rpetra
  • rpetra
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, July 10, 2012 7:30:10 AM
Originally Posted by: misidoki 

Originally Posted by: rpetra 

Originally Posted by: misidoki 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: misidoki 

Ha magis új receptet akarok felvenni, hibaüzenet jelentkezik, amit nem lehet menteni,mindig újra kell indítani.

A hibaüzenet szövegére lenne szükségünk, hogy segíteni tudjunk.

"Numeric overflow,Data was lost"

/39/ FRMMAGISLISTAKARB.PGFMAGILISTA KARB.CNTOK MÉGSEM CMDOK.CLICK. 0

C.vISUALIX/VISUALIX.EXE

uGYANAKKOR A scannerem nem mükszik az új verzió óta.

Az Ön által jelzett probléma megoldásához szükséges lenne egy távoli elérés.

A javítás kb. 1 órát venne igénybe.

A kérdésem az lenne mikor lenne ez alkalmas az Ön számára?

Szerda,jul. 11-e 12óra lenne megfelelő.

Akkor Szerdán 11-én 12:00-kor keresni fogjuk telefonon a távoli elérés miatt.

dr.mile.gyula@gmail.com
Tuesday, July 10, 2012 10:15:11 AM
Betegszállítóval elakadtam.

Kiállítom a betegszállító webes felületét , elküldöm , megjön az igazoló kód és innen a rendszer lefagy. A kódot nem tudom a helyére írni, tárolni, kilépni Ctr+Del+Alt. A Betegszállító igénylő elmegy, a Betegszállító levelezőmbe megérkezik , ki is nyomtatom, átadom.

Hibaüzenet nincs.

Teendőm ??

Van-e más Kollégának is hasonló észrevétele ?

Dr Rétei Ágnes
Tuesday, July 10, 2012 12:45:07 PM
Originally Posted by: dr.mile.gyula@gmail.com 

Betegszállítóval elakadtam.

Kiállítom a betegszállító webes felületét , elküldöm , megjön az igazoló kód és innen a rendszer lefagy. A kódot nem tudom a helyére írni, tárolni, kilépni Ctr+Del+Alt. A Betegszállító igénylő elmegy, a Betegszállító levelezőmbe megérkezik , ki is nyomtatom, átadom.

Hibaüzenet nincs.

Teendőm ??

Van-e más Kollégának is hasonló észrevétele ?

Nálunk ki van töltve a jelszó a Praxis adatoknál, ennek ellenére az on-line betegszállító lapon újra be kell írni a pecsétszámot, jelszót. Belépés után a jobb o-i gombsor semmit nem csinál. Lehet, hogy vmit elbénáztam???

Varga Sándor
Tuesday, July 10, 2012 12:57:08 PM
Originally Posted by: Casus 

Originally Posted by: dr.mile.gyula@gmail.com 

Betegszállítóval elakadtam.

Kiállítom a betegszállító webes felületét , elküldöm , megjön az igazoló kód és innen a rendszer lefagy. A kódot nem tudom a helyére írni, tárolni, kilépni Ctr+Del+Alt. A Betegszállító igénylő elmegy, a Betegszállító levelezőmbe megérkezik , ki is nyomtatom, átadom.

Hibaüzenet nincs.

Teendőm ??

Van-e más Kollégának is hasonló észrevétele ?

Nálunk ki van töltve a jelszó a Praxis adatoknál, ennek ellenére az on-line betegszállító lapon újra be kell írni a pecsétszámot, jelszót. Belépés után a jobb o-i gombsor semmit nem csinál. Lehet, hogy vmit elbénáztam???

A jobb oldali gombsor csak segítségül szolgál. Sajnos az online kitöltés oldala úgy működik, hogy az ott szereplő adatmezőkbe nem tudunk direktben adatot beemelni. A gombok három féle módszerrel használhatóak, ami a háttérben gyakorlatilag ugyan azt a működést (másolás+beillesztés) jelentik.

Használható úgy, hogy a gombra kattintva az egér bal gombját nyomva tartjuk, és az annak megfelelő mezőre húzzuk.

Lehet egyszer kattintani rá, ekkor kék színű lesz a felirat. Ezután a megfelelő adatmezőbe jobb egér gombbal kattintva a beillesztésre emelődik be az adat, vagy aki a billentyűzetet részesíti előnyben, az a szokásos CTRL+C kombinációval is bemásolhatja az adatot.

Mile doktornál az lehet a probléma, hogy túl sok email van a postafiókban, amit a program átnéz. Ha ez a baj, akkor két megoldást tudok javasolni.

1. A már olvasott leveleket kell törölni, vagy másik mappába áthelyezni a beérkezett levelek közül.

2. Ki kell várni, amíg a program átnézi a postafiók tartalmát.


Varga Sándor
misidoki
Tuesday, July 10, 2012 1:18:32 PM
Originally Posted by: rpetra 

Originally Posted by: misidoki 

Originally Posted by: rpetra 

Originally Posted by: misidoki 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: misidoki 

Ha magis új receptet akarok felvenni, hibaüzenet jelentkezik, amit nem lehet menteni,mindig újra kell indítani.

A hibaüzenet szövegére lenne szükségünk, hogy segíteni tudjunk.

"Numeric overflow,Data was lost"

/39/ FRMMAGISLISTAKARB.PGFMAGILISTA KARB.CNTOK MÉGSEM CMDOK.CLICK. 0

C.vISUALIX/VISUALIX.EXE

uGYANAKKOR A scannerem nem mükszik az új verzió óta.

Az Ön által jelzett probléma megoldásához szükséges lenne egy távoli elérés.

A javítás kb. 1 órát venne igénybe.

A kérdésem az lenne mikor lenne ez alkalmas az Ön számára?

Szerda,jul. 11-e 12óra lenne megfelelő.

Akkor Szerdán 11-én 12:00-kor keresni fogjuk telefonon a távoli elérés miatt.

!!!

A scanner hol beviszi a leletet,hol nem-hiba kiírása:RUN-TIME ERROR "1101"

SCANNER CANNOT QUIT.

lAPOLVASÓ V.LAPOLVASÓ-LEÍRÓ HIBA.

/ scanner a mellékgépen müxik,a főgépen nincsen/

!!

tEGNAP EGY PACEMAKERES BETEGNEK MEGADTAM A JOGSIJÁT,MERT EGY IDEJE AZ "Adatlap" nem jelez semmilyen alkalmatlanságot.

rpetra
  • rpetra
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, July 10, 2012 1:27:06 PM
Originally Posted by: misidoki 

Originally Posted by: rpetra 

Originally Posted by: misidoki 

Originally Posted by: rpetra 

Originally Posted by: misidoki 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: misidoki 

Ha magis új receptet akarok felvenni, hibaüzenet jelentkezik, amit nem lehet menteni,mindig újra kell indítani.

A hibaüzenet szövegére lenne szükségünk, hogy segíteni tudjunk.

"Numeric overflow,Data was lost"

/39/ FRMMAGISLISTAKARB.PGFMAGILISTA KARB.CNTOK MÉGSEM CMDOK.CLICK. 0

C.vISUALIX/VISUALIX.EXE

uGYANAKKOR A scannerem nem mükszik az új verzió óta.

Az Ön által jelzett probléma megoldásához szükséges lenne egy távoli elérés.

A javítás kb. 1 órát venne igénybe.

A kérdésem az lenne mikor lenne ez alkalmas az Ön számára?

Szerda,jul. 11-e 12óra lenne megfelelő.

Akkor Szerdán 11-én 12:00-kor keresni fogjuk telefonon a távoli elérés miatt.

!!!

A scanner hol beviszi a leletet,hol nem-hiba kiírása:RUN-TIME ERROR "1101"

SCANNER CANNOT QUIT.

lAPOLVASÓ V.LAPOLVASÓ-LEÍRÓ HIBA.

/ scanner a mellékgépen müxik,a főgépen nincsen/

!!

tEGNAP EGY PACEMAKERES BETEGNEK MEGADTAM A JOGSIJÁT,MERT EGY IDEJE AZ "Adatlap" nem jelez semmilyen alkalmatlanságot.

A holnapi napon a távoli elérés alkalmával ezt is megnézzük.

Dr Rétei Ágnes
Tuesday, July 10, 2012 1:56:25 PM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Casus 

Originally Posted by: dr.mile.gyula@gmail.com 

Betegszállítóval elakadtam.

Kiállítom a betegszállító webes felületét , elküldöm , megjön az igazoló kód és innen a rendszer lefagy. A kódot nem tudom a helyére írni, tárolni, kilépni Ctr+Del+Alt. A Betegszállító igénylő elmegy, a Betegszállító levelezőmbe megérkezik , ki is nyomtatom, átadom.

Hibaüzenet nincs.

Teendőm ??

Van-e más Kollégának is hasonló észrevétele ?

Nálunk ki van töltve a jelszó a Praxis adatoknál, ennek ellenére az on-line betegszállító lapon újra be kell írni a pecsétszámot, jelszót. Belépés után a jobb o-i gombsor semmit nem csinál. Lehet, hogy vmit elbénáztam???

A jobb oldali gombsor csak segítségül szolgál. Sajnos az online kitöltés oldala úgy működik, hogy az ott szereplő adatmezőkbe nem tudunk direktben adatot beemelni. A gombok három féle módszerrel használhatóak, ami a háttérben gyakorlatilag ugyan azt a működést (másolás+beillesztés) jelentik.

Használható úgy, hogy a gombra kattintva az egér bal gombját nyomva tartjuk, és az annak megfelelő mezőre húzzuk.

Lehet egyszer kattintani rá, ekkor kék színű lesz a felirat. Ezután a megfelelő adatmezőbe jobb egér gombbal kattintva a beillesztésre emelődik be az adat, vagy aki a billentyűzetet részesíti előnyben, az a szokásos CTRL+C kombinációval is bemásolhatja az adatot.

Mile doktornál az lehet a probléma, hogy túl sok email van a postafiókban, amit a program átnéz. Ha ez a baj, akkor két megoldást tudok javasolni.

1. A már olvasott leveleket kell törölni, vagy másik mappába áthelyezni a beérkezett levelek közül.

2. Ki kell várni, amíg a program átnézi a postafiók tartalmát.

[mindenok] Köszönjük!!!

rpetra
  • rpetra
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, July 10, 2012 2:25:14 PM
Tisztelt Felhasználóink!

Elkészült a hozott lelet javító szervízprogram. A szervizprogram célja, hogy a visual Ixdoki 1.52.0 és a visual Ixdoki 1.52.2 verziók között kommunikáción keresztül hibásan beérkeztetett leleteket törölje. A törlés csak a 2012.06-29-től beérkeztetett leleteket veszi figyelembe. A szerviz program praxisonként csak egyszer és csak a visual Ixdoki 1.52.2-es verziójára futtatható.

A szervizprogram letöltéséhez és futtatásához kattintson ide. 

A megjelenő ablakban kattintson a Futtatás gombra.

UserPostedImage

A program induláskor megkérdezi, hogy a futtatás előtt készített-e mentést. A tovább lépéshez, amennyiben készített mentést, kattintson az Igen gombra.

UserPostedImage

A megjelenő ablakban írja be a visual Ixdokiban használt belépési jelszavát, majd kattintson a Belépés gombra.

UserPostedImage

Ekkor a belépés gomb mellett megjelenik a belépési kódhoz tartozó Háziorvosi Praxis. A hibásan beérkeztetett leletek listázásához kattintson a Lista gombra.

UserPostedImage

A lista egy külön jegyzettömb ablakban készül el, ahonnan a Fájl - Nyomtatás menüpont segítségével ki is nyomtatható. Ebben a listában találhatóak azok a leletek, amelyek a kérdéses időszakban kerültek érkeztetésre. A lista mentésre is kerül a VISUALIX mappán belül Lista_XX_XX.txt néven (a névben szereplő X-ek orvosonként és praxisonként eltérőek), így bármikor újra nyomtatható. Nyomtatás után a lista bezárásához kattintson az ablak jobb felső sarkában látható piros X-re.

UserPostedImage

A lista bezárása után a szerviz program ablakában az alsó táblázatban is megjelenik a lista, mely tartalmazza a kérdéses időszakban érkeztetett leletek adatait. (Páciens neve, Taj száma, Születési Dátuma, A lelet dátuma, Szakrendelés, Van -e hozzá multimédia felvétel)

UserPostedImage

A leletek törléséhez kattintson a Töröl gombra. A törlés elvégzése nem feltétlen szükséges, de véleményünk szerint csak így biztosítható, hogy ne maradjanak hiányos leletek a rendszerben. Ha nem törli ezeket a leleteket, akkor az előbbiekben említett lista alapján program használat közben a hibás leletek kézzel, egyesével is törölhetőek. A törlés befejezésekor megjelenő üzenet bezárásához kattintson az OK gombra.

UserPostedImage

A szerviz program lefuttatása után a hibásan beérkezett leleteket újra be kell érkeztetni.

Fonyódi Labor kommunikáció esetén a Kommunikáció/ Távoli lelet fogadás menüpontban újra kell érkeztetni a 2012.06.29-től kezdődő időszakot.

Emedworks kommunikáció a Távoli lelet fogadás menüpontban 2012.06.29. 00:00-tól kell újra lekérni az összes leletet (a LEKÉR gombra kell jobb gombbal kattintani)

Egyéb szolgáltatók esetén az újra érkeztetés változó ezért kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon, vagy e-mailben (infomix@infomix.hu).

rpetra
  • rpetra
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, July 11, 2012 12:25:20 PM
Originally Posted by: rpetra 

Originally Posted by: misidoki 

Originally Posted by: rpetra 

Originally Posted by: misidoki 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: misidoki 

Ha magis új receptet akarok felvenni, hibaüzenet jelentkezik, amit nem lehet menteni,mindig újra kell indítani.

A hibaüzenet szövegére lenne szükségünk, hogy segíteni tudjunk.

"Numeric overflow,Data was lost"

/39/ FRMMAGISLISTAKARB.PGFMAGILISTA KARB.CNTOK MÉGSEM CMDOK.CLICK. 0

C.vISUALIX/VISUALIX.EXE

uGYANAKKOR A scannerem nem mükszik az új verzió óta.

Az Ön által jelzett probléma megoldásához szükséges lenne egy távoli elérés.

A javítás kb. 1 órát venne igénybe.

A kérdésem az lenne mikor lenne ez alkalmas az Ön számára?

Szerda,jul. 11-e 12óra lenne megfelelő.

Akkor Szerdán 11-én 12:00-kor keresni fogjuk telefonon a távoli elérés miatt.

Távoli elérés folyamán próbáltunk felvenni magisztrális készítményt és hibaüzenetet nem tapasztaltunk.

Ha mégis probléma lenne kérem jelezze felénk.

misidoki
Wednesday, July 11, 2012 4:01:53 PM
Originally Posted by: misidoki 

Originally Posted by: rpetra 

Originally Posted by: misidoki 

Originally Posted by: rpetra 

Originally Posted by: misidoki 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: misidoki 

Ha magis új receptet akarok felvenni, hibaüzenet jelentkezik, amit nem lehet menteni,mindig újra kell indítani.

A hibaüzenet szövegére lenne szükségünk, hogy segíteni tudjunk.

"Numeric overflow,Data was lost"

/39/ FRMMAGISLISTAKARB.PGFMAGILISTA KARB.CNTOK MÉGSEM CMDOK.CLICK. 0

C.vISUALIX/VISUALIX.EXE

uGYANAKKOR A scannerem nem mükszik az új verzió óta.

Az Ön által jelzett probléma megoldásához szükséges lenne egy távoli elérés.

A javítás kb. 1 órát venne igénybe.

A kérdésem az lenne mikor lenne ez alkalmas az Ön számára?

Szerda,jul. 11-e 12óra lenne megfelelő.

Akkor Szerdán 11-én 12:00-kor keresni fogjuk telefonon a távoli elérés miatt.

!!!

A scanner hol beviszi a leletet,hol nem-hiba kiírása:RUN-TIME ERROR "1101"

SCANNER CANNOT QUIT.

lAPOLVASÓ V.LAPOLVASÓ-LEÍRÓ HIBA.

/ scanner a mellékgépen müxik,a főgépen nincsen/

!!

tEGNAP EGY PACEMAKERES BETEGNEK MEGADTAM A JOGSIJÁT,MERT EGY IDEJE AZ "Adatlap" nem jelez semmilyen alkalmatlanságot.

Vigye el az ördög, a jogosítvány "Adatlap" megjavítása kimaradt.

[azta] Az én hibám, elfeledkeztem róla. Kérek új időpontot.[elpirul]

rpetra
  • rpetra
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, July 11, 2012 4:06:10 PM
Originally Posted by: misidoki 

Originally Posted by: misidoki 

Originally Posted by: rpetra 

Originally Posted by: misidoki 

Originally Posted by: rpetra 

Originally Posted by: misidoki 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: misidoki 

Ha magis új receptet akarok felvenni, hibaüzenet jelentkezik, amit nem lehet menteni,mindig újra kell indítani.

A hibaüzenet szövegére lenne szükségünk, hogy segíteni tudjunk.

"Numeric overflow,Data was lost"

/39/ FRMMAGISLISTAKARB.PGFMAGILISTA KARB.CNTOK MÉGSEM CMDOK.CLICK. 0

C.vISUALIX/VISUALIX.EXE

uGYANAKKOR A scannerem nem mükszik az új verzió óta.

Az Ön által jelzett probléma megoldásához szükséges lenne egy távoli elérés.

A javítás kb. 1 órát venne igénybe.

A kérdésem az lenne mikor lenne ez alkalmas az Ön számára?

Szerda,jul. 11-e 12óra lenne megfelelő.

Akkor Szerdán 11-én 12:00-kor keresni fogjuk telefonon a távoli elérés miatt.

!!!

A scanner hol beviszi a leletet,hol nem-hiba kiírása:RUN-TIME ERROR "1101"

SCANNER CANNOT QUIT.

lAPOLVASÓ V.LAPOLVASÓ-LEÍRÓ HIBA.

/ scanner a mellékgépen müxik,a főgépen nincsen/

!!

tEGNAP EGY PACEMAKERES BETEGNEK MEGADTAM A JOGSIJÁT,MERT EGY IDEJE AZ "Adatlap" nem jelez semmilyen alkalmatlanságot.

Vigye el az ördög, a jogosítvány "Adatlap" megjavítása kimaradt.

[azta] Az én hibám, elfeledkeztem róla. Kérek új időpontot.[elpirul]

Nekünk is eszünkbe jutott, de mire telefonáltunk a rendelőben már nem tudtuk elérni. 😣

Holnapi napon mikor lenne alkalmas a távoli elérés?

misidoki
Wednesday, July 11, 2012 5:08:05 PM
Originally Posted by: rpetra 

Originally Posted by: misidoki 

Originally Posted by: misidoki 

Originally Posted by: rpetra 

Originally Posted by: misidoki 

Originally Posted by: rpetra 

Originally Posted by: misidoki 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: misidoki 

Ha magis új receptet akarok felvenni, hibaüzenet jelentkezik, amit nem lehet menteni,mindig újra kell indítani.

A hibaüzenet szövegére lenne szükségünk, hogy segíteni tudjunk.

"Numeric overflow,Data was lost"

/39/ FRMMAGISLISTAKARB.PGFMAGILISTA KARB.CNTOK MÉGSEM CMDOK.CLICK. 0

C.vISUALIX/VISUALIX.EXE

uGYANAKKOR A scannerem nem mükszik az új verzió óta.

Az Ön által jelzett probléma megoldásához szükséges lenne egy távoli elérés.

A javítás kb. 1 órát venne igénybe.

A kérdésem az lenne mikor lenne ez alkalmas az Ön számára?

Szerda,jul. 11-e 12óra lenne megfelelő.

Akkor Szerdán 11-én 12:00-kor keresni fogjuk telefonon a távoli elérés miatt.

!!!

A scanner hol beviszi a leletet,hol nem-hiba kiírása:RUN-TIME ERROR "1101"

SCANNER CANNOT QUIT.

lAPOLVASÓ V.LAPOLVASÓ-LEÍRÓ HIBA.

/ scanner a mellékgépen müxik,a főgépen nincsen/

!!

tEGNAP EGY PACEMAKERES BETEGNEK MEGADTAM A JOGSIJÁT,MERT EGY IDEJE AZ "Adatlap" nem jelez semmilyen alkalmatlanságot.

Vigye el az ördög, a jogosítvány "Adatlap" megjavítása kimaradt.

[azta] Az én hibám, elfeledkeztem róla. Kérek új időpontot.[elpirul]

Nekünk is eszünkbe jutott, de mire telefonáltunk a rendelőben már nem tudtuk elérni. 😣

Holnapi napon mikor lenne alkalmas a távoli elérés?

Ha lehetne, 12 órakor. Köszönöm.

szviktor
Wednesday, July 11, 2012 5:31:23 PM
Originally Posted by: misidoki 

Originally Posted by: rpetra 

Originally Posted by: misidoki 

Originally Posted by: misidoki 

Originally Posted by: rpetra 

Originally Posted by: misidoki 

Originally Posted by: rpetra 

Originally Posted by: misidoki 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: misidoki 

Ha magis új receptet akarok felvenni, hibaüzenet jelentkezik, amit nem lehet menteni,mindig újra kell indítani.

A hibaüzenet szövegére lenne szükségünk, hogy segíteni tudjunk.

"Numeric overflow,Data was lost"

/39/ FRMMAGISLISTAKARB.PGFMAGILISTA KARB.CNTOK MÉGSEM CMDOK.CLICK. 0

C.vISUALIX/VISUALIX.EXE

uGYANAKKOR A scannerem nem mükszik az új verzió óta.

Az Ön által jelzett probléma megoldásához szükséges lenne egy távoli elérés.

A javítás kb. 1 órát venne igénybe.

A kérdésem az lenne mikor lenne ez alkalmas az Ön számára?

Szerda,jul. 11-e 12óra lenne megfelelő.

Akkor Szerdán 11-én 12:00-kor keresni fogjuk telefonon a távoli elérés miatt.

!!!

A scanner hol beviszi a leletet,hol nem-hiba kiírása:RUN-TIME ERROR "1101"

SCANNER CANNOT QUIT.

lAPOLVASÓ V.LAPOLVASÓ-LEÍRÓ HIBA.

/ scanner a mellékgépen müxik,a főgépen nincsen/

!!

tEGNAP EGY PACEMAKERES BETEGNEK MEGADTAM A JOGSIJÁT,MERT EGY IDEJE AZ "Adatlap" nem jelez semmilyen alkalmatlanságot.

Vigye el az ördög, a jogosítvány "Adatlap" megjavítása kimaradt.

[azta] Az én hibám, elfeledkeztem róla. Kérek új időpontot.[elpirul]

Nekünk is eszünkbe jutott, de mire telefonáltunk a rendelőben már nem tudtuk elérni. 😣

Holnapi napon mikor lenne alkalmas a távoli elérés?

Ha lehetne, 12 órakor. Köszönöm.

Ez az időpont már foglalt, de 13-órától meg tudnánk nézni, ha az önnek megfelel.


Üdv: Szabó Viktor
misidoki
Wednesday, July 11, 2012 5:35:09 PM
Originally Posted by: szviktor 

Originally Posted by: misidoki 

Originally Posted by: rpetra 

Originally Posted by: misidoki 

Originally Posted by: misidoki 

Originally Posted by: rpetra 

Originally Posted by: misidoki 

Originally Posted by: rpetra 

Originally Posted by: misidoki 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: misidoki 

Ha magis új receptet akarok felvenni, hibaüzenet jelentkezik, amit nem lehet menteni,mindig újra kell indítani.

A hibaüzenet szövegére lenne szükségünk, hogy segíteni tudjunk.

"Numeric overflow,Data was lost"

/39/ FRMMAGISLISTAKARB.PGFMAGILISTA KARB.CNTOK MÉGSEM CMDOK.CLICK. 0

C.vISUALIX/VISUALIX.EXE

uGYANAKKOR A scannerem nem mükszik az új verzió óta.

Az Ön által jelzett probléma megoldásához szükséges lenne egy távoli elérés.

A javítás kb. 1 órát venne igénybe.

A kérdésem az lenne mikor lenne ez alkalmas az Ön számára?

Szerda,jul. 11-e 12óra lenne megfelelő.

Akkor Szerdán 11-én 12:00-kor keresni fogjuk telefonon a távoli elérés miatt.

!!!

A scanner hol beviszi a leletet,hol nem-hiba kiírása:RUN-TIME ERROR "1101"

SCANNER CANNOT QUIT.

lAPOLVASÓ V.LAPOLVASÓ-LEÍRÓ HIBA.

/ scanner a mellékgépen müxik,a főgépen nincsen/

!!

tEGNAP EGY PACEMAKERES BETEGNEK MEGADTAM A JOGSIJÁT,MERT EGY IDEJE AZ "Adatlap" nem jelez semmilyen alkalmatlanságot.

Vigye el az ördög, a jogosítvány "Adatlap" megjavítása kimaradt.

[azta] Az én hibám, elfeledkeztem róla. Kérek új időpontot.[elpirul]

Nekünk is eszünkbe jutott, de mire telefonáltunk a rendelőben már nem tudtuk elérni. 😣

Holnapi napon mikor lenne alkalmas a távoli elérés?

Ha lehetne, 12 órakor. Köszönöm.

Ez az időpont már foglalt, de 13-órától meg tudnánk nézni, ha az önnek megfelel.

Köszönöm,megfelel.[mindenok]

misidoki
Thursday, July 12, 2012 1:23:43 PM
Originally Posted by: misidoki 

Originally Posted by: szviktor 

Originally Posted by: misidoki 

Originally Posted by: rpetra 

Originally Posted by: misidoki 

Originally Posted by: misidoki 

Originally Posted by: rpetra 

Originally Posted by: misidoki 

Originally Posted by: rpetra 

Originally Posted by: misidoki 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: misidoki 

Ha magis új receptet akarok felvenni, hibaüzenet jelentkezik, amit nem lehet menteni,mindig újra kell indítani.

A hibaüzenet szövegére lenne szükségünk, hogy segíteni tudjunk.

"Numeric overflow,Data was lost"

/39/ FRMMAGISLISTAKARB.PGFMAGILISTA KARB.CNTOK MÉGSEM CMDOK.CLICK. 0

C.vISUALIX/VISUALIX.EXE

uGYANAKKOR A scannerem nem mükszik az új verzió óta.

Az Ön által jelzett probléma megoldásához szükséges lenne egy távoli elérés.

A javítás kb. 1 órát venne igénybe.

A kérdésem az lenne mikor lenne ez alkalmas az Ön számára?

Szerda,jul. 11-e 12óra lenne megfelelő.

Akkor Szerdán 11-én 12:00-kor keresni fogjuk telefonon a távoli elérés miatt.

!!!

A scanner hol beviszi a leletet,hol nem-hiba kiírása:RUN-TIME ERROR "1101"

SCANNER CANNOT QUIT.

lAPOLVASÓ V.LAPOLVASÓ-LEÍRÓ HIBA.

/ scanner a mellékgépen müxik,a főgépen nincsen/

!!

tEGNAP EGY PACEMAKERES BETEGNEK MEGADTAM A JOGSIJÁT,MERT EGY IDEJE AZ "Adatlap" nem jelez semmilyen alkalmatlanságot.

Vigye el az ördög, a jogosítvány "Adatlap" megjavítása kimaradt.

[azta] Az én hibám, elfeledkeztem róla. Kérek új időpontot.[elpirul]

Nekünk is eszünkbe jutott, de mire telefonáltunk a rendelőben már nem tudtuk elérni. 😣

Holnapi napon mikor lenne alkalmas a távoli elérés?

Ha lehetne, 12 órakor. Köszönöm.

Ez az időpont már foglalt, de 13-órától meg tudnánk nézni, ha az önnek megfelel.

Köszönöm,megfelel.[mindenok]

Kedves Petra! Telefonbeszélgetésünk után rájöttünk a megoldásra. Nagyon bonyolult, a régi egyszerűbb volt, de most már tudjuk használni.Köszönöm.

rpetra
  • rpetra
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, July 12, 2012 1:25:33 PM
Originally Posted by: misidoki 

Originally Posted by: misidoki 

Originally Posted by: szviktor 

Originally Posted by: misidoki 

Originally Posted by: rpetra 

Originally Posted by: misidoki 

Originally Posted by: misidoki 

Originally Posted by: rpetra 

Originally Posted by: misidoki 

Originally Posted by: rpetra 

Originally Posted by: misidoki 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: misidoki 

Ha magis új receptet akarok felvenni, hibaüzenet jelentkezik, amit nem lehet menteni,mindig újra kell indítani.

A hibaüzenet szövegére lenne szükségünk, hogy segíteni tudjunk.

"Numeric overflow,Data was lost"

/39/ FRMMAGISLISTAKARB.PGFMAGILISTA KARB.CNTOK MÉGSEM CMDOK.CLICK. 0

C.vISUALIX/VISUALIX.EXE

uGYANAKKOR A scannerem nem mükszik az új verzió óta.

Az Ön által jelzett probléma megoldásához szükséges lenne egy távoli elérés.

A javítás kb. 1 órát venne igénybe.

A kérdésem az lenne mikor lenne ez alkalmas az Ön számára?

Szerda,jul. 11-e 12óra lenne megfelelő.

Akkor Szerdán 11-én 12:00-kor keresni fogjuk telefonon a távoli elérés miatt.

!!!

A scanner hol beviszi a leletet,hol nem-hiba kiírása:RUN-TIME ERROR "1101"

SCANNER CANNOT QUIT.

lAPOLVASÓ V.LAPOLVASÓ-LEÍRÓ HIBA.

/ scanner a mellékgépen müxik,a főgépen nincsen/

!!

tEGNAP EGY PACEMAKERES BETEGNEK MEGADTAM A JOGSIJÁT,MERT EGY IDEJE AZ "Adatlap" nem jelez semmilyen alkalmatlanságot.

Vigye el az ördög, a jogosítvány "Adatlap" megjavítása kimaradt.

[azta] Az én hibám, elfeledkeztem róla. Kérek új időpontot.[elpirul]

Nekünk is eszünkbe jutott, de mire telefonáltunk a rendelőben már nem tudtuk elérni. 😣

Holnapi napon mikor lenne alkalmas a távoli elérés?

Ha lehetne, 12 órakor. Köszönöm.

Ez az időpont már foglalt, de 13-órától meg tudnánk nézni, ha az önnek megfelel.

Köszönöm,megfelel.[mindenok]

Kedves Petra! Telefonbeszélgetésünk után rájöttünk a megoldásra. Nagyon bonyolult, a régi egyszerűbb volt, de most már tudjuk használni.Köszönöm.

Megkérdezhetem, mi okozza a bonyolultságát? Hátha tudok majd egyszerűbb kezelési módot találni.

misidoki
Friday, July 13, 2012 10:33:25 AM
Kattintgatni a bevitelhez:karbantartás-kezelés-jogsiBNO-k karbant.-Feltétel főcsop-részletek-főcsopotok-BNO-k kijelölése-stb.Ha ezek megvannak,már jobb.

De:Adatlap piros-BNO-k sárgán kijönnek-utána eltűnnek-betegségcsoportra kattintva kijönnek a választható rosszak-erre katt-felül kijön-hogy szakrendelés pl. nagyothallás miatt-de itt már semmi BNO-szóval bonyolult és számomra érthetetlen,miért lett megváltoztatva a régi.

Ott automatikusan kijöttek a beteg BNO kódjai, kiírta, hogy pl.kardiológiára kell küldenem és kész.

Lehetne ezt visszakérni? Bár sajnos, nincs olyan sok jogsi,hogy nagy problémát okozna.

Kaphatnék egy leíást pontosan erről a procedúráról, hátha lett volna könnyebb megoldás,vagy van is. Köszönöm. :-((

K Bálint
Friday, July 13, 2012 11:21:05 AM
Originally Posted by: misidoki 

Kattintgatni a bevitelhez:karbantartás-kezelés-jogsiBNO-k karbant.-Feltétel főcsop-részletek-főcsopotok-BNO-k kijelölése-stb.Ha ezek megvannak,már jobb.

De:Adatlap piros-BNO-k sárgán kijönnek-utána eltűnnek-betegségcsoportra kattintva kijönnek a választható rosszak-erre katt-felül kijön-hogy szakrendelés pl. nagyothallás miatt-de itt már semmi BNO-szóval bonyolult és számomra érthetetlen,miért lett megváltoztatva a régi.

Ott automatikusan kijöttek a beteg BNO kódjai, kiírta, hogy pl.kardiológiára kell küldenem és kész.

Lehetne ezt visszakérni? Bár sajnos, nincs olyan sok jogsi,hogy nagy problémát okozna.

Kaphatnék egy leíást pontosan erről a procedúráról, hátha lett volna könnyebb megoldás,vagy van is. Köszönöm. :-((

A portálunkon bejelentkezés után elérhető a letöltések-> Oktató videók-> Jogosítvány alkalmassági vizsgálat videó.

Vagy az alábbi linken:Videó 

Ha behajtani tilos táblát lát a videó előtt be kell jelentkezni a jobb felső sarokban Belépés gomb.

misidoki
Friday, July 13, 2012 11:59:15 AM
Köszönöm, így vidón is megnézhettem,milyen szörnyen van bonyolítva.

Először nem kellett a BNO-kat külön beállítani,ezért morogtam,és kértem vissza a régebbit. De most már beállítottam,és megcsinálom így is a jogsikat, de nem Infomixhoz méltó ez a túlbonyolított procedura![azta]

dr.mile.gyula@gmail.com
Friday, July 13, 2012 12:25:39 PM
Originally Posted by: misidoki 

Köszönöm, így vidón is megnézhettem,milyen szörnyen van bonyolítva.

Először nem kellett a BNO-kat külön beállítani,ezért morogtam,és kértem vissza a régebbit. De most már beállítottam,és megcsinálom így is a jogsikat, de nem Infomixhoz méltó ez a túlbonyolított procedura![azta]

A tisztánlátáshoz semmi másra nem lenne szükség csak a Jogszabály ide vonatkozó részének ismeretére. Nem az Infomix, hanem a NEMFI bonyolította túl, EU jogharmonizációra hivatkozva a procedurát. Az Infomix "csak" készített egy olyan panelt ami segít a jogszabály szerinti alkalmassági vizsgálat elvégzésében. A panelen nem tiltó hanem figyelmeztető elemek vannak beépítve amiket ki - ki vérmérséklete szerint mérlegel és alkalmaz.

misidoki
Monday, July 16, 2012 10:12:21 AM
Nem tudok egyet érteni! Nem jó!
misidoki
Monday, July 16, 2012 10:31:53 AM
Originally Posted by: misidoki 

Nem tudok egyet érteni! Nem jó!

Már ebbe belenyugodtam,hiszen sajna max. heti 1x kell hasznélni,viszont az inkább bosszantó,hogy a az alsó sor nem látsziuk. 24"-os a képernyő, és ha másik felbontást bveszek, akkor látszik, de a kép jóval kisebb,nem tölti ki a képernyőt, és akkor minek vettünk ekkora nagy képernyőt.

Szóval, ha ezen lehetne segíteni, akkor az jó lenne.[mindenok]

misidoki
Monday, July 16, 2012 10:35:19 AM
Originally Posted by: dr.mile.gyula@gmail.com 

Originally Posted by: misidoki 

Köszönöm, így vidón is megnézhettem,milyen szörnyen van bonyolítva.

Először nem kellett a BNO-kat külön beállítani,ezért morogtam,és kértem vissza a régebbit. De most már beállítottam,és megcsinálom így is a jogsikat, de nem Infomixhoz méltó ez a túlbonyolított procedura![azta]

A tisztánlátáshoz semmi másra nem lenne szükség csak a Jogszabály ide vonatkozó részének ismeretére. Nem az Infomix, hanem a NEMFI bonyolította túl, EU jogharmonizációra hivatkozva a procedurát. Az Infomix "csak" készített egy olyan panelt ami segít a jogszabály szerinti alkalmassági vizsgálat elvégzésében. A panelen nem tiltó hanem figyelmeztető elemek vannak beépítve amiket ki - ki vérmérséklete szerint mérlegel és alkalmaz.

Kedves Igen Tisztelt Kolléga Úr!

Miért gondolja,hogy nem ismerem a Jogszabályokat?[azta]

Gál Andi
Tuesday, July 17, 2012 8:33:58 AM
Originally Posted by: rpetra 

Tisztelt Felhasználóink!

Elkészült a hozott lelet javító szervízprogram. A szervizprogram célja, hogy a visual Ixdoki 1.52.0 és a visual Ixdoki 1.52.2 verziók között kommunikáción keresztül hibásan beérkeztetett leleteket törölje. A törlés csak a 2012.06-29-től beérkeztetett leleteket veszi figyelembe. A szerviz program praxisonként csak egyszer és csak a visual Ixdoki 1.52.2-es verziójára futtatható.

A szervizprogram letöltéséhez és futtatásához kattintson ide. 

A megjelenő ablakban kattintson a Futtatás gombra.

UserPostedImage

A program induláskor megkérdezi, hogy a futtatás előtt készített-e mentést. A tovább lépéshez, amennyiben készített mentést, kattintson az Igen gombra.

UserPostedImage

A megjelenő ablakban írja be a visual Ixdokiban használt belépési jelszavát, majd kattintson a Belépés gombra.

UserPostedImage

Ekkor a belépés gomb mellett megjelenik a belépési kódhoz tartozó Háziorvosi Praxis. A hibásan beérkeztetett leletek listázásához kattintson a Lista gombra.

UserPostedImage

A lista egy külön jegyzettömb ablakban készül el, ahonnan a Fájl - Nyomtatás menüpont segítségével ki is nyomtatható. Ebben a listában találhatóak azok a leletek, amelyek a kérdéses időszakban kerültek érkeztetésre. A lista mentésre is kerül a VISUALIX mappán belül Lista_XX_XX.txt néven (a névben szereplő X-ek orvosonként és praxisonként eltérőek), így bármikor újra nyomtatható. Nyomtatás után a lista bezárásához kattintson az ablak jobb felső sarkában látható piros X-re.

UserPostedImage

A lista bezárása után a szerviz program ablakában az alsó táblázatban is megjelenik a lista, mely tartalmazza a kérdéses időszakban érkeztetett leletek adatait. (Páciens neve, Taj száma, Születési Dátuma, A lelet dátuma, Szakrendelés, Van -e hozzá multimédia felvétel)

UserPostedImage

A leletek törléséhez kattintson a Töröl gombra. A törlés elvégzése nem feltétlen szükséges, de véleményünk szerint csak így biztosítható, hogy ne maradjanak hiányos leletek a rendszerben. Ha nem törli ezeket a leleteket, akkor az előbbiekben említett lista alapján program használat közben a hibás leletek kézzel, egyesével is törölhetőek. A törlés befejezésekor megjelenő üzenet bezárásához kattintson az OK gombra.

UserPostedImage

A szerviz program lefuttatása után a hibásan beérkezett leleteket újra be kell érkeztetni.

Fonyódi Labor kommunikáció esetén a Kommunikáció/ Távoli lelet fogadás menüpontban újra kell érkeztetni a 2012.06.29-től kezdődő időszakot.

Emedworks kommunikáció a Távoli lelet fogadás menüpontban 2012.06.29. 00:00-tól kell újra lekérni az összes leletet (a LEKÉR gombra kell jobb gombbal kattintani)

Egyéb szolgáltatók esetén az újra érkeztetés változó ezért kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon, vagy e-mailben (infomix@infomix.hu).

Június 29-től július 16.-ig szabadságon voltunk.A helyettesítő orvos nem érkeztetett egyetlen leletet sem. Ebben az esetben is le kell futtatni ezt a programot?

szviktor
Tuesday, July 17, 2012 8:42:54 AM
Originally Posted by: Törökbálint 

Originally Posted by: rpetra 

Tisztelt Felhasználóink!

Elkészült a hozott lelet javító szervízprogram. A szervizprogram célja, hogy a visual Ixdoki 1.52.0 és a visual Ixdoki 1.52.2 verziók között kommunikáción keresztül hibásan beérkeztetett leleteket törölje. A törlés csak a 2012.06-29-től beérkeztetett leleteket veszi figyelembe. A szerviz program praxisonként csak egyszer és csak a visual Ixdoki 1.52.2-es verziójára futtatható.

A szervizprogram letöltéséhez és futtatásához kattintson ide. 

A megjelenő ablakban kattintson a Futtatás gombra.

UserPostedImage

A program induláskor megkérdezi, hogy a futtatás előtt készített-e mentést. A tovább lépéshez, amennyiben készített mentést, kattintson az Igen gombra.

UserPostedImage

A megjelenő ablakban írja be a visual Ixdokiban használt belépési jelszavát, majd kattintson a Belépés gombra.

UserPostedImage

Ekkor a belépés gomb mellett megjelenik a belépési kódhoz tartozó Háziorvosi Praxis. A hibásan beérkeztetett leletek listázásához kattintson a Lista gombra.

UserPostedImage

A lista egy külön jegyzettömb ablakban készül el, ahonnan a Fájl - Nyomtatás menüpont segítségével ki is nyomtatható. Ebben a listában találhatóak azok a leletek, amelyek a kérdéses időszakban kerültek érkeztetésre. A lista mentésre is kerül a VISUALIX mappán belül Lista_XX_XX.txt néven (a névben szereplő X-ek orvosonként és praxisonként eltérőek), így bármikor újra nyomtatható. Nyomtatás után a lista bezárásához kattintson az ablak jobb felső sarkában látható piros X-re.

UserPostedImage

A lista bezárása után a szerviz program ablakában az alsó táblázatban is megjelenik a lista, mely tartalmazza a kérdéses időszakban érkeztetett leletek adatait. (Páciens neve, Taj száma, Születési Dátuma, A lelet dátuma, Szakrendelés, Van -e hozzá multimédia felvétel)

UserPostedImage

A leletek törléséhez kattintson a Töröl gombra. A törlés elvégzése nem feltétlen szükséges, de véleményünk szerint csak így biztosítható, hogy ne maradjanak hiányos leletek a rendszerben. Ha nem törli ezeket a leleteket, akkor az előbbiekben említett lista alapján program használat közben a hibás leletek kézzel, egyesével is törölhetőek. A törlés befejezésekor megjelenő üzenet bezárásához kattintson az OK gombra.

UserPostedImage

A szerviz program lefuttatása után a hibásan beérkezett leleteket újra be kell érkeztetni.

Fonyódi Labor kommunikáció esetén a Kommunikáció/ Távoli lelet fogadás menüpontban újra kell érkeztetni a 2012.06.29-től kezdődő időszakot.

Emedworks kommunikáció a Távoli lelet fogadás menüpontban 2012.06.29. 00:00-tól kell újra lekérni az összes leletet (a LEKÉR gombra kell jobb gombbal kattintani)

Egyéb szolgáltatók esetén az újra érkeztetés változó ezért kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon, vagy e-mailben (infomix@infomix.hu).

Június 29-től július 16.-ig szabadságon voltunk.A helyettesítő orvos nem érkeztetett egyetlen leletet sem. Ebben az esetben is le kell futtatni ezt a programot?

Ebben az esetben amennyiben Önök az 1.52.0-ás verzióval nem érkeztetek leletet csak az 1.52.2-vel akkor erre a műveletre nincsen szükség. Ha ezzel kapcsolatosan valami kérdés merülne fel várjuk itt a fórumon vagy e-mailben az infomix@infomix.hu címre.


Üdv: Szabó Viktor
Adrienn
Friday, July 20, 2012 8:28:15 AM
Üdvözlet!

Szeretném jelezni, hogy Inegy 10/20 mg-os készítménynél helytelen a szakorvosi javaslat bevitelekor az 1/d indikációs pont. Égtünk is kicsit miatta, mert a programra hagyatkozva 2x küldtük vissza a javaslatot a szakorvosnak, hogy az általa megadott 1/e pont ennél a készítménynél nem létezik. Másodjára visszaküldte a szakorvos, hogy megnézte a Közlönyben, s 1/e ponttal helyes, ahogy ő kiadta többször is. Megnéztük mi is, s igaza van. A programban egyedüliként kiválasztható 1/d pont helytelen, s az 1/e a helyes.

ixszeged
Friday, July 20, 2012 8:43:56 AM
Originally Posted by: Adrienn 

Üdvözlet!

Szeretném jelezni, hogy Inegy 10/20 mg-os készítménynél helytelen a szakorvosi javaslat bevitelekor az 1/d indikációs pont. Égtünk is kicsit miatta, mert a programra hagyatkozva 2x küldtük vissza a javaslatot a szakorvosnak, hogy az általa megadott 1/e pont ennél a készítménynél nem létezik. Másodjára visszaküldte a szakorvos, hogy megnézte a Közlönyben, s 1/e ponttal helyes, ahogy ő kiadta többször is. Megnéztük mi is, s igaza van. A programban egyedüliként kiválasztható 1/d pont helytelen, s az 1/e a helyes.

Köszönjük az észrevételt!

Fejlesztő Kollégák rávetették magukat az ügyre, amint tudunk mondani biztosat, jelentkezünk.


infomix Kft. Szeged

szeged@infomix.hu

Kharon
Friday, July 20, 2012 8:49:08 AM
Originally Posted by: Adrienn 

Üdvözlet!

Szeretném jelezni, hogy Inegy 10/20 mg-os készítménynél helytelen a szakorvosi javaslat bevitelekor az 1/d indikációs pont. Égtünk is kicsit miatta, mert a programra hagyatkozva 2x küldtük vissza a javaslatot a szakorvosnak, hogy az általa megadott 1/e pont ennél a készítménynél nem létezik. Másodjára visszaküldte a szakorvos, hogy megnézte a Közlönyben, s 1/e ponttal helyes, ahogy ő kiadta többször is. Megnéztük mi is, s igaza van. A programban egyedüliként kiválasztható 1/d pont helytelen, s az 1/e a helyes.

Az EÜ pontoknál megjelenő információkat az OEP publikus törzséből veszi a program. Ezt csak az OEP tart(hat)ja karban, az itt előforduló esetleges hibák esetén annyit tudunk tenni, hogy jelezzük az OEP felé.

dr.Kovács József
Friday, July 20, 2012 10:11:48 AM
Originally Posted by: bagincs 

Originally Posted by: Adrienn 

Üdvözlet!

Szeretném jelezni, hogy Inegy 10/20 mg-os készítménynél helytelen a szakorvosi javaslat bevitelekor az 1/d indikációs pont. Égtünk is kicsit miatta, mert a programra hagyatkozva 2x küldtük vissza a javaslatot a szakorvosnak, hogy az általa megadott 1/e pont ennél a készítménynél nem létezik. Másodjára visszaküldte a szakorvos, hogy megnézte a Közlönyben, s 1/e ponttal helyes, ahogy ő kiadta többször is. Megnéztük mi is, s igaza van. A programban egyedüliként kiválasztható 1/d pont helytelen, s az 1/e a helyes.

Az EÜ pontoknál megjelenő információkat az OEP publikus törzséből veszi a program. Ezt csak az OEP tart(hat)ja karban, az itt előforduló esetleges hibák esetén annyit tudunk tenni, hogy jelezzük az OEP felé.

Az OEP honlapján 2012.07.01-től az INEGY CSAK eü90% 1/d pont alapján írható. Az eü90% 1/e pont alapján Ezetrol írható fel kedvezményesen. 2012.június 1-től is hasonló volt a helyzet, nem történt változás július 1-től.


dr.Kovács József
ixszeged
Friday, July 20, 2012 10:16:07 AM
Originally Posted by: Adrienn 

Üdvözlet!

Szeretném jelezni, hogy Inegy 10/20 mg-os készítménynél helytelen a szakorvosi javaslat bevitelekor az 1/d indikációs pont. Égtünk is kicsit miatta, mert a programra hagyatkozva 2x küldtük vissza a javaslatot a szakorvosnak, hogy az általa megadott 1/e pont ennél a készítménynél nem létezik. Másodjára visszaküldte a szakorvos, hogy megnézte a Közlönyben, s 1/e ponttal helyes, ahogy ő kiadta többször is. Megnéztük mi is, s igaza van. A programban egyedüliként kiválasztható 1/d pont helytelen, s az 1/e a helyes.

OEP - Ártámogatási Foosztály EÜ 90 százalékos támogatási kategória

EÜ 90 százalékos támogatási kategória

EÜ90 1/d.

Támogatott indikációk:

Igen nagy kardiovaszkuláris rizikójú beteg számára, aki kardiovaszkuláris betegségben (ACS, STEMI, nonSTEMI)

szenved, vagy bizonyítottan cerebrovaszkuláris esemény (TIA, stroke) vagy perifériás érbetegség miatt rekonstrukciós

beavatkozáson esett át és hyperlipidaemiája van (LDL célértékük 1,8mmol/l, össz.Ch.:3,5mmol/l)

-

A III. terápiás konszenzus alapján nagy kardiovaszkuláris rizikó esetén, amennyiben képalkotó vizsgálattal

kardiovaszkuláris, cerebrovaszkuláris, perifériás érbetegség igazolható, és egyéb sztatin-kezeléssel a célérték nem volt

elérhetõ (LDL célérték: 2,5 mmol/l, össz.Ch. 4,5mmol/l)

-

A javaslatot kiállító és a gyógyszert rendelõ orvos munkahelyére és szakképesítésére vonatkozó elõírások:

Munkahely Szakképesítés Jogosultság

Járóbeteg szakrendelés/Fekvõbeteg gyógyintézet Belgyógyászat javasolhat és írhat

Járóbeteg szakrendelés/Fekvõbeteg gyógyintézet Kardiológia javasolhat és írhat

Járóbeteg szakrendelés/Fekvõbeteg gyógyintézet Neurológia javasolhat és írhat

Háziorvos Megkötés nélkül javaslatra írhat

Szakorvosi javaslat érvényességi ideje 12 hónap.

Termék név Kiszerelés Törzskönyvi szám

- INEGY 10 MG/10 MG TABLETTA 30x

buborékcsomagolásban

OGYI-T-20206/05

- INEGY 10 MG/20 MG TABLETTA 30x

buborékcsomagolásban

OGYI-T-20206/20

- INEGY 10 MG/40 MG TABLETTA 30x

buborékcsomagolásban

OGYI-T-20206/36

Elfogadható BNO kódok (beleértve az összes azonosan kezdodo kódot): E780, E782, E784, E785

Itt ugyanez és bővebben:

OEP 


infomix Kft. Szeged

szeged@infomix.hu