hosi
  • hosi
  • Veterán (Szint 20 - Max) Topic Starter
Friday, November 7, 2008 10:13:21 AM
Ide várjuk kérdéseiket, javaslataikat a program működésével kapcsolatban. Ha egy hozzászólást témaként kezelünk, vagy van saját támaja a hozzászólásnak, átmozgatjuk azokat a megfelelő helyre
Hostyánszki László
Varga Sándor
Friday, April 3, 2009 1:31:49 PM
Megjelent az orvosi vények formátumáról illetve a vényellátás a változásairól szóló tájékoztató.

A leírás tartalmazza mind a formai változásokat, mind a vény rendeléssel kapcsolatos információkat.

A leírás utolsó oldalán az új vény megtekinthető.

A vény tájékoztató részletes leírását a portálunkon, vagy ide kattintva  olvashatja.


Varga Sándor
Varga Sándor
Thursday, April 9, 2009 6:45:43 PM
Kedves Felhasználóink!

Elkezdtük rendszereinkben kialakítani az új vényre való recept-, és vonalkód-nyomtatást. Levélben kerestük meg magyarországi legnagyobb nyomtató gyártó és forgalmazó cégek képviseletét azzal, hogy amennyiben van receptnyomtatásra ajánlott nyomtatójuk, úgy készséggel vállaljuk azok tesztelését ( az új vonalkódos vényekre). A vonalkód nyomtatása 2009 július 1.-től kötelező, így a tesztelésre a május hónap folyamán kerítünk sort. Addig is minden érdeklődőnek aki szeretné kipróbálni az új vény nyomtatását rendelői környezetben, kérésére a programot próbaként rendelkezésükre bocsájtjuk. Arra kérnénk felhasználóinkat, hogy osszák meg majd velünk tapasztalataikat, valamint ha van olyan konkrét nyomtató melyet ajánlanak kipróbálásra, úgy annak típusát jelezzék, hogy forgalmazójával felvehessük a kapcsolatot a teszt érdekében. Reményeink szerint a különböző nyomtatók paramétereit és üzemeltetési költségeit is egységes szerkezetbe tudjuk Önöknek publikálni.


Varga Sándor
Kharon
Friday, April 10, 2009 4:30:56 PM
Minden kedves Felhasználónknak Kellemes Húsvéti Ünnepeket kívánunk!

UserPostedImage

infomIx csapata

T_Zoli
Tuesday, May 5, 2009 10:46:01 AM
Tisztelt Felhasználóink!

Valószínűleg a 3 bejövő telefonvonalunk közül az egyik hibás lehet, mert a bejövő hívást nem tudjuk fogadni.

Folyamatban van a hiba okának felderítése.

Addig is türelmüket kérjük!

infomIx Kft.

Similar Topics
Users browsing this topic