Ilona
  • Ilona
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, May 15, 2012 8:16:17 AM
A beteg telefonszámát beírom a törzslapján, de nem jelenik meg az első lapon, ahol a pácienst választom.
Kharon
Tuesday, May 15, 2012 8:33:57 AM
Originally Posted by: Ilona 

A beteg telefonszámát beírom a törzslapján, de nem jelenik meg az első lapon, ahol a pácienst választom.

A Karbantartás/Tervező formátumok/ Info lap testreszabása menüpont alatt szerkesztheti az info lapot. Erre kitehető a telefonszám, ami azután meg is fog jelenni. A kérdésem az lenne, hogy ez megtörtént-e, és ezek után sem látszik, vagy nincs is telefonszám mező az info lapon? Vagy esetleg már a paciens választás ablakban sem látszik? Ott szerepel a telefonszám oszlop?

dr.mile.gyula@gmail.com
Tuesday, May 15, 2012 8:50:07 AM
Originally Posted by: bagincs 

Originally Posted by: Ilona 

A beteg telefonszámát beírom a törzslapján, de nem jelenik meg az első lapon, ahol a pácienst választom.

A Karbantartás/Tervező formátumok/ Info lap testreszabása menüpont alatt szerkesztheti az info lapot. Erre kitehető a telefonszám, ami azután meg is fog jelenni. A kérdésem az lenne, hogy ez megtörtént-e, és ezek után sem látszik, vagy nincs is telefonszám mező az info lapon? Vagy esetleg már a paciens választás ablakban sem látszik? Ott szerepel a telefonszám oszlop?

Szerintem félreértelmezett a kérdés.

A probléma az, hogy két helyre is be lehet írni telefonszámot. Regisztráció-Személyi adatok törzskarton itt a Személyi fülnél kell rögzíteni a beteg otthoni telefonszámát és akkor mind az info mind pedig a beteg választó Telefon oszlopában látható lesz. A Törzskarton fülön csak a munkahelyi szám kerül rögzítésre és az nem jelenik meg az említett helyeken.

Kharon
Tuesday, May 15, 2012 8:55:42 AM
Originally Posted by: dr.mile.gyula@gmail.com 

Originally Posted by: bagincs 

Originally Posted by: Ilona 

A beteg telefonszámát beírom a törzslapján, de nem jelenik meg az első lapon, ahol a pácienst választom.

A Karbantartás/Tervező formátumok/ Info lap testreszabása menüpont alatt szerkesztheti az info lapot. Erre kitehető a telefonszám, ami azután meg is fog jelenni. A kérdésem az lenne, hogy ez megtörtént-e, és ezek után sem látszik, vagy nincs is telefonszám mező az info lapon? Vagy esetleg már a paciens választás ablakban sem látszik? Ott szerepel a telefonszám oszlop?

Szerintem félreértelmezett a kérdés.

A probléma az, hogy két helyre is be lehet írni telefonszámot. Regisztráció-Személyi adatok törzskarton itt a Személyi fülnél kell rögzíteni a beteg otthoni telefonszámát és akkor mind az info mind pedig a beteg választó Telefon oszlopában látható lesz. A Törzskarton fülön csak a munkahelyi szám kerül rögzítésre és az nem jelenik meg az említett helyeken.

Köszönöm, ez a rész kimaradt a válaszomból.

Ilona
  • Ilona
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, May 15, 2012 10:50:00 AM
Originally Posted by: bagincs 

Originally Posted by: dr.mile.gyula@gmail.com 

Originally Posted by: bagincs 

Originally Posted by: Ilona 

A beteg telefonszámát beírom a törzslapján, de nem jelenik meg az első lapon, ahol a pácienst választom.

A Karbantartás/Tervező formátumok/ Info lap testreszabása menüpont alatt szerkesztheti az info lapot. Erre kitehető a telefonszám, ami azután meg is fog jelenni. A kérdésem az lenne, hogy ez megtörtént-e, és ezek után sem látszik, vagy nincs is telefonszám mező az info lapon? Vagy esetleg már a paciens választás ablakban sem látszik? Ott szerepel a telefonszám oszlop?

Szerintem félreértelmezett a kérdés.

A probléma az, hogy két helyre is be lehet írni telefonszámot. Regisztráció-Személyi adatok törzskarton itt a Személyi fülnél kell rögzíteni a beteg otthoni telefonszámát és akkor mind az info mind pedig a beteg választó Telefon oszlopában látható lesz. A Törzskarton fülön csak a munkahelyi szám kerül rögzítésre és az nem jelenik meg az említett helyeken.

Köszönöm, ez a rész kimaradt a válaszomból.

Dr. Mile Gyulának köszönöm szépen a segítő válaszát ! Igy, igen működik 🙂

Ilona
  • Ilona
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, May 15, 2012 12:02:59 PM
"Receptírás - dátum- összes előző recept"- nél tapasztaltam az előbb, hogy a betegnél 2012.03.22 dátummal olyan gyógyszerek vannak (összesen 41 db !), amit 1996-2000-ig szedett.

Ugyanakkor, ha a lekérdezés, receptírásnál nézem meg 2012.03.22 dátumot, akkor a valós 4-5 féle gyógyszer, amit a beteg valóban szed, az jelenik meg.

Kharon
Tuesday, May 15, 2012 12:23:26 PM
Originally Posted by: Ilona 

"Receptírás - dátum- összes előző recept"- nél tapasztaltam az előbb, hogy a betegnél 2012.03.22 dátummal olyan gyógyszerek vannak (összesen 41 db !), amit 1996-2000-ig szedett.

Ugyanakkor, ha a lekérdezés, receptírásnál nézem meg 2012.03.22 dátumot, akkor a valós 4-5 féle gyógyszer, amit a beteg valóban szed, az jelenik meg.

Ez olyan egyedi probléma amihez egy távoli elérés szükséges, hogy megnézhessük az adatbázist. A 06-1-214-5063 telefonszámon tud időpontot egyeztetni kollégáimnál.

Ilona
  • Ilona
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, May 16, 2012 10:05:10 AM
Originally Posted by: bagincs 

Originally Posted by: Ilona 

"Receptírás - dátum- összes előző recept"- nél tapasztaltam az előbb, hogy a betegnél 2012.03.22 dátummal olyan gyógyszerek vannak (összesen 41 db !), amit 1996-2000-ig szedett.

Ugyanakkor, ha a lekérdezés, receptírásnál nézem meg 2012.03.22 dátumot, akkor a valós 4-5 féle gyógyszer, amit a beteg valóban szed, az jelenik meg.

Ez olyan egyedi probléma amihez egy távoli elérés szükséges, hogy megnézhessük az adatbázist. A 06-1-214-5063 telefonszámon tud időpontot egyeztetni kollégáimnál.

Petra segített táv eléréssel. A mentés lefutott, e-mailt elküldtem.További teendő ? (javítás megtörténik?)

Varga Sándor
Wednesday, May 16, 2012 10:14:15 AM
Originally Posted by: Ilona 

Originally Posted by: bagincs 

Originally Posted by: Ilona 

"Receptírás - dátum- összes előző recept"- nél tapasztaltam az előbb, hogy a betegnél 2012.03.22 dátummal olyan gyógyszerek vannak (összesen 41 db !), amit 1996-2000-ig szedett.

Ugyanakkor, ha a lekérdezés, receptírásnál nézem meg 2012.03.22 dátumot, akkor a valós 4-5 féle gyógyszer, amit a beteg valóban szed, az jelenik meg.

Ez olyan egyedi probléma amihez egy távoli elérés szükséges, hogy megnézhessük az adatbázist. A 06-1-214-5063 telefonszámon tud időpontot egyeztetni kollégáimnál.

Petra segített táv eléréssel. A mentés lefutott, e-mailt elküldtem.További teendő ? (javítás megtörténik?)

Egyenlőre egy kis türelmet kérünk.

A mentést és az adatokat fejlesztői környezetben elemezzük. Ez után tudjuk megmondani mi okozza a fenti problémát.


Varga Sándor
horvath.fundamed
Wednesday, May 16, 2012 12:21:42 PM
EKG készüléket vásárolnék.Kérdésem-, van-e olyan típus,/hozzá való program/, amit különösen javasolnak, vagy esetleg nem ajánlanak, a visual IxDoki program használata esetén, amennyiben szeretném a görbéket a beteg dokumentációjába emelni?

#-o Ehhez szükséges-e illesztő program?

horváth ildikó

Wednesday, May 16, 2012 12:44:07 PM
Originally Posted by: horvath.fundamed 

EKG készüléket vásárolnék.Kérdésem-, van-e olyan típus,/hozzá való program/, amit különösen javasolnak, vagy esetleg nem ajánlanak, a visual IxDoki program használata esetén, amennyiben szeretném a görbéket a beteg dokumentációjába emelni?

#-o Ehhez szükséges-e illesztő program?

horváth ildikó

Én Heartscreen 80-GL-t használok, és innomed illesztőprogram kell hozzá. Sztem jó.

Kharon
Wednesday, May 16, 2012 12:48:26 PM
Originally Posted by: horvath.fundamed 

EKG készüléket vásárolnék.Kérdésem-, van-e olyan típus,/hozzá való program/, amit különösen javasolnak, vagy esetleg nem ajánlanak, a visual IxDoki program használata esetén, amennyiben szeretném a görbéket a beteg dokumentációjába emelni?

#-o Ehhez szükséges-e illesztő program?

horváth ildikó

Konkrét típust nem szoktunk javasolni, a gyakoriak(pl: medibase, cardiax, innomed) közül mindegyikkel tud a programunk kommunikálni, vagy ha esetleg egy olyan új típust sikerülne választani, amit automatikusan nem kezel a program, akkor a fejlesztő kollégák ügyesen, gyorsan meg szokták oldani annak illesztését a programhoz.

Az értékek automatikus visual Ixdokiba való átemeléshez az illesztést kell megvásárolni, ennek különféle konstrukciói vannak, különböző kedvezményekkel, pontos árajánlatot a 06-1-214-5063 telefonszámon vagy az infomix@infomix.hu címen tud kérni.

Ami még fontos lehet:

Hogy a meglévő operációs rendszerrel működő saját programja legyen a készüléknek, tehát olyat vegyen, ami a gépén biztosan használható.

Van-e olyan port (pl. USB, soros) a gépen, amit az EKG használ.

Mindenesetre ha megvan a kiszemelt készülék, és annak pontos típusa, a vásárlás előtt legyen kedves ismételten felvenni velünk a kapcsolatot, hogy a pontos típus ismeretében biztos választ tudjunk adni.

dr.Kovács József
Wednesday, May 16, 2012 5:29:31 PM
Originally Posted by: horvath.fundamed 

EKG készüléket vásárolnék.Kérdésem-, van-e olyan típus,/hozzá való program/, amit különösen javasolnak, vagy esetleg nem ajánlanak, a visual IxDoki program használata esetén, amennyiben szeretném a görbéket a beteg dokumentációjába emelni?

#-o Ehhez szükséges-e illesztő program?

horváth ildikó

Én HeartScreen 112Clinic típusú EKG-t használok, Innomed kezelőprogrammal (Innobase for Windows), amit az Infomix nagyon jól illesztett a visualIx-be.

A fenti bejegyzéssel teljesen egyetértve két dologra nagyon oda kell figyelni:

1. Milyen operációs rendszer fut az Ön gépén és a megvásárolni kívánt készülékhez adnak-e, ebben a környezetben futó kezelőprogramot. Magyarul: az EKG által készített felvételeket át tudja-e tölteni a számítógépre, tudja-e azon tárolni és később megtekinteni. Mindezt úgy, hogy nem indítja el a VisualIx programot, csak az EKG-hoz adott kezelőprogramot.

2. Milyen fizikai csatlakoztatási lehetősége van az Ön számítógépének és milyen van a megvásárolni kívánt EKG-n. Célszerű, ha mindkettő ugyanaz: például USB. Sajnos az a tapasztalatom, hogy az EKG készüléken csak soros port szokott lenni, az újabb számítógépeken meg ilyen típusú port már nincs. Ennek megoldására léteznek átalakító kábelek, de elég drágák.

Az én EKG készülékemen is soros port a kimenet és a laptopon csak USB port van. Így vásárolnom kellett egy soros port - USB port átalakító kábelt. Abból is többféle létezik, hogy ne legyen olyan egyszerű - más chip készlettel szerelik egyes gyártók. Kb. 10.000.- Ft volt.

Az általam leírt EKG szerintem nagyon jó.


dr.Kovács József
Bogi
  • Bogi
  • Veterán (Szint 18)
Monday, May 21, 2012 6:35:24 PM
OEP és IBR jelentéseknél „e-jelentés” fülre kattintva rögtön elkezdi lekérdezni a beküldhető jelentéseket, holott esetleg egy régi jelentés feldolgozását szeretném megnézni, vagy érvényesíteni szeretnék egyet. Először ki kell várnom amíg lekérdez és csak ezután jutok el a célomig. Meg lehet ezt az ablakot úgy oldani, hogy addig ne kommunikáljon az OEP-pel amíg nem választok a lehetőségek közül?

Köszönöm!

T_Zoli
Tuesday, May 22, 2012 7:28:09 AM
Originally Posted by: Bogi 

OEP és IBR jelentéseknél „e-jelentés” fülre kattintva rögtön elkezdi lekérdezni a beküldhető jelentéseket, holott esetleg egy régi jelentés feldolgozását szeretném megnézni, vagy érvényesíteni szeretnék egyet. Először ki kell várnom amíg lekérdez és csak ezután jutok el a célomig. Meg lehet ezt az ablakot úgy oldani, hogy addig ne kommunikáljon az OEP-pel amíg nem választok a lehetőségek közül?

Köszönöm!

Köszönjük észrevételét!

Valószínűleg azért lett automatikusan a "Beküldés" funkció indítása, mert úgy gondoltuk, hogy talán ez lehet a leggyakrabban használt funkció.

Igaz, hogy most már a "Csatolmány megtekintése" lehetőséget is egyre többen használják.

A fejlesztő kollégáknak továbbítottuk. Reméljük találnak rá megoldást! Esetleg alapbeállítással megadható lenne, hogy automatikusan elinduljon egy lekérdezés, vagy sem.

Wednesday, May 23, 2012 9:49:29 AM
Típus továbbküldés során indított beutalás szakrendelésre hibaüzenet jelentkezik a következő felírattal:

"Record is nout of range"

(5) FRMBEUTALÁS.CNTLÉPTET.CMDOK.CLICK,0

rpetra
  • rpetra
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, May 23, 2012 9:51:32 AM
Originally Posted by: dr. Szathmáry Zoltán 

Típus továbbküldés során indított beutalás szakrendelésre hibaüzenet jelentkezik a következő felírattal:

"Record is nout of range"

(5) FRMBEUTALÁS.CNTLÉPTET.CMDOK.CLICK,0

A kérdésem az lenne, hogy minden olyan beutalásnál jön a hibaüzenet amit típus továbbküldésből indít vagy csak ebből az egyből?

Wednesday, May 23, 2012 10:07:47 AM
Originally Posted by: rpetra 

Originally Posted by: dr. Szathmáry Zoltán 

Típus továbbküldés során indított beutalás szakrendelésre hibaüzenet jelentkezik a következő felírattal:

"Record is nout of range"

(5) FRMBEUTALÁS.CNTLÉPTET.CMDOK.CLICK,0

A kérdésem az lenne, hogy minden olyan beutalásnál jön a hibaüzenet amit típus továbbküldésből indít vagy csak ebből az egyből?

Amit onnan indítok az hibaüzenettel kezd majd különböző hibaüzenetek jelennek meg.

"alias VBeutalás is not found, mahd alias QFormatum is not foun, alias is not found, alias Típustovábbküldés is not found, cannot access the selected table. s a végén most egy fatal error[szomoru]

Ilona
  • Ilona
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, May 23, 2012 10:09:36 AM
Originally Posted by: Ilona 

Originally Posted by: bagincs 

Originally Posted by: Ilona 

"Receptírás - dátum- összes előző recept"- nél tapasztaltam az előbb, hogy a betegnél 2012.03.22 dátummal olyan gyógyszerek vannak (összesen 41 db !), amit 1996-2000-ig szedett.

Ugyanakkor, ha a lekérdezés, receptírásnál nézem meg 2012.03.22 dátumot, akkor a valós 4-5 féle gyógyszer, amit a beteg valóban szed, az jelenik meg.

Ez olyan egyedi probléma amihez egy távoli elérés szükséges, hogy megnézhessük az adatbázist. A 06-1-214-5063 telefonszámon tud időpontot egyeztetni kollégáimnál.

Petra segített táv eléréssel. A mentés lefutott, e-mailt elküldtem.További teendő ? (javítás megtörténik?)

Érdeklődök, hogy sikerül-e a javítás, mert így a közgyógy igény nehezen kitölthető, hogy az utóbbi 3 hónap alatt valójában milyen gyógyszert szedett a beteg... Köszönöm !

rpetra
  • rpetra
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, May 23, 2012 10:11:26 AM
Originally Posted by: Ilona 

Originally Posted by: Ilona 

Originally Posted by: bagincs 

Originally Posted by: Ilona 

"Receptírás - dátum- összes előző recept"- nél tapasztaltam az előbb, hogy a betegnél 2012.03.22 dátummal olyan gyógyszerek vannak (összesen 41 db !), amit 1996-2000-ig szedett.

Ugyanakkor, ha a lekérdezés, receptírásnál nézem meg 2012.03.22 dátumot, akkor a valós 4-5 féle gyógyszer, amit a beteg valóban szed, az jelenik meg.

Ez olyan egyedi probléma amihez egy távoli elérés szükséges, hogy megnézhessük az adatbázist. A 06-1-214-5063 telefonszámon tud időpontot egyeztetni kollégáimnál.

Petra segített táv eléréssel. A mentés lefutott, e-mailt elküldtem.További teendő ? (javítás megtörténik?)

Érdeklődök, hogy sikerül-e a javítás, mert így a közgyógy igény nehezen kitölthető, hogy az utóbbi 3 hónap alatt valójában milyen gyógyszert szedett a beteg... Köszönöm !

A hiba javítása folyamatban van, amint meg van megoldás telefonon jelentkezni fogok, addig is szíves türelmét kérem.

rpetra
  • rpetra
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, May 23, 2012 10:12:57 AM
Originally Posted by: dr. Szathmáry Zoltán 

Originally Posted by: rpetra 

Originally Posted by: dr. Szathmáry Zoltán 

Típus továbbküldés során indított beutalás szakrendelésre hibaüzenet jelentkezik a következő felírattal:

"Record is nout of range"

(5) FRMBEUTALÁS.CNTLÉPTET.CMDOK.CLICK,0

A kérdésem az lenne, hogy minden olyan beutalásnál jön a hibaüzenet amit típus továbbküldésből indít vagy csak ebből az egyből?

Amit onnan indítok az hibaüzenettel kezd majd különböző hibaüzenetek jelennek meg.

"alias VBeutalás is not found, mahd alias QFormatum is not foun, alias is not found, alias Típustovábbküldés is not found, cannot access the selected table. s a végén most egy fatal error[szomoru]

Szeretnék kérni egy távoli elérés időpontot, hogy megvizsgáljuk a problémát. Mikor lenne ez alkalmas az Ön számára?

Wednesday, May 23, 2012 10:24:14 AM
Originally Posted by: rpetra 

Originally Posted by: dr. Szathmáry Zoltán 

Originally Posted by: rpetra 

Originally Posted by: dr. Szathmáry Zoltán 

Típus továbbküldés során indított beutalás szakrendelésre hibaüzenet jelentkezik a következő felírattal:

"Record is nout of range"

(5) FRMBEUTALÁS.CNTLÉPTET.CMDOK.CLICK,0

A kérdésem az lenne, hogy minden olyan beutalásnál jön a hibaüzenet amit típus továbbküldésből indít vagy csak ebből az egyből?

Amit onnan indítok az hibaüzenettel kezd majd különböző hibaüzenetek jelennek meg.

"alias VBeutalás is not found, mahd alias QFormatum is not foun, alias is not found, alias Típustovábbküldés is not found, cannot access the selected table. s a végén most egy fatal error[szomoru]

Szeretnék kérni egy távoli elérés időpontot, hogy megvizsgáljuk a problémát. Mikor lenne ez alkalmas az Ön számára?

ma 13 óra?

rpetra
  • rpetra
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, May 23, 2012 10:25:13 AM
Originally Posted by: dr. Szathmáry Zoltán 

Originally Posted by: rpetra 

Originally Posted by: dr. Szathmáry Zoltán 

Originally Posted by: rpetra 

Originally Posted by: dr. Szathmáry Zoltán 

Típus továbbküldés során indított beutalás szakrendelésre hibaüzenet jelentkezik a következő felírattal:

"Record is nout of range"

(5) FRMBEUTALÁS.CNTLÉPTET.CMDOK.CLICK,0

A kérdésem az lenne, hogy minden olyan beutalásnál jön a hibaüzenet amit típus továbbküldésből indít vagy csak ebből az egyből?

Amit onnan indítok az hibaüzenettel kezd majd különböző hibaüzenetek jelennek meg.

"alias VBeutalás is not found, mahd alias QFormatum is not foun, alias is not found, alias Típustovábbküldés is not found, cannot access the selected table. s a végén most egy fatal error[szomoru]

Szeretnék kérni egy távoli elérés időpontot, hogy megvizsgáljuk a problémát. Mikor lenne ez alkalmas az Ön számára?

ma 13 óra?

Akkor 13:00-kor hívjuk telefonon.

Gál Andi
Thursday, May 24, 2012 1:38:41 PM
Azt szeretném kérdezni,hogy nekem van még valami teendőm a laborleletek érkeztetésével kapcsolatban azért hogy a helyükre kerüljenek az értékek? Illetve megint sokasodik a ˝FATAL ERROR˝ kiírás,és azonnali kilépés. ˝Prt Scn˝ gombbal mentettem az utolsó ilyen képernyőt.
rpetra
  • rpetra
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, May 24, 2012 1:50:30 PM
Originally Posted by: Törökbálint 

Azt szeretném kérdezni,hogy nekem van még valami teendőm a laborleletek érkeztetésével kapcsolatban azért hogy a helyükre kerüljenek az értékek? Illetve megint sokasodik a ˝FATAL ERROR˝ kiírás,és azonnali kilépés. ˝Prt Scn˝ gombbal mentettem az utolsó ilyen képernyőt.

A Fatal error miatt szükséges lenne egy távoli elérés, és a labor leletek érkeztetését is be tudjuk állítani.

Mikor lenne ez alkalmas az Ön számára?

A távoli elérés kb. 1 órát venne igénybe.

Gál Andi
Thursday, May 24, 2012 1:57:50 PM
Originally Posted by: rpetra 

Originally Posted by: Törökbálint 

Azt szeretném kérdezni,hogy nekem van még valami teendőm a laborleletek érkeztetésével kapcsolatban azért hogy a helyükre kerüljenek az értékek? Illetve megint sokasodik a ˝FATAL ERROR˝ kiírás,és azonnali kilépés. ˝Prt Scn˝ gombbal mentettem az utolsó ilyen képernyőt.

A Fatal error miatt szükséges lenne egy távoli elérés, és a labor leletek érkeztetését is be tudjuk állítani.

Mikor lenne ez alkalmas az Ön számára?

A távoli elérés kb. 1 órát venne igénybe.

Vagy az ünnepek után,vagy kb.10-15 múlva a mai napon.

rpetra
  • rpetra
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, May 24, 2012 1:59:31 PM
Originally Posted by: Törökbálint 

Originally Posted by: rpetra 

Originally Posted by: Törökbálint 

Azt szeretném kérdezni,hogy nekem van még valami teendőm a laborleletek érkeztetésével kapcsolatban azért hogy a helyükre kerüljenek az értékek? Illetve megint sokasodik a ˝FATAL ERROR˝ kiírás,és azonnali kilépés. ˝Prt Scn˝ gombbal mentettem az utolsó ilyen képernyőt.

A Fatal error miatt szükséges lenne egy távoli elérés, és a labor leletek érkeztetését is be tudjuk állítani.

Mikor lenne ez alkalmas az Ön számára?

A távoli elérés kb. 1 órát venne igénybe.

Vagy az ünnepek után,vagy kb.10-15 múlva a mai napon.

Nekünk jó a mai napon is. Amikor Önnek alkalmas kérem telefonáljon.

Gál Andi
Thursday, May 24, 2012 2:00:30 PM
Originally Posted by: rpetra 

Originally Posted by: Törökbálint 

Originally Posted by: rpetra 

Originally Posted by: Törökbálint 

Azt szeretném kérdezni,hogy nekem van még valami teendőm a laborleletek érkeztetésével kapcsolatban azért hogy a helyükre kerüljenek az értékek? Illetve megint sokasodik a ˝FATAL ERROR˝ kiírás,és azonnali kilépés. ˝Prt Scn˝ gombbal mentettem az utolsó ilyen képernyőt.

A Fatal error miatt szükséges lenne egy távoli elérés, és a labor leletek érkeztetését is be tudjuk állítani.

Mikor lenne ez alkalmas az Ön számára?

A távoli elérés kb. 1 órát venne igénybe.

Vagy az ünnepek után,vagy kb.10-15 múlva a mai napon.

Nekünk jó a mai napon is. Amikor Önnek alkalmas kérem telefonáljon.

Köszönöm,akkor máris indulok,kb.10 perc és jelentkezem telefonon.

Köszönöm szépen!

Bogi
  • Bogi
  • Veterán (Szint 18)
Thursday, May 24, 2012 3:25:08 PM
Nem gondozott beteg távoztatásakor kell-e napi ellátás és TAJ ellenőrzés?
rpetra
  • rpetra
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, May 24, 2012 3:29:00 PM
Originally Posted by: Bogi 

Nem gondozott beteg távoztatásakor kell-e napi ellátás és TAJ ellenőrzés?

Igen, ebben az esetben is szükséges egy napi ellátás és a hozzá tartozó taj ellenőrzés.

Similar Topics
Users browsing this topic