Dr. Zsólyomi Katalin
Thursday, November 9, 2017 2:28:07 PM
Tisztelt Infomix!

Segítségüket kérem az alábbiak miatt: (Telefonon nem tudom Önöket elérni.)

2 géppel dolgozom, IxNet programmal. A főgép rendesen dolgozik.

A mellékgépen kb. 1 héttel ezelőtt letöltött frissítés óta gondok vannak: a frissítés kapcsán (közben) kb. 10-15 alkalommal az alábbi szöveget írta ki a rendszer: Hiba egy file másolásakor, és ekkor az alábbiak közül valamelyiket adja:

- toshiba-pcNetRepository/infomix.alap.dll

- IxNet Service

- WebSevice

- IxNetListaElem

- DataSet

- Segéd

- Alap

- Web

Ekkor rákérdez: megpróbálja újra? Igen - Nem.

Amennyiben ezeket kihagyom, tehát nem próbálom újra, a frissítés lemegy, de csatlakozva a programhoz az alábbi szöveget kapom:

"Az objectumhivatkozás nincs beállítva egyetlen objectumhivatkozása sem."

"Procedure or function BejelentkezésBeszúr paraméter nem támogatott"

"Metódus nem található Int32 InfomixAlap különbség Perc"...

Kérem, szíveskedjenek válaszolni, mit lehet tenni, ill. távsegítséggel megoldani a problémámat.

Kérem, hívjanak az alábbi számon:

30/75-45-039.

Köszönöm.

Dr. Zsólyomi Katalin

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, November 9, 2017 2:41:41 PM
Originally Posted by: Böjtösné Judit 

T Infomix!

Amit tudtam beállítottam, katalógus beküldés továbbra is sikertelen, asszisztens kártyával belépni esélytelen. Segítségüket kérem, az én tudásom (és lelkesedésem) teljesen kimerült.

Köszönöm.

Szükségünk lenne egy elérhetőségre!

Dr. Vlaicu Péter
Thursday, November 9, 2017 3:03:04 PM
Tisztelt Infomix!

Segítséget kérek.

Elérhetőségem: +36304998183

Üdvözlettel: Dr. Vlaicu Péter

MolnárP
Thursday, November 9, 2017 3:28:43 PM
Originally Posted by: Dr. Zsólyomi Katalin 

Tisztelt Infomix!

Segítségüket kérem az alábbiak miatt: (Telefonon nem tudom Önöket elérni.)

2 géppel dolgozom, IxNet programmal. A főgép rendesen dolgozik.

A mellékgépen kb. 1 héttel ezelőtt letöltött frissítés óta gondok vannak: a frissítés kapcsán (közben) kb. 10-15 alkalommal az alábbi szöveget írta ki a rendszer: Hiba egy file másolásakor, és ekkor az alábbiak közül valamelyiket adja:

- toshiba-pcNetRepository/infomix.alap.dll

- IxNet Service

- WebSevice

- IxNetListaElem

- DataSet

- Segéd

- Alap

- Web

Ekkor rákérdez: megpróbálja újra? Igen - Nem.

Amennyiben ezeket kihagyom, tehát nem próbálom újra, a frissítés lemegy, de csatlakozva a programhoz az alábbi szöveget kapom:

"Az objectumhivatkozás nincs beállítva egyetlen objectumhivatkozása sem."

"Procedure or function BejelentkezésBeszúr paraméter nem támogatott"

"Metódus nem található Int32 InfomixAlap különbség Perc"...

Kérem, szíveskedjenek válaszolni, mit lehet tenni, ill. távsegítséggel megoldani a problémámat.

Kérem, hívjanak az alábbi számon:

30/75-45-039.

Köszönöm.

Dr. Zsólyomi Katalin

A hiba a frissítés során abból következett, hogy a kliens gépen is futott az "IxNetService" szolgáltatás, ami "fogta" a kliens gépen éppen cserélendő fájlokat. Fontos, hogy csak egy példányban futhat, méghozzá a szerver gépen!

Az összes, a frissítést követő hibaszöveg már a sikertelen programfrissítés következménye volt.

Bacskai Mária
Thursday, November 9, 2017 4:08:18 PM
Segítséget kérek!

IxNet 2.59.1. verzióváltás után megint hibaüzenetek sorozata jött a frissítéssel (egy csomó dll hiba, hasonlóan a nov.1-i verzióváltás utáni behaláshoz). A program működik, tudtunk ma rendelni, de az Ixnet Központban az eseménynaplóban van egy csomó piros sor.

MolnárP
Thursday, November 9, 2017 4:10:06 PM
Tisztelt Felhasználók!

A visual Ixdoki EESZT ablakának „Beállítások” lapfülére felkerült egy új nyomógomb „Ellenőrzések” néven. Segítségével leellenőrizhető, hogy minden, az ETÉR működtetéséhez szükséges program és funkció telepítve van, valamint hogy az EESZT portál elérések és a gépen beállított rendszeridő rendben vannak. Alább látható az ellenőrzés futtatása után megjelenő képernyő rövid magyarázatokkal. Bármelyikkel kapcsolatos hiba esetén (itt pl. pontos idő) piros jelölés látható a zöld pipa helyett.

UserPostedImage

Segítő01
Thursday, November 9, 2017 5:28:15 PM
Nálunk minden rendben működik, viszont egy kolléga-aki itt nem regisztrált- bajlódik, ixdokiba belépéskor "EESZT segédkomponens..." valami ilyesmi hibát ír ki....

valakinek ötlete?

csedo73@gmail.com
Thursday, November 9, 2017 7:37:18 PM
Regisztrált EESZT felhasználóként segítséget szeretnék kérni, mivel a továbbiakban vázolt problémámra 11 alkalommal elküldött e-mail-re sem kaptam választ az EESZT-től. Az adminisztrátorom Németh Tünde nem eü. szakdolgozó. A csatlakozási nyilatkozaton őt jelöltem meg EESZT jogosultság adminisztrátorának. E-mail-ben kapott egy felhasználónevet:X02188 és SMS jelszót, az EESZT ágazati portálon aktíváltuk az e-szig.-ét. Ezekkel sikeresen végrehajtottuk a műszaki csatlakozást, s az ápolónő Vmátrix jogosultság beállítása is ezekkel a kódokkal történt meg. Viszont a fent nevezett adminisztrátorom a felhasználónévvel (X02188) és az indulási jelszóval (19680719) nem tud belépni az e-learningbe (eeszt.aeek.hu) és nem tudja elvégezni a tesztet és ebből kifolyólag nem tudja használni az e-szig.-jét a VisualX program használatakor. Tehát mindenre tudtuk használni a felhasználónevet, csak arra nem amire igazából kell, hogy orvos nélkül be tudjon lépni az EESZ-térbe. Hogyan tovább? Van valakinek valami ötlete? Lehet hogy csak egy homokszem van a fogaskerekek között, csak nem sikerül önállóan megtalálnom. Előre is köszönök minden ötletet. Molnárné dr. Csillag Edina

pharmacybt
Friday, November 10, 2017 5:59:58 AM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: pharmacybt 

Azt szeretném megkérdezni,hogy tudjuk az EESZT-én keresztül lekérni a laboreredményeket ?

A labor leletek az EHR (Dokumentumtár) lekérdezésével nézhetők meg. Ixnet-et használ??

Ixdoki-t használunk.

Nincs megjeleníthető adat.

Jól gondoljuk, hogy amíg nem tudunk e-Beutalót nyomtatni ,addig nem is tudunk eredményeket lekérdezni?

A beutaló írásnál ugyanazokat a kódokat tudjuk választani mint eddig,hogy lesz ebből e-Beutaló ?

dr.Kovács József
Friday, November 10, 2017 6:19:32 AM
Két kérdésem van:

1. Van vagy lesz-e lehetőség arra, hogy műszaki és egyéb hiba miatt keletkezett adatokat a program összegyűjti és utólag felviszi az EESZT-be? (Visual)

2. Ha egy már lezárt ellátást ismét megnyitok módosításra CAT hiba keletkezik (ID kitöltése kötelező). Ez normális jelenség?


dr.Kovács József
Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, November 10, 2017 7:22:53 AM
Originally Posted by: pharmacybt 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: pharmacybt 

Azt szeretném megkérdezni,hogy tudjuk az EESZT-én keresztül lekérni a laboreredményeket ?

A labor leletek az EHR (Dokumentumtár) lekérdezésével nézhetők meg. Ixnet-et használ??

Ixdoki-t használunk.

Nincs megjeleníthető adat.

Jól gondoljuk, hogy amíg nem tudunk e-Beutalót nyomtatni ,addig nem is tudunk eredményeket lekérdezni?

A beutaló írásnál ugyanazokat a kódokat tudjuk választani mint eddig,hogy lesz ebből e-Beutaló ?

A nincs megjeleníthető adat azt jelenti, hogy a Térben jelenleg nincs az adott páciensrő ilyen tipusú adat, vagy van adat, de a páciens a DÖR ( Digitális Önrendelkezés) keretében letiltotta a hozzáférést. Az e-beutaló nélküli eredményeket is le tudja kérdezni, sőt a a beutaló nélküli dokumentumokat is. Természetesen a más által beutalt eseményekhez tartozó dokumentumokat is. Vagyis valamennyi dokumentumot látja - kivéve a letiltottat.

Igen, a butaló írásánal az eddig is kötelező,a NEAK által havonta frissített beutaló törzset kell használni (OEP finanszírozási kód)- de Térbe az adott Egészségügyi Szolgáltató OTH kódjával kerül fel.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, November 10, 2017 7:26:37 AM
Originally Posted by: dr.Kovács József 

Két kérdésem van:

1. Van vagy lesz-e lehetőség arra, hogy műszaki és egyéb hiba miatt keletkezett adatokat a program összegyűjti és utólag felviszi az EESZT-be? (Visual)

2. Ha egy már lezárt ellátást ismét megnyitok módosításra CAT hiba keletkezik (ID kitöltése kötelező). Ez normális jelenség?

1. Ez nem lehetőség, hanem kötelesség. Az utológas felküldés a háziorvosok esetében az e-KAT-ra vonatkozik.

2. Normális (stabil) működés mellett ez nem fordulhat elő.

kleh
  • kleh
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, November 10, 2017 7:27:50 AM
Igen ,így van bárki által megkért és elvégzett labor megnézhető (lekérdezhető) az EESZT-n keresztül (Ixnet program). Már a próba időszakban is láttam más által megkért laborokat, tehát ez igaz. A gond még továbbra is ott van, hogy a kórházak még nem, vagy csak részlegesen csatlakoztak a térbe. Erről a Synlabbal is egyeztettem, elm sz. ők feltöltenek mindent a térbe. Kovács-Kléh.
Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, November 10, 2017 7:39:21 AM
Originally Posted by: csedo73@gmail.com 

Regisztrált EESZT felhasználóként segítséget szeretnék kérni, mivel a továbbiakban vázolt problémámra 11 alkalommal elküldött e-mail-re sem kaptam választ az EESZT-től. Az adminisztrátorom Németh Tünde nem eü. szakdolgozó. A csatlakozási nyilatkozaton őt jelöltem meg EESZT jogosultság adminisztrátorának. E-mail-ben kapott egy felhasználónevet:X02188 és SMS jelszót, az EESZT ágazati portálon aktíváltuk az e-szig.-ét. Ezekkel sikeresen végrehajtottuk a műszaki csatlakozást, s az ápolónő Vmátrix jogosultság beállítása is ezekkel a kódokkal történt meg. Viszont a fent nevezett adminisztrátorom a felhasználónévvel (X02188) és az indulási jelszóval (19680719) nem tud belépni az e-learningbe (eeszt.aeek.hu) és nem tudja elvégezni a tesztet és ebből kifolyólag nem tudja használni az e-szig.-jét a VisualX program használatakor. Tehát mindenre tudtuk használni a felhasználónevet, csak arra nem amire igazából kell, hogy orvos nélkül be tudjon lépni az EESZ-térbe. Hogyan tovább? Van valakinek valami ötlete? Lehet hogy csak egy homokszem van a fogaskerekek között, csak nem sikerül önállóan megtalálnom. Előre is köszönök minden ötletet. Molnárné dr. Csillag Edina

A két dolog szerintem jelenleg nincs összefüggésben. Az oktatás részéhez nem tudok hozzászólni, azt az AEEK-s kollegák tudják Önnek megoldani.

A visualIxdoki-ba való belépéssel kapcsolatban 2 tipusú probléma okozhat hasonló jelenséget. Részben a vmatrix nem megfelelő kitöltése (lsd. egy korábbi hozzászólást képekkel, hogy mit hogyan célszerű kitölteni), részben a visualIxdoki felhasználó adatainak nem pontos kitöltése (leírását a 118-as verzióváltó levélben találja meg).

Fontos, hogy mindig a legfrissebb rendszert használják, mert folyamatosan “finomhangolunk” a Tér-ben történő változások, illetve az Önök visszajelzései alapján.

Ha nem sikerül rájönniük a megoldásra, jó lenne ha a konkrét üzenet szövegét, vagy a jelenséget tudná leírni (verziószámmal együtt), ami nekünk ad segítséget.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, November 10, 2017 7:41:21 AM
Originally Posted by: Segítő01 

Nálunk minden rendben működik, viszont egy kolléga-aki itt nem regisztrált- bajlódik, ixdokiba belépéskor "EESZT segédkomponens..." valami ilyesmi hibát ír ki....

valakinek ötlete?

Kellene a rendszer, verziószám, pontos jelenség /szöveg, akkor tudnánk hatékonyan segíteni! Köszönjük szépen!

dr.Kovács József
Friday, November 10, 2017 8:11:14 AM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: dr.Kovács József 

Két kérdésem van:

1. Van vagy lesz-e lehetőség arra, hogy műszaki és egyéb hiba miatt keletkezett adatokat a program összegyűjti és utólag felviszi az EESZT-be? (Visual)

2. Ha egy már lezárt ellátást ismét megnyitok módosításra CAT hiba keletkezik (ID kitöltése kötelező). Ez normális jelenség?

1. Ez nem lehetőség, hanem kötelesség. Az utológas felküldés a háziorvosok esetében az e-KAT-ra vonatkozik.

2. Normális (stabil) működés mellett ez nem fordulhat elő.

1. Tudom, hogy a KAT feltöltés kötelező, ezért kérdeztem. Lehet, hogy nem voltam egyértelmű. Az utólagos feltöltés már most is működik? Ha igen, hogyan?


dr.Kovács József
Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, November 10, 2017 8:18:20 AM
Originally Posted by: dr.Kovács József 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: dr.Kovács József 

Két kérdésem van:

1. Van vagy lesz-e lehetőség arra, hogy műszaki és egyéb hiba miatt keletkezett adatokat a program összegyűjti és utólag felviszi az EESZT-be? (Visual)

2. Ha egy már lezárt ellátást ismét megnyitok módosításra CAT hiba keletkezik (ID kitöltése kötelező). Ez normális jelenség?

1. Ez nem lehetőség, hanem kötelesség. Az utológas felküldés a háziorvosok esetében az e-KAT-ra vonatkozik.

2. Normális (stabil) működés mellett ez nem fordulhat elő.

1. Tudom, hogy a KAT feltöltés kötelező, ezért kérdeztem. Lehet, hogy nem voltam egyértelmű. Az utólagos feltöltés már most is működik? Ha igen, hogyan?

A rendszer naplózza ezeket az eseményeket, s amikor legközelebb sikerrel veszi fel a kapcsolatot a térrel, a háttérben automatikusan felküldi! Persze, az első pillanattól benne van mind a visualIxdoki-ban, mind az Ixnet-ben. Akkor él ez a mechanizmus ha az EESZT modul be van kapcsolva, "él".

Dr.Boros Edina
Friday, November 10, 2017 8:20:09 AM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Segítő01 

Nálunk minden rendben működik, viszont egy kolléga-aki itt nem regisztrált- bajlódik, ixdokiba belépéskor "EESZT segédkomponens..." valami ilyesmi hibát ír ki....

valakinek ötlete?

Kellene a rendszer, verziószám, pontos jelenség /szöveg, akkor tudnánk hatékonyan segíteni! Köszönjük szépen!

#573 és #591 hozzászólás

Csendes Gábor
Friday, November 10, 2017 8:48:00 AM
Nem tudom, hogy ez egyedi probléma-e, de megoldást keresek rá:

Adva van egy egygépes praxis, ahol a Visual iXdoki program az EESZT indítása (engedélyezése) óta nem engedi be a felhasználót a normál kilépés után. Azt írja jelszómegadás után:"szólógépes verzió..." és kilép.

Ez nem egyedi eset, hanem üzemszerű.

Kollégájukkal a dolgot a VixView-en keresztül, a Bejelentkezés tábla egyetlen rekordjának törlésével EGY BELÉPÉS erejéig tudtuk orvosolni, de ha kilépünk a rendszerből, már vissza nem enged.

Úgy néz ki, nem takarítja ki maga után a felhasználót a rendszer a Bejelentkezés táblából.

Ezzel mit tudunk csinálni?

Mert az nem opció, hogy minden rendelés előtt kérjünk egy napi jelszót a cégtől, és a Doki minden rendelést az adattáblákban való turkálással kezdjen.

Köszönettel: Csendes Gábor 0036705765737

Dr. Palicsek Zoltán
Friday, November 10, 2017 9:01:02 AM
Én most az uj verzioban is találkozom ezzel. Ezt az 5 perces korlátot kivették? Nekem továbbra is jelentkezik hiba...

"A mai napon működési anomália van az EESZT-ben (rendesen működik Kigúnyol ). Azt vettem észre, hogy az ellátások egy része után a katalógus bejegyzés a vége ellátásnál hibás, mondván, nem lehet jövőbeli dátum. Ha a beteg bejön, az ellátás végének nem a zárási dátumot, hanem minimum 5 percet vesz, ha ez előtt bezárom, hibát jelez. Namost, nyilván a dolog logikus lenne. Csakhogy, ha valaki bejön a rendszers gyógyszereit felíratni az nem öt perc, csak 1-2. Ha átjavítom, azt írja, az ellátás nem lehet öt percnél rövidebb, majd a következő ellátás kezdeténél jelez hibát: az ellátás kezdete nem lehet jövőbeli időpont. tehát akkor minimum 5 perc per ellátás. Hogyan lesz akkor mostantól szabályosan napi 4 órár rendelésen 100 beteg (2 és fél perc átlag)?"

Segítő01
Friday, November 10, 2017 9:26:27 AM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Segítő01 

Nálunk minden rendben működik, viszont egy kolléga-aki itt nem regisztrált- bajlódik, ixdokiba belépéskor "EESZT segédkomponens..." valami ilyesmi hibát ír ki....

valakinek ötlete?

Kellene a rendszer, verziószám, pontos jelenség /szöveg, akkor tudnánk hatékonyan segíteni! Köszönjük szépen!

Visual IXdoki, 1.118 frissítve, és azt írja ki:

"Az EESZT segéd komponens regisztrációja sikertelen."

belép az ixdokiba (framework is naprakész), e-személyi bekérés csak pörög-pörög, aztán jön ez az üzenet....

E-mailban már jött, hogy a csatlakozás jóváhagyva.

Nálunk minden működik továbbra is, szinte akadály mentesen, de sajna a kollégának nem nagyon tudom, hogy mi lehet a baj!

Köszönöm

Somogyi László
Friday, November 10, 2017 9:29:32 AM
Ma indulás óta ez megy folyamatosan.

Hiba: KAT bejegyzés hozzáadása...stb.

majd a végén

Hiba: KAT frissítése ID kötelező stb.

A két bejegyzés között 1-2 perc telik el.

A recept beküldése és nyomtatása hiba nélkül megy közben. Megvan a 3. vonalkód.

Tehát?

frissítés majd rendelés után lesz 1.118.1-re, az megoldaná? Vagy az sem erről szól.

Dr Fülöp Erika
Friday, November 10, 2017 9:39:00 AM
A receptírásnál folyamatosan időtúllépést jelez, ennek megfelelően gyakorta nincs vonalkód. Tudunk-e valamit tenni?
pozsi
  • pozsi
  • Veterán (Szint 19)
Friday, November 10, 2017 9:39:23 AM
Originally Posted by: Dr. Palicsek Zoltán 

Én most az uj verzioban is találkozom ezzel. Ezt az 5 perces korlátot kivették? Nekem továbbra is jelentkezik hiba...

"A mai napon működési anomália van az EESZT-ben (rendesen működik Kigúnyol ). Azt vettem észre, hogy az ellátások egy része után a katalógus bejegyzés a vége ellátásnál hibás, mondván, nem lehet jövőbeli dátum. Ha a beteg bejön, az ellátás végének nem a zárási dátumot, hanem minimum 5 percet vesz, ha ez előtt bezárom, hibát jelez. Namost, nyilván a dolog logikus lenne. Csakhogy, ha valaki bejön a rendszers gyógyszereit felíratni az nem öt perc, csak 1-2. Ha átjavítom, azt írja, az ellátás nem lehet öt percnél rövidebb, majd a következő ellátás kezdeténél jelez hibát: az ellátás kezdete nem lehet jövőbeli időpont. tehát akkor minimum 5 perc per ellátás. Hogyan lesz akkor mostantól szabályosan napi 4 órár rendelésen 100 beteg (2 és fél perc átlag)?"

Pontosítanunk kéne a jelenséget. A 2.59.0 verzióban javításra került hiba az volt, hogy ha az Ixnet Rendelés ablakon felül a mindig automatikusan kitöltött Érkezés időpont adat mellett kötőjellel szereplő távozás időpontot nem töltöttük ki, akkor az OK hatására a program a pillanatnyi időpont helyett, abban az esetben, ha még nem telt el 5 perc az érkezéshez képest, automatkusan beírta távozásnak a plusz 5 perces időpontot. Így, ha pl. az érkezés 10:00 és 10:01-kor le is OK-éztuk a rendelést, akkor 10:05 ment be távozás idejének, amit 10:01-kor az EESZT joggal "Az ellátás vége nem lehet jövőbeli" hibaüzenettel elutasított. Ezt javítottuk, tehát a fenti esetben az ellátás vége 10:01 időponttal megy be.

Egyelőre csak a legfontosabb hibát hárítottuk el ilyen módon, még finomítások hátra vannak. Pl. abban az esetben, ha az orvos kitöltötte a távozás időpontját, de az kevesebb, mint 5 perccel az érkezés utáni, tehát pl. az orvos beírta a 10:00 érkezés után 10:01-et távozásnak, akkor feldob egy kérdést: "Az érkezés és a távozás időpontja között legalább 5 percnek kell eltelni! Mégis tárol?" Ha pedig az ellátás helye nem rendelőbeli (hívás, látogatás), akkor nem is 5, hanem 25 percnél figyelmeztet. Ezeket is ki kell vennünk a következő verzióban. De ezekben az esetekben jelenleg csak egy program által feltett kérdésről van szó, melyre lehet igennel válaszolni, s nem az EESZT beküldést lehetetlenné tévő hibáról.

Azt is hozzá kell tegyem, hogy az sem mindig jó, ha nincs "felesleges" figyelmeztetés. Pl. most ha az orvos 10:01-kor beírja, hogy az ellátás vége 10:10 és OK-val tárol, akkor a program nem figyelmeztet, viszont az EESZT visszautasítja a fenti "Az ellátás vége nem lehet jövőbeli" hibaüzenettel. Mindezeket próbáljuk a lehető legjobban megoldani a következő verzióban.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, November 10, 2017 9:39:59 AM
Originally Posted by: Segítő01 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Segítő01 

Nálunk minden rendben működik, viszont egy kolléga-aki itt nem regisztrált- bajlódik, ixdokiba belépéskor "EESZT segédkomponens..." valami ilyesmi hibát ír ki....

valakinek ötlete?

Kellene a rendszer, verziószám, pontos jelenség /szöveg, akkor tudnánk hatékonyan segíteni! Köszönjük szépen!

Visual IXdoki, 1.118 frissítve, és azt írja ki:

"Az EESZT segéd komponens regisztrációja sikertelen."

belép az ixdokiba (framework is naprakész), e-személyi bekérés csak pörög-pörög, aztán jön ez az üzenet....

E-mailban már jött, hogy a csatlakozás jóváhagyva.

Nálunk minden működik továbbra is, szinte akadály mentesen, de sajna a kollégának nem nagyon tudom, hogy mi lehet a baj!

Köszönöm

Az EESZT panelen talál egy "Segéd regisztráció" gombot. Próbáljuk ki, mi történik? Aztán váltsanak verziót 1.118.1-re. Nézzük meg most mi történik. Az 1.118.1-be bekerült az EESZT panel,"Beállítások" fülére az "Ellenőrzések" gomb, amit a kollégám a 1086-os hozzászólásban publikált. Ha még mindig gond lenne, akkor megpróbálunk személyesen segíteni. Köszönöm szépen, s várom a jelentkezését!

Somogyi László
Friday, November 10, 2017 9:40:37 AM
Originally Posted by: Dr Fülöp Erika 

A receptírásnál folyamatosan időtúllépést jelez, ennek megfelelően gyakorta nincs vonalkód. Tudunk-e valamit tenni?

Most kezdte nálunk is!

6:3 arányban időtúllépés.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, November 10, 2017 9:44:23 AM
Originally Posted by: Somogyi László 

Ma indulás óta ez megy folyamatosan.

Hiba: KAT bejegyzés hozzáadása...stb.

majd a végén

Hiba: KAT frissítése ID kötelező stb.

A két bejegyzés között 1-2 perc telik el.

A recept beküldése és nyomtatása hiba nélkül megy közben. Megvan a 3. vonalkód.

Tehát?

frissítés majd rendelés után lesz 1.118.1-re, az megoldaná? Vagy az sem erről szól.

#1104

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, November 10, 2017 9:46:35 AM
Originally Posted by: Somogyi László 

Originally Posted by: Dr Fülöp Erika 

A receptírásnál folyamatosan időtúllépést jelez, ennek megfelelően gyakorta nincs vonalkód. Tudunk-e valamit tenni?

Most kezdte nálunk is!

6:3 arányban időtúllépés.

Köszönjük! Jeleztük az AEEK-s kollegáknak, akik folyamatosan monitorozzák a szerver teljesítményét!

Somogyi László
Friday, November 10, 2017 9:47:58 AM
Egyébként ezek a kártyaolvasók is megbízhatatlan szerkentyűk.

Ma reggeli induláskor, mindentől függetlenül kártya olvasási hibát jelzett. Már azonosítás közben.

Egész addig nem gyógyult meg, amíg másik USB portra nem dugták, majd újraindítás.

A kártya öntesztje azt írta, "cyberjack olvasó megnyitása sikertelen".

10-szer nem volt még használva...

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, November 10, 2017 9:49:37 AM
Originally Posted by: Dr Fülöp Erika 

A receptírásnál folyamatosan időtúllépést jelez, ennek megfelelően gyakorta nincs vonalkód. Tudunk-e valamit tenni?

Ön semmit, mi továbbítottuk jelzését az AEEK-s kollégáknak akik folyamatosan monitorozzák a szerver terhelését. Köszönjük észrevételét, mert ez sokat segít!

Users browsing this topic