pozsi
  • pozsi
  • Veterán (Szint 19) Topic Starter
Saturday, February 28, 2009 5:24:47 PM
dr.Kovács József wrote:

A mai napon sem kaptam nem működik a webx üzenetet. Tegnap csináltam próba bejelentkezést, szépen átjött, beíródott a naptárba. Az aktív ablak átváltást nem vettem észre.

Az elmúlt néhány napon Kaprinai dr, Kovács dr és Szathmáry dr az általunk kiküldött javítást tesztelte a visual Ixdoki-nak a WEBX működését figyelő funkciójára. Nagyon köszönjük az együttműködést. Úgy tűnik a visszajelzések alapján, hogy ez javított a hibásan (amikor működött, akkor is az jelent meg, hogy nem működik) működő ellenőrzésen. Ezek alapján hétfőn ezt mindenkihez eljuttajuk, aki webes előjegyzést használ. (Körlevél vagy új alverzió formájában, ezt hétfőn jelezzük.) Az ablak-aktivitás régi problémáján a jelen eszköz keretében nem tudunk segíteni, őszintén szólva az sem világos, hogy menet közben ezen mi változhatott, mi nem látjuk okát. Mindenesetre elhatároztuk a WEBX másik, olyan alternatív alapszoftver eszköz alapra épülő kifejlesztését, amely eleve elkerüli ezt a (Visual FoxProra épülve szükségszerű) gondot. Ez ugyan a legrégebbi Windowst használók számára nem fog működni, de egyrészt a jelenlegi alternatíva is megmarad, másrészt a webes előjegyzést használók szinte kivétel nélkül XP-n vagy Vistán dolgoznak.

Ezzel párhuzamosan a visual Ixdokiban is folyamatban van néhány, ezt a témát érintő fejlesztés. Megpróbáljuk megoldani, hogy a Várakozók szerinti páciens-választásban a még nem azonosított páciensek is megjelenjenek. Egy másik problémát is igyekszünk megoldani: ha egy hálózaton, több munkahelyen, párhuzamosan azonos orvos-szervezet bejelentkezéssel lépnek be, akkor az üzeneteket közülük csak egy valaki (aki elsőnek "veszi észre") kapja meg. Ezt módosítjuk úgy, hogy mindenki egyszer megkapja.

Remélem érzékelhető, hogy eljutnak hozzánk a jelzések (a fent említettek mindegyike elhangzott itt a fórumon), s igyekszünk azokat megvalósítani. Köszönjük a jelzéseket, s a továbbiakban is számítunk az építő kritikára.

pozsi
  • pozsi
  • Veterán (Szint 19) Topic Starter
Saturday, February 28, 2009 5:27:01 PM
dr. Tóth Mária wrote:

Érdekes dologra hívták fel a figyelmemet az előjegyzést használók:

a visszaigazoló automatikus levélben, ha pl. 14:20-ra foglalt időpontot a páciens, akkor 02:20-at kap vissza.

Lehetne ezt javítani vagy kideríteni, mi okozza?

Jogos az észrevétel, hibásan 24 helyett 12 órás formátumot használ az email-küldés. Köszönjük, javítjuk (Kár, hogy hozzánk hamarabb nem jutott el az info).

Wednesday, March 4, 2009 11:25:08 PM
Betegeim jelezték ill. kérték, hogy az előjegyzéskor rövid szöveges üzenetet is küldhessenek. Pl: receptírás miatt kérnek előjegyzést, vagy jogosítványvizsgálat miatt, vagy lelet miatt, stb. Nekünk is jó lenne, mert időnként előre felkészülhetünk.
rpetra
  • rpetra
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, March 6, 2009 8:53:24 AM
Minden Kedves Felhasználónknak:

Felkerült portál unkra az 1.26.7 frissítés:

A verzió az 1.26.6-os verzióhoz képest csak a web-es előjegyzési modult használók számára tartalmaz frissítést az automatikus WebIx futás ellenőrzés modulban.

Természetesen a verzió tartalmaz minden frissítést, ami az 1.26.0 óta megjelent.

pozsi
  • pozsi
  • Veterán (Szint 19) Topic Starter
Friday, March 6, 2009 10:19:47 AM
dr. Szathmáry Zoltán wrote:

Betegeim jelezték ill. kérték, hogy az előjegyzéskor rövid szöveges üzenetet is küldhessenek. Pl: receptírás miatt kérnek előjegyzést, vagy jogosítványvizsgálat miatt, vagy lelet miatt, stb. Nekünk is jó lenne, mert időnként előre felkészülhetünk.

Köszönjük a javaslatot, felvettük a leendő fejlesztések listájára.

Kharon
Friday, March 6, 2009 11:38:03 AM
rpetra wrote:

Minden Kedves Felhasználónknak:

Felkerült portál unkra az 1.26.7 frissítés:

A verzió az 1.26.6-os verzióhoz képest csak a web-es előjegyzési modult használók számára tartalmaz frissítést az automatikus WebIx futás ellenőrzés modulban.

Természetesen a verzió tartalmaz minden frissítést, ami az 1.26.0 óta megjelent.

Ez egy nagy frissítés? Mert nekem homokórázis csak igen hosszan, aztán kénytelen vagyok leállítani. Vagy ott a gond?

pozsi
  • pozsi
  • Veterán (Szint 19) Topic Starter
Friday, March 6, 2009 11:49:25 AM
kaprinai wrote:

Ez egy nagy frissítés? Mert nekem homokórázis csak igen hosszan, aztán kénytelen vagyok leállítani. Vagy ott a gond?

Nem, méretre ugyanakkora, mint az 1.26.6. Talán éppen sokan töltötték párhuzamosan. Kérjük, próbálja meg később.

Kharon
Friday, March 6, 2009 12:01:59 PM
Már megoldottam, firefoxban lejött csak a közvevtlen letöltéssel nem ment valamiért.
dr.Kovács József
Tuesday, March 10, 2009 5:52:59 PM
Ma reggel telepítettem az 1.26.7-es verziót és azóta ismét folyamatosan jöttek a nem működik a webx üzenetek. Kézi letöltés elvileg működött. Napi mentés során az ixintézőben a lakat lezárásakor sem volt a szokásos képernyő villogás és az üzenet, hogy bizonyos működések leállnak. Nem is mertem menteni (egyszer így mentettem és táblajavítást kellett csinálni), hanem a felügyeleti eszközöknél leállítottam a webx-et (azt jelezte, hogy működik).
dr.Kovács József
Kharon
Tuesday, March 10, 2009 5:58:09 PM
Nekem most nem is volt és nincs is problémó
dr.Kovács József
Tuesday, March 10, 2009 6:05:43 PM
kaprinai wrote:

Nekem most nem is volt és nincs is problémó

A webx hogyan van beállítva, együttműködhet az asztallal vagy nem ?


dr.Kovács József
Kharon
Tuesday, March 10, 2009 7:42:05 PM
Nem.
pozsi
  • pozsi
  • Veterán (Szint 19) Topic Starter
Wednesday, March 11, 2009 11:27:08 AM
dr.Kovács József wrote:

Ma reggel telepítettem az 1.26.7-es verziót és azóta ismét folyamatosan jöttek a nem működik a webx üzenetek. Kézi letöltés elvileg működött. Napi mentés során az ixintézőben a lakat lezárásakor sem volt a szokásos képernyő villogás és az üzenet, hogy bizonyos működések leállnak. Nem is mertem menteni (egyszer így mentettem és táblajavítást kellett csinálni), hanem a felügyeleti eszközöknél leállítottam a webx-et (azt jelezte, hogy működik).

Az EK központ logja alapján 10-én 8:13-kor volt az első kommunikáció, s már 1.26.7-tel. Aznap az utolsó 12:37-kor volt, s a WEBX valóban nem működött, tehát a hibajelzések valósak voltak, egész nap csak néhány kézi szinkronizáció történt. Ma viszont (gép bekapcsolás helyrehozta) 8:11 óta folyamatosan, rendben megy a szinkronizáció.

1. Ha tehát ma nem jönnek "Nem működik a WEBX" hibaüzenetek, akkor rendben van, tegnap jogosan jött, ma jogosan nem jön.

2. A Windows szolgáltatásoknál kicsit bonyolult a helyzet, nem biztos, hogy érdekes, de megpróbálom megmagyarázni, elnézést, hogy technikai részletekkel lesz teli. A visual Ixdoki és a WEBX is visual FoxPro nyelven és adatbáziskezelővel lettek megírva. Ezzel az eszközzel valódi Windows szolgáltatást írni nem lehet. Ezért valójában egy ún. "burkoló" szolgáltatás futtatja a WEBX-t, s a problémák ebből származnak. Ha valamilyen hiba miatt a WEBX leáll, attól még ez a burkoló szolgáltatás fut, semmit nem vesz észre a hibából. Ilyenkor csak a szolgáltatás leállítása és újraindítása segít, esetleg csak a Windows újraindítása. Éppen azért csináltuk a "Nem működik a WEBX" üzenettel járó ellenőrzést, mert az valóban azt ellenőrzi, hogy rendszeresen zajlik-e a szinkronizáció. Annak érdekében pedig, hogy kilépjünk ebből a kötöttségből, elkezdtük a WEBX új platformon való újraírását, ahogy ezt korábban itt írtam.

dr.Kovács József
Wednesday, March 11, 2009 3:25:04 PM
Köszönöm, értem. Ma nem jött egy üzenet sem.
dr.Kovács József
Kharon
Monday, March 16, 2009 2:39:20 PM
Nem tudom, hogy csak felhasználói hozzá nem értés, vagy valami technikai hiba okozza,de már több alkalommal szóltak betegeim, hogy nem tudtak belépni az EK-ba.

Általában azt az üzenetet kapják,hogy nem jó a jelszó. Ilyenkor van aki az elfelejtett jelszó kérést használják de elmondásuk szerint erre sem javul meg, sőt másik maillel regisztrálva sem tudnak belépni. Én általában ilyenkor megpróbálom és szinte mindig beenged engem. Most akkor a user luser, vagy hiba van valahol?

Kharon
Monday, March 16, 2009 4:51:11 PM
És az miért van, hogy én holnapra a magam nevére lefoglaltam egy időpontot, mert kellett. Meg is kaptam a visszaigazolást az automatikus elfogadásról. Most bejövök a rendelőbe, nézem a holnapi napot, hát látom, hogy az általam lefoglalt időpontra, (amiről elfogadó visszaigazolást is kaptam) más valaki van előjegyezve az internetről? ?????

Már megint nem működik valami?

dr.Kovács József
Monday, March 16, 2009 4:52:59 PM
kaprinai wrote:

Nem tudom, hogy csak felhasználói hozzá nem értés, vagy valami technikai hiba okozza,de már több alkalommal szóltak betegeim, hogy nem tudtak belépni az EK-ba.

Általában azt az üzenetet kapják,hogy nem jó a jelszó. Ilyenkor van aki az elfelejtett jelszó kérést használják de elmondásuk szerint erre sem javul meg, sőt másik maillel regisztrálva sem tudnak belépni. Én általában ilyenkor megpróbálom és szinte mindig beenged engem. Most akkor a user luser, vagy hiba van valahol?

Csatlakozom, az én betegeim sem tudnak egy ideje bejelentkezni, nekem mindíg sikerül. Én is azt gondoltam a user luser :-)), de ezek szerint nem. (az összes nem lehet az)


dr.Kovács József
pozsi
  • pozsi
  • Veterán (Szint 19) Topic Starter
Tuesday, March 17, 2009 10:38:00 AM
dr.Kovács József wrote:

kaprinai wrote:

Nem tudom, hogy csak felhasználói hozzá nem értés, vagy valami technikai hiba okozza,de már több alkalommal szóltak betegeim, hogy nem tudtak belépni az EK-ba.

Általában azt az üzenetet kapják,hogy nem jó a jelszó. Ilyenkor van aki az elfelejtett jelszó kérést használják de elmondásuk szerint erre sem javul meg, sőt másik maillel regisztrálva sem tudnak belépni. Én általában ilyenkor megpróbálom és szinte mindig beenged engem. Most akkor a user luser, vagy hiba van valahol?

Csatlakozom, az én betegeim sem tudnak egy ideje bejelentkezni, nekem mindíg sikerül. Én is azt gondoltam a user luser :-)), de ezek szerint nem. (az összes nem lehet az)

Természetesen az a célom, hogy megoldjam a problémákat, de így nincs kiindulópontom. 5 találomra választott, a legkülönbözőbb időpontokban regisztrált páciens bejelentkezési adataival kipróbáltam a belépést, mindegyikre simán sikerült. Kérem szépen, ha legközelebb valaki problémát jelez, vagy kérjenek tőle emailt, vagy adják meg az infomIx elérhetőségét, hogy felvehessük a kapcsolatot, tisztázandó, hogy mi lehet a gond oka.

pozsi
  • pozsi
  • Veterán (Szint 19) Topic Starter
Tuesday, March 17, 2009 10:40:43 AM
kaprinai wrote:

És az miért van, hogy én holnapra a magam nevére lefoglaltam egy időpontot, mert kellett. Meg is kaptam a visszaigazolást az automatikus elfogadásról. Most bejövök a rendelőbe, nézem a holnapi napot, hát látom, hogy az általam lefoglalt időpontra, (amiről elfogadó visszaigazolást is kaptam) más valaki van előjegyezve az internetről? ?????

Már megint nem működik valami?

Kérem, legyen szíves megírni, melyik időpontról van szó, hogy megnézhessem.

pozsi
  • pozsi
  • Veterán (Szint 19) Topic Starter
Tuesday, March 17, 2009 11:19:59 AM
pozsi wrote:

kaprinai wrote:

És az miért van, hogy én holnapra a magam nevére lefoglaltam egy időpontot, mert kellett. Meg is kaptam a visszaigazolást az automatikus elfogadásról. Most bejövök a rendelőbe, nézem a holnapi napot, hát látom, hogy az általam lefoglalt időpontra, (amiről elfogadó visszaigazolást is kaptam) más valaki van előjegyezve az internetről? ?????

Már megint nem működik valami?

Kérem, legyen szíves megírni, melyik időpontról van szó, hogy megnézhessem.

Azt hiszem, megtaláltam, az időpont: 2009.03.17. 9:30:00. Itt kétségkívül hiba van. Az történt, hogy betege fellépett az EKPortálra, lekérte az Önnél szabad időpontokat, majd több percen keresztül így hagyta a képet. Időközben Ön is fellépett páciensként, lefoglalta ezt az időpontot. Ezután betege kiválasztotta ugyanezt az időpontot a még látható (nem frissített) képernyőn, s ő is lefoglalta. A program nem vizsgálta, hogy még mindig szabad-e az időpont, hanem "átfoglalta". Ez természetesen hiba, javítjuk. Ezután már a központban az időpont betege számára foglalt állapotban volt, s amikor a szinkronizáció az Ön visual Ixdoki programjával megtörtént, az Ő foglalásaként került be az Ön naptárjába.

dr.Kovács József
Tuesday, March 17, 2009 11:33:00 AM
pozsi wrote:

pozsi wrote:

kaprinai wrote:

És az miért van, hogy én holnapra a magam nevére lefoglaltam egy időpontot, mert kellett. Meg is kaptam a visszaigazolást az automatikus elfogadásról. Most bejövök a rendelőbe, nézem a holnapi napot, hát látom, hogy az általam lefoglalt időpontra, (amiről elfogadó visszaigazolást is kaptam) más valaki van előjegyezve az internetről? ?????

Már megint nem működik valami?

Kérem, legyen szíves megírni, melyik időpontról van szó, hogy megnézhessem.

Azt hiszem, megtaláltam, az időpont: 2009.03.17. 9:30:00. Itt kétségkívül hiba van. Az történt, hogy betege fellépett az EKPortálra, lekérte az Önnél szabad időpontokat, majd több percen keresztül így hagyta a képet. Időközben Ön is fellépett páciensként, lefoglalta ezt az időpontot. Ezután betege kiválasztotta ugyanezt az időpontot a még látható (nem frissített) képernyőn, s ő is lefoglalta. A program nem vizsgálta, hogy még mindig szabad-e az időpont, hanem "átfoglalta". Ez természetesen hiba, javítjuk. Ezután már a központban az időpont betege számára foglalt állapotban volt, s amikor a szinkronizáció az Ön visual Ixdoki programjával megtörtént, az Ő foglalásaként került be az Ön naptárjába.

Gratulálok a hiba megtalálásához, az ördög szokás szerint a részletekben bújik el...=d>


dr.Kovács József
Kharon
Tuesday, March 17, 2009 12:52:58 PM
pozsi wrote:

Ezután már a központban az időpont betege számára foglalt állapotban volt, s amikor a szinkronizáció az Ön visual Ixdoki programjával megtörtént, az Ő foglalásaként került be az Ön naptárjába.

És mi alapján választotta őt és nem engem? 🙂 Mert ő ezek szerint később nyomta rá az úgy felejtett képernyőre.

Egyébként köszönöm, ha legközelebb valamelyik usernek nem megy majd megkérdem az emailcímét.

dr.Kovács József
Tuesday, March 17, 2009 7:08:59 PM
Egy páciensemmel lépésenként végigmentünk a webes előjegyzésen. Nem a bejelentkezési képernyőt tárolta a böngésző kedvencei közé, hanem miután már megadta a felhasználónevet és jelszót. Előről kezdtük a belépési képernyővel és így gond nélkül be lehetett lépni. Szimuláltuk a fentebb említett hibát. Mindketten ugyanazt a szabad, tehát zöld színű időpontot választottuk ki, kis idő különbséggel, így, aki a második volt, kapott egy üzenetet, hogy valaki más időközben ezt az időpontot mág lefoglalta. Frissítés után mindkettőnknél foglalt, piros lett az időpont. Ezek szerint meg is történt a javítás.

Egy valamit viszont nem értek. A fenti próba után beléptem az előjegyzési központba, mint orvos, gondolván, hogy megnézem a függőben lévő foglalásokat, de azt írta, hogy nincs függőben lévő foglalásom, pedig az Ixdoki előjegyzési naptárba csak holnap reggel fog bekerülni, mivel akkor indítom el ismét és akkor fog szinkronizálni. Nem kellett volna látnom függőben lévő foglalásokat ? E-mailt is kaptam az elfogadásról, bár automatikus elfogadás volt. Ezek szerint az Ixdoki leállításakor bekerül a előjegyzési központba az utolsó, aktuális előjegyzési naptár állapota és az a tény, hogy nem fut az ixdoki (vagyis ott nem adhatok ki időpontot), így az internetes előjegyzések automatikusan elfogadásra kerülnek és kimegy az elfogadó e-mail. (Ezt jól megbeszéltem magamban=d> )


dr.Kovács József
Kharon
Tuesday, March 17, 2009 8:58:54 PM
dr.Kovács József wrote:

Nem kellett volna látnom függőben lévő foglalásokat ? E-mailt is kaptam az elfogadásról, bár automatikus elfogadás volt. Ezek szerint az Ixdoki leállításakor bekerül a előjegyzési központba az utolsó, aktuális előjegyzési naptár állapota és az a tény, hogy nem fut az ixdoki (vagyis ott nem adhatok ki időpontot), így az internetes előjegyzések automatikusan elfogadásra kerülnek és kimegy az elfogadó e-mail. (Ezt jól megbeszéltem magamban=d> )

Pontosan így történik tudtommal. =d>

Én még a kezdet kezdetén felvetettem, hogy jó lenne, ha az admin felületen (orvosként belépve) láthatnám, hogy mikorra kik jegyezték elő magukat (az emailcímet is). Akár jó lenne, ha ott módosíthatnám, vagy törölhetném is akár már az előjegyzést. (tehát nem csak az ixdokiból, hanem böngészős megtekintéskor is).

Van erre esély, vagy terv?

pozsi
  • pozsi
  • Veterán (Szint 19) Topic Starter
Wednesday, March 18, 2009 10:31:58 AM
kaprinai wrote:

dr.Kovács József wrote:

Nem kellett volna látnom függőben lévő foglalásokat ? E-mailt is kaptam az elfogadásról, bár automatikus elfogadás volt. Ezek szerint az Ixdoki leállításakor bekerül a előjegyzési központba az utolsó, aktuális előjegyzési naptár állapota és az a tény, hogy nem fut az ixdoki (vagyis ott nem adhatok ki időpontot), így az internetes előjegyzések automatikusan elfogadásra kerülnek és kimegy az elfogadó e-mail. (Ezt jól megbeszéltem magamban=d> )

Pontosan így történik tudtommal. =d>

Én még a kezdet kezdetén felvetettem, hogy jó lenne, ha az admin felületen (orvosként belépve) láthatnám, hogy mikorra kik jegyezték elő magukat (az emailcímet is). Akár jó lenne, ha ott módosíthatnám, vagy törölhetném is akár már az előjegyzést. (tehát nem csak az ixdokiból, hanem böngészős megtekintéskor is).

Van erre esély, vagy terv?

1. Valóban ez a mechanizmus. Hozzáteszem, hogy ez akkor van így, ha a visual Ixdokiban (az általunk ajánlott módon) beállítja az orvos az automatikus elfogadást. Ilyenkor a kijelentkezéskor elküldi a program az EK központnak, hogy mostantól nem dolgozik, tehát (mivel a szinkronizáció egyébként is 15 percenként megtörtént) a központbeli állapot aktuálisnak tekinthető, el lehet fogadni automatikusan a szabad időpontokra való foglalásokat. Amikor legközelebb bejelentkezik az orvos, ezt szintén jelzi a program az EK felé, s innen kezdve a foglalások lemennek a programhoz elfogadásra. Emberi szemmel nézve ez is automatikusan történik, de ilyenkor a visual Ixdoki megnézi a naptárját, hiszen lehetséges, hogy a legutóbbi szinkronizáció óta az időpontot (a programban az Előjegyzés menüpontban) elfoglalták, mely esetben automatikus elutasítás megy vissza. Az adott esetben automatikus elfogadásra került a központ által a foglalás, ezért nem látszik a függőben lévő foglalások között. A javítás valóban megtörtént, ezért viselkedett már így.

2. Terv eddig nincs erre, de akkor megvizsgáljuk ennek a lehetőségét is. Ehhez ugye az kellene, hogy ne csak a függőben lévő, hanem a megerősített előjegyzések is látszódjanak az orvosi belépés esetén, s lehessen törölni is. Sok eset van, szinkronizálva van-e már, stb. Megvizsgáljuk.

Kharon
Wednesday, March 18, 2009 11:44:51 AM
Köszönöm.
Kharon
Wednesday, March 25, 2009 9:28:36 AM
Interneten jelentkezett be egy beteg tegnap. Valószínűleg nem adta meg a TAJ-t. Nem tudta azonosítani a rendszer, ambulánsként szül. adatok, nélkül rajta volt a listán. Régebben már volt ilyen, akkor össze lehetett rendelni a beteglistából a valós beteggel. Erre van lehetőség? Régen csináltam, nem tudom pontosan hogy kell.

kösz9önettel

BJ

pozsi
  • pozsi
  • Veterán (Szint 19) Topic Starter
Wednesday, March 25, 2009 10:52:05 AM
Jano wrote:

Interneten jelentkezett be egy beteg tegnap. Valószínűleg nem adta meg a TAJ-t. Nem tudta azonosítani a rendszer, ambulánsként szül. adatok, nélkül rajta volt a listán. Régebben már volt ilyen, akkor össze lehetett rendelni a beteglistából a valós beteggel. Erre van lehetőség? Régen csináltam, nem tudom pontosan hogy kell.

kösz9önettel

BJ

Erre a problémára valódi megoldást csak a Várakozók szerinti páciens-választás átalakulása fog jelenteni. Egy kicsit részletezném az érdeklődők kedvéért. Mint korábbi hozzászólásomban írtam, bevettük a folyamatban lévő fejlesztések közé ennek olyan átalakítását, hogy a nem társított (Interneten foglalt és nem adta meg TAJ-számát, ill. telefonon bejelentkezett s a naptárba beírt, de a páciens-regiszterben még nem szereplő) beteg is megjelenjen, s elővéve társítható ill. felvehető legyen. Sajnos más munkák, pl. a költséghatékony gyógyszerrendelés szabályainak átalakulása miatt nem tudunk ezzel úgy haladni, ahogy szerettük volna, de folyamatban van.

Amire gondol (régebben...), az csak kézi érkeztetés esetén van. Ilyenkor még nem került be a naptárba az előjegyzés, hanem a Karbantartás / Web / Web előjegyzések fogadása akcióval kell fogadni azt, s ott lehet társítani is. Ezt azonban semmiképp sem javasolnám, az automatizmus feltétlenül jobb. Annak érdekében, hogy a naptárba a fenti okból társítás nélkül bekerült pácienseket átmeneti megoldásként társíthassuk (mondjuk a rendelési idő kezdetén, s így utána már megjelenjenek a Várakozók szerinti páciens-választásban), a következő kézi munkát lehet elvégezni. Az adott rubrikára kattintva a naptárban, az ablak felső részén megjelennek az előjegyzés adatai. A név mellett lévő páciens-választó fejecskével a regiszterből kiválasztjuk az igazi pácienst. A többi adat (Internetes az előjegyzés, figyelmeztetés van beállítva, stb.) változatlan marad. Rákattintunk a Naptárba gombra. Ettől kezdve olyan, mintha eleve társítva került volna be a páciens a naptárba.

Kharon
Wednesday, March 25, 2009 11:15:17 AM
Köszönöm kimerítő válaszát.
Kharon
Wednesday, April 15, 2009 7:21:03 PM
Nekem ma többször is feljött az ablak, hogy nem fut a webx. A servicesben azt mondja fut.
Users browsing this topic