011 1:28:03 PM
hosi wrote:

Somogyi László wrote:

Akkor tehát nem kapott választ az OEP szervertől, ugyanis hosszú percekig várták a lányok, én félóra múlva ránéztem, akkor is sárga volt és "Függőben".

Ugyanakkor a TAJ ellenőrzés azonnal megtörtént. Szóval soknak tűnik ez a válaszidő.

Remélem idővel működni fog... :-"

Lehet, hogy beállítási probléma lesz. Ha távoli módszerrel használják a TAJ ellenőrzést (ezt a praxis adatainál lehet megnézni), akkor ahhoz hasonlóan a soron kívüliséget is be kell állítani. Ha így van, kérem jelezze és leírom mit, hogy kell beállítani.

Köszi a választ, most nem vagyok helyszínen, távolról meg nem akarok most belépni, a rendelést megzavarni, de ha jól emlékszem ez a "távoli módszer" akkor kellett ha nem közvetlenül az a gép kapcsolódik a netre, tehát tűzfal, proxy, vagy egyéb... van közben.

Szerintem ez nem olyan, ugyanis a szerver gép közvetlenül egy ADSL modemmel van kilógatva a netre, és ő routol a kliensnek is.

Nem baj, ez csak egy eset volt, még próbáljuk legközelebb. Sajnos, vagy szerencsére, nem túl gyakori eset ez ebben a körzetben.

(sok a nyugdíjas, sok a munkanélküli, sokaknak nincs már táppénzjoga se, akinek meg munkája van, nem kockáztatja táppénzzel.... stb. ez nem tartozik ide, de azért írom, hogy nem biztos, hogy ma vagy a héten lesz még egy eset, de ha lesz, figyelek rá jobban)

Másnál megy csont nélkül?

rpetra
  • rpetra
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, August 9, 2011 2:11:46 PM
Tisztelt Felhasználónk!

Örömmel tájékozatjuk, hogy az infomIx Kft és a GlobeNet Zrt ( mint a magyarországi kórházak egyik legnagyobb informatikai szolgáltatója) közös fejlesztéseként elkészült a Kórház és alapellátás közötti integrációt megvalósító szolgáltatásunk. A bevezetés kezdeti tapasztalatairól olvashat a Kórház szaklapban most megjelent cikkben  . További információért látogassa meg honapunkat: www.infomix.hu  ahol megismerheti a kommunikációban megvalósított funkciókat, s ahol megnézheti hogy milyen Intézményekben használják a GlobeNet Zrt. eMedWorks rendszerét, amely alkalmas a visualIxdoki-val való közvetlen párbeszédre.

Reméljük egyedülálló fejlesztésünkkel sikerült a háziorvosi tevékenységet maximálisan támogató alkalmazást létrehoznunk.

Hogy a kommunikáció igazi párbeszéd legyen!

Üdvözlettel:

az infomIx csapata

Kharon
Tuesday, August 16, 2011 7:26:40 PM
A Medsol rendszerhez készül fejlesztés? Fehérváron ezt használják a kh-ban.
Bakos J
  • Bakos J
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, August 17, 2011 1:56:45 PM
rpetra wrote:

Bakos J wrote:

T. Infomix!

Az utóbbi időben egyre gyakrabban, ma pl már kétszer, omlott össze a program "unknow member pointerface" hibaüzenettel.

Ez előfordult már megjelenési lap bezárásakor, de legtöbbször bescannelt lelet megtekintésekor.

Mit lehet ez ellen tenni?

Bakos J.

Meg kellene próbálni újra futtatni a helyi példány frissítését.

A helyi példány frissítés újra futtatásához a következő lépéseket kell tenni:

1. Indítsuk el az Ixintézőt, majd lépjünk be a megszokott jelszóval.

2. Indítsuk el a Verzió/ Helyi példány frissítése menüpontot.

3. A megjelenő kérdésnél (A visualIx következő indításakor a helyi példány frissítésre kerül ! Folytatja?) kattintsunk az IGEN gombra.

4. Lépjünk ki az Ixintéző programból.

5. Indítsuk el a visualIx porgramot, a megjelenő kérdésnél (A visualIx rendszer helyi példányának frissítésére van szükség! A frissítés megkezdhető?) kattintsunk az IGEN gombra.

Ezután újra lefuttatásra kerül a helyi példány frissítés, melynek sikeres lefuttatása után célszerű a számítógép újra indítása is.

Ha a probléma továbbra is fenn áll kérem jelezze felénk.

AKkoriban megcsináltam a helyi példány frissítését, de sajnos a fennt említett hibaüzenet azóta is jelentkezik. Megfigyelésünk szerint ez scannelt lelet megnyitása és bezárása után az ixdoki lelet ablak bezárásakor jelentkezik. Mi leletek megjelenítéséhez irfanview -t használunk, nem tudom jelent-e ez valamit? A hibaüzenet cancel vagy ignore választást kínál fel, van amikor ignore esetén nem omlik össze az ixdoki, egyébként viszont igen, ilyenkor aztán napi megjelenés, gyógyszerírás, ami épp meg volt nyitva, törlődik.

Köszönettel: Bakos J

Varga Sándor
Wednesday, August 17, 2011 5:37:55 PM
Jano wrote:

A Medsol rendszerhez készül fejlesztés? Fehérváron ezt használják a kh-ban.

Mi minden lehetséges kommunikáció kifejlesztésére nyitottak vagyunk. Ami szükséges egy-egy ilyen elkészítéséhez, az a megfelelő interface. Ez jelenleg sajnos még nem áll rendelkezésünkre, de keressük a lehetőséget. Egy ilyen tudású - beutalás, időpont foglalás, javaslatok - modul kifejlesztése több hónapos feladat, reméljük hamarosan ennek elkészültéről is értesíthetjük a felhasználóinkat. Addig türelmüket kérjük.


Varga Sándor
Varga Sándor
Wednesday, August 17, 2011 6:07:27 PM
Bakos J wrote:

rpetra wrote:

Bakos J wrote:

T. Infomix!

Az utóbbi időben egyre gyakrabban, ma pl már kétszer, omlott össze a program "unknow member pointerface" hibaüzenettel.

Ez előfordult már megjelenési lap bezárásakor, de legtöbbször bescannelt lelet megtekintésekor.

Mit lehet ez ellen tenni?

Bakos J.

Meg kellene próbálni újra futtatni a helyi példány frissítését.

Ha a probléma továbbra is fenn áll kérem jelezze felénk.

AKkoriban megcsináltam a helyi példány frissítését, de sajnos a fennt említett hibaüzenet azóta is jelentkezik. Megfigyelésünk szerint ez scannelt lelet megnyitása és bezárása után az ixdoki lelet ablak bezárásakor jelentkezik. Mi leletek megjelenítéséhez irfanview -t használunk, nem tudom jelent-e ez valamit? A hibaüzenet cancel vagy ignore választást kínál fel, van amikor ignore esetén nem omlik össze az ixdoki, egyébként viszont igen, ilyenkor aztán napi megjelenés, gyógyszerírás, ami épp meg volt nyitva, törlődik.

Köszönettel: Bakos J

Valószínűleg a visualix könyvtárban található scanner.exe fájl sérült, vagy nem megfelelő. Ezt próbáltuk meg a helyi példány frissítésével javítani. A regisztrált email címére elküldtem a megfelelő fájlt.


Varga Sándor
szviktor
Friday, August 19, 2011 3:53:42 PM
Felhasználóink közül többen érdeklődtek a az elkészült Kórház-háziorvos (eMedWorks – visual Ixdoki) kommunikációval kapcsolatban. Igyekszünk folyamatos információt beszerezni a arról, hogy a Globenet programját használó kórházak mikorra tervezik, hogy a háziorvosok számára megadják a lehetőséget az online kapcsolat biztosítására. Örömmel tájékoztatjuk azokat a háziorvos partnereinket,akik a kalocsai kórház vonzáskörzetébe tartoznak, hogy ez az intézmény most végez szervercserét, s terveik szerint 3-4 hét múlva lehetőséget biztosítanak az odatartozó háziorvosoknak az elektronikus kommunikációra. Terveink szerint - amint azt a technikai feltételek lehetővé teszik- , a szeptemberi országjáró körutunk keretében a helyszínen találkozót szervezünk felhasználóinkkal, ahol közösen végigbeszéljük a lehetőségeket, technikai feltételeket s jövőbeli terveinket.

Reméljük hamarosan újabb hasonló jó hírrel szolgálhatunk!

Kellemes hétvégét kíván az

infomIx csapata


Üdv: Szabó Viktor