drkallo1
Monday, July 9, 2012 11:52:01 AM
Szabályosan, többször beirtam az OEP felhasználónevemet, jelszómat. A rendszer használatbavételi szándékomnál ujra kéri kéri, hogy irjam be őket, s nem enged lekérdezni. Mit tegyek???
Ilona
  • Ilona
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, July 9, 2012 11:57:18 AM
Regisztráció-Újabb törzskarton- alapbetegségek és lezajlott betegségek, választás, felkerül a helyére, a dátum nem íródik be, egyenként nekem kell mindegyikhez beírni. Megoldható a dátum automatikus beemelése? Köszönöm !
csgyula
Monday, July 9, 2012 12:28:06 PM
Originally Posted by: drkallo1 

Szabályosan, többször beirtam az OEP felhasználónevemet, jelszómat. A rendszer használatbavételi szándékomnál ujra kéri kéri, hogy irjam be őket, s nem enged lekérdezni. Mit tegyek???

Rendszer, praxis adatok karbantartása, majd kiválasztja a saját praxisát a lista fülön és az adatok-életút,OMSZ fülön kitölti a login nevet és a jelszót. Feltételezem, hogy a rendelő (nem a saját praxis) adatihoz írta be a felhasználó nevet és a jelszót.

csgyula
Monday, July 9, 2012 12:38:22 PM
Originally Posted by: Ilona 

Regisztráció-Újabb törzskarton- alapbetegségek és lezajlott betegségek, választás, felkerül a helyére, a dátum nem íródik be, egyenként nekem kell mindegyikhez beírni. Megoldható a dátum automatikus beemelése? Köszönöm !

Ha a regisztráció,háziorvosi anamnesis menüpontban kivannak töltve a lezajlott és alapbetegségek, akkor az újabb törzskarton menüpontban a program automatikusan beemeli azokat dátummal együtt.

Ilona
  • Ilona
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, July 9, 2012 3:24:40 PM
Originally Posted by: csgyula 

Originally Posted by: Ilona 

Regisztráció-Újabb törzskarton- alapbetegségek és lezajlott betegségek, választás, felkerül a helyére, a dátum nem íródik be, egyenként nekem kell mindegyikhez beírni. Megoldható a dátum automatikus beemelése? Köszönöm !

Ha a regisztráció,háziorvosi anamnesis menüpontban kivannak töltve a lezajlott és alapbetegségek, akkor az újabb törzskarton menüpontban a program automatikusan beemeli azokat dátummal együtt.

Köszönöm szépen !!!

dr. Szathmáry Zoltán
Thursday, July 12, 2012 4:04:32 PM
Ixphonon egyelőre nem tudom lehívni a betegéletutat, hiba történt a rendszer működése közben. A hiba bekerült az eseménynaplóba.
rpetra
  • rpetra
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, July 12, 2012 4:10:13 PM
Originally Posted by: dr. Szathmáry Zoltán 

Ixphonon egyelőre nem tudom lehívni a betegéletutat, hiba történt a rendszer működése közben. A hiba bekerült az eseménynaplóba.

Kollégám hamarosan telefonon fogja keresni, a probléma megoldásával kapcsolatosan.

Varga Sándor
Friday, July 13, 2012 2:22:27 PM
Originally Posted by: rpetra 

Originally Posted by: dr. Szathmáry Zoltán 

Ixphonon egyelőre nem tudom lehívni a betegéletutat, hiba történt a rendszer működése közben. A hiba bekerült az eseménynaplóba.

Kollégám hamarosan telefonon fogja keresni, a probléma megoldásával kapcsolatosan.

Telefonos egyeztetés után megvizsgáltuk a program eseménynaplóját.

Ami jó hír, hogy a betegéletút lekérdezés működik.

Ami rossz, hogy az Ixphone-nak nincs joga a visual adatbázisába a betegéletút adatait beírni. Ez okozza a hibaüzenetet. Kollégáim módosítják az Ixphone program ide vonatkozó jogosultság beállításait. Amint kész keressük, hogy az ennek megfelelő frissítést telepítsük.

Köszönjük az észrevételt.


Varga Sándor
dr. Szathmáry Zoltán
Thursday, July 19, 2012 2:45:31 PM
Ixphone életút lekérdezés > update után a következő üzenet jött egy betegem lekérdezése után: OEP jegy hiba: Web service hívás hiba
palenkascs
Thursday, July 19, 2012 3:04:52 PM
Originally Posted by: dr. Szathmáry Zoltán 

Ixphone életút lekérdezés > update után a következő üzenet jött egy betegem lekérdezése után: OEP jegy hiba: Web service hívás hiba

Köszönjük az észrevételt!

A kollégák keresik a probléba okát, és amint erről lesz információ, jelezni fogjuk Önnek!

rpetra
  • rpetra
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, July 25, 2012 9:21:37 AM
Originally Posted by: palenkascs 

Originally Posted by: dr. Szathmáry Zoltán 

Ixphone életút lekérdezés > update után a következő üzenet jött egy betegem lekérdezése után: OEP jegy hiba: Web service hívás hiba

Köszönjük az észrevételt!

A kollégák keresik a probléba okát, és amint erről lesz információ, jelezni fogjuk Önnek!

A visszajelzések alapján megvizsgálatuk a program ezen részét.

Felhasználónknál távoli eléréssel frissítettük az Ixphone verziót így most már működik a Betegéletút lekérdezés.

dr. Szathmáry Zoltán
Friday, August 10, 2012 9:21:45 AM
2. napja betegútlekérdezés után "OEP hiba" felírat jelenik meg. (hibaüzenet nincs)
rpetra
  • rpetra
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, August 10, 2012 9:26:26 AM
Originally Posted by: dr. Szathmáry Zoltán 

2. napja betegútlekérdezés után "OEP hiba" felírat jelenik meg. (hibaüzenet nincs)

Telefonos egyeztetés után a mai napon 11:00-kor távoli eléréssel megnézzük mi lehet a probléma oka.

Timi és Gábor
Friday, August 24, 2012 12:05:04 PM
Csak a vizsgálat jelenik meg, pl. lanbor vizsgálat, vagy CT, de a leletet nem nyitja meg, ebben tud valaki segíteni? Köszönjük!
rpetra
  • rpetra
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, August 24, 2012 12:27:03 PM
Originally Posted by: Timi és Gábor 

Csak a vizsgálat jelenik meg, pl. lanbor vizsgálat, vagy CT, de a leletet nem nyitja meg, ebben tud valaki segíteni? Köszönjük!

Az OEP által biztosított betegéletút lekérdezésben, csak az jelenik meg, hogy melyik intézményben járt a páciens, és hogy melyik szakrendelésen, mivel ezek az adatok jelentődnek le az OEP felé. A leletek elektronikus érkeztetéséhez a Szakorvosi intézménnyel kell fel venni a kapcsolatot, hogy ők milyen formátumban tudják küldeni a háziorvos felé.

Amennyiben a leletek érkeztethetőek a visual Ixdoki programba, akkor a beérkezett leletet, össze lehet "párosítani" a betegélet útban lekérdezett adatokkal.

bendelbarna
Wednesday, August 28, 2013 3:35:15 PM
Nekem az lenne a problémám,hogy miután kiválasztom az adott pácienst,elkezdem a betegéletutat lekérdezni(Kommunikáció -> életút lekérdezés indítás),meg van adva az utóbbi 1 évre a dátum,semmi nem jelenik meg. Nem tudom,hogy ez beállítási probléma-e vagy valami más.
K Bálint
Thursday, August 29, 2013 10:04:23 AM
Originally Posted by: bendelbarna 

Nekem az lenne a problémám,hogy miután kiválasztom az adott pácienst,elkezdem a betegéletutat lekérdezni(Kommunikáció -> életút lekérdezés indítás),meg van adva az utóbbi 1 évre a dátum,semmi nem jelenik meg. Nem tudom,hogy ez beállítási probléma-e vagy valami más.

A lekérdezés gomb megnyomása után nem ad a program hibaüzenetet?

Esetleg egy távoli eléréssel megnézzük a gépet. Ebben az esetben egy időpontot egyeztessen a távoli elérésre, amikor alkalmas Önnek a központi számunkon (06-1-214-5063)!

bendelbarna
Thursday, August 29, 2013 2:55:42 PM
Originally Posted by: K Bálint 

Originally Posted by: bendelbarna 

Nekem az lenne a problémám,hogy miután kiválasztom az adott pácienst,elkezdem a betegéletutat lekérdezni(Kommunikáció -> életút lekérdezés indítás),meg van adva az utóbbi 1 évre a dátum,semmi nem jelenik meg. Nem tudom,hogy ez beállítási probléma-e vagy valami más.

A lekérdezés gomb megnyomása után nem ad a program hibaüzenetet?

Esetleg egy távoli eléréssel megnézzük a gépet. Ebben az esetben egy időpontot egyeztessen a távoli elérésre, amikor alkalmas Önnek a központi számunkon (06-1-214-5063)!

Nem ad ki semmilyen hibaüzenetet. Semmi nem történik ez a "probléma". Köszönöm,akkor felvesszük a kapcsolatot távsegítség miatt.

Users browsing this topic