drbenkog@t-email.hu
Tuesday, November 14, 2017 11:07:17 AM
Igen, és működik minden rendesen.
zivanrendelő
Tuesday, November 14, 2017 11:14:01 AM
Tisztelt Infomix! Kedves Gabriella!

Sajnos nem működik jól az eeszt. Indító felhasználó belépése megtagadva hibaüzenet jelenik meg minden egyes akciónál.

valószínűleg még valami beállítás nem megfelelő. Várom válaszukat - sajnos múlt héten nem kaptam választ ugyanerre a kérdésemre. (az egész fórumot nincs időm végigolvasgatni sajnos) Köszönöm!

Rónai L. Zalaszentiván rendivan@zelkanet.hu

Panna
  • Panna
  • Haladó (Szint 7)
Tuesday, November 14, 2017 11:28:15 AM
Segítséget kérek ! A Mátrixba hol és hogyan tudom felvenni az asszisztensnőt. Saját szig, jelszó működik, de intézményi jogosultság nem jelenik meg neki.Köszönöm
Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, November 14, 2017 11:53:46 AM
Originally Posted by: zivanrendelő 

Tisztelt Infomix! Kedves Gabriella!

Sajnos nem működik jól az eeszt. Indító felhasználó belépése megtagadva hibaüzenet jelenik meg minden egyes akciónál.

valószínűleg még valami beállítás nem megfelelő. Várom válaszukat - sajnos múlt héten nem kaptam választ ugyanerre a kérdésemre. (az egész fórumot nincs időm végigolvasgatni sajnos) Köszönöm!

Rónai L. Zalaszentiván rendivan@zelkanet.hu

#1039 - #1042 hozzászólások, képekkel illusztrálva!

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, November 14, 2017 11:54:32 AM
Originally Posted by: Panna 

Segítséget kérek ! A Mátrixba hol és hogyan tudom felvenni az asszisztensnőt. Saját szig, jelszó működik, de intézményi jogosultság nem jelenik meg neki.Köszönöm

#1039 - #1042 hozzászólások, képekkel illusztrálva!

zivanrendelő
Tuesday, November 14, 2017 12:04:50 PM
A sikertelenségünknek oka lehet az eszközkezelő hibája: 1 teszt hibás: a CTAPI interfész tesztelése és megnyitása sikertelen, a CyberJack olvasó megnyitása sikertelen. Ezt hogyan lehet megoldani?

Azt sem értem, hogy egyszer már feltelepítettük és teszteltük a kétféle alkalmazást ( eKliens,Cyberjack), most mégsem jó egyik sem. Üdvözlettel: Rónai Lívia

Gabidk
Tuesday, November 14, 2017 12:16:58 PM
Szép napot kívánok!

Segítséget szeretnék kérni.

Adott egy 5 gép + szerver alkotta hálózat, melyet összesen 6 praxis használ. Az EESZT igen érdekesen működik. Belépéskor mindenkinek azt mutatja, hogy sikeres, azomban használat közben több praxisban is hiba jön elő, és se e-receptet, se e-beutalót nem tudnak nyomtatni. Van olyan praxis is, ahol minden rendesen működik.

A hibásan működő praxisok közt olyan is akad, amelybe egyszerre két gépen is bejelentkeznek. Ebben az esetben egyik gépen sem tudnak semmilyen e-dolgot nyomtatni.

Hiba üzenet is megjelenik, hol a REC, hol a BEU, hol a KAT...

[img=https://drive.google.com/file/d/1sK8BMnoVJcDFj3TugYDswbBfd9Rn67LH/view?usp=sharing]EESZT hiba 2017.11.14[/img]

Hol lehet a hiba?... Gyakorlatilag az önök részéről már többen látták a beállításokat, segítettek is tökéletesíteni.

Mit tudok tenni, hogy mindenkinek működjön minden, ahogy kell?

Illetve még egy kérdés, hogy bár a gépeink nincsenek kikapcsolva, folyton mennek, az e-személyi olvasó program időnként gondol egyet, és nem működik. Amikor az ikonra kattintunk, mintha akkor telepítené, és persze elindul. Ez vajon mitől lehet?

Segítségüket előre is köszönöm!

Linszter Gabi,

asszisztens, rendszergazda

misidoki
Tuesday, November 14, 2017 12:26:20 PM
Originally Posted by: Somogyi László 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Somogyi László 

Originally Posted by: misidoki 

Hoppá,most olvatam Somogyi Kolléga üzenetét,majd holnap reggel így indítunk, most ott egye a fene!

Csak hogy ne legyen félreértés, hidegindítás után működött megint, teljes gőzzel. Volt egy két Invalid SAML jegy kérés, délután, mikor az orvos elvitte a személyit, majd visszadugta, de gyorsan helyre állt, teljes gőzzel. Most nem tudom, mára vége...

Ha jól emlékszem a SAML jegy 8 óra múlva érvényét veszti, nem lehetett ez a gond? Azután visszadugva a személyit nálunk se ment, gondolom ott se újította meg automatikusan. Lényeg, hogy legjobb ilyenkor mindent újraindítani, tisztább, szárazabb érzés.

Igen, a SAML jegy 8 óráig érvényes, de amikor kilép a felhasználó a rendszerből (visualIxdoki/Ixnet) akkor érvényét veszti. A következő bejelentkezéskor újabb SAML jegyet kér a rendszer ami szintén 8 óráig lesz érvényes. Manuális indításkor eldobja a régi SAML jegyet (ami érvényét veszti), s újat kér. Ha új felhasználóként jelentkezik be a visualIxdoki/Ixnet-be, akkor a meglévő felhasználónak érvénybe marad a SAML jegye,s az újnak kér egy saját új SAML jegyet, ami ettől kezdve 8 óráig érvényes.

Vagyis egy gépen, egy időben a rendszerbe több felhasználó párhuzamosan is beléphet mint eddig is, s ennek megfelelően kapcsolódhatnak az EESZT-hez. Azt kellene kideríteni, hogy ez a pörgés köthető-e valamelyik konkrét belépési típushoz - s akkor ott kellene keressük a hiba okát, vagy véletlenszerűen fordul elő, és semmi köze ahhoz, hogy éppen hányan és hogyan léptek be és használják a rendszert.

Ehhez csak annyi adalék, hogy délelőtt nálunk feltehetően hardverhiba miatti Ixdokiból való teljesen szabálytalan kilépés után, újra belépve a programba, már 2 SAML jegyünk volt egy gépen, egy felhasználóval, de ez nem zavart meg semmit, még így is működött. (sem a gép, sem a visualkomm nem lett újraindítva) Nem volt semmi "pörgés", semmi hiba ebből kifolyólag, hasított tovább.

Igen,ma már minden OK.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, November 14, 2017 12:45:01 PM
Originally Posted by: Gabidk 

Szép napot kívánok!

Segítséget szeretnék kérni.

Adott egy 5 gép + szerver alkotta hálózat, melyet összesen 6 praxis használ. Az EESZT igen érdekesen működik. Belépéskor mindenkinek azt mutatja, hogy sikeres, azomban használat közben több praxisban is hiba jön elő, és se e-receptet, se e-beutalót nem tudnak nyomtatni. Van olyan praxis is, ahol minden rendesen működik.

A hibásan működő praxisok közt olyan is akad, amelybe egyszerre két gépen is bejelentkeznek. Ebben az esetben egyik gépen sem tudnak semmilyen e-dolgot nyomtatni.

Hiba üzenet is megjelenik, hol a REC, hol a BEU, hol a KAT...

[img=https://drive.google.com/file/d/1sK8BMnoVJcDFj3TugYDswbBfd9Rn67LH/view?usp=sharing]EESZT hiba 2017.11.14[/img]

Hol lehet a hiba?... Gyakorlatilag az önök részéről már többen látták a beállításokat, segítettek is tökéletesíteni.

Mit tudok tenni, hogy mindenkinek működjön minden, ahogy kell?

Illetve még egy kérdés, hogy bár a gépeink nincsenek kikapcsolva, folyton mennek, az e-személyi olvasó program időnként gondol egyet, és nem működik. Amikor az ikonra kattintunk, mintha akkor telepítené, és persze elindul. Ez vajon mitől lehet?

Segítségüket előre is köszönöm!

Linszter Gabi,

asszisztens, rendszergazda

A hibák (Indító felhasználó megtagadva, illetve Nincs joga a kérés végrehajtására) tipikusan rossz paraméterek megadása a vmatrix-ban, illetve az EESZT panelen (visualIxdoki). Ma futottunk bele ilyen hibaüzenetbe (Nincs joga...), amikor a gép órája 20 percet sietett. Ezt is érdemes megnézni!

A vmatrix beállításának leírása pedig: #1039 - #1042 hozzászólásokban található.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, November 14, 2017 12:47:47 PM
Originally Posted by: zivanrendelő 

A sikertelenségünknek oka lehet az eszközkezelő hibája: 1 teszt hibás: a CTAPI interfész tesztelése és megnyitása sikertelen, a CyberJack olvasó megnyitása sikertelen. Ezt hogyan lehet megoldani?

Azt sem értem, hogy egyszer már feltelepítettük és teszteltük a kétféle alkalmazást ( eKliens,Cyberjack), most mégsem jó egyik sem. Üdvözlettel: Rónai Lívia

Ilyenkor újratelepítést javasolunk. [szomoru]

Dr Batáry Károly
Tuesday, November 14, 2017 1:00:27 PM
Originally Posted by: Dr Batáry Károly 

Hétfőn csatlakoztunk a " felhőhöz " azóta minden nap volt probléma. Ma ugyan OK-al elfogadta a dr úr szem. ig.-t de " nincs hozzáférés " hibaüzenettel reagált minden munkafolyamatra. A képernyőn úgy tűnik hogy felküldi az adatokat rendszer, de nincs plusz vonalkód a recepten. Tegnap receptet sem tudtam törölni, ezt ma megengedte, viszont a tegnapi törléseket ma sem tudtam megcsinálni.Várakozik pecekig. E térből adatok lekérdezése sem megy, mert egyszerűen kivárhatatlan.

Köszönöm a segítséget előre is. Etelka assz.

Ismételten konzultáltam AEEK-val legutóbb ugye az orvos-t kellett hozzárendelni a birtokolt oszlopban.Most szintén ezt kellett tennem csak most az OHT9-es kód is kellett.Így most mégegyszer felkerült a BT kiegészülve a felnőtt és gyermek orvosi szavakkal. Sajnos így sem működik a dolog.Ma angolul adta ki a hibaüzeneteket.

Hibakód: SMAL jegy ellenőrzés: wst:InvalidRequest-The request was invalid ar malformed ( 0db)

Olvastam olyasmit hogy asszisztens beállítás Visualon keresztül.Nálunk ez kimaradt.Orvos és helyettesítő orvos be van írva Visualba,de asszisztens nincs felvéve.Esetleg ez nem okozhat gondot? AEEK-t megkérdeztem hogy az nem probléma e hogy dr úr birtokos oszlopában csak az orvos szó van? Válaszuk szerint ez az egy szó tartalmaz minden továbbit is.

Aranyi Tamás
Tuesday, November 14, 2017 1:02:18 PM
Originally Posted by: zivanrendelő 

A sikertelenségünknek oka lehet az eszközkezelő hibája: 1 teszt hibás: a CTAPI interfész tesztelése és megnyitása sikertelen, a CyberJack olvasó megnyitása sikertelen. Ezt hogyan lehet megoldani?

Azt sem értem, hogy egyszer már feltelepítettük és teszteltük a kétféle alkalmazást ( eKliens,Cyberjack), most mégsem jó egyik sem. Üdvözlettel: Rónai Lívia

A cyberJack olvasó drivre program tesztje során felmerülő hibák:

  • CyberJack olvasó megnyitása

  • CTAPI interfész tesztelése sikereteken

eredmény normál működés esetében is fennáll.

Amennyiben a az eSzemélyi Kliens Kártyaellenőrző Alkalmazás kártyaellenőrzés tesztje az alábbi eredménnyel zárul akkor az ESzemélyi kártyaellenőrzés sikerese.:

    [1] Kártyaolvasó ellenőrzlse (pipa) rendben

    [2] Kártyaellenőrzés (pipa) rendben

    [3]e-Azonosítás funkció ellenőrzése (pipa) rendben

    [4]e-Aláírás funkció ellenőrzése (!) nincs információ

Korábbi hozzászólásában:

Originally Posted by: zivanrendelő 

Tisztelt Infomix! Kedves Gabriella!

Sajnos nem működik jól az eeszt. Indító felhasználó belépése megtagadva hibaüzenet jelenik meg minden egyes akciónál.

valószínűleg még valami beállítás nem megfelelő. Várom válaszukat - sajnos múlt héten nem kaptam választ ugyanerre a kérdésemre. (az egész fórumot nincs időm végigolvasgatni sajnos) Köszönöm!

Rónai L. Zalaszentiván rendivan@zelkanet.hu

Ha a fentebb jelzett probléma fennáll továbbra is akkor a vMátrix-ban nincs megfelelően beállítva a felhasználók szerepköre, és ezért jelentkezik a probléma.

EESZT Portál  weboldalon be kell jelentkezni a kijelölt adminisztrátor személyi igazolványával, és ellenőrizni kell a VMátrix-ba felvett felhasználókat, és azok szerepkörét.(E-Egészségügy > Intézményi jogosultságkezelés: Intézmény-felhasználó-szerepkör mátrix kezelése: VMátrix kezelése.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, November 14, 2017 1:07:36 PM
Originally Posted by: Dr Batáry Károly 

Originally Posted by: Dr Batáry Károly 

Hétfőn csatlakoztunk a " felhőhöz " azóta minden nap volt probléma. Ma ugyan OK-al elfogadta a dr úr szem. ig.-t de " nincs hozzáférés " hibaüzenettel reagált minden munkafolyamatra. A képernyőn úgy tűnik hogy felküldi az adatokat rendszer, de nincs plusz vonalkód a recepten. Tegnap receptet sem tudtam törölni, ezt ma megengedte, viszont a tegnapi törléseket ma sem tudtam megcsinálni.Várakozik pecekig. E térből adatok lekérdezése sem megy, mert egyszerűen kivárhatatlan.

Köszönöm a segítséget előre is. Etelka assz.

Ismételten konzultáltam AEEK-val legutóbb ugye az orvos-t kellett hozzárendelni a birtokolt oszlopban.Most szintén ezt kellett tennem csak most az OHT9-es kód is kellett.Így most mégegyszer felkerült a BT kiegészülve a felnőtt és gyermek orvosi szavakkal. Sajnos így sem működik a dolog.Ma angolul adta ki a hibaüzeneteket.

Hibakód: SMAL jegy ellenőrzés: wst:InvalidRequest-The request was invalid ar malformed ( 0db)

Olvastam olyasmit hogy asszisztens beállítás Visualon keresztül.Nálunk ez kimaradt.Orvos és helyettesítő orvos be van írva Visualba,de asszisztens nincs felvéve.Esetleg ez nem okozhat gondot? AEEK-t megkérdeztem hogy az nem probléma e hogy dr úr birtokos oszlopában csak az orvos szó van? Válaszuk szerint ez az egy szó tartalmaz minden továbbit is.

Én javasolnék egy távoli segítséget, ha Önnek is megfelelne!

Dr Batáry Károly
Tuesday, November 14, 2017 1:15:49 PM
Originally Posted by: Dr Batáry Károly 

Originally Posted by: Dr Batáry Károly 

Hétfőn csatlakoztunk a " felhőhöz " azóta minden nap volt probléma. Ma ugyan OK-al elfogadta a dr úr szem. ig.-t de " nincs hozzáférés " hibaüzenettel reagált minden munkafolyamatra. A képernyőn úgy tűnik hogy felküldi az adatokat rendszer, de nincs plusz vonalkód a recepten. Tegnap receptet sem tudtam törölni, ezt ma megengedte, viszont a tegnapi törléseket ma sem tudtam megcsinálni.Várakozik pecekig. E térből adatok lekérdezése sem megy, mert egyszerűen kivárhatatlan.

Köszönöm a segítséget előre is. Etelka assz.

Ismételten konzultáltam AEEK-val legutóbb ugye az orvos-t kellett hozzárendelni a birtokolt oszlopban.Most szintén ezt kellett tennem csak most az OHT9-es kód is kellett.Így most mégegyszer felkerült a BT kiegészülve a felnőtt és gyermek orvosi szavakkal. Sajnos így sem működik a dolog.Ma angolul adta ki a hibaüzeneteket.

Hibakód: SMAL jegy ellenőrzés: wst:InvalidRequest-The request was invalid ar malformed ( 0db)

Olvastam olyasmit hogy asszisztens beállítás Visualon keresztül.Nálunk ez kimaradt.Orvos és helyettesítő orvos be van írva Visualba,de asszisztens nincs felvéve.Esetleg ez nem okozhat gondot? AEEK-t megkérdeztem hogy az nem probléma e hogy dr úr birtokos oszlopában csak az orvos szó van? Válaszuk szerint ez az egy szó tartalmaz minden továbbit is.

Újraindítottam a rendszert és működik.Legalábbis az üzenetek rendben vannak és plusz vonalkód is sikerült. HEURÉKA!

Somogyi László
Tuesday, November 14, 2017 1:24:16 PM
Originally Posted by: Aranyi Tamás 

Originally Posted by: zivanrendelő 

A sikertelenségünknek oka lehet az eszközkezelő hibája: 1 teszt hibás: a CTAPI interfész tesztelése és megnyitása sikertelen, a CyberJack olvasó megnyitása sikertelen. Ezt hogyan lehet megoldani?

Azt sem értem, hogy egyszer már feltelepítettük és teszteltük a kétféle alkalmazást ( eKliens,Cyberjack), most mégsem jó egyik sem. Üdvözlettel: Rónai Lívia

A cyberJack olvasó drivre program tesztje során felmerülő hibák:

  • CyberJack olvasó megnyitása

  • CTAPI interfész tesztelése sikereteken

eredmény normál működés esetében is fennáll.

Amennyiben a az eSzemélyi Kliens Kártyaellenőrző Alkalmazás kártyaellenőrzés tesztje az alábbi eredménnyel zárul akkor az ESzemélyi kártyaellenőrzés sikerese.:

    [1] Kártyaolvasó ellenőrzlse (pipa) rendben

    [2] Kártyaellenőrzés (pipa) rendben

    [3]e-Azonosítás funkció ellenőrzése (pipa) rendben

    [4]e-Aláírás funkció ellenőrzése (!) nincs információ

Érdekes, mert nálam a cyberjack olvasó megnyitása és külön a bezárása is sikeres eseményként szerepel az olvasó öntesztelése során. Erről is van képem. Vajon mitől ad kétféle eredményt?

És akkor visszatérve a problémára, miért csak hidegindítás után működik rendesen?

Ellenkező esetben van a bizonyos "tekerés" végtelenig.

Akkor végül is miért van időnként ez a hiba több helyen?

(ha nem ettől az említett olvasó megnyitás hibától, akkor mitől?)

Hajnalné
Tuesday, November 14, 2017 1:55:37 PM
Tisztelt Infomix!

Ma jelezte felénk a patika, hogy a 3.vonalkódot beolvasva csak 1 dobozt olvas be kivétel nélkül minden receptnél ahol 2, 3 vagy több doboz van egy recepten. A térben rendesen a több doboz látható. Szerintük a vonalkódban lehet a hiba és a kérdésük az, hogy javítható-e?

Köszönöm

Hajnalné

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, November 14, 2017 1:58:11 PM
Originally Posted by: Hajnalné 

Tisztelt Infomix!

Ma jelezte felénk a patika, hogy a 3.vonalkódot beolvasva csak 1 dobozt olvas be kivétel nélkül minden receptnél ahol 2, 3 vagy több doboz van egy recepten. A térben rendesen a több doboz látható. Szerintük a vonalkódban lehet a hiba és a kérdésük az, hogy javítható-e?

Köszönöm

Hajnalné

Persze, nézzük s ha így van javítjuk is! Köszönjük az észrevételt! Persze gondolom nem a "harmadik" vonalkódról van szó, mert az csak egy Térbeli azonosítót tartalmaz (és semmilyen gyógyszert vagy darabszámot)- hanem az extra vonalkódról ,bár azt meg nem értem miért olvassa be, ha a Térből veszi a vény adatokat, ahol viszont bevallása szerint jó..

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, November 14, 2017 2:08:59 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Hajnalné 

Tisztelt Infomix!

Humulin N inzulinnál hibával jön vissza az e-recept. Hiba: Az adagolásnál legfeljebb 20 adható meg. A beteg javaslatán 22NE van. Ilyenkor teendő?

Köszönöm

Ha ez így helyes, a gyógyítás érdeke a fontos, tehát hagyományos vényként kell nyomtatni. Én pedig továbbítom a kérdését.

Most kaptam a választ, hogy megemelik a felírható mennyiséget, s akkor a Tér is be fogja fogadni. Addig bátran írja a szükséges adagolásban, a hagyományos módon mint eddig!

Hajnalné
Tuesday, November 14, 2017 2:18:45 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Hajnalné 

Tisztelt Infomix!

Ma jelezte felénk a patika, hogy a 3.vonalkódot beolvasva csak 1 dobozt olvas be kivétel nélkül minden receptnél ahol 2, 3 vagy több doboz van egy recepten. A térben rendesen a több doboz látható. Szerintük a vonalkódban lehet a hiba és a kérdésük az, hogy javítható-e?

Köszönöm

Hajnalné

Persze, nézzük s ha így van javítjuk is! Köszönjük az észrevételt! Persze gondolom nem a "harmadik" vonalkódról van szó, mert az csak egy Térbeli azonosítót tartalmaz (és semmilyen gyógyszert vagy darabszámot)- hanem az extra vonalkódról ,bár azt meg nem értem miért olvassa be, ha a Térből veszi a vény adatokat, ahol viszont bevallása szerint jó..

Azt a kódot olvassa be, amit most nyomtatunk rá pluszban. Leolvasva, behozza a gyógyszert amit felírtunk, de csak egy dobozzal. Lehet, hogy a térbeli azonosító által a patika rendszere már gyógyszerré alakítja? Ezután nézték meg, hogy mi van fent a térben. Szerintem nem nagy probléma, csak nekik az, mert 2-vel többet kell kattintaniuk 🤫

hegelydr
Tuesday, November 14, 2017 2:25:06 PM
Originally Posted by: hegelydr 

Originally Posted by: hegelydr 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: hegelydr 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Csendes Gábor 

Kiszedve az irreveláns idézeteket:

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Csendes Gábor 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: hegelydr 

ERRE VÁLASZ?

Originally Posted by: Csendes Gábor 

Elakadtunk, Segítséget kérnék!

Több orvosommal is belefutottam ebbe a "Nincs joga a kérés végrehajtására vagy a biztonsági fejléc helytelen!" üzenetbe.

A VisualKom a szerveren fut, onnan használná 8 orvos 16 géppel. Látszólag belép az orvos, de a receptírásnál ezt kapjuk.

Érdekesség, hogy ezután kijön a recept hagyományos formájában, de a receptablakból csak a Mégsem gombbal lehet kilépni.Vagy úgy, hogy az EESZT ablakot lecsapjuk.

Megnéztük a Vmátrixot, látszólag jól vannak az adatok, csak éppen nem megy. Kitöröltük-újra beállítottuk, nem megy. Egyik dokinál sem.

Mit ronthattunk el?

Köszönettel: Csendes Gábor 003670 5765737

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: DrMiklosl 

Tisztelt Infomix !

Katalógus illetve recept feltöltés után a hibaüzenet a következő: Nincs joga a kérés végrehajtására vagy a biztonsági fejléc helytelen!

V-mátrix beállítva ,nem értem mi lehet a probléma.Hol találom ezt a biztonsági fejlécet??

Köszönettel Vargáné G.Zsuzsa asszisztens

Ellenőrizze, hogy a vmatrix jól van beállítva (Intézmény-szervezet-orvos minhárom hozzárendelve orvosi szerpkörrel?), s az EESZT panelen OTH6/OTH9 pecsétszám megegyezik a vmtarix-ban megjelenő azonosítókkal? valami itt nem stimmelhet !

Ez ma történt? Merthogy nem megy az EESZT szerver. Vagy még tegnapi infó?

Ez megy folyamatosan másodika óta. Közben volt verzióváltás vixdoki 1.118.0 ra, a jelenség maradt.

A EESZT rendszer újraindulása után folytatjuk a próbákat.

Induljunk tiszta lappal, jelentkezzen, ha az EESZT tesztelhető 😕

Jó, induljunk!

Kérhetnék egy _működő_ példát a vmátrix megfelelő beállításra? Egy praxis, egy orvos esetén mit hol, hogyan? Kell-e az Orvos szerepkörön kívül mást is megadni? (pl kell-e külön EESZT felhasználónak is bejegyezni az orvosunkat?)

Mert szerintünk minden jól van beállítva, de még sincs jogunk használni az EESZ teret.

A vmatrix az AEEK "terméke", ahhoz úgymond az Ixdoki-nak így az Infomix-nak semmi köze. Küldöm Önnek a linket, ahol az AEEK által publikált részletes leírás megtalálható, letölthető.

https://e-egeszsegugy.gov.hu/egeszsegugyi-ellatoknak 

VMATRIX Tájékoztató alatt találja, az oldal alján.

Örülök, hogy segíthettem.

Köszönjük! Én átnéztem a saját berállításaim, újra mentettük a portálon, most nincs hibaüzenet, DE! nem nyomtat e-receptet. hosszasan gondolkodik, 3-4 percig, de semmi.

Mi a pontos jelenség? El tudja küldeni, hogy a rendszerüzenet táblában sorrendbe mi/hogyan került be, meddig jutott (SAML ok? eKAT ok?)? Csak a vénynél van gond???

semmi hibaüzenet, úgy tűnik, felépül minden, majd recept nyomtatás, mutatja, hogy dolgozik, és vár-vár, nem történik semmi.

4-5 percet vártunk, nem történt nyomtatás.

Ma sikerült először e-receptet nyomtatni.

dr.Kovács József
Tuesday, November 14, 2017 3:54:26 PM
Originally Posted by: Somogyi László 

Originally Posted by: G.Katalin 

Tisztelt Infomix!

Nálunk is minden beállítva, de nem tudunk belépni az EESZT-be, a kártyaolvasásnál csak pörög és onnan nem lép tovább. Szeretnénk segítséget kérni a kollégáktól.

Tótvázsonyi Háziorvosi Rendelő

06-70-6767085

totvazsonyirendelő@gmail.com

Köszönettel:Gömöry Katalin

asszisztens

Tudom, hogy nem tőlem kértél segítséget. Mégis nézd meg mit írtam 2-vel előtte. És most itt alább.

A hibajelenség: Ixdokiba belépve az e-szig olvasás végtelen ideig eltart, eltartana az emberi kor végső határáig, hibaüzenet nélkül. Ha jól gondolom, nálad is ugyanez.

Hibakeresés: eSzemélyi kliens rendben, szerinte minden rendben, 3 zöld pipát ad, ha megnyitod a parancsikonnal. Nincs hiba! Feladatkezelőt elindítod, a Folyamatok között mind a két szükséges program fut, itt sincs hiba!

Ha viszont a cyberJack Eszközkezelő parancsikonját indítod, és lefuttatod a Tesztet, ami megnézi a készülék funkciót, akkor ki fogja írni, hogy legalább egy teszt hibás!

Ha jól sejtem ezt fogod látni a listában: Nagy piros X és a "cyberjack olvasó megnyitása".

Megoldás: Ha ugyanazt tapasztalod, mint amit itt írtam, akkor minden kikapcs. Különösen figyelj az ETÉR program leállítására. Majd először dugd be a személyit az olvasóba és csak utána indítsd a számítógépet. Nálam így gyógyul meg.

/Gabi, van képernyőképem a cyberjack öntesztjéről, ha elküldöm az infomix@infomix.hu -ra az segíthet a kérdezőknek? Mondom, még nem sejtem az okát, de eddig minden reggel megoldotta a teljes hidegindítás, bedugott személyivel./

Az e-szig olvasó telepítésénél leírták, hogy a cyberjack teszt elvégzése során NEM futhat az e-személyi kliens program, mert hibás lesz a teszt. A kliens programot ki kell kapcsolni és úgy futtatni a cyberjack tesztet.

Egyébként nálam is elveszik az e-szig olvasó minden indításkor. Ezt már írtam: ha úgy indítom a Windowst (win7 home prof.), hogy a kártyaolvasó csatlakoztatva van, akkor "elveszik" valahol. A cyberjack eszközkezelő el sem indítható, mert közli a program, hogy az eszközkezelő már aktív, az e-szig kliens pedig nem látja az olvasót, pedig a Windows eszközök között ott van az egér és a billentyűzet mellett. Az sem segít, hogy kihúzom és újra csatlakoztatom az olvasót. Ha úgy indítom a rendszert, hogy az olvasó nincs csatlakoztatva csak akkor, ha a Windows elindult, minden ok. ??? [azta]


dr.Kovács József
Kohazia
Tuesday, November 14, 2017 4:05:08 PM
Tisztelt Infomix!

EESZT indításakor "Indító felhasználó belépése megtagadva" hibaüzenetet kapom. Elképzelhető, hogy a kilencjegyű kód helytelen. Vmátrixban a szervezeti egységet beírtam, de a kilencjegyű kód változott, amit a rendszerben is javítani kellene, de ez Önök nélkül nem megy.

Kérem ebben segítségüket, akár táveléréssel, akár telefonon, mert EESZT központtal a hibát már átnéztük, és Önökkel kell ezt megoldanom.

Köszönettel

Dr. Kőházi Anikó

Ceglédbercel

Tel:06-30-815-3445

06 53 378 031

Nagyon szépen köszönöm a tegnapi telefonos segítségüket orvos személyigazolvánnyal már működik a rendszer.

Viszont miután a nővért is beregisztráltam mindenhová, és belépett volna a jelenlétemben a személyigazolványával, akkor a SAML jegy lekérésnél hibaüzenetet jelez, vmi "SOAP" hibát ír ki.

Pedig a tanúsítvány útvonala megfelelő, újra beírtam az SMS jelszót is.

Segítségüket előre is köszönöm

Dr. Kőházi Anikó

dr.Kovács József
Tuesday, November 14, 2017 4:06:34 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Hajnalné 

Tisztelt Infomix!

Ma jelezte felénk a patika, hogy a 3.vonalkódot beolvasva csak 1 dobozt olvas be kivétel nélkül minden receptnél ahol 2, 3 vagy több doboz van egy recepten. A térben rendesen a több doboz látható. Szerintük a vonalkódban lehet a hiba és a kérdésük az, hogy javítható-e?

Köszönöm

Hajnalné

Persze, nézzük s ha így van javítjuk is! Köszönjük az észrevételt! Persze gondolom nem a "harmadik" vonalkódról van szó, mert az csak egy Térbeli azonosítót tartalmaz (és semmilyen gyógyszert vagy darabszámot)- hanem az extra vonalkódról ,bár azt meg nem értem miért olvassa be, ha a Térből veszi a vény adatokat, ahol viszont bevallása szerint jó..

Azt a mi patikánk is jelezte, hogy a beolvasáskor csak egy doboz szerepel, de ha tovább viszik a folyamatot, akkor megjelenik a helyes, felírt darabszám.


dr.Kovács József
Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, November 14, 2017 4:25:39 PM
Originally Posted by: dr.Kovács József 

Originally Posted by: Somogyi László 

Originally Posted by: G.Katalin 

Tisztelt Infomix!

Nálunk is minden beállítva, de nem tudunk belépni az EESZT-be, a kártyaolvasásnál csak pörög és onnan nem lép tovább. Szeretnénk segítséget kérni a kollégáktól.

Tótvázsonyi Háziorvosi Rendelő

06-70-6767085

totvazsonyirendelő@gmail.com

Köszönettel:Gömöry Katalin

asszisztens

Tudom, hogy nem tőlem kértél segítséget. Mégis nézd meg mit írtam 2-vel előtte. És most itt alább.

A hibajelenség: Ixdokiba belépve az e-szig olvasás végtelen ideig eltart, eltartana az emberi kor végső határáig, hibaüzenet nélkül. Ha jól gondolom, nálad is ugyanez.

Hibakeresés: eSzemélyi kliens rendben, szerinte minden rendben, 3 zöld pipát ad, ha megnyitod a parancsikonnal. Nincs hiba! Feladatkezelőt elindítod, a Folyamatok között mind a két szükséges program fut, itt sincs hiba!

Ha viszont a cyberJack Eszközkezelő parancsikonját indítod, és lefuttatod a Tesztet, ami megnézi a készülék funkciót, akkor ki fogja írni, hogy legalább egy teszt hibás!

Ha jól sejtem ezt fogod látni a listában: Nagy piros X és a "cyberjack olvasó megnyitása".

Megoldás: Ha ugyanazt tapasztalod, mint amit itt írtam, akkor minden kikapcs. Különösen figyelj az ETÉR program leállítására. Majd először dugd be a személyit az olvasóba és csak utána indítsd a számítógépet. Nálam így gyógyul meg.

/Gabi, van képernyőképem a cyberjack öntesztjéről, ha elküldöm az infomix@infomix.hu -ra az segíthet a kérdezőknek? Mondom, még nem sejtem az okát, de eddig minden reggel megoldotta a teljes hidegindítás, bedugott személyivel./

Az e-szig olvasó telepítésénél leírták, hogy a cyberjack teszt elvégzése során NEM futhat az e-személyi kliens program, mert hibás lesz a teszt. A kliens programot ki kell kapcsolni és úgy futtatni a cyberjack tesztet.

Egyébként nálam is elveszik az e-szig olvasó minden indításkor. Ezt már írtam: ha úgy indítom a Windowst (win7 home prof.), hogy a kártyaolvasó csatlakoztatva van, akkor "elveszik" valahol. A cyberjack eszközkezelő el sem indítható, mert közli a program, hogy az eszközkezelő már aktív, az e-szig kliens pedig nem látja az olvasót, pedig a Windows eszközök között ott van az egér és a billentyűzet mellett. Az sem segít, hogy kihúzom és újra csatlakoztatom az olvasót. Ha úgy indítom a rendszert, hogy az olvasó nincs csatlakoztatva csak akkor, ha a Windows elindult, minden ok. ??? [azta]

Akkor most egy kis türelmet kérek! Ott tartunk , hogy kollégáim szerint a win "home" típusú op. rendszereknél van valami... most ezt próbáljuk felderíteni, hátha rájövünk valamire.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, November 15, 2017 8:07:06 AM
Originally Posted by: dr.Kovács József 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Hajnalné 

Tisztelt Infomix!

Ma jelezte felénk a patika, hogy a 3.vonalkódot beolvasva csak 1 dobozt olvas be kivétel nélkül minden receptnél ahol 2, 3 vagy több doboz van egy recepten. A térben rendesen a több doboz látható. Szerintük a vonalkódban lehet a hiba és a kérdésük az, hogy javítható-e?

Köszönöm

Hajnalné

Persze, nézzük s ha így van javítjuk is! Köszönjük az észrevételt! Persze gondolom nem a "harmadik" vonalkódról van szó, mert az csak egy Térbeli azonosítót tartalmaz (és semmilyen gyógyszert vagy darabszámot)- hanem az extra vonalkódról ,bár azt meg nem értem miért olvassa be, ha a Térből veszi a vény adatokat, ahol viszont bevallása szerint jó..

Azt a mi patikánk is jelezte, hogy a beolvasáskor csak egy doboz szerepel, de ha tovább viszik a folyamatot, akkor megjelenik a helyes, felírt darabszám.

A tegnapi nap többször, több helyen és orvosi rendelőben is ellenőriztük az egy vényre több darabszámmal felírt recepteket, s nekünk mindenhol korrektül felkerült a darabszám a Térbe (visszakérdezve azt). Azért jelezzük a patikai szoftvergyártóknak. Segítség lenne, ha ilyen esetben tudnánk, hogy az adott patika milyen szoftvert használ, hogy gyors megoldást találjunk!

Dr. Palicsek Zoltán
Wednesday, November 15, 2017 8:54:53 AM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: dr.Kovács József 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Hajnalné 

Tisztelt Infomix!

Ma jelezte felénk a patika, hogy a 3.vonalkódot beolvasva csak 1 dobozt olvas be kivétel nélkül minden receptnél ahol 2, 3 vagy több doboz van egy recepten. A térben rendesen a több doboz látható. Szerintük a vonalkódban lehet a hiba és a kérdésük az, hogy javítható-e?

Köszönöm

Hajnalné

Persze, nézzük s ha így van javítjuk is! Köszönjük az észrevételt! Persze gondolom nem a "harmadik" vonalkódról van szó, mert az csak egy Térbeli azonosítót tartalmaz (és semmilyen gyógyszert vagy darabszámot)- hanem az extra vonalkódról ,bár azt meg nem értem miért olvassa be, ha a Térből veszi a vény adatokat, ahol viszont bevallása szerint jó..

Azt a mi patikánk is jelezte, hogy a beolvasáskor csak egy doboz szerepel, de ha tovább viszik a folyamatot, akkor megjelenik a helyes, felírt darabszám.

A tegnapi nap többször, több helyen és orvosi rendelőben is ellenőriztük az egy vényre több darabszámmal felírt recepteket, s nekünk mindenhol korrektül felkerült a darabszám a Térbe (visszakérdezve azt). Azért jelezzük a patikai szoftvergyártóknak. Segítség lenne, ha ilyen esetben tudnánk, hogy az adott patika milyen szoftvert használ, hogy gyors megoldást találjunk!

Ez kb 2 hete ismert hiba, Novodata-s rendszerekben biztosan így van, keresik az okot...

Dr. Palicsek Zoltán
Wednesday, November 15, 2017 8:59:01 AM
Originally Posted by: Dr. Palicsek Zoltán 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: dr.Kovács József 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Hajnalné 

Tisztelt Infomix!

Ma jelezte felénk a patika, hogy a 3.vonalkódot beolvasva csak 1 dobozt olvas be kivétel nélkül minden receptnél ahol 2, 3 vagy több doboz van egy recepten. A térben rendesen a több doboz látható. Szerintük a vonalkódban lehet a hiba és a kérdésük az, hogy javítható-e?

Köszönöm

Hajnalné

Persze, nézzük s ha így van javítjuk is! Köszönjük az észrevételt! Persze gondolom nem a "harmadik" vonalkódról van szó, mert az csak egy Térbeli azonosítót tartalmaz (és semmilyen gyógyszert vagy darabszámot)- hanem az extra vonalkódról ,bár azt meg nem értem miért olvassa be, ha a Térből veszi a vény adatokat, ahol viszont bevallása szerint jó..

Azt a mi patikánk is jelezte, hogy a beolvasáskor csak egy doboz szerepel, de ha tovább viszik a folyamatot, akkor megjelenik a helyes, felírt darabszám.

A tegnapi nap többször, több helyen és orvosi rendelőben is ellenőriztük az egy vényre több darabszámmal felírt recepteket, s nekünk mindenhol korrektül felkerült a darabszám a Térbe (visszakérdezve azt). Azért jelezzük a patikai szoftvergyártóknak. Segítség lenne, ha ilyen esetben tudnánk, hogy az adott patika milyen szoftvert használ, hogy gyors megoldást találjunk!

Ez kb 2 hete ismert hiba, Novodata-s rendszerekben biztosan így van, keresik az okot...

Most kérdeztem, biztosan Novodata programhiba, megvan az ok, javítják...

Dr. Palicsek Zoltán
Wednesday, November 15, 2017 9:15:39 AM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Hajnalné 

Tisztelt Infomix!

Humulin N inzulinnál hibával jön vissza az e-recept. Hiba: Az adagolásnál legfeljebb 20 adható meg. A beteg javaslatán 22NE van. Ilyenkor teendő?

Köszönöm

Ha ez így helyes, a gyógyítás érdeke a fontos, tehát hagyományos vényként kell nyomtatni. Én pedig továbbítom a kérdését.

Most kaptam a választ, hogy megemelik a felírható mennyiséget, s akkor a Tér is be fogja fogadni. Addig bátran írja a szükséges adagolásban, a hagyományos módon mint eddig!

Ez furcsa, nekünk eddig ilyen hiba nem volt, pedig sokx írtunk 20 NE-nél több inzulint...

jsozer
Wednesday, November 15, 2017 9:26:34 AM
Dr.Sózer Pápai János

Van már megoldás arra,hogy a nővér is irhasson( vagy legalábbis elindítsa majd az orvos befejezi)receptet az EESZT-ben ?

Kohazia
Wednesday, November 15, 2017 9:30:05 AM
Tisztelt Infomix!

Nagyon szépen köszönöm a tegnapi telefonos segítségüket orvos személyigazolvánnyal már működik a rendszer.

Viszont miután a nővért is beregisztráltam mindenhová, és belépett volna a jelenlétemben a személyigazolványával, akkor a SAML jegy lekérésnél hibaüzenetet jelez, vmi "SOAP" hibát ír ki.

Pedig a tanúsítvány útvonala megfelelő, újra beírtam az SMS jelszót is.

Segítségüket előre is köszönöm

Dr. Kőházi Anikó

Users browsing this topic