Varga Sándor
Tuesday, June 22, 2021 9:25:26 AM
Originally Posted by: Panna 

Üdv ! Tegnap valahol láttam hogy lehet jelentkezni a praxisközösséghez tartozó fejlesztések tesztelésére, de most nem találom már. Hol lehet jelentkezni ?

Kedves doktornő,

RSS üzenetben ment ki a felhívás, Ixnetben a jobb alsó sarokban egy narancs ikonnal tudja újra megnyitni, de a megjelenéskor egyből is kitölthető.

Minden praxisnak külön megjelenik az üzenet!

Kérjük az egyszerűbb feldolgozás miatt egy praxis csak egyszer töltse ki.


Varga Sándor
Dr. Szuhogyi Edina
Wednesday, June 23, 2021 11:36:38 AM
T. Infomix!

Visual Ixdoki programban covid Ag gyorsteszt eredményt, amit a rendelőben végzünk, hol lehet feltölteni az EESZT-be?

Köszönettel: Dr. Szuhogyi Edina

Varga Sándor
Wednesday, June 23, 2021 2:25:21 PM
Originally Posted by: Dr. Szuhogyi Edina 

T. Infomix!

Visual Ixdoki programban covid Ag gyorsteszt eredményt, amit a rendelőben végzünk, hol lehet feltölteni az EESZT-be?

Köszönettel: Dr. Szuhogyi Edina

Kedves doktornő,

Ez a fejlesztés mind a visual Ixdokiban, mind az Ixnetben folyamatban van.

Az OKFÖ a múlt héten tette elérhetővé az ehhez az adatküldéshez tartozó leírásokat.


Varga Sándor
misidoki
Saturday, July 3, 2021 11:01:09 AM
Visual IxFer számlázás csütörtököm még működött, ma elkezdtem a 2. névi számlákat kinyomtatni,de hibásmak írja ki.Kérek segítséget a számlázáshoz hétfőn 9 ó után..T:209824771

misidoki
Saturday, July 3, 2021 12:11:39 PM
Csak túl gyorsan néztem meg félelemből a listát-szép lassan jónak ítélte az egészet.Így rendben vagyok.
misidoki
Monday, July 5, 2021 11:44:09 AM
Tisztelt INFOMIX Vezetőség!

Kb. 27 éve vagyok önökkel.

Több, mint egy éve vettünk az önök tanácsára HS80G-L-1 Heartscreen készüléket,amit többszöri nekifutásra sem tudnak beállítani úgy, hogy a pátiensek mellé tárolná az adatokat.

Legutóbb jun. 30-án 1 órás próbálkozásuk után kaptam azt az ígéretet, hogy majd felveszik a gyártó céggel, hogy mi lehet a probléma.Azóta is semmi.

Nagyon csalódott vagyok,hogy egy ilyen egyszerű probléma megoldására már több mint egy éve várok,hiába.

Számlákat persze küldenek gond nélkül, mintha minden a legnagyobb rendben lenne.

Önök szerint jól van ez így? Főnöknő, kis-nagy főnök úr/nevüket tudjuk még mi régiek,mikor csak kis cég volt/ ezek után szégyelljék magukat.

csgyula
Monday, July 5, 2021 12:57:25 PM
Originally Posted by: misidoki 

Tisztelt INFOMIX Vezetőség!

Kb. 27 éve vagyok önökkel.

Több, mint egy éve vettünk az önök tanácsára HS80G-L-1 Heartscreen készüléket,amit többszöri nekifutásra sem tudnak beállítani úgy, hogy a pátiensek mellé tárolná az adatokat.

Legutóbb jun. 30-án 1 órás próbálkozásuk után kaptam azt az ígéretet, hogy majd felveszik a gyártó céggel, hogy mi lehet a probléma.Azóta is semmi.

Nagyon csalódott vagyok,hogy egy ilyen egyszerű probléma megoldására már több mint egy éve várok,hiába.

Számlákat persze küldenek gond nélkül, mintha minden a legnagyobb rendben lenne.

Önök szerint jól van ez így? Főnöknő, kis-nagy főnök úr/nevüket tudjuk még mi régiek,mikor csak kis cég volt/ ezek után szégyelljék magukat.

Tisztelt Dr. Úr!

Az EKG gyártója által az Ön rendelkezésére bocsájtott szoftverben az analízis+diagnózis opció nem állítható be, inaktív, ezért csak EKG felvétel tárolódik. Tisztelettel kérem, legyen szíves felvenni a kapcsolatot az Innomed Kft.-vel.

misidoki
Tuesday, July 6, 2021 9:05:18 AM
Tehát erre kellett várnom 1 évet, hogy ezt megtudjam.Akkor miért ajánlottak ilyen készüléket? Akkor miért ígérték, hogy önök felveszik velük a kapcsolatot? Már elfelejtették, mi a fair eljárás,már csak hárítani tudnak? Szégyellje magát,aki csak ennyit tud segíteni egy régi partnernek.

Eddig vártam, de most felteszem az egész procedurát a facebookra,hagy tanuljanak belőle a fiatal kollégák is.Talán választanak majd jobb megoldást, mint én annak idején.Szégyen-gyalázat, hogy ezt le merték írni.

Varga Sándor
Tuesday, July 6, 2021 2:11:27 PM
Originally Posted by: misidoki 

Tehát erre kellett várnom 1 évet, hogy ezt megtudjam.Akkor miért ajánlottak ilyen készüléket? Akkor miért ígérték, hogy önök felveszik velük a kapcsolatot? Már elfelejtették, mi a fair eljárás,már csak hárítani tudnak? Szégyellje magát,aki csak ennyit tud segíteni egy régi partnernek.

Eddig vártam, de most felteszem az egész procedurát a facebookra,hagy tanuljanak belőle a fiatal kollégák is.Talán választanak majd jobb megoldást, mint én annak idején.Szégyen-gyalázat, hogy ezt le merték írni.

Kedves Doktorúr,

Elnézését kérem, hogy csak most reagálok, de a meglévő információk alapján megkerestem az EKG szervizét.

Ők azt kérték, hogy vegye fel velük a kapcsolatot, valószínűleg a készülék hibája okozza, hogy ezek az opciók nem működnek.

köszönöm

Varga Sándor


Varga Sándor
Bogi
  • Bogi
  • Veterán (Szint 18)
Sunday, July 11, 2021 6:58:22 PM
Hogyan tudom listázni, hogy szabadságunk alatt kik lettek ellátva a helyettes orvosnál? Helyettes orvos is ezt a programot használja, meg tudom nézni a nála megjelent betegeket, de benne vannak a saját betegei is a listában.

Köszönöm

LDSebastian
Monday, July 12, 2021 8:21:43 AM
Originally Posted by: Bogi 

Hogyan tudom listázni, hogy szabadságunk alatt kik lettek ellátva a helyettes orvosnál? Helyettes orvos is ezt a programot használja, meg tudom nézni a nála megjelent betegeket, de benne vannak a saját betegei is a listában.

Köszönöm

Kedves Bogi!

A programon belül a Napi tevékenység/Forgalmi adatok/Forgalmi napló menüpontban tudja lekérdezni az ellátásokat. A válogatásnál az összes orvos és csak az Önök praxisa legyen kiválasztva, adja meg a szabadság időszakát és csak a Praxisbeli páciensek legyenek kiválasztva. A megtekint gombra kattintva kérhető le a lista, melyben csak az adott szervezethez tartozó páciensek ellátását tartalmazza.

Gál Andi
Monday, August 9, 2021 5:22:33 PM
Tisztelt Infomix!

Fél órája kaptunk egy levelet a tisztifőorvostól. Azt gondolom, hogy a problémám nem egyedi.Le lehet valahogy kérdezni, programon belül, hogy az OSZIR-ban kinek a fertőző betegsége nem lett lezárva? Más programot használó kollégától hallottam, hogy ott van átjárhatóság a 2 program között. A kapott levelet bemásolom:

˝Tisztelt Kollégák!

Az Országos Oltási Munkacsoport feladatként határozta meg az OSZIR Fertőzőbeteg nyilvántartásban (a továbbiakban: OSZIR) „aktív" fertőzöttként szereplő, országosan több, mint 32.000 személy adatainak adattisztítási, adatfeldolgozási feladatainak haladéktalan elvégzését.

A területileg illetékes népegészségügyi hatáskörben eljáró felügyelők a betegadatokat az OSZIR-ban áttekintették és megállapították, hogy a háziorvosok számos esetben nem tettek eleget az Országos Tisztifőorvos által kiadott, 2020. évben azonosított új koronavírussal kapcsolatos járványügyi és infekciókontroll szabályokról szóló eljárásrend 2.1. „Jelentés" pontjában meghatározott adatközlési kötelezettségüknek.

„A laboratóriumi vizsgálattal igazolt fertőzés esetén a betegség kimenetelét (a beteg gyógyult vagy meghalt), valamint a kórházból való elbocsátás idejét is jelenteni kell (kijelentés) az OSZIR-ba."

Kérem tisztelt közreműködését, hogy az Ön praxisában megjelent COVID-19 betegség eseteknél az elmaradt kijelentések megtörténjenek.Továbbá kérem, vizsgálják felül, hogy az Önök által bejelentett COVID-19 esetek tekintetében megtörtént-e a kimenetel rögzítése.

Az adatok pótlásáról haladéktalanul szíveskedjenek gondoskodni legkésőbb 2021. augusztus 11. 24.00 óráig.

Az előzőek mellett kérem, hogy ezen adatok rögzítésére fokozott figyelmet fordítsanak a jövőben annak érdekében, hogy megalapozott és hatékony döntések születhessenek a járvány elleni védekezés keretében.

Segítő együttműködését előre is köszönöm˝

Tisztelettel köszönöm a segítséget!

Varga Sándor
Tuesday, August 10, 2021 8:13:07 AM
Originally Posted by: Gál Andi 

Tisztelt Infomix!

Fél órája kaptunk egy levelet a tisztifőorvostól. Azt gondolom, hogy a problémám nem egyedi.Le lehet valahogy kérdezni, programon belül, hogy az OSZIR-ban kinek a fertőző betegsége nem lett lezárva? Más programot használó kollégától hallottam, hogy ott van átjárhatóság a 2 program között. A kapott levelet bemásolom:

˝Tisztelt Kollégák!

Az Országos Oltási Munkacsoport feladatként határozta meg az OSZIR Fertőzőbeteg nyilvántartásban (a továbbiakban: OSZIR) „aktív" fertőzöttként szereplő, országosan több, mint 32.000 személy adatainak adattisztítási, adatfeldolgozási feladatainak haladéktalan elvégzését.

A területileg illetékes népegészségügyi hatáskörben eljáró felügyelők a betegadatokat az OSZIR-ban áttekintették és megállapították, hogy a háziorvosok számos esetben nem tettek eleget az Országos Tisztifőorvos által kiadott, 2020. évben azonosított új koronavírussal kapcsolatos járványügyi és infekciókontroll szabályokról szóló eljárásrend 2.1. „Jelentés" pontjában meghatározott adatközlési kötelezettségüknek.

„A laboratóriumi vizsgálattal igazolt fertőzés esetén a betegség kimenetelét (a beteg gyógyult vagy meghalt), valamint a kórházból való elbocsátás idejét is jelenteni kell (kijelentés) az OSZIR-ba."

Kérem tisztelt közreműködését, hogy az Ön praxisában megjelent COVID-19 betegség eseteknél az elmaradt kijelentések megtörténjenek.Továbbá kérem, vizsgálják felül, hogy az Önök által bejelentett COVID-19 esetek tekintetében megtörtént-e a kimenetel rögzítése.

Az adatok pótlásáról haladéktalanul szíveskedjenek gondoskodni legkésőbb 2021. augusztus 11. 24.00 óráig.

Az előzőek mellett kérem, hogy ezen adatok rögzítésére fokozott figyelmet fordítsanak a jövőben annak érdekében, hogy megalapozott és hatékony döntések születhessenek a járvány elleni védekezés keretében.

Segítő együttműködését előre is köszönöm˝

Tisztelettel köszönöm a segítséget!

Kedves Andrea,

Az OSZIR online működésében nincs olyan funkció, amivel le lehetne kérdezni az aktív fertőzőbetegeket. A rendszer csak a be és kijelentéseket fogadja.

Azt tudom javasolni, hogy az OSZIR webes felületére jelentkezzenek be, ott ellenőrizzék kik azok, akiknél a kijelentés nem történt meg. Ha a bejelentést a programból küldték, akkor a kijelentés is beküldhető onnan.


Varga Sándor
misidoki
Monday, August 16, 2021 10:11:04 AM
Még mindig az EKG.Felháborító,hogy képtelenek megoldani. Ráadásul új módszert találtak ki a lerázásomra.Legutóbb kértek egy beteget, hogy készítsek akutan EKG-t. Végül a konzekvencia:Tényleg nem tárolja , de pár perc múlva visszahívjuk"

Meg is történt, az illető bemutatkozott, majd azt kérdezte, mi a problémám az EKG-val. Megkérdeztem, hogy ezt miért játszák el minden alkalommal.Mi a probléma? A kollegájától nem tudja megkérdezni, mi a probléma, miért is adta át önnek a dolgot,amit nem tudott megoldani.

Szerintem hülyének néznek.Megtehetik, én fizetek egy csomó pénzt, akkor is, ha az EKG nem működik, amit mellesleg önök ajánlottak megvételre.A szervíz közölte már 2x, hogy az EKG jó, a gond az önök programjával van.Arra meg nem veszik a fáradtságot, hogy a programot megjavítsák.Talán kérnem kellene visszamenőleg az EKG használhatatlan működése miatt is fizetett pénzemet.Kamatostul.

De én inkább jól működő EKG-t szeretnék,több,mint fél éve megy a kínlódás.

HAHÓ, tényleg ez az ország legjobb programja? Régebben ez volt, az biztos.

De ha kifizetnék az átjelentkezésemet egy jobbhoz,és gyorsan le is zavarnák,az jó lenne.Vagy ha mégis megoldanák az EKG problémát,az még jobb lenne,de ne kezdje újra valaki, hogy akkor mi is a probléma? Eddig hatan jöttek ezzel, most már elég volt.Csak eredményt kérek végre.

Varga Sándor
Monday, August 16, 2021 10:22:55 AM
Originally Posted by: misidoki 

Még mindig az EKG.Felháborító,hogy képtelenek megoldani. Ráadásul új módszert találtak ki a lerázásomra.Legutóbb kértek egy beteget, hogy készítsek akutan EKG-t. Végül a konzekvencia:Tényleg nem tárolja , de pár perc múlva visszahívjuk"

Meg is történt, az illető bemutatkozott, majd azt kérdezte, mi a problémám az EKG-val. Megkérdeztem, hogy ezt miért játszák el minden alkalommal.Mi a probléma? A kollegájától nem tudja megkérdezni, mi a probléma, miért is adta át önnek a dolgot,amit nem tudott megoldani.

Szerintem hülyének néznek.Megtehetik, én fizetek egy csomó pénzt, akkor is, ha az EKG nem működik, amit mellesleg önök ajánlottak megvételre.A szervíz közölte már 2x, hogy az EKG jó, a gond az önök programjával van.Arra meg nem veszik a fáradtságot, hogy a programot megjavítsák.Talán kérnem kellene visszamenőleg az EKG használhatatlan működése miatt is fizetett pénzemet.Kamatostul.

De én inkább jól működő EKG-t szeretnék,több,mint fél éve megy a kínlódás.

HAHÓ, tényleg ez az ország legjobb programja? Régebben ez volt, az biztos.

De ha kifizetnék az átjelentkezésemet egy jobbhoz,és gyorsan le is zavarnák,az jó lenne.Vagy ha mégis megoldanák az EKG problémát,az még jobb lenne,de ne kezdje újra valaki, hogy akkor mi is a probléma? Eddig hatan jöttek ezzel, most már elég volt.Csak eredményt kérek végre.

Kedves doktorúr,

A kollégám, aki átvette a távelérést, azt kérte, hogy újra csináljanak egy EKG felvételt. Majd azt, hogy hagy módosítson a program beállításain, hogy azt az üzenetet, amit az EKG átad az Ixnetnek, lementhessük, mielőtt az Ixnet feldolgozza. Sajnos akkor ez nem fért bele a rendelésbe.

Kérem emailben küldjön nekünk egy olyan időpontot, amikor érdemben tudunk foglalkozni az illesztés beállításával, nem zavarjuk a rendelést, és az EKG kezelésében Ön is tud nekünk segíteni. Előre láthatóan kb. 1 órára lenne szükségünk.

köszönöm

Varga Sándor


Varga Sándor
misidoki
Monday, August 16, 2021 10:52:40 AM
Nem értem,újra EKG-t kérnek,betegről?Amit ön írt, az messze nem az igazság, de ezen nem érdemes vitázni.Nekem szerda 13 óra megfelelne.
Varga Sándor
Monday, August 16, 2021 11:24:13 AM
Originally Posted by: misidoki 

Nem értem,újra EKG-t kérnek,betegről?Amit ön írt, az messze nem az igazság, de ezen nem érdemes vitázni.Nekem szerda 13 óra megfelelne.

Köszönöm,

szerdán 13-kor hívja a kollégám.


Varga Sándor
misidoki
Wednesday, August 18, 2021 11:09:27 AM
Jelenleg elfogytak a betegek,nem lehetne-e előbbre hozni a telefonkonzultációt akár azonnalra is?
Gabi
  • Gabi
  • infomIx vezetőség
Wednesday, August 18, 2021 11:21:47 AM
Originally Posted by: misidoki 

Jelenleg elfogytak a betegek,nem lehetne-e előbbre hozni a telefonkonzultációt akár azonnalra is?

Kedves Doktor Úr,

Jelenleg egy másik felhasználónkkal van "vonalban" a kollegám, de amint befejezte azonnal Önt fogja keresni. Pontos időpontot nem tudok mondani, de úgy gondoljuk kb 10-20 percen belül.

Géczi Gabriella

kleh
  • kleh
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, August 18, 2021 12:16:58 PM
Tisztelt Infomix !

Az alábbira kell holnap délig válaszolni:

Hány 59 éves kor feletti, nem regisztrált, még nem oltott pácienséhez rendelkezik telefonos elérhetőséggel?

Nem is tudom, hogy most ez hány ismeretlenes feladat...Köszönöm, ha van rá valami megoldás.

kleh
  • kleh
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, August 18, 2021 12:37:42 PM
kiszámoltuk 🙂
Varga Sándor
Wednesday, August 18, 2021 12:54:05 PM
Originally Posted by: kleh 

Tisztelt Infomix !

Az alábbira kell holnap délig válaszolni:

Hány 59 éves kor feletti, nem regisztrált, még nem oltott pácienséhez rendelkezik telefonos elérhetőséggel?

Nem is tudom, hogy most ez hány ismeretlenes feladat...Köszönöm, ha van rá valami megoldás.

Kedves Doktorúr,

Ixnetben a COVID oltás nyilvántartóban lehet érkeztetni az oltásra regisztráltakat a NEAK eJelentés szerveréről. Ez az érkeztetés automatikus, ha nem történik érkeztetés a menüpont idításakor, akkor az érkeztetések egy előző használattal már megtörténtek.

Ezt követően kell a teljes praxis betöltése gombbal a programban praxisbelieket betölteni.

3 feltételt kell bejelölni:

életkor: 59 - 100

Az időszakra vonatkozó feltételeknél az 1. oltás még nincs időzítve (akik még nem kaptak oltást)

valamint a NEAK-tól nem jött (praxisbeli, oltásra nem regisztrált)

UserPostedImage

Érdemes ezt követően az így leszűrt összes beteget bejelölni a dupla zöld pipa gombbal, és az EESZT-ből lekérdezni az oltásaikat, hogy akik azóta más helyen oltást kaptak, azok ezzel kikerüljenek ebből a listából.

A nyomtató oszlopok gombbal a nyomtatásra kerülő adatoknál fontos, hogy a telefonszám is be legyen jelölve, majd az Excel export gombbal elkészíthető a lista.

Az így kapott táblázatból kell azokat kiszűrni, akiknél üres a telefonszám oszlop, és kész a lista.

visual esetén ez sokkal körülményesebben készíthető el.

Ott az 59 éves kor feletti praxisbelieket lehet listázni. - regisztráció / Listák - jelentések - Paciens listák

Egy másik listával elkészíthető azon paciensek köre, akik kaptak COVID oltást. Születési dátumot itt is érdemes megadni! - regisztráció / Listák - jelentések - Elvégzett oltások

Az oltásra regisztráltak excel fájlokat a NEAK eJelentés szerveréről lehet letölteni.

A kért lista ezek alapján készíthető el.


Varga Sándor
Bogi
  • Bogi
  • Veterán (Szint 18)
Wednesday, September 1, 2021 8:11:47 AM
Favipiravir jelentést hova kell küldeni?

Köszönöm 🙂

Varga Sándor
Wednesday, September 1, 2021 8:16:40 AM
Originally Posted by: Bogi 

Favipiravir jelentést hova kell küldeni?

Köszönöm :)

Kedves Bogi,

mi júliusban egy rendelőből ezt az emailt kaptuk:

"Az OGYÉI felé a Favipiravir felírásokat évente kétszer kell jelenteni, az első jelentés július 31-ig, a második január 31-ig lesz esedékes. A bejelentés egyszerre több betegre is megtehető. A betegek által leadott nyilatkozatokat nem szükséges csatolni hozzá, de meg kell őrizni a dokumentációk között. A bejelentést az egyedi@ogyei.gov.hu e-mail címre kell majd elküldeni."

remélem tudtam segíteni


Varga Sándor
Bogi
  • Bogi
  • Veterán (Szint 18)
Wednesday, September 1, 2021 8:41:53 AM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Bogi 

Favipiravir jelentést hova kell küldeni?

Köszönöm :)

Kedves Bogi,

mi júliusban egy rendelőből ezt az emailt kaptuk:

"Az OGYÉI felé a Favipiravir felírásokat évente kétszer kell jelenteni, az első jelentés július 31-ig, a második január 31-ig lesz esedékes. A bejelentés egyszerre több betegre is megtehető. A betegek által leadott nyilatkozatokat nem szükséges csatolni hozzá, de meg kell őrizni a dokumentációk között. A bejelentést az egyedi@ogyei.gov.hu e-mail címre kell majd elküldeni."

remélem tudtam segíteni

Köszönöm szépen, igen, segített! A júliusiról lemaradtunk, marad a január

Bogi
  • Bogi
  • Veterán (Szint 18)
Wednesday, September 15, 2021 10:05:43 AM
Megszoktuk, hogy figyel a rendszer a TP papírnál... De már nem. Így kiadtuk 13-án a folyamatos TP-ben lévőnek az igazolást 21-ig. Ő meg naná, hogy le is adta már a munkahelyén. Lehet kérni, hogy ilyenkor kérdezzen rá a gép, hogy biztosan hülyeséget akarunk-e csinálni?

köszönjük

Varga Sándor
Wednesday, September 15, 2021 10:52:28 AM
Originally Posted by: Bogi 

Megszoktuk, hogy figyel a rendszer a TP papírnál... De már nem. Így kiadtuk 13-án a folyamatos TP-ben lévőnek az igazolást 21-ig. Ő meg naná, hogy le is adta már a munkahelyén. Lehet kérni, hogy ilyenkor kérdezzen rá a gép, hogy biztosan hülyeséget akarunk-e csinálni?

köszönjük

Egy hetet akkor számol automatikusan, ha régi formátum van beállítva, és kutyanyelvre áll be a nyomtatás.

Érdemes az egységes formátumra állni a beállításban.

A régi utalvány típus elé nem kell pipa, helyette az egyesítetthez igen. Ilyen beállítással két hétre adja az ig dátumot a kezdetihez képest.

UserPostedImage


Varga Sándor
Similar Topics
Users browsing this topic