Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, September 20, 2017 2:12:50 PM
Originally Posted by: Vendég 

Ha az otthonomból, táveléréssel szeretnék dolgozni a rendelői gépen mi ennek a menete nov 1 után. Úgy tudom, hogy 4 óra után ismét aktiválnom kell a rendszert az e-SZIG-gel. Tehát az első 4 órában tudom használni az EESZT-t de hogyan kell eljárnom a továbbiakban, ha el szeretném érni az EESZT-ben levő adatokat?

A laborvizsgálatokat elektronikusan érkeztetem, a Balatonalmádi laborból,a VisualIx-be a beteg kartonjába a megfelelő helyre tudom tenni, hogyan lesz ezután?

Köszönettel Dr. Kun Gazda Melinda 303 kulcslemez

Kezdem a második kérdésével: Az EESZT lehetővé teszi a páciens valamennyi (előzőleg feltöltött) dokumentumának lekérdezését, s a visualIxdoki ill. Ixnet rendszer pedig képes a beteg kartonjába beilleszteni- és igaz ez a labor leletre is. Bár az EESZT tervezi a labor eredmények vizsgálatonkénti szolgáltatását (amit ha jól értem Ön úgy fogalmazott, hogy a "megfelelő helyre tudja tenni) de jelenleg ezeket a leleteket PDF formátumban tárolja csak - vagyis képként, nem szerkeszthető módon. Ha Ön most vizsgálatonként tudja érkeztetni a labor eredményeket, akkor megfontolandó, hogy amíg az EESZT nem képes hasonló szolgáltatásra, addig a Balatonalmádi laborból a korábbi módon érkeztesse a leleteket. Megjegyzem, már mi is jeleztük az AEEK felé, s ha jól tudom dolgoznak rajta.

Az első kérdés : Elvileg ebben az esetben Önnek az otthoni gépéhez kell hogy csatlakozzon az e-szig leolvasó, amin bejelentkezhet az EESZT-be is, s ebben az esetben ugyanúgy működik minden mint ezelőtt. Ugyanakkor ezt a fejlesztést még nem kaptuk meg, jelenleg tesztelése alatt van. Ha konkrét információ lesz, jelezni fogom, mert sok felhasználónkat érinti.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, September 20, 2017 5:27:11 PM
Most kaptuk az alábbi tájékoztatást az AEEK-tól:

Minden EESZT felhasználó számára fontos, hogy a legmagasabb biztonsági szinten működő, különösen érzékeny adatokat kezelő rendszer használójaként tájékoztatva legyen a rendszer sajátosságairól. Ezért az EESZT fenntartója olyan képzési felületet biztosít, mely könnyen és gyorsan elsajátíthatóvá teszi a legfontosabb alapismereteket.

A https://eeszt.aeek.hu  oldalon elérhető EESZT Felhasználói Tájékoztató megismerése feltétele annak, hogy a felhasználók aktiválhassák magukat a rendszerben. A belépéshez minden felhasználó előre beállított felhasználónevet és jelszót kap, melyet az első belépés után meg kell változtatni. Ezzel kapcsolatban minden információt megtaláltok a https://eeszt.aeek.hu  oldalon mielőtt bejelentkezne a felhasználó a felületre.

Projektfenntartási Igazgatóság

EESZT Fenntartási- és Üzemeltetési Főosztály

Ezzel kapcsolatos, megjelent tájékoztató:

Felhasználói képzés

Minden EESZT felhasználó számára fontos, hogy a legmagasabb biztonsági szinten működő, különösen érzékeny adatokat kezelő rendszer használójaként tájékoztatva legyen a rendszer sajátosságairól. Ezért az EESZT fenntartója olyan képzési felületet biztosít, mely könnyen és gyorsan elsajátíthatóvá teszi a legfontosabb alapismereteket.

Az https://eeszt.aeek.hu  oldalon elérhető EESZT Felhasználói Tájékoztató megismerése feltétele annak, hogy a felhasználók aktiválhassák magukat a rendszerben. Ezért az e-learning képzésben megismerhető tájékoztatás és a letölthető oktatási segédlet átolvasása után egy 10 kérdéses tesztsor segítségével kerül leellenőrzésre a megszerzett tudás. A minél biztosabb tudás érdekében letölthető oktatási segédlet is elérhető a felületen.

A képzést bármilyen tempóban el lehet végezni, megszakítani, és újra belépve folytatni, de 2017. november 1-jéig, az adatszolgáltatási kötelezettség megkezdéséig sikeresen teljesíteni kell azt. A tesztsor kitöltésére 30 perc áll rendelkezésre, legalább 7 jó választ kell adni, sikertelen kitöltés esetén még 2-szer lehet próbálkozni.

Azoknak, akik több helyen is dolgoznak, vagy helyettesítenek, természetesen csak egyszer kell a vizsgát letenniük.

A felületen később elérhetővé válik majd az adott felhasználó által használt intézményi rendszer EESZT-kompatibilis szoftververzióját bemutató felhasználói segédlet is.

A belépéshez minden felhasználó előre beállított felhasználónevet és jelszót kap, melyet az első belépés után meg kell változtatni. Ezzel kapcsolatban minden információt megtalál a https://eeszt.aeek.hu  oldalon mielőtt bejelentkezne a felületre.

https://e-egeszsegugy.gov.hu/felhasznaloi-kepzes[/u]]https://e-egeszsegugy.gov.hu/felhasznaloi-kepzes 

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, September 21, 2017 8:22:32 AM
visualIxdoki-t használó orvosunk kérdését osztanánk meg, hátha segítséget jelent másoknak is:

Kérdés:

Az EESzT-hez való csatlakozással kapcsolatban szeretném megkérdezni, hogy az eSzemélyi olvasóhoz a kártyaolvasó szoftvert és az eSzemélyi klienst le kell (illetve célszerű) akár előzetesen tölteni azokra a számítógépekre, amelyeken használni fogjuk a Teret, vagy pedig azok a programok is integrálva vannak/lesznek a Visual ixdokiba?

Válasz:

Igen, minden számítógépre előzetesen le kell tölteni, ez feltétele már a műszaki csatlakozásnak is. Pontos útmutató: https://e-egeszsegugy.gov.hu/eszig 

Kérdés:

Köszönöm, sikerült , rendben ment minden. Kérdésem: ha többen is dolgozunk ugyanazon a számítógépen, akkor is maradjon a CAN megjegyzése bekapcsolva?

Válasz:

Igen, a „CAN mentése” akkor is legyen kipipálva, ha többen használják a gépet

Kharon
Thursday, September 21, 2017 8:42:47 AM
A próbaverziót használó - Tokenes belépés - egyelőre nem tudják telepíteni a kártyaolvasóhoz szükséges programok.....áll majd korrigálja a softvert az ÁEEK. Szóval itt egyelőre a régi (tokenes) belépési mód marad. Kovács-kléh
Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, September 21, 2017 8:52:24 AM
Originally Posted by: Vendég 

A próbaverziót használó - Tokenes belépés - egyelőre nem tudják telepíteni a kártyaolvasóhoz szükséges programok.....áll majd korrigálja a softvert az ÁEEK. Szóval itt egyelőre a régi (tokenes) belépési mód marad. Kovács-kléh

Köszönjük hogy szólt, így igaz![felnez]

Információnk szerint a mai szerver-karbantartás során ez is megoldódik. Megvárjuk, s reméljük sikerül. Ha igen, akkor akár mindkettő megoldást is használhatják majd a pilot-os orvosaink! ( Ha jól emlékszem , a e-szig-et tesztelő orvosainknál is van token, így majd Ők is próbálhatják).

Varga Sándor
Monday, September 25, 2017 5:53:03 PM
EESZT oktatás új időpontokban!

Örömmel tájékoztatunk mindenkit, hogy újabb időpontban lesz lehetőség részletesen megismerkedni az Ixnet és a visual Ixdoki EESZT moduljával.

Kéréseiknek eleget téve, október 5.-én csütörtöki napon 2 időpontban is várjuk az érdeklődőket a Lurdy házban: délelőtt 9 órától 12 óráig, majd délután 13 órától 16 óráig.

Tekintettel a nagyfokú érdeklődésre, a részvétel előzetes regisztrációhoz kötött, és kizárólag felhasználóink részére tudjuk biztosítani.

Amennyiben Ön is szeretne részt venni, kérjük regisztráljon itt. 

A program részeinek bemutatását, részletes ismertetését a hírleveleinkben  találja meg.

Régebbi hírleveleinket a képernyő bal oldalán korábbi hírlevelek gomb alatt találja.


Varga Sándor
Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, September 27, 2017 11:18:55 AM
Originally Posted by: vargas 

EESZT oktatás új időpontokban!

Örömmel tájékoztatunk mindenkit, hogy újabb időpontban lesz lehetőség részletesen megismerkedni az Ixnet és a visual Ixdoki EESZT moduljával.

Kéréseiknek eleget téve, október 5.-én csütörtöki napon 2 időpontban is várjuk az érdeklődőket a Lurdy házban: délelőtt 9 órától 12 óráig, majd délután 13 órától 16 óráig.

Tekintettel a nagyfokú érdeklődésre, a részvétel előzetes regisztrációhoz kötött, és kizárólag felhasználóink részére tudjuk biztosítani.

Amennyiben Ön is szeretne részt venni, kérjük regisztráljon itt. 

A program részeinek bemutatását, részletes ismertetését a hírleveleinkben  találja meg.

Régebbi hírleveleinket a képernyő bal oldalán korábbi hírlevelek gomb alatt találja.

Tisztelt Partnereink,

Az október 5.-ére meghirdetett délelőtti szekció már betelt, így sajnos már nem tudunk jelentkezést elfogadni. Megpróbálunk újabb időpontban lehetőséget biztosítani minden érdeklődőnek. Amint sikerül új időpontot találnunk, azonnal tájékoztatjuk Önöket!

Megértésüket köszönjük!

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, September 27, 2017 1:23:26 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: vargas 

EESZT oktatás új időpontokban!

Örömmel tájékoztatunk mindenkit, hogy újabb időpontban lesz lehetőség részletesen megismerkedni az Ixnet és a visual Ixdoki EESZT moduljával.

Kéréseiknek eleget téve, október 5.-én csütörtöki napon 2 időpontban is várjuk az érdeklődőket a Lurdy házban: délelőtt 9 órától 12 óráig, majd délután 13 órától 16 óráig.

Tekintettel a nagyfokú érdeklődésre, a részvétel előzetes regisztrációhoz kötött, és kizárólag felhasználóink részére tudjuk biztosítani.

Amennyiben Ön is szeretne részt venni, kérjük regisztráljon itt. 

A program részeinek bemutatását, részletes ismertetését a hírleveleinkben  találja meg.

Régebbi hírleveleinket a képernyő bal oldalán korábbi hírlevelek gomb alatt találja.

Tisztelt Partnereink,

Az október 5.-ére meghirdetett délelőtti szekció már betelt, így sajnos már nem tudunk jelentkezést elfogadni. Megpróbálunk újabb időpontban lehetőséget biztosítani minden érdeklődőnek. Amint sikerül új időpontot találnunk, azonnal tájékoztatjuk Önöket!

Megértésüket köszönjük!

Tisztelt Partnereink,

Az október 5.-ére meghirdetett délutáni szekció is betelt. Keressük az újabb lehetőséget minden érdeklődőnek. Amint sikerül új időpontot találnunk, a megszokott csatornákon jelezni fogjuk!

Megértésüket köszönjük!

Varga Sándor
Wednesday, September 27, 2017 4:46:40 PM
EESZT oktatás új időpontokban!

Örömmel tájékoztatunk mindenkit, hogy újabb időpontban lesz lehetőség részletesen megismerkedni az Ixnet és a visual Ixdoki EESZT moduljával.

A nagy érdeklődésre tekintettel, október 17.-én kedden 2 időpontban is várjuk az érdeklődőket a Lurdy házban: délelőtt 9 órától 12 óráig, majd délután 13 órától 16 óráig.

A nagyszámú érdeklődés miatt, a részvétel most is előzetes regisztrációhoz kötött, és kizárólag felhasználóink részére tudjuk biztosítani.

Amennyiben Ön is szeretne részt venni, kérjük regisztráljon itt. 

Szeretnénk más időpontban és helyszínen is ilyen oktatásokat tartani, ezért folyamatban van több vidéki nagyvárosban is hasonló oktatás szervezése. A Kecskeméti oktatásra még tudjuk fogadni a jelentkezéseket, ezt ide kattintva  tehetik meg.

További településekről is érkezett megkeresés felhasználóinktól, velük az egyeztetés folyamatban van. Megfelelő számú érdeklődő, az oktatásra alkalmas hely és időpont esetén minden érintettet itt a fórumon és hírlevélben/emailben is értesítünk.

A program részeinek bemutatását, részletes ismertetését a hírleveleinkben  találja meg.

Régebbi hírleveleinket a képernyő bal oldalán korábbi hírlevelek gomb alatt találja.


Varga Sándor
Kharon
Thursday, September 28, 2017 7:29:17 AM
Tudna-e a cég egy oktatóvideót küldeni az EESZT -ra való kapcsolódás következtében jelentkező programváltozásról? Visual X dokim van.

köszönettel: dr.Szabó Ágnes Győr

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, September 28, 2017 7:55:55 AM
Originally Posted by: Vendég 

Tudna-e a cég egy oktatóvideót küldeni az EESZT -ra való kapcsolódás következtében jelentkező programváltozásról? Visual X dokim van.

köszönettel: dr.Szabó Ágnes Győr

Igyekszünk minél hamarabb elkészíteni minden segítséget ezzel kapcsolatban. Tegnapi napon kiküldtük a e-szig használatával kapcsolatos teendőket, mert a műszaki csatlakozás előfeltétele, hogy ez meglegyen. A következő lépés ami Önök és mi előttünk áll, az a műszaki csatlakozás sikeres teljesítése. Ebben mindenképpen szeretnénk a lehető legtöbb segítséget adni, mert azt gondoljuk, hogy ez a rész a leginkább technikai jellegű. Jelenleg azon dolgozunk, hogy mindenki számára megkönnyítsük ezt a folyamatot. Előre is köszönjük türelmüket és megértésüket.

dr. Szemerédi László
Thursday, September 28, 2017 8:42:26 AM
Szeretném kérdezni, hogy ha a rendelőben két gépet használok hálózatos rendszerben (a két gép között switch, és a switch-ből megy kábel a rooterbe), akkor mindkét gépre kell telepíteni a kártyaolvasó drivert és mindkét géphez kell csatlakoztatni kártyaolvasót?

Kollégámmal ugyanabban a rendelőben ugyanazokat a számítógépeket használjuk, csak ő VisualIx-et, én IxNet-et használok. Egy gépre elegendő egy driver és egy olvasó csatlakoztatása?

Köszönöm a választ!

Tisztelettel: dr. Szemerédi László

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, September 28, 2017 8:59:18 AM
Originally Posted by: szemeredilaszlo@t-online.hu 

Szeretném kérdezni, hogy ha a rendelőben két gépet használok hálózatos rendszerben (a két gép között switch, és a switch-ből megy kábel a rooterbe), akkor mindkét gépre kell telepíteni a kártyaolvasó drivert és mindkét géphez kell csatlakoztatni kártyaolvasót?

Kollégámmal ugyanabban a rendelőben ugyanazokat a számítógépeket használjuk, csak ő VisualIx-et, én IxNet-et használok. Egy gépre elegendő egy driver és egy olvasó csatlakoztatása?

Köszönöm a választ!

Tisztelettel: dr. Szemerédi László

Igen, mindkét gépre csatlakoztatni kell egy-egy kártyaolvasót, mindkettőre telepíteni a kártyaolvasó driver-t és a kártyaolvasó kliens-t. Egy géphez csak egy kártyaolvasót kell csatlakoztatni, azt bárki (asszisztens, a praxis orvosa, helyettesítő orvos, a másik rendelési időben a visual-t használó orvos) használhatja az EESZT-be való azonosítás céljából. Vagyis, minden olyan géphez kell telepíteni egy e-szig olvasót, amelyikről az Ixnet/visualIxdoki-t használják. Ezek az olvasók a továbbiakban fixen ott maradnak a géphez kapcsolva, s amikor valaki azon a gépen belép a rendszerbe, bedugja a e-szig kártyáját (e-személyi igazolványát), megadja a hozzá tartozó pin kódját, ezzel belép az EESZT-be. Ezután a kártyát kiveszi, s dolgozhat a gépen 4 órán keresztül ezzel az azonosítással.

dr. Szemerédi László
Thursday, September 28, 2017 9:21:45 AM
Köszönöm a gyors és részletes választ! Így világos, hogy mit kell tennem.
Varga Sándor
Friday, September 29, 2017 8:09:52 AM
Újabb EESZT oktatások!

A nagy érdeklődésre tekintettel több vidéki helyszínen is várjuk partnereinket.

A szervezésben sok támogatást kaptunk bajai, győri, kalocsai és kazincbarcikai felhasználóinktól! Ezúton is szeretnénk megköszönni a segítségüket mert így lehetőségünk lesz minél több felhasználónknak bemutatni az EESZT-vel kapcsolatos fejlesztéseket.

A résztvétel most is előzetes regisztrációhoz kötött, és kizárólag felhasználóinknak tudjuk biztosítani.

Az oktatásokra ide kattintva  tudnak jelentkezni.


Varga Sándor
Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, September 29, 2017 9:43:41 AM
Rengeteg megkeresés és regisztráció érkezik a meghirdetett oktatásokra. Hiába szeretnénk mindenkivel személyesen találkozni, a találkozók helyszínei sajnos meghatározzák a résztvevők maximális számát. Ezért az lenne a tiszteletteli kérésünk, hogy mindenki egy helyre – a neki leginkább megfelelő helyszínre regisztráljon. A regisztrációt követő visszaigazolás kiküldése után már sem az időponton, sem a helyszínen nem tudunk módosítani, s esetleg más kollega veszti el a lehetőséget. Természetesen, ameddig felhasználóink részéről igény lesz rá folyamatosan fogjuk szervezni ezeket a találkozókat, akár nov.1 után is. Köszönjük megértésüket és számítunk támogatásukra!

Friss hír: Örömmel tájékoztatjuk, hogy a kalocsai helyszínen sikerült 100 fős teremre cserélni az eredeti helyszínt- nagyon szépen köszönjük Doktor Úr!

Varga Sándor
Monday, October 2, 2017 3:59:12 PM
Új eSzemélyi olvasó kliens Szoftver!

Az eSzemélyi olvasó kliens Szoftver fejlesztője új verziót (1.3.7) fejlesztett és publikált. Kérjük, a kártyaolvasók üzembe helyezésénél ezt használják. Az új fejlesztés egyszerűbbé teszi a használatot.

Ennek megfelelően hírleveleinkben  a leírásoknál is frissítettük a telepítő elérését.


Varga Sándor
Varga Sándor
Tuesday, October 3, 2017 7:41:40 AM
Új eSzemélyi olvasó kliens Szoftver windows XP-s operációs rendszerű gépekhez is!

Az eSzemélyi olvasó kliens Szoftver fejlesztője új verziót (1.3.7 p2 néven) fejlesztett és publikált. Kérjük, a kártyaolvasók üzembe helyezésénél ezt használják.

Ennek megfelelően hírleveleinkben  a leírásoknál is frissítettük a telepítő elérését.


Varga Sándor
Varga Sándor
Wednesday, October 4, 2017 7:10:19 AM
Útmutató az EESZT csatlakozáshoz

A műszaki csatlakozás részletes leírását hamarosan hírlevélben kiküldjük mindenkinek. Addig is egy rövid képes összefoglaló a csatlakozás menetéről.

UserPostedImage


Varga Sándor
Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, October 4, 2017 3:52:01 PM
Köszönjük Kecskemét!

A mai napon 55, visualIxdoki és/vagy Ixnet asszisztens és orvos felhasználónkkal találkoztunk Kecskeméten, hogy közösen megbeszéljünk az előttünk álló feladatokat, az EESZT-vel kapcsolatos új funkciókat, lehetőségeket, elvárásokat. Mindenkinek köszönjük, hogy személyes jelenlétével megtisztelt bennünket, az őszinte véleményeket, a rengeteg kérdést, a sok-sok véleményt, észrevételt, és biztatást.Sokat tanultunk, s reméljük mi is tudtunk hasznos információval szolgálni Önöknek.

Ahogy ígértem Önöknek, ezennel írásban is szeretném megcáfolni az Önök szerint előző napon a Medmax képviselői által hangoztatott hamis állításokat, melyet Önök kérdeztek tőlem. Ahogy a helyszínen személyesen is elmondtam, itt is,kérésükre írásban megerősítem:

A visualIxdoki már most megfelel az EESZT elvárásainak.A VisualIxdoki jelenleg nagy piaci részesedéssel bír a háziorvosi piacon (önállóan is nagyobb mint a Medmax(Profix kft) részesedése), így még éveken keresztül fontos szereplője marad a háziorvosi ellátásnak,nem kerül kivezetésre, tehát nem kell attól tartani senkinek, hogy a visualIxdoki nem fog megfelelni a jogszabályi előírásoknak. Az Infomix Kft 27 éve van ezen a piacon, s eddig még soha, egyetlen alkalommal nem kért pénzt a felhasználóitól egy telefonos segítségért, és soha eszébe sem jutott hasonló szolgáltatás bevezetése.

Mindezek mellett legnagyobb elismerésemet szeretném továbbítani a konkurens háziorvosi szoftverek fejlesztőinek, akik már teljesítették az EESZT elvárásait (jelenleg 3-an vagyunk ilyenek) s azoknak is akik jelenleg dolgoznak még a megvalósításán ( s reményeim szerint nov.1.-ig elkészülnek vele), mert mindannyian látjuk, hogy milyen hatalmas erőfeszítést ró valamennyiünkre, s mekkora fejlesztést kell megvalósítani ahhoz, hogy a háziorvosi rendelés 2017 nov.1. után is zavartalanul, a lehető legkevesebb fennakadás mellett tudjon működni. S szerintem jelenleg ez a legfontosabb közös feladatunk!

Hajnalné
Wednesday, October 4, 2017 4:24:27 PM
Tisztelt Infomix!

Tudnak-e nekem abban segíteni, hogy nem töltötte fel az elkészült elektronikus igazolást automatikusan az eKapu. Szeretném manuálisan feltölteni, de ilyen opciót nem találok.

Van belépés, nyitó oldal, csatlakozási kérelem, csatlakozási ismertető és letöltés. Feltöltést nem találok. Merre keressem?

Hajnalné

Varga Sándor
Wednesday, October 4, 2017 4:33:53 PM
Originally Posted by: Hajnalné 

Tisztelt Infomix!

Tudnak-e nekem abban segíteni, hogy nem töltötte fel az elkészült elektronikus igazolást automatikusan az eKapu. Szeretném manuálisan feltölteni, de ilyen opciót nem találok.

Van belépés, nyitó oldal, csatlakozási kérelem, csatlakozási ismertető és letöltés. Feltöltést nem találok. Merre keressem?

Hajnalné

A bejelentkező képernyőn adja meg eKapu felhasználónevét és jelszavát, majd kattintson a „Bejelentkezés” gombra.

UserPostedImage

A „Tallózás” gomb használatával számítógépén válassza ki az elkészült ellenőrző fájlt, majd az „Importálás” gombra kattintva töltse fel az ellenőrző fájlt az eKapu rendszerbe.

UserPostedImage

A feltöltés eredményét megtekintheti a megjelenő információs sávon.

Sikeres feltöltést követően további tennivalója a csatlakozás folyamatában nincs. Az ellenőrző fájl EESZT oldali ellenőrzését követően a csatlakozási tanúsítvány kiállításáról, és eKapu felületről történő letölthetőségéről eMail üzenetben értesítik.

UserPostedImage


Varga Sándor
Hajnalné
Wednesday, October 4, 2017 4:36:03 PM
Na ez az ami nekem nem jelenik meg.
Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, October 4, 2017 5:34:54 PM
Szeptember eleje óta az egészségügyi szolgáltatók 75-80 százaléka kezdte meg a csatlakozást az EESZT-hez.

Hiba nélkül zajlott le az elektronikus egészségügyi szolgáltatási tér (EESZT) próbaidőszaka, a rendszerhez november 1-jével valamennyi közfinanszírozott egészségügyi szolgáltatónak csatlakoznia kell - mondta az e-health koordinációért felelős miniszteri biztos szerdai sajtótájékoztatóján, Budapesten.

Vartus Gergely elmondta, a rendszer március 15. és augusztus 15. közötti pilotidőszaka alatt nyolcvan intézményt vontak be, négyszázezer egészségügyi adat és négyszázezernél is több e-recept keletkezett. Emlékeztetett, az EESZT országos kiterjesztése szeptember elején indult, és eddig 4722 háziorvos, 2705 gyógyszertár, 315 járóbeteg- és fekvőbeteg-ellátó intézmény kezdte meg a csatlakozást, tehát az egészségügyi szolgáltatók 75-80 százaléka.

A miniszteri biztos elmondta azt is, hogy az EESZT-hez a jövő év november 1-jével csatlakozniuk kell a magánszolgáltatóknak is, és az Országos Mentőszolgálat is akkortól "lép a rendszerbe".

Vartus Gergely külön kitért az EESZT felhőalapú rendszer egyik fontos elemére, az e-receptre. Hangsúlyozta, hogy november 1-je után sem fog alapvetően változni a gyógyszerek patikai kiváltása, a papír alapú vények továbbra is használatban maradnak. Azonban - folytatta - bárki kiválthatja az orvos által számára felírt készítményeket a papírvény nélkül is. Ehhez csak a személyi igazolványa és a TAJ-kártyája együttes felmutatására van szükség, vagy ha rendelkezik e-személyivel, akkor ez utóbbi dokumentumot elegendő a patikusnak bemutatnia.

Vartus Gergely hozzátette, a rendszer a november 1-je utáni és a pilotrendszerben született adatokkal töltődik fel, de további fejlesztésével az elmúlt öt év - intézményeknél meglévő - betegadatai is a felhőbe kerülnek majd.

(weborovos.hu)

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, October 4, 2017 5:38:40 PM
Originally Posted by: Hajnalné 

Na ez az ami nekem nem jelenik meg.

hmmmmm 🤦

Mi viszont nem tudunk bejelentkezni, hiszen nem vagyunk egészségügyi intézmény! Legyen egy távoli, ahol közösen megnézzük- s ha nem találunk megoldást jelezzük az AEEK-nak? Vagy esetleg valaki már szerencsésen túljutott rajta, esetleg kipróbálta?

Hajnalné
Wednesday, October 4, 2017 5:44:08 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Hajnalné 

Na ez az ami nekem nem jelenik meg.

hmmmmm 🤦

Mi viszont nem tudunk bejelentkezni, hiszen nem vagyunk egészségügyi intézmény! Legyen egy távoli, ahol közösen megnézzük- s ha nem találunk megoldást jelezzük az AEEK-nak? Vagy esetleg valaki már szerencsésen túljutott rajta, esetleg kipróbálta?

Holnap délelőtt megpróbálom felhívni az AEEK-t. Ha nem tudnak segíteni, akkor igénybe vennénk a távelérést.

Köszönöm

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, October 4, 2017 5:48:56 PM
Originally Posted by: Hajnalné 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Hajnalné 

Na ez az ami nekem nem jelenik meg.

hmmmmm 🤦

Mi viszont nem tudunk bejelentkezni, hiszen nem vagyunk egészségügyi intézmény! Legyen egy távoli, ahol közösen megnézzük- s ha nem találunk megoldást jelezzük az AEEK-nak? Vagy esetleg valaki már szerencsésen túljutott rajta, esetleg kipróbálta?

Holnap délelőtt megpróbálom felhívni az AEEK-t. Ha nem tudnak segíteni, akkor igénybe vennénk a távelérést.

Köszönöm

Rendben, köszönöm szépen. Azt szeretném kérni, hogy majd ossza meg velünk is a választ, hogy hasonló esetben tudjuk mi a teendő! Talán másnál is előfordul.... Ha távelérés lesz a vége, akkor várjuk jelentkezését, s örömmel segítünk kideríteni ! További szép estét!

Hajnalné
Thursday, October 5, 2017 12:24:24 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Hajnalné 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Hajnalné 

Na ez az ami nekem nem jelenik meg.

hmmmmm 🤦

Mi viszont nem tudunk bejelentkezni, hiszen nem vagyunk egészségügyi intézmény! Legyen egy távoli, ahol közösen megnézzük- s ha nem találunk megoldást jelezzük az AEEK-nak? Vagy esetleg valaki már szerencsésen túljutott rajta, esetleg kipróbálta?

Holnap délelőtt megpróbálom felhívni az AEEK-t. Ha nem tudnak segíteni, akkor igénybe vennénk a távelérést.

Köszönöm

Rendben, köszönöm szépen. Azt szeretném kérni, hogy majd ossza meg velünk is a választ, hogy hasonló esetben tudjuk mi a teendő! Talán másnál is előfordul.... Ha távelérés lesz a vége, akkor várjuk jelentkezését, s örömmel segítünk kideríteni ! További szép estét!

Az eset megoldása egyelőre reménytelen. AEEK informatikusai táveléréssel megnézték a számítógépet és nem tudják, hogy mi lehet a probléma. 1818 telefonszám kormányhivatal informatikusai sem tudják, hogy mi lehet a gond. Hétfőn újból az AEEK informatikusai megnézik a gépet, mert addig törik a fejüket, hogy mi lehet a probléma. Minden szabályosan és jól lett feltelepítve, lefuttatva.

Hétfőn újból jelentkezem.

Hajnalné

Dr Rétei Ágnes
Thursday, October 5, 2017 1:35:29 PM
Megkaptam a jelszót is SMS-ben ez után az e-mail után:

"Örömmel értesítjük, hogy az Ön által adminisztrált intézmény részére elkészült a műszaki csatlakozáshoz szükséges WAF-SSL tanúsítvány, melyet letölthet az EESZT Ágazati portálról"

Megvan az e-személyim is, megvan a leolvasónk feltelepítve, működik az e-Kliens is. Hogyan tovább?

Kamocsay Gabriella körzeti ápoló [zavar]

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, October 5, 2017 5:56:11 PM
Originally Posted by: Hajnalné 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Hajnalné 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Hajnalné 

Na ez az ami nekem nem jelenik meg.

hmmmmm 🤦

Mi viszont nem tudunk bejelentkezni, hiszen nem vagyunk egészségügyi intézmény! Legyen egy távoli, ahol közösen megnézzük- s ha nem találunk megoldást jelezzük az AEEK-nak? Vagy esetleg valaki már szerencsésen túljutott rajta, esetleg kipróbálta?

Holnap délelőtt megpróbálom felhívni az AEEK-t. Ha nem tudnak segíteni, akkor igénybe vennénk a távelérést.

Köszönöm

Rendben, köszönöm szépen. Azt szeretném kérni, hogy majd ossza meg velünk is a választ, hogy hasonló esetben tudjuk mi a teendő! Talán másnál is előfordul.... Ha távelérés lesz a vége, akkor várjuk jelentkezését, s örömmel segítünk kideríteni ! További szép estét!

Az eset megoldása egyelőre reménytelen. AEEK informatikusai táveléréssel megnézték a számítógépet és nem tudják, hogy mi lehet a probléma. 1818 telefonszám kormányhivatal informatikusai sem tudják, hogy mi lehet a gond. Hétfőn újból az AEEK informatikusai megnézik a gépet, mert addig törik a fejüket, hogy mi lehet a probléma. Minden szabályosan és jól lett feltelepítve, lefuttatva.

Hétfőn újból jelentkezem.

Hajnalné

Szép estét,

most sikerült beszélnem az ÁEEK-s kollégákkal, úgy néz ki megtalálták a probléma okát, s ha minden igaz már sikerült elhárítani!Ha van egy kis türelme(?) újra megpróbálni, meglátnánk hogy valóban így van-e, mert ugyanezt a jelenséget többen is jelezték már! Mit gondol, még van annyi türelme és ideje?

Nagyon köszönöm segítségét!

Users browsing this topic