Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, November 7, 2017 11:40:08 AM
Originally Posted by: zivanrendelő 

Sikerült az etér komm., de az ESZIG bejelentkezés nem, hibát ír ki folyamatosan, többszöri próbálkozás után. További beállítás szükséges??Rónai Lívia

Jelenleg EESZT szerver karbantartás folyik, így most nem működik! Itt jelzem majd ha újra próbálható, csak kérem jelezze majd a programot (visualIxdoki), az aktuális verziót és a pontos hibaüzenetet- akkor tudunk továbblépni!

dr.Kovács József
Tuesday, November 7, 2017 11:40:40 AM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Panna 

Visual Ix, 1.118.0 verzió

Eredeti 841. hozzászólás (hogy érthető legyen mindenkinek):

Asszisztensnőm adatait feltöltötte, felvette magát a rendszerbe, de a program indításakor a jelszó beillesztése után nem jelenik meg a választási lehetőség /orvos v. asszisztens/. Mi a teendő ? Köszönöm

Melyik rendszer, s hányas verzió?

Megtenné, hogy leellenőrzi az orvos adatok karbantartásánál az asszisztenst kiválasztva, a jogosultság fülön az alábbi adatokat: Tipus: "7 Nővér", Pecsét-nél: az orvos 5 jegyű pecsétszám, Bejegyzett praxis: a praxis neve. Mindhárom megfelelő?

Szerintem az EESZT panelt fel kell tölteni adatokkal és csak a következő indításnál lesz lesz választási lehetőség.


dr.Kovács József
Dr.Ghanem Niyaz
Tuesday, November 7, 2017 1:08:08 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Dr.Ghanem Niyaz 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Dr.Ghanem Niyaz 

Originally Posted by: Bacskai Mária 

Ixnet, beutalóírás:

automatikusan ki van pipálva az időpontkérés (ami nyilván még nem működik). Nem lehetne ezt a beállításoknál egyelőre kikapcsolni, hogy ne kelljen minden beutalónál egyenként kivenni a pipát?

Jó ötlet !

Ma elküldtem az első e-beutalót, de nem nyomtatott rá ID kódot, viszont lekérdezéskor ott van a felhőben !

Múlt héten pénteken ID-t is nyomtatott !

Van ennek jelentősége , vagy így is e-beutalóként számít?

Üdv.

Dr.Ghanem Niyaz

Jelentősége nincs (lényeg hogy a felhőben van, és lekérdezéskor az Ixnet-ben is benne van azonosítva), de nekem furcsa, mert ott kellene lenni .....

Most kaptam valódi választ a kollégáimtól : Csak az infomixes formátumokra nyomtatja automatikusan. Lehet, hogy Ön saját formátumot használ. Későbbiekben megvalósíthatjuk ha szükséges!

Nem használok saját formátumot, infomixes beutalót nyomtatunk.

És nincs rajta? Tudna küldeni képet ? (pdf nyomtatás )

Most nem működik az EESZT, mihelyt lesz lehetőségünk, küldöm !

Köszönöm.

Schukkert
Tuesday, November 7, 2017 1:13:04 PM
Két doboz inzulint írtunk fel ,gyógyszertár szólt, az e vonalkódban csak egy szerepelt!

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, November 7, 2017 1:22:22 PM
Originally Posted by: Schukkert 

Két doboz inzulint írtunk fel ,gyógyszertár szólt, az e vonalkódban csak egy szerepelt!

Egy receptre 2 inzulin- ugye jól értem? Át tudná küldeni a felírt vény adatait? (infomix@infomix.hu) S mit lát Ön,ha a saját a gépen a Térből lekérdezi? Ugyanazt amit felírt (minden adat stimmel)? Esetleg azt kimásolva szintén elküldené??? Most persze nem működik az EESZT szerver, de majd amikor helyreáll ki kellene próbálni! Előre is nagyon szépen köszönöm!

Csendes Gábor
Tuesday, November 7, 2017 1:56:54 PM
Elakadtunk, Segítséget kérnék!

Több orvosommal is belefutottam ebbe a "Nincs joga a kérés végrehajtására vagy a biztonsági fejléc helytelen!" üzenetbe.

A VisualKom a szerveren fut, onnan használná 8 orvos 16 géppel. Látszólag belép az orvos, de a receptírásnál ezt kapjuk.

Érdekesség, hogy ezután kijön a recept hagyományos formájában, de a receptablakból csak a Mégsem gombbal lehet kilépni.Vagy úgy, hogy az EESZT ablakot lecsapjuk.

Megnéztük a Vmátrixot, látszólag jól vannak az adatok, csak éppen nem megy. Kitöröltük-újra beállítottuk, nem megy. Egyik dokinál sem.

Mit ronthattunk el?

Köszönettel: Csendes Gábor 003670 5765737

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: DrMiklosl 

Originally Posted by: Somogyi László 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: DrMiklosl 

Tisztelt Infomix !

Katalógus illetve recept feltöltés után a hibaüzenet a következő: Nincs joga a kérés végrehajtására vagy a biztonsági fejléc helytelen!

V-mátrix beállítva ,nem értem mi lehet a probléma.Hol találom ezt a biztonsági fejlécet??

Köszönettel Vargáné G.Zsuzsa asszisztens

Ellenőrizze, hogy a vmatrix jól van beállítva (Intézmény-szervezet-orvos minhárom hozzárendelve orvosi szerpkörrel?), s az EESZT panelen OTH6/OTH9 pecsétszám megegyezik a vmtarix-ban megjelenő azonosítókkal? valami itt nem stimmelhet !

és nem lehet elégszer hangsúlyozni: csak az orvos személyi igazolványával lehet receptet írni, terepen szerzett tapasztalatom szerint sokan még nem jutottak el eddig a felismerésig, bocs ha nem ez a hiba...

Köszönöm,tudom,hogy csak orvosi e-személyivel lehet Rp-t írni.De nálam már a katalógus feltöltésénél is hibát írt ki.Most már jól működik.

Örülök :)

Panna
  • Panna
  • Haladó (Szint 7)
Tuesday, November 7, 2017 2:02:03 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Panna 

Visual Ix, 1.118.0 verzió

Eredeti 841. hozzászólás (hogy érthető legyen mindenkinek):

Asszisztensnőm adatait feltöltötte, felvette magát a rendszerbe, de a program indításakor a jelszó beillesztése után nem jelenik meg a választási lehetőség /orvos v. asszisztens/. Mi a teendő ? Köszönöm

Melyik rendszer, s hányas verzió?

Megtenné, hogy leellenőrzi az orvos adatok karbantartásánál az asszisztenst kiválasztva, a jogosultság fülön az alábbi adatokat: Tipus: "7 Nővér", Pecsét-nél: az orvos 5 jegyű pecsétszám, Bejegyzett praxis: a praxis neve. Mindhárom megfelelő?

Bocsánat nem a jogosultság hanem az adatok fülön találja a 3 ellenőrizendő adatot!

Igen leellenőriztem, minden adat rögzítve van, azóta újra is indítottam a rendszert, de nem változott semmi.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, November 7, 2017 3:02:17 PM
Originally Posted by: Gabi 

Kedves Mindenki,

Most jelezte az AEEK, hogy a tegnap este elkezdett szerver-frissítés még folyamatban van, így jelenleg nem használható az EESZT. Amint befejeződik, s megkapjuk az erről szóló tájékoztatót,itt a fórumon jelezni fogjuk!

Megértésüket köszönjük!

infomIx kft

Tisztelt Partnereink !

A tegnapi napon (2017. november 6, 21:00) meghirdetett EESZT Rendszer tervszerű karbantartása még nem fejeződött be.

Kérjük értesítsék partnereiket, hogy a karbantartás befejezéséig offline módban dolgozzanak.

A karbantartás befejezéséről értesíteni fogjuk tisztelt partnereinket !

Türelmüket és megértésüket köszönjük !

Ismét működik az EESZT! Várjuk a tapasztalatokat, s köszönjük a türelmet.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, November 7, 2017 3:15:52 PM
Originally Posted by: Panna 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Panna 

Visual Ix, 1.118.0 verzió

Eredeti 841. hozzászólás (hogy érthető legyen mindenkinek):

Asszisztensnőm adatait feltöltötte, felvette magát a rendszerbe, de a program indításakor a jelszó beillesztése után nem jelenik meg a választási lehetőség /orvos v. asszisztens/. Mi a teendő ? Köszönöm

Melyik rendszer, s hányas verzió?

Megtenné, hogy leellenőrzi az orvos adatok karbantartásánál az asszisztenst kiválasztva, a jogosultság fülön az alábbi adatokat: Tipus: "7 Nővér", Pecsét-nél: az orvos 5 jegyű pecsétszám, Bejegyzett praxis: a praxis neve. Mindhárom megfelelő?

Bocsánat nem a jogosultság hanem az adatok fülön találja a 3 ellenőrizendő adatot!

Igen leellenőriztem, minden adat rögzítve van, azóta újra is indítottam a rendszert, de nem változott semmi.

Kaphatunk egy elérhetőséget?

esztidoki
Tuesday, November 7, 2017 3:21:47 PM
Tisztelt Infomix! Megkezdtük a rendelést, három gépen könnyen beléptünk, egyenlőre minden rendben. Sajnos a beutalókra még mindig nem nyomja rá az ID kódot, de majdcsak lesz az is. Köszönjük az eddigieket!
Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, November 7, 2017 3:28:39 PM
Originally Posted by: esztidoki 

Tisztelt Infomix! Megkezdtük a rendelést, három gépen könnyen beléptünk, egyenlőre minden rendben. Sajnos a beutalókra még mindig nem nyomja rá az ID kódot, de majdcsak lesz az is. Köszönjük az eddigieket!

Szuper!köszönjük a jelzést!

MolnárP
Tuesday, November 7, 2017 3:34:50 PM
A „CNTAPP.CSTFUTÓFORM.VÁLT,0” üzenet azoknál a felhasználóknál ugrik fel, ahol a program indítása és a bejelentkezés után a nyomtatási profil választás ablak megjelenik.

Előre láthatóan holnap felkerül a portálra az 1.118.1 verzió, amiben már profilválasztás esetén sem fog előbukkanni ez az üzenet.

MolnárP
Tuesday, November 7, 2017 3:40:08 PM
Originally Posted by: TomposG 

Ugyan az a problémám amit egy kolléga a 311-es bejegyzében tett:

"Tisztelt Infomix!

VisualIx rendszerben 2 gépes hálózatban már szépen dolgozgatunk, de van egy bosszantó probléma:

Elindul a laptop ( a főgép), automatikusan indul a személyi lekérdezés, bejelentkezés, minden Ok eddig.

Amikor elkezdenék egy beteget megnyitni, akkor ezen hiba üzenetet írja ki:

CNTAPP.CSTFUTÓFORM.VÁLT,0

le-oké-zom, majd:

Unknow member POAKTIVFORM

1925(POAKTIVFORM)

Minden egyes tevékenységnél ezt 10x kell leokézni.

Azt csináltam, hogy kiléptem az EESZT panelből és ha utána manuálisan indítom, akkor nincs ez a hibajelenség.

Tehát tudunk dolgozni, nem sürgős a probléma, de az EESZT ablak automatikus elindulásával függ össze, nem tudom mit kellene tennem?( azzal sincs összefüggésben, hogy a másik gép megy-e; egyébként azon is én jelentkezem be a személyimmel)

Köszönettel,

Dr. Takács Hedvig"

Annyi a különbség, hogy nálam nincs hálózat csak sima egy gépes rendszer.

Lehet, hogy kapott választ a kolléga de ennyi oldalnál nem találtam.

Mi lenne a megoldásom?

Tompos G.

Válasz:#1002 Hozzászólás

MolnárP
Tuesday, November 7, 2017 3:40:51 PM
Originally Posted by: t-hedvig 

Tisztelt Infomix!

VisualIx rendszerben 2 gépes hálózatban már szépen dolgozgatunk, de van egy bosszantó probléma:

Elindul a laptop ( a főgép), automatikusan indul a személyi lekérdezés, bejelentkezés, minden Ok eddig.

Amikor elkezdenék egy beteget megnyitni, akkor ezen hiba üzenetet írja ki:

CNTAPP.CSTFUTÓFORM.VÁLT,0

le-oké-zom, majd:

Unknow member POAKTIVFORM

1925(POAKTIVFORM)

Minden egyes tevékenységnél ezt 10x kell leokézni.

Azt csináltam, hogy kiléptem az EESZT panelből és ha utána manuálisan indítom, akkor nincs ez a hibajelenség.

Tehát tudunk dolgozni, nem sürgős a probléma, de az EESZT ablak automatikus elindulásával függ össze, nem tudom mit kellene tennem?( azzal sincs összefüggésben, hogy a másik gép megy-e; egyébként azon is én jelentkezem be a személyimmel)

Köszönettel,

Dr. Takács Hedvig

Válasz:#1002 Hozzászólás

t-hedvig
Tuesday, November 7, 2017 3:51:04 PM
Originally Posted by: MolnárP 

Originally Posted by: t-hedvig 

Tisztelt Infomix!

VisualIx rendszerben 2 gépes hálózatban már szépen dolgozgatunk, de van egy bosszantó probléma:

Elindul a laptop ( a főgép), automatikusan indul a személyi lekérdezés, bejelentkezés, minden Ok eddig.

Amikor elkezdenék egy beteget megnyitni, akkor ezen hiba üzenetet írja ki:

CNTAPP.CSTFUTÓFORM.VÁLT,0

le-oké-zom, majd:

Unknow member POAKTIVFORM

1925(POAKTIVFORM)

Minden egyes tevékenységnél ezt 10x kell leokézni.

Azt csináltam, hogy kiléptem az EESZT panelből és ha utána manuálisan indítom, akkor nincs ez a hibajelenség.

Tehát tudunk dolgozni, nem sürgős a probléma, de az EESZT ablak automatikus elindulásával függ össze, nem tudom mit kellene tennem?( azzal sincs összefüggésben, hogy a másik gép megy-e; egyébként azon is én jelentkezem be a személyimmel)

Köszönettel,

Dr. Takács Hedvig

Válasz:#1002 Hozzászólás

KÖSZÖNJÜK!

DokiBodó
Tuesday, November 7, 2017 3:51:45 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: DokiBodó 

Kedves Kollégák!

Mi még mindig nem tudunk receptet nyomtatni, pedig azt hiszem, már minden itt javasolt tippet végigpróbáltunk. Verzióváltás megvolt, 4.7-es framework van a gépen, a segéd rendben van, újra regisztáltuk, a kártya rendben van. De a SAML jegy igénylése után hibaüzenetet kapunk, és onnan akármit csinálunk, nem működik a dolog. Az op-rendszer Win10, és IxDokit használunk. Kaphatnánk ebben segítséget?

Mi a hibaüzenet, s a visual verzió?

A Visual verzió a legfrissebb, a 118-as, a hibaüzenet pedig: SAML jegy ellenőrzés env: Server an internal error.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, November 7, 2017 6:39:39 PM
Originally Posted by: DokiBodó 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: DokiBodó 

Kedves Kollégák!

Mi még mindig nem tudunk receptet nyomtatni, pedig azt hiszem, már minden itt javasolt tippet végigpróbáltunk. Verzióváltás megvolt, 4.7-es framework van a gépen, a segéd rendben van, újra regisztáltuk, a kártya rendben van. De a SAML jegy igénylése után hibaüzenetet kapunk, és onnan akármit csinálunk, nem működik a dolog. Az op-rendszer Win10, és IxDokit használunk. Kaphatnánk ebben segítséget?

Mi a hibaüzenet, s a visual verzió?

A Visual verzió a legfrissebb, a 118-as, a hibaüzenet pedig: SAML jegy ellenőrzés env: Server an internal error.

Az a javaslatom, hogy várjuk meg a napokban kikerülő új verziót, ami több apró finomhangolást is tartalmaz az EESZT-vel kapcsolatban,s ha az sem segít, akkor megnéznénk a konkrét problémát egy közösen egyeztetett időben , hogy megoldjuk azt. Ahogy Péter is jelezte holnap, holnapután várható a köztes verziónk visualIxdoki és Ixnet esetében is. Most és itt is szeretnénk kérni, söt mindenkit biztatni is, hogy minden észrevételt, javaslatot, tapasztalatot osszanak meg velünk, hogy minél hamarabb stabilizáljuk majd optimalizáljuk a működését programjainknak. Ebben számítunk minden kedves partnerünk együttműködésére.

Somogyi László
Tuesday, November 7, 2017 9:07:50 PM
Kedves jelenlegi és jövőbeli fórum olvasók, hozzászólók,

Szeretnénk mindenkit tájékoztni, hogy bár a fórumhoz csatlakozás és a véleménnyilvánítás önkéntes, de mindenkitől elvárjuk a publikált szabályzatunkban foglatak betartását, melyet ezúton is mindenkinek köszönök!

Géczi Gabriella, infomIx kft. ügyv.

Kharon
Wednesday, November 8, 2017 6:01:46 AM
Tisztelt Infomix!

Kb 3 hete Szabó Tamás programozó ígérte, hogy megoldást talál a problémára, azóta nem keresett. Kérem szíves visszahívását.

Üdv Dr Rajnai Miklós

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, November 8, 2017 7:28:56 AM
Originally Posted by: RM 

Tisztelt Infomix!

Kb 3 hete Szabó Tamás programozó ígérte, hogy megoldást talál a problémára, azóta nem keresett. Kérem szíves visszahívását.

Üdv Dr Rajnai Miklós

Kedves Doktor Úr,

A mai napon utána nézünk a jelzett problémának,miért nem jeleztünk vissza. Bár nagyon igyekszünk, de néha összetorlódnak a feladataink. Elnézést kérek Öntől!

Dr. Palicsek Zoltán
Wednesday, November 8, 2017 7:34:29 AM
Ma reggel nekem nem indul. Megint központi probléma van?
t-hedvig
Wednesday, November 8, 2017 7:41:06 AM
Originally Posted by: Dr. Palicsek Zoltán 

Ma reggel nekem nem indul. Megint központi probléma van?

Nálunk sem indul, sikertelen e-SZIG lekérdezés. Pedig az EESZT portál azt írja, hogy már üzemelnek újra.

Kanary
Wednesday, November 8, 2017 7:45:09 AM
Originally Posted by: Kanary 

Segítséget kérnék!

Amikor a legutolsó verzió váltó levél alapján megpróbáltam beállítani a nővéri adatokat, valamit elronthattam, mert nem tudok belépni az IxIntézőbe!!!!!

Így menteni sem tudok!

Folyamatosan intézményi szintü jelszót kér, de én az eddig is használttal próbálom!

Ilyenkor mit kell csinálni??????? 🤦

Köszönettel: Eszti egy asszisztens

Tudna rajtunk segíteni valaki????

Még mindig nem tudok belépni az IzIntézőbe!!!! NEM TUDOK MENTENI!!!!

Hogy tudok rendszergazdai hozzáférést elérni, ha az eddig használt jelszó most valamiért nem jó????

Cifka Miklós
Wednesday, November 8, 2017 7:47:05 AM
Originally Posted by: t-hedvig 

Originally Posted by: Dr. Palicsek Zoltán 

Ma reggel nekem nem indul. Megint központi probléma van?

Nálunk sem indul, sikertelen e-SZIG lekérdezés. Pedig az EESZT portál azt írja, hogy már üzemelnek újra.

Itt sem megy. Se az ágazati portál, se a programba való bejelentkezés.

Ahogy már korábban is felvetették, NAGYON hasznos volna ilyenkor egy értesítés / üzenet, hogy helló, ne is reménykedj, hogy Te itt ma az EESZT-ben fogsz dolgozni... [gonosz]

Sehol sincs semmiféle információ arról, hogy mikor, meddig, miért?!? Se az EESZT honlapján, se az ÁAEK oldalán, se sehol... [azta]

Dr.Molnár Emma
Wednesday, November 8, 2017 7:56:50 AM
Sikertelen e-szig bejelentkezés!! Kaphatunk infót?
Varga Sándor
Wednesday, November 8, 2017 8:00:56 AM
EESZT elérés

Kedves partnereink, most kaptuk a tájékoztatást, hogy jelenleg nem elérhető az EESZT szerver, az ezzel kapcsolatos funkciók emiatt nem elérhetőek. Amint tudunk újabb információt természetesen jelezzük.


Varga Sándor
Dr. Palicsek Zoltán
Wednesday, November 8, 2017 8:12:24 AM
Ezt már nem nagyon értem. A rendszer élesben megy. 7 nap telt el, ebből talán 1 volt, amikor működött. persze, vannak anomáliák, de ELŐZETESEN hivatalos info kellene ha nem működik várhatóan.
Dr. Tőke Zsuzsanna
Wednesday, November 8, 2017 8:17:21 AM
Tisztelt Infomix!

A programban beállításra került, viszont folyamatosan "Sikertelen ESZIG adatkérés!" hibaüzenetet kapunk.

A kártya olvasó feltelepítésre került, de az EESZT be lépést követően nem kér semmit majd hibával leáll.

A rendszerbe még egyszer sem sikerült belépni november 1 óta.

Kérem a hiba elhárításában legyenek segítségünkre.

Dr. Tőke Zsuzsanna

+06-54/433-036

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, November 8, 2017 8:21:39 AM
Originally Posted by: Dr.Molnár Emma 

Sikertelen e-szig bejelentkezés!! Kaphatunk infót?

Sajnos nem megy az EESZT szerver.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, November 8, 2017 8:23:01 AM
Originally Posted by: Dr. Tőke Zsuzsanna 

Tisztelt Infomix!

A programban beállításra került, viszont folyamatosan "Sikertelen ESZIG adatkérés!" hibaüzenetet kapunk.

A kártya olvasó feltelepítésre került, de az EESZT be lépést követően nem kér semmit majd hibával leáll.

A rendszerbe még egyszer sem sikerült belépni november 1 óta.

Kérem a hiba elhárításában legyenek segítségünkre.

Dr. Tőke Zsuzsanna

+06-54/433-036

Kedves Doktornő,

Nem megy az EESZT szerver jelenleg, amint lesz visszajelzésünk itt a fórumon jelezzük!

Users browsing this topic