Varga Sándor
Friday, April 20, 2018 8:08:26 AM
"Hiba az ESZIG szolgáltatásban" üzenet az Ágazati Portálon

Sok partnerünk már jelezte az alábbi csatlakozáskor megjelenő üzenetet.

UserPostedImage

Ez a programba belépéskor, és az ágazati portálra belépéskor is megjelenik.

Már jeleztük az EESZT-nek a fennakadást, amint tudunk konkrét okot, megoldást itt a fórumon mindenkit tájékoztatunk.

A fennakadás idején kérjük a programba belépéskor az eszig bekérésen kattintsanak a Mégsem gombra, így EESZT nélkül tudnak dolgozni.

A működés helyreállásával az utólag beküldhető adatok automatikusan beküldésre kerülnek.


Varga Sándor
Varga Sándor
Friday, April 20, 2018 8:25:15 AM
EESZT belépés - pillanatnyi fennakadások

Megérkezett az értesítés

"EESZT belépés - pillanatnyi fennakadások

Tisztelt Partnereink!

Ezúton tájékoztatjuk, hogy az az EESZT eSzemélyi alapú felhasználó azonosítási funkciójában fennakadások vannak, ami miatt a Tér szolgáltatásai eSzemélyi igazolvánnyal korlátozottan érhetők el.

A hiba elhárításán kollégáink folyamatosan dolgoznak.

Türelmüket és megértésüket köszönjük!

EESZT Üzemeltetés"


Varga Sándor
Bakos J
  • Bakos J
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, April 20, 2018 9:29:34 AM
Originally Posted by: dr.Kovács József 

Originally Posted by: Bakos J 

T. Infomix!

Nem tudom felmerült-e már máshol ez a probléma, azért ide írom, mert valamilyen szinten az EESZT-hez is köze van.

Insulin felírás, a betegnek lejárt a javaslata. Viszont nem tud bemenni javaslatért, ezért 1 ampullát fel kell neki írjak STATIM jelzéssel, de emelt támogatással. Erre lehetőségem van, mivel ilyenkor az insulin életmentő gyógyszernek minősül és a legkisebb mennyiséget (1 amp) a beteg megkaphatja javaslat nélkül is.

A program viszont nem engedi felírni,mivel nincs érvényes javaslata, a kinyomtatott felírási igazolást viszont, mivel ez E-recept, nem lehet kijavítani.

Akkor hogy tudom ezt az 1 ampulla insulint kiemelt térítéssel felírni?

Üdvözlettel: Dr Bakos János

Szerintem ilyenkor csak általános térítéssel írható, hiába insulin.

Ezt már tb-vel lemeccseltem, ilyenkor mivel ez életmentő gyógyszer, (ha nem adja életveszélybe kerül), a lehető legkisebb mennyiség felírható javaslat nélkül a lejárt javaslata jogcímén. Tehát ha eddig 100% térítésre kapta, akkor 1 ampulla írható eü kiemeltre.

Varga Sándor
Friday, April 20, 2018 9:54:47 AM
EESZT belépés - helyreállt a működés

Az AEEK tájékoztatása szerint sikerült az ESZIG szolgáltatásban felmerült problémát megoldani.

A programjainkban az EESZT panelen/ablakban kattintsanak a manuális indítás gombra, így elindul újra az eSzig bekérés, és a csatlakozás a térhez.

A csatlakozás nélküli időszakban rögzített, utólag küldhető adatok, a sikeres eSzig belépést követően automatikusan beküldésre kerülnek.


Varga Sándor
Varga Sándor
Friday, April 20, 2018 10:35:51 AM
Originally Posted by: Bakos J 

Originally Posted by: dr.Kovács József 

Originally Posted by: Bakos J 

T. Infomix!

Nem tudom felmerült-e már máshol ez a probléma, azért ide írom, mert valamilyen szinten az EESZT-hez is köze van.

Insulin felírás, a betegnek lejárt a javaslata. Viszont nem tud bemenni javaslatért, ezért 1 ampullát fel kell neki írjak STATIM jelzéssel, de emelt támogatással. Erre lehetőségem van, mivel ilyenkor az insulin életmentő gyógyszernek minősül és a legkisebb mennyiséget (1 amp) a beteg megkaphatja javaslat nélkül is.

A program viszont nem engedi felírni,mivel nincs érvényes javaslata, a kinyomtatott felírási igazolást viszont, mivel ez E-recept, nem lehet kijavítani.

Akkor hogy tudom ezt az 1 ampulla insulint kiemelt térítéssel felírni?

Üdvözlettel: Dr Bakos János

Szerintem ilyenkor csak általános térítéssel írható, hiába insulin.

Ezt már tb-vel lemeccseltem, ilyenkor mivel ez életmentő gyógyszer, (ha nem adja életveszélybe kerül), a lehető legkisebb mennyiség felírható javaslat nélkül a lejárt javaslata jogcímén. Tehát ha eddig 100% térítésre kapta, akkor 1 ampulla írható eü kiemeltre.

Mivel ez a felírás programjainkba beépített és a NEAK által elvárt algoritmustól eltér, az ilyen esetekben azt tudom javasolni, hogy úgy járjon el, mintha a paciens lakásán írná fel ezt a receptet. Vagyis

a paciens által kiváltható vényt kézzel írja meg

hogy ennek a felírásnak nyoma legyen a programban ott tárolandó, de NEM nyomtatandó módon rögzítse (a programban szerepel, de a térbe nem lesz beküldve)

A patika pedig felviszi a felhőbe, amikor kiváltásra kerül


Varga Sándor
Varga Sándor
Friday, April 20, 2018 10:38:26 AM
EESZT belépés ismét működik

"Tisztelt Partnereink!

Az Idomsoft tájékoztatása alapján ezúton tájékoztatjuk, hogy az ÉLES eID Szerver szolgáltatásait érintő incidens elhárítása sikeresen megtörtént!

Az okozott kellemetlenségekért elnézésüket kérjük!

Megértésüket és türelmüket köszönjük!

EESZT Üzemeltetés"


Varga Sándor
Zsolticicaja
Monday, April 23, 2018 4:03:18 PM
Üdzözletem! Olyan gondom lenne, hogy az ügyeleten nem jelenik meg a kis EESZT ablak ,amiből a lekérdezést és stb -t tudom indítani. A személyit beolvassa a rendszer, a kapcsolat aktív, a recepteket felküldi viszont a kis ablak nem jelenik meg. Mi lehet a baj? [bizonyt]
Nagy Attila
Monday, April 23, 2018 4:32:38 PM
Originally Posted by: Zsolticicaja 

Üdzözletem! Olyan gondom lenne, hogy az ügyeleten nem jelenik meg a kis EESZT ablak ,amiből a lekérdezést és stb -t tudom indítani. A személyit beolvassa a rendszer, a kapcsolat aktív, a recepteket felküldi viszont a kis ablak nem jelenik meg. Mi lehet a baj? [bizonyt]

Üdvözlöm!

A középen felül található 3 gomb Váltás-Váltás-Váltás.

Az utolsó váltás gomb (Futó akció ablakok közti váltás) jobb oldalán található egy lefele mutató nyíl, ha azt megnyomjuk akkor ott megjelenik az EESZT menüpont, arra rá kell kattintani, majd a CTRL+F7 együttes lenyomásával átalakul a kurzor ha ez megtörtént akkor a kurzor billentyűkkel le-fel jobbra-balra tudja mozgatni az ablakot.

Somogyi László
Wednesday, April 25, 2018 12:18:49 PM
Csak erősítsetek meg!

Ha egy recept lekérdezhető a térből (ixdoki adataiból is) hogy megtörtént és már nem is aktív, akkor azt ki is váltották.

Ugye? Ebben nem lehet semmi hiba?

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, April 25, 2018 12:32:49 PM
Originally Posted by: Somogyi László 

Csak erősítsetek meg!

Ha egy recept lekérdezhető a térből (ixdoki adataiból is) hogy megtörtént és már nem is aktív, akkor azt ki is váltották.

Ugye? Ebben nem lehet semmi hiba?

A Térből lekérdezve a vény státusza: aktív (felírt, de nem kiáltott), vagy státusza: kiadva (mellé írva a kiváltás dátumát). EESZT panelen .

Somogyi László
Wednesday, April 25, 2018 12:42:42 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Somogyi László 

Csak erősítsetek meg!

Ha egy recept lekérdezhető a térből (ixdoki adataiból is) hogy megtörtént és már nem is aktív, akkor azt ki is váltották.

Ugye? Ebben nem lehet semmi hiba?

A Térből lekérdezve a vény státusza: aktív (felírt, de nem kiáltott), vagy státusza: kiadva (mellé írva a kiváltás dátumát). EESZT panelen .

Bocs, csak próbálták hülyére venni a lányokat a rendelőben, persze hogy a legkiemeltebb inzulinnal!

A "kiadás dátum", ez van odaírva, ebben nem voltam biztos, hiszen ez ugyanaz a mi esetünkben mint a felírás. Tehát innen egyértelmű, hogy a "kiadás" szó a "kiváltást" jelenti, nem a recept kézbe adását, mert éppen jelenthetné azt is. Akkor így rendben. Egyre több a hasonló eset errefelé, inzulinnal próbálnak trükközni.

kleh
  • kleh
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, April 25, 2018 5:36:18 PM
Tisztelt Infomix !

Közelmúltban Ixdoki-ban helyettesítettem a kolleganőmet. Némi informatikai segítséggel sikerült mindent beállítani, hogy én is mint helyettes orvos tudjak e-receptet írni meg eeszt használni (megoldottuk). Most fordult a dolog, a kolleganőm dolgozott nálam. Itt is probléma volt az e-recept de nem sikerült ezt megoldani és azt az infót kaptuk, hogy nekem fel kell venni a drnőt az én eeszt-s oldalomon mint alkalmazott a praxisban (de ő nem az alkalmazottam). Mi ugye ixnetet használunk (bár nem gondolnám hogy bármi köze is lenne ehhez). Fordított esetben ez nem kellett... Hogyan járjunk el? Mert jön a szabik ideje....

Köszönettel, Kovács-Kléh. Ecser.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, April 25, 2018 5:50:36 PM
Originally Posted by: kleh 

Tisztelt Infomix !

Közelmúltban Ixdoki-ban helyettesítettem a kolleganőmet. Némi informatikai segítséggel sikerült mindent beállítani, hogy én is mint helyettes orvos tudjak e-receptet írni meg eeszt használni (megoldottuk). Most fordult a dolog, a kolleganőm dolgozott nálam. Itt is probléma volt az e-recept de nem sikerült ezt megoldani és azt az infót kaptuk, hogy nekem fel kell venni a drnőt az én eeszt-s oldalomon mint alkalmazott a praxisban (de ő nem az alkalmazottam). Mi ugye ixnetet használunk (bár nem gondolnám hogy bármi köze is lenne ehhez). Fordított esetben ez nem kellett... Hogyan járjunk el? Mert jön a szabik ideje....

Köszönettel, Kovács-Kléh. Ecser.

Kedves Doktor Úr,

Valóban, ha a kolleganő helyettesíteni fog, akkor az EESZT használatához úgy szerez jogosultságot, hogy az EESZT VMATRIX-ába az Ön háziorvosi praxisához felveszik, mint orvost, aki jogosult az adott praxisban dolgozni. (VMATRIX-ban hozzárendelik a praxishoz, majd orvosi jogkört rendelnek hozzá). A VMATRIX-ban nem kell megadni a helyettesítésre vonatkozó időszakot, ameddig a nyilvántartásban szerepel, addig érvényben lesz az EESZT használatához (adott praxisra vonatkozóan) a joga.Az előbbiek alapján gyanítom, hogy Ön mint orvos már korábban bekerült a doktornő praxisához tartozó VMATRIX-ba, ezért nem kellett az említett helyettesítés alkalmával ezt megtenni ( és a továbbiakban sem kell mindaddig, amíg törlésre nem kerül). Vagyis, egy állandó helyettest csak egyszer kell felvenni a VMATRIX-ba.

Ha tudunk a beállításban segíteni, kérem jelezze, távolival csak pár perc az egész!

kleh
  • kleh
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, April 25, 2018 5:59:54 PM
HA jól értem, a háziorvosi programban kell megcsinálni a regisztrációt és nem az EESZT-s központi nyilvántartásban. Ok, akkor majd megoldjuk. Köszönjük az eddigieket is.
Varga Sándor
Thursday, April 26, 2018 7:25:31 AM
Originally Posted by: kleh 

HA jól értem, a háziorvosi programban kell megcsinálni a regisztrációt és nem az EESZT-s központi nyilvántartásban. Ok, akkor majd megoldjuk. Köszönjük az eddigieket is.

Mindkét helyen meg kell oldani.

Ahhoz, hogy valaki be tudjon lépni, a programban kell jogosultságot adni, ahhoz, hogy a programba belépve csatlakozni tudjon a térhez, ott is meg kell adni jogosultságot.

A részletek leírása helyett javaslom a februári hírlevelünk egyik cikkét , amiben pont erről olvashat.

Ha mégsem sikerülne beállítani kérem jelezze, szívesen segítünk.


Varga Sándor
dr.Kovács József
Thursday, May 3, 2018 8:42:30 AM
Másnál is akadozik az e-recept? Egyiken van vonalkód, másikon nincs.
dr.Kovács József
Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, May 3, 2018 8:57:01 AM
Originally Posted by: dr.Kovács József 

Másnál is akadozik az e-recept? Egyiken van vonalkód, másikon nincs.

Milyen hibaüzenet ad a Tér, megmondaná? Szeretném kérdezni, hogy valóban több felhasználónál is hasonló a helyzet? Mivel tegnap is kaptunk ilyen bejelentést, jeleztük az AEEK-s kollégáknak akik már nézik a szerver oldali válaszidőket.

Hajnalné
Thursday, May 3, 2018 9:00:32 AM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: dr.Kovács József 

Másnál is akadozik az e-recept? Egyiken van vonalkód, másikon nincs.

Milyen hibaüzenet ad a Tér, megmondaná? Szeretném kérdezni, hogy valóban több felhasználónál is hasonló a helyzet? Mivel tegnap is kaptunk ilyen bejelentést, jeleztük az AEEK-s kollégáknak akik már nézik a szerver oldali válaszidőket.

Nálunk is ez a helyzet.

Hajnalné
Thursday, May 3, 2018 9:08:56 AM
[img]null[/img]
Originally Posted by: Hajnalné 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: dr.Kovács József 

Másnál is akadozik az e-recept? Egyiken van vonalkód, másikon nincs.

Milyen hibaüzenet ad a Tér, megmondaná? Szeretném kérdezni, hogy valóban több felhasználónál is hasonló a helyzet? Mivel tegnap is kaptunk ilyen bejelentést, jeleztük az AEEK-s kollégáknak akik már nézik a szerver oldali válaszidőket.

Nálunk is ez a helyzet.

Nem tudom beilleszteni a hiba üzenetet. Próbálom bemásolni:

HIBA:REC beküldés (ERROR&It;Ens>ErrProductionNotRunning: No production is running

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, May 3, 2018 9:33:59 AM
Originally Posted by: Hajnalné 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: dr.Kovács József 

Másnál is akadozik az e-recept? Egyiken van vonalkód, másikon nincs.

Milyen hibaüzenet ad a Tér, megmondaná? Szeretném kérdezni, hogy valóban több felhasználónál is hasonló a helyzet? Mivel tegnap is kaptunk ilyen bejelentést, jeleztük az AEEK-s kollégáknak akik már nézik a szerver oldali válaszidőket.

Nálunk is ez a helyzet.

Most kaptuk az értesítést, hogy megtalálták és elhárították a hibát, elvileg már nem akadozik az e-recept,mennie kell. Önök is így látják???

Hajnalné
Thursday, May 3, 2018 9:39:04 AM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Hajnalné 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: dr.Kovács József 

Másnál is akadozik az e-recept? Egyiken van vonalkód, másikon nincs.

Milyen hibaüzenet ad a Tér, megmondaná? Szeretném kérdezni, hogy valóban több felhasználónál is hasonló a helyzet? Mivel tegnap is kaptunk ilyen bejelentést, jeleztük az AEEK-s kollégáknak akik már nézik a szerver oldali válaszidőket.

Nálunk is ez a helyzet.

Most kaptuk az értesítést, hogy megtalálták és elhárították a hibát, elvileg már nem akadozik az e-recept,mennie kell. Önök is így látják???

Megszűntek a hiba jelzések! [mindenok] Köszönöm

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, May 3, 2018 9:42:01 AM
Originally Posted by: Hajnalné 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Hajnalné 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: dr.Kovács József 

Másnál is akadozik az e-recept? Egyiken van vonalkód, másikon nincs.

Milyen hibaüzenet ad a Tér, megmondaná? Szeretném kérdezni, hogy valóban több felhasználónál is hasonló a helyzet? Mivel tegnap is kaptunk ilyen bejelentést, jeleztük az AEEK-s kollégáknak akik már nézik a szerver oldali válaszidőket.

Nálunk is ez a helyzet.

Most kaptuk az értesítést, hogy megtalálták és elhárították a hibát, elvileg már nem akadozik az e-recept,mennie kell. Önök is így látják???

Megszűntek a hiba jelzések! [mindenok] Köszönöm

Szuper! Az Ön hibajelzése (is) segített- köszönjük szépen!!!!!

dr.Kovács József
Thursday, May 3, 2018 10:13:33 AM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Hajnalné 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Hajnalné 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: dr.Kovács József 

Másnál is akadozik az e-recept? Egyiken van vonalkód, másikon nincs.

Milyen hibaüzenet ad a Tér, megmondaná? Szeretném kérdezni, hogy valóban több felhasználónál is hasonló a helyzet? Mivel tegnap is kaptunk ilyen bejelentést, jeleztük az AEEK-s kollégáknak akik már nézik a szerver oldali válaszidőket.

Nálunk is ez a helyzet.

Most kaptuk az értesítést, hogy megtalálták és elhárították a hibát, elvileg már nem akadozik az e-recept,mennie kell. Önök is így látják???

Megszűntek a hiba jelzések! [mindenok] Köszönöm

Szuper! Az Ön hibajelzése (is) segített- köszönjük szépen!!!!!

Minden OK.


dr.Kovács József
Sári László
Tuesday, May 8, 2018 1:39:48 PM
EESZT belépés - pillanatnyi fennakadások

Megérkezett az értesítés

"EESZT karbantartás

Ezúton tájékoztatjuk, hogy 2018. május 8-án karbantartást végzünk az EESZT rendszerében, ezért a szolgáltatások és a portálfelületek ebben az időszakban korlátozottan érhetőek el.

A betegellátás menetét a karbantartás nem befolyásolja, a medikai rendszerek EESZT-kapcsolat nélkül a korábban megszokott módon működnek.

Az ez idő alatt keletkező adatok és dokumentumok utólag kerülnek feltöltésre az EESZT-be.

Megértésüket és türelmüket köszönjük.

EESZT Üzemeltetés"

Sári László
Tuesday, May 8, 2018 2:47:47 PM
EESZT belépés - helyreállt a működés

"EESZT karbantartás végetért

Ezúton tájékoztatjuk, hogy 2018.május 8-án 13:10 órától 14 óráig karbantartást végeztünk az EESZT rendszerében, ezért a szolgáltatások és a portálfelületek ebben az időszakban korlátozottan voltak elérhetőek

A betegellátás menetét a karbantartás nem befolyásolta, a medikai rendszerek EESZT-kapcsolat nélkül a korábban megszokott módon működtek.

Az ez idő alatt keletkező adatok és dokumentumok utólag kerülnek feltöltésre az EESZT-be.

Megértésüket és türelmüket köszönjük.

EESZT Üzemeltetés"

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, May 9, 2018 1:23:26 PM
EESZT karbantartás 2018. május 11-én 18 órától május 14-én 6 óráig

Ezúton tájékoztatjuk, hogy 2018. május 11-én 18 órától május 14-én 6 óráig tervezett karbantartást végzünk az EESZT rendszerében, ezért a szolgáltatások és a portálfelületek ebben az időszakban korlátozottan lesznek elérhetőek.

A betegellátás menetét a karbantartás nem befolyásolja, a medikai rendszerek EESZT-kapcsolat nélkül a korábban megszokott módon működnek.

Az ez idő alatt keletkező adatok és dokumentumok utólag kerülnek feltöltésre az EESZT-be.

Megértésüket és türelmüket köszönjük.

EESZT Üzemeltetés

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, May 14, 2018 9:33:22 AM
EESZT szolgáltatás lassulás

Ezúton tájékoztatjuk, hogy az EESZT szolgáltatásai és a portálfelületek jelenleg lassabban érhetőek el.

Kollégáink dolgoznak a szolgáltatás sebességének visszaállításán.

Megértésüket és türelmüket köszönjük.

EESZT Üzemeltetés

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, May 14, 2018 10:03:14 AM
EESZT Szolgáltatás sebessége helyreállt

Ezúton tájékoztatjuk, hogy az EESZT rendszerében korábban tapasztalt lassulást okozó incidenst kollégáink sikeresen elhárították.

Megértésüket és türelmüket köszönjük.

EESZT Üzemeltetés

Dr Rétei Ágnes
Thursday, May 17, 2018 1:00:10 PM
A felírt pelenka, tesztcsík receptekre nem kerül plusz vonalkód? Nem kerülnek fel az EESZT-be még akkor sem, ha a beteg már kiváltotta?
Sári László
Thursday, May 17, 2018 1:32:57 PM
Originally Posted by: Casus 

A felírt pelenka, tesztcsík receptekre nem kerül plusz vonalkód? Nem kerülnek fel az EESZT-be még akkor sem, ha a beteg már kiváltotta?

EESZT-be csak a gyógyszerek kerülnek fel, a segédeszközök nem.

Users browsing this topic