dr.Kovács József
Monday, November 6, 2017 11:14:46 AM
1. Beutaló írásánál jó lenne egy homoóra, amíg vár az EESZT kódra, mert nem tudom, hogy történik-e a háttérben valami.

2. Ha egyszerre dolgozunk ugyanazzal a beteggel, többnyire CAT hiba keletkezik: Az ellátás ID kitöltése kötelező.


dr.Kovács József
Molnár Valéria
Monday, November 6, 2017 11:38:04 AM
Originally Posted by: Molnár Valéria 

Segítséget kérek !

Sikertelen ESZIG adatlekérés - The request was aborted. Could not create SSL/TLS secure chanel.

Mi a hiba?

Köszönettel :)

Valaki tud segíteni?

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, November 6, 2017 11:59:36 AM
Originally Posted by: dr.Kovács József 

1. Beutaló írásánál jó lenne egy homoóra, amíg vár az EESZT kódra, mert nem tudom, hogy történik-e a háttérben valami.

2. Ha egyszerre dolgozunk ugyanazzal a beteggel, többnyire CAT hiba keletkezik: Az ellátás ID kitöltése kötelező.

Köszönjük mindkét jelzését, kollégáim nézik!

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, November 6, 2017 12:08:16 PM
Originally Posted by: Molnár Valéria 

Originally Posted by: Molnár Valéria 

Segítséget kérek !

Sikertelen ESZIG adatlekérés - The request was aborted. Could not create SSL/TLS secure chanel.

Mi a hiba?

Köszönettel :)

Valaki tud segíteni?

Kollegám már hívja telefonon!!!!! Esetleg privátban egy elérhetőséget?!

zivanrendelő
Monday, November 6, 2017 1:11:06 PM
Legyenek szívesek számunkra is eljuttatni a help csatolmányt, hogy az e-tér kommunikáció fusson! Köszönjük: Rónai Lívia Zalaszentiván
Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, November 6, 2017 1:21:32 PM
Originally Posted by: zivanrendelő 

Legyenek szívesek számunkra is eljuttatni a help csatolmányt, hogy az e-tér kommunikáció fusson! Köszönjük: Rónai Lívia Zalaszentiván

Ha megad egy e-mail címet, akkor küldöm!

Rittling Ferenc
Monday, November 6, 2017 1:31:08 PM
A visualx program indításakor időnként hibaüzenet jelentkezik .Erről már küldtem emailban képeket ,

azóta is előfordul de nem mindig./most ismételten elküldtem/

Csak úgy tudom kicselezni, ha kommunikációs kapcsolat és eeszt nélkül indítom újra,

beírok egy ellátást, lezárom.Ezután a fentieket elindítva már működik és nem fagy le.

kapuvar
Monday, November 6, 2017 1:56:55 PM
Nálunk mindkét rendelőben hibátlanul megy a program, illetve van egy apró, de annál bosszantóbb problémánk.

Ha a receptnyomtatás közben látunk el más beteget, vagy leletet írunk be, a szövegszerkesztőben minden egyes receptnél, mikor felugrik az etér-üzenet ablak, visszaugrik a beírt szöveg legelejére a kurzor.

Ettől teljesen értelmetlen szöveg keletkezik, ha a gépelés közben nem nézünk fel állandóan a képernyőre.

pl. elindítottunk egy betegnek 3 havi (3x8 receptet), mellette képtelenség begépelni egy MR leletet, vagy a következő beteg panaszait beírni.

Örülnénk, ha találnának megoldást erre a problémára (nem tudom, másnál is jelentkezett-e?) Visualix 1.118.0

Köszönettel

Széles Tünde

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, November 6, 2017 2:11:18 PM
Originally Posted by: kapuvar 

Nálunk mindkét rendelőben hibátlanul megy a program, illetve van egy apró, de annál bosszantóbb problémánk.

Ha a receptnyomtatás közben látunk el más beteget, vagy leletet írunk be, a szövegszerkesztőben minden egyes receptnél, mikor felugrik az etér-üzenet ablak, visszaugrik a beírt szöveg legelejére a kurzor.

Ettől teljesen értelmetlen szöveg keletkezik, ha a gépelés közben nem nézünk fel állandóan a képernyőre.

pl. elindítottunk egy betegnek 3 havi (3x8 receptet), mellette képtelenség begépelni egy MR leletet, vagy a következő beteg panaszait beírni.

Örülnénk, ha találnának megoldást erre a problémára (nem tudom, másnál is jelentkezett-e?) Visualix 1.118.0

Köszönettel

Széles Tünde

Köszönjük az észrevételt, már keressük a megoldást, addig is türelmét kell kérjem!

Géczi Gabriella

esztidoki
Monday, November 6, 2017 2:13:43 PM
Mai napon 3 gépen ment az EESZT rendelés közben. Minden simán ment, bár beutalót még egyenlőre csak úgy mint régen tudtunk nyomtatni, egyikre sem nyomta rá az ID kódot. A receptek kicsit meglassulnak, amíg feltölti őket a gép, de utána gyorsan kinyomtatódnak.

Reméljük idővel minden beáll majd és tényleg hasznunkra lesz ez a változás?! Köszönjük a segítségeket.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, November 6, 2017 2:15:58 PM
Originally Posted by: esztidoki 

Mai napon 3 gépen ment az EESZT rendelés közben. Minden simán ment, bár beutalót még egyenlőre csak úgy mint régen tudtunk nyomtatni, egyikre sem nyomta rá az ID kódot. A receptek kicsit meglassulnak, amíg feltölti őket a gép, de utána gyorsan kinyomtatódnak.

Reméljük idővel minden beáll majd és tényleg hasznunkra lesz ez a változás?! Köszönjük a segítségeket.

Köszönjük a jó hírt, nekünk is úgy tűnik a visszajelzések alapján, hogy a mai nap délelőtti rendeléseken stabilan működött a rendszer! További szép napot!

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, November 6, 2017 2:19:43 PM
Originally Posted by: Rittling Ferenc 

A visualx program indításakor időnként hibaüzenet jelentkezik .Erről már küldtem emailban képeket ,

azóta is előfordul de nem mindig./most ismételten elküldtem/

Csak úgy tudom kicselezni, ha kommunikációs kapcsolat és eeszt nélkül indítom újra,

beírok egy ellátást, lezárom.Ezután a fentieket elindítva már működik és nem fagy le.

Köszönjük jelzését, kollégáim már"lokalizálták" a hibát, és nézik!

pozsi
  • pozsi
  • Veterán (Szint 19)
Monday, November 6, 2017 2:51:58 PM
Originally Posted by: dr.Kovács József 

1. Beutaló írásánál jó lenne egy homoóra, amíg vár az EESZT kódra, mert nem tudom, hogy történik-e a háttérben valami.

2. Ha egyszerre dolgozunk ugyanazzal a beteggel, többnyire CAT hiba keletkezik: Az ellátás ID kitöltése kötelező.

Ha az "ellátás ID kitöltése kötelező" hiba jön vissza, az azt jelenti, hogy egy olyan ellátást módosítanak / befejeznek, amelynek indításakor nem ment be a KAT bejegyzés. Ha pl. az asszisztens kezdi az ellátást, de akkor nem fut az EESZT panel nála, vagy nem lépett be (eSzemélyi), s aztán az orvos (akinél fut az EESZT) folytatja és lezárja, vagy előveszi módosításra az ellátást, akkor léphet fel ez a hiba.

TomposG
Monday, November 6, 2017 3:14:19 PM
Ugyan az a problémám amit egy kolléga a 311-es bejegyzében tett:

"Tisztelt Infomix!

VisualIx rendszerben 2 gépes hálózatban már szépen dolgozgatunk, de van egy bosszantó probléma:

Elindul a laptop ( a főgép), automatikusan indul a személyi lekérdezés, bejelentkezés, minden Ok eddig.

Amikor elkezdenék egy beteget megnyitni, akkor ezen hiba üzenetet írja ki:

CNTAPP.CSTFUTÓFORM.VÁLT,0

le-oké-zom, majd:

Unknow member POAKTIVFORM

1925(POAKTIVFORM)

Minden egyes tevékenységnél ezt 10x kell leokézni.

Azt csináltam, hogy kiléptem az EESZT panelből és ha utána manuálisan indítom, akkor nincs ez a hibajelenség.

Tehát tudunk dolgozni, nem sürgős a probléma, de az EESZT ablak automatikus elindulásával függ össze, nem tudom mit kellene tennem?( azzal sincs összefüggésben, hogy a másik gép megy-e; egyébként azon is én jelentkezem be a személyimmel)

Köszönettel,

Dr. Takács Hedvig"

Annyi a különbség, hogy nálam nincs hálózat csak sima egy gépes rendszer.

Lehet, hogy kapott választ a kolléga de ennyi oldalnál nem találtam.

Mi lenne a megoldásom?

Tompos G.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, November 6, 2017 3:34:39 PM
Most kaptuk az AEEK-tól:

Tisztelt partnereink !

A mai napon, 2017. november 6-én este az EESZT Rendszer tervszerű karbantartás miatt 21:00 és 24:00 óra között nem üzemel.

Megértésüket és türelmüket köszönjük !

Szuhogyi Edina
Monday, November 6, 2017 3:50:45 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Szuhogyi Edina 

Tisztelt Infomix!

A mai napon sikerült összekötnünk a saját rendszert az EESZT térrel, de a receptekre nem került rá a várt 3. vonalkód. Mi lehet az oka? Hogyan tudnák ezt beállítani?

Az üzenetekben a következők érkeztek:

OK: eSzig adatok lekérése

OK: SAML jegy lekérése (1db)

HIBA: KAT bejegyzés hozzáadás - Indító felhasználó belépése megtagadva

HIBA: REC beküldés - Indító felhasználó belépése megtagadva.

Segítését köszönöm!

A következő tipikus hiba ami ezt okozza:

- vmatrix helytelen feltöltése (Intézmény(OTH6)/Szervezet(OTH9/Orvos (O+pecsétszám) mindhárom kiválasztva- majd orvosi szerep hozzáadása!)

ugyanez asszisztensre is!!

- orvos e-szig-el való aktiválása az ágazati portálon

ugyanez asszisztensre is!!

- vmatrix OTH6/OTH9 és az infomix program EESZT panel OTH6/OTH9 megegyezése

vmatrix kezelés az ágazati portálon az adminisztrátorral belépve lehetséges

Köszönöm a segítséget!

A hiba végülis ott volt, hogy a vmatrix-on az OTH9-es kódunkban az egyik nulla helyett egy nagy Óbetű volt, ezért nem tudott a mi gépünkkel azonosulni gondolom. Mivel javítani csak a sajátot tudjuk, átírtam a gépünkben is Óbetűre, így rögtön nyomtatta a 3. vonalkódot. Mellesleg ugyanott a nevem is elírták...

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, November 6, 2017 4:00:55 PM
Originally Posted by: Szuhogyi Edina 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Szuhogyi Edina 

Tisztelt Infomix!

A mai napon sikerült összekötnünk a saját rendszert az EESZT térrel, de a receptekre nem került rá a várt 3. vonalkód. Mi lehet az oka? Hogyan tudnák ezt beállítani?

Az üzenetekben a következők érkeztek:

OK: eSzig adatok lekérése

OK: SAML jegy lekérése (1db)

HIBA: KAT bejegyzés hozzáadás - Indító felhasználó belépése megtagadva

HIBA: REC beküldés - Indító felhasználó belépése megtagadva.

Segítését köszönöm!

A következő tipikus hiba ami ezt okozza:

- vmatrix helytelen feltöltése (Intézmény(OTH6)/Szervezet(OTH9/Orvos (O+pecsétszám) mindhárom kiválasztva- majd orvosi szerep hozzáadása!)

ugyanez asszisztensre is!!

- orvos e-szig-el való aktiválása az ágazati portálon

ugyanez asszisztensre is!!

- vmatrix OTH6/OTH9 és az infomix program EESZT panel OTH6/OTH9 megegyezése

vmatrix kezelés az ágazati portálon az adminisztrátorral belépve lehetséges

Köszönöm a segítséget!

A hiba végülis ott volt, hogy a vmatrix-on az OTH9-es kódunkban az egyik nulla helyett egy nagy Óbetű volt, ezért nem tudott a mi gépünkkel azonosulni gondolom. Mivel javítani csak a sajátot tudjuk, átírtam a gépünkben is Óbetűre, így rögtön nyomtatta a 3. vonalkódot. Mellesleg ugyanott a nevem is elírták...

Hűha! Egyfelől jó, hogy működik, de másfelől ez hosszútávon nem lesz jó! Továbbítom a problémát az AEEK-nak ! Addig használja így, nézzük meg mi lesz😕

Cifka Miklós
Monday, November 6, 2017 4:13:58 PM
Tiszteletem!

Dr. Mészáros Ákos szoftverét próbálom beüzemelni (Visual IxDoki, v1.118), de folyamatosan fennakadunk a már többek által említett "Indító felhasználó belépése megtagadva" hibaüzenetnél.

Sajnos nem tudjuk még, hogy hol van a hiba a rendszerben, a VMátrixban, vagy a programban beírt adatokban, de egy gyors kérdésem lenne:

Hogy lehet gyorsan és fájdalommentesen letesztelni, hogy minden stimmel-e? Ugyanis a doktor úr nem tudott hirtelen jobbat mondani, minthogy írjunk egy receptet, de pazaroljuk a papírt (receptet) és közben persze nem is üdvös, hogy biankó receptekkel próbálkozunk, hogy ugyan már, végre egymásra talált-e a szoftver és az EESZT.

Ha erre nincs fájdalommentes megoldás, akkor mindenképpen javasolnám valami tesztmegoldás beépítését!

Szerk.: Kérdés, ha egyszerre két szoftver fut (azonos felhasználóval), akkor az kizáró ok gondolom az EESZT tesztelésére. Csak reménykedés, hátha sikerül a rendelés mellett próbálkoznom...

Üdvözlettel,

Cifka Miklós

DrMiklosl
Monday, November 6, 2017 4:20:02 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: DrMiklosl 

T.Infomix!

Házi gyermekorvosi rendelőnkben öt orvos dolgozik és négy asszisztens.Az asszisztensek mindegyike dolgozik mindegyik orvossal alkalmanként.Ilyen esetben az Orvos adatok karbantartása ablakban az összes asszisztenst ötször kell felvenni különböző jelszavakkal??? (ez 20 új regisztrációt jelentene??? ) Ez az Önök által küldött utolsó frissítésben szerepel. Nem lehetne leegyszerűsíteni ezt valamilyen módon,mert így is annyi jelszót ,belépési kódot kell megjegyeznünk és használnunk,hogy ez már kicsit sok(k).](*,)

Köszönettel: asszisztensek

Kedves Asszisztensek,

Igen, ez most így működik a visualIxdoki-ban. Ahhoz, hogy egyszerűen kezelhető legyen - mint pld. Az Ixnet-ben - ahhoz hosszab, s a rendszer több pontját is éríntő fejlesztésre, és nagyon alapos tesztelésre lesz szükség, amit így az EESZT bevezetése idején nem mertünk felvállalni. Az Ixnet-ben már kezdetektől adottak voltak a lehetőségek, így az egyszerűen volt megoldható számunkra, s remélem a felhasználóink megelégedésére . A jó hír benne az, hogy bár macerás, de csak egyszer kell megcsinálni.

Köszönjük a választ,akkor nekiállunk.😕

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, November 6, 2017 4:23:01 PM
Originally Posted by: Cifka Miklós 

Tiszteletem!

Dr. Mészáros Ákos szoftverét próbálom beüzemelni (Visual IxDoki, v1.118), de folyamatosan fennakadunk a már többek által említett "Indító felhasználó belépése megtagadva" hibaüzenetnél.

Sajnos nem tudjuk még, hogy hol van a hiba a rendszerben, a VMátrixban, vagy a programban beírt adatokban, de egy gyors kérdésem lenne:

Hogy lehet gyorsan és fájdalommentesen letesztelni, hogy minden stimmel-e? Ugyanis a doktor úr nem tudott hirtelen jobbat mondani, minthogy írjunk egy receptet, de pazaroljuk a papírt (receptet) és közben persze nem is üdvös, hogy biankó receptekkel próbálkozunk, hogy ugyan már, végre egymásra talált-e a szoftver és az EESZT.

Ha erre nincs fájdalommentes megoldás, akkor mindenképpen javasolnám valami tesztmegoldás beépítését!

Üdvözlettel,

Cifka Miklós

Vagy nincs aktiválva, vagy a vmatrix beállítás. Egyébként megnyit egy ellátást (eKAT-nak menni kell), majd "Mégse" gombbal kilép. Se papír, se vény, s ráadásul az e-KAt is törlődik! Szerintem ez eléggé fájdalommentes! És le is kérdezheti [mosoly]

Cifka Miklós
Monday, November 6, 2017 4:25:20 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Cifka Miklós 

Tiszteletem!

Dr. Mészáros Ákos szoftverét próbálom beüzemelni (Visual IxDoki, v1.118), de folyamatosan fennakadunk a már többek által említett "Indító felhasználó belépése megtagadva" hibaüzenetnél.

...

Vagy nincs aktiválva, vagy a vmatrix beállítás. Egyébként megnyit egy ellátást (eKAT-nak menni kell), majd "Mégse" gombbal kilép. Se papír, se vény, s ráadásul az e-KAt is törlődik! Szerintem ez eléggé fájdalommentes! És le is kérdezheti [mosoly]

Aktiválva biztos van - ő maga az admin és vele mászkálok a VMátrixban, csak már nagyon szabadulnánk belőle. 😎

Köszönöm a javaslatot, megpróbáljuk letesztelni. 🙂

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, November 6, 2017 4:29:05 PM
Originally Posted by: Cifka Miklós 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Cifka Miklós 

Tiszteletem!

Dr. Mészáros Ákos szoftverét próbálom beüzemelni (Visual IxDoki, v1.118), de folyamatosan fennakadunk a már többek által említett "Indító felhasználó belépése megtagadva" hibaüzenetnél.

...

Vagy nincs aktiválva, vagy a vmatrix beállítás. Egyébként megnyit egy ellátást (eKAT-nak menni kell), majd "Mégse" gombbal kilép. Se papír, se vény, s ráadásul az e-KAt is törlődik! Szerintem ez eléggé fájdalommentes! És le is kérdezheti [mosoly]

Aktiválva biztos van - ő maga az admin és vele mászkálok a VMátrixban, csak már nagyon szabadulnánk belőle. 😎

Köszönöm a javaslatot, megpróbáljuk letesztelni. :)

Kedves Miklós,

Gyakori hiba- ha az admin is Ő- hogy az admin jogot csak Intézményi szinthez adják, az orvosi jog viszont Intézmény+Szervezet+orvos szintre kell (mindhárom oszlop kitöltve, kipipálva!!!!) Hátha...

Cifka Miklós
Monday, November 6, 2017 4:33:58 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Cifka Miklós 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Cifka Miklós 

Tiszteletem!

Dr. Mészáros Ákos szoftverét próbálom beüzemelni (Visual IxDoki, v1.118), de folyamatosan fennakadunk a már többek által említett "Indító felhasználó belépése megtagadva" hibaüzenetnél.

...

Vagy nincs aktiválva, vagy a vmatrix beállítás. Egyébként megnyit egy ellátást (eKAT-nak menni kell), majd "Mégse" gombbal kilép. Se papír, se vény, s ráadásul az e-KAt is törlődik! Szerintem ez eléggé fájdalommentes! És le is kérdezheti [mosoly]

Aktiválva biztos van - ő maga az admin és vele mászkálok a VMátrixban, csak már nagyon szabadulnánk belőle. 😎

Köszönöm a javaslatot, megpróbáljuk letesztelni. :)

Kedves Miklós,

Gyakori hiba- ha az admin is Ő- hogy az admin jogot csak Intézményi szinthez adják, az orvosi jog viszont Intézmény+Szervezet+orvos szintre kell (mindhárom oszlop kitöltve, kipipálva!!!!) Hátha...

Köszönöm szépen, igen, az elmúlt másfél órában a topicot az elejétől a végéig végigrágtam, így sikerült leszűkítenem a kört a lehetséges problémákra, csak sajnos azt nem tudjuk még hogy hol van elírva a 6 és 9 jegyű OTH kód, mert érzésre ott van a kutya elásva. De most kihantolom valahogy. [nagyonok]

Somogyi László
Monday, November 6, 2017 5:20:13 PM
Originally Posted by: Gabi 

Most kaptuk az AEEK-tól:

Tisztelt partnereink !

A mai napon, 2017. november 6-én este az EESZT Rendszer tervszerű karbantartás miatt 21:00 és 24:00 óra között nem üzemel.

Megértésüket és türelmüket köszönjük !

Gabi!

Ennek az EESZT karbantartásnak nem csináltak valakik valahol egy hírlevelet? Mint az OEP-nél, újszülött nevén NEAK-nál van? Tőlük megkapom az üzemszünetről szóló értesítést közvetlenül.

Értem, hogy az Infomix megkapja, de a csatlakozáskor regisztrált e-mail címünkre nem jöhetne egy ilyen?

Most dumálok egy kicsit, amikor azt mondom, hogy sok mindent nem ír elő a törvény az ETÉR üzemeltetői számára, amit ők szorgalmasan mégis megvalósítottak, úgy valósítottak meg ahogy, de ezt konkrétan előírja, hogy üzemszünetről a csatlakozókat értesítse.

Gabi, az lenne a kérésem, hogy jelezze feléjük ezt a kötelességüket, ha módjában áll. Köszönöm.

A csatlakozási nyilatkozatban megadtunk egy e-mail címet, használják is. Küldhetnék az üzemeltetők erre a címre.

(én külön egy újat hoztam létre nekik)

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, November 6, 2017 6:00:05 PM
Originally Posted by: Somogyi László 

Originally Posted by: Gabi 

Most kaptuk az AEEK-tól:

Tisztelt partnereink !

A mai napon, 2017. november 6-én este az EESZT Rendszer tervszerű karbantartás miatt 21:00 és 24:00 óra között nem üzemel.

Megértésüket és türelmüket köszönjük !

Gabi!

Ennek az EESZT karbantartásnak nem csináltak valakik valahol egy hírlevelet? Mint az OEP-nél, újszülött nevén NEAK-nál van? Tőlük megkapom az üzemszünetről szóló értesítést közvetlenül.

Értem, hogy az Infomix megkapja, de a csatlakozáskor regisztrált e-mail címünkre nem jöhetne egy ilyen?

Most dumálok egy kicsit, amikor azt mondom, hogy sok mindent nem ír elő a törvény az ETÉR üzemeltetői számára, amit ők szorgalmasan mégis megvalósítottak, úgy valósítottak meg ahogy, de ezt konkrétan előírja, hogy üzemszünetről a csatlakozókat értesítse.

Gabi, az lenne a kérésem, hogy jelezze feléjük ezt a kötelességüket, ha módjában áll. Köszönöm.

A csatlakozási nyilatkozatban megadtunk egy e-mail címet, használják is. Küldhetnék az üzemeltetők erre a címre.

(én külön egy újat hoztam létre nekik)

Jogos! Mindenképpen jelezni fogom, köszönöm!

Böjtösné Judit
Monday, November 6, 2017 6:00:42 PM
Szép estét!

Helyzetjelentés: Orvos SZIG belépéssel működik mindkét gép, asszisztensként még mindig nem tudok belépni. A receptnyomtatás nagyon lassú az eddigiekhez képest, ha a hálózati gépen sokat küldök rá, a szervergépen a receptnyomtatás áll.

A problémám az, hogy ellátáskor a "KAT bejegyzés hozzáadása: Ez az osztály ezt az eseményt nem küldheti be", majd a "KAT bejegyzés frissítése: Az ellátás ID kitöltése kötelező" üzeneteket kapjuk. Van-e teendőm, vagy ez még belefér most?

Schukkert
Monday, November 6, 2017 6:02:47 PM
EESZT ablakban kitöltöttünk mindent a leírás alapján, mentés, majd " manuális indítás"

" NEM FUT A ETÉR KOMMUNIKÁCIÓS PROGRAM" hibaüzenet jelenik meg.

nem tudunk tovább lépni! 🤨 [duhos] Verzió: 1.118.0 ((T: 0625 550547 ( 08-13 óráig)))

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, November 6, 2017 6:27:24 PM
Originally Posted by: Böjtösné Judit 

Szép estét!

Helyzetjelentés: Orvos SZIG belépéssel működik mindkét gép, asszisztensként még mindig nem tudok belépni. A receptnyomtatás nagyon lassú az eddigiekhez képest, ha a hálózati gépen sokat küldök rá, a szervergépen a receptnyomtatás áll.

A problémám az, hogy ellátáskor a "KAT bejegyzés hozzáadása: Ez az osztály ezt az eseményt nem küldheti be", majd a "KAT bejegyzés frissítése: Az ellátás ID kitöltése kötelező" üzeneteket kapjuk. Van-e teendőm, vagy ez még belefér most?

Hát ez egyelőre hibás működés! Az orvos karbantartásban nem a háziorvosi típust adták meg, vagy a vmatrix beállítás nem megfelelő!

Böjtösné Judit
Monday, November 6, 2017 6:35:21 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Böjtösné Judit 

Szép estét!

Helyzetjelentés: Orvos SZIG belépéssel működik mindkét gép, asszisztensként még mindig nem tudok belépni. A receptnyomtatás nagyon lassú az eddigiekhez képest, ha a hálózati gépen sokat küldök rá, a szervergépen a receptnyomtatás áll.

A problémám az, hogy ellátáskor a "KAT bejegyzés hozzáadása: Ez az osztály ezt az eseményt nem küldheti be", majd a "KAT bejegyzés frissítése: Az ellátás ID kitöltése kötelező" üzeneteket kapjuk. Van-e teendőm, vagy ez még belefér most?

Hát ez egyelőre hibás működés! Az orvos karbantartásban nem a háziorvosi típust adták meg, vagy a vmatrix beállítás nem megfelelő!

Akkor most SEGÍTSÉG!!! :)

Én nem boldogulok már az informatikával, szürke mezei nővér vagyok...

dr. Szicsek asszisztense

Böjtösné Judit
Monday, November 6, 2017 6:37:42 PM
Originally Posted by: Schukkert 

EESZT ablakban kitöltöttünk mindent a leírás alapján, mentés, majd " manuális indítás"

" NEM FUT A ETÉR KOMMUNIKÁCIÓS PROGRAM" hibaüzenet jelenik meg.

nem tudunk tovább lépni! 🤨 [duhos] Verzió: 1.118.0 ((T: 0625 550547 ( 08-13 óráig)))

675. hozzászólás?

Users browsing this topic