TomposG
Wednesday, October 18, 2017 3:54:28 PM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: dr. Rózsa István 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: pharmacybt 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: t-hedvig 

Tisztelt Infomix!

Sikeresen csatlakoztam az EESZT-hez. A VisualIx-ben is beállítottam amit a verzióváltó levélben leírtak.Letöltöttem a legfrissebb verziót: 1.117.0

Azonban azt az üzenetet kapom, hogy "Nem fut az eTÉR kommunikációs program".

Kérem tanácsukat, mit kellene tennem? ( a fórum ezen hozzászólásait átböngésztem,de nem találtam választ)

Köszönettel!

Dr. Takács Hedvig

Kedves doktornő,

A freemailes email címére küldtem egy leírást. Kérem az alapján próbálja meg az ETÉR program elindítását. Ha megtenné, hogy visszajelez, hogy sikerült-e a leírás alapján megoldani, az sokat segítene nekünk, illetve mindazoknak, akik csak később jutnak el idáig.

Ugyanez a helyzet nálunk is . Kérem szépen a leírást az ETÉR program elíndításához !

Elküldtem, önnél is freemailes email címet találtam.

Ha sikerült elkezdenie a tér használatát örömmel várjuk a tapasztalatait.

Tisztelt Hölgyem/Uram!

Nálam is hasonló a probléma a legújabb 1.117.0 frissítést követően is. "Nem fut a eTÉR kommunikációs program"

Kérném én is, hogy küldjék el a leírást a beállításokhoz!

Köszönöm

Kedves doktorúr,

A leírást természetesen önnek is elküldtem.

Sikeres beállítást és EESZT használatot kívánok!

Én is kérhenék egy ilyen e-mail-t? Nálam is ugyan ez a helyzet.

Köszönöm!

Tompos G.

Varga Sándor
Wednesday, October 18, 2017 4:11:30 PM
Originally Posted by: TomposG 

Én is kérhenék egy ilyen e-mail-t? Nálam is ugyan ez a helyzet.

Köszönöm!

Tompos G.

Természetesen kérhet, és már el is küldtem.

Ha elég lassú voltam a fórum válasszal, az is lehet hogy már beállította és működik [cseles]


Varga Sándor
t-hedvig
Wednesday, October 18, 2017 4:14:32 PM
Tisztelt Infomix!

Sikerült odáig eljutnom, hogy SAML jegyet kapok.

Amikor a beteget megnyitom vagy receptet írok, akkor a kis üzenetablakban az jelenik meg, hogy "Indító felhasználó belépése megtagadva", tehát nem az eTérben dolgozom (gondolom én).

És sokszor kiírja a VisualIx, hogy programhiba, nem győzöm le-OK-zni.

Mit kellene még beállítanom? Kérem tanácsát!

Köszönöm!

Varga Sándor
Wednesday, October 18, 2017 4:41:51 PM
Originally Posted by: t-hedvig 

Tisztelt Infomix!

Sikerült odáig eljutnom, hogy SAML jegyet kapok.

Amikor a beteget megnyitom vagy receptet írok, akkor a kis üzenetablakban az jelenik meg, hogy "Indító felhasználó belépése megtagadva", tehát nem az eTérben dolgozom (gondolom én).

És sokszor kiírja a VisualIx, hogy programhiba, nem győzöm le-OK-zni.

Mit kellene még beállítanom? Kérem tanácsát!

Köszönöm!

Kedves doktornő,

Az üzenet szerint az, akivel belépnek, nincs felvéve a térben, hogy ebben a praxisban dolgozhat.

Remélem jól írom le a következőket. Mi ugyen nem vagyunk eü intézmény, így ezt a részét csak "elmondás" alapján ismerjük.

Lépjen be az ágazati portálra, oda ahol a WAF-SSL tanusítványt is letöltötte. Itt van egy E-egészségügy menüpont, az alatt pedig kell lennie egy intézményi jogosultság kezelésnek. Ebben talája meg a VMATRIX kezelése gombot, ezen belül tudják megadni a jogosultságot azoknak, akik a praxisban dolgozhatnak, és az eSzemélyit már aktiválták.

Egyébként a visualba sikerül belépni az esziggel és ezt követően a saml jegy -re egy OK üzenet érkezik?


Varga Sándor
Dr Farkas István
Wednesday, October 18, 2017 5:46:16 PM
Szerintem az eTér beállítás leírásnál hiba van. Ugyanis az egyik kollégámnál láttam a leírást /nekem még nincs jelszavam ezért nem kezdtem a csatlakozást/ .. exe sorba az etér beírás után a speciális fülön a rendszergazdát kipipálva a leírásban az "ok" kell kattintani, itt a hiba: ugyanis előbb még az "alkalmaz"-ra és utána az "OK"- ra.
taos.kft@chello.hu
Wednesday, October 18, 2017 5:52:31 PM
Elnézést,de nem lehetne nyilvánossá tenni a "Nem fut az Etér kommunikációs rendszer" üzenet megoldását??

Előre is köszönöm ! Üdv : Dr.Bordás asszisztense

Varga Sándor
Wednesday, October 18, 2017 6:12:31 PM
Originally Posted by: taos.kft@chello.hu 

Elnézést,de nem lehetne nyilvánossá tenni a "Nem fut az Etér kommunikációs rendszer" üzenet megoldását??

Előre is köszönöm ! Üdv : Dr.Bordás asszisztense

Jelenleg azért így tettük lehetővé, hogy biztosak legyünk benne, a leírás tartalmaz minden lépést, és aki az alapján végzi el a beállítást, annál megfelelően működik. Sokféle windows van, van aki egy gépen, van aki hálózatban használja. Van ahol egy praxis, van ahol több dolgozik egy rendszerrel. Szóval elég sok eset lehet.

A mai visszajelzések pozitívak, de én még szeretnék megvárni több sikeres beállítást.

Addig is külön önöknek is.

Originally Posted by: Dr Farkas István 

Szerintem az eTér beállítás leírásnál hiba van. Ugyanis az egyik kollégámnál láttam a leírást /nekem még nincs jelszavam ezért nem kezdtem a csatlakozást/ .. exe sorba az etér beírás után a speciális fülön a rendszergazdát kipipálva a leírásban az "ok" kell kattintani, itt a hiba: ugyanis előbb még az "alkalmaz"-ra és utána az "OK"- ra.

Köszönöm a kiegészítést, valóban így pontos. Módosítom a leírást.


Varga Sándor
Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, October 18, 2017 8:38:32 PM
Originally Posted by: Somogyi László 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Somogyi László 

Két gépes Visual IxDoki.

Be lehet-e lépni egyszerre a két gépről, az EESZT-be, az orvos személyi igazolványával?

Csak egy példa: orvos az egyik gépnél a beteg adatait kérdezi le, miközben az asszisztens írja a rendszeresen szedett gyógyszereit.

Ha jól értem, mindkét tevékenységhez orvosi jogosultság kell.

Ám ott van a 4 órás lehetőség.

A Tér engedi ezt a másik oldalon?

Igen, a tér és a visual is engedi azt, hogy egy időben egy orvos több gépen jelentkezzen be az eSzemélyivel. Az igazolvány arra a rövid időre kell, amíg a bejelentkezés/azonosítás megtörténik.

Ez a mai nap legjobb híre eddig. Köszönöm.

Csak egy kis pontosítás: 8 óráig aktív a bejelentkezés (vagy ameddig ki nem lép a visualIxdoki/Ixnet rendszerből) - az adott gépen.

Dr. Szántó
Thursday, October 19, 2017 7:24:55 AM
Sajnos nálunk sem fut az ETÉR kommunikációs program az 1.117.0 verzióval.

Kérhetnénk helpet?

Köszönjük ! 🙂

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, October 19, 2017 7:26:26 AM
Originally Posted by: Dr. Szántó 

Sajnos nálunk sem fut az ETÉR kommunikációs program az 1.117.0 verzióval.

Kérhetnénk helpet?

Köszönjük ! :)

Küldjük!

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, October 19, 2017 7:29:31 AM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Dr. Szántó 

Sajnos nálunk sem fut az ETÉR kommunikációs program az 1.117.0 verzióval.

Kérhetnénk helpet?

Köszönjük ! :)

Küldjük!

Elnézést, de több hasonló nevű felhasználónk van, ezért szükség lenne vagy az e-mail címére vagy a visualIxdoki rendszerének regisztrációs számára! 🙂 Nagyon szépen köszönjük!

dr.Szabó Ágnes Győr
Thursday, October 19, 2017 8:05:45 AM
Tisztelt Fejlesztők!

Egy héttel ezelőtt az Önök informatikusának segítségével beállítottuk az e tér programot, akkor működött is. Másnapra már nem ment. Miben lehet a hiba? Automatikus a csatlakozás, vagy be kell lépni a Visual x programon belül külön bejelentkezéssel az E TÉR-be? A manuális indításnál kiírja, hogy nem fut az ETÉR.

Dr. Szántó
Thursday, October 19, 2017 8:07:07 AM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Dr. Szántó 

Sajnos nálunk sem fut az ETÉR kommunikációs program az 1.117.0 verzióval.

Kérhetnénk helpet?

Köszönjük ! :)

Küldjük!

Elnézést, de több hasonló nevű felhasználónk van, ezért szükség lenne vagy az e-mail címére vagy a visualIxdoki rendszerének regisztrációs számára! 🙂 Nagyon szépen köszönjük!

szantok111@gmail.com

Köszönjük szépen,kedves Gabi! 🙂

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, October 19, 2017 8:12:58 AM
Originally Posted by: Dr. Szántó 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Dr. Szántó 

Sajnos nálunk sem fut az ETÉR kommunikációs program az 1.117.0 verzióval.

Kérhetnénk helpet?

Köszönjük ! :)

Küldjük!

Elnézést, de több hasonló nevű felhasználónk van, ezért szükség lenne vagy az e-mail címére vagy a visualIxdoki rendszerének regisztrációs számára! 🙂 Nagyon szépen köszönjük!

szantok111@gmail.com

Köszönjük szépen,kedves Gabi! :)

Odaért? [pislog]

Dr. Szántó
Thursday, October 19, 2017 8:16:57 AM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Dr. Szántó 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Dr. Szántó 

Sajnos nálunk sem fut az ETÉR kommunikációs program az 1.117.0 verzióval.

Kérhetnénk helpet?

Köszönjük ! :)

Küldjük!

Elnézést, de több hasonló nevű felhasználónk van, ezért szükség lenne vagy az e-mail címére vagy a visualIxdoki rendszerének regisztrációs számára! 🙂 Nagyon szépen köszönjük!

szantok111@gmail.com

Köszönjük szépen,kedves Gabi! :)

Odaért? [pislog]

Jött egy mail Önöktől,hogy csatolmányként elküldik a beállítási leírást,de nem volt csatolmány mellékelve...

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, October 19, 2017 8:18:54 AM
🤦
Originally Posted by: Dr. Szántó 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Dr. Szántó 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Dr. Szántó 

Sajnos nálunk sem fut az ETÉR kommunikációs program az 1.117.0 verzióval.

Kérhetnénk helpet?

Köszönjük ! :)

Küldjük!

Elnézést, de több hasonló nevű felhasználónk van, ezért szükség lenne vagy az e-mail címére vagy a visualIxdoki rendszerének regisztrációs számára! 🙂 Nagyon szépen köszönjük!

szantok111@gmail.com

Köszönjük szépen,kedves Gabi! :)

Odaért? [pislog]

Jött egy mail Önöktől,hogy csatolmányként elküldik a beállítási leírást,de nem volt csatolmány mellékelve...

Jajjj... ismétlünk!#-o

TomposG
Thursday, October 19, 2017 8:20:25 AM
Azt szeretném kérdezni, hogy találkozott-e valaki ilyennel. Ma elkezdtünk e-receptet nyomtatni. A patikából szóltak vissza, hogy a felső vonalkóddal egyelőre nem tudnak mit kezdeni (még nem zajlott le a csatlakozásuk) de az alsó vonalkódból hiányzik a BNO kód. Kézzel rögzítik a kiírt BNO kód alapján.

Tompos G.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, October 19, 2017 8:25:49 AM
Originally Posted by: TomposG 

Azt szeretném kérdezni, hogy találkozott-e valaki ilyennel. Ma elkezdtünk e-receptet nyomtatni. A patikából szóltak vissza, hogy a felső vonalkóddal egyelőre nem tudnak mit kezdeni (még nem zajlott le a csatlakozásuk) de az alsó vonalkódból hiányzik a BNO kód. Kézzel rögzítik a kiírt BNO kód alapján.

Tompos G.

Igen, már többen jeleztek hasonló esetet. Az a patika nem tudja elolvasni a "felső" vonalkódot, amelyik még nem csatlakozott az EESZT-hez (nekik is november 1. a jogszabályban előírt kötelező időpont). Az alsó vonalkód egyébként nem változott - eddig is jogszabály szerinti adatokat tartalmazott, ezután is ugyanazon adatokat tartalmazza szerintünk.

Dr. Szántó
Thursday, October 19, 2017 8:34:51 AM
Originally Posted by: Gabi 

#-o

Originally Posted by: Dr. Szántó 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Dr. Szántó 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Dr. Szántó 

Sajnos nálunk sem fut az ETÉR kommunikációs program az 1.117.0 verzióval.

Kérhetnénk helpet?

Köszönjük ! :)

Küldjük!

Elnézést, de több hasonló nevű felhasználónk van, ezért szükség lenne vagy az e-mail címére vagy a visualIxdoki rendszerének regisztrációs számára! 🙂 Nagyon szépen köszönjük!

szantok111@gmail.com

Köszönjük szépen,kedves Gabi! :)

Odaért? [pislog]

Jött egy mail Önöktől,hogy csatolmányként elküldik a beállítási leírást,de nem volt csatolmány mellékelve...

Jajjj... ismétlünk!#-o

Megérkezett :)

Köszönjük szépen!

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, October 19, 2017 8:39:10 AM
Originally Posted by: Dr. Szántó 

Originally Posted by: Gabi 

#-o

Originally Posted by: Dr. Szántó 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Dr. Szántó 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Dr. Szántó 

Sajnos nálunk sem fut az ETÉR kommunikációs program az 1.117.0 verzióval.

Kérhetnénk helpet?

Köszönjük ! :)

Küldjük!

Elnézést, de több hasonló nevű felhasználónk van, ezért szükség lenne vagy az e-mail címére vagy a visualIxdoki rendszerének regisztrációs számára! 🙂 Nagyon szépen köszönjük!

szantok111@gmail.com

Köszönjük szépen,kedves Gabi! :)

Odaért? [pislog]

Jött egy mail Önöktől,hogy csatolmányként elküldik a beállítási leírást,de nem volt csatolmány mellékelve...

Jajjj... ismétlünk!#-o

Megérkezett :)

Köszönjük szépen!

Szuper!

Rittling Ferenc
Thursday, October 19, 2017 8:50:57 AM
Tegnap sikerült csatlakozni az EESZT-hez.3 receptet nyomtattunk is vonalkóddal,

De ma reggel nem nyomtatja rá.Van egy hibaüzenet, csak az nem tudom ide beilleszteni.

Megróbálom emailban elküldeni.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, October 19, 2017 8:54:41 AM
Originally Posted by: Rittling Ferenc 

Tegnap sikerült csatlakozni az EESZT-hez.3 receptet nyomtattunk is vonalkóddal,

De ma reggel nem nyomtatja rá.Van egy hibaüzenet, csak az nem tudom ide beilleszteni.

Megróbálom emailban elküldeni.

Semmi gond, ezért jó a kötelező csatlakozás időpontja előtt mindent kipróbálni! Várjuk az e-mailt, s igyekszünk minél hamarabb reagálni! Remélem a rendelés folytatódik a megszokott módon!?

Rittling Ferenc
Thursday, October 19, 2017 8:58:54 AM
Tegnap sikerült csatlakozni az EESZT-hez.3 receptet nyomtattunk is vonalkóddal,

De ma reggel nem nyomtatja rá.Van egy hibaüzenet, csak az nem tudom ide beilleszteni.

Megróbálom emailban elküldeni.

pharmacybt
Thursday, October 19, 2017 9:05:23 AM
Már egy órája csak a SAML jegyet kéri.....
TomposG
Thursday, October 19, 2017 9:06:51 AM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: TomposG 

Azt szeretném kérdezni, hogy találkozott-e valaki ilyennel. Ma elkezdtünk e-receptet nyomtatni. A patikából szóltak vissza, hogy a felső vonalkóddal egyelőre nem tudnak mit kezdeni (még nem zajlott le a csatlakozásuk) de az alsó vonalkódból hiányzik a BNO kód. Kézzel rögzítik a kiírt BNO kód alapján.

Tompos G.

Igen, már többen jeleztek hasonló esetet. Az a patika nem tudja elolvasni a "felső" vonalkódot, amelyik még nem csatlakozott az EESZT-hez (nekik is november 1. a jogszabályban előírt kötelező időpont). Az alsó vonalkód egyébként nem változott - eddig is jogszabály szerinti adatokat tartalmazott, ezután is ugyanazon adatokat tartalmazza szerintünk.

Még egyszer írom, hogy egy nyelven beszéljünk. A patika jelzése szerint az alsó vonalkódból hiányzik a BNO kód. VisualIx

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, October 19, 2017 9:13:22 AM
Originally Posted by: Rittling Ferenc 

Tegnap sikerült csatlakozni az EESZT-hez.3 receptet nyomtattunk is vonalkóddal,

De ma reggel nem nyomtatja rá.Van egy hibaüzenet, csak az nem tudom ide beilleszteni.

Megróbálom emailban elküldeni.

Megérkezett! Nekünk úgy tűnik mintha az EESZT VMATRIX-ban (az adott praxisban dolgozó orvos/asszisztens jogosultságait tartalmazó táblázat) nincs megadva az orvos (akinek az e-szig-ével most próbál belépni)! Esetleg tudja, hogy ez hogyan lett beállítva?

A VMATRIX aktuális tartalmát Ön itt tudja megnézni, illetve szükség esetén aktualizálni (az Ön által a regisztráció során megadott adminisztrátorral belépve !):

https://portal.eeszt.gov.hu/hu/bejelentkezes-eszig 

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, October 19, 2017 9:27:39 AM
Originally Posted by: TomposG 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: TomposG 

Azt szeretném kérdezni, hogy találkozott-e valaki ilyennel. Ma elkezdtünk e-receptet nyomtatni. A patikából szóltak vissza, hogy a felső vonalkóddal egyelőre nem tudnak mit kezdeni (még nem zajlott le a csatlakozásuk) de az alsó vonalkódból hiányzik a BNO kód. Kézzel rögzítik a kiírt BNO kód alapján.

Tompos G.

Igen, már többen jeleztek hasonló esetet. Az a patika nem tudja elolvasni a "felső" vonalkódot, amelyik még nem csatlakozott az EESZT-hez (nekik is november 1. a jogszabályban előírt kötelező időpont). Az alsó vonalkód egyébként nem változott - eddig is jogszabály szerinti adatokat tartalmazott, ezután is ugyanazon adatokat tartalmazza szerintünk.

Még egyszer írom, hogy egy nyelven beszéljünk. A patika jelzése szerint az alsó vonalkódból hiányzik a BNO kód. VisualIx

Köszönöm a pontosítást! Az alsó vonalkódot elvileg nem bántottuk, tehát akár "hagyományos" akár "e-recept" formában nyomtatódik rá , mindkét esetben ugyanazt kell (kellene) hogy tartalmazza. Esetleg ha Ön is megpróbál egyet a hagyományos módon, egyet pedig a térbe küldés után kinyomtatni, akkor az alsó vonalkódnak meg kell egyeznie. Vagy elküld nekünk egy ilyen vényt e-mail-ben, s megnézzük. Ettől függetlenül itt is próbáljuk ellenőrizni, lehet hogy mi hibáztunk!

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, October 19, 2017 9:33:59 AM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: TomposG 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: TomposG 

Azt szeretném kérdezni, hogy találkozott-e valaki ilyennel. Ma elkezdtünk e-receptet nyomtatni. A patikából szóltak vissza, hogy a felső vonalkóddal egyelőre nem tudnak mit kezdeni (még nem zajlott le a csatlakozásuk) de az alsó vonalkódból hiányzik a BNO kód. Kézzel rögzítik a kiírt BNO kód alapján.

Tompos G.

Igen, már többen jeleztek hasonló esetet. Az a patika nem tudja elolvasni a "felső" vonalkódot, amelyik még nem csatlakozott az EESZT-hez (nekik is november 1. a jogszabályban előírt kötelező időpont). Az alsó vonalkód egyébként nem változott - eddig is jogszabály szerinti adatokat tartalmazott, ezután is ugyanazon adatokat tartalmazza szerintünk.

Még egyszer írom, hogy egy nyelven beszéljünk. A patika jelzése szerint az alsó vonalkódból hiányzik a BNO kód. VisualIx

Köszönöm a pontosítást! Az alsó vonalkódot elvileg nem bántottuk, tehát akár "hagyományos" akár "e-recept" formában nyomtatódik rá , mindkét esetben ugyanazt kell (kellene) hogy tartalmazza. Esetleg ha Ön is megpróbál egyet a hagyományos módon, egyet pedig a térbe küldés után kinyomtatni, akkor az alsó vonalkódnak meg kell egyeznie. Vagy elküld nekünk egy ilyen vényt e-mail-ben, s megnézzük. Ettől függetlenül itt is próbáljuk ellenőrizni, lehet hogy mi hibáztunk!

Igyekszünk, de egy kis türelmet kell kérjek! Megköszönöm, ha esetleg kiderít valamit ezzel kapcsolatban, s megossza velünk. Mivel az EESZT fejlesztésekkel kapcsolatban majdnem mindegyik patikai rendszergazdával kapcsolatban vagyunk, akkor ezen a vonalon is rövidre zárhatjuk a probléma okának kiderítését. A patikában milyen szoftvert használnak?

t-hedvig
Thursday, October 19, 2017 9:45:32 AM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: t-hedvig 

Tisztelt Infomix!

Sikerült odáig eljutnom, hogy SAML jegyet kapok.

Amikor a beteget megnyitom vagy receptet írok, akkor a kis üzenetablakban az jelenik meg, hogy "Indító felhasználó belépése megtagadva", tehát nem az eTérben dolgozom (gondolom én).

És sokszor kiírja a VisualIx, hogy programhiba, nem győzöm le-OK-zni.

Mit kellene még beállítanom? Kérem tanácsát!

Köszönöm!

Kedves doktornő,

Az üzenet szerint az, akivel belépnek, nincs felvéve a térben, hogy ebben a praxisban dolgozhat.

Remélem jól írom le a következőket. Mi ugyen nem vagyunk eü intézmény, így ezt a részét csak "elmondás" alapján ismerjük.

Lépjen be az ágazati portálra, oda ahol a WAF-SSL tanusítványt is letöltötte. Itt van egy E-egészségügy menüpont, az alatt pedig kell lennie egy intézményi jogosultság kezelésnek. Ebben talája meg a VMATRIX kezelése gombot, ezen belül tudják megadni a jogosultságot azoknak, akik a praxisban dolgozhatnak, és az eSzemélyit már aktiválták.

Egyébként a visualba sikerül belépni az esziggel és ezt követően a saml jegy -re egy OK üzenet érkezik?

Megcsináltam a "VMATRIX-ot, beállítottam a jogosultságot. Egyébként eddig is és most is OK-t kapok a saml jegyre, de továbbra is az " indító felhasználó belépése magtagadva" üzenetet kapom.És van ott egy egyedi azonosító zárójelben.

taos.kft@chello.hu
Thursday, October 19, 2017 9:46:25 AM
Sajnos, az E-személyi beolvasásnál akad meg minden - vírusirtó eltávolítva.

Users browsing this topic