hegelydr
Thursday, October 26, 2017 9:29:43 AM
Originally Posted by: Papp Attila 

Tisztelt Felhasználóink!

A leírást a következő linken keresztül tudják letölteni: ETÉR program beállítása és indítása 

Köszönjük!

Szicsek Judit
Thursday, October 26, 2017 9:52:16 AM
ETÉR probléma megoldva. Jelenleg a Manuális indításra kattintva Az EESZT segéd komponens regisztrációja sikertelen üzenetet kapom. Mi a teendő?

Dr Rétei Ágnes
Thursday, October 26, 2017 9:52:37 AM
VMátrix beállításban a nővérnél (adminisztrátor) lekérdezésben ez jelenik meg: "Szervezeti egység (szervezeti egység nélkül, mert nem volt érvényes választás)"

Eü. asszisztens beállítás jó, Szolgáltató jó. Orvosnál minden jó.

Az orvos személyijével be tudunk lépni a ETÉR-be, itt tudunk receptet nyomtatni, de a nyomtatás után nem lép vissza a napi tev-be.

Nővér eszig-gel nem tudunk belépni az ETÉR-be.

Mit csináljunk?

Dr.Rozs Andrea
Thursday, October 26, 2017 10:11:40 AM
Tisztelt Infomix!

Sikeres műszaki csatlakozás,fut az eTÉR,de nem olvassa be az e-személyit.

Tegnap még beolvasta.Az ágazati portál belépésnél működik.

Varga Sándor
Thursday, October 26, 2017 10:14:10 AM
Originally Posted by: Casus 

VMátrix beállításban a nővérnél (adminisztrátor) lekérdezésben ez jelenik meg: "Szervezeti egység (szervezeti egység nélkül, mert nem volt érvényes választás)"

Eü. asszisztens beállítás jó, Szolgáltató jó. Orvosnál minden jó.

Az orvos személyijével be tudunk lépni a ETÉR-be, itt tudunk receptet nyomtatni, de a nyomtatás után nem lép vissza a napi tev-be.

Nővér eszig-gel nem tudunk belépni az ETÉR-be.

Mit csináljunk?

A nyomtatás végén a receptíráson kell egy mégsemet nyomni.

Egyenlőre azt javasoljuk használják normál orvos belépéssel a programot.

A nővér belépéssel kapcsolatban azt kérem várja meg a hó végi nagy verzióváltást, abban talál majd leírást, ami segít a beállításban és a belépésben is.


Varga Sándor
Dr Rétei Ágnes
Thursday, October 26, 2017 10:15:54 AM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Casus 

VMátrix beállításban a nővérnél (adminisztrátor) lekérdezésben ez jelenik meg: "Szervezeti egység (szervezeti egység nélkül, mert nem volt érvényes választás)"

Eü. asszisztens beállítás jó, Szolgáltató jó. Orvosnál minden jó.

Az orvos személyijével be tudunk lépni a ETÉR-be, itt tudunk receptet nyomtatni, de a nyomtatás után nem lép vissza a napi tev-be.

Nővér eszig-gel nem tudunk belépni az ETÉR-be.

Mit csináljunk?

A nyomtatás végén a receptíráson kell egy mégsemet nyomni.

Egyenlőre azt javasoljuk használják normál orvos belépéssel a programot.

A nővér belépéssel kapcsolatban azt kérem várja meg a hó végi nagy verzióváltást, abban talál majd leírást, ami segít a beállításban és a belépésben is.

KÖSZÖNJÜK SZÉPEN!

Varga Sándor
Thursday, October 26, 2017 10:25:59 AM
Originally Posted by: Szicsek Judit 

ETÉR probléma megoldva. Jelenleg a Manuális indításra kattintva Az EESZT segéd komponens regisztrációja sikertelen üzenetet kapom. Mi a teendő?

Kedves doktornő,

Ennek több oka is lehet sajnos. Amit ön is le tud ellenőrizni, az az, hogy a leírás szerint rendszergazdaként indul-e az ETÉR program.


Varga Sándor
Varga Sándor
Thursday, October 26, 2017 10:31:32 AM
Originally Posted by: Dr.Rozs Andrea 

Tisztelt Infomix!

Sikeres műszaki csatlakozás,fut az eTÉR,de nem olvassa be az e-személyit.

Tegnap még beolvasta.Az ágazati portál belépésnél működik.

Kedves doktornő,

Kérem próbálja meg a következőket:

Lépjen ki a visualból.

Kattintson a futó etér ikonra az egér bal gombjával, majd a megjelenő bezárásra.

Indítsa el az Ixintézőt, lépjen be, és a lakatot állítsa át pirosra.

Lépjen ki az Ixintézőből, indítsa el az ETÉR ikont.

Várja meg, amíg az ikon színe megváltozik, vagyis teljes funkcióval működik.

Ezt köveetően indítsa el a visualt.

Remélem ez megoldja a problémát


Varga Sándor
Szicsek Judit
Thursday, October 26, 2017 10:32:52 AM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Szicsek Judit 

ETÉR probléma megoldva. Jelenleg a Manuális indításra kattintva Az EESZT segéd komponens regisztrációja sikertelen üzenetet kapom. Mi a teendő?

Kedves doktornő,

Ennek több oka is lehet sajnos. Amit ön is le tud ellenőrizni, az az, hogy a leírás szerint rendszergazdaként indul-e az ETÉR program.

Ezt ellenőriztem és igen.

Dr. Szántó
Thursday, October 26, 2017 10:45:51 AM
Tisztelet Infomix!

Visualkomm.exe etér rendszergazdaként indítva.

Hibaüzenet: "Az EESZT segédkomponens regisztrációja sikertelen"

Intézőben lakat lezárva,így is ezt a hibaüzenetet kapjuk. :(

majd "OK" ra kattintva ----> Unknown member POEESZT hiba.

ASP.NET.4.0 keretrendszerünk van,mert XP-t használunk.

(tehát a 4.5 , 4.6 , 4.7 alkalmazása nem lehetséges...)

Lehet,hogy az XP miatt nem indul?

Köszönöm válaszukat!

Varga Sándor
Thursday, October 26, 2017 10:59:38 AM
Originally Posted by: Dr. Szántó 

Tisztelet Infomix!

Visualkomm.exe etér rendszergazdaként indítva.

Hibaüzenet: "Az EESZT segédkomponens regisztrációja sikertelen"

Intézőben lakat lezárva,így is ezt a hibaüzenetet kapjuk. :(

majd "OK" ra kattintva ----> Unknown member POEESZT hiba.

ASP.NET.4.0 keretrendszerünk van,mert XP-t használunk.

(tehát a 4.5 , 4.6 , 4.7 alkalmazása nem lehetséges...)

Lehet,hogy az XP miatt nem indul?

Köszönöm válaszukat!

Kedves doktorúr,

Igen ez lehet az oka. A kollégáim keresni fogják önt, mert ott ahol csak windows XP operációs rendszerű gépen használják a programot további teendők vannak.

Az XP az ön által leírt feltételek esetén sem tud megfelelő biztonságos csatlakozást létesíteni az EESZT-vel.


Varga Sándor
Varga Sándor
Thursday, October 26, 2017 11:02:18 AM
Originally Posted by: Szicsek Judit 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Szicsek Judit 

ETÉR probléma megoldva. Jelenleg a Manuális indításra kattintva Az EESZT segéd komponens regisztrációja sikertelen üzenetet kapom. Mi a teendő?

Kedves doktornő,

Ennek több oka is lehet sajnos. Amit ön is le tud ellenőrizni, az az, hogy a leírás szerint rendszergazdaként indul-e az ETÉR program.

Ezt ellenőriztem és igen.

Akkor itt jön a nehezebb része, ez már függ a gépen futó operációs rendszertől. Amelyik gépen futtatni szeretné az ETÉR-t, ott milyen windows-t használnak? 7, 8, 8.1 esetleg 10?


Varga Sándor
Szicsek Judit
Thursday, October 26, 2017 11:05:36 AM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Szicsek Judit 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Szicsek Judit 

ETÉR probléma megoldva. Jelenleg a Manuális indításra kattintva Az EESZT segéd komponens regisztrációja sikertelen üzenetet kapom. Mi a teendő?

Kedves doktornő,

Ennek több oka is lehet sajnos. Amit ön is le tud ellenőrizni, az az, hogy a leírás szerint rendszergazdaként indul-e az ETÉR program.

Ezt ellenőriztem és igen.

Akkor itt jön a nehezebb része, ez már függ a gépen futó operációs rendszertől. Amelyik gépen futtatni szeretné az ETÉR-t, ott milyen windows-t használnak? 7, 8, 8.1 esetleg 10?

W10

Dr. Szántó
Thursday, October 26, 2017 11:07:55 AM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Dr. Szántó 

Tisztelet Infomix!

Visualkomm.exe etér rendszergazdaként indítva.

Hibaüzenet: "Az EESZT segédkomponens regisztrációja sikertelen"

Intézőben lakat lezárva,így is ezt a hibaüzenetet kapjuk. :(

majd "OK" ra kattintva ----> Unknown member POEESZT hiba.

ASP.NET.4.0 keretrendszerünk van,mert XP-t használunk.

(tehát a 4.5 , 4.6 , 4.7 alkalmazása nem lehetséges...)

Lehet,hogy az XP miatt nem indul?

Köszönöm válaszukat!

Kedves doktorúr,

Igen ez lehet az oka. A kollégáim keresni fogják önt, mert ott ahol csak windows XP operációs rendszerű gépen használják a programot további teendők vannak.

Az XP az ön által leírt feltételek esetén sem tud megfelelő biztonságos csatlakozást létesíteni az EESZT-vel.

Nagyon szépen köszönjük! :)

e-mail: szantok111@gmail.com

dr.Kovács József
Thursday, October 26, 2017 11:18:09 AM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Casus 

VMátrix beállításban a nővérnél (adminisztrátor) lekérdezésben ez jelenik meg: "Szervezeti egység (szervezeti egység nélkül, mert nem volt érvényes választás)"

Eü. asszisztens beállítás jó, Szolgáltató jó. Orvosnál minden jó.

Az orvos személyijével be tudunk lépni a ETÉR-be, itt tudunk receptet nyomtatni, de a nyomtatás után nem lép vissza a napi tev-be.

Nővér eszig-gel nem tudunk belépni az ETÉR-be.

Mit csináljunk?

A nyomtatás végén a receptíráson kell egy mégsemet nyomni.

Egyenlőre azt javasoljuk használják normál orvos belépéssel a programot.

A nővér belépéssel kapcsolatban azt kérem várja meg a hó végi nagy verzióváltást, abban talál majd leírást, ami segít a beállításban és a belépésben is.

A mégsem megnyomása receptnyomtatás közben hibát okoz. Meg kell várni, amig az e-recept nyomtatás befejeződik. Közben lehet másik akciót indítani (én ezt tapasztaltam).

Másik: ma reggel volt egy kék-halál az egyik gépemen, amennyira értettem az angol szöveget egy új csatlakoztatott hardvert okozhatta (e-szig olvasó?).


dr.Kovács József
Papp Tivadar
Thursday, October 26, 2017 12:42:37 PM
"Nem fut a ETÉR kommunikációs program" üzenet jelenik meg miután a manuális indításra kattintok.

Találkozott már valaki ezzel?

dr.Kovács József
Thursday, October 26, 2017 1:12:35 PM
Kb. 10 perce várunk az e-recept nyomtatására. A mégsem gombra közli a program, hogy az EESZT listában van várakozó recept. A napi ellátást nem engedi bezárni. Hogyan lépjek ki?

Két beteg is nyitva van.


dr.Kovács József
Hajnalné
Thursday, October 26, 2017 1:13:19 PM
Originally Posted by: Hajnalné 

Originally Posted by: FMilan 

Originally Posted by: Hajnalné 

Originally Posted by: Hajnalné 

Ixnet program. Minden beállítva. Kéri a személyit, majd ez a hiba üzenet jelenik meg: Sikertelen eszig kapcsolódás (ismeretlen hiba). Kliens kikapcsolva, újraindítva. OTH ellenőrizve. Vmatrix beállítva. Akkor is ez jelenik meg. Lassan szeretném a gépet kihajítani az ablakon.[azta] [zavar]

És erre valami megoldás?

Esetleg próbálják meg az IxnetKözpontba belépve átlépni a Karbantartás fülre, ott pedig az IxNetService résznél lesz egy piros Leállítás gomb, azt kellene megnyomni, utána az Indítás gombot megnyomva újraindítani az IxNetService szolgáltatást.

Köszönöm. Holnap megpróbálom.

Sajnos nem oldotta meg a problémát 😞 további ötlet?

Dr.Rozs Andrea
Thursday, October 26, 2017 1:34:48 PM
Köszönjük,sikerült megoldani.
lalidoki72
Thursday, October 26, 2017 1:43:12 PM
T. Infomix!

Működik nálam az ETÉR, sikeresen csatlakoztam, de minden recept felküldésénél hibát jelez: "ellátás ID kitöltése kötelező". Ez mit jelent? Mit kell beállítani, hogy ne jelezzen hibát? Visual Ixdoki 1.117.0 verz. Windows 10-en futtatva megy nálunk 2 gépen, kapcsoltan.

dr. Herczeg Lajos Karancskeszi

dr.Kovács József
Thursday, October 26, 2017 1:51:01 PM
Originally Posted by: dr.Kovács József 

Kb. 10 perce várunk az e-recept nyomtatására. A mégsem gombra közli a program, hogy az EESZT listában van várakozó recept. A napi ellátást nem engedi bezárni. Hogyan lépjek ki?

Két beteg is nyitva van.

Kiderült, hogy egy hibaüzenet ablak a windows asztalon, legalul megfogta az egészet. Leokézva elindult.


dr.Kovács József
dr.Kovács József
Thursday, October 26, 2017 1:52:09 PM
A beutalók milyen rendszer alapján kerülnek az Etérbe? Van amelyik elmegy, van amelyik nem.
dr.Kovács József
Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, October 26, 2017 2:15:41 PM
Originally Posted by: dr.Kovács József 

A beutalók milyen rendszer alapján kerülnek az Etérbe? Van amelyik elmegy, van amelyik nem.

Szép napot,

A háziorvos a beutalás helyét kötelező jelleggel az OEP által megadott listából választja ki. Az EESZT az Intézményeket az OTH kódjuk alapján azonosítja. Ott ahol a párosítás elvégezhető, ott elfogadja a tér, ahol még nincs meg ott nem tudja fogadni. Ahogy egyre többen fognak csatlakozni, egyre több helyre tud majd elektronikusan is beutalni.

Hajnalné
Thursday, October 26, 2017 2:19:13 PM
Originally Posted by: Hajnalné 

Originally Posted by: Hajnalné 

Originally Posted by: FMilan 

Originally Posted by: Hajnalné 

Originally Posted by: Hajnalné 

Ixnet program. Minden beállítva. Kéri a személyit, majd ez a hiba üzenet jelenik meg: Sikertelen eszig kapcsolódás (ismeretlen hiba). Kliens kikapcsolva, újraindítva. OTH ellenőrizve. Vmatrix beállítva. Akkor is ez jelenik meg. Lassan szeretném a gépet kihajítani az ablakon.[azta] [zavar]

És erre valami megoldás?

Esetleg próbálják meg az IxnetKözpontba belépve átlépni a Karbantartás fülre, ott pedig az IxNetService résznél lesz egy piros Leállítás gomb, azt kellene megnyomni, utána az Indítás gombot megnyomva újraindítani az IxNetService szolgáltatást.

Köszönöm. Holnap megpróbálom.

Sajnos nem oldotta meg a problémát 😞 további ötlet?

Ez a pontos üzenet:

HIBA:eSZIG adatok lekérdezése (The underlying connection was closed: An unexpected error occured ona send)

novogradecz
Thursday, October 26, 2017 2:20:10 PM
Originally Posted by: Papp Attila 

Tisztelt Felhasználóink!

A leírást a következő linken keresztül tudják letölteni: ETÉR program beállítása és indítása 

Köszönöm szépen én is!

Sajnos nálam nem oldja meg a problémát. Eleve el sem akar indulni. Feltételezem, hogy az előjegyzési rendszer kommunkiációs rendszerével akad össze. Ha a webIx-et kilövöm jobb oldalon a tálcán, el tudom indítani, de sorozatos leállíthatatlan hibaüzenetekkel jelez csak vissza, amiből csak "Mégsem" nyomásával tudok kilépni.

Üdv: Csaba

Varga Sándor
Thursday, October 26, 2017 2:23:22 PM
Kedves felhasználóink,

Köszönjük a türelmet! Sikeresen leteszteltük az ígért visual Ixdoki köztes frissítést (1.117.1 ), ami felkerült most a portálra.

Az EESZT-t érintő fejlesztések közül fontos változás a receptírás módosítása és az eSziges belépés változtatása.

A receptírásnál a tesztelés alapján sikerült a "tömeges" receptírásnál a nyomtatáson jelentősen gyorsítanunk.

Az eSziges bejelentkezés folyamatát finomítottuk a visszajelzések, tapasztalatok alapján.

A visual Ixügyeletet használóknál az ambuláns lap (EHR) feltöltéskor előforuló visualos hibaüzenet okát javítottuk.

Kérjük aki teheti frissítse a rendszerét. Várjuk a tapasztalatokat is, milyen változást tapasztalnak a bejelentkezéskor, illetve a receptíráskor.


Varga Sándor
Varga Sándor
Thursday, October 26, 2017 2:33:56 PM
Originally Posted by: Hajnalné 

Ixnet program. Minden beállítva. Kéri a személyit, majd ez a hiba üzenet jelenik meg: Sikertelen eszig kapcsolódás (ismeretlen hiba). Kliens kikapcsolva, újraindítva. OTH ellenőrizve. Vmatrix beállítva. Akkor is ez jelenik meg. Lassan szeretném a gépet kihajítani az ablakon.[azta] [zavar]

Az is lehet a probléma oka, hogy az eSzemélyi kliens telepítésekor futó vírusirtó program nem tette lehetővé a teljes telepítést. Habár látszólag minden rendben van, de a program hibásan, hiányosan települt.

Ilyenkor azt lehet tenni, hogy eltávolítja az olvasó kliens szoftverét (vezérlőpult - programok és szolgáltatások / telepített programok).

Kikapcsolja a vírusirtót.

Telepíti a kártyaolvasó szoftverét.

Visszakapcsolja a vírusirtót.


Varga Sándor
Varga Sándor
Thursday, October 26, 2017 2:40:02 PM
Originally Posted by: lalidoki72 

T. Infomix!

Működik nálam az ETÉR, sikeresen csatlakoztam, de minden recept felküldésénél hibát jelez: "ellátás ID kitöltése kötelező". Ez mit jelent? Mit kell beállítani, hogy ne jelezzen hibát? Visual Ixdoki 1.117.0 verz. Windows 10-en futtatva megy nálunk 2 gépen, kapcsoltan.

dr. Herczeg Lajos Karancskeszi

Kedves doktorúr,

Ahhoz hogy közelebb jussunk a megoldáshoz szeretném megkérni egy apróságra.

Amikor elindít egy ellátást, akkor egy "KAT" bejegyzést küldünk be a térbe. Kérem azt ellenőrizze, hogy a KAT bejegyzés beküldése megtörténik-e, és hogy a beküldést követően az OK KAT bejegyzés küldés üzenet megjelenik-e?

előre is köszönöm.


Varga Sándor
Varga Sándor
Thursday, October 26, 2017 2:44:44 PM
Originally Posted by: Szicsek Judit 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Szicsek Judit 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Szicsek Judit 

ETÉR probléma megoldva. Jelenleg a Manuális indításra kattintva Az EESZT segéd komponens regisztrációja sikertelen üzenetet kapom. Mi a teendő?

Kedves doktornő,

Ennek több oka is lehet sajnos. Amit ön is le tud ellenőrizni, az az, hogy a leírás szerint rendszergazdaként indul-e az ETÉR program.

Ezt ellenőriztem és igen.

Akkor itt jön a nehezebb része, ez már függ a gépen futó operációs rendszertől. Amelyik gépen futtatni szeretné az ETÉR-t, ott milyen windows-t használnak? 7, 8, 8.1 esetleg 10?

W10

Akkor valószínűleg mégsem rendszergazdaként fut, csak "úgy tűnik". A gépet windows-al együtt vette, vagy azt külön telepítette valaki?


Varga Sándor
Varga Sándor
Thursday, October 26, 2017 2:47:07 PM
Originally Posted by: novogradecz 

Originally Posted by: Papp Attila 

Tisztelt Felhasználóink!

A leírást a következő linken keresztül tudják letölteni: ETÉR program beállítása és indítása 

Köszönöm szépen én is!

Sajnos nálam nem oldja meg a problémát. Eleve el sem akar indulni. Feltételezem, hogy az előjegyzési rendszer kommunkiációs rendszerével akad össze. Ha a webIx-et kilövöm jobb oldalon a tálcán, el tudom indítani, de sorozatos leállíthatatlan hibaüzenetekkel jelez csak vissza, amiből csak "Mégsem" nyomásával tudok kilépni.

Üdv: Csaba

Kedves doktorúr,

http://www.infomix.hu/IxPortal/forum/yaf_postsm13130_EESZT---altalanos-kerdesek.aspx#post13130 

Ha a probléma ezt követően is megmarad, akkor kérem emailben küldje el nekünk a hibaüzenetet, vagy azt a képernyőképet, amin látszik a hiba.

köszönöm


Varga Sándor
Users browsing this topic