MolnárP
Monday, October 30, 2017 5:48:02 PM
Originally Posted by: Dr Fülöp Erika 

Segítséget kérek! Nekem is az ETÉR kommunikációs programmal van bajom. A korábbiakban leírt utasításokat próbáltam követni, de nem jutottam semmire. Ill. nem tudom, mi az oka, hogy bár feltelepítettem a Microsoft .NET Framework 4.6.2-t, a progremok közt szerepel is, a Win-szolgáltatások be-kikapcsolásánál a 3.5.1 versiot kínálja csak fel.

Az sem értem, hogy a CyberJack olvasó mért ír ki hol hibátlan tesztet, hol bizonyos hibákat.

Továbbá tegnap még felkínálta a programunk a manuális beállításnál az e-személyi regisztrációt,még ma reggeli indulás előtt is,báe nem lehetett regisztrálni, vsak fogott az ikon, most már csak azt írja , hogy nem fut az ETÉR kommunkiciós program. SOS, mert még sehol sem vagyok!!

Válasz:#565 Hozzászólás

Varga Sándor
Monday, October 30, 2017 5:52:58 PM
Originally Posted by: Dr. Svéda Melinda 

Originally Posted by: Dr. Svéda Melinda 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Dr. Svéda Melinda 

Nálunk is ugyan ez a probléma!(Egyébként receptet feltölti, nyomtatja kóddal) A praxis OTH6 kódja: 505093 OTH9: 150095001

Köszönettel: Dr. Svéda Melinda

Kedves doktornő,

Az antsz.hu/euszolg oldal szerint az ön által megadott OTH6 kódhoz a 001035850 OTH9 kód tartozik. Kérem módosítsa és próbálja ki azzal.

Rendben. Holnap megpróbáljuk. Köszönöm!

Átírtuk az Ön által küldött 9 jegyű kódra, de akkor már a receptet sem küldi el és nem is nyomtatja, valamint hibaként az "indító felhasználó belépése megtagadva" üzenet jelenik meg.Amennyiben visszaírom az általunk használt 9 jegyű (ANTSZ) kódra, akkor feltölti a receptet és nyomtatja is vonalkóddal, de az ellátást nem tudja feltölteni (Ez az osztály ezt az eseményt nem küldheti be!) Hol keressük a hibát?

Köszönettel: Dr. Svéda Melinda

Az új vonalkód a térbe feltöltött vények esetén a recept tartalmában kell megjelenjen, közvetlenül a felírt gyógyszer neve felett. Ettől független a recept alján található, eddig is nyomtatott úgynevezett extra vonalkód. Jól értem, hogy az eredeti kódot használva mindkét vonalkód nyomtatásra kerül?


Varga Sándor
MolnárP
Monday, October 30, 2017 5:55:59 PM
Több felhasználónknak "Az EESZT segéd komponens regisztrációja sikertelen." üzenet jelenik meg. Erre válaszul az alábbi segédletet tudjuk nyújtani:

1. Nyitni kell egy parancssori ablakot, rendszergazda jogosultsággal(!).

2. Oda be kell másolni a következő sort: %SystemRoot%\Microsoft.NET\Framework\v4.0.30319\regasm.exe C:\VISUALIX\infomIx.Segéd.dll

3. Majd a sorra nyomjunk egy ENTER-t.

A fenti három lépés után "A típusok regisztrálása sikeresen befejeződött" üzenet jelzi a sikeres regisztrációt.

MolnárP
Monday, October 30, 2017 5:58:49 PM
Originally Posted by: esztidoki 

Tisztelt Infomix!

Sajnos már kétszer kértem segítséget, nem kaptam választ. Próbáltam a többi hozzászólásból kiokosodni a problémáamt, de egyenlőre mégis ott tartunk, hogy mindent feltelepítettem, amit kellett, amiket itt is olvastam, és mégsem tudunk belépni, nem működik a program. Hibaüzenet a régi, hogy "Az EESZT segéd komponens regisztrációja sikertelen." Kérem segítségüket, mert távelérést sem kaptam, és egyenlőre ott tartunk, hogy 1-én biztos, hogy nem tudunk elindulni a programmal. Mi még egy receptet nem nyomtattunk ki, még seholsem tartunk sajnos.

Válasz:#573 Hozzászólás

MolnárP
Monday, October 30, 2017 5:59:21 PM
Originally Posted by: hegelydr 

Originally Posted by: esztidoki 

Tisztelt Infomix!

Sajnos már kétszer kértem segítséget, nem kaptam választ. Próbáltam a többi hozzászólásból kiokosodni a problémáamt, de egyenlőre mégis ott tartunk, hogy mindent feltelepítettem, amit kellett, amiket itt is olvastam, és mégsem tudunk belépni, nem működik a program. Hibaüzenet a régi, hogy "Az EESZT segéd komponens regisztrációja sikertelen." Kérem segítségüket, mert távelérést sem kaptam, és egyenlőre ott tartunk, hogy 1-én biztos, hogy nem tudunk elindulni a programmal. Mi még egy receptet nem nyomtattunk ki, még seholsem tartunk sajnos.

Nekem is ez a hibaüzenet jön, majd ha leokézom, akkor ez: "hiba fordult elő a program működésében: unknown member POEESZT".

Minden visszaigazolást megkaptam, ágazati portálra be tudok lépni, ott is minden jónak tűnik, de mégsem működik.

Válasz:#573 Hozzászólás

MolnárP
Monday, October 30, 2017 5:59:47 PM
Originally Posted by: Papp Attila 

Originally Posted by: esztidoki 

Tisztelt Infomix!

Sajnos már kétszer kértem segítséget, nem kaptam választ. Próbáltam a többi hozzászólásból kiokosodni a problémáamt, de egyenlőre mégis ott tartunk, hogy mindent feltelepítettem, amit kellett, amiket itt is olvastam, és mégsem tudunk belépni, nem működik a program. Hibaüzenet a régi, hogy "Az EESZT segéd komponens regisztrációja sikertelen." Kérem segítségüket, mert távelérést sem kaptam, és egyenlőre ott tartunk, hogy 1-én biztos, hogy nem tudunk elindulni a programmal. Mi még egy receptet nem nyomtattunk ki, még seholsem tartunk sajnos.

Távolival sikerült beregisztálnunk a segéd komponenst, délután folytatjuk a kliens gépen beállításával.

Válasz:#573 Hozzászólás

MolnárP
Monday, October 30, 2017 6:00:04 PM
Originally Posted by: Dr.Boros Edina 

Mindent megcsináltam, de ez jelenik meg: "Az EESZT segéd komponens regisztrációja sikertelen." Visual Ix doki, Win10.

Erre kérnék megoldási javaslatot!!! (Távsegítséget is elfogadok az Infomix-től, a telefonszámom: 70/5205757. Őket elérni képtelenség, vagy foglalt, vagy nem veszik fel)

Válasz:#573 Hozzászólás

MolnárP
Monday, October 30, 2017 6:00:31 PM
Originally Posted by: Dr.Soóky 

"EESZT segéd komponens regisztrációja sikertelen ! " hibaüenet

ETÉR fut, műszaki csatlakozás sikeres

Mit kell tennem ?

Köszi

update: .NET 4.0-t felrakom hátha [felnez]

Válasz:#573 Hozzászólás

MolnárP
Monday, October 30, 2017 6:01:01 PM
Originally Posted by: Kovács I. 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Kovács I. 

Tisztelt Infomix!

Visual iX használók vagyunk. Hálózatban működő számítógépes rendszerünk van egy nővér- és egy szerver géppel.A szerver gépen a kapott leírásnak megfelelően elindítottuk az ETÉR kommunikációs programot. A szervergépen sikerül belépni és használni az EESZT-t, de a nővérgépen " Az EESZT segéd komponens regisztrációja sikertelen" hibaüzenetet kapjuk. Mindkét gép w10-et használ.

Mit tehetünk a siker érdekében?

Köszönettel: Kovács István

Kedves doktorúr,

Az ETÉR-t csak a főgépen indítják el ugye? Ha eddig nem így próbálták, akkor kérem a kliens gépen ne indítsák el, és úgy próbáljanak belépni.

A kliens gépen ellenőrizhetik még a vezérlőpultban a telepített szolgáltatásoknál a .Net framework 4-es vagy annál nagyobb verzió telepítését.

Kedves Sándor!

Köszönöm válaszát. Az ETÉR csak a főgépen fut. A ".Net Framework 4.7.01 frissítés már telepítve van a számítópépen " üzenetet kaptuk amikor telepíteni próbáltuk a programot. Továbbra is az "EESZT segéd komponens regisztrációja sikertelen" hibaüzenet érkezik a nővérgépen a program elindítása után.

Üdvözlettel: KI

Válasz:#573 Hozzászólás

MolnárP
Monday, October 30, 2017 6:02:01 PM
Originally Posted by: Szicsek Judit 

T. Infomix!

A műszaki csatlakozás összes feltétele teljesítve van, ennek ellenére még mindig az EESZT segédkomponens regisztrációja sikertelen üzenetet kapom. Én itt feladtam, kérném a segítségüket. Köszönöm.

Válasz:#573 Hozzászólás

drbardoczi
Monday, October 30, 2017 6:14:28 PM
Tisztelt Infomix!

Mindent megtettem a csatlakozás érdekében,benne voltam a pilot fázisban is.

Mint már többször elmondtam,3 rendelőben dolgozunk,az egyikben van a szerverünk,a másik kettőben kliensek.

Én magam az e-személyivel be tudok lépni,de a nővér a másik gépen már nem.

Adminisztrátorként megadtam a portálon a jogosultságot stb.

Olvastam itt a fórumot,kerestem az etér file-t az IxNetben,de nem is találom-a megadott pdf-ben pedig a

a visual verzió leírása van...Önöket,ill.területi képviselőjüket pedig hetek óta nem lehet telefonon elérni...

Mit tehetek?

Köszönettel:

dr.Bardóczi Miklós

Alsóörs,Felsőörs,Lovas

Dr. Svéda Melinda
Monday, October 30, 2017 7:13:49 PM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Dr. Svéda Melinda 

Originally Posted by: Dr. Svéda Melinda 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Dr. Svéda Melinda 

Nálunk is ugyan ez a probléma!(Egyébként receptet feltölti, nyomtatja kóddal) A praxis OTH6 kódja: 505093 OTH9: 150095001

Köszönettel: Dr. Svéda Melinda

Kedves doktornő,

Az antsz.hu/euszolg oldal szerint az ön által megadott OTH6 kódhoz a 001035850 OTH9 kód tartozik. Kérem módosítsa és próbálja ki azzal.

Rendben. Holnap megpróbáljuk. Köszönöm!

Átírtuk az Ön által küldött 9 jegyű kódra, de akkor már a receptet sem küldi el és nem is nyomtatja, valamint hibaként az "indító felhasználó belépése megtagadva" üzenet jelenik meg.Amennyiben visszaírom az általunk használt 9 jegyű (ANTSZ) kódra, akkor feltölti a receptet és nyomtatja is vonalkóddal, de az ellátást nem tudja feltölteni (Ez az osztály ezt az eseményt nem küldheti be!) Hol keressük a hibát?

Köszönettel: Dr. Svéda Melinda

Az új vonalkód a térbe feltöltött vények esetén a recept tartalmában kell megjelenjen, közvetlenül a felírt gyógyszer neve felett. Ettől független a recept alján található, eddig is nyomtatott úgynevezett extra vonalkód. Jól értem, hogy az eredeti kódot használva mindkét vonalkód nyomtatásra kerül?

Igen! Ott van a vonalkód, valamint a receptet is feltölti hibátlanul a térbe. Egyedül az ellátásnál írja hogy "Ez az osztály ezt az eseményt nem küldheti be" Köszönöm!

Zsolt50
Monday, October 30, 2017 7:36:59 PM
554-nél már kérdeztem .

VisualIx-et használunk. ETér fut. Üzeneteknél SAML OK.

Hogy lehet(ne) e-recept írásához továbblépni?

Próbálva az EESZT bármely lekérdezését az alábbi hibaüzenet:

"Hibák: Indító felhasználó belépése megtagadva"

Mi lehet ennek az oka? VMátrix?

Varga Sándor
Monday, October 30, 2017 7:40:59 PM
Originally Posted by: Zsolt50 

554-nél már kérdeztem .

VisualIx-et használunk. ETér fut. Üzeneteknél SAML OK.

Hogy lehet(ne) e-recept írásához továbblépni?

Próbálva az EESZT bármely lekérdezését az alábbi hibaüzenet:

"Hibák: Indító felhasználó belépése megtagadva"

Mi lehet ennek az oka? VMátrix?

Valószínűleg igen.

Amikor elindul az eSzig beolvasás, ott megjelenik kinek az igazolványát kéri a program O + pecsétszám.

Ennek az orvosnak kell orvos joggal rendelkeznie ebben a praxisban a Vmátrixban.


Varga Sándor
Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, October 30, 2017 7:42:06 PM
Originally Posted by: Dr. Svéda Melinda 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Dr. Svéda Melinda 

Originally Posted by: Dr. Svéda Melinda 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Dr. Svéda Melinda 

Nálunk is ugyan ez a probléma!(Egyébként receptet feltölti, nyomtatja kóddal) A praxis OTH6 kódja: 505093 OTH9: 150095001

Köszönettel: Dr. Svéda Melinda

Kedves doktornő,

Az antsz.hu/euszolg oldal szerint az ön által megadott OTH6 kódhoz a 001035850 OTH9 kód tartozik. Kérem módosítsa és próbálja ki azzal.

Rendben. Holnap megpróbáljuk. Köszönöm!

Átírtuk az Ön által küldött 9 jegyű kódra, de akkor már a receptet sem küldi el és nem is nyomtatja, valamint hibaként az "indító felhasználó belépése megtagadva" üzenet jelenik meg.Amennyiben visszaírom az általunk használt 9 jegyű (ANTSZ) kódra, akkor feltölti a receptet és nyomtatja is vonalkóddal, de az ellátást nem tudja feltölteni (Ez az osztály ezt az eseményt nem küldheti be!) Hol keressük a hibát?

Köszönettel: Dr. Svéda Melinda

Az új vonalkód a térbe feltöltött vények esetén a recept tartalmában kell megjelenjen, közvetlenül a felírt gyógyszer neve felett. Ettől független a recept alján található, eddig is nyomtatott úgynevezett extra vonalkód. Jól értem, hogy az eredeti kódot használva mindkét vonalkód nyomtatásra kerül?

Igen! Ott van a vonalkód, valamint a receptet is feltölti hibátlanul a térbe. Egyedül az ellátásnál írja hogy "Ez az osztály ezt az eseményt nem küldheti be" Köszönöm!

Kedves doktornő,

A leírtak alapján biztos, hogy az Önök által használt 9 jegyű kód a jó, csak az ANTSZ nyilvántartása hibás!

Az "Ez az osztály ezt az eseményt nem küldheti be" hibaüzenet oka, hogy a visualIxdoki programban az a szervezeti egység, amelybe bejelentkezve Ön felküldte az ellátást (eKAT), nem háziorvosi praxis típussal lett megadva. Ellenőrizze, hogy a "Rendszer/Praxis adatok karbantartása" menüpontban ehhez a praxishoz az "adatok" fülön háziorvosi praxis típust adott-e meg.

Ha ez is stimmel, nem marad más, minthogy ez az EESZT-ben van hibásan rögzítve (vmatrix karbantartásban ellenőrizheti, de megváltoztatni Ön ezt nem tudja).

Dr. Nagy Miklós
Monday, October 30, 2017 7:43:45 PM
Tisztelt Infomix!

Az infomIx visual Ixdoki 1.117.1 verzióban felhasználók vagyunk. Egy gépen futtatjuk a programot. A műszaki csatlakozás sikeresen megtörtént, mivel mindent a leírtak szerint csináltunk, viszont az visual Ixdoki programba való belépést követően egyből megjelenik egy hibaüzenet, hogy az "Nem fut a ETÉR kommunikációs program!", ez mit jelent, hogyan tudunk tovább haladni?

Válaszukat előre is köszönöm!

Varga Sándor
Monday, October 30, 2017 7:44:48 PM
Originally Posted by: drbardoczi 

Tisztelt Infomix!

Mindent megtettem a csatlakozás érdekében,benne voltam a pilot fázisban is.

Mint már többször elmondtam,3 rendelőben dolgozunk,az egyikben van a szerverünk,a másik kettőben kliensek.

Én magam az e-személyivel be tudok lépni,de a nővér a másik gépen már nem.

Adminisztrátorként megadtam a portálon a jogosultságot stb.

Olvastam itt a fórumot,kerestem az etér file-t az IxNetben,de nem is találom-a megadott pdf-ben pedig a

a visual verzió leírása van...Önöket,ill.területi képviselőjüket pedig hetek óta nem lehet telefonon elérni...

Mit tehetek?

Köszönettel:

dr.Bardóczi Miklós

Alsóörs,Felsőörs,Lovas

Kedves doktorúr,

Az Ixnetben nincs szükség az ETÉR programra. A beállításokat tartalmazó leírást a 2.57.0 verzióváltó levélben, a 2. oldaltól olvashatja. Ezt a Help - verzió információk menüpontban találja meg.

A héten esedékes 2.59.0 verzió levelében az Ixnetbe belépéssel kapcsolatban olvashatnak részletes leírást.


Varga Sándor
Varga Sándor
Monday, October 30, 2017 7:46:10 PM
Originally Posted by: Dr. Nagy Miklós 

Tisztelt Infomix!

Az infomIx visual Ixdoki 1.117.1 verzióban felhasználók vagyunk. Egy gépen futtatjuk a programot. A műszaki csatlakozás sikeresen megtörtént, mivel mindent a leírtak szerint csináltunk, viszont az visual Ixdoki programba való belépést követően egyből megjelenik egy hibaüzenet, hogy az "Nem fut a ETÉR kommunikációs program!", ez mit jelent, hogyan tudunk tovább haladni?

Válaszukat előre is köszönöm!

Innen tölthető az ETÉR leírása:

http://www.ixnet.hu/vv/ETER_beallitasa.pdf 


Varga Sándor
Zsolt50
Monday, October 30, 2017 7:51:59 PM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Zsolt50 

554-nél már kérdeztem .

VisualIx-et használunk. ETér fut. Üzeneteknél SAML OK.

Hogy lehet(ne) e-recept írásához továbblépni?

Próbálva az EESZT bármely lekérdezését az alábbi hibaüzenet:

"Hibák: Indító felhasználó belépése megtagadva"

Mi lehet ennek az oka? VMátrix?

Valószínűleg igen.

Amikor elindul az eSzig beolvasás, ott megjelenik kinek az igazolványát kéri a program O + pecsétszám.

Ennek az orvosnak kell orvos joggal rendelkeznie ebben a praxisban a Vmátrixban.

Köszönöm. A VMátrixot a legjobb tudásom szerint állítottam be, de vannak benne furcsaságok. Ez ügyben is tudna esetleg segíteni? (akkor leírom mit tapasztaltam)

Az eSzig-es orvosé a praxis, az ő személyiét használnánk, van orvos joga (bár lehet nem a megfelelő helyen).

Van egy sejtésem, hogy hasonló ok lehet mint amit Gabi az 585-ben válaszolt.

dr.Kovács József
Monday, October 30, 2017 8:08:57 PM
Originally Posted by: MolnárP 

Több felhasználónknak "Az EESZT segéd komponens regisztrációja sikertelen." üzenet jelenik meg. Erre válaszul az alábbi segédletet tudjuk nyújtani:

1. Nyitni kell egy parancssori ablakot, rendszergazda jogosultsággal(!).

2. Oda be kell másolni a következő sort: %SystemRoot%\Microsoft.NET\Framework\v4.0.30319\regasm.exe C:\VISUALIX\infomIx.Segéd.dll

3. Majd a sorra nyomjunk egy ENTER-t.

A fenti három lépés után "A típusok regisztrálása sikeresen befejeződött" üzenet jelzi a sikeres regisztrációt.

Kérem szépen azt is leírni, hogy hogyan lehet parancssori ablakot nyitni rendszergazda jogosultsággal. Ezt sokan nem tudják.


dr.Kovács József
Zsolt50
Monday, October 30, 2017 8:21:42 PM
Originally Posted by: dr.Kovács József 

Originally Posted by: MolnárP 

Több felhasználónknak "Az EESZT segéd komponens regisztrációja sikertelen." üzenet jelenik meg. Erre válaszul az alábbi segédletet tudjuk nyújtani:

1. Nyitni kell egy parancssori ablakot, rendszergazda jogosultsággal(!).

2. Oda be kell másolni a következő sort: %SystemRoot%\Microsoft.NET\Framework\v4.0.30319\regasm.exe C:\VISUALIX\infomIx.Segéd.dll

3. Majd a sorra nyomjunk egy ENTER-t.

A fenti három lépés után "A típusok regisztrálása sikeresen befejeződött" üzenet jelzi a sikeres regisztrációt.

Kérem szépen azt is leírni, hogy hogyan lehet parancssori ablakot nyitni rendszergazda jogosultsággal. Ezt sokan nem tudják.

Win10:

-Start

- begépelni CMD

- megjelenik "parancssor asztali alkalmazás" ezen jobb katt

- futtatás rendszergazdaként

Dr.Ghanem Niyaz
Monday, October 30, 2017 10:27:10 PM
Tisztelt Infomix!

A magis receptek és a különböző cseppek /D-vitamin, Cetirizin, Sinecod vagy bármi/ felírásakor az EESZT -be felmegy de nem kap vonalkódot mert az adagolás nem felel a jogszabályoknak /több mint 3 havi adag ill. szakmai indoklást kér/ és utána visszaküldi a receptet és kinyomtatja simán EESZ kód nélkül !

Mi lesz ezekkel a receptekkel ? lesz esetleg módosítás vagy így marad ?

köszönettel

Dr.Ghanem Niyaz

Záhony.

Magyar dávid
Tuesday, October 31, 2017 7:03:57 AM
Tisztelt infomix! Kérnénk egy leirást miket kell az xdokiban beállitani hogy menjen az eeszt. Eeszt oldalrol minden rendben. Etér rendben ,viszont za xdokiban semmi változás nem történt. Erről kérnénk egy részletes leirást mit kell csinálni. Botpalád háziorvosi rendelő.
Szicsek Judit
Tuesday, October 31, 2017 7:08:17 AM
Originally Posted by: Zsolt50 

Originally Posted by: dr.Kovács József 

Originally Posted by: MolnárP 

Több felhasználónknak "Az EESZT segéd komponens regisztrációja sikertelen." üzenet jelenik meg. Erre válaszul az alábbi segédletet tudjuk nyújtani:

1. Nyitni kell egy parancssori ablakot, rendszergazda jogosultsággal(!).

2. Oda be kell másolni a következő sort: %SystemRoot%\Microsoft.NET\Framework\v4.0.30319\regasm.exe C:\VISUALIX\infomIx.Segéd.dll

3. Majd a sorra nyomjunk egy ENTER-t.

A fenti három lépés után "A típusok regisztrálása sikeresen befejeződött" üzenet jelzi a sikeres regisztrációt.

Kérem szépen azt is leírni, hogy hogyan lehet parancssori ablakot nyitni rendszergazda jogosultsággal. Ezt sokan nem tudják.

Win10:

-Start

- begépelni CMD

- megjelenik "parancssor asztali alkalmazás" ezen jobb katt

- futtatás rendszergazdaként

Win7 ugyanez? Csak mert eü végzettségünk van, de informatikai nincsen...

Nov 1 . van Ünnep ellenére dolgoznék hogy el tudjak indulni Minden telepitve van mégsem sikerül a kapcsolat az e-térrel- mint ahogy sokaknak különféle hibaüzeneteket ir ki Azt igérték hogy a versióváltó megoldhatja Hiába várom a frissitést??

Varga Sándor
Tuesday, October 31, 2017 7:12:59 AM
Originally Posted by: Magyar dávid 

Tisztelt infomix! Kérnénk egy leirást miket kell az xdokiban beállitani hogy menjen az eeszt. Eeszt oldalrol minden rendben. Etér rendben ,viszont za xdokiban semmi változás nem történt. Erről kérnénk egy részletes leirást mit kell csinálni. Botpalád háziorvosi rendelő.

Javaslom a 1.116.0 verzióváltó levelet. A visualon belül a Help - Verzióváltó levelek menüpontban találja.

Érdemes lesz majd a következő, 1.118.0 verzióváltó levelet is alaposan átnézni.


Varga Sándor
Szicsek Judit
Tuesday, October 31, 2017 7:29:27 AM
Originally Posted by: Szicsek Judit 

Originally Posted by: Zsolt50 

Originally Posted by: dr.Kovács József 

Originally Posted by: MolnárP 

Több felhasználónknak "Az EESZT segéd komponens regisztrációja sikertelen." üzenet jelenik meg. Erre válaszul az alábbi segédletet tudjuk nyújtani:

1. Nyitni kell egy parancssori ablakot, rendszergazda jogosultsággal(!).

2. Oda be kell másolni a következő sort: %SystemRoot%\Microsoft.NET\Framework\v4.0.30319\regasm.exe C:\VISUALIX\infomIx.Segéd.dll

3. Majd a sorra nyomjunk egy ENTER-t.

A fenti három lépés után "A típusok regisztrálása sikeresen befejeződött" üzenet jelzi a sikeres regisztrációt.

Kérem szépen azt is leírni, hogy hogyan lehet parancssori ablakot nyitni rendszergazda jogosultsággal. Ezt sokan nem tudják.

Win10:

-Start

- begépelni CMD

- megjelenik "parancssor asztali alkalmazás" ezen jobb katt

- futtatás rendszergazdaként

Win7 ugyanez? Csak mert eü végzettségünk van, de informatikai nincsen...

Túl vagyok rajta, hibaüzenet nincs, de nem is működik. Manuális indítás után nem történik semmi, SZIG-t sem kér.

Varga Sándor
Tuesday, October 31, 2017 7:35:42 AM
Originally Posted by: Szicsek Judit 

Originally Posted by: Szicsek Judit 

Originally Posted by: Zsolt50 

Originally Posted by: dr.Kovács József 

Originally Posted by: MolnárP 

Több felhasználónknak "Az EESZT segéd komponens regisztrációja sikertelen." üzenet jelenik meg. Erre válaszul az alábbi segédletet tudjuk nyújtani:

1. Nyitni kell egy parancssori ablakot, rendszergazda jogosultsággal(!).

2. Oda be kell másolni a következő sort: %SystemRoot%\Microsoft.NET\Framework\v4.0.30319\regasm.exe C:\VISUALIX\infomIx.Segéd.dll

3. Majd a sorra nyomjunk egy ENTER-t.

A fenti három lépés után "A típusok regisztrálása sikeresen befejeződött" üzenet jelzi a sikeres regisztrációt.

Kérem szépen azt is leírni, hogy hogyan lehet parancssori ablakot nyitni rendszergazda jogosultsággal. Ezt sokan nem tudják.

Win10:

-Start

- begépelni CMD

- megjelenik "parancssor asztali alkalmazás" ezen jobb katt

- futtatás rendszergazdaként

Win7 ugyanez? Csak mert eü végzettségünk van, de informatikai nincsen...

Túl vagyok rajta, hibaüzenet nincs, de nem is működik. Manuális indítás után nem történik semmi, SZIG-t sem kér.

Azért leírom, hátha másoknak segít. win7-nél: Start menü / minden program / Kellékek -en belül található meg a parancssor. Ezen kell jobb egér gombbal kattintani, majd a Futtatás rendszergazdaként opciót választani.

Az ETÉR és a kártyaolvasó programja is fut? Ezt a jobb alsó sarokban található ikonoknál tudja ellenőrizni.


Varga Sándor
Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, October 31, 2017 7:39:41 AM
Originally Posted by: Dr.Ghanem Niyaz 

Tisztelt Infomix!

A magis receptek és a különböző cseppek /D-vitamin, Cetirizin, Sinecod vagy bármi/ felírásakor az EESZT -be felmegy de nem kap vonalkódot mert az adagolás nem felel a jogszabályoknak /több mint 3 havi adag ill. szakmai indoklást kér/ és utána visszaküldi a receptet és kinyomtatja simán EESZ kód nélkül !

Mi lesz ezekkel a receptekkel ? lesz esetleg módosítás vagy így marad ?

köszönettel

Dr.Ghanem Niyaz

Záhony.

Kedves Doktor Úr,

Jeleztük, s tudtommal már folyamatban van a módosítás, reméljük minél hamarabb ezeket a recepteket is befogadja a tér!

További szép napot!

Szicsek Judit
Tuesday, October 31, 2017 7:58:36 AM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Szicsek Judit 

Originally Posted by: Szicsek Judit 

Originally Posted by: Zsolt50 

Originally Posted by: dr.Kovács József 

Originally Posted by: MolnárP 

Több felhasználónknak "Az EESZT segéd komponens regisztrációja sikertelen." üzenet jelenik meg. Erre válaszul az alábbi segédletet tudjuk nyújtani:

1. Nyitni kell egy parancssori ablakot, rendszergazda jogosultsággal(!).

2. Oda be kell másolni a következő sort: %SystemRoot%\Microsoft.NET\Framework\v4.0.30319\regasm.exe C:\VISUALIX\infomIx.Segéd.dll

3. Majd a sorra nyomjunk egy ENTER-t.

A fenti három lépés után "A típusok regisztrálása sikeresen befejeződött" üzenet jelzi a sikeres regisztrációt.

Kérem szépen azt is leírni, hogy hogyan lehet parancssori ablakot nyitni rendszergazda jogosultsággal. Ezt sokan nem tudják.

Win10:

-Start

- begépelni CMD

- megjelenik "parancssor asztali alkalmazás" ezen jobb katt

- futtatás rendszergazdaként

Win7 ugyanez? Csak mert eü végzettségünk van, de informatikai nincsen...

Túl vagyok rajta, hibaüzenet nincs, de nem is működik. Manuális indítás után nem történik semmi, SZIG-t sem kér.

Azért leírom, hátha másoknak segít. win7-nél: Start menü / minden program / Kellékek -en belül található meg a parancssor. Ezen kell jobb egér gombbal kattintani, majd a Futtatás rendszergazdaként opciót választani.

Az ETÉR és a kártyaolvasó programja is fut? Ezt a jobb alsó sarokban található ikonoknál tudja ellenőrizni.

Minden fut, nem kér bejelentkezést, ha megy az EESZT nem nyomtat receptet...

Dr. Svéda Melinda
Tuesday, October 31, 2017 8:46:51 AM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Dr. Svéda Melinda 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Dr. Svéda Melinda 

Originally Posted by: Dr. Svéda Melinda 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Dr. Svéda Melinda 

Nálunk is ugyan ez a probléma!(Egyébként receptet feltölti, nyomtatja kóddal) A praxis OTH6 kódja: 505093 OTH9: 150095001

Köszönettel: Dr. Svéda Melinda

Kedves doktornő,

Az antsz.hu/euszolg oldal szerint az ön által megadott OTH6 kódhoz a 001035850 OTH9 kód tartozik. Kérem módosítsa és próbálja ki azzal.

Rendben. Holnap megpróbáljuk. Köszönöm!

Átírtuk az Ön által küldött 9 jegyű kódra, de akkor már a receptet sem küldi el és nem is nyomtatja, valamint hibaként az "indító felhasználó belépése megtagadva" üzenet jelenik meg.Amennyiben visszaírom az általunk használt 9 jegyű (ANTSZ) kódra, akkor feltölti a receptet és nyomtatja is vonalkóddal, de az ellátást nem tudja feltölteni (Ez az osztály ezt az eseményt nem küldheti be!) Hol keressük a hibát?

Köszönettel: Dr. Svéda Melinda

Az új vonalkód a térbe feltöltött vények esetén a recept tartalmában kell megjelenjen, közvetlenül a felírt gyógyszer neve felett. Ettől független a recept alján található, eddig is nyomtatott úgynevezett extra vonalkód. Jól értem, hogy az eredeti kódot használva mindkét vonalkód nyomtatásra kerül?

Igen! Ott van a vonalkód, valamint a receptet is feltölti hibátlanul a térbe. Egyedül az ellátásnál írja hogy "Ez az osztály ezt az eseményt nem küldheti be" Köszönöm!

Kedves doktornő,

A leírtak alapján biztos, hogy az Önök által használt 9 jegyű kód a jó, csak az ANTSZ nyilvántartása hibás!

Az "Ez az osztály ezt az eseményt nem küldheti be" hibaüzenet oka, hogy a visualIxdoki programban az a szervezeti egység, amelybe bejelentkezve Ön felküldte az ellátást (eKAT), nem háziorvosi praxis típussal lett megadva. Ellenőrizze, hogy a "Rendszer/Praxis adatok karbantartása" menüpontban ehhez a praxishoz az "adatok" fülön háziorvosi praxis típust adott-e meg.

Ha ez is stimmel, nem marad más, minthogy ez az EESZT-ben van hibásan rögzítve (vmatrix karbantartásban ellenőrizheti, de megváltoztatni Ön ezt nem tudja).

Kedves Gabi! Ixdokiban háziorvosi szolgálat van megadva, viszont a vmatrix-ban "szervezti egység nincs megadva" szerepel a szolgáltató mellett. Lehet, hogy ez a probléma? Kihez fordulhatunk ezzel kapcsolatban? Köszönettel: Dr. Svéda Melinda

Users browsing this topic