Gondolkoztam azon, hogy írjam-e, de nem állom meg.
Az OEP díszhuszár programozói, ahelyett, hogy belerondítanak abba is, ami működik, inkább foglalkozhatnának az évek óta fennálló problémával, ami minden orvost érint, aki táppénzeltet, függetlenül attól, milyen szoftvert használ.
A nevezetes évváltási hibaüzenetre gondolok, azt hiszem már egyszer kifakadtam itt rá, ezért nem írom le újra.
Lényeg, ha Szilveszter hetében hozzányúlunk táppénzeshez, akkor hibásnak jelzi az első heti jelentést az OEP szoftvere, mert egy durva logikai hibát követ el, mikor ellenőrzi a beküldött fájlt. Szerencsére az OEP ügyintéző Heves megyében érti, hogy miről van szó és manuálisan javítja. Neki sincs ráhatása, hogy az OEP informatika kijavítsa végre, az elejétől meglévő hibáját.
(röviden: a táppénzes naplószám kötelező 1-esre állításával az OEP szoftvere összekeveri az éveket, különböző TAJ számokat észlel ugyanazon a naplószámon, és nem nézi meg a beküldésben szereplő évszámot, ami nyilván különböző, ezért aztán visít)
Vagy egy másik régóta fájó probléma: Webes felületen bejelentkezve az ejelentés szerverre, ott áll a nagy csomó válaszüzenet. Letölteni a gépünkre csak egyesével lehet. Sokszor több száz közül válogatva a fontosat! Nem ám, hogy ki lehessen jelölni többet egyszerre, vagy az összeset egyszerre letölteni, hogy itthon szortírozzuk.
Edited by user
Monday, February 2, 2015 10:20:10 AM
|
Reason: vannak még gondok