Varga Sándor
Monday, December 4, 2017 3:07:25 PM
Originally Posted by: dr.Kovács József 

Visual 1.119.0, win7 home premium, 2 gépes minihálózat.

Továbbra is akadozik a program, olyan mintha nem észlelné az egér kattintást. A kiválasztott akció eltűnik, de nem történik semmi. A hozott leletek tárolása 10-15 másodperc lett, eddig 1-2 volt.

A receptírás gyorsult (REC párhuzamos bepipálva). Ma már le tudtam tölteni egy leletet a beteg anyagához...[nagyonok]

Mit ért azon, hogy a választott akció eltűnik, de nem történik semmi?

A hozott leletek tárolása alatt a térből letöltött leletekete érti, vagy az eddig megszokott módon érkező leletek tárolását?

Köszönjük a visszajelzést a recepttel kapcsolatban, a fejlesztők sokat dolgoztak rajta, hogy gyorsabb legyen.


Varga Sándor
Böjtösné Judit
Monday, December 4, 2017 3:12:48 PM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Böjtösné Judit 

Mai napon katalógussal nincs hiba, receptírásnál várat, elvileg üzenetekben REC beküldés ok, lekérdezve látok párat amit felírtunk, nem mindet!!!, de a receptekről a harmadik vonalkód hiányzik...

Egyik recepten sincs eeszt-s vonalkód?

Amelyiket sikerül feltöltei a térbe, azon kell lennie középen, a felírt készítmény felett a recept tartalom részben, előtte egy számsorral, ami a recept EESZT-s ID-je.

Azt meg tudja mondani, hogy milyen verezión állnak?

1.119.0 verzió, az utolsó 2 recept rendben volt, előtte volt olyan, amit felküldött, de nem volt rajta vonalkód, meg több olyan, ami fel sem ment.

Böjtösné Judit
Monday, December 4, 2017 3:18:33 PM
Lehet, hogy nem ide tartozik, de EESZT miatt derült ki:

ha asszisztens belépési kóddal, orvos EESZT-vel dolgozom, akkor a szakorvosi javaslatos gyógyszereket nem tudom kinyomtatni. Mi eddig mindkét gépen orvos belépési kóddal dolgoztunk, így most sincs probléma, de akkor minek kellett nekem egyáltalán belépési kód? A nem szakorvosis receptek is csak orvosi aláírással érvényesek, azokat mégis simán kinyomtathatom. Van erre megoldás, vagy ne törődjek vele, dolgozzunk csak orvos belépési kóddal?

Varga Sándor
Monday, December 4, 2017 3:29:40 PM
Originally Posted by: Böjtösné Judit 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Böjtösné Judit 

Mai napon katalógussal nincs hiba, receptírásnál várat, elvileg üzenetekben REC beküldés ok, lekérdezve látok párat amit felírtunk, nem mindet!!!, de a receptekről a harmadik vonalkód hiányzik...

Egyik recepten sincs eeszt-s vonalkód?

Amelyiket sikerül feltöltei a térbe, azon kell lennie középen, a felírt készítmény felett a recept tartalom részben, előtte egy számsorral, ami a recept EESZT-s ID-je.

Azt meg tudja mondani, hogy milyen verezión állnak?

1.119.0 verzió, az utolsó 2 recept rendben volt, előtte volt olyan, amit felküldött, de nem volt rajta vonalkód, meg több olyan, ami fel sem ment.

Esetleg ha tudna segíteni az ellenőrzésben, azt megköszönnénk.

Recept nyomtatást követően kérem kérdezze le a térből a recepteket. Ha van olyan, ami a térből lekérdezhető, de a kinyomtatott vényen nincs eeszt-s vonalkód, annak az adatait, vagy ha lehet a vényről egy képet emailben küldje el részünkre a térből lekérdezett vény adataival együtt.

előre is köszönöm


Varga Sándor
Varga Sándor
Monday, December 4, 2017 3:31:38 PM
Originally Posted by: Böjtösné Judit 

Lehet, hogy nem ide tartozik, de EESZT miatt derült ki:

ha asszisztens belépési kóddal, orvos EESZT-vel dolgozom, akkor a szakorvosi javaslatos gyógyszereket nem tudom kinyomtatni. Mi eddig mindkét gépen orvos belépési kóddal dolgoztunk, így most sincs probléma, de akkor minek kellett nekem egyáltalán belépési kód? A nem szakorvosis receptek is csak orvosi aláírással érvényesek, azokat mégis simán kinyomtathatom. Van erre megoldás, vagy ne törődjek vele, dolgozzunk csak orvos belépési kóddal?

Köszönjük, keressük a megoldást erre is. Egyenlőre javaslom, hogy mindkét gépen orvos belépéssel dolgozzanak.


Varga Sándor
Böjtösné Judit
Monday, December 4, 2017 3:40:05 PM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Böjtösné Judit 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Böjtösné Judit 

Mai napon katalógussal nincs hiba, receptírásnál várat, elvileg üzenetekben REC beküldés ok, lekérdezve látok párat amit felírtunk, nem mindet!!!, de a receptekről a harmadik vonalkód hiányzik...

Egyik recepten sincs eeszt-s vonalkód?

Amelyiket sikerül feltöltei a térbe, azon kell lennie középen, a felírt készítmény felett a recept tartalom részben, előtte egy számsorral, ami a recept EESZT-s ID-je.

Azt meg tudja mondani, hogy milyen verezión állnak?

1.119.0 verzió, az utolsó 2 recept rendben volt, előtte volt olyan, amit felküldött, de nem volt rajta vonalkód, meg több olyan, ami fel sem ment.

Esetleg ha tudna segíteni az ellenőrzésben, azt megköszönnénk.

Recept nyomtatást követően kérem kérdezze le a térből a recepteket. Ha van olyan, ami a térből lekérdezhető, de a kinyomtatott vényen nincs eeszt-s vonalkód, annak az adatait, vagy ha lehet a vényről egy képet emailben küldje el részünkre a térből lekérdezett vény adataival együtt.

előre is köszönöm

Email ment.

hegelydr
Monday, December 4, 2017 7:48:00 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: hegelydr 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: hegelydr 

Originally Posted by: hegelydr 

Ma frissült 1.119.0-ra. Semmi nem lett jobb. Egyszer fut az ETÉR, egyszer nem. fagyogat, van, hogy elküldi a recepteket, majd nem nyomtatja ki. Eddig az EESZT-ablakot bezár gombbal be lehetett zárni, most ezt a lehetőséget nem is látom.

Így nem lehet betegellátást végezni!

A sorozat nyomtatásnál 3 helyett 1-et nyomtat, eldobja a SAML-t, teljesen katasztrófa, hogy ez most a program, vgay az e-felhő hibája, nem tudom, ma teljesen kaotikus.

most, 10:48-kor sokadik újra belépésre először lett stabil. De 8-tól rendelek, ez így rengeteg idő, probléma, lefagyás. 🤦

Az esetek döntő többségében már stabilan kell működni. Milyen Windows alatt fut a rendszer? Egygépes vagy hálózatos? Azt mit jelent, hogy 3 helyett 1-et nyomtat?

3 havi helyett csak 1 havit, hiába van beállítva, hogy 3 havit nyomtasson. Nincs hiba üzenet a berállítások-ellenőrzések fülön, és win

7 prof.

egyébként 10-15 percig volt stabil a rendszer, megint nem működik. Az EESZT ablakról meg eltünt a bezárás gomb! Direkt?

Doktor Úr,

Első körben kérem vegye ki a pipát az EESZT panelen az REC előtt - így nem küldi fel a recepteket. Ezután nézzük meg, hogy e nélkül stabilan működik-e a visualIxdoki. Valahogy ki kell derítsük mi okozza Önnél ezt a működést. A mégsem gomb a jogszabályi előírás miatt nem maradhatott .

Köszönöm. Holnap fogok érdemben válaszolni.

(Más:A délután az egyik patikában közölték, hogy az EESZT-s rövid vonalkódot nem bírják leolvasni a receptjeimről. Mondtam, hogy egy egyszerű okostelefonos vonalkód-olvasóval ellenőriztük és működött, ill. a többi gyógyszertár nem panaszkodott. Ez már ne legyen az én gondom.)

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, December 4, 2017 8:20:50 PM
Originally Posted by: hegelydr 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: hegelydr 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: hegelydr 

Originally Posted by: hegelydr 

Ma frissült 1.119.0-ra. Semmi nem lett jobb. Egyszer fut az ETÉR, egyszer nem. fagyogat, van, hogy elküldi a recepteket, majd nem nyomtatja ki. Eddig az EESZT-ablakot bezár gombbal be lehetett zárni, most ezt a lehetőséget nem is látom.

Így nem lehet betegellátást végezni!

A sorozat nyomtatásnál 3 helyett 1-et nyomtat, eldobja a SAML-t, teljesen katasztrófa, hogy ez most a program, vgay az e-felhő hibája, nem tudom, ma teljesen kaotikus.

most, 10:48-kor sokadik újra belépésre először lett stabil. De 8-tól rendelek, ez így rengeteg idő, probléma, lefagyás. 🤦

Az esetek döntő többségében már stabilan kell működni. Milyen Windows alatt fut a rendszer? Egygépes vagy hálózatos? Azt mit jelent, hogy 3 helyett 1-et nyomtat?

3 havi helyett csak 1 havit, hiába van beállítva, hogy 3 havit nyomtasson. Nincs hiba üzenet a berállítások-ellenőrzések fülön, és win

7 prof.

egyébként 10-15 percig volt stabil a rendszer, megint nem működik. Az EESZT ablakról meg eltünt a bezárás gomb! Direkt?

Doktor Úr,

Első körben kérem vegye ki a pipát az EESZT panelen az REC előtt - így nem küldi fel a recepteket. Ezután nézzük meg, hogy e nélkül stabilan működik-e a visualIxdoki. Valahogy ki kell derítsük mi okozza Önnél ezt a működést. A mégsem gomb a jogszabályi előírás miatt nem maradhatott .

Köszönöm. Holnap fogok érdemben válaszolni.

(Más:A délután az egyik patikában közölték, hogy az EESZT-s rövid vonalkódot nem bírják leolvasni a receptjeimről. Mondtam, hogy egy egyszerű okostelefonos vonalkód-olvasóval ellenőriztük és működött, ill. a többi gyógyszertár nem panaszkodott. Ez már ne legyen az én gondom.)

Köszönöm, kíváncsian várom.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, December 5, 2017 7:49:03 AM
Originally Posted by: Böjtösné Judit 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Böjtösné Judit 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Böjtösné Judit 

Mai napon katalógussal nincs hiba, receptírásnál várat, elvileg üzenetekben REC beküldés ok, lekérdezve látok párat amit felírtunk, nem mindet!!!, de a receptekről a harmadik vonalkód hiányzik...

Egyik recepten sincs eeszt-s vonalkód?

Amelyiket sikerül feltöltei a térbe, azon kell lennie középen, a felírt készítmény felett a recept tartalom részben, előtte egy számsorral, ami a recept EESZT-s ID-je.

Azt meg tudja mondani, hogy milyen verezión állnak?

1.119.0 verzió, az utolsó 2 recept rendben volt, előtte volt olyan, amit felküldött, de nem volt rajta vonalkód, meg több olyan, ami fel sem ment.

Esetleg ha tudna segíteni az ellenőrzésben, azt megköszönnénk.

Recept nyomtatást követően kérem kérdezze le a térből a recepteket. Ha van olyan, ami a térből lekérdezhető, de a kinyomtatott vényen nincs eeszt-s vonalkód, annak az adatait, vagy ha lehet a vényről egy képet emailben küldje el részünkre a térből lekérdezett vény adataival együtt.

előre is köszönöm

Email ment.

Megkaptuk, köszönjük! Azt szeretném kérni, hogy az EESZT panelon lévő "Export" funkció segítségével küldje el részünkre az EESZT-vel kapcsolatos napló-t, hogy pontosan meg tudjuk nézni mi történt valójában.

MediAT
Tuesday, December 5, 2017 8:41:05 AM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: MediAT 

Üdv!

Visulal ixdokit használunk, fut az Etér, bár eddig csak az Erecept, ami felkerült, semmi más nem látható lekérdezésénél.

A kérdésem az lenne, hogy napi ellátás végén, a beteget lezárva az "ID mező kitöltése kötelező" üzenetet kapjuk. Igaz, nem minden esetben, bár nem jöttem még rá, hogy mi a különbség, mikor kapunk és mikor nem. Mi a megoldás, vagy kell-e egyáltalán ezzel foglalkoznunk?

Másik dolog, ami érdekelne, hogyha a praxisba tartozó betegünk a helyettesítő orvosnál jár, az miért nem látható a katalógus bejegyzések között (náluk is fut az Etér), a lekérdezésben? Még nem működik, vagy nem is fog? Sokszor segítené a munkánkat, bizonyos esetekben kiszűrhetőek lennének a félreértések is.

Köszönöm előre is,

Sziliné Ildi.

"ID mező kitöltése kötelező" üzenet előtt még mi jelenik meg? (erről tudnánk milyen típusú hiba van). A helyettesítés esetén is meg kellene hogy jelenjen a katalógusok között (mint ahogy vényeknél is).

Úgy tűnik, sikerült megoldanom a problémát. Ugyanis eddig nem csak ezt az üzenetet kaptuk, hanem minden ellátáskor "Az ellátás kezdete/vége nem lehet jövőbeli dátum" hibaüzenetet is. Ebből arra következtettem, hogy a mi gépünk órája siet az ESZT-hez képest, ezért 1 perccel visszaállítottam a Win10-ben az órát. Így a tegnapi rendelésen már egyik üzentet sem kaptuk, ezek szerint összefüggött a két dolog.

A helyettesítő orvos katalógus bejegyzését pedig nem látjuk, már próbáltuk oda-vissza a lekérdezést kb. 2 hete. De akkor megpróbáljuk újra, hátha most már...

Köszönöm!

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, December 5, 2017 8:46:14 AM
Originally Posted by: MediAT 

Úgy tűnik, sikerült megoldanom a problémát. Ugyanis eddig nem csak ezt az üzenetet kaptuk, hanem minden ellátáskor "Az ellátás kezdete/vége nem lehet jövőbeli dátum" hibaüzenetet is. Ebből arra következtettem, hogy a mi gépünk órája siet az ESZT-hez képest, ezért 1 perccel visszaállítottam a Win10-ben az órát. Így a tegnapi rendelésen már egyik üzentet sem kaptuk, ezek szerint összefüggött a két dolog.

A helyettesítő orvos katalógus bejegyzését pedig nem látjuk, már próbáltuk oda-vissza a lekérdezést kb. 2 hete. De akkor megpróbáljuk újra, hátha most már...

Köszönöm!

Szuper! Örülök hogy megoldódni látszik, sokszor a legkézenfekvőbb megoldások nem jutnak az eszünkbe!

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, December 5, 2017 8:49:13 AM
Originally Posted by: dr.Kovács József 

Visual 1.119.0, win7 home premium, 2 gépes minihálózat.

Továbbra is akadozik a program, olyan mintha nem észlelné az egér kattintást. A kiválasztott akció eltűnik, de nem történik semmi. A hozott leletek tárolása 10-15 másodperc lett, eddig 1-2 volt.

A receptírás gyorsult (REC párhuzamos bepipálva). Ma már le tudtam tölteni egy leletet a beteg anyagához...[nagyonok]

A hozott leleteket kellene most újra próbálni, elvileg gyorsították a hozzáférést! Várom a visszajelzését!

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, December 5, 2017 8:56:32 AM
Originally Posted by: Dr. Palicsek Zoltán 

A mai napon a receptírás megy. A katalógus lekérés megy. De ha véletlenül leletet akarok nézni (EHR), akkor a végtelenségig forog, majd valamennyi idő múlva - néha percek - időtúllépés miatt megáll. Ezalatt azonban recept sem nyomtatható és a leállít gomb se állítja le a lekérdezést...

Doktor Úr! Megnézné ma is, elvileg már normál sebességgel kellene elérni az EHR adatokat?! Köszönöm szépen.

Böjtösné Judit
Tuesday, December 5, 2017 9:54:57 AM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Böjtösné Judit 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Böjtösné Judit 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Böjtösné Judit 

Mai napon katalógussal nincs hiba, receptírásnál várat, elvileg üzenetekben REC beküldés ok, lekérdezve látok párat amit felírtunk, nem mindet!!!, de a receptekről a harmadik vonalkód hiányzik...

Egyik recepten sincs eeszt-s vonalkód?

Amelyiket sikerül feltöltei a térbe, azon kell lennie középen, a felírt készítmény felett a recept tartalom részben, előtte egy számsorral, ami a recept EESZT-s ID-je.

Azt meg tudja mondani, hogy milyen verezión állnak?

1.119.0 verzió, az utolsó 2 recept rendben volt, előtte volt olyan, amit felküldött, de nem volt rajta vonalkód, meg több olyan, ami fel sem ment.

Esetleg ha tudna segíteni az ellenőrzésben, azt megköszönnénk.

Recept nyomtatást követően kérem kérdezze le a térből a recepteket. Ha van olyan, ami a térből lekérdezhető, de a kinyomtatott vényen nincs eeszt-s vonalkód, annak az adatait, vagy ha lehet a vényről egy képet emailben küldje el részünkre a térből lekérdezett vény adataival együtt.

előre is köszönöm

Email ment.

Megkaptuk, köszönjük! Azt szeretném kérni, hogy az EESZT panelon lévő "Export" funkció segítségével küldje el részünkre az EESZT-vel kapcsolatos napló-t, hogy pontosan meg tudjuk nézni mi történt valójában.

Elvileg elküldtem.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, December 5, 2017 10:02:45 AM
Originally Posted by: Böjtösné Judit 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Böjtösné Judit 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Böjtösné Judit 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Böjtösné Judit 

Mai napon katalógussal nincs hiba, receptírásnál várat, elvileg üzenetekben REC beküldés ok, lekérdezve látok párat amit felírtunk, nem mindet!!!, de a receptekről a harmadik vonalkód hiányzik...

Egyik recepten sincs eeszt-s vonalkód?

Amelyiket sikerül feltöltei a térbe, azon kell lennie középen, a felírt készítmény felett a recept tartalom részben, előtte egy számsorral, ami a recept EESZT-s ID-je.

Azt meg tudja mondani, hogy milyen verezión állnak?

1.119.0 verzió, az utolsó 2 recept rendben volt, előtte volt olyan, amit felküldött, de nem volt rajta vonalkód, meg több olyan, ami fel sem ment.

Esetleg ha tudna segíteni az ellenőrzésben, azt megköszönnénk.

Recept nyomtatást követően kérem kérdezze le a térből a recepteket. Ha van olyan, ami a térből lekérdezhető, de a kinyomtatott vényen nincs eeszt-s vonalkód, annak az adatait, vagy ha lehet a vényről egy képet emailben küldje el részünkre a térből lekérdezett vény adataival együtt.

előre is köszönöm

Email ment.

Megkaptuk, köszönjük! Azt szeretném kérni, hogy az EESZT panelon lévő "Export" funkció segítségével küldje el részünkre az EESZT-vel kapcsolatos napló-t, hogy pontosan meg tudjuk nézni mi történt valójában.

Elvileg elküldtem.

Még nem érkezett, de köszönjük előre is!

MediAT
Tuesday, December 5, 2017 11:48:40 AM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: MediAT 

Úgy tűnik, sikerült megoldanom a problémát. Ugyanis eddig nem csak ezt az üzenetet kaptuk, hanem minden ellátáskor "Az ellátás kezdete/vége nem lehet jövőbeli dátum" hibaüzenetet is. Ebből arra következtettem, hogy a mi gépünk órája siet az ESZT-hez képest, ezért 1 perccel visszaállítottam a Win10-ben az órát. Így a tegnapi rendelésen már egyik üzentet sem kaptuk, ezek szerint összefüggött a két dolog.

A helyettesítő orvos katalógus bejegyzését pedig nem látjuk, már próbáltuk oda-vissza a lekérdezést kb. 2 hete. De akkor megpróbáljuk újra, hátha most már...

Köszönöm!

Szuper! Örülök hogy megoldódni látszik, sokszor a legkézenfekvőbb megoldások nem jutnak az eszünkbe!

Az óraállításra az első pillanattól fogva gondoltam, csak időm nem volt rá, de nem gondoltam, hogy a két hibaüzenet összefügg.

Dr Tárnok Árpád
Tuesday, December 5, 2017 12:25:21 PM
Originally Posted by: Zsike 

Originally Posted by: Dr Tárnok Árpád 

Lehet ,hogy csak egyedi probléma ,de a verzióváltás óta nem tudok közgyógyos igazolást nyomtatni,mert az utolsó lapot nem nyomtatja ki/Variable LCUSERNÉV is not found hibaüzenetet ir ki/.A szomszéd kolléga/DR Jámbrik Imre/ jelezte ,hogy ő meg a korábban felírt gyógyszereket nem látja.Mindkét rendszer visualX.

A közgyógy. igazolás problémát javítottuk. A kollégája csak a gyógyszerek nevét nem látja, vagy egyetlen készítményt sem ? Az Ixintézőben futtatott a verzióváltás óta receptmódosítást ?

Időközben távszervizzel megoldódott a problémája,köszönöm szépen

drhorvathanna
Tuesday, December 5, 2017 1:58:04 PM
Múlt hét kedd óta nem működik az Eszemélyi kliens,( hétfőn még hiba nélkül működött) csak pörög-pörög. Két napja mióta az utolsó verzióváltó fel lett téve nem tudunk receptet nyomtatni.Kiírja hogy felküldi az e-térbe, de nem nyomtatja ki, és kilépni se enged , az egész orvosi programból ki kell lépni, így minden elveszik. Minden mást tudunk nyomtatni( beutaló, táppénzes papír)

Mit tegyünk? Telefonon az infomixet hetek óta nem tudjuk elérni,az informatikus nem tud a gonddal mit kezdeni.

Varga Sándor
Tuesday, December 5, 2017 2:14:14 PM
Originally Posted by: drhorvathanna 

Múlt hét kedd óta nem működik az Eszemélyi kliens,( hétfőn még hiba nélkül működött) csak pörög-pörög. Két napja mióta az utolsó verzióváltó fel lett téve nem tudunk receptet nyomtatni.Kiírja hogy felküldi az e-térbe, de nem nyomtatja ki, és kilépni se enged , az egész orvosi programból ki kell lépni, így minden elveszik. Minden mást tudunk nyomtatni( beutaló, táppénzes papír)

Mit tegyünk? Telefonon az infomixet hetek óta nem tudjuk elérni,az informatikus nem tud a gonddal mit kezdeni.

Az etér nem fut. Kérem próbálja meg elindítani, és ezt követően belépni a visualba.


Varga Sándor
drhorvathanna
Tuesday, December 5, 2017 2:30:36 PM
Fut az etér, ugyanúgy csak pörög-pörög az eszemélyi beolvasás, ha nem szakítom meg nem tudunk dolgozni. Újra kezdtem az egész belépést , de így sem működik.
Varga Sándor
Tuesday, December 5, 2017 3:14:15 PM
Originally Posted by: drhorvathanna 

Fut az etér, ugyanúgy csak pörög-pörög az eszemélyi beolvasás, ha nem szakítom meg nem tudunk dolgozni. Újra kezdtem az egész belépést , de így sem működik.

Akkor kérem, hogy a windows jobb alsó sarkában kattintson az etér ikonra az egér bal gombjával, majd szintén a ballal kattintson a bezárásra.

Ugyan itt kattintson a bal gombbal az eSzemélyi kliens ikonjára. A megnyíló eSzemélyi kliens programot a Fájl Kilépés menü használatával zárja be.

Ha ez megvolt, kérem indítsa el újra az eSzemélyi kliens programot, majd ezt követően az etért is indítsa el.

Ha egyik indításnál sem kap semmilyen hibaüzenetet, kérem akkor próbálja meg a visualban az esziges bejelentkezést.


Varga Sándor
Budai István
Tuesday, December 5, 2017 3:14:22 PM
Originally Posted by: drhorvathanna 

Múlt hét kedd óta nem működik az Eszemélyi kliens,( hétfőn még hiba nélkül működött) csak pörög-pörög. Két napja mióta az utolsó verzióváltó fel lett téve nem tudunk receptet nyomtatni.Kiírja hogy felküldi az e-térbe, de nem nyomtatja ki, és kilépni se enged , az egész orvosi programból ki kell lépni, így minden elveszik. Minden mást tudunk nyomtatni( beutaló, táppénzes papír)

Mit tegyünk? Telefonon az infomixet hetek óta nem tudjuk elérni,az informatikus nem tud a gonddal mit kezdeni.

Hát ezzel én is így lennék.

Verzióváltás óta a jelentések ( változás, ambuláns, B300) beküldésekor mindenfélét kiírt, ugyanannál a jelentésnél mindig mást, majd lefagyott a visual, kilépni nem lehetett, a W7 számtalan újraindítása után 3 nap alatt elment 3 jelentés. Más: receptírás, mondjuk 8 recept, a harmadik felküldésekor lefagy és megint kilépés a W7-ből, EESZT nélkül lehet csak dolgozni.

Varga Sándor
Tuesday, December 5, 2017 3:35:14 PM
Originally Posted by: Budai István 

Originally Posted by: drhorvathanna 

Múlt hét kedd óta nem működik az Eszemélyi kliens,( hétfőn még hiba nélkül működött) csak pörög-pörög. Két napja mióta az utolsó verzióváltó fel lett téve nem tudunk receptet nyomtatni.Kiírja hogy felküldi az e-térbe, de nem nyomtatja ki, és kilépni se enged , az egész orvosi programból ki kell lépni, így minden elveszik. Minden mást tudunk nyomtatni( beutaló, táppénzes papír)

Mit tegyünk? Telefonon az infomixet hetek óta nem tudjuk elérni,az informatikus nem tud a gonddal mit kezdeni.

Hát ezzel én is így lennék.

Verzióváltás óta a jelentések ( változás, ambuláns, B300) beküldésekor mindenfélét kiírt, ugyanannál a jelentésnél mindig mást, majd lefagyott a visual, kilépni nem lehetett, a W7 számtalan újraindítása után 3 nap alatt elment 3 jelentés. Más: receptírás, mondjuk 8 recept, a harmadik felküldésekor lefagy és megint kilépés a W7-ből, EESZT nélkül lehet csak dolgozni.

A NEAK folyamatosan küzd a jelentés szerver hibáival, mint ahogyan azt az értesítéseknél már többször jeleztük. Ez tőlünk, és az EESZT-től független probléma. Sajnos most az EESZT indulás mellett ez nagyon nem jött jókor.

A recept beküldés pedig sajnos az EESZT működésétől, a válaszidőtől függ. Ilyenkor az adatok alapján eddig minden esetben azt láttuk, hogy az EESZT szerver válasza nem érkezett meg.


Varga Sándor
hegelydr
Tuesday, December 5, 2017 4:26:59 PM
Originally Posted by: hegelydr 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: hegelydr 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: hegelydr 

Originally Posted by: hegelydr 

Ma frissült 1.119.0-ra. Semmi nem lett jobb. Egyszer fut az ETÉR, egyszer nem. fagyogat, van, hogy elküldi a recepteket, majd nem nyomtatja ki. Eddig az EESZT-ablakot bezár gombbal be lehetett zárni, most ezt a lehetőséget nem is látom.

Így nem lehet betegellátást végezni!

A sorozat nyomtatásnál 3 helyett 1-et nyomtat, eldobja a SAML-t, teljesen katasztrófa, hogy ez most a program, vgay az e-felhő hibája, nem tudom, ma teljesen kaotikus.

most, 10:48-kor sokadik újra belépésre először lett stabil. De 8-tól rendelek, ez így rengeteg idő, probléma, lefagyás. 🤦

Az esetek döntő többségében már stabilan kell működni. Milyen Windows alatt fut a rendszer? Egygépes vagy hálózatos? Azt mit jelent, hogy 3 helyett 1-et nyomtat?

3 havi helyett csak 1 havit, hiába van beállítva, hogy 3 havit nyomtasson. Nincs hiba üzenet a berállítások-ellenőrzések fülön, és win

7 prof.

egyébként 10-15 percig volt stabil a rendszer, megint nem működik. Az EESZT ablakról meg eltünt a bezárás gomb! Direkt?

Doktor Úr,

Első körben kérem vegye ki a pipát az EESZT panelen az REC előtt - így nem küldi fel a recepteket. Ezután nézzük meg, hogy e nélkül stabilan működik-e a visualIxdoki. Valahogy ki kell derítsük mi okozza Önnél ezt a működést. A mégsem gomb a jogszabályi előírás miatt nem maradhatott .

Köszönöm. Holnap fogok érdemben válaszolni.

(Más:A délután az egyik patikában közölték, hogy az EESZT-s rövid vonalkódot nem bírják leolvasni a receptjeimről. Mondtam, hogy egy egyszerű okostelefonos vonalkód-olvasóval ellenőriztük és működött, ill. a többi gyógyszertár nem panaszkodott. Ez már ne legyen az én gondom.)

Ma eddig minden oké, szépen, hibátlanul működik.

Néha azonban gond van a szerveren lévő visualkomm futásával.

Napi rendszerességgel leáll a program működése "Alias not found" vagy "File used another user"

A munkaállomásokon nincs semmi hibaüzenet, csak nem megy a kommunikáció, amíg nem indítjuk újra a programot.

Dr. Zsólyomi Katalin
Tuesday, December 5, 2017 4:34:15 PM
Tisztelt Infomix!

A recepttörléssel kapcsolatban szeretnék segítséget kérni:

Előfordult, hogy fejléc nélküli (illetve az orvos adatait tartalmazó adatok helyett XXXXXXX... szerepelt, melyet utólag vettünk észre) receptre nyomtattunk, amely felkerült az e-térbe.

Mivel 3 havi, 3 db rp-t kapott a beteg az adott gyógyszerből, nem tudtuk eldönteni, melyiket töröljük, mert újat kellet írni.

A recepttörlési funkciónál a három azonos gyógyszer azonosítója ugyanaz. Tehát ez sem volt segítség.

Mindegy melyiket választom?

Másik kérdésem:

Ha útiköltség utalványt állítok ki, de beutalóra nincs szükség, nem kerülhetem ki a beutaló funkciót? Hiszen ilyenkor nem akarunk írni semmit a "beutalóra". Ez pedig felkerül az e-térbe.

Csak itt tudom rögzíteni az utalvány kiállítását?

Ugyanez a helyzet a betegszállító rögzítésére is?

Válaszukat, munkájukat köszönöm.

Üdvözlettel:

Dr. Zsólyomi Katalin

Budai István
Tuesday, December 5, 2017 4:58:19 PM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Budai István 

Originally Posted by: drhorvathanna 

Múlt hét kedd óta nem működik az Eszemélyi kliens,( hétfőn még hiba nélkül működött) csak pörög-pörög. Két napja mióta az utolsó verzióváltó fel lett téve nem tudunk receptet nyomtatni.Kiírja hogy felküldi az e-térbe, de nem nyomtatja ki, és kilépni se enged , az egész orvosi programból ki kell lépni, így minden elveszik. Minden mást tudunk nyomtatni( beutaló, táppénzes papír)

Mit tegyünk? Telefonon az infomixet hetek óta nem tudjuk elérni,az informatikus nem tud a gonddal mit kezdeni.

Hát ezzel én is így lennék.

Verzióváltás óta a jelentések ( változás, ambuláns, B300) beküldésekor mindenfélét kiírt, ugyanannál a jelentésnél mindig mást, majd lefagyott a visual, kilépni nem lehetett, a W7 számtalan újraindítása után 3 nap alatt elment 3 jelentés. Más: receptírás, mondjuk 8 recept, a harmadik felküldésekor lefagy és megint kilépés a W7-ből, EESZT nélkül lehet csak dolgozni.

A NEAK folyamatosan küzd a jelentés szerver hibáival, mint ahogyan azt az értesítéseknél már többször jeleztük. Ez tőlünk, és az EESZT-től független probléma. Sajnos most az EESZT indulás mellett ez nagyon nem jött jókor.

A recept beküldés pedig sajnos az EESZT működésétől, a válaszidőtől függ. Ilyenkor az adatok alapján eddig minden esetben azt láttuk, hogy az EESZT szerver válasza nem érkezett meg.

Köszönöm szépen a gyors választ. A receptírás verzióváltás óta nem működik, addig rendben volt, mint ahogy ezt a kolléganő is írja.

esztidoki
Tuesday, December 5, 2017 5:12:35 PM
Tisztelt Infomix!

Felcsatlakozni fel tudunk, persze csak orvossal, asszisztenssel nem működik. Van egy nem egészségügyi végzettségű dolgozóm, Ő még azonosítót sem kapott, pedig e-mailben és levélben is elküldtük az igényt???

A receptet feltölti a rendszer, de lekérdezni nem tudunk semmit még a napi ellátást sem mutatja. Sem beutalót, sem régebbi adatot nem tudunk letölteni.

Még a helyettes orvossal történő belépéssel van gondunk, be van jelentve a V mátrixba is, és a Visual-on belül is, de mégsem tudunk belépni.

Esetleg egy távelérést kérhetnénk, hogy ezeket megnéznék? Köszönettel: Dr Tóth Eszter

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, December 6, 2017 7:51:09 AM
Originally Posted by: esztidoki 

Tisztelt Infomix!

Felcsatlakozni fel tudunk, persze csak orvossal, asszisztenssel nem működik. Van egy nem egészségügyi végzettségű dolgozóm, Ő még azonosítót sem kapott, pedig e-mailben és levélben is elküldtük az igényt???

A receptet feltölti a rendszer, de lekérdezni nem tudunk semmit még a napi ellátást sem mutatja. Sem beutalót, sem régebbi adatot nem tudunk letölteni.

Még a helyettes orvossal történő belépéssel van gondunk, be van jelentve a V mátrixba is, és a Visual-on belül is, de mégsem tudunk belépni.

Esetleg egy távelérést kérhetnénk, hogy ezeket megnéznék? Köszönettel: Dr Tóth Eszter

Keresni fogjuk!

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, December 6, 2017 8:00:04 AM
Originally Posted by: Budai István 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Budai István 

Originally Posted by: drhorvathanna 

Múlt hét kedd óta nem működik az Eszemélyi kliens,( hétfőn még hiba nélkül működött) csak pörög-pörög. Két napja mióta az utolsó verzióváltó fel lett téve nem tudunk receptet nyomtatni.Kiírja hogy felküldi az e-térbe, de nem nyomtatja ki, és kilépni se enged , az egész orvosi programból ki kell lépni, így minden elveszik. Minden mást tudunk nyomtatni( beutaló, táppénzes papír)

Mit tegyünk? Telefonon az infomixet hetek óta nem tudjuk elérni,az informatikus nem tud a gonddal mit kezdeni.

Hát ezzel én is így lennék.

Verzióváltás óta a jelentések ( változás, ambuláns, B300) beküldésekor mindenfélét kiírt, ugyanannál a jelentésnél mindig mást, majd lefagyott a visual, kilépni nem lehetett, a W7 számtalan újraindítása után 3 nap alatt elment 3 jelentés. Más: receptírás, mondjuk 8 recept, a harmadik felküldésekor lefagy és megint kilépés a W7-ből, EESZT nélkül lehet csak dolgozni.

A NEAK folyamatosan küzd a jelentés szerver hibáival, mint ahogyan azt az értesítéseknél már többször jeleztük. Ez tőlünk, és az EESZT-től független probléma. Sajnos most az EESZT indulás mellett ez nagyon nem jött jókor.

A recept beküldés pedig sajnos az EESZT működésétől, a válaszidőtől függ. Ilyenkor az adatok alapján eddig minden esetben azt láttuk, hogy az EESZT szerver válasza nem érkezett meg.

Köszönöm szépen a gyors választ. A receptírás verzióváltás óta nem működik, addig rendben volt, mint ahogy ezt a kolléganő is írja.

Mikor van ma rendelés? Keresni fogjuk, ha nem zavarunk.Köszönjük!

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, December 6, 2017 8:06:46 AM
Originally Posted by: hegelydr 

Originally Posted by: hegelydr 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: hegelydr 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: hegelydr 

Originally Posted by: hegelydr 

Ma frissült 1.119.0-ra. Semmi nem lett jobb. Egyszer fut az ETÉR, egyszer nem. fagyogat, van, hogy elküldi a recepteket, majd nem nyomtatja ki. Eddig az EESZT-ablakot bezár gombbal be lehetett zárni, most ezt a lehetőséget nem is látom.

Így nem lehet betegellátást végezni!

A sorozat nyomtatásnál 3 helyett 1-et nyomtat, eldobja a SAML-t, teljesen katasztrófa, hogy ez most a program, vgay az e-felhő hibája, nem tudom, ma teljesen kaotikus.

most, 10:48-kor sokadik újra belépésre először lett stabil. De 8-tól rendelek, ez így rengeteg idő, probléma, lefagyás. 🤦

Az esetek döntő többségében már stabilan kell működni. Milyen Windows alatt fut a rendszer? Egygépes vagy hálózatos? Azt mit jelent, hogy 3 helyett 1-et nyomtat?

3 havi helyett csak 1 havit, hiába van beállítva, hogy 3 havit nyomtasson. Nincs hiba üzenet a berállítások-ellenőrzések fülön, és win

7 prof.

egyébként 10-15 percig volt stabil a rendszer, megint nem működik. Az EESZT ablakról meg eltünt a bezárás gomb! Direkt?

Doktor Úr,

Első körben kérem vegye ki a pipát az EESZT panelen az REC előtt - így nem küldi fel a recepteket. Ezután nézzük meg, hogy e nélkül stabilan működik-e a visualIxdoki. Valahogy ki kell derítsük mi okozza Önnél ezt a működést. A mégsem gomb a jogszabályi előírás miatt nem maradhatott .

Köszönöm. Holnap fogok érdemben válaszolni.

(Más:A délután az egyik patikában közölték, hogy az EESZT-s rövid vonalkódot nem bírják leolvasni a receptjeimről. Mondtam, hogy egy egyszerű okostelefonos vonalkód-olvasóval ellenőriztük és működött, ill. a többi gyógyszertár nem panaszkodott. Ez már ne legyen az én gondom.)

Ma eddig minden oké, szépen, hibátlanul működik.

Néha azonban gond van a szerveren lévő visualkomm futásával.

Napi rendszerességgel leáll a program működése "Alias not found" vagy "File used another user"

A munkaállomásokon nincs semmi hibaüzenet, csak nem megy a kommunikáció, amíg nem indítjuk újra a programot.

Ma eddig minden oké, szépen, hibátlanul működik. - végül kikapcsolta a REC funkciót, vagy azzal együtt szépen, hibátlanul működött?

A visualkomm-ot nem indítják véletlenül több helyről (esetleg valahol automatikusan beállításra került az indítása?). Van valami amihez köthető ennek a problémának a megjelenése (be-, vagy kikapcsolnak valamit, valaki bejelentkezik, vagy egy megadott funkció indítása)? Köszönöm szépen.

Users browsing this topic