Örömmel tájékoztatjuk minden felhasználónkat, hogy a tervezettnél hosszabb, de eredményes tesztelés végére értünk. Ennek köszönhetően sikerült olyan megoldást, és ezzel együtt egy új szolgáltatási lehetőséget találni, amivel a felmerülő problémák megoldása gyorsabban, hatékonyabban és nem utolsó sorban a felhasználóink számára az eddiginél kisebb költséggel tehető meg.
Hogy miért kerestünk ilyen megoldást?
A jelenleg érvényes jogszabályok és rendeletek alapján kötelező orvosi adminisztráció szükségessé teszi, hogy a program használata közben felmerült problémákra a lehető legrövidebb időn belül megoldás szülessen. A TAJ érvényesség ellenőrzés bevezetésével az orvosi rendelők számítógépei már az internetre csatlakoznak, így lehetővé vált az úgynevezett távoli asztal elérés. Már csak a megfelelő eszköz kiválasztása és tesztelése okozott plusz feladatot.
Milyen előnyökkel jár ez az új lehetőség a felhasználóinknak?
- A probléma megoldása közvetlenül a felhasználó gépén történik.
- A megoldáson egy időben akár a teljes infomixes csapat dolgozhat, mintha az összes, a megoldásban részt vevő kollégánk megjelent volna a rendelőben.
- A probléma megoldásának ideje lényegesen lerövidül, nem kell várni arra, hogy egy kollégánk kiérjen a rendelőbe, illetve behozzák valamelyik irodánkba a mentést vagy a számítógépet.
- A távoli eléréshez használt szoftver minden költségét az infomIx Kft. fizeti. Ennek a szolgáltatásnak az igénybevételéért semmilyen felárat, plusz átalánydíjat nem számlázunk a felhasználóink felé.
- Az így végzett munkák esetén a kiszállási díjat is megspórolja, ezzel is csökkentve a költségeit.
- Amennyiben az elvégzett munka után, az eddigiekhez hasonlóan, valamilyen munkadíj kerül kiszámlázásra, úgy a helyszíni munkavégzéstől eltérően nem minden megkezdett teljes óra, hanem 1/4 óra alapú számlázás történik.
- Az elvégzett munkákat a távoli eléréshez használt szoftver adminisztrálja. A kapcsolat felvételét a felhasználó kezdeményezi, engedélye nélkül az nem indítható. A kapcsolat befejeztével a rendszer egy rövid összesítő dokumentumot készít, amit természetesen az eddigi munkalapokhoz hasonlóan, tárolunk, illetve ezt Önök is megtehetik.
Természetesen maradnak olyan feladatok, amelyekre ez a módszer nem használható, ilyen például ha a számítógépben hibás alkatrészt kell cserélni, operációs rendszert kell telepíteni stb. Ezért kérjük, hogy az új szolgáltatás igénybevétele esetén, előtte tájékozódjon a lehetőségekről.
Ezt az új szolgáltatást jogi, adatvédelmi és adatbiztonsági megfontolásból, kizárólag csak az infomIx Kft-től (budapesti, debreceni, kaposvári, pécsi és veszprémi irodáinktól) kérhetik, szerződött partnereink (alvállalkozóink) ilyen szolgáltatást nem nyújthatnak.
A szolgáltatást március folyamán indítjuk, a használatához szükséges információkat természetesen eljuttatjuk Önökhöz.
Addig is kívánunk minden kedves felhasználónknak probléma mentes rendelést és naprakész frissítéseket.
Edited by user
Monday, February 16, 2009 3:43:41 PM
|
Reason: Not specified