Thallin
Tuesday, October 24, 2017 9:06:19 AM
Originally Posted by: dr.Kovács József 

Originally Posted by: Casus 

Originally Posted by: Somogyi László 

Lassan közkinccsé kellene tenni azt a gyógyító emailt! :)

Én még nem tartok ott. Nektek mennyi idő múlva jött az utolsó visszaigazolás? Az, amit 30+8 napra (agyrém) vállaltak a tájékoztató szerint?

Mi is ezt a visszaigazolást várjuk (1 hete). De még nem derült ki, hogy mennyi az annyi [cseles] [zavar]

Két hete várjuk a visszaigazoló e-mailt.

Mi két hét alatt megkaptuk, a szomszéd rendelője is. Gyakorlatilag csak egy visszajelzés, hogy minden OK, további teendőnk nincs ez ügyben. Azóta próbálom ezt a nyomorult ETÉR beállítást megcsinálni, de még mindig várom hozzá az e-mailt, hogy vajon mit rontok el... Elvileg csak ennyi választ el attól, hogy kipróbáljam az új rendszert.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, October 24, 2017 9:51:43 AM
Originally Posted by: Hajnalné 

T. Infomix!

Ixnet-hez is van elindításhoz szükséges e-mail? Egy gépes rendszer. Ha igen, akkor szeretném kérni én is!

Köszönöm

Húúúú... nem tudom válaszoltunk-e s megoldódott-e???? De a lényeg: a 2017 okt.1 verzióváltó levélben leírtak tartalmaznak elvileg mindent. Visszajelezne nekem? Nagyon szépen köszönöm!

Varga Sándor
Tuesday, October 24, 2017 9:52:22 AM
Originally Posted by: Thallin 

Originally Posted by: dr.Kovács József 

Originally Posted by: Casus 

Originally Posted by: Somogyi László 

Lassan közkinccsé kellene tenni azt a gyógyító emailt! :)

Én még nem tartok ott. Nektek mennyi idő múlva jött az utolsó visszaigazolás? Az, amit 30+8 napra (agyrém) vállaltak a tájékoztató szerint?

Mi is ezt a visszaigazolást várjuk (1 hete). De még nem derült ki, hogy mennyi az annyi [cseles] [zavar]

Két hete várjuk a visszaigazoló e-mailt.

Mi két hét alatt megkaptuk, a szomszéd rendelője is. Gyakorlatilag csak egy visszajelzés, hogy minden OK, további teendőnk nincs ez ügyben. Azóta próbálom ezt a nyomorult ETÉR beállítást megcsinálni, de még mindig várom hozzá az e-mailt, hogy vajon mit rontok el... Elvileg csak ennyi választ el attól, hogy kipróbáljam az új rendszert.

Kedves doktornő,

A leírást leküldtük az email címére, remélem önnek is sikerül a beállítás.


Varga Sándor
Tuesday, October 24, 2017 10:26:47 AM
Ma reggel elkezdtük mi is tesztelni a rendszert. Az első receptírás mindkét gépnél akadálymentesen elindült, a térbe is feltöltődött. Utána azonban a feltöltésnél piros gömb, mögötte a kinyomtatott darabszámok, de a receptre nem került rá az EESZT kód. (Hol hibázunk?)
Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, October 24, 2017 10:36:17 AM
Originally Posted by: dr. Szathmáry Zoltán 

Ma reggel elkezdtük mi is tesztelni a rendszert. Az első receptírás mindkét gépnél akadálymentesen elindült, a térbe is feltöltődött. Utána azonban a feltöltésnél piros gömb, mögötte a kinyomtatott darabszámok, de a receptre nem került rá az EESZT kód. (Hol hibázunk?)

Szép napot Doktor Úr!

Sehol nem hibáznak ! Megpróbáljuk kideríteni miért így működik ha van egy kis ideje! 2 gép , orvos-nővér minihálózat ha jól tudom ? Hogy léptek be a két gépen?

Tuesday, October 24, 2017 10:51:01 AM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: dr. Szathmáry Zoltán 

Ma reggel elkezdtük mi is tesztelni a rendszert. Az első receptírás mindkét gépnél akadálymentesen elindült, a térbe is feltöltődött. Utána azonban a feltöltésnél piros gömb, mögötte a kinyomtatott darabszámok, de a receptre nem került rá az EESZT kód. (Hol hibázunk?)

Szép napot Doktor Úr!

Sehol nem hibáznak ! Megpróbáljuk kideríteni miért így működik ha van egy kis ideje! 2 gép , orvos-nővér minihálózat ha jól tudom ? Hogy léptek be a két gépen?

Valóban ez a felállás. Közben hibaüzenetet is találtam. [ HIBA: SAML jegy ellenőrzés (wst: Invakid Request- The request was invalid or malformated)]

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, October 24, 2017 10:54:18 AM
Originally Posted by: dr. Szathmáry Zoltán 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: dr. Szathmáry Zoltán 

Ma reggel elkezdtük mi is tesztelni a rendszert. Az első receptírás mindkét gépnél akadálymentesen elindült, a térbe is feltöltődött. Utána azonban a feltöltésnél piros gömb, mögötte a kinyomtatott darabszámok, de a receptre nem került rá az EESZT kód. (Hol hibázunk?)

Szép napot Doktor Úr!

Sehol nem hibáznak ! Megpróbáljuk kideríteni miért így működik ha van egy kis ideje! 2 gép , orvos-nővér minihálózat ha jól tudom ? Hogy léptek be a két gépen?

Valóban ez a felállás. Közben hibaüzenetet is találtam. [ HIBA: SAML jegy ellenőrzés (wst: Invakid Request- The request was invalid or malformated)]

És hogy léptek be az egyes gépeken?

Tuesday, October 24, 2017 11:00:02 AM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: dr. Szathmáry Zoltán 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: dr. Szathmáry Zoltán 

Ma reggel elkezdtük mi is tesztelni a rendszert. Az első receptírás mindkét gépnél akadálymentesen elindült, a térbe is feltöltődött. Utána azonban a feltöltésnél piros gömb, mögötte a kinyomtatott darabszámok, de a receptre nem került rá az EESZT kód. (Hol hibázunk?)

Szép napot Doktor Úr!

Sehol nem hibáznak ! Megpróbáljuk kideríteni miért így működik ha van egy kis ideje! 2 gép , orvos-nővér minihálózat ha jól tudom ? Hogy léptek be a két gépen?

Valóban ez a felállás. Közben hibaüzenetet is találtam. [ HIBA: SAML jegy ellenőrzés (wst: Invakid Request- The request was invalid or malformated)]

És hogy léptek be az egyes gépeken?

Bocs erre lemaradt a válasz: Mindkét gépen az én, vagyis az orvos személyi igazolványával.

Most mindent kikapcsolunk, és újraindítjuk a rendszert.

Tuesday, October 24, 2017 11:07:36 AM
Originally Posted by: dr. Szathmáry Zoltán 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: dr. Szathmáry Zoltán 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: dr. Szathmáry Zoltán 

Ma reggel elkezdtük mi is tesztelni a rendszert. Az első receptírás mindkét gépnél akadálymentesen elindült, a térbe is feltöltődött. Utána azonban a feltöltésnél piros gömb, mögötte a kinyomtatott darabszámok, de a receptre nem került rá az EESZT kód. (Hol hibázunk?)

Szép napot Doktor Úr!

Sehol nem hibáznak ! Megpróbáljuk kideríteni miért így működik ha van egy kis ideje! 2 gép , orvos-nővér minihálózat ha jól tudom ? Hogy léptek be a két gépen?

Valóban ez a felállás. Közben hibaüzenetet is találtam. [ HIBA: SAML jegy ellenőrzés (wst: Invakid Request- The request was invalid or malformated)]

És hogy léptek be az egyes gépeken?

Bocs erre lemaradt a válasz: Mindkét gépen az én, vagyis az orvos személyi igazolványával.

Most mindent kikapcsolunk, és újraindítjuk a rendszert.

Újraindítás után sikertelen ESZIG inicializáció üzenet jelenik meg.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, October 24, 2017 11:28:31 AM
Originally Posted by: dr. Szathmáry Zoltán 

Originally Posted by: dr. Szathmáry Zoltán 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: dr. Szathmáry Zoltán 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: dr. Szathmáry Zoltán 

Ma reggel elkezdtük mi is tesztelni a rendszert. Az első receptírás mindkét gépnél akadálymentesen elindült, a térbe is feltöltődött. Utána azonban a feltöltésnél piros gömb, mögötte a kinyomtatott darabszámok, de a receptre nem került rá az EESZT kód. (Hol hibázunk?)

Szép napot Doktor Úr!

Sehol nem hibáznak ! Megpróbáljuk kideríteni miért így működik ha van egy kis ideje! 2 gép , orvos-nővér minihálózat ha jól tudom ? Hogy léptek be a két gépen?

Valóban ez a felállás. Közben hibaüzenetet is találtam. [ HIBA: SAML jegy ellenőrzés (wst: Invakid Request- The request was invalid or malformated)]

És hogy léptek be az egyes gépeken?

Bocs erre lemaradt a válasz: Mindkét gépen az én, vagyis az orvos személyi igazolványával.

Most mindent kikapcsolunk, és újraindítjuk a rendszert.

Újraindítás után sikertelen ESZIG inicializáció üzenet jelenik meg.

Semmi gond, megnézzük távolival mi történik! Hívjuk, remélem most jó az időpont Önnek! Köszönöm.

Dr. Balázs Katalin
Tuesday, October 24, 2017 11:42:05 AM
Tisztelt Fejlesztők,

Kérem, hogy az ETÉR elindításához szükséges dokumentációt szíveskedjenek nekem is elküldeni!

Köszönöm,

Dr. Balázs Katalin

Varga Sándor
Tuesday, October 24, 2017 11:45:02 AM
Originally Posted by: Dr. Balázs Katalin 

Tisztelt Fejlesztők,

Kérem, hogy az ETÉR elindításához szükséges dokumentációt szíveskedjenek nekem is elküldeni!

Köszönöm,

Dr. Balázs Katalin

Kedves doktornő,

A leírást elküldtem az email címére.


Varga Sándor
dr.Kovács József
Tuesday, October 24, 2017 11:58:57 AM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: dr.Kovács József 

Én is kérek szépen egy beállításokat tartalmazó e-mailt. (VisualIx, két gépes minihálózat)

E-mail címem: drkovacsjelent@t-online.hu.

Azt szeretném még kérdezni, hogy mindkét gépen be kell állítani és elindítani az EESZT modult, vagy csak a szerveren?

Illetve a szerveren jelentkezzek be én, mint orvos, a munkaállomáson az ápolónő, mint asszisztens? Nálunk nincs külön ápolónő felvéve a rendszerbe, először azt kell megtenni? Eddig mindkét gépen az orvos kódjával léptünk be.

Kedves Doktor Úr,

Holnap kollégáim küldeni fogják Önnek is az ETÉR beüzemelésére vonatkozó leírást. A visualIxdoki-ba való beállítást részletesen megtalálja a 2017 október 1. verzióváltó levél 2. oldalától kezdődően. Az Önök esetében tökéletesen megfelel az a beállítás. Ezt egyszer, bármelyik gépükről (akár szerver, akár munkaállomás) megtehetik. Ha az ETÉR sikeresen elindult, akkor az a javaslatom, hogy a továbbiakban is az eddig megszokott módon használják a rendszert! Vagyis mindkét gépre orvosként belépve, az orvos e-szig-et használva dokumentáljanak együtt, párhuzamosan , egymást segítve ahogy eddig is tették. Remélem kellemesen fognak csalódni :)

Ha a beállításban megakadnának, vagy bármi segítségre lenne szükség, kérem jelentkezzenek.

Megkaphatnám a beállító e-mailt, még nem érkezett meg.

drkovacsjelent@t-online.hu


dr.Kovács József
Varga Sándor
Tuesday, October 24, 2017 12:13:01 PM
Originally Posted by: dr.Kovács József 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: dr.Kovács József 

Én is kérek szépen egy beállításokat tartalmazó e-mailt. (VisualIx, két gépes minihálózat)

E-mail címem: drkovacsjelent@t-online.hu.

Azt szeretném még kérdezni, hogy mindkét gépen be kell állítani és elindítani az EESZT modult, vagy csak a szerveren?

Illetve a szerveren jelentkezzek be én, mint orvos, a munkaállomáson az ápolónő, mint asszisztens? Nálunk nincs külön ápolónő felvéve a rendszerbe, először azt kell megtenni? Eddig mindkét gépen az orvos kódjával léptünk be.

Kedves Doktor Úr,

Holnap kollégáim küldeni fogják Önnek is az ETÉR beüzemelésére vonatkozó leírást. A visualIxdoki-ba való beállítást részletesen megtalálja a 2017 október 1. verzióváltó levél 2. oldalától kezdődően. Az Önök esetében tökéletesen megfelel az a beállítás. Ezt egyszer, bármelyik gépükről (akár szerver, akár munkaállomás) megtehetik. Ha az ETÉR sikeresen elindult, akkor az a javaslatom, hogy a továbbiakban is az eddig megszokott módon használják a rendszert! Vagyis mindkét gépre orvosként belépve, az orvos e-szig-et használva dokumentáljanak együtt, párhuzamosan , egymást segítve ahogy eddig is tették. Remélem kellemesen fognak csalódni :)

Ha a beállításban megakadnának, vagy bármi segítségre lenne szükség, kérem jelentkezzenek.

Megkaphatnám a beállító e-mailt, még nem érkezett meg.

drkovacsjelent@t-online.hu

Egy másik t-online-os email címére küldtem reggel. Most küldtem erre is, remélem megkapja.


Varga Sándor
dr.Kovács József
Tuesday, October 24, 2017 12:52:50 PM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: dr.Kovács József 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: dr.Kovács József 

Én is kérek szépen egy beállításokat tartalmazó e-mailt. (VisualIx, két gépes minihálózat)

E-mail címem: drkovacsjelent@t-online.hu.

Azt szeretném még kérdezni, hogy mindkét gépen be kell állítani és elindítani az EESZT modult, vagy csak a szerveren?

Illetve a szerveren jelentkezzek be én, mint orvos, a munkaállomáson az ápolónő, mint asszisztens? Nálunk nincs külön ápolónő felvéve a rendszerbe, először azt kell megtenni? Eddig mindkét gépen az orvos kódjával léptünk be.

Kedves Doktor Úr,

Holnap kollégáim küldeni fogják Önnek is az ETÉR beüzemelésére vonatkozó leírást. A visualIxdoki-ba való beállítást részletesen megtalálja a 2017 október 1. verzióváltó levél 2. oldalától kezdődően. Az Önök esetében tökéletesen megfelel az a beállítás. Ezt egyszer, bármelyik gépükről (akár szerver, akár munkaállomás) megtehetik. Ha az ETÉR sikeresen elindult, akkor az a javaslatom, hogy a továbbiakban is az eddig megszokott módon használják a rendszert! Vagyis mindkét gépre orvosként belépve, az orvos e-szig-et használva dokumentáljanak együtt, párhuzamosan , egymást segítve ahogy eddig is tették. Remélem kellemesen fognak csalódni :)

Ha a beállításban megakadnának, vagy bármi segítségre lenne szükség, kérem jelentkezzenek.

Megkaphatnám a beállító e-mailt, még nem érkezett meg.

drkovacsjelent@t-online.hu

Egy másik t-online-os email címére küldtem reggel. Most küldtem erre is, remélem megkapja.

Megvan, köszönöm. Na majd délután kiderül....


dr.Kovács József
Becabi
Tuesday, October 24, 2017 12:57:12 PM
Megjött a csatlakozást igazoló email , fut az ETÉR , kártyaolvasás rendben , EESZT-be való felcsatlakozáskor e-szig OK , de továbbra is " hiba a SAML ....." jelenik meg . Mi a teendő ? Hol keressünk hibaforrást ? Leellenőriztük az OTH kódokat az ágazati portálon is. A őgépen próbáltuk mindezt az orvos adataival , de ha az adminisztrátor ( aszisztens ) személyi igazolványával és adatival próbáltuk ,akkor is az orvos eszig.-jét kereste .

Köszönettel

Dr. Barkóczy Erzsébet

Dr.Ghanem Niyaz
Tuesday, October 24, 2017 1:03:36 PM
Originally Posted by: dr. Szathmáry Zoltán 

Originally Posted by: dr. Szathmáry Zoltán 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: dr. Szathmáry Zoltán 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: dr. Szathmáry Zoltán 

Ma reggel elkezdtük mi is tesztelni a rendszert. Az első receptírás mindkét gépnél akadálymentesen elindült, a térbe is feltöltődött. Utána azonban a feltöltésnél piros gömb, mögötte a kinyomtatott darabszámok, de a receptre nem került rá az EESZT kód. (Hol hibázunk?)

Szép napot Doktor Úr!

Sehol nem hibáznak ! Megpróbáljuk kideríteni miért így működik ha van egy kis ideje! 2 gép , orvos-nővér minihálózat ha jól tudom ? Hogy léptek be a két gépen?

Valóban ez a felállás. Közben hibaüzenetet is találtam. [ HIBA: SAML jegy ellenőrzés (wst: Invakid Request- The request was invalid or malformated)]

És hogy léptek be az egyes gépeken?

Bocs erre lemaradt a válasz: Mindkét gépen az én, vagyis az orvos személyi igazolványával.

Most mindent kikapcsolunk, és újraindítjuk a rendszert.

Újraindítás után sikertelen ESZIG inicializáció üzenet jelenik meg.

Tisztelt Infomix!

Hasonló problémánk van nekünk is. Minden jól indult de pirosra vált a recept felküldésnél és leírja hogy a felhasználó belépést megtagadva. !

Ixnet -t használok hálózatban.

Üdv.

Dr. Ghanem Niyaz

Záhony

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, October 24, 2017 1:13:24 PM
Originally Posted by: Jordana 

Megjött a csatlakozást igazoló email , fut az ETÉR , kártyaolvasás rendben , EESZT-be való felcsatlakozáskor e-szig OK , de továbbra is " hiba a SAML ....." jelenik meg . Mi a teendő ? Hol keressünk hibaforrást ? Leellenőriztük az OTH kódokat az ágazati portálon is. A őgépen próbáltuk mindezt az orvos adataival , de ha az adminisztrátor ( aszisztens ) személyi igazolványával és adatival próbáltuk ,akkor is az orvos eszig.-jét kereste .

Köszönettel

Dr. Barkóczy Erzsébet

Első körben maradjunk az orvos belépésnél, az orvos e-szig használatával. Ha jól értem az EESZT panelen lévő adatokat leellenőrizték, azok mindegyike hibátlanul van kitöltve (lépjen be az orvosi kóddal, nyissa meg az EESZT panelt, ott ellenőrizze az OTH6,OTH9, tanúsítvány, jelszó, pecsétszám adatokat). Ha mindez ok, akkor marad a vmatrix ellenőrzés az ágazati portálon. Belépés az adminisztrátorként megadott személy e-szig-el, ott a jogosultsági mátrix-ot lekérdezik. Itt kell ellenőrizni, hogy az orvos már fel van véve orvosi szerepkörrel, illetve az asszisztens eü.asszisztens szerepkörrel , és közben nézzék, hogy az Intézmény (aki működteti a praxist pld X.y Kft,Bt) és a szervezet (pld. háziorvosi szolgálat, alapellátási ügyelet stb) stimmel-e s hogy ki van-e jelölve (pötty). Ha mindkét oldalon jól vannak megadva az adatok, akkor indulhat az e-szig bekérés, orvos bejelentkezés mellett.

Az ágazati belépést megadom, hogy egyszerűbb legyen :https://portal.eeszt.gov.hu/hu/nyito-oldal 

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, October 24, 2017 1:15:24 PM
Originally Posted by: Dr.Ghanem Niyaz 

Originally Posted by: dr. Szathmáry Zoltán 

Originally Posted by: dr. Szathmáry Zoltán 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: dr. Szathmáry Zoltán 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: dr. Szathmáry Zoltán 

Ma reggel elkezdtük mi is tesztelni a rendszert. Az első receptírás mindkét gépnél akadálymentesen elindült, a térbe is feltöltődött. Utána azonban a feltöltésnél piros gömb, mögötte a kinyomtatott darabszámok, de a receptre nem került rá az EESZT kód. (Hol hibázunk?)

Szép napot Doktor Úr!

Sehol nem hibáznak ! Megpróbáljuk kideríteni miért így működik ha van egy kis ideje! 2 gép , orvos-nővér minihálózat ha jól tudom ? Hogy léptek be a két gépen?

Valóban ez a felállás. Közben hibaüzenetet is találtam. [ HIBA: SAML jegy ellenőrzés (wst: Invakid Request- The request was invalid or malformated)]

És hogy léptek be az egyes gépeken?

Bocs erre lemaradt a válasz: Mindkét gépen az én, vagyis az orvos személyi igazolványával.

Most mindent kikapcsolunk, és újraindítjuk a rendszert.

Újraindítás után sikertelen ESZIG inicializáció üzenet jelenik meg.

Tisztelt Infomix!

Hasonló problémánk van nekünk is. Minden jól indult de pirosra vált a recept felküldésnél és leírja hogy a felhasználó belépést megtagadva. !

Ixnet -t használok hálózatban.

Üdv.

Dr. Ghanem Niyaz

Záhony

Most nézzük távolival Szathmári doktor Úrnál, egy kis türelmet kérünk! reméljük sikerül megtalálnunk mi okozza a jelenséget.

Dr. Svéda Melinda
Tuesday, October 24, 2017 1:16:23 PM
Nálunk a következő a probléma:

Megkaptuk a műszaki csatlakozást jóváhagyó e-mailt, beállításokat megcsináltuk a programban, majd a „nem fut az ETÉR kommunikációs program” üzenetet kaptuk. Ezután kaptunk egy leírást Önöktől a kommunikációs program indításához. Ezt követően az ixdoki elinduláskor a következőt írja "Az EESZT segéd komponens regisztrációja sikertelen!" majd egy újabb hibaüzenet jelenik meg: "Unknown member POEESZT". Mit rontottunk el, hol lehet a probléma?

Köszönettel: Dr. Svéda Melinda

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, October 24, 2017 1:20:42 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Dr.Ghanem Niyaz 

Originally Posted by: dr. Szathmáry Zoltán 

Originally Posted by: dr. Szathmáry Zoltán 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: dr. Szathmáry Zoltán 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: dr. Szathmáry Zoltán 

Ma reggel elkezdtük mi is tesztelni a rendszert. Az első receptírás mindkét gépnél akadálymentesen elindült, a térbe is feltöltődött. Utána azonban a feltöltésnél piros gömb, mögötte a kinyomtatott darabszámok, de a receptre nem került rá az EESZT kód. (Hol hibázunk?)

Szép napot Doktor Úr!

Sehol nem hibáznak ! Megpróbáljuk kideríteni miért így működik ha van egy kis ideje! 2 gép , orvos-nővér minihálózat ha jól tudom ? Hogy léptek be a két gépen?

Valóban ez a felállás. Közben hibaüzenetet is találtam. [ HIBA: SAML jegy ellenőrzés (wst: Invakid Request- The request was invalid or malformated)]

És hogy léptek be az egyes gépeken?

Bocs erre lemaradt a válasz: Mindkét gépen az én, vagyis az orvos személyi igazolványával.

Most mindent kikapcsolunk, és újraindítjuk a rendszert.

Újraindítás után sikertelen ESZIG inicializáció üzenet jelenik meg.

Tisztelt Infomix!

Hasonló problémánk van nekünk is. Minden jól indult de pirosra vált a recept felküldésnél és leírja hogy a felhasználó belépést megtagadva. !

Ixnet -t használok hálózatban.

Üdv.

Dr. Ghanem Niyaz

Záhony

Most nézzük távolival Szathmári doktor Úrnál, egy kis türelmet kérünk! reméljük sikerül megtalálnunk mi okozza a jelenséget.

Melyik Ixnet verzión áll Doktor Úr? 2.58.1 kellene - meg tudja nézni? Ha még nem váltott, akkor frissíteni kellene 2.58.1.-re, s úgy megpróbálni ! Köszönöm szépen!

Dr.Ghanem Niyaz
Tuesday, October 24, 2017 1:37:58 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Dr.Ghanem Niyaz 

Originally Posted by: dr. Szathmáry Zoltán 

Originally Posted by: dr. Szathmáry Zoltán 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: dr. Szathmáry Zoltán 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: dr. Szathmáry Zoltán 

Ma reggel elkezdtük mi is tesztelni a rendszert. Az első receptírás mindkét gépnél akadálymentesen elindült, a térbe is feltöltődött. Utána azonban a feltöltésnél piros gömb, mögötte a kinyomtatott darabszámok, de a receptre nem került rá az EESZT kód. (Hol hibázunk?)

Szép napot Doktor Úr!

Sehol nem hibáznak ! Megpróbáljuk kideríteni miért így működik ha van egy kis ideje! 2 gép , orvos-nővér minihálózat ha jól tudom ? Hogy léptek be a két gépen?

Valóban ez a felállás. Közben hibaüzenetet is találtam. [ HIBA: SAML jegy ellenőrzés (wst: Invakid Request- The request was invalid or malformated)]

És hogy léptek be az egyes gépeken?

Bocs erre lemaradt a válasz: Mindkét gépen az én, vagyis az orvos személyi igazolványával.

Most mindent kikapcsolunk, és újraindítjuk a rendszert.

Újraindítás után sikertelen ESZIG inicializáció üzenet jelenik meg.

Tisztelt Infomix!

Hasonló problémánk van nekünk is. Minden jól indult de pirosra vált a recept felküldésnél és leírja hogy a felhasználó belépést megtagadva. !

Ixnet -t használok hálózatban.

Üdv.

Dr. Ghanem Niyaz

Záhony

Most nézzük távolival Szathmári doktor Úrnál, egy kis türelmet kérünk! reméljük sikerül megtalálnunk mi okozza a jelenséget.

Melyik Ixnet verzión áll Doktor Úr? 2.58.1 kellene - meg tudja nézni? Ha még nem váltott, akkor frissíteni kellene 2.58.1.-re, s úgy megpróbálni ! Köszönöm szépen!

Igen 2.58.1 verzió van

Dr.Ghanem Niyaz
Tuesday, October 24, 2017 2:07:03 PM
Originally Posted by: Dr.Ghanem Niyaz 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Dr.Ghanem Niyaz 

Originally Posted by: dr. Szathmáry Zoltán 

Originally Posted by: dr. Szathmáry Zoltán 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: dr. Szathmáry Zoltán 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: dr. Szathmáry Zoltán 

Ma reggel elkezdtük mi is tesztelni a rendszert. Az első receptírás mindkét gépnél akadálymentesen elindült, a térbe is feltöltődött. Utána azonban a feltöltésnél piros gömb, mögötte a kinyomtatott darabszámok, de a receptre nem került rá az EESZT kód. (Hol hibázunk?)

Szép napot Doktor Úr!

Sehol nem hibáznak ! Megpróbáljuk kideríteni miért így működik ha van egy kis ideje! 2 gép , orvos-nővér minihálózat ha jól tudom ? Hogy léptek be a két gépen?

Valóban ez a felállás. Közben hibaüzenetet is találtam. [ HIBA: SAML jegy ellenőrzés (wst: Invakid Request- The request was invalid or malformated)]

És hogy léptek be az egyes gépeken?

Bocs erre lemaradt a válasz: Mindkét gépen az én, vagyis az orvos személyi igazolványával.

Most mindent kikapcsolunk, és újraindítjuk a rendszert.

Újraindítás után sikertelen ESZIG inicializáció üzenet jelenik meg.

Tisztelt Infomix!

Hasonló problémánk van nekünk is. Minden jól indult de pirosra vált a recept felküldésnél és leírja hogy a felhasználó belépést megtagadva. !

Ixnet -t használok hálózatban.

Üdv.

Dr. Ghanem Niyaz

Záhony

Most nézzük távolival Szathmári doktor Úrnál, egy kis türelmet kérünk! reméljük sikerül megtalálnunk mi okozza a jelenséget.

Melyik Ixnet verzión áll Doktor Úr? 2.58.1 kellene - meg tudja nézni? Ha még nem váltott, akkor frissíteni kellene 2.58.1.-re, s úgy megpróbálni ! Köszönöm szépen!

Igen 2.58.1 verzió van

Rendben lett, az OTH9 számot kellett javítani és működik.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, October 24, 2017 2:44:29 PM
Originally Posted by: Dr. Svéda Melinda 

Nálunk a következő a probléma:

Megkaptuk a műszaki csatlakozást jóváhagyó e-mailt, beállításokat megcsináltuk a programban, majd a „nem fut az ETÉR kommunikációs program” üzenetet kaptuk. Ezután kaptunk egy leírást Önöktől a kommunikációs program indításához. Ezt követően az ixdoki elinduláskor a következőt írja "Az EESZT segéd komponens regisztrációja sikertelen!" majd egy újabb hibaüzenet jelenik meg: "Unknown member POEESZT". Mit rontottunk el, hol lehet a probléma?

Köszönettel: Dr. Svéda Melinda

Kedves Doktornő,

Megpróbálok segíteni, remélem sikerül is. Ha most gép közelben van, kérem lépjen be az Ixintéző-be, jobb oldalon fent a képernyőn talál egy "zár" ikont, ami ha minden igaz, akkor zöld színű. Kérem nyomjon rá az egérrel - ekkor zárolódik, s piros színű lesz. Lépjen ki az Ixintézőből, majd indítsa el az ETÉR programot, majd amikor rövid idő után az ETÉR ikonja zöldre vált (jelzi, hogy fut a program), akkor indulhat a szokásos visualIxdoki. Megpróbálná, hogy ezek után sikerül???

Molnár Valéria
Tuesday, October 24, 2017 3:18:51 PM
Szintén zenész...

"Nem fut a ETÉR kommunikációs program"

Kérek szépen segítséget!

Köszönettel:

Molnár Valéria

Varga Sándor
Tuesday, October 24, 2017 3:24:08 PM
Originally Posted by: Molnár Valéria 

Szintén zenész...

"Nem fut a ETÉR kommunikációs program"

Kérek szépen segítséget!

Köszönettel:

Molnár Valéria

Kedves Molnár Valéria,

A meglévő email címre elküldtem, remélem megérkezett, és sikerül beállítani. Kérem írja meg, ha sikerült. Illetve azt is, ha valamiért nem menne. Drukkolok, hogy önnek is sikerüljön


Varga Sándor
Dr. Zentai Ágota
Tuesday, October 24, 2017 3:32:08 PM
Kedves Infomix!

Nálam sem fut a ETÉR kommunikációs program.

Kérek szépen egy leírást!

Köszönettel:

Dr. Zentai Ágota

Molnár Valéria
Tuesday, October 24, 2017 3:36:36 PM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Molnár Valéria 

Szintén zenész...

"Nem fut a ETÉR kommunikációs program"

Kérek szépen segítséget!

Köszönettel:

Molnár Valéria

Kedves Molnár Valéria,

A meglévő email címre elküldtem, remélem megérkezett, és sikerül beállítani. Kérem írja meg, ha sikerült. Illetve azt is, ha valamiért nem menne. Drukkolok, hogy önnek is sikerüljön

Ez gyors volt, és sikerült...

Köszönöm szépen 🙂

Varga Sándor
Tuesday, October 24, 2017 3:52:47 PM
Originally Posted by: Dr. Zentai Ágota 

Kedves Infomix!

Nálam sem fut a ETÉR kommunikációs program.

Kérek szépen egy leírást!

Köszönettel:

Dr. Zentai Ágota

Kedves doktornő,

Önnek is elküldtem. Bízom benne, hogy sikerül beállítani és használni.


Varga Sándor
Dr. Svéda Melinda
Tuesday, October 24, 2017 4:16:22 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Dr. Svéda Melinda 

Nálunk a következő a probléma:

Megkaptuk a műszaki csatlakozást jóváhagyó e-mailt, beállításokat megcsináltuk a programban, majd a „nem fut az ETÉR kommunikációs program” üzenetet kaptuk. Ezután kaptunk egy leírást Önöktől a kommunikációs program indításához. Ezt követően az ixdoki elinduláskor a következőt írja "Az EESZT segéd komponens regisztrációja sikertelen!" majd egy újabb hibaüzenet jelenik meg: "Unknown member POEESZT". Mit rontottunk el, hol lehet a probléma?

Köszönettel: Dr. Svéda Melinda

Kedves Doktornő,

Megpróbálok segíteni, remélem sikerül is. Ha most gép közelben van, kérem lépjen be az Ixintéző-be, jobb oldalon fent a képernyőn talál egy "zár" ikont, ami ha minden igaz, akkor zöld színű. Kérem nyomjon rá az egérrel - ekkor zárolódik, s piros színű lesz. Lépjen ki az Ixintézőből, majd indítsa el az ETÉR programot, majd amikor rövid idő után az ETÉR ikonja zöldre vált (jelzi, hogy fut a program), akkor indulhat a szokásos visualIxdoki. Megpróbálná, hogy ezek után sikerül???

Megpróbáltam a leírtakat, de a hiba továbbra is fennáll. Mit tudnánk még megpróbálni?

Köszönettel: Dr. Svéda Melinda

Users browsing this topic