gombaycsongor
Wednesday, April 20, 2016 4:44:32 PM
Originally Posted by: szviktor 

Originally Posted by: Bakos J 

Tisztelt Infomix!

Szombati ügyeletben ráértem, és a program (Visual ix) funkcióin gondolkoztam. A következő felvetés egyáltalán nem orvosi jellegű, viszont igen erőforrás igényes. Kérem fontolják meg mint távoli fejlesztési lehetőséget.

Az orvosi rendelők nagy része méltatlanul hanyagolja a program backupját. Pedig ez az esetleges pótolhatatlan adatvesztés miatt nem elhanyagolható. Jelenleg a rendelőre van bízva, hogy ezt hogy oldja meg. Önök tanácsokkal segítenek.

Elgondolkoztam, hogy mi lenne, ha az Infomix beépitené a programba a program backupját, de nem csak a figyelmeztetést a mentésre, hanem egy komplett mentést az orvosi adatokról. A mai világban szélessávú internet áll rendelkezésre mindenhol, ez nem lenne gond. A legjobb az lenne, ha a vállalat a saját szerverére mentene (vagy valamilyen bérelt tárhelyre), ezzel szavatolná az adatok biztonságát. Mindezt akár teljesen automata módon a rendelés végén. Természetesen csak akkor ha ezt valaki megrendeli, és beleegyezik az adatkezelésbe. Az érzékeny adatok miatt valami titkosítás sem ártana.

Ez akár a rendelői gép teljes tönkremenetele esetén is megmentené az adatokat, hisz az önök szerveréről minden visszaállítható lenne.

Nyilván ez nem kis beruházást, fejlesztést igényelne, ezért szükséges előzetes költség és igény kalkulácio.

Szerintem sokan áldoznánk plussz anyagiakat is, hogy az évekig gyüjtögetett betegadatokat biztonságban tudjuk.

Üdvözlettel Dr Bakos.

Tisztelt Dr. Bakos.!

Köszönjük a javaslatot. A felvetés nem lenne rossz ezzel csak annyi a probléma, hogy adatvédelmi szempontból mi mint szolgáltató mentéseket nem tárolhatunk és nem gyűjthetünk be, illetve jelenleg semmilyen módon nem tárolhatóak egészségügyi adatok felhő szolgáltatóknál (pl.: google drive, dropbox stb.). Így sajnos ez nem kivitelezhető.

A másik probléma, hogy a rendelők nagy többségében 2Mb/s internet van aminek a feltöltése 0,5 Mb/s és ezzel a sebességgel egy kicsit sokáig tartana a mentés elkészítése akkor még inkább ha a mentéshez tartozik még 60Gb szkennelt lelet is így több napig küldené a mentés ami nagyon sok idő lenne.

Ha bármilyen javaslata vagy fejlesztési ötlete merül fel továbbra is várjuk itt a fórumon vagy e-mailben az infomix@infomix.hu címre.

T. infomIx!

Szeretnék visszatérni a mentés kérdésére.

Nosztalgiával emlékszem vissza a Wualara: a szerveremről a beállított időben, meghatározott tartalommal (EKG, dokidata, stb.), megfelelő titkosítással, időgép funkcióval, kezdetben ingyen. majd minimális éves díjért mentett.

Nem a profik, hanem hozzám hasonló halandók számára mellékelek néhány linket:

http://www.hwsw.hu/hirek/54408/wuala-tresorit-cloud-tarhely-dropbox-titkositas.html 

http://www.hwsw.hu/hirek/50087/tresorit-felhos-tarhely-szolgaltatas-fajlszinkronizacio-microsoft-azure-biztonsag.html 

Az utód szolgáltatása már üzleti: 1 fős felhasználó esetén 10€/hónap. Ámde 50+ felhasználó esetén egyedi árat ajánl.

https://tresorit.com/pricing 

Az elmúlt évtizedekben (0239-ként)úgy tapasztaltam, hogy az infomIx kellő időben és sikeresen mert és tudott újítani.

Nem lenne érdemes tárgyalni velük?

Somogyi László
Thursday, April 21, 2016 2:27:40 PM
Originally Posted by: drbeata 

Az esetek nagy részében nem a három hónapos javaslat a jellemző. Az előjegyzési idők miatt is hasznos lenne egy másik szín beiktatása a három hónap múlva lejáró javaslatokra. Sokkal egyszerűbb a betegeket időben figyelmeztetni, mint perceket tölteni azzal, hogy megszervezzünk valami mentő akciót. Persze a betegnek kell(ene) ezeket megjegyeznie, de nem ez a betegtípus jellemző és nem mondhatom, hogy a lejárt javaslatok miatti probléma a beteg baja csak, mert nekünk is problémát okoz. Ha technikai akadálya lenne, azt persze megérteném....

Üdv: Győriné dr. Mező Beáta

Teljes mértékben támogatjuk a javaslatot innen is. Mindenképpen egy hónapnál hamarabb is jelezzen a program.

Csak a felülvizsgáló orvosunkra kell hivatkoznom, aki maga is szakorvosként javaslatokat ad kórházban. Ők maguk győzködik a beteget már a javaslat kiadásakor, hogy azonnal menjenek a kartonozóba a következő időpontért! Persze sokszor hiába.

Somogyi László
Thursday, April 21, 2016 2:44:08 PM
Originally Posted by: gombaycsongor 

Originally Posted by: szviktor 

Originally Posted by: Bakos J 

Tisztelt Infomix!

Szombati ügyeletben ráértem, és a program (Visual ix) funkcióin gondolkoztam. A következő felvetés egyáltalán nem orvosi jellegű, viszont igen erőforrás igényes. Kérem fontolják meg mint távoli fejlesztési lehetőséget.

Az orvosi rendelők nagy része méltatlanul hanyagolja a program backupját. Pedig ez az esetleges pótolhatatlan adatvesztés miatt nem elhanyagolható. Jelenleg a rendelőre van bízva, hogy ezt hogy oldja meg. Önök tanácsokkal segítenek.

Elgondolkoztam, hogy mi lenne, ha az Infomix beépitené a programba a program backupját, de nem csak a figyelmeztetést a mentésre, hanem egy komplett mentést az orvosi adatokról. A mai világban szélessávú internet áll rendelkezésre mindenhol, ez nem lenne gond. A legjobb az lenne, ha a vállalat a saját szerverére mentene (vagy valamilyen bérelt tárhelyre), ezzel szavatolná az adatok biztonságát. Mindezt akár teljesen automata módon a rendelés végén. Természetesen csak akkor ha ezt valaki megrendeli, és beleegyezik az adatkezelésbe. Az érzékeny adatok miatt valami titkosítás sem ártana.

Ez akár a rendelői gép teljes tönkremenetele esetén is megmentené az adatokat, hisz az önök szerveréről minden visszaállítható lenne.

Nyilván ez nem kis beruházást, fejlesztést igényelne, ezért szükséges előzetes költség és igény kalkulácio.

Szerintem sokan áldoznánk plussz anyagiakat is, hogy az évekig gyüjtögetett betegadatokat biztonságban tudjuk.

Üdvözlettel Dr Bakos.

Tisztelt Dr. Bakos.!

Köszönjük a javaslatot. A felvetés nem lenne rossz ezzel csak annyi a probléma, hogy adatvédelmi szempontból mi mint szolgáltató mentéseket nem tárolhatunk és nem gyűjthetünk be, illetve jelenleg semmilyen módon nem tárolhatóak egészségügyi adatok felhő szolgáltatóknál (pl.: google drive, dropbox stb.). Így sajnos ez nem kivitelezhető.

A másik probléma, hogy a rendelők nagy többségében 2Mb/s internet van aminek a feltöltése 0,5 Mb/s és ezzel a sebességgel egy kicsit sokáig tartana a mentés elkészítése akkor még inkább ha a mentéshez tartozik még 60Gb szkennelt lelet is így több napig küldené a mentés ami nagyon sok idő lenne.

Ha bármilyen javaslata vagy fejlesztési ötlete merül fel továbbra is várjuk itt a fórumon vagy e-mailben az infomix@infomix.hu címre.

T. infomIx!

Szeretnék visszatérni a mentés kérdésére.

Nosztalgiával emlékszem vissza a Wualara: a szerveremről a beállított időben, meghatározott tartalommal (EKG, dokidata, stb.), megfelelő titkosítással, időgép funkcióval, kezdetben ingyen. majd minimális éves díjért mentett.

Nem a profik, hanem hozzám hasonló halandók számára mellékelek néhány linket:

http://www.hwsw.hu/hirek/54408/wuala-tresorit-cloud-tarhely-dropbox-titkositas.html 

http://www.hwsw.hu/hirek/50087/tresorit-felhos-tarhely-szolgaltatas-fajlszinkronizacio-microsoft-azure-biztonsag.html 

Az utód szolgáltatása már üzleti: 1 fős felhasználó esetén 10€/hónap. Ámde 50+ felhasználó esetén egyedi árat ajánl.

https://tresorit.com/pricing 

Az elmúlt évtizedekben (0239-ként)úgy tapasztaltam, hogy az infomIx kellő időben és sikeresen mert és tudott újítani.

Nem lenne érdemes tárgyalni velük?

Ezt a felhő témát el kell felejteni. Az Infomix korrekt és érthető választ adott. Szviktor ugyan azt írta, hogy a felvetés nem lenne rossz, azonban szerintem kifejezetten rossz, nagy munka, nagy felhajtás semmiért vagy a bizonytalanért.

17. éve rendelőkben dolgozó rendszergazdaként kérésre szívesen adok mentéshez stratégiát, tanácsot, összefüggéseket, mert ez az egész már a gép vásárlásakor kezdődik, és az adott helyszín lehetőségeihez igazodik. Dicséretes az a dolog, hogy az Infomix részben rendszergazdai feladatokat magára vállalva, akár táveléréssel is segíti az orvosok munkáját. Én is igénybe veszem ezt szükség esetén. Viszont a programozók és a felhasználó orvosok között mindenképpen létezik még egy speciális szakma, a helyi rendszergazda, aki a helyi sajátosságokhoz igazíthatja rendszerszemléleti alapokon a beszerzést, hálózat tervezést, a napi működést, ebbe kiemelkedő helyen a mentést és védelmet. Röviden.

gombaycsongor
Wednesday, April 27, 2016 3:49:45 PM
Kezdő
Thursday, April 28, 2016 3:29:04 PM
Tisztelt Infomix!

Mobilparxisban a betegek jogviszony ellenőrzését beállítottam, hogy ellátáskor mindenkinek ellenőrizze le. Mégis mikor az adatokat visszatöltöm a rendszerbe a főgépre, a porgram kikapcsolásakor azt jelzi hogy nem volt leellenőrizve és utólag kénytelen vagyok újra lellenőriztetni. Hogyan javíthanék ezen a problémán? Milyen beállítási probléma van?

Válaszukat előre is köszönöm!

palenkascs
Thursday, April 28, 2016 3:43:51 PM
Originally Posted by: Kezdő 

Tisztelt Infomix!

Mobilparxisban a betegek jogviszony ellenőrzését beállítottam, hogy ellátáskor mindenkinek ellenőrizze le. Mégis mikor az adatokat visszatöltöm a rendszerbe a főgépre, a porgram kikapcsolásakor azt jelzi hogy nem volt leellenőrizve és utólag kénytelen vagyok újra lellenőriztetni. Hogyan javíthanék ezen a problémán? Milyen beállítási probléma van?

Válaszukat előre is köszönöm!

A program alapbeállításainál van egy lehetőség, amit be és ki lehet kapcsolni, és azt állítja át, hogy kilépéskor elinduljon-e az automatikus jogviszony ellenőrzés - vélhetően ez be van Önnél kapcsolva.

Nyissa meg a Rendszer - Alapbeállítások menüpontot majd válassza a Munkaállomás fület.

Itt keresse meg a 'Kilépéskor jogviszony ellenőrzés' lehetőséget, és ellenőrizze, hogy jobb oldalon mire van állítva (beállítás: igen/nem). Amennyiben igen-re van állítva, akkor ez okozhatja a jelenséget. Állítsa át nem-re, indítsa újra a programot és ellenőrizze a változást.

Amennyiben a fentiek nem jelentenek megoldást, kérem írjon, köszönöm!

palenkascs
Thursday, April 28, 2016 3:46:12 PM
Originally Posted by: palenkascs 

Originally Posted by: Kezdő 

Tisztelt Infomix!

Mobilparxisban a betegek jogviszony ellenőrzését beállítottam, hogy ellátáskor mindenkinek ellenőrizze le. Mégis mikor az adatokat visszatöltöm a rendszerbe a főgépre, a porgram kikapcsolásakor azt jelzi hogy nem volt leellenőrizve és utólag kénytelen vagyok újra lellenőriztetni. Hogyan javíthanék ezen a problémán? Milyen beállítási probléma van?

Válaszukat előre is köszönöm!

A program alapbeállításainál van egy lehetőség, amit be és ki lehet kapcsolni, és azt állítja át, hogy kilépéskor elinduljon-e az automatikus jogviszony ellenőrzés - vélhetően ez be van Önnél kapcsolva.

Nyissa meg a Rendszer - Alapbeállítások menüpontot majd válassza a Munkaállomás fület.

Itt keresse meg a 'Kilépéskor jogviszony ellenőrzés' lehetőséget, és ellenőrizze, hogy jobb oldalon mire van állítva (beállítás: igen/nem). Amennyiben igen-re van állítva, akkor ez okozhatja a jelenséget. Állítsa át nem-re, indítsa újra a programot és ellenőrizze a változást.

Amennyiben a fentiek nem jelentenek megoldást, kérem írjon, köszönöm!

Plusz egy kérdés: a megjelenő üzenet alapján ha elindítja az utólagos jogviszony ellenőrzést, szerepelnek benne ellenőrizendő tételek?

Kezdő
Friday, April 29, 2016 4:20:58 PM
Originally Posted by: palenkascs 

Originally Posted by: palenkascs 

Originally Posted by: Kezdő 

Tisztelt Infomix!

Mobilparxisban a betegek jogviszony ellenőrzését beállítottam, hogy ellátáskor mindenkinek ellenőrizze le. Mégis mikor az adatokat visszatöltöm a rendszerbe a főgépre, a porgram kikapcsolásakor azt jelzi hogy nem volt leellenőrizve és utólag kénytelen vagyok újra lellenőriztetni. Hogyan javíthanék ezen a problémán? Milyen beállítási probléma van?

Válaszukat előre is köszönöm!

A program alapbeállításainál van egy lehetőség, amit be és ki lehet kapcsolni, és azt állítja át, hogy kilépéskor elinduljon-e az automatikus jogviszony ellenőrzés - vélhetően ez be van Önnél kapcsolva.

Nyissa meg a Rendszer - Alapbeállítások menüpontot majd válassza a Munkaállomás fület.

Itt keresse meg a 'Kilépéskor jogviszony ellenőrzés' lehetőséget, és ellenőrizze, hogy jobb oldalon mire van állítva (beállítás: igen/nem). Amennyiben igen-re van állítva, akkor ez okozhatja a jelenséget. Állítsa át nem-re, indítsa újra a programot és ellenőrizze a változást.

Amennyiben a fentiek nem jelentenek megoldást, kérem írjon, köszönöm!

Plusz egy kérdés: a megjelenő üzenet alapján ha elindítja az utólagos jogviszony ellenőrzést, szerepelnek benne ellenőrizendő tételek?

Igen, ha elindítom az utólagos jogviszony ellenőrzést a betöltés után, szerepelnek benne ellenőrizendő tételek.

K Bálint
Friday, April 29, 2016 4:31:02 PM
Originally Posted by: Kezdő 

Tisztelt Infomix!

Mobilparxisban a betegek jogviszony ellenőrzését beállítottam, hogy ellátáskor mindenkinek ellenőrizze le. Mégis mikor az adatokat visszatöltöm a rendszerbe a főgépre, a porgram kikapcsolásakor azt jelzi hogy nem volt leellenőrizve és utólag kénytelen vagyok újra lellenőriztetni. Hogyan javíthanék ezen a problémán? Milyen beállítási probléma van?

Válaszukat előre is köszönöm!

Mobilpraxisban az ellátásnál rendezettre vált a TAJ ellenőrzés?

Kezdő
Friday, April 29, 2016 4:41:15 PM
Originally Posted by: K Bálint 

Originally Posted by: Kezdő 

Tisztelt Infomix!

Mobilparxisban a betegek jogviszony ellenőrzését beállítottam, hogy ellátáskor mindenkinek ellenőrizze le. Mégis mikor az adatokat visszatöltöm a rendszerbe a főgépre, a porgram kikapcsolásakor azt jelzi hogy nem volt leellenőrizve és utólag kénytelen vagyok újra lellenőriztetni. Hogyan javíthanék ezen a problémán? Milyen beállítási probléma van?

Válaszukat előre is köszönöm!

Mobilpraxisban az ellátásnál rendezettre vált a TAJ ellenőrzés?

Igen.

rpetra
  • rpetra
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, April 29, 2016 4:59:19 PM
Originally Posted by: Kezdő 

Originally Posted by: K Bálint 

Originally Posted by: Kezdő 

Tisztelt Infomix!

Mobilparxisban a betegek jogviszony ellenőrzését beállítottam, hogy ellátáskor mindenkinek ellenőrizze le. Mégis mikor az adatokat visszatöltöm a rendszerbe a főgépre, a porgram kikapcsolásakor azt jelzi hogy nem volt leellenőrizve és utólag kénytelen vagyok újra lellenőriztetni. Hogyan javíthanék ezen a problémán? Milyen beállítási probléma van?

Válaszukat előre is köszönöm!

Mobilpraxisban az ellátásnál rendezettre vált a TAJ ellenőrzés?

Igen.

Szükséges lenne egy távoli elérés úgy, hogy mind a fő rendszer mind a mobilpraxis gép elérhető legyen.

A távoli elérés kb. 1 órát venne igénybe.

Időpontot egyeztetni a központi számon 214-5063.

Kezdő
Wednesday, May 4, 2016 11:31:08 AM
Köszönöm szépen a segítséget, egyeztetek időpontot 🙂
pharmacybt
Wednesday, May 4, 2016 3:54:41 PM
Szeretném megkérdezni lehetséges-e hozott leletet(szkennelt) törölni?
K Bálint
Wednesday, May 4, 2016 4:03:27 PM
Originally Posted by: pharmacybt 

Szeretném megkérdezni lehetséges-e hozott leletet(szkennelt) törölni?

Igen törölhető a szkennelt lelet, a napi tevékenység, hozott lelet menüpontban. A megjelenő ablakban a bal felső sarokban lévő "M" nyomógombra kattintva a legördülő listán a korábban rögzített leletek jelennek meg, s a "pipa" nyomógomb megnyomása után az ablak jobb oldalán lévő "Töröl" gombbal lehet az aktuálisan kiválasztott leletet törölni.

pharmacybt
Thursday, May 5, 2016 9:23:51 AM
Originally Posted by: K Bálint 

Originally Posted by: pharmacybt 

Szeretném megkérdezni lehetséges-e hozott leletet(szkennelt) törölni?

Igen törölhető a szkennelt lelet, a napi tevékenység, hozott lelet menüpontban. A megjelenő ablakban a bal felső sarokban lévő "M" nyomógombra kattintva a legördülő listán a korábban rögzített leletek jelennek meg, s a "pipa" nyomógomb megnyomása után az ablak jobb oldalán lévő "Töröl" gombbal lehet az aktuálisan kiválasztott leletet törölni.

Köszönöm a segítséget !

misidoki
Friday, May 6, 2016 9:10:50 AM
Sz#-szeretném kérdezni,hogy mi az az e-mail érkeztető,és hogyan működik.
dr.Kovács József
Friday, May 6, 2016 9:36:33 AM
Originally Posted by: misidoki 

Sz#-szeretném kérdezni,hogy mi az az e-mail érkeztető,és hogyan működik.

E-mail mellékletként érkező leletek beemelésére szolgál (pédául ÁNTSZ-től székletleoltás).


dr.Kovács József
misidoki
Friday, May 6, 2016 10:06:15 AM
Köszönöm, de hogyan működik,hogyan tudom beemelni a leveleket,leleteket?
Ilona
  • Ilona
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, May 6, 2016 10:17:49 AM
Korábban már jeleztem, továbbra is üres az itézménykód (Békés megye Pándy-Réthy). Beutalónál meglassítja a munkánkat, mert az országos listából kell kikeresni. Karbantartás nem működik, mivel nincsenek intézménykódok. A hozott leletnél, kórházi kezelésnél sem tudjuk beírni a leletről, mert kevés a hely, hosszabbak lettek a karakterek amióta a két kórházat összevonták. Köszönöm !
FMilan
Friday, May 6, 2016 10:32:33 AM
Originally Posted by: misidoki 

Köszönöm, de hogyan működik,hogyan tudom beemelni a leveleket,leleteket?

Az e-mail érkeztetéssel lehetősége van e-mailben érkező információk, leletek

tárolására a páciens adataihoz csatolva, szükséges hozzá egy telepített és

beállított levelező rendszer (Windows Live Mail vagy Microsoft Outlook) is,

továbbá nálunk kommunikációs modul előfizetéssel kell rendelkeznie

FMilan
Friday, May 6, 2016 10:55:18 AM
Originally Posted by: Ilona 

Korábban már jeleztem, továbbra is üres az itézménykód (Békés megye Pándy-Réthy). Beutalónál meglassítja a munkánkat, mert az országos listából kell kikeresni. Karbantartás nem működik, mivel nincsenek intézménykódok. A hozott leletnél, kórházi kezelésnél sem tudjuk beírni a leletről, mert kevés a hely, hosszabbak lettek a karakterek amióta a két kórházat összevonták. Köszönöm !

A régi intézet nevekkel már nem fog tudni beutalni, mert ugye azok azon a

néven, és a régi kódjukkal megszűntek, ezért nem is találhatók a

rendszerben, Békés Megyei Központi Kórház néven szerepelnek már az

intézetek, ezeket tudják kikeresni a teljes törzsből és a kiemelt

karbantartásnál beemelni a kiemelt intézetek közé a jelenlegi új névvel és

kóddal.

misidoki
Friday, May 6, 2016 11:20:53 AM
Mennyibe kerül az e-mail beemelő modul előfizetése?
FMilan
Friday, May 6, 2016 11:29:47 AM
Originally Posted by: misidoki 

Mennyibe kerül az e-mail beemelő modul előfizetése?

netto 21.000 Ft/év/praxis a díja a kommunikációs modulnak

dr.Kovács József
Monday, May 9, 2016 12:26:11 PM
A következő kérdésben kérnék segítséget. 2 gépes minihálózatban dolgozunk, switch-el vannak összekapcsolva + 1 nyomtató van még a hálózatban. Egy ideje a munkaállomást mindíg manuálisan rá kell kapcsolni a hálózatra, mert automatikusan nem tud kapcsolódni.
dr.Kovács József
csgyula
Monday, May 9, 2016 12:48:37 PM
Originally Posted by: dr.Kovács József 

A következő kérdésben kérnék segítséget. 2 gépes minihálózatban dolgozunk, switch-el vannak összekapcsolva + 1 nyomtató van még a hálózatban. Egy ideje a munkaállomást mindíg manuálisan rá kell kapcsolni a hálózatra, mert automatikusan nem tud kapcsolódni.

Azt szeretném megkérdezni, hogy a számítógép (win 8, 10-nél ez a gép) ikonon jobb egérgomb megnyomása után a hálózati meghajtó csatlakoztatása menüben a bejelentkezéskor újra csatlakoztatás ki van pipálva?

dr.Kovács József
Monday, May 9, 2016 3:16:12 PM
Originally Posted by: csgyula 

Originally Posted by: dr.Kovács József 

A következő kérdésben kérnék segítséget. 2 gépes minihálózatban dolgozunk, switch-el vannak összekapcsolva + 1 nyomtató van még a hálózatban. Egy ideje a munkaállomást mindíg manuálisan rá kell kapcsolni a hálózatra, mert automatikusan nem tud kapcsolódni.

Azt szeretném megkérdezni, hogy a számítógép (win 8, 10-nél ez a gép) ikonon jobb egérgomb megnyomása után a hálózati meghajtó csatlakoztatása menüben a bejelentkezéskor újra csatlakoztatás ki van pipálva?

Igen.


dr.Kovács József
dr.mile.gyula@gmail.com
Tuesday, May 17, 2016 9:53:39 AM
Kérdezni szeretném : a Win 10 -re való áttérés "ajánlott-e" már ?

Legutóbbi ismereteim szerint elhangzott, hogy jelenleg még a tapasztalat gyűjtés/tesztelés történik a visual és Win 10 kompatibilitását illetően, illetve, hogy egy évig adott az ingyenes áttérés lehetősége és erre való tekintettel a tesztelés eredményének ismeretéig ne kapkodjuk el a frissítést. Hol tartunk tehát jelenleg ?

K Bálint
Tuesday, May 17, 2016 10:46:34 AM
Originally Posted by: dr.mile.gyula@gmail.com 

Kérdezni szeretném : a Win 10 -re való áttérés "ajánlott-e" már ?

Legutóbbi ismereteim szerint elhangzott, hogy jelenleg még a tapasztalat gyűjtés/tesztelés történik a visual és Win 10 kompatibilitását illetően, illetve, hogy egy évig adott az ingyenes áttérés lehetősége és erre való tekintettel a tesztelés eredményének ismeretéig ne kapkodjuk el a frissítést. Hol tartunk tehát jelenleg ?

A Windows 10 re való frissítést már el lehet végezni. A frissítés kb.:

1-2 órát vesz igénybe ezt kérem vegyék figyelembe a frissítés megkezdése előtt. Ha használ illesztett berendezést (EKG, ABPM stb) akkor frissítés előtt az eszköz gyártójával kell egyeztetni, hogy menni fog-e Windows 10-en a készülék. A frissítés után ha a

program nem indulna akkor telefonon keresztül tudunk segíteni 214-5063 telefonszámon.

dr.Kovács József
Friday, May 20, 2016 9:11:51 AM
A naptárban június 24., július 1. és augusztus 5. munkaszüneti napra állítódott (nem emlékszem, hogy én tettem volna). Mind a három pénteki nap. ???

Másnál is van ilyen?


dr.Kovács József
K Bálint
Friday, May 20, 2016 9:25:54 AM
Originally Posted by: dr.Kovács József 

A naptárban június 24., július 1. és augusztus 5. munkaszüneti napra állítódott (nem emlékszem, hogy én tettem volna). Mind a három pénteki nap. ???

Másnál is van ilyen?

Szeretném megkérni arra, hogy készítsen egy képernyő képet a problémáról vagy pontosan legyen szíves leírni melyik menüpontban és pontosan hova kattintva látszik a dátum probléma, hogy meg tudjuk nézni. Előre is köszönöm.

Similar Topics
Users browsing this topic