Kedves Partnereink!
A kialakult vészhelyzetre tekintettel, megváltozott az infomix Kft kollégáinak munkarendje. Ahhoz, hogy a biztonságos munkavégzést, és az Önök támogatását hosszútávon biztosítani tudjuk, a központi irodában csak az iroda működtetéséhez szükséges lehető legkevesebb kolléga tartózkodik bent.
Kérjük az Ixnetet használó partnereinket használják a már ismert „Segíthetünk” támogatás kérés funkciót.
Amennyiben telefonos támogatásra van szükségük, kérjük ne a központi iroda telefonszámát hívják.
Valamint arra kérnénk tisztelt partnereinket, hogy csakis sürgős esetben telefonáljanak, minden más, nem kritikus ügyben írjanak emailt.
Vidéki irodáinkban dolgozó kollégáink a megszokott mobil számokon érhetők el:
0620/555-1312
0620/385-5930
0620/365-9641
0620/399-5240
Az irodán kívül (Home Office) dolgozó üzemeltető kollégák az alábbi mobil számokon tudnak segítséget nyújtani. Újabb elérhető mobilokat állítottunk be a megnövekedett igények kiszolgálására:
0630/949-5583
0620/910-7002
0620/467-3824
0620/460-3687
0670/883-7834
0620/385-5954
0630/258-0381 (ügyeleti mobil, nap közben is hívható)
0630/225-0772 (ügyeleti mobil, nap közben is hívható)
Megértésüket köszönjük!
Tisztelt Felhasználóink!
Portálunkról letölthető a visual Ixdoki 1.147.0 verzióváltója.
Vészhelyzetre tekintettel készült fejlesztések a dokumentum oldalain *-gal jelölve!
Változások
Gyógyszer- és segédeszköztörzs változások.
Beküldő törzs változások.
*Új laborvizsgálatkérő lap
- A „Covid-19” miatt került bevezetésre. A vizsgálatkérő formátum neve: virologia_kérőlap_ix
*Táppénz
- A táppénzes adatok rögzítéséhez felkerült az „Email küldés” nyomógomb. A nyomógomba kattintva az utalvány elkészül PDF formátumban, neve vágólapra kerül, így könnyen csatolható a paciensnek küldött email csatolmányaként.
- A nagyalakú és kutyanyelv utalványok PDF formátumú nyomtatványára rákerül az alábbi szöveg: „10/2020. (III. 14.) EMMI rendelet alapján aláírás és pecsét nélkül készült!”
*Covid-19 kérdőív
- Az adatlapokhoz bekerült az új koronavírus (Covid-19) kérdőívének rögzítési lehetősége. Az adatlap neve : covid_19_csekklista_ix.
*Riport modul
Mindenki számára elérhetővé tettük a Riport modul használatát. Verzióváltás után a felső eszközoszlopon a - nyomtat - megtekint - fájlba funkció minden olyan listánál aktív lesz, ahol erre lehetőség van (Pl. adatlapok készítése pdf fájlba).
Ezt úgy tehetjük meg, hogy rákattintunk a 'fáljba' lenyíló menüjébe, és ott kiválasztjuk pl. a '.pdf Adobe dokumentum ' lehetőséget. Ezután a nyíl fölé helyezve az egeret, meg is jelenik a 'Nyomtatás pdf (Adobe dokumentum) fájlba'. Ezután, ha a 'fájlba' ikonra kattintunk az adott funkciónál (pl. adatlapok), az adott nyomtatási fájl, az adott formátumban elkészül a scanner felvételek számára beállított mappába. Ha elkészült a file, megjelenik egy üzenet, valamint az adott fájl neve vágólapra kerül, így akár be is emelhetjük egy email csatolmányaként.