Dr.Soóky
Thursday, November 30, 2017 12:33:43 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Dr.Soóky 

Biztosan le van írva korábban.. de :

Amynnyiben nem szeretnék papír alapú vényt nyomtatni, akkor a vénynyomtatás ablakban kapcsoljam ki a "nyomtatást" ?

vagy ez a forma még nem működik ?

Köszönet

Az a kérdés, miért nem szeretne papír alapú vényt nyomtatni?

:) 🙂 Naponta 2-3 beteg szeretne elektronikusan a vényt.. mivel állítólag a médiában ez az információ megy .. "bemutatták a híradóban is" ? [felnez]

2018.dec.31 után fog működni ha jól gondolom ..

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, November 30, 2017 12:40:52 PM
Originally Posted by: Dr.Soóky 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Dr.Soóky 

Biztosan le van írva korábban.. de :

Amynnyiben nem szeretnék papír alapú vényt nyomtatni, akkor a vénynyomtatás ablakban kapcsoljam ki a "nyomtatást" ?

vagy ez a forma még nem működik ?

Köszönet

Az a kérdés, miért nem szeretne papír alapú vényt nyomtatni?

:) 🙂 Naponta 2-3 beteg szeretne elektronikusan a vényt.. mivel állítólag a médiában ez az információ megy .. "bemutatták a híradóban is" ? [felnez]

2018.dec.31 után fog működni ha jól gondolom ..

Elektronikus vény minden esetben képződik, csak 2018 december 31.-ig kötelező kinyomtatni is.[nagyonok]

Bakos J
  • Bakos J
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, November 30, 2017 12:55:51 PM
Tisztelt Infomix!

Próbáltunk betegadatokat lekérni az EESZT-ből. A tapasztalatok:

1, normál módban nem jön le semmi. Sürgős módban lejönnek a beteg első leletei. Hurrá.

2, az egyik lelet letöltésekor hibaüzenet érkezett a beteg DÖR rendelkezése miatt nem lehet a leletet letölteni. A bácsi 90 éves számítógépet nem is látott soha. Amúgy a többi lelete lejött. (?)

3, A leletet letöltve pdf formátumban kapjuk meg, kicsit körülményes ez a letöltöm, beérkeztetem téma, de hát ez van

3, A programban letöltve beérkeztetve a leletet a következő a gond:

ahogy megnyitjuk a beteg leleteit (tehát csak rákattintok a beteg leletei ikonra!!) az utolsóként beérkeztetett pdf leletet akarja a program letölteni/megnyitni viszont kétszer is. Tehát még leletet ki se választottam, de már töltsem le/nézzem meg az utolsót ami aktuálisan az EESZT-ből letöltött pdf lelet!

Magyarul még leletet ki se választottam, de már indítja a program az alapértelmezett pdf kezelő programot.

Másik gond hogy a pdf fileoknak nincs előnézeti képe, mint a .tiff fileoknak, pedig nagyon jó lenne.

Ezt a pdf kezelést valahogy meg kéne oldani akár egy saját pdf kezelővel, akár egy ingyenesen letölthető alkalmazással, amit valahogy integrálnak a visualba.

Üdvözlettel: Dr Bakos János

Piedlendre
Thursday, November 30, 2017 1:16:02 PM
Miért nem tudom frissiteni xnetet,azt irja ki 6 os hibakod
medicum
Thursday, November 30, 2017 4:22:20 PM
Üdv!

Az EESZT ablakom eltűnt, de a rendszer működik (időnként).

Hogyan lehet előkeríteni?

A választ előre is köszönöm!

SSZ

MolnárP
Thursday, November 30, 2017 4:28:16 PM
Originally Posted by: Piedlendre 

Miért nem tudom frissiteni xnetet,azt irja ki 6 os hibakod

Hiányzik egy tanúsítvány, amit telepíteni is kell ahhoz, hogy működjön a frissítés. Ha a Doktor Úr meg tudja oldani, akkor elegendő, ha eljuttatjuk Önhöz, ha nem akkor szükséges lesz egy távoli elérés.

MolnárP
Thursday, November 30, 2017 4:38:13 PM
Originally Posted by: medicum 

Üdv!

Az EESZT ablakom eltűnt, de a rendszer működik (időnként).

Hogyan lehet előkeríteni?

A választ előre is köszönöm!

SSZ

Ha visual Ixdoki-ról van szó, akkor lehet, hogy a megoldást a #1131 számú hozzászólásban megtalálja.

medicum
Thursday, November 30, 2017 4:47:11 PM
Igen, arról van szó.

Megnézem; köszönöm.

medicum
Thursday, November 30, 2017 4:52:53 PM
Megpróbáltam, de az EESZT ablak nem került elő.

11.01. előtt sem volt, aztán másodikán "spontán" megjelent.

Most nincs.

Mi lehet a megoldás?

Üdv

dr.Kovács József
Thursday, November 30, 2017 7:12:12 PM
VisualIx 1.119.0: Az EESZT panel alján mit jelent az EPU és a REC párhuzamos?
dr.Kovács József
Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, November 30, 2017 8:23:43 PM
Originally Posted by: Bakos J 

Tisztelt Infomix!

Próbáltunk betegadatokat lekérni az EESZT-ből. A tapasztalatok:

1, normál módban nem jön le semmi. Sürgős módban lejönnek a beteg első leletei. Hurrá.

2, az egyik lelet letöltésekor hibaüzenet érkezett a beteg DÖR rendelkezése miatt nem lehet a leletet letölteni. A bácsi 90 éves számítógépet nem is látott soha. Amúgy a többi lelete lejött. (?)

3, A leletet letöltve pdf formátumban kapjuk meg, kicsit körülményes ez a letöltöm, beérkeztetem téma, de hát ez van

3, A programban letöltve beérkeztetve a leletet a következő a gond:

ahogy megnyitjuk a beteg leleteit (tehát csak rákattintok a beteg leletei ikonra!!) az utolsóként beérkeztetett pdf leletet akarja a program letölteni/megnyitni viszont kétszer is. Tehát még leletet ki se választottam, de már töltsem le/nézzem meg az utolsót ami aktuálisan az EESZT-ből letöltött pdf lelet!

Magyarul még leletet ki se választottam, de már indítja a program az alapértelmezett pdf kezelő programot.

Másik gond hogy a pdf fileoknak nincs előnézeti képe, mint a .tiff fileoknak, pedig nagyon jó lenne.

Ezt a pdf kezelést valahogy meg kéne oldani akár egy saját pdf kezelővel, akár egy ingyenesen letölthető alkalmazással, amit valahogy integrálnak a visualba.

Üdvözlettel: Dr Bakos János

Kedves Doktor Úr,

1., Már normál módban is le kell tudni kérdezni. Kérem nyisson meg egy betegellátást (e-kat felküldés), ezután kérdezze le normál módben, ilyenkor meg kell hogy jelenjen. Legalább egyszer el kell látni a beteget, hogy kezelőorvosként hozzáférjen a dokumentumaihoz. Ha nem így van, akkor jelezze, közösen is megnézzük..

2. Itt is javaslom, hogy legalább 1 betegellátás legyen, s azután próbálja újra.

Ez a két pont egy korábbi hiba miatt jelentkezik , de most már -egy új ellátás után - fel kell hogy oldódjon a tiltás.

3., Holnap pontosan megnézem hogyan van a visual-ban a lelet beérkeztetés- és jelentkezni fogok!

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, November 30, 2017 8:31:40 PM
Originally Posted by: dr.Kovács József 

VisualIx 1.119.0: Az EESZT panel alján mit jelent az EPU és a REC párhuzamos?

EPU -az EESZT Erőforrás PUblikációs modulja- ez a név az időpontra történő beutalást jelenti a háziorvosnál (amennyiben az adott Egészségügyi Intézmény lehetőséget ad erre az EESZT-ben)

REC párhuzamos - a recepteket nem egymást követően, hanem párhuzamosan küldi fel a TÉR-be a modul. Mindezt azért, hogy gyorsítsa a receptírás folyamatát.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, November 30, 2017 8:35:45 PM
Originally Posted by: jsozer 

Dr Sózer Pápai János

EESZT-ből leszedett lelet.

"Jav: orrszívás, Neomycines szemcsepp orrba 5x2-2 csepp,

tenyésztési eredményért kontroll."

Ennyi...

Lesz ez még sokkal profibb is , sőt gyanítom egy idő után az lesz az érzés, hogy már túl sok az információ!

medicum
Friday, December 1, 2017 8:58:07 AM
Tisztelt Infomix!

Ma sem jelent meg az EESZT ablakom. Bejelentkeztem a rendszerbe, e receptet is nyomtat a program.

Kérném segítségüket az EESZT ablak megjelenítéséhez!

Üdvözlettel:

SSZ

[zavar]

Böjtösné Judit
Friday, December 1, 2017 9:22:56 AM
Mai napon frissítés után nem indult a főgépen a rendszer. Telefonos segítséggel ez megoldódott, de az EESZT-be nem tudunk belépni, ESZIG beolvasásra nincs hibaüzenet, csak forog-forog. Lehet ez a frissítés miatt esetleg?

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, December 1, 2017 9:28:04 AM
Originally Posted by: Böjtösné Judit 

Mai napon frissítés után nem indult a főgépen a rendszer. Telefonos segítséggel ez megoldódott, de az EESZT-be nem tudunk belépni, ESZIG beolvasásra nincs hibaüzenet, csak forog-forog. Lehet ez a frissítés miatt esetleg?

Több dolog okozhatja. Amit érdemes ilyenkor: ellenőrizni a gép óráját (pontos idő), és az ETÉR futását ( Intézőben zárolni, majd úgy gépről újraindítani).

Varga Sándor
Friday, December 1, 2017 9:29:08 AM
Originally Posted by: Böjtösné Judit 

Mai napon frissítés után nem indult a főgépen a rendszer. Telefonos segítséggel ez megoldódott, de az EESZT-be nem tudunk belépni, ESZIG beolvasásra nincs hibaüzenet, csak forog-forog. Lehet ez a frissítés miatt esetleg?

Az eddigi tapasztalatok alapján az etér nem fut. Kérem próbálja meg elindítani, és azt követően bejelentkezni a visualba.

Kérem jelezzen vissza, hogy így megoldódott-e.

köszönöm


Varga Sándor
Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, December 1, 2017 9:31:45 AM
Originally Posted by: medicum 

Tisztelt Infomix!

Ma sem jelent meg az EESZT ablakom. Bejelentkeztem a rendszerbe, e receptet is nyomtat a program.

Kérném segítségüket az EESZT ablak megjelenítéséhez!

Üdvözlettel:

SSZ

[zavar]

Egyelőre mi sem értjük, lehet valami spec. beállítás? Azt hiszem megnézzük, hátha okosabbak leszünk és rájövünk az okokra. Egy kis türelmet, mert valami akadozik a NEAK jelentésekkel, nagyon sokan telefonálnak ez ügyben.

Bakos J
  • Bakos J
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, December 1, 2017 9:34:43 AM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Bakos J 

Tisztelt Infomix!

Próbáltunk betegadatokat lekérni az EESZT-ből. A tapasztalatok:

1, normál módban nem jön le semmi. Sürgős módban lejönnek a beteg első leletei. Hurrá.

2, az egyik lelet letöltésekor hibaüzenet érkezett a beteg DÖR rendelkezése miatt nem lehet a leletet letölteni. A bácsi 90 éves számítógépet nem is látott soha. Amúgy a többi lelete lejött. (?)

3, A leletet letöltve pdf formátumban kapjuk meg, kicsit körülményes ez a letöltöm, beérkeztetem téma, de hát ez van

3, A programban letöltve beérkeztetve a leletet a következő a gond:

ahogy megnyitjuk a beteg leleteit (tehát csak rákattintok a beteg leletei ikonra!!) az utolsóként beérkeztetett pdf leletet akarja a program letölteni/megnyitni viszont kétszer is. Tehát még leletet ki se választottam, de már töltsem le/nézzem meg az utolsót ami aktuálisan az EESZT-ből letöltött pdf lelet!

Magyarul még leletet ki se választottam, de már indítja a program az alapértelmezett pdf kezelő programot.

Másik gond hogy a pdf fileoknak nincs előnézeti képe, mint a .tiff fileoknak, pedig nagyon jó lenne.

Ezt a pdf kezelést valahogy meg kéne oldani akár egy saját pdf kezelővel, akár egy ingyenesen letölthető alkalmazással, amit valahogy integrálnak a visualba.

Üdvözlettel: Dr Bakos János

Kedves Doktor Úr,

1., Már normál módban is le kell tudni kérdezni. Kérem nyisson meg egy betegellátást (e-kat felküldés), ezután kérdezze le normál módben, ilyenkor meg kell hogy jelenjen. Legalább egyszer el kell látni a beteget, hogy kezelőorvosként hozzáférjen a dokumentumaihoz. Ha nem így van, akkor jelezze, közösen is megnézzük..

2. Itt is javaslom, hogy legalább 1 betegellátás legyen, s azután próbálja újra.

Ez a két pont egy korábbi hiba miatt jelentkezik , de most már -egy új ellátás után - fel kell hogy oldódjon a tiltás.

3., Holnap pontosan megnézem hogyan van a visual-ban a lelet beérkeztetés- és jelentkezni fogok!

Kedves Gabriella!

Csodálom azt a heroikus munkát amit végeznek, nem könnyű most önöknek.

Sajnos azt kell írjam, bár nem biztos, hogy az önök hibája, hogy a lekérdezés nem működik. A múltkori betegnek, akinek volt lelete, nyitottam egy megjelenést, és lekérdeztem az EHR-t. Válasz a DÖR miatt nem lehetséges a lekérdezés. Ez vicc.

Nálunk is használhatatlanul lassú a gép, hiába minden. Nem is használjuk az EESZT-t mert leállna a rendelés. Igazából már nem is érdekel.

Ha esetleg partnerek lennének egy kísérletben annyit még megteszek, hogy rendeltem egy windows 10-et. Van egy teljesen azonos SSD-m, mint ami a gépben van. A jövő héten jön meg a Windows, felrakom a másik SSD-re, tehát a gép mostani konfigja is megmarad, csak SSD-t cserélek. Ha segítenek, a win10-el szerelt gépre is felrakom a visualt és az EESZt-t, így látni fogjuk, hogy vajon a win7 miatt lassú-e nálam a rendszer. (Nyilván egyszerre csak az egyik SSD lesz a gépben.)

Így kiderülhet, hogy némelyikünknél vajon a win7 okoz-e lassulást.

Üdvözlettel: Dr Bakos

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, December 1, 2017 9:46:49 AM
Originally Posted by: Bakos J 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Bakos J 

Tisztelt Infomix!

Próbáltunk betegadatokat lekérni az EESZT-ből. A tapasztalatok:

1, normál módban nem jön le semmi. Sürgős módban lejönnek a beteg első leletei. Hurrá.

2, az egyik lelet letöltésekor hibaüzenet érkezett a beteg DÖR rendelkezése miatt nem lehet a leletet letölteni. A bácsi 90 éves számítógépet nem is látott soha. Amúgy a többi lelete lejött. (?)

3, A leletet letöltve pdf formátumban kapjuk meg, kicsit körülményes ez a letöltöm, beérkeztetem téma, de hát ez van

3, A programban letöltve beérkeztetve a leletet a következő a gond:

ahogy megnyitjuk a beteg leleteit (tehát csak rákattintok a beteg leletei ikonra!!) az utolsóként beérkeztetett pdf leletet akarja a program letölteni/megnyitni viszont kétszer is. Tehát még leletet ki se választottam, de már töltsem le/nézzem meg az utolsót ami aktuálisan az EESZT-ből letöltött pdf lelet!

Magyarul még leletet ki se választottam, de már indítja a program az alapértelmezett pdf kezelő programot.

Másik gond hogy a pdf fileoknak nincs előnézeti képe, mint a .tiff fileoknak, pedig nagyon jó lenne.

Ezt a pdf kezelést valahogy meg kéne oldani akár egy saját pdf kezelővel, akár egy ingyenesen letölthető alkalmazással, amit valahogy integrálnak a visualba.

Üdvözlettel: Dr Bakos János

Kedves Doktor Úr,

1., Már normál módban is le kell tudni kérdezni. Kérem nyisson meg egy betegellátást (e-kat felküldés), ezután kérdezze le normál módben, ilyenkor meg kell hogy jelenjen. Legalább egyszer el kell látni a beteget, hogy kezelőorvosként hozzáférjen a dokumentumaihoz. Ha nem így van, akkor jelezze, közösen is megnézzük..

2. Itt is javaslom, hogy legalább 1 betegellátás legyen, s azután próbálja újra.

Ez a két pont egy korábbi hiba miatt jelentkezik , de most már -egy új ellátás után - fel kell hogy oldódjon a tiltás.

3., Holnap pontosan megnézem hogyan van a visual-ban a lelet beérkeztetés- és jelentkezni fogok!

Kedves Gabriella!

Csodálom azt a heroikus munkát amit végeznek, nem könnyű most önöknek.

Sajnos azt kell írjam, bár nem biztos, hogy az önök hibája, hogy a lekérdezés nem működik. A múltkori betegnek, akinek volt lelete, nyitottam egy megjelenést, és lekérdeztem az EHR-t. Válasz a DÖR miatt nem lehetséges a lekérdezés. Ez vicc.

Nálunk is használhatatlanul lassú a gép, hiába minden. Nem is használjuk az EESZT-t mert leállna a rendelés. Igazából már nem is érdekel.

Ha esetleg partnerek lennének egy kísérletben annyit még megteszek, hogy rendeltem egy windows 10-et. Van egy teljesen azonos SSD-m, mint ami a gépben van. A jövő héten jön meg a Windows, felrakom a másik SSD-re, tehát a gép mostani konfigja is megmarad, csak SSD-t cserélek. Ha segítenek, a win10-el szerelt gépre is felrakom a visualt és az EESZt-t, így látni fogjuk, hogy vajon a win7 miatt lassú-e nálam a rendszer. (Nyilván egyszerre csak az egyik SSD lesz a gépben.)

Így kiderülhet, hogy némelyikünknél vajon a win7 okoz-e lassulást.

Üdvözlettel: Dr Bakos

Kedves Doktor Úr,

Még mindig DÖR probléma? Tegnap pedig azt az infót kaptam, hogy most már működik![azta] . Jelzem az AEEK-nak. Erre nekünk nincs hatásunk.

Persze, örömmel leszünk partnerek, nekünk is az lenne jó, ha tudnánk, hogy döntően mi határozza meg a gyorsaságot. Kicsit persze mozgó célpontra lövünk, mert közben mindig változik a szerveroldali terhelés, illetve a konfiguráció amire persze nekünk nincs rálátásunk. Várjuk a jelentkezését!

Böjtösné Judit
Friday, December 1, 2017 9:47:20 AM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Böjtösné Judit 

Mai napon frissítés után nem indult a főgépen a rendszer. Telefonos segítséggel ez megoldódott, de az EESZT-be nem tudunk belépni, ESZIG beolvasásra nincs hibaüzenet, csak forog-forog. Lehet ez a frissítés miatt esetleg?

Az eddigi tapasztalatok alapján az etér nem fut. Kérem próbálja meg elindítani, és azt követően bejelentkezni a visualba.

Kérem jelezzen vissza, hogy így megoldódott-e.

köszönöm

Etér fut, elvileg minden beállítás rendben, de nem akar működni.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, December 1, 2017 9:55:06 AM
Originally Posted by: Böjtösné Judit 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Böjtösné Judit 

Mai napon frissítés után nem indult a főgépen a rendszer. Telefonos segítséggel ez megoldódott, de az EESZT-be nem tudunk belépni, ESZIG beolvasásra nincs hibaüzenet, csak forog-forog. Lehet ez a frissítés miatt esetleg?

Az eddigi tapasztalatok alapján az etér nem fut. Kérem próbálja meg elindítani, és azt követően bejelentkezni a visualba.

Kérem jelezzen vissza, hogy így megoldódott-e.

köszönöm

Etér fut, elvileg minden beállítás rendben, de nem akar működni.

Amit érdemes ilyenkor: ellenőrizni a gép óráját (pontos idő), és az ETÉR futását ( Intézőben zárolni, majd egy gépről újraindítani). Így esetleg?

Böjtösné Judit
Friday, December 1, 2017 9:58:39 AM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Böjtösné Judit 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Böjtösné Judit 

Mai napon frissítés után nem indult a főgépen a rendszer. Telefonos segítséggel ez megoldódott, de az EESZT-be nem tudunk belépni, ESZIG beolvasásra nincs hibaüzenet, csak forog-forog. Lehet ez a frissítés miatt esetleg?

Az eddigi tapasztalatok alapján az etér nem fut. Kérem próbálja meg elindítani, és azt követően bejelentkezni a visualba.

Kérem jelezzen vissza, hogy így megoldódott-e.

köszönöm

Etér fut, elvileg minden beállítás rendben, de nem akar működni.

Amit érdemes ilyenkor: ellenőrizni a gép óráját (pontos idő), és az ETÉR futását ( Intézőben zárolni, majd egy gépről újraindítani). Így esetleg?

Jelentem én vagyok a hülye, valóban nem volt etér, megoldódott, köszönöm.

Molnár Valéria
Friday, December 1, 2017 10:02:13 AM
Szép Jó Napot !

Verzióváltás óta EESZT panelből nem lehet kilépni - igen, tudom, jogszabály...

A problémám: kishálózaton, algépen a 35-ből 31. receptnél elakad az ETÉR-ben a folyamat. Kinyomtatni egyet sem engedett/hagyott. Amíg nem megy tovább, egyikünk sem tud receptet írni, gyakorlatilag áll a rendelés...

Mivel EESZT-ből kilépni nem lehet, a megoldás az, hogy CTRL+ALT+DEL-lel lépünk ki, ez adatvesztést generál...

Esetleg valakinek javaslata, meglátása? Esetleg megoldása?

Múltkor 22-ből a 9. receptnél állt meg... De akkor azt a 9-et legalább kinyomtatta...

Köszönöm 🙂

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, December 1, 2017 10:13:41 AM
Originally Posted by: Böjtösné Judit 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Böjtösné Judit 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Böjtösné Judit 

Mai napon frissítés után nem indult a főgépen a rendszer. Telefonos segítséggel ez megoldódott, de az EESZT-be nem tudunk belépni, ESZIG beolvasásra nincs hibaüzenet, csak forog-forog. Lehet ez a frissítés miatt esetleg?

Az eddigi tapasztalatok alapján az etér nem fut. Kérem próbálja meg elindítani, és azt követően bejelentkezni a visualba.

Kérem jelezzen vissza, hogy így megoldódott-e.

köszönöm

Etér fut, elvileg minden beállítás rendben, de nem akar működni.

Amit érdemes ilyenkor: ellenőrizni a gép óráját (pontos idő), és az ETÉR futását ( Intézőben zárolni, majd egy gépről újraindítani). Így esetleg?

Jelentem én vagyok a hülye, valóban nem volt etér, megoldódott, köszönöm.

De örülök![tenyleg]

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, December 1, 2017 10:25:00 AM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Böjtösné Judit 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Böjtösné Judit 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Böjtösné Judit 

Mai napon frissítés után nem indult a főgépen a rendszer. Telefonos segítséggel ez megoldódott, de az EESZT-be nem tudunk belépni, ESZIG beolvasásra nincs hibaüzenet, csak forog-forog. Lehet ez a frissítés miatt esetleg?

Az eddigi tapasztalatok alapján az etér nem fut. Kérem próbálja meg elindítani, és azt követően bejelentkezni a visualba.

Kérem jelezzen vissza, hogy így megoldódott-e.

köszönöm

Etér fut, elvileg minden beállítás rendben, de nem akar működni.

Amit érdemes ilyenkor: ellenőrizni a gép óráját (pontos idő), és az ETÉR futását ( Intézőben zárolni, majd egy gépről újraindítani). Így esetleg?

Jelentem én vagyok a hülye, valóban nem volt etér, megoldódott, köszönöm.

De örülök![tenyleg]

Mármint annak hogy sikerült!!!!!!

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, December 1, 2017 10:30:10 AM
Originally Posted by: Molnár Valéria 

Szép Jó Napot !

Verzióváltás óta EESZT panelből nem lehet kilépni - igen, tudom, jogszabály...

A problémám: kishálózaton, algépen a 35-ből 31. receptnél elakad az ETÉR-ben a folyamat. Kinyomtatni egyet sem engedett/hagyott. Amíg nem megy tovább, egyikünk sem tud receptet írni, gyakorlatilag áll a rendelés...

Mivel EESZT-ből kilépni nem lehet, a megoldás az, hogy CTRL+ALT+DEL-lel lépünk ki, ez adatvesztést generál...

Esetleg valakinek javaslata, meglátása? Esetleg megoldása?

Múltkor 22-ből a 9. receptnél állt meg... De akkor azt a 9-et legalább kinyomtatta...

Köszönöm :)

Kapcsolja ki az EESZT ablakon a REC gombot amíg a probléma meg nem oldódik. Ilyenkor a receptek nem kerülnek felküldésre a Térbe.

Dr. Palicsek Zoltán
Friday, December 1, 2017 11:16:44 AM
Most szóltak a Synlabosok, hogy az ebeutalóink felmennek a térbe, de a naplószámnak csak az utolsó 3 száma kerül fel. Ez hiányzik nekik...
medicum
Friday, December 1, 2017 11:17:43 AM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: medicum 

Tisztelt Infomix!

Ma sem jelent meg az EESZT ablakom. Bejelentkeztem a rendszerbe, e receptet is nyomtat a program.

Kérném segítségüket az EESZT ablak megjelenítéséhez!

Üdvözlettel:

SSZ

[zavar]

Egyelőre mi sem értjük, lehet valami spec. beállítás? Azt hiszem megnézzük, hátha okosabbak leszünk és rájövünk az okokra. Egy kis türelmet, mert valami akadozik a NEAK jelentésekkel, nagyon sokan telefonálnak ez ügyben.

Köszönöm a választ, és várom a megoldást!

Drukkolunk Önöknek. Kitartás!

[-o<

Dr. Palicsek Zoltán
Friday, December 1, 2017 11:25:31 AM
Alfuzosin Pharmacenter nem ment fel a térbe: a 'diagnózis' értéke (N40H0) érvénytelen. (egyedi hiba azonosító :42659799) - iyen hibát eddig nem láttam.
Users browsing this topic