Reggel óta nincs TAJ ellenőrzés, 76. betegnél járunk, ha ma nem sikerül utólag ellenőrizni, akkor holnap még megtehető?
Az ellenőrzés csak az ellátás napján tehető meg, tehát holnap nem fogja tudni ellenőrizni a ma megjelenteket, nincs ilyen opció a programban. De hiába is lenne erre lehetőség, mert az ellátás napjára attól nem lenne érvényes TAJ ellenőrzés.
Ha ma nem tudunk TAJ-t ellenőrizni (utólag sem), akkor az OEP nem finanszíroz?
Ha elismerik, hogy az ő hibájukból nem történhetett ellenőrzés, akkor nincs levonás.
Ellenkező esetben neked kell bizonyítani, hogy mondjuk nem volt neted, rajtad kívül álló okok miatt.
Most csak annyi a biztos, hogy a Magyar Telekom hálózatához tartozó géptől nem jutnak tovább a kérések, adatcsomagok az OEP-hez. Nem csak az ejelentés, hanem semmi más. Vagy a vonalban van a hiba, vagy a vonal egy részében a Telekomnál, vagy az OEP-nél.
A kérdéses nevesincs gép, ahol elakadnak a csomagok: 81.183.0.53 ez az IP címe. Ez még egy Telekomos gép, valahol útközben.
Közben megnéztem, hol akad el a kommunikáció az OEP felé, azaz hol van ez a fekete lyuk. Kecskeméten.
Azaz itt:
http://www.ip-adress.com/whois/81.183.0.53
Most vagy tévesen mennek arrafelé a csomagok például Gyöngyösről vagy szándékosan, de onnan nem jutnak tovább.
Kíváncsi vagyok tudnak-e a hibáról és javítják-e már?
Edited by user
Tuesday, December 10, 2013 4:41:03 PM
|
Reason: pontosítás