Segítő01
Friday, November 10, 2017 9:51:27 AM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Segítő01 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Segítő01 

Nálunk minden rendben működik, viszont egy kolléga-aki itt nem regisztrált- bajlódik, ixdokiba belépéskor "EESZT segédkomponens..." valami ilyesmi hibát ír ki....

valakinek ötlete?

Kellene a rendszer, verziószám, pontos jelenség /szöveg, akkor tudnánk hatékonyan segíteni! Köszönjük szépen!

Visual IXdoki, 1.118 frissítve, és azt írja ki:

"Az EESZT segéd komponens regisztrációja sikertelen."

belép az ixdokiba (framework is naprakész), e-személyi bekérés csak pörög-pörög, aztán jön ez az üzenet....

E-mailban már jött, hogy a csatlakozás jóváhagyva.

Nálunk minden működik továbbra is, szinte akadály mentesen, de sajna a kollégának nem nagyon tudom, hogy mi lehet a baj!

Köszönöm

Az EESZT panelen talál egy "Segéd regisztráció" gombot. Próbáljuk ki, mi történik? Aztán váltsanak verziót 1.118.1-re. Nézzük meg most mi történik. Az 1.118.1-be bekerült az EESZT panel,"Beállítások" fülére az "Ellenőrzések" gomb, amit a kollégám a 1086-os hozzászólásban publikált. Ha még mindig gond lenne, akkor megpróbálunk személyesen segíteni. Köszönöm szépen, s várom a jelentkezését!

Köszi a segítséget, 13.00 körül megyek a kollégához, és megpróbálom először a parncs sori futtatást(593-as hozzászólás), azután meg a 1.118.1 et frissíteni, és persze intézek a kolleginának reg.-et itt a fórumon, vagy telefonálunk....

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, November 10, 2017 9:51:52 AM
Originally Posted by: Somogyi László 

Egyébként ezek a kártyaolvasók is megbízhatatlan szerkentyűk.

Ma reggeli induláskor, mindentől függetlenül kártya olvasási hibát jelzett. Már azonosítás közben.

Egész addig nem gyógyult meg, amíg másik USB portra nem dugták, majd újraindítás.

A kártya öntesztje azt írta, "cyberjack olvasó megnyitása sikertelen".

10-szer nem volt még használva...

Köszönjük, ez valóban nem üzemszerű működés. Jelezzük az AEEK-nak, reméljük ez egyedi kártyaolvasó probléma lesz!

Somogyi László
Friday, November 10, 2017 9:54:10 AM
Üzenetek ablakocska.

Lehet, hogy én vagyok béna, vagy nem ültem előtte annyit, hogy megtaláljam, de az Üzenetek ablakban megjelenő üzeneteket elő lehet valahonnan venni? Hogy gyorsan végigfussa az embör a napi, vagy éppen az elmúlt félórai hibákat? Mert amelyik konkrétan nem zavarja a munkát, azt a dolgozók nem is nézik, a betegre figyelnek(!)az üzenet eltűnik pár másodperc múlva, de amikor szólnak a rendszergazdának, az mégis szeretné egyben látni, hogy mi volt a történet!

Keresztes54
Friday, November 10, 2017 9:57:18 AM
A kártyaolvasó probléma megoldódott azzal, hogy 2 x leszedtem, majd újratelepítettem. Azóta működik, de állandó hibakódok jönnek.

Pl: A kérelem végrehajtása sikertelen HTTP áppapt 404: Not Found

mind a recept, mind a katalogus beküldésénél.

Mészáros-Dömötör Nóra

taos.kft@chello.hu
Friday, November 10, 2017 9:59:03 AM
Tisztelt Infomix !

Nálunk minden rendben beállítva - legalábbis a legújabb verzióváltás utáni ellenőrzés szerint - mégsem tudunk belépni, a szig ellenőrzésnél elakadunk. Az előzményekben az e recept nyomtatásnál állt meg a folyamat. Segédregisztr.gombot is nyomtuk,nagyjából már mindent...

Eddig vártuk türelemmel a fejleményeket,olvasgatva a hasznos hozzászólásokat,de szeretnénk már legalább gyakorolni !

Ha lesz egy kis idő,kérhetnénk kollégái segítségét ? ( Win 7,Visual 1xdoki,legfrissebb verzió )

Köszönettel: Dr.Bordás asszisztense

Tel : 37-311-320

drbordas.bela@gmail.com

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, November 10, 2017 9:59:03 AM
Originally Posted by: Somogyi László 

Üzenetek ablakocska.

Lehet, hogy én vagyok béna, vagy nem ültem előtte annyit, hogy megtaláljam, de az Üzenetek ablakban megjelenő üzeneteket elő lehet valahonnan venni? Hogy gyorsan végigfussa az embör a napi, vagy éppen az elmúlt félórai hibákat? Mert amelyik konkrétan nem zavarja a munkát, azt a dolgozók nem is nézik, a betegre figyelnek(!)az üzenet eltűnik pár másodperc múlva, de amikor szólnak a rendszergazdának, az mégis szeretné egyben látni, hogy mi volt a történet!

EESZT panel Üzenetek gomb . Megvan?

esztidoki
Friday, November 10, 2017 10:00:46 AM
Ma eddig egy Hiba REC beküldés, egy OK REC beküldés. Ez váltakozik egész délelőtt. Először mindig a hibát írja ki.
Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, November 10, 2017 10:01:03 AM
Originally Posted by: taos.kft@chello.hu 

Tisztelt Infomix !

Nálunk minden rendben beállítva - legalábbis a legújabb verzióváltás utáni ellenőrzés szerint - mégsem tudunk belépni, a szig ellenőrzésnél elakadunk. Az előzményekben az e recept nyomtatásnál állt meg a folyamat. Segédregisztr.gombot is nyomtuk,nagyjából már mindent...

Eddig vártuk türelemmel a fejleményeket,olvasgatva a hasznos hozzászólásokat,de szeretnénk már legalább gyakorolni !

Ha lesz egy kis idő,kérhetnénk kollégái segítségét ? ( Win 7,Visual 1xdoki,legfrissebb verzió )

Köszönettel: Dr.Bordás asszisztense

Tel : 37-311-320

drbordas.bela@gmail.com

Természetesen! Amint tudunk jelentkezünk hogy segítsünk! S köszönjük a türelmet!

Dr. Palicsek Zoltán
Friday, November 10, 2017 10:01:49 AM
Tudom, hogy ez nem az önök hibája, de a server kapacitása durván alul lett tervezve. Tesztüzemben minden szép és jó volt, ezt mondtam végig a kollégáknak. Aztán jött a pofára esés. Az elmúlt 9 napon összesen talán 1 nap rendes üzem volt. Jelenleg, kb 20 perce ismét állandóan időtúllépés, ami felmegy, nem kap vonalkódot, meg ismeretlen hiba, HTTP állapot: 404 jön.

Ez elkeserítő...

Somogyi László
Friday, November 10, 2017 10:05:38 AM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Somogyi László 

Üzenetek ablakocska.

Lehet, hogy én vagyok béna, vagy nem ültem előtte annyit, hogy megtaláljam, de az Üzenetek ablakban megjelenő üzeneteket elő lehet valahonnan venni? Hogy gyorsan végigfussa az embör a napi, vagy éppen az elmúlt félórai hibákat? Mert amelyik konkrétan nem zavarja a munkát, azt a dolgozók nem is nézik, a betegre figyelnek(!)az üzenet eltűnik pár másodperc múlva, de amikor szólnak a rendszergazdának, az mégis szeretné egyben látni, hogy mi volt a történet!

EESZT panel Üzenetek gomb . Megvan?

Persze, hogy megvan. Arra kattintok, megjelenik egy 3 soros üzenet panel, majd 3 másodperc múlva eltűnik. Átméretezhetetlen, mozdíthatatlan a bal alsó sarokban, a benne lévő gördítő csuszka sem működik. Nem tudom, ezt kell-e látnom? Jó lenne nagyban, vagy legalább átnézhető ideig. Mit nem csinálok jól?

(távolról lépek most be időnként, amikor szólnak, nem vagyok helyszínen, ezért nem tudom akármikor próbálgatni...)

Somogyi László
Friday, November 10, 2017 10:07:31 AM
Originally Posted by: esztidoki 

Ma eddig egy Hiba REC beküldés, egy OK REC beküldés. Ez váltakozik egész délelőtt. Először mindig a hibát írja ki.

Szia!

Ugyanez mindenhol.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, November 10, 2017 10:08:46 AM
Originally Posted by: esztidoki 

Ma eddig egy Hiba REC beküldés, egy OK REC beküldés. Ez váltakozik egész délelőtt. Először mindig a hibát írja ki.

Köszönjük, már jeleztük az AEEK-s kollegáknak!

dr.Kovács József
Friday, November 10, 2017 10:11:38 AM
EESZT üzenet: server nem elérhető. Kikapcs.
dr.Kovács József
jsozer
Friday, November 10, 2017 10:19:27 AM
Tegnap d-u- ma d-e- 9 órára bszéltünk meg távelérést.Még nem kerestek, telefon nem müködik, Tisztelettel.
jsozer
Friday, November 10, 2017 10:20:50 AM
Bocs a nevem lemaradt

Dr Sózer Pápai János

Távelérésre várok,

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, November 10, 2017 10:22:10 AM
Originally Posted by: Dr. Palicsek Zoltán 

Tudom, hogy ez nem az önök hibája, de a server kapacitása durván alul lett tervezve. Tesztüzemben minden szép és jó volt, ezt mondtam végig a kollégáknak. Aztán jött a pofára esés. Az elmúlt 9 napon összesen talán 1 nap rendes üzem volt. Jelenleg, kb 20 perce ismét állandóan időtúllépés, ami felmegy, nem kap vonalkódot, meg ismeretlen hiba, HTTP állapot: 404 jön.

Ez elkeserítő...

Mi is csak reménykedni tudunk ebben a helyzetben, hogy sikerül megoldani..

Dr. Palicsek Zoltán
Friday, November 10, 2017 10:25:55 AM
"Hozott lelet - Mozgásszervi rehabilitáció

EESZT dokumentum azonosító: 241700074154425428

Praxis: Bakony Szive Bt. [190090152]

Rögzítette: Dr. Palicsek Zoltán

Helye: CSFK - Mozgásszervi reab. (1901P2291)

Szakrendelés: Mozgásszervi rehabilitáció

Kóros: Nem

Diagnózisok

I4990 [0] Szívritmuszavar, k.m.n.

Eredmények: EHR dokumentum csatolt leletként

Csatolt dokumentumok (1 db)

Multimédia (pdf)

"

Van ami működik. Mi lehet az oka annak, hogy mozgászervi rehabként jön a kardiológia lelet? Rossz a törzs?

Dr. Palicsek Zoltán
Friday, November 10, 2017 10:30:50 AM
Originally Posted by: Dr. Palicsek Zoltán 

"Hozott lelet - Mozgásszervi rehabilitáció

EESZT dokumentum azonosító: 241700074154425428

Praxis: Bakony Szive Bt. [190090152]

Rögzítette: Dr. Palicsek Zoltán

Helye: CSFK - Mozgásszervi reab. (1901P2291)

Szakrendelés: Mozgásszervi rehabilitáció

Kóros: Nem

Diagnózisok

I4990 [0] Szívritmuszavar, k.m.n.

Eredmények: EHR dokumentum csatolt leletként

Csatolt dokumentumok (1 db)

Multimédia (pdf)

"

Van ami működik. Mi lehet az oka annak, hogy mozgászervi rehabként jön a kardiológia lelet? Rossz a törzs?

A leleten meg ezek az adatok szerepelnek:

Helye: CSFK - Kardiológiai szakrendelés II. (190124002)

Szakrendelés: Kardiológia

Kóros: Nem

Dr Bublovics Péter
Friday, November 10, 2017 10:51:24 AM
Tisztelt Infomix!

Tegnap frissitettem a visualixdoki 1.118.1 verzióra. Ma reggel óta ismételten katasztrófálisan lassú az e tér. A receptírás ismételten lassú. Lemértem, 10 db recept 6 percbe tellett, abból is 1-2-t[duhos] nem vesz be e receptnek. Tegnap az 1.118.0 verzio alatt sokkal gyorsabb volt a rendszer működése 10 recept kb 1-1.5 perc alatt meg volt. EESZT nélkük a 10 receptet kb max 15-20 sec alatt kinyomtatja a nyomtató (Kyocera FS 2020D) Használt operációs rendszer Windows 7 Professional. Internet sebessége 25-30/20 MBit/sec.

Leheten gyórsítani a rendszeren? [duhos]

Köszünetel

Dr. Bublovics Péter

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, November 10, 2017 10:59:18 AM
Originally Posted by: Dr Bublovics Péter 

Tisztelt Infomix!

Teganp frissitettem a visualixdiki 1.118.1 verzióra. Ma reggel óta ismételten katasztrófálisan lassú az e tér. A receptírás ismételeten lassú. Lemértem 10 db recept 6 percbe tellett, abból is 1-2 nem vesz be e receptnek. Tegnap az 1.118.0 verzio alatt sokkal gyorsabb volt a rendszer működése 10 recept kb 1-1.5 perc alatt megvolt. EESZT nélkük a 10 receptet kb max 15-20 sec alatt kinyomttja a nyomtató (Kyocera FS2020D) Használt operációs rendszer Windows 7 Professional. Internet sebessége 25-30/20 MBit/sec.

Leheten gyórsítani a rendszeren?

Köszünetel

Dr. Bublovics Péter

Kedves Doktor Úr,

Ez nem a visualIxdoki-val kapcsolatos, sajnos megint az EESZT szerver-oldali probléma. Már többen itt a fórumon is jelezték Önhöz hasonlóan, de tudtunkkal már dolgoznak a megoldáson az AEEK kollégák!Köszönjük, hogy megosztotta - mert ez alapján látjuk mi is , hogy ezek egyedi problémák, vagy általánosan megoldandó feladatok!

MolnárP
Friday, November 10, 2017 11:02:29 AM
Originally Posted by: jsozer 

Tegnap d-u- ma d-e- 9 órára bszéltünk meg távelérést.Még nem kerestek, telefon nem müködik, Tisztelettel.

A probléma megoldódott. A kliens gépen az EESZT ablak a visual Ixdoki ablakának tartományán kívülre volt helyezve. Ha bárki egy véletlenszerű mozdulattal hasonló helyzetbe kerül, akkor a megoldás a következő:

1. Válasszuk ki a "Regisztráció / EESZT" menüpontot.

2. Ezután anélkül, hogy bárhova kattintanánk, nyomjuk le a CTRL+F7 billentyű kombinációt. Ekkor alaphelyzetbe fog kerülni az ablak, azaz visszakerül az alaphelyzeti pozícióba.

Kohazia
Friday, November 10, 2017 11:36:20 AM
Tisztelt Infomix!

EESZT indításakor "Indító felhasználó belépése megtagadva" hibaüzenetet kapom. Elképzelhető, hogy a kilencjegyű kód helytelen.

Kérem ebben segítségüket, akár táveléréssel, akár telefonon, mert EESZT központtal a hibát már átnéztük, és Önökkel kell ezt megoldanom.

Köszönettel

Dr. Kőházi Anikó

Ceglédbercel

Tel:06-30-815-3445

06 53 378 031

pozsi
  • pozsi
  • Veterán (Szint 19)
Friday, November 10, 2017 11:38:51 AM
Originally Posted by: Dr. Palicsek Zoltán 

Originally Posted by: Dr. Palicsek Zoltán 

"Hozott lelet - Mozgásszervi rehabilitáció

EESZT dokumentum azonosító: 241700074154425428

Praxis: Bakony Szive Bt. [190090152]

Rögzítette: Dr. Palicsek Zoltán

Helye: CSFK - Mozgásszervi reab. (1901P2291)

Szakrendelés: Mozgásszervi rehabilitáció

Kóros: Nem

Diagnózisok

I4990 [0] Szívritmuszavar, k.m.n.

Eredmények: EHR dokumentum csatolt leletként

Csatolt dokumentumok (1 db)

Multimédia (pdf)

"

Van ami működik. Mi lehet az oka annak, hogy mozgászervi rehabként jön a kardiológia lelet? Rossz a törzs?

A leleten meg ezek az adatok szerepelnek:

Helye: CSFK - Kardiológiai szakrendelés II. (190124002)

Szakrendelés: Kardiológia

Kóros: Nem

Rövid válasz: Igen, törzs hiba.

Részletesebben. Először is köszönjük szépen, bár a tesztüzemben természetesen sokat töltögettünk, igazából ez az első valódi, éles rendszerben EESZT-ből letöltött lelet, amit láttunk. Ami itt látszik, az az Ixnet Lekérdezésben az adatok megjelenítése. Amikor a lelet bekerül az orvosi programba, akkor a 9 jegyű OEP-kóddal tárolódik le, s a Lekérdezés megjelenítéskor ennek alapján írjuk ki a megnevezést a NEAK által folyamatosan karbantartott és publikált intézményi törzsből. Nos, ebben szerepel a következő:

1901P2291 CSFK Mozgásszervi reab. (így!) Ez az oka a hibás megjelenítésnek. A lelet tartalma egy pdf (formázott szöveg) fájl, abból általánosan nem vehető ki a szakrendelés megjelölése.

jsozer
Friday, November 10, 2017 11:48:47 AM
Dr Sózer Pápai János

EESZT ablakban ID lekérdezéskor EESZT kódot kér.Mi eza kód?

Csendes Gábor
Friday, November 10, 2017 11:52:23 AM
Kiszedve az irreveláns idézeteket:
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Csendes Gábor 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: hegelydr 

ERRE VÁLASZ?

Originally Posted by: Csendes Gábor 

Elakadtunk, Segítséget kérnék!

Több orvosommal is belefutottam ebbe a "Nincs joga a kérés végrehajtására vagy a biztonsági fejléc helytelen!" üzenetbe.

A VisualKom a szerveren fut, onnan használná 8 orvos 16 géppel. Látszólag belép az orvos, de a receptírásnál ezt kapjuk.

Érdekesség, hogy ezután kijön a recept hagyományos formájában, de a receptablakból csak a Mégsem gombbal lehet kilépni.Vagy úgy, hogy az EESZT ablakot lecsapjuk.

Megnéztük a Vmátrixot, látszólag jól vannak az adatok, csak éppen nem megy. Kitöröltük-újra beállítottuk, nem megy. Egyik dokinál sem.

Mit ronthattunk el?

Köszönettel: Csendes Gábor 003670 5765737

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: DrMiklosl 

Tisztelt Infomix !

Katalógus illetve recept feltöltés után a hibaüzenet a következő: Nincs joga a kérés végrehajtására vagy a biztonsági fejléc helytelen!

V-mátrix beállítva ,nem értem mi lehet a probléma.Hol találom ezt a biztonsági fejlécet??

Köszönettel Vargáné G.Zsuzsa asszisztens

Ellenőrizze, hogy a vmatrix jól van beállítva (Intézmény-szervezet-orvos minhárom hozzárendelve orvosi szerpkörrel?), s az EESZT panelen OTH6/OTH9 pecsétszám megegyezik a vmtarix-ban megjelenő azonosítókkal? valami itt nem stimmelhet !

Ez ma történt? Merthogy nem megy az EESZT szerver. Vagy még tegnapi infó?

Ez megy folyamatosan másodika óta. Közben volt verzióváltás vixdoki 1.118.0 ra, a jelenség maradt.

A EESZT rendszer újraindulása után folytatjuk a próbákat.

Induljunk tiszta lappal, jelentkezzen, ha az EESZT tesztelhető 😕

Jó, induljunk!

Kérhetnék egy _működő_ példát a vmátrix megfelelő beállításra? Egy praxis, egy orvos esetén mit hol, hogyan? Kell-e az Orvos szerepkörön kívül mást is megadni? (pl kell-e külön EESZT felhasználónak is bejegyezni az orvosunkat?)

Mert szerintünk minden jól van beállítva, de még sincs jogunk használni az EESZ teret.

t-hedvig
Friday, November 10, 2017 12:07:00 PM
Originally Posted by: t-hedvig 

Originally Posted by: MolnárP 

Originally Posted by: t-hedvig 

Tisztelt Infomix!

VisualIx rendszerben 2 gépes hálózatban már szépen dolgozgatunk, de van egy bosszantó probléma:

Elindul a laptop ( a főgép), automatikusan indul a személyi lekérdezés, bejelentkezés, minden Ok eddig.

Amikor elkezdenék egy beteget megnyitni, akkor ezen hiba üzenetet írja ki:

CNTAPP.CSTFUTÓFORM.VÁLT,0

le-oké-zom, majd:

Unknow member POAKTIVFORM

1925(POAKTIVFORM)

Minden egyes tevékenységnél ezt 10x kell leokézni.

Azt csináltam, hogy kiléptem az EESZT panelből és ha utána manuálisan indítom, akkor nincs ez a hibajelenség.

Tehát tudunk dolgozni, nem sürgős a probléma, de az EESZT ablak automatikus elindulásával függ össze, nem tudom mit kellene tennem?( azzal sincs összefüggésben, hogy a másik gép megy-e; egyébként azon is én jelentkezem be a személyimmel)

Köszönettel,

Dr. Takács Hedvig

Válasz:#1002 Hozzászólás

KÖSZÖNJÜK!

A frissítéssel megszűnt ez a probléma, köszönöm! Le a kalappal Önök előtt![mindenok]

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, November 10, 2017 12:08:10 PM
Originally Posted by: Csendes Gábor 

Kiszedve az irreveláns idézeteket:

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Csendes Gábor 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: hegelydr 

ERRE VÁLASZ?

Originally Posted by: Csendes Gábor 

Elakadtunk, Segítséget kérnék!

Több orvosommal is belefutottam ebbe a "Nincs joga a kérés végrehajtására vagy a biztonsági fejléc helytelen!" üzenetbe.

A VisualKom a szerveren fut, onnan használná 8 orvos 16 géppel. Látszólag belép az orvos, de a receptírásnál ezt kapjuk.

Érdekesség, hogy ezután kijön a recept hagyományos formájában, de a receptablakból csak a Mégsem gombbal lehet kilépni.Vagy úgy, hogy az EESZT ablakot lecsapjuk.

Megnéztük a Vmátrixot, látszólag jól vannak az adatok, csak éppen nem megy. Kitöröltük-újra beállítottuk, nem megy. Egyik dokinál sem.

Mit ronthattunk el?

Köszönettel: Csendes Gábor 003670 5765737

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: DrMiklosl 

Tisztelt Infomix !

Katalógus illetve recept feltöltés után a hibaüzenet a következő: Nincs joga a kérés végrehajtására vagy a biztonsági fejléc helytelen!

V-mátrix beállítva ,nem értem mi lehet a probléma.Hol találom ezt a biztonsági fejlécet??

Köszönettel Vargáné G.Zsuzsa asszisztens

Ellenőrizze, hogy a vmatrix jól van beállítva (Intézmény-szervezet-orvos minhárom hozzárendelve orvosi szerpkörrel?), s az EESZT panelen OTH6/OTH9 pecsétszám megegyezik a vmtarix-ban megjelenő azonosítókkal? valami itt nem stimmelhet !

Ez ma történt? Merthogy nem megy az EESZT szerver. Vagy még tegnapi infó?

Ez megy folyamatosan másodika óta. Közben volt verzióváltás vixdoki 1.118.0 ra, a jelenség maradt.

A EESZT rendszer újraindulása után folytatjuk a próbákat.

Induljunk tiszta lappal, jelentkezzen, ha az EESZT tesztelhető 😕

Jó, induljunk!

Kérhetnék egy _működő_ példát a vmátrix megfelelő beállításra? Egy praxis, egy orvos esetén mit hol, hogyan? Kell-e az Orvos szerepkörön kívül mást is megadni? (pl kell-e külön EESZT felhasználónak is bejegyezni az orvosunkat?)

Mert szerintünk minden jól van beállítva, de még sincs jogunk használni az EESZ teret.

A vmatrix az AEEK "terméke", ahhoz úgymond az Ixdoki-nak így az Infomix-nak semmi köze. Küldöm Önnek a linket, ahol az AEEK által publikált részletes leírás megtalálható, letölthető.

https://e-egeszsegugy.gov.hu/egeszsegugyi-ellatoknak 

VMATRIX Tájékoztató alatt találja, az oldal alján.

Örülök, hogy segíthettem.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, November 10, 2017 12:17:18 PM
Originally Posted by: jsozer 

Dr Sózer Pápai János

EESZT ablakban ID lekérdezéskor EESZT kódot kér.Mi eza kód?

Amikor valaki valamit sikeresen felküld a Térbe, akkor az az egy "elem", vagy "adat-csomag" kap egy egyedi azonosítót a Tértől (ID). Ez az egyedi azonosító (ID) kerül rá a kinyomtatott vényre, e-REC-eptre (3. vonalkód formájában), vagy az e_BEUT-alóra. Minden csatlakozni tudó egészségügyi rendszernek, az AEEK előírása értelmében meg kellett valósítania azt a funkciót, hogy egy egyedi ID alapján tudjon lekérdezni a Térből. Ezt látja Ön is az EESZT panelen.

Dr Batáry Károly
Friday, November 10, 2017 12:49:59 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Dr Batáry Károly 

Hétfőn csatlakoztunk a " felhőhöz " azóta minden nap volt probléma. Ma ugyan OK-al elfogadta a dr úr szem. ig.-t de " nincs hozzáférés " hibaüzenettel reagált minden munkafolyamatra. A képernyőn úgy tűnik hogy felküldi az adatokat rendszer, de nincs plusz vonalkód a recepten. Tegnap receptet sem tudtam törölni, ezt ma megengedte, viszont a tegnapi törléseket ma sem tudtam megcsinálni.Várakozik pecekig. E térből adatok lekérdezése sem megy, mert egyszerűen kivárhatatlan.

Köszönöm a segítséget előre is. Etelka assz.

Megmondaná milyen rendszert/verziót használ jelenleg?

Visula Ix 1.180.0 volt eddig , pár perce frissítettem 1.180.1-re. Sajnos ma sem volt jobb a helyzet, a hozzáférés megtagadva hibaüzenet mellé még kaptunk angol hibaüzeneteket is amiket nem is értünk.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, November 10, 2017 1:00:43 PM
Originally Posted by: Kohazia 

Tisztelt Infomix!

EESZT indításakor "Indító felhasználó belépése megtagadva" hibaüzenetet kapom. Elképzelhető, hogy a kilencjegyű kód helytelen.

Kérem ebben segítségüket, akár táveléréssel, akár telefonon, mert EESZT központtal a hibát már átnéztük, és Önökkel kell ezt megoldanom.

Köszönettel

Dr. Kőházi Anikó

Ceglédbercel

Tel:06-30-815-3445

06 53 378 031

Igen, ez tipikus vmatrix és/vagy OTH6/OTH9 beállítási probléma. Ha jól tudom(?) beszélt kolléganőmmel is! Köszönöm szépen türelmét.

Users browsing this topic