Kovács dr-nak az automatikus elfogadásra. (Azért írok általánosabban, mert ez olyan ügy, ami másoknak is gondot okozhat különböző okokból). Az automatikus elfogadás szándékunk szerint úgy működik, hogy a visual Ixdoki az orvos belépésekor is, kilépésekor is jelzést küld az EK központnak, amiből az EK mindig tudja, hogy az orvos éppen dolgozik-e. Amikor a páciens előjegyez egy időpontot, az EK vagy elküldi a kérést elfogadásra az orvos rendszerének (ha az orvos nem állította be az automatikus elfogadást, vagy ha éppen dolgozik), vagy az EK automatikusan elfogadja az előjegyzést (ha az orvos beállította az automatikus elfogadást és éppen nem dolgozik). Ehhez járul még, hogy ha az orvos beállította az automatikus elfogadást, éppen dolgozik és a jelentkezést megkapta az EK-tól, akkor a visual Ixdoki ellenőrzi, hogy időközben kézzel nem foglalták-e le az időpontot, s eszerint, de mindenképpen automatikusan elfogadó vagy elutasító üzenetet küld. Ha pedig az automatikus elfogadás nincs beállítva, akkor az orvos a visual Ixdoki "Web előjegyzések fogadása" menüpontjában "kézzel" bírálja el a foglalásokat. Ezekből adódóan alapvetően 3 oka lehet annak, ha az automatikus elfogadás nem működik:
1. A visual Ixdokiban a Webes rendelési profil karbantartásban nincs bepipálva az "Automatikus [pipa] jóváhagyás".
2. A visual Ixdoki-ból az orvos nem lép ki (rendelési időn kívül is, állandóan be van kapcsolva a gép és fut a program, ez nem túl valószínű).
3. Az orvos több rendelési profilt vett fel több munkahelyen, s az 1. pontbeli pipát nem egyformán állította be (elvileg ilyenkor figyelmeztető üzenetet kell kapnia).
Én a központban ma nap közben többször belenézve azt láttam, hogy mindig azt mutatta, mint ha éppen dolgozna. Ez azonban akkor is így van, ha tényleg fut a program, de akkor is, ha nincs bepipálva az automatikus jóváhagyás. Ezen kívül Önnek 2 rendelési profilja van, esetleg a 3. pont esete is szóba jöhet. Kérem, hogy ha ezek alapján nem oldódik meg a probléma, akkor újra jelezze.