Cifka Miklós
Wednesday, November 8, 2017 8:54:25 PM
Ma sikerült a második Ixdoki szoftvert is beállítanom (legalábbis hogy működjön), nagy segítséget nyújtott ez a topic, köszönöm a doktorok nevében is minden kedves topiclakónak! :)

Böjtösné Judit
Thursday, November 9, 2017 8:03:38 AM
T Infomix!

Amit tudtam beállítottam, katalógus beküldés továbbra is sikertelen, asszisztens kártyával belépni esélytelen. Segítségüket kérem, az én tudásom (és lelkesedésem) teljesen kimerült.

Köszönöm.

Hajnalné
Thursday, November 9, 2017 8:05:35 AM
Még mindig karbantart az AEEK?
Hajnalné
Thursday, November 9, 2017 8:35:21 AM
Originally Posted by: Hajnalné 

Még mindig karbantart az AEEK?

Már elindult 🙂

Az lenne a kérdésem, hogy pl.: Betaloc ZOK 50mg retard tabletta esetén Ixnet rendszer esetén nem tudom az adagolást kitölteni, mert szürke az a mező. E-recept hibát jelez azzal, hogy adagolási egység kitöltése kötelező. Ilyenkor tudok valamit tenni? Természetesen 3. vonalkódot nem kap a recept.

Köszönöm

Hajnalné

Schukkert
Thursday, November 9, 2017 8:41:05 AM
Nem tudom,hogy lehet ezt idegekkel bírni! Iszonyú lassú lett a receptírás! 6- 11 másodperc egy recept kinyomtatása A sorozatban írt receptek kb. 20 %-ban nem kerül e-vonalkód, vagyis nem megy fel a térbe! A beutalók nem kerülnek az EESZT-be.!?
Somogyi László
Thursday, November 9, 2017 8:53:37 AM
A Hírekben ez áll:

"Tisztelt Felhasználó!

Ezúton tájékoztatjuk Önt, hogy az EESZT korlátozott sávszélességgel működik, a szolgáltatások és a portálfelületek elérhetőek, azonban bizonyos esetekben szolgáltatáslassulást észlelhetnek.

Adatvesztés nem történik, az adatok és dokumentumok utólag kerülnek betöltésre.

Megértését és türelmét köszönjük!

EESZT Fenntartása"

Nem kommentálom.

Keresztes54
Thursday, November 9, 2017 8:53:55 AM
Amióta karbantartás megtörtént, a kártyaolvasónk nem működik. Előtte minden tökéletesen ment. Mi nem nyúltunk hozzá.(VisualXdoki)

Mi a teendőnk?

Köszönettel: Mészáros-Dömötör Nóra

Somogyi László
Thursday, November 9, 2017 9:07:18 AM
Originally Posted by: Keresztes54 

Amióta karbantartás megtörtént, a kártyaolvasónk nem működik. Előtte minden tökéletesen ment. Mi nem nyúltunk hozzá.(VisualXdoki)

Mi a teendőnk?

Köszönettel: Mészáros-Dömötör Nóra

Mit jelent az pontosan, hogy nem működik?

1. Nincs felirat a kijelzőjén?

2. Kártyát behelyezve nem világít a kék led?

3. e-Személyi klienst elndítva hibát ír ki?

4. cyberjack Eszközkezelőt elindítva, Teszt-re kattintva van hibaüzenet?

5. ....

Újat biztos adnak, ha teljesen süket. Gondolom.

A miniszteri biztos éppen most írt körlevelet, hogy ha többet sikerült a rendőrök közreműködésével kiszállítani, mint amennyi kell, jelezzük, visszaveszik.

(Nem kommentálok, megfogadtam.)

dr. Veress Attila
Thursday, November 9, 2017 9:12:34 AM
IxNet legújabb verzió kat bejegyzés frissítéssel szórakozik bő 10 perce. Nálunk van gond, vagy a túloldalon?
Somogyi László
Thursday, November 9, 2017 9:15:13 AM
Originally Posted by: dr. Veress Attila 

IxNet legújabb verzió kat bejegyzés frissítéssel szórakozik bő 10 perce. Nálunk van gond, vagy a túloldalon?

3-mal előbb írtam: szolgáltatás lassulás központilag

nyilván, ha a neted egyébként másfelé gyors, akkor az ő hibájukba futsz

Segítő01
Thursday, November 9, 2017 9:55:06 AM
Tényleg nem értem a dolgot!

Lehet nekem magas, de már 9-e van...

mi értelme ennek???És mi van a betegekkel?Ők meddig lesznek türelmesek?

mert ha be jön egy beteg, az orvos nem is tud rá figyelni, egyfolytában jár az agya:"SAML jegy kérés...recept-úristen, sikerül-e kinyomtatni..."már ezekkel álmodik mindenki (rémálom)

Ha meg kérem a bejárónőt, hogy takarítson, nem vasalót adok neki, hanem tisztító szereket, porszívót,olyat, ami MŰKÖDIK, és nem adok hozzá 45oldalas útmutatót, apránként adagolva az infokat, hogyan javítsa meg...

miért nem működik flottul az E-tér - EESZT?[zavar]

Mi az akadálya annak, hogy mondjuk egy youtub.com-ra feltöltésre kerüljön egy ELEJÉTŐL-VÉGÉIG VIDEO,ahol elmagyarázzák, ábrákkal, mindennel az egészet, 1. lépéstől az utolsóig!Mert a szenvedők többsége nem sz.gép zseni,és nem programozó...

Mi a teendő 1 vagy több gép esetén, mi a teendő mobil praxisnál, mi a teendő...stb, és a telepítések menetét, a nyomtatási beállításokig! Ennek van akadálya?

Mert ha ez meg lenne,egy egyszeri 15perces videoban, akkor ez a fórum se kéne nagyon, és akkor a megadott telefonszámokat is fel tudnák venni a segítő kollégák "ott fennt", logikusan negyed ennyi probléma nem lenne!!!!

Majd folytassuk inkább mondjuk 2018.nyarán, hátha addigra jó lesz?

Csak hogy majd ha már minden OK, akkor csatlakozik jó pár száz-ezer magán praxis....akkor ismét lassú lesz?

Na mindegy, további kitartást mindenkinek!

Dr.Ghanem Niyaz
Thursday, November 9, 2017 9:56:05 AM
Szép napot mindenkinek !

Jól indult ma reggel az EESZT !

gyors elérés, recept nyomtatás, Kat felküldés és e-beutaló is !!

Reméljük így marad :-)

Üdv.

lalidoki72
Thursday, November 9, 2017 10:23:24 AM
Tisztelt Infomix!

Karbantartás után működik ugyan az EESZT, de ismét hibajelzéseket küld. Ellátás után KAT hiba: az "ellátás ID" kitöltése kötelező. Ez mit jelent, mit kell átállítani, hogy a hibajelzés ne jelenjen meg.

Ixdoki 1.118.

Tisztelettel dr. Herczeg Lajos

Somogyi László
Thursday, November 9, 2017 10:29:17 AM
Originally Posted by: lalidoki72 

Tisztelt Infomix!

Karbantartás után működik ugyan az EESZT, de ismét hibajelzéseket küld. Ellátás után KAT hiba: az "ellátás ID" kitöltése kötelező. Ez mit jelent, mit kell átállítani, hogy a hibajelzés ne jelenjen meg.

Ixdoki 1.118.

Tisztelettel dr. Herczeg Lajos

Ez összefügghet a lassú kapcsolattal.

A korlátozott sávszélességen történő eléréssel.

Tényleg hiába írtam reggel, vagy nekem nem hiszi el senki, de akkor itt a link:

https://e-egeszsegugy.gov.hu/hirek 

Szicsek Judit
Thursday, November 9, 2017 11:20:26 AM
T Infomix!

Csak E recept megy , katalogus , beutaló beküldés nem megy jelenleg sem !

ESZT panel beállitások fülön az ESZT adatok lekérdezése sorban pro, beut, rec ,epu -nál pipa jelenik meg de a kat és ehr-nél nem

Jó ez igy?

Keresztes54
Thursday, November 9, 2017 11:21:26 AM
1058 as hozzászóláshoz.

Mit jelent az pontosan, hogy nem működik?

1. Nincs felirat a kijelzőjén?

2. Kártyát behelyezve nem világít a kék led?

3. e-Személyi klienst elndítva hibát ír ki?

4. cyberjack Eszközkezelőt elindítva, Teszt-re kattintva van hibaüzenet?

5. ....

Újat biztos adnak, ha teljesen süket. Gondolom.

A miniszteri biztos éppen most írt körlevelet, hogy ha többet sikerült a rendőrök közreműködésével kiszállítani, mint amennyi kell, jelezzük, visszaveszik.

(Nem kommentálok, megfogadtam.)

1: van felirat: "cyberJack RFID Hungary"

2: a kék led nem világít

3: e-személyi kliens : "kártyaolvasó nem található" üzenetet ír

4: teszt nem is indul el

Köszönöm szépen: Mészáros-Dömötör Nóra

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, November 9, 2017 11:32:29 AM
Originally Posted by: Szicsek Judit 

T Infomix!

Csak E recept megy , katalogus , beutaló beküldés nem megy jelenleg sem !

ESZT panel beállitások fülön az ESZT adatok lekérdezése sorban pro, beut, rec ,epu -nál pipa jelenik meg de a kat és ehr-nél nem

Jó ez igy?

Ebből csak a katalógus a probléma, jeleztük az AEEK felé, meg mi is nézzük mi okozhatja (lehet hogy ha teljes sávszélességgel fog működni a TÉR, akkor helyreáll a rend. Most folyamatosan nyitják a Tér hozzáférését, ezért akadozhat).

A panel beállítás is így tökéletes: ugyanis e-KAT nem kapcsolható ki (mert mindig küldeni kell),az EHR (dokumentáció) viszont eleve nem is kerül küldésre a háziorvosi rendszerből. (Ezeket lekérdezni tudja a háziorvos).

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, November 9, 2017 11:34:34 AM
Originally Posted by: Keresztes54 

1058 as hozzászóláshoz.

Mit jelent az pontosan, hogy nem működik?

1. Nincs felirat a kijelzőjén?

2. Kártyát behelyezve nem világít a kék led?

3. e-Személyi klienst elndítva hibát ír ki?

4. cyberjack Eszközkezelőt elindítva, Teszt-re kattintva van hibaüzenet?

5. ....

Újat biztos adnak, ha teljesen süket. Gondolom.

A miniszteri biztos éppen most írt körlevelet, hogy ha többet sikerült a rendőrök közreműködésével kiszállítani, mint amennyi kell, jelezzük, visszaveszik.

(Nem kommentálok, megfogadtam.)

1: van felirat: "cyberJack RFID Hungary"

2: a kék led nem világít

3: e-személyi kliens : "kártyaolvasó nem található" üzenetet ír

4: teszt nem is indul el

Köszönöm szépen: Mészáros-Dömötör Nóra

Akkor maga a hardver sem él. Esetleg másik gépen érdemes kipróbálni, és/vagy ezen a gépen egy másik olvasót! Ha rossz, szerintem jelezni kell a kontaktcenternek.

Somogyi László
Thursday, November 9, 2017 11:51:07 AM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Keresztes54 

1058 as hozzászóláshoz.

Mit jelent az pontosan, hogy nem működik?

1. Nincs felirat a kijelzőjén?

2. Kártyát behelyezve nem világít a kék led?

3. e-Személyi klienst elndítva hibát ír ki?

4. cyberjack Eszközkezelőt elindítva, Teszt-re kattintva van hibaüzenet?

5. ....

Újat biztos adnak, ha teljesen süket. Gondolom.

A miniszteri biztos éppen most írt körlevelet, hogy ha többet sikerült a rendőrök közreműködésével kiszállítani, mint amennyi kell, jelezzük, visszaveszik.

(Nem kommentálok, megfogadtam.)

1: van felirat: "cyberJack RFID Hungary"

2: a kék led nem világít

3: e-személyi kliens : "kártyaolvasó nem található" üzenetet ír

4: teszt nem is indul el

Köszönöm szépen: Mészáros-Dömötör Nóra

Akkor maga a hardver sem él. Esetleg másik gépen érdemes kipróbálni, és/vagy ezen a gépen egy másik olvasót! Ha rossz, szerintem jelezni kell a kontaktcenternek.

Valóban lehet, hogy megzakkant az olvasó, de én még pár dolgot kipróbálnék:

1. másik USB portra dugva mi történik, ha van egyáltalán másik szabad USB port a gépen

2. ha USB hosszabbító kábellel van bedugva, megpróbálnám a hosszabbító kábel nélkül bedugni

3. másik USB portra dugva, újratelepíteném a drivert és az e-személyi klienst is

nekem is volt vele esetem: a windóz7 elveszítette telepítés után másnapra az olvasót, egyáltalán nem látta, nálam az e-személyi klienst elég volt újratelepíteni, azóta működött, egyszer Hétfőn, amíg volt EESZT

A működését ki lehet próbálni mondjuk a Vmátrixba belépéssel, nem is kell Ixdokival tesztelni az olvasót...

Dr. Palicsek Zoltán
Thursday, November 9, 2017 11:52:45 AM
A mai napon működési anomália van az EESZT-ben (rendesen működik [kigunyol] ). Azt vettem észre, hogy az ellátások egy része után a katalógus bejegyzés a vége ellátásnál hibás, mondván, nem lehet jövőbeli dátum. Ha a beteg bejön, az ellátás végének nem a zárási dátumot, hanem minimum 5 percet vesz, ha ez előtt bezárom, hibát jelez. Namost, nyilván a dolog logikus lenne. Csakhogy, ha valaki bejön a rendszers gyógyszereit felíratni az nem öt perc, csak 1-2. Ha átjavítom, azt írja, az ellátás nem lehet öt percnél rövidebb, majd a következő ellátás kezdeténél jelez hibát: az ellátás kezdete nem lehet jövőbeli időpont. tehát akkor minimum 5 perc per ellátás. Hogyan lesz akkor mostantól szabályosan napi 4 órár rendelésen 100 beteg (2 és fél perc átlag)?
Somogyi László
Thursday, November 9, 2017 11:58:23 AM
Originally Posted by: Dr. Palicsek Zoltán 

A mai napon működési anomália van az EESZT-ben (rendesen működik [kigunyol] ). Azt vettem észre, hogy az ellátások egy része után a katalógus bejegyzés a vége ellátásnál hibás, mondván, nem lehet jövőbeli dátum. Ha a beteg bejön, az ellátás végének nem a zárási dátumot, hanem minimum 5 percet vesz, ha ez előtt bezárom, hibát jelez. Namost, nyilván a dolog logikus lenne. Csakhogy, ha valaki bejön a rendszers gyógyszereit felíratni az nem öt perc, csak 1-2. Ha átjavítom, azt írja, az ellátás nem lehet öt percnél rövidebb, majd a következő ellátás kezdeténél jelez hibát: az ellátás kezdete nem lehet jövőbeli időpont. tehát akkor minimum 5 perc per ellátás. Hogyan lesz akkor mostantól szabályosan napi 4 órár rendelésen 100 beteg (2 és fél perc átlag)?

Nálad van a bölcsek köve!

És most nem érdekel, ha kimoderálnak, menjenek a jó édes...

Most akarják ezt a régi jogszabályt érvényesíteni???

Így is többet tölt bent a beteg 5 percnél, mert mindenféle egyéb dolog is történik vele.

Lesz szíves jövő hónaptól megduplázni a háziorvosok számát miniszter úr!

Mert egy dolog a beteggel foglalkozás, másik a beteg dokumentációval foglalkozás. Ez két különböző idősík, nehogy már ezt kényszerítsék ránk!

És én még jó hiszeműen a sávszélességre gondoltam, miszerint az ellátás eleje: KAT bejegyzés nem sikerül, és az ellátás vége:KAT frissítés lenne, akkor azért ír ki hibát, mert az végéhez nem találja az elejét.

Én jóhiszemű marha, közben meg...

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, November 9, 2017 12:00:53 PM
Originally Posted by: Segítő01 

Tényleg nem értem a dolgot!

Lehet nekem magas, de már 9-e van...

mi értelme ennek???És mi van a betegekkel?Ők meddig lesznek türelmesek?

mert ha be jön egy beteg, az orvos nem is tud rá figyelni, egyfolytában jár az agya:"SAML jegy kérés...recept-úristen, sikerül-e kinyomtatni..."már ezekkel álmodik mindenki (rémálom)

Ha meg kérem a bejárónőt, hogy takarítson, nem vasalót adok neki, hanem tisztító szereket, porszívót,olyat, ami MŰKÖDIK, és nem adok hozzá 45oldalas útmutatót, apránként adagolva az infokat, hogyan javítsa meg...

miért nem működik flottul az E-tér - EESZT?[zavar]

Mi az akadálya annak, hogy mondjuk egy youtub.com-ra feltöltésre kerüljön egy ELEJÉTŐL-VÉGÉIG VIDEO,ahol elmagyarázzák, ábrákkal, mindennel az egészet, 1. lépéstől az utolsóig!Mert a szenvedők többsége nem sz.gép zseni,és nem programozó...

Mi a teendő 1 vagy több gép esetén, mi a teendő mobil praxisnál, mi a teendő...stb, és a telepítések menetét, a nyomtatási beállításokig! Ennek van akadálya?

Mert ha ez meg lenne,egy egyszeri 15perces videoban, akkor ez a fórum se kéne nagyon, és akkor a megadott telefonszámokat is fel tudnák venni a segítő kollégák "ott fennt", logikusan negyed ennyi probléma nem lenne!!!!

Majd folytassuk inkább mondjuk 2018.nyarán, hátha addigra jó lesz?

Csak hogy majd ha már minden OK, akkor csatlakozik jó pár száz-ezer magán praxis....akkor ismét lassú lesz?

Na mindegy, további kitartást mindenkinek!

Kedves Segítő01,

Megértem reakcióját, sok mindennel egyet is értek Önnel. Jelenleg benne vagyunk egy helyzetben, ahol a prioritások mentén haladva igyekszünk a legtöbbet kihozni magunkból.Sajnálom, hogy ilyen helyzetbe került, mindenkinek jobb lenne ha gond nélkül vesszük az akadályokat, amelyek minden ilyen rendszer bevezetésekor óhatatlanul vannak. Ha már sikeresen túl leszünk rajta,nyugodt körülmények között érdemes lesz levonni a tanulságot, hogy legközelebb mit kell másként tennünk. Mindenesetre köszönöm türelmét és megértését. Mi már látjuk (vagy látni véljük) az alagút végét ( s ez nem a szembejövő vonat fénye).

jsozer
Thursday, November 9, 2017 12:01:55 PM
Dr. Sózer Pápai János

Kliens gépre eddig se nővér se orvos SZIG-l nem tudtunk belépni eszig azonositás hibajelzéssel. Segédregisztráció után orvossal be tudok lépni ,az üzenet ablak(bal alsó sarok él, kapcsolat van) de a jobb felső oldali EESZT ablak nincs, EESZT menüsorból sem indítható.Ha a kapcsolat megszakad akkor az EESZT- t csak a Visualból való kilépés és ujraindítás után lehet bekapcsolni.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, November 9, 2017 12:21:49 PM
Originally Posted by: Dr. Palicsek Zoltán 

A mai napon működési anomália van az EESZT-ben (rendesen működik [kigunyol] ). Azt vettem észre, hogy az ellátások egy része után a katalógus bejegyzés a vége ellátásnál hibás, mondván, nem lehet jövőbeli dátum. Ha a beteg bejön, az ellátás végének nem a zárási dátumot, hanem minimum 5 percet vesz, ha ez előtt bezárom, hibát jelez. Namost, nyilván a dolog logikus lenne. Csakhogy, ha valaki bejön a rendszers gyógyszereit felíratni az nem öt perc, csak 1-2. Ha átjavítom, azt írja, az ellátás nem lehet öt percnél rövidebb, majd a következő ellátás kezdeténél jelez hibát: az ellátás kezdete nem lehet jövőbeli időpont. tehát akkor minimum 5 perc per ellátás. Hogyan lesz akkor mostantól szabályosan napi 4 órár rendelésen 100 beteg (2 és fél perc átlag)?

Kedves Doktor Úr,

Ha jól látom még nem váltott a 2.59.0-re! Megtenné, hogy a legfrissebb verzióra vált?

MolnárP
Thursday, November 9, 2017 12:23:11 PM
Kedves Felhasználóink!

Sajnos az a hír terjed, hogy az ETÉR működtetéséhez a visual Ixdoki, illetve az Ixnet esetében a weben is be kell jelentkezni az EESZT portálra (https://portal.eeszt.gov.hu/).

Ez teljességgel alaptalan, az első beállítások során ugyan hasznos volt az EESZT portálra belépve ellenőrizni a VMátrix beállításokat. Azonban erre később már semmi szükség nincsen. A programjaink működése természetesen teljesen független az EESZT portálra való aktuális belépéstől.

Minden kedves felhasználónktól azt szeretnénk kérni, hogy frissítse rendszerét! A hozzászólásokban nekünk nagy segítség, ha tudjuk, hogy a hozzászóló által jelzett probléma, észrevétel, kérdés melyik verzióra vonatkozik. Ezzel nagyon sokat tudnánk javítani a mi munkánk hatékonyságán! Előre is köszönjük mindenkinek, aki figyelembe veszi kérésünket!

Dr Batáry Károly
Thursday, November 9, 2017 12:44:00 PM
Hétfőn csatlakoztunk a " felhőhöz " azóta minden nap volt probléma. Ma ugyan OK-al elfogadta a dr úr szem. ig.-t de " nincs hozzáférés " hibaüzenettel reagált minden munkafolyamatra. A képernyőn úgy tűnik hogy felküldi az adatokat rendszer, de nincs plusz vonalkód a recepten. Tegnap receptet sem tudtam törölni, ezt ma megengedte, viszont a tegnapi törléseket ma sem tudtam megcsinálni.Várakozik pecekig. E térből adatok lekérdezése sem megy, mert egyszerűen kivárhatatlan.

Köszönöm a segítséget előre is. Etelka assz.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, November 9, 2017 12:49:37 PM
Originally Posted by: Dr Batáry Károly 

Hétfőn csatlakoztunk a " felhőhöz " azóta minden nap volt probléma. Ma ugyan OK-al elfogadta a dr úr szem. ig.-t de " nincs hozzáférés " hibaüzenettel reagált minden munkafolyamatra. A képernyőn úgy tűnik hogy felküldi az adatokat rendszer, de nincs plusz vonalkód a recepten. Tegnap receptet sem tudtam törölni, ezt ma megengedte, viszont a tegnapi törléseket ma sem tudtam megcsinálni.Várakozik pecekig. E térből adatok lekérdezése sem megy, mert egyszerűen kivárhatatlan.

Köszönöm a segítséget előre is. Etelka assz.

Megmondaná milyen rendszert/verziót használ jelenleg?

pozsi
  • pozsi
  • Veterán (Szint 19)
Thursday, November 9, 2017 1:04:42 PM
Originally Posted by: Somogyi László 

Originally Posted by: Dr. Palicsek Zoltán 

A mai napon működési anomália van az EESZT-ben (rendesen működik [kigunyol] ). Azt vettem észre, hogy az ellátások egy része után a katalógus bejegyzés a vége ellátásnál hibás, mondván, nem lehet jövőbeli dátum. Ha a beteg bejön, az ellátás végének nem a zárási dátumot, hanem minimum 5 percet vesz, ha ez előtt bezárom, hibát jelez. Namost, nyilván a dolog logikus lenne. Csakhogy, ha valaki bejön a rendszers gyógyszereit felíratni az nem öt perc, csak 1-2. Ha átjavítom, azt írja, az ellátás nem lehet öt percnél rövidebb, majd a következő ellátás kezdeténél jelez hibát: az ellátás kezdete nem lehet jövőbeli időpont. tehát akkor minimum 5 perc per ellátás. Hogyan lesz akkor mostantól szabályosan napi 4 órár rendelésen 100 beteg (2 és fél perc átlag)?

Nálad van a bölcsek köve!

És most nem érdekel, ha kimoderálnak, menjenek a jó édes...

Most akarják ezt a régi jogszabályt érvényesíteni???

Így is többet tölt bent a beteg 5 percnél, mert mindenféle egyéb dolog is történik vele.

Lesz szíves jövő hónaptól megduplázni a háziorvosok számát miniszter úr!

Mert egy dolog a beteggel foglalkozás, másik a beteg dokumentációval foglalkozás. Ez két különböző idősík, nehogy már ezt kényszerítsék ránk!

És én még jó hiszeműen a sávszélességre gondoltam, miszerint az ellátás eleje: KAT bejegyzés nem sikerül, és az ellátás vége:KAT frissítés lenne, akkor azért ír ki hibát, mert az végéhez nem találja az elejét.

Én jóhiszemű marha, közben meg...

Egy kis higgadtságot kérek mindenkitől, mert itt is pl. egy bejegyzésen belül számos dolog van összekeverve. Azt a funkciót, hogy 5 percnél rövidebb ellátás esetén automatikusan növelje meg a program 5 percre az ellátás időtartamát, kifejezetten orvos felhasználóink kérésére, finanszírozási - ellenőrzési okokból tettük bele a programba ős régen. Tehát még egyszer: ez nem új funkció, pláne nem olyan új valami, amit rá szeretnénk kényszeríteni az orvosokra.

A hiba ott lett elkövetve, hogy sem mi, sem felhasználóink korábban nem vették észre, hogy az EESZT-ben ebből probléma adódik. Ennek pedig az az oka, hogy tőlünk teljesen függetlenül, az EESZT központban néha változtatnak bizonyos ellenőrzéseken, s a pillanatnyi időhöz képest plusz 3-4 perc korábban nem volt hiba. Mikor ezt észrevettük, a 2.59.0 verzióba beletettük a javítást, amely tehát az idézettel éppen ellenkezőleg azt jelenti, hogy új működésként már nem végezzük el ezt az 5 percre felkerekítést.

Ez a 2.59.0 verzió október 31-én került fel a portálra, tehát 10 nappal ezelőtt, azóta pedig már a 2.59.1 is fent van.

Ennek az egésznek semmi köze az idekevert másik hibahelyzethez, amikor valamilyen, pl. pillanatnyi megszakadás következtébeni hiba folytán egy ellátás kezdete nem került fel az EESZT-be, s az ellátás végénél, ami egy módosításként kell felkerüljön, nincs mit módosítani, ezért jön vissza hiba.

Somogyi László
Thursday, November 9, 2017 1:29:34 PM
Originally Posted by: pozsi 

Originally Posted by: Somogyi László 

Originally Posted by: Dr. Palicsek Zoltán 

A mai napon működési anomália van az EESZT-ben (rendesen működik [kigunyol] ). Azt vettem észre, hogy az ellátások egy része után a katalógus bejegyzés a vége ellátásnál hibás, mondván, nem lehet jövőbeli dátum. Ha a beteg bejön, az ellátás végének nem a zárási dátumot, hanem minimum 5 percet vesz, ha ez előtt bezárom, hibát jelez. Namost, nyilván a dolog logikus lenne. Csakhogy, ha valaki bejön a rendszers gyógyszereit felíratni az nem öt perc, csak 1-2. Ha átjavítom, azt írja, az ellátás nem lehet öt percnél rövidebb, majd a következő ellátás kezdeténél jelez hibát: az ellátás kezdete nem lehet jövőbeli időpont. tehát akkor minimum 5 perc per ellátás. Hogyan lesz akkor mostantól szabályosan napi 4 órár rendelésen 100 beteg (2 és fél perc átlag)?

Nálad van a bölcsek köve!

És most nem érdekel, ha kimoderálnak, menjenek a jó édes...

Most akarják ezt a régi jogszabályt érvényesíteni???

Így is többet tölt bent a beteg 5 percnél, mert mindenféle egyéb dolog is történik vele.

Lesz szíves jövő hónaptól megduplázni a háziorvosok számát miniszter úr!

Mert egy dolog a beteggel foglalkozás, másik a beteg dokumentációval foglalkozás. Ez két különböző idősík, nehogy már ezt kényszerítsék ránk!

És én még jó hiszeműen a sávszélességre gondoltam, miszerint az ellátás eleje: KAT bejegyzés nem sikerül, és az ellátás vége:KAT frissítés lenne, akkor azért ír ki hibát, mert az végéhez nem találja az elejét.

Én jóhiszemű marha, közben meg...

Egy kis higgadtságot kérek mindenkitől, mert itt is pl. egy bejegyzésen belül számos dolog van összekeverve. Azt a funkciót, hogy 5 percnél rövidebb ellátás esetén automatikusan növelje meg a program 5 percre az ellátás időtartamát, kifejezetten orvos felhasználóink kérésére, finanszírozási - ellenőrzési okokból tettük bele a programba ős régen. Tehát még egyszer: ez nem új funkció, pláne nem olyan új valami, amit rá szeretnénk kényszeríteni az orvosokra.

A hiba ott lett elkövetve, hogy sem mi, sem felhasználóink korábban nem vették észre, hogy az EESZT-ben ebből probléma adódik. Ennek pedig az az oka, hogy tőlünk teljesen függetlenül, az EESZT központban néha változtatnak bizonyos ellenőrzéseken, s a pillanatnyi időhöz képest plusz 3-4 perc korábban nem volt hiba. Mikor ezt észrevettük, a 2.59.0 verzióba beletettük a javítást, amely tehát az idézettel éppen ellenkezőleg azt jelenti, hogy új működésként már nem végezzük el ezt az 5 percre felkerekítést.

Ez a 2.59.0 verzió október 31-én került fel a portálra, tehát 10 nappal ezelőtt, azóta pedig már a 2.59.1 is fent van.

Ennek az egésznek semmi köze az idekevert másik hibahelyzethez, amikor valamilyen, pl. pillanatnyi megszakadás következtébeni hiba folytán egy ellátás kezdete nem került fel az EESZT-be, s az ellátás végénél, ami egy módosításként kell felkerüljön, nincs mit módosítani, ezért jön vissza hiba.

Éppen ezt mondtam én is, hogy én azt hittem az a hiba, hogy a végéhez nem tartozik eleje. Sávszélesség korlátozás+ időtúllépés pont ezt fogja csinálni. Véletlenszerűen sikerül a beküldés.

Amire pedig hivatkoztam, az egy jó régi, sok biztosítékot kivert kezdeményezése volt valamikor az egészségügyi kormányzatnak. Nyugodtan gondolhattam, hogy ezt megpróbálták leprogramozni. Nem Önök, kedves pozsi, hanem a másik oldal, rájuk gondoltam, bevallom nem szépen.

Annak messzemenőkig örülök, ha nem erről van szó! De ismerve a régi dolgokat, 19 éve gyűrjük csak itt, végig az Infomix-szel, örültünk-szomorkodtunk, és volt pár ilyen túlzott nekibuzdulás, ezt ne tagadjuk. Csoda, hogy azonnal felmegy pumpa? Még egyszer, nem az Infomixre haragudtam.

Azt gondolom, hogy én nem kevertem össze semmit, ha ezt végig gondoljuk. Jóhiszeműen gondolkodtam.

Az információt köszönöm, miszerint az újabb verziókban figyeltek erre a helyzetre is. Az ős-régit, hiszen erről beszéltem én is, ki kell venni. De honnan tudhattam volna én, hogy az még benne maradt? Nálunk ilyen hülyeséget, mint 5 perces betegellátás, végképp nem ellenőriztek soha.

Ahhoz a véleményemhez ragaszkodom, hogy a beteg ellátása és ennek dokumentálása különböző logikai időtartam. Nem gondolhatja senki komolyan, hogy egy nagybetűs orvos csak 2 percet foglalkozik a betegével havonta, holott ennél sokkal többet, és ennek az adminisztratív 5 percre tolása megoldana bármit is a magyar eü-ben, mint ahogy gondolták ezt egyesek jópár éve. Nem old meg semmit, de gondolhattam, hogy ismét előkerült az akkori nagyon is hangsúlyos téma!

OKé, akkor Ixnetben megoldva verzióváltással, Ixdoki?

Köszönöm a választ. Több beszéd, több megértés.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, November 9, 2017 1:43:55 PM
Originally Posted by: Somogyi László 

Originally Posted by: pozsi 

Originally Posted by: Somogyi László 

Originally Posted by: Dr. Palicsek Zoltán 

A mai napon működési anomália van az EESZT-ben (rendesen működik [kigunyol] ). Azt vettem észre, hogy az ellátások egy része után a katalógus bejegyzés a vége ellátásnál hibás, mondván, nem lehet jövőbeli dátum. Ha a beteg bejön, az ellátás végének nem a zárási dátumot, hanem minimum 5 percet vesz, ha ez előtt bezárom, hibát jelez. Namost, nyilván a dolog logikus lenne. Csakhogy, ha valaki bejön a rendszers gyógyszereit felíratni az nem öt perc, csak 1-2. Ha átjavítom, azt írja, az ellátás nem lehet öt percnél rövidebb, majd a következő ellátás kezdeténél jelez hibát: az ellátás kezdete nem lehet jövőbeli időpont. tehát akkor minimum 5 perc per ellátás. Hogyan lesz akkor mostantól szabályosan napi 4 órár rendelésen 100 beteg (2 és fél perc átlag)?

Nálad van a bölcsek köve!

És most nem érdekel, ha kimoderálnak, menjenek a jó édes...

Most akarják ezt a régi jogszabályt érvényesíteni???

Így is többet tölt bent a beteg 5 percnél, mert mindenféle egyéb dolog is történik vele.

Lesz szíves jövő hónaptól megduplázni a háziorvosok számát miniszter úr!

Mert egy dolog a beteggel foglalkozás, másik a beteg dokumentációval foglalkozás. Ez két különböző idősík, nehogy már ezt kényszerítsék ránk!

És én még jó hiszeműen a sávszélességre gondoltam, miszerint az ellátás eleje: KAT bejegyzés nem sikerül, és az ellátás vége:KAT frissítés lenne, akkor azért ír ki hibát, mert az végéhez nem találja az elejét.

Én jóhiszemű marha, közben meg...

Egy kis higgadtságot kérek mindenkitől, mert itt is pl. egy bejegyzésen belül számos dolog van összekeverve. Azt a funkciót, hogy 5 percnél rövidebb ellátás esetén automatikusan növelje meg a program 5 percre az ellátás időtartamát, kifejezetten orvos felhasználóink kérésére, finanszírozási - ellenőrzési okokból tettük bele a programba ős régen. Tehát még egyszer: ez nem új funkció, pláne nem olyan új valami, amit rá szeretnénk kényszeríteni az orvosokra.

A hiba ott lett elkövetve, hogy sem mi, sem felhasználóink korábban nem vették észre, hogy az EESZT-ben ebből probléma adódik. Ennek pedig az az oka, hogy tőlünk teljesen függetlenül, az EESZT központban néha változtatnak bizonyos ellenőrzéseken, s a pillanatnyi időhöz képest plusz 3-4 perc korábban nem volt hiba. Mikor ezt észrevettük, a 2.59.0 verzióba beletettük a javítást, amely tehát az idézettel éppen ellenkezőleg azt jelenti, hogy új működésként már nem végezzük el ezt az 5 percre felkerekítést.

Ez a 2.59.0 verzió október 31-én került fel a portálra, tehát 10 nappal ezelőtt, azóta pedig már a 2.59.1 is fent van.

Ennek az egésznek semmi köze az idekevert másik hibahelyzethez, amikor valamilyen, pl. pillanatnyi megszakadás következtébeni hiba folytán egy ellátás kezdete nem került fel az EESZT-be, s az ellátás végénél, ami egy módosításként kell felkerüljön, nincs mit módosítani, ezért jön vissza hiba.

Éppen ezt mondtam én is, hogy én azt hittem az a hiba, hogy a végéhez nem tartozik eleje. Sávszélesség korlátozás+ időtúllépés pont ezt fogja csinálni. Véletlenszerűen sikerül a beküldés.

Amire pedig hivatkoztam, az egy jó régi, sok biztosítékot kivert kezdeményezése volt valamikor az egészségügyi kormányzatnak. Nyugodtan gondolhattam, hogy ezt megpróbálták leprogramozni. Nem Önök, kedves pozsi, hanem a másik oldal, rájuk gondoltam, bevallom nem szépen.

Annak messzemenőkig örülök, ha nem erről van szó! De ismerve a régi dolgokat, 19 éve gyűrjük csak itt, végig az Infomix-szel, örültünk-szomorkodtunk, és volt pár ilyen túlzott nekibuzdulás, ezt ne tagadjuk. Csoda, hogy azonnal felmegy pumpa? Még egyszer, nem az Infomixre haragudtam.

Azt gondolom, hogy én nem kevertem össze semmit, ha ezt végig gondoljuk. Jóhiszeműen gondolkodtam.

Az információt köszönöm, miszerint az újabb verziókban figyeltek erre a helyzetre is. Az ős-régit, hiszen erről beszéltem én is, ki kell venni. De honnan tudhattam volna én, hogy az még benne maradt? Nálunk ilyen hülyeséget, mint 5 perces betegellátás, végképp nem ellenőriztek soha.

Ahhoz a véleményemhez ragaszkodom, hogy a beteg ellátása és ennek dokumentálása különböző logikai időtartam. Nem gondolhatja senki komolyan, hogy egy nagybetűs orvos csak 2 percet foglalkozik a betegével havonta, holott ennél sokkal többet, és ennek az adminisztratív 5 percre tolása megoldana bármit is a magyar eü-ben, mint ahogy gondolták ezt egyesek jópár éve. Nem old meg semmit, de gondolhattam, hogy ismét előkerült az akkori nagyon is hangsúlyos téma!

OKé, akkor Ixnetben megoldva verzióváltással, Ixdoki?

Köszönöm a választ. Több beszéd, több megértés.

A visualIxdoki-ban is kiment már.

Users browsing this topic