Nem tudom, hol tegyem fel a kérdésemet...
Heti jelentés beküldésekor hibaüzenet: "1- Generális hiba".
Programból és böngészőből is.
Gondolom a nálunk zajló praxis váltás, kódok változása miatt, de megerősítés és ha lehet, némi segítség kellene.
A Neak, Kormányhivatal, satöbbi telefonálgatáson már túl vagyunk.
A jelentés fájl feldolgozása megkezdődik, de e-mail már nem jön vissza az érvényesítéshez.
Havi jelentések hibátlanul beküldhetőek. (eddig)
Keresem a heti jelentés fejsor rekordképét de nem találom valahogy a neten, illetve érdekelne, hogy mit figyel belőle az "ejelentes" szerver. Olyan, mintha ott máris eldobná a jelentést.
Talán valaki segítene gondolkodni a csapatból, köszönöm.
Tisztelt Somogyi László!
A praxisváltás miatt lesz ez a hiba, ez a hiba azt jelenti, hogy a működtetőnek már nincs joga leadni a heti jelentéseket. Amikor megkötik a NEAK szerződést, akkor kapnak egy NEAK működtető kódot valamint a TAJ jogviszony ellenőrzéshez és jelentések leadásához kapnak egy felhasználó nevet és jelszót. A NEAK rendszerébe ezzel a felhasználóval és jelszóval belépve megjelennek, hogy a kapott NEAK működtető kódhoz milyen jelentéseket tudnak leadni, ha érvénytelen lesz a NEAK működtető kód, akkor jön a jelentés leadásakor a Generális hiba. Egészen addig nem tudnak leadni új jelentéseket, amíg nem kötnek új szerződést a NEAK-kal, mert a szerződés megkötése után kapnak egy új NEAK működtető kódot és a TAJ jogviszony ellenőrzéshez és a jelentések leadásahoz egy új felhasználó nevet és jelszót.
A heti jelentés rekordképét a 102/1995. (VIII. 25.) Korm. 8. számú melléklete tartalmazza.
Igen. Ez lenne a normál menetrend. Új belépő esetén. Csakhogy. Mi 23 éve csináljuk a floppys jelentések óta. :)
A működtető NEAK kód nem változott. Nem új szerződéskötés történt, hanem szerződés módosítás. Egy meglévő Neak kódú szolgáltató átvett egy másik praxist, tehát átírták hozzá a másik (új) praxis 9 jegyű Neak kódját. Az új praxisunk kódjában sincs változás, csak összerendelés történt.
A Taj ellenőrzéshez sem kaptunk másik kódot és jelszót. Működik az is az új praxisban az eredeti 4 jegyű kóddal és a 12 éves jelszóval. Ezt szóba sem hoztam. Hasonlóan működik a Tételes, a Változás és az Ambuláns jelentés is.
Tehát.
A Neak kódunkhoz megjelenik, hogy mit tudunk leadni, a havi be is megy, de a heti elakad a folyamat elején. Folyamatjelző csík indul a böngészőben pl. de szinte azonnal kivágja a képernyőre a hibát.
Sőt.
Bejelentkezve mindkét praxis leadható jelentéseit látjuk. Böngészőben is és Ixdokiban is. A régit és az újat is. Ez a NEAK szerint jól van így, mert még van időablakunk módosítani, vagy cserélni is a régit. Éppen ezért nem változtattak a jelszó hozzáférésen sem.
Úgy néz ki, hogy az összerendelés sikerült a havi jelentéseknél, de nem sikerült a hetinél.
Sajnos a heti jelentések adminisztrációját már nem a Neak végzi, hanem a Kormányhivatal. (ez nekem is új volt)
Ezek szerint jogosultság hiba. Kód+jelszó.
Vagy a heti jelentés fejsora nem stimmel össze azzal, amit a szerver vár tőlünk. Nem könnyű, mert 2 hetet kellene leadni az új praxisban a régi szolgáltató nevében, és már 2 hetet az új praxisban az új szolgáltató nevében. Semmi nem megy, pedig tudom a régi szolgáltató hozzáférését is, akkor is ugyanezt a hibát generálom.
Közben még a régi praxis utolsó heti jelentése sem megy fel, pedig az már tényleg a mi jogosultságunk volt. Ott is Generális hiba.
Közben elértem a Kormányhivatal illetékesét. Ő egyben látja az összes kódot és pecsétszámot, szerinte össze van rendelve a 4 jegyű, 9 jegyű, 5 jegyű, név is stimmel. Matt.
GOTO ejelentés szerver üzemeltetők, ahogy látom. Csakhogy hol érem el őket? :(
Felvetettem a Kormányhivatalban, hogy inkább elküldöm floppyn a fájlokat... szerencsére van humoruk. :)
Senki nem volt ilyen helyzetben mostanában?
Köszönöm a választ.