Rittling Ferenc
Thursday, October 19, 2017 9:47:57 AM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Rittling Ferenc 

Tegnap sikerült csatlakozni az EESZT-hez.3 receptet nyomtattunk is vonalkóddal,

De ma reggel nem nyomtatja rá.Van egy hibaüzenet, csak az nem tudom ide beilleszteni.

Megróbálom emailban elküldeni.

Megérkezett! Nekünk úgy tűnik mintha az EESZT VMATRIX-ban (az adott praxisban dolgozó orvos/asszisztens jogosultságait tartalmazó táblázat) nincs megadva az orvos (akinek az e-szig-ével most próbál belépni)! Esetleg tudja, hogy ez hogyan lett beállítva?

A VMATRIX aktuális tartalmát Ön itt tudja megnézni, illetve szükség esetén aktualizálni (az Ön által a regisztráció során megadott adminisztrátorral belépve !):

https://portal.eeszt.gov.hu/hu/bejelentkezes-eszig 

Sikerült belépnem ebbe a vmatrix-ba.

Itt a nevem, a BT neve szerepel, szerepkörként pedig orvos.

TomposG
Thursday, October 19, 2017 10:11:08 AM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: TomposG 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: TomposG 

Azt szeretném kérdezni, hogy találkozott-e valaki ilyennel. Ma elkezdtünk e-receptet nyomtatni. A patikából szóltak vissza, hogy a felső vonalkóddal egyelőre nem tudnak mit kezdeni (még nem zajlott le a csatlakozásuk) de az alsó vonalkódból hiányzik a BNO kód. Kézzel rögzítik a kiírt BNO kód alapján.

Tompos G.

Igen, már többen jeleztek hasonló esetet. Az a patika nem tudja elolvasni a "felső" vonalkódot, amelyik még nem csatlakozott az EESZT-hez (nekik is november 1. a jogszabályban előírt kötelező időpont). Az alsó vonalkód egyébként nem változott - eddig is jogszabály szerinti adatokat tartalmazott, ezután is ugyanazon adatokat tartalmazza szerintünk.

Még egyszer írom, hogy egy nyelven beszéljünk. A patika jelzése szerint az alsó vonalkódból hiányzik a BNO kód. VisualIx

Köszönöm a pontosítást! Az alsó vonalkódot elvileg nem bántottuk, tehát akár "hagyományos" akár "e-recept" formában nyomtatódik rá , mindkét esetben ugyanazt kell (kellene) hogy tartalmazza. Esetleg ha Ön is megpróbál egyet a hagyományos módon, egyet pedig a térbe küldés után kinyomtatni, akkor az alsó vonalkódnak meg kell egyeznie. Vagy elküld nekünk egy ilyen vényt e-mail-ben, s megnézzük. Ettől függetlenül itt is próbáljuk ellenőrizni, lehet hogy mi hibáztunk!

Igyekszünk, de egy kis türelmet kell kérjek! Megköszönöm, ha esetleg kiderít valamit ezzel kapcsolatban, s megossza velünk. Mivel az EESZT fejlesztésekkel kapcsolatban majdnem mindegyik patikai rendszergazdával kapcsolatban vagyunk, akkor ezen a vonalon is rövidre zárhatjuk a probléma okának kiderítését. A patikában milyen szoftvert használnak?

Megkértem a gyógyszerészeket. Bescannelik a receptet és elküldöm az infomix@infomix.hu címre. Ide nem szeretném feltölteni. Elixír programot használnak.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, October 19, 2017 10:12:00 AM
Originally Posted by: Rittling Ferenc 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Rittling Ferenc 

Tegnap sikerült csatlakozni az EESZT-hez.3 receptet nyomtattunk is vonalkóddal,

De ma reggel nem nyomtatja rá.Van egy hibaüzenet, csak az nem tudom ide beilleszteni.

Megróbálom emailban elküldeni.

Megérkezett! Nekünk úgy tűnik mintha az EESZT VMATRIX-ban (az adott praxisban dolgozó orvos/asszisztens jogosultságait tartalmazó táblázat) nincs megadva az orvos (akinek az e-szig-ével most próbál belépni)! Esetleg tudja, hogy ez hogyan lett beállítva?

A VMATRIX aktuális tartalmát Ön itt tudja megnézni, illetve szükség esetén aktualizálni (az Ön által a regisztráció során megadott adminisztrátorral belépve !):

https://portal.eeszt.gov.hu/hu/bejelentkezes-eszig 

Sikerült belépnem ebbe a vmatrix-ba.

Itt a nevem, a BT neve szerepel, szerepkörként pedig orvos.

Elnézést, konzultáltunk az AEEK-s kollegákkal, ők is segítenek kideríteni a probléma okát. Azt szeretnénk kérni, hogy ha még nem tette, akkor először próbálja kihúzni, majd újra behelyezni az olvasóba az e-személyi igazolványát, s így bejelentkezni. Ha ugyanazt a hibát kapja, kérem lépjen ki a rendszerből, kapcsolja ki a gépet (hálózatot), s indítsa újra. Kérdés , most mi történik?

Dr. Svéda Melinda
Thursday, October 19, 2017 10:13:40 AM
Nálunk is hasonló a probléma a legújabb 1.117.0 frissítést követően is. "Nem fut a eTÉR kommunikációs program"

Kérném én is, hogy küldjék el a leírást a beállításokhoz!

Köszönöm!

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, October 19, 2017 10:14:45 AM
Originally Posted by: TomposG 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: TomposG 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: TomposG 

Azt szeretném kérdezni, hogy találkozott-e valaki ilyennel. Ma elkezdtünk e-receptet nyomtatni. A patikából szóltak vissza, hogy a felső vonalkóddal egyelőre nem tudnak mit kezdeni (még nem zajlott le a csatlakozásuk) de az alsó vonalkódból hiányzik a BNO kód. Kézzel rögzítik a kiírt BNO kód alapján.

Tompos G.

Igen, már többen jeleztek hasonló esetet. Az a patika nem tudja elolvasni a "felső" vonalkódot, amelyik még nem csatlakozott az EESZT-hez (nekik is november 1. a jogszabályban előírt kötelező időpont). Az alsó vonalkód egyébként nem változott - eddig is jogszabály szerinti adatokat tartalmazott, ezután is ugyanazon adatokat tartalmazza szerintünk.

Még egyszer írom, hogy egy nyelven beszéljünk. A patika jelzése szerint az alsó vonalkódból hiányzik a BNO kód. VisualIx

Köszönöm a pontosítást! Az alsó vonalkódot elvileg nem bántottuk, tehát akár "hagyományos" akár "e-recept" formában nyomtatódik rá , mindkét esetben ugyanazt kell (kellene) hogy tartalmazza. Esetleg ha Ön is megpróbál egyet a hagyományos módon, egyet pedig a térbe küldés után kinyomtatni, akkor az alsó vonalkódnak meg kell egyeznie. Vagy elküld nekünk egy ilyen vényt e-mail-ben, s megnézzük. Ettől függetlenül itt is próbáljuk ellenőrizni, lehet hogy mi hibáztunk!

Igyekszünk, de egy kis türelmet kell kérjek! Megköszönöm, ha esetleg kiderít valamit ezzel kapcsolatban, s megossza velünk. Mivel az EESZT fejlesztésekkel kapcsolatban majdnem mindegyik patikai rendszergazdával kapcsolatban vagyunk, akkor ezen a vonalon is rövidre zárhatjuk a probléma okának kiderítését. A patikában milyen szoftvert használnak?

Megkértem a gyógyszerészeket. Bescannelik a receptet és elküldöm az infomix@infomix.hu címre. Ide nem szeretném feltölteni. Elixír programot használnak.

Nagyon szépen köszönöm! Igen- semmiképpen ne ide kerüljön a vény, hiszen egészségügyi adatokat tartalmaz!

Varga Sándor
Thursday, October 19, 2017 10:15:26 AM
Originally Posted by: taos.kft@chello.hu 

Sajnos, az E-személyi beolvasásnál akad meg minden - vírusirtó eltávolítva.

Igyekszünk segíteni.

Kellene viszont egy kis plusz információ. Eljut a PIN kód bekéréséig? Sikerül azt beírni, és kap SAML jegyet? Esetleg egy képernyőképet tud küldeni emailben?

Előre is köszönöm az infókat, igyekszünk gyorsan kideríteni mi az ok, és persze megoldást találni rá.


Varga Sándor
Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, October 19, 2017 10:17:11 AM
Originally Posted by: Dr. Svéda Melinda 

Nálunk is hasonló a probléma a legújabb 1.117.0 frissítést követően is. "Nem fut a eTÉR kommunikációs program"

Kérném én is, hogy küldjék el a leírást a beállításokhoz!

Köszönöm!

Kollégáim azonnal küldik! Remélem minél hamarabb megkapja!

Thursday, October 19, 2017 10:28:48 AM
Originally Posted by: t-hedvig 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: t-hedvig 

Tisztelt Infomix!

Sikerült odáig eljutnom, hogy SAML jegyet kapok.

Amikor a beteget megnyitom vagy receptet írok, akkor a kis üzenetablakban az jelenik meg, hogy "Indító felhasználó belépése megtagadva", tehát nem az eTérben dolgozom (gondolom én).

És sokszor kiírja a VisualIx, hogy programhiba, nem győzöm le-OK-zni.

Mit kellene még beállítanom? Kérem tanácsát!

Köszönöm!

Kedves doktornő,

Az üzenet szerint az, akivel belépnek, nincs felvéve a térben, hogy ebben a praxisban dolgozhat.

Remélem jól írom le a következőket. Mi ugyen nem vagyunk eü intézmény, így ezt a részét csak "elmondás" alapján ismerjük.

Lépjen be az ágazati portálra, oda ahol a WAF-SSL tanusítványt is letöltötte. Itt van egy E-egészségügy menüpont, az alatt pedig kell lennie egy intézményi jogosultság kezelésnek. Ebben talája meg a VMATRIX kezelése gombot, ezen belül tudják megadni a jogosultságot azoknak, akik a praxisban dolgozhatnak, és az eSzemélyit már aktiválták.

Egyébként a visualba sikerül belépni az esziggel és ezt követően a saml jegy -re egy OK üzenet érkezik?

Megcsináltam a "VMATRIX-ot, beállítottam a jogosultságot. Egyébként eddig is és most is OK-t kapok a saml jegyre, de továbbra is az " indító felhasználó belépése magtagadva" üzenetet kapom.És van ott egy egyedi azonosító zárójelben.

Nálam ugyanez a probléma jelentkezik 😞

Thallin
Thursday, October 19, 2017 10:29:52 AM
Én is kérnék egy példányt az Ixdokin belüli beállításokhoz az ETÉR-hez! Köszönöm (dr.kalcakosz@freemail.hu)!

Továbbá lenne egy gyakorlati kérdésem. Helyettesítéskor az asszisztens lép be az Ixdokiba a saját jelszavával, és a helyettesítő orvos személyi igazolványát nyomjuk a leolvasóba. Viszont a helyettesítő orvos a saját rendelőjében dolgozik nap közben (közös váróval három orvos rendel egyszerre), tehát az asszisztens "látja el a kéréseket", és a helyettes csak akkor kell, ha a beteg problémája ezt kívánja. Az Ixdokiban az asszisztens belépésénél a rendszer kiírja, hogy melyik praxis (cég) alá lép be. Nyilván, csak a sajátunk van a rendszerben. A helyettesítő orvos adatai nincsenek benne az Ixdokiban. Nem lesz abból gond, ha a helyettesítő orvos van (elvileg) beléptetve a személyi igazolvánnyal, de a helyettesített orvos adatai vannak a beutalókon, igazolásokon...? Minden sablonunk csak a saját adatainkat tartalmazza. Kicsit félek tőle, hogy az összes orvost cégestül, kódostul, pecsétszámostul fel kell vinni a gépbe. 😕

Rittling Ferenc
Thursday, October 19, 2017 10:47:01 AM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Rittling Ferenc 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Rittling Ferenc 

Tegnap sikerült csatlakozni az EESZT-hez.3 receptet nyomtattunk is vonalkóddal,

De ma reggel nem nyomtatja rá.Van egy hibaüzenet, csak az nem tudom ide beilleszteni.

Megróbálom emailban elküldeni.

Megérkezett! Nekünk úgy tűnik mintha az EESZT VMATRIX-ban (az adott praxisban dolgozó orvos/asszisztens jogosultságait tartalmazó táblázat) nincs megadva az orvos (akinek az e-szig-ével most próbál belépni)! Esetleg tudja, hogy ez hogyan lett beállítva?

A VMATRIX aktuális tartalmát Ön itt tudja megnézni, illetve szükség esetén aktualizálni (az Ön által a regisztráció során megadott adminisztrátorral belépve !):

https://portal.eeszt.gov.hu/hu/bejelentkezes-eszig 

Sikerült belépnem ebbe a vmatrix-ba.

Itt a nevem, a BT neve szerepel, szerepkörként pedig orvos.

Elnézést, konzultáltunk az AEEK-s kollegákkal, ők is segítenek kideríteni a probléma okát. Azt szeretnénk kérni, hogy ha még nem tette, akkor először próbálja kihúzni, majd újra behelyezni az olvasóba az e-személyi igazolványát, s így bejelentkezni. Ha ugyanazt a hibát kapja, kérem lépjen ki a rendszerből, kapcsolja ki a gépet (hálózatot), s indítsa újra. Kérdés , most mi történik?

Újraindítottam a gépet .

A hiba változatlan.

A bal alsó sarokban megjelenő kis ablakban:" Hiba SAML jegy ellenőrzés..." üzenet jelenik meg

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, October 19, 2017 10:49:49 AM
Originally Posted by: Rittling Ferenc 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Rittling Ferenc 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Rittling Ferenc 

Tegnap sikerült csatlakozni az EESZT-hez.3 receptet nyomtattunk is vonalkóddal,

De ma reggel nem nyomtatja rá.Van egy hibaüzenet, csak az nem tudom ide beilleszteni.

Megróbálom emailban elküldeni.

Megérkezett! Nekünk úgy tűnik mintha az EESZT VMATRIX-ban (az adott praxisban dolgozó orvos/asszisztens jogosultságait tartalmazó táblázat) nincs megadva az orvos (akinek az e-szig-ével most próbál belépni)! Esetleg tudja, hogy ez hogyan lett beállítva?

A VMATRIX aktuális tartalmát Ön itt tudja megnézni, illetve szükség esetén aktualizálni (az Ön által a regisztráció során megadott adminisztrátorral belépve !):

https://portal.eeszt.gov.hu/hu/bejelentkezes-eszig 

Sikerült belépnem ebbe a vmatrix-ba.

Itt a nevem, a BT neve szerepel, szerepkörként pedig orvos.

Elnézést, konzultáltunk az AEEK-s kollegákkal, ők is segítenek kideríteni a probléma okát. Azt szeretnénk kérni, hogy ha még nem tette, akkor először próbálja kihúzni, majd újra behelyezni az olvasóba az e-személyi igazolványát, s így bejelentkezni. Ha ugyanazt a hibát kapja, kérem lépjen ki a rendszerből, kapcsolja ki a gépet (hálózatot), s indítsa újra. Kérdés , most mi történik?

Újraindítottam a gépet .

A hiba változatlan.

A bal alsó sarokban megjelenő kis ablakban:" Hiba SAML jegy ellenőrzés..." üzenet jelenik meg

Ugyanazzal a hibaüzenet szöveggel mint előzőleg (amit átküldött e-mail-ben)- jól gondolom?

Rittling Ferenc
Thursday, October 19, 2017 10:55:23 AM
Originally Posted by: Rittling Ferenc 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Rittling Ferenc 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Rittling Ferenc 

Tegnap sikerült csatlakozni az EESZT-hez.3 receptet nyomtattunk is vonalkóddal,

De ma reggel nem nyomtatja rá.Van egy hibaüzenet, csak az nem tudom ide beilleszteni.

Megróbálom emailban elküldeni.

Megérkezett! Nekünk úgy tűnik mintha az EESZT VMATRIX-ban (az adott praxisban dolgozó orvos/asszisztens jogosultságait tartalmazó táblázat) nincs megadva az orvos (akinek az e-szig-ével most próbál belépni)! Esetleg tudja, hogy ez hogyan lett beállítva?

A VMATRIX aktuális tartalmát Ön itt tudja megnézni, illetve szükség esetén aktualizálni (az Ön által a regisztráció során megadott adminisztrátorral belépve !):

https://portal.eeszt.gov.hu/hu/bejelentkezes-eszig 

Sikerült belépnem ebbe a vmatrix-ba.

Itt a nevem, a BT neve szerepel, szerepkörként pedig orvos.

Elnézést, konzultáltunk az AEEK-s kollegákkal, ők is segítenek kideríteni a probléma okát. Azt szeretnénk kérni, hogy ha még nem tette, akkor először próbálja kihúzni, majd újra behelyezni az olvasóba az e-személyi igazolványát, s így bejelentkezni. Ha ugyanazt a hibát kapja, kérem lépjen ki a rendszerből, kapcsolja ki a gépet (hálózatot), s indítsa újra. Kérdés , most mi történik?

Újraindítottam a gépet .

A hiba változatlan.

A bal alsó sarokban megjelenő kis ablakban:" Hiba SAML jegy ellenőrzés..." üzenet jelenik meg

Ha elindítok pl egy lekérdezést. a bal asló sarokban előbb

"SAML jegy kéréseOpecsétszám ", majd "Hiba SAML jegy ellenőrzés... " jelenik meg.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, October 19, 2017 11:02:29 AM
Originally Posted by: dr. Szathmáry Zoltán 

Originally Posted by: t-hedvig 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: t-hedvig 

Tisztelt Infomix!

Sikerült odáig eljutnom, hogy SAML jegyet kapok.

Amikor a beteget megnyitom vagy receptet írok, akkor a kis üzenetablakban az jelenik meg, hogy "Indító felhasználó belépése megtagadva", tehát nem az eTérben dolgozom (gondolom én).

És sokszor kiírja a VisualIx, hogy programhiba, nem győzöm le-OK-zni.

Mit kellene még beállítanom? Kérem tanácsát!

Köszönöm!

Kedves doktornő,

Az üzenet szerint az, akivel belépnek, nincs felvéve a térben, hogy ebben a praxisban dolgozhat.

Remélem jól írom le a következőket. Mi ugyen nem vagyunk eü intézmény, így ezt a részét csak "elmondás" alapján ismerjük.

Lépjen be az ágazati portálra, oda ahol a WAF-SSL tanusítványt is letöltötte. Itt van egy E-egészségügy menüpont, az alatt pedig kell lennie egy intézményi jogosultság kezelésnek. Ebben talája meg a VMATRIX kezelése gombot, ezen belül tudják megadni a jogosultságot azoknak, akik a praxisban dolgozhatnak, és az eSzemélyit már aktiválták.

Egyébként a visualba sikerül belépni az esziggel és ezt követően a saml jegy -re egy OK üzenet érkezik?

Megcsináltam a "VMATRIX-ot, beállítottam a jogosultságot. Egyébként eddig is és most is OK-t kapok a saml jegyre, de továbbra is az " indító felhasználó belépése magtagadva" üzenetet kapom.És van ott egy egyedi azonosító zárójelben.

Nálam ugyanez a probléma jelentkezik :(

Lehet , hogy felesleges kérdés, kérem ne vegye akadékoskodásnak: a vmatrix beállítás keretében az orvos szerepet is beállította-e? (balról jobbra áttenni). Amennyiben nem, akkor ezt tegye meg utólag, s újra próbáljuk meg!

Thursday, October 19, 2017 11:09:53 AM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: dr. Szathmáry Zoltán 

Originally Posted by: t-hedvig 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: t-hedvig 

Tisztelt Infomix!

Sikerült odáig eljutnom, hogy SAML jegyet kapok.

Amikor a beteget megnyitom vagy receptet írok, akkor a kis üzenetablakban az jelenik meg, hogy "Indító felhasználó belépése megtagadva", tehát nem az eTérben dolgozom (gondolom én).

És sokszor kiírja a VisualIx, hogy programhiba, nem győzöm le-OK-zni.

Mit kellene még beállítanom? Kérem tanácsát!

Köszönöm!

Kedves doktornő,

Az üzenet szerint az, akivel belépnek, nincs felvéve a térben, hogy ebben a praxisban dolgozhat.

Remélem jól írom le a következőket. Mi ugyen nem vagyunk eü intézmény, így ezt a részét csak "elmondás" alapján ismerjük.

Lépjen be az ágazati portálra, oda ahol a WAF-SSL tanusítványt is letöltötte. Itt van egy E-egészségügy menüpont, az alatt pedig kell lennie egy intézményi jogosultság kezelésnek. Ebben talája meg a VMATRIX kezelése gombot, ezen belül tudják megadni a jogosultságot azoknak, akik a praxisban dolgozhatnak, és az eSzemélyit már aktiválták.

Egyébként a visualba sikerül belépni az esziggel és ezt követően a saml jegy -re egy OK üzenet érkezik?

Megcsináltam a "VMATRIX-ot, beállítottam a jogosultságot. Egyébként eddig is és most is OK-t kapok a saml jegyre, de továbbra is az " indító felhasználó belépése magtagadva" üzenetet kapom.És van ott egy egyedi azonosító zárójelben.

Nálam ugyanez a probléma jelentkezik :(

Lehet , hogy felesleges kérdés, kérem ne vegye akadékoskodásnak: a vmatrix beállítás keretében az orvos szerepet is beállította-e? (balról jobbra áttenni). Amennyiben nem, akkor ezt tegye meg utólag, s újra próbáljuk meg!

Vmatrix beállításnál EESZT felhasználó és az ORVOS szerep van beállítva, valamint két orvoskollégát is felvettem ugyan így, akik helyettesítenek mostanában.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, October 19, 2017 11:10:53 AM
Originally Posted by: Rittling Ferenc 

Originally Posted by: Rittling Ferenc 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Rittling Ferenc 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Rittling Ferenc 

Tegnap sikerült csatlakozni az EESZT-hez.3 receptet nyomtattunk is vonalkóddal,

De ma reggel nem nyomtatja rá.Van egy hibaüzenet, csak az nem tudom ide beilleszteni.

Megróbálom emailban elküldeni.

Megérkezett! Nekünk úgy tűnik mintha az EESZT VMATRIX-ban (az adott praxisban dolgozó orvos/asszisztens jogosultságait tartalmazó táblázat) nincs megadva az orvos (akinek az e-szig-ével most próbál belépni)! Esetleg tudja, hogy ez hogyan lett beállítva?

A VMATRIX aktuális tartalmát Ön itt tudja megnézni, illetve szükség esetén aktualizálni (az Ön által a regisztráció során megadott adminisztrátorral belépve !):

https://portal.eeszt.gov.hu/hu/bejelentkezes-eszig 

Sikerült belépnem ebbe a vmatrix-ba.

Itt a nevem, a BT neve szerepel, szerepkörként pedig orvos.

Elnézést, konzultáltunk az AEEK-s kollegákkal, ők is segítenek kideríteni a probléma okát. Azt szeretnénk kérni, hogy ha még nem tette, akkor először próbálja kihúzni, majd újra behelyezni az olvasóba az e-személyi igazolványát, s így bejelentkezni. Ha ugyanazt a hibát kapja, kérem lépjen ki a rendszerből, kapcsolja ki a gépet (hálózatot), s indítsa újra. Kérdés , most mi történik?

Újraindítottam a gépet .

A hiba változatlan.

A bal alsó sarokban megjelenő kis ablakban:" Hiba SAML jegy ellenőrzés..." üzenet jelenik meg

Ha elindítok pl egy lekérdezést. a bal asló sarokban előbb

"SAML jegy kéréseOpecsétszám ", majd "Hiba SAML jegy ellenőrzés... " jelenik meg.

Rajta vagyunk, nézzük, reméljük sikerül rájönni. Türelmét kell kérjem. Nagyon köszönöm!

t-hedvig
Thursday, October 19, 2017 11:28:52 AM
Originally Posted by: dr. Szathmáry Zoltán 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: dr. Szathmáry Zoltán 

Originally Posted by: t-hedvig 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: t-hedvig 

Tisztelt Infomix!

Sikerült odáig eljutnom, hogy SAML jegyet kapok.

Amikor a beteget megnyitom vagy receptet írok, akkor a kis üzenetablakban az jelenik meg, hogy "Indító felhasználó belépése megtagadva", tehát nem az eTérben dolgozom (gondolom én).

És sokszor kiírja a VisualIx, hogy programhiba, nem győzöm le-OK-zni.

Mit kellene még beállítanom? Kérem tanácsát!

Köszönöm!

Kedves doktornő,

Az üzenet szerint az, akivel belépnek, nincs felvéve a térben, hogy ebben a praxisban dolgozhat.

Remélem jól írom le a következőket. Mi ugyen nem vagyunk eü intézmény, így ezt a részét csak "elmondás" alapján ismerjük.

Lépjen be az ágazati portálra, oda ahol a WAF-SSL tanusítványt is letöltötte. Itt van egy E-egészségügy menüpont, az alatt pedig kell lennie egy intézményi jogosultság kezelésnek. Ebben talája meg a VMATRIX kezelése gombot, ezen belül tudják megadni a jogosultságot azoknak, akik a praxisban dolgozhatnak, és az eSzemélyit már aktiválták.

Egyébként a visualba sikerül belépni az esziggel és ezt követően a saml jegy -re egy OK üzenet érkezik?

Megcsináltam a "VMATRIX-ot, beállítottam a jogosultságot. Egyébként eddig is és most is OK-t kapok a saml jegyre, de továbbra is az " indító felhasználó belépése magtagadva" üzenetet kapom.És van ott egy egyedi azonosító zárójelben.

Nálam ugyanez a probléma jelentkezik :(

Lehet , hogy felesleges kérdés, kérem ne vegye akadékoskodásnak: a vmatrix beállítás keretében az orvos szerepet is beállította-e? (balról jobbra áttenni). Amennyiben nem, akkor ezt tegye meg utólag, s újra próbáljuk meg!

Vmatrix beállításnál EESZT felhasználó és az ORVOS szerep van beállítva, valamint két orvoskollégát is felvettem ugyan így, akik helyettesítenek mostanában.

Én is beállítottam minden szerepet, de nem segített a problémán.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, October 19, 2017 12:09:38 PM
Originally Posted by: t-hedvig 

Originally Posted by: dr. Szathmáry Zoltán 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: dr. Szathmáry Zoltán 

Originally Posted by: t-hedvig 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: t-hedvig 

Tisztelt Infomix!

Sikerült odáig eljutnom, hogy SAML jegyet kapok.

Amikor a beteget megnyitom vagy receptet írok, akkor a kis üzenetablakban az jelenik meg, hogy "Indító felhasználó belépése megtagadva", tehát nem az eTérben dolgozom (gondolom én).

És sokszor kiírja a VisualIx, hogy programhiba, nem győzöm le-OK-zni.

Mit kellene még beállítanom? Kérem tanácsát!

Köszönöm!

Kedves doktornő,

Az üzenet szerint az, akivel belépnek, nincs felvéve a térben, hogy ebben a praxisban dolgozhat.

Remélem jól írom le a következőket. Mi ugyen nem vagyunk eü intézmény, így ezt a részét csak "elmondás" alapján ismerjük.

Lépjen be az ágazati portálra, oda ahol a WAF-SSL tanusítványt is letöltötte. Itt van egy E-egészségügy menüpont, az alatt pedig kell lennie egy intézményi jogosultság kezelésnek. Ebben talája meg a VMATRIX kezelése gombot, ezen belül tudják megadni a jogosultságot azoknak, akik a praxisban dolgozhatnak, és az eSzemélyit már aktiválták.

Egyébként a visualba sikerül belépni az esziggel és ezt követően a saml jegy -re egy OK üzenet érkezik?

Megcsináltam a "VMATRIX-ot, beállítottam a jogosultságot. Egyébként eddig is és most is OK-t kapok a saml jegyre, de továbbra is az " indító felhasználó belépése magtagadva" üzenetet kapom.És van ott egy egyedi azonosító zárójelben.

Nálam ugyanez a probléma jelentkezik :(

Lehet , hogy felesleges kérdés, kérem ne vegye akadékoskodásnak: a vmatrix beállítás keretében az orvos szerepet is beállította-e? (balról jobbra áttenni). Amennyiben nem, akkor ezt tegye meg utólag, s újra próbáljuk meg!

Vmatrix beállításnál EESZT felhasználó és az ORVOS szerep van beállítva, valamint két orvoskollégát is felvettem ugyan így, akik helyettesítenek mostanában.

Én is beállítottam minden szerepet, de nem segített a problémán.

Ha SAML jegyet sikeresen kaptak, de "belépése megtagadva" üzenetettel elutasítja Önöket a Tér, akkor mindig az a probléma, hogy a vmatrix-ban és a visual/Ixnet rendszerben nem azonos adatok kerültek megadásra. A felhasználó, aki a háziorvosi rendszerből jelentkezik be a Térbe (azokkal az OTH6/OTH9/ kódokkal ami a ho rendszerben van) akkor tudja azonosítani magát a Térben, ha ott ugyanazokat a kódokat találja. Ezt mindenki maga tudja ellenőrizni az ágazati portálra belépve,illetve a háziorvosi rendszerben az EESZT panelen megnézve. Az Önök által jelzett konkrét esetben: Szathmáry dr. úrnál a térben tárolt 9jegyű OTH kód nem azonos az Ixnet-ben általa megadott OTH9 jegyű azonosítóval! Ha ezt helyesen kitölti, akkor működni fog! Privátban küldöm a kódot neki, kérem ellenőrizze hogy megoldódott-e a probléma?!

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, October 19, 2017 12:44:03 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: TomposG 

Azt szeretném kérdezni, hogy találkozott-e valaki ilyennel. Ma elkezdtünk e-receptet nyomtatni. A patikából szóltak vissza, hogy a felső vonalkóddal egyelőre nem tudnak mit kezdeni (még nem zajlott le a csatlakozásuk) de az alsó vonalkódból hiányzik a BNO kód. Kézzel rögzítik a kiírt BNO kód alapján.

Tompos G.

Igen, már többen jeleztek hasonló esetet. Az a patika nem tudja elolvasni a "felső" vonalkódot, amelyik még nem csatlakozott az EESZT-hez (nekik is november 1. a jogszabályban előírt kötelező időpont). Az alsó vonalkód egyébként nem változott - eddig is jogszabály szerinti adatokat tartalmazott, ezután is ugyanazon adatokat tartalmazza szerintünk.

Megtaláltuk a hibát, nálunk volt probléma! Elnézést mindenkitől, javítjuk soron kívül! Külön köszönjük a patikai kollégák segítségét és megértését!!!

Thursday, October 19, 2017 12:45:31 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: t-hedvig 

Originally Posted by: dr. Szathmáry Zoltán 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: dr. Szathmáry Zoltán 

Originally Posted by: t-hedvig 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: t-hedvig 

Tisztelt Infomix!

Sikerült odáig eljutnom, hogy SAML jegyet kapok.

Amikor a beteget megnyitom vagy receptet írok, akkor a kis üzenetablakban az jelenik meg, hogy "Indító felhasználó belépése megtagadva", tehát nem az eTérben dolgozom (gondolom én).

És sokszor kiírja a VisualIx, hogy programhiba, nem győzöm le-OK-zni.

Mit kellene még beállítanom? Kérem tanácsát!

Köszönöm!

Kedves doktornő,

Az üzenet szerint az, akivel belépnek, nincs felvéve a térben, hogy ebben a praxisban dolgozhat.

Remélem jól írom le a következőket. Mi ugyen nem vagyunk eü intézmény, így ezt a részét csak "elmondás" alapján ismerjük.

Lépjen be az ágazati portálra, oda ahol a WAF-SSL tanusítványt is letöltötte. Itt van egy E-egészségügy menüpont, az alatt pedig kell lennie egy intézményi jogosultság kezelésnek. Ebben talája meg a VMATRIX kezelése gombot, ezen belül tudják megadni a jogosultságot azoknak, akik a praxisban dolgozhatnak, és az eSzemélyit már aktiválták.

Egyébként a visualba sikerül belépni az esziggel és ezt követően a saml jegy -re egy OK üzenet érkezik?

Megcsináltam a "VMATRIX-ot, beállítottam a jogosultságot. Egyébként eddig is és most is OK-t kapok a saml jegyre, de továbbra is az " indító felhasználó belépése magtagadva" üzenetet kapom.És van ott egy egyedi azonosító zárójelben.

Nálam ugyanez a probléma jelentkezik :(

Lehet , hogy felesleges kérdés, kérem ne vegye akadékoskodásnak: a vmatrix beállítás keretében az orvos szerepet is beállította-e? (balról jobbra áttenni). Amennyiben nem, akkor ezt tegye meg utólag, s újra próbáljuk meg!

Vmatrix beállításnál EESZT felhasználó és az ORVOS szerep van beállítva, valamint két orvoskollégát is felvettem ugyan így, akik helyettesítenek mostanában.

Én is beállítottam minden szerepet, de nem segített a problémán.

Ha SAML jegyet sikeresen kaptak, de "belépése megtagadva" üzenetettel elutasítja Önöket a Tér, akkor mindig az a probléma, hogy a vmatrix-ban és a visual/Ixnet rendszerben nem azonos adatok kerültek megadásra. A felhasználó, aki a háziorvosi rendszerből jelentkezik be a Térbe (azokkal az OTH6/OTH9/ kódokkal ami a ho rendszerben van) akkor tudja azonosítani magát a Térben, ha ott ugyanazokat a kódokat találja. Ezt mindenki maga tudja ellenőrizni az ágazati portálra belépve,illetve a háziorvosi rendszerben az EESZT panelen megnézve. Az Önök által jelzett konkrét esetben: Szathmáry dr. úrnál a térben tárolt 9jegyű OTH kód nem azonos az Ixnet-ben általa megadott OTH9 jegyű azonosítóval! Ha ezt helyesen kitölti, akkor működni fog! Privátban küldöm a kódot neki, kérem ellenőrizze hogy megoldódott-e a probléma?!

Recept felírás sikerült. Elment a térbe. (Valóban más OTH9 volt előzőleg beírva)Úgy zünik javítás után megoldódott a probléma.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, October 19, 2017 12:49:04 PM
Originally Posted by: Thallin 

Én is kérnék egy példányt az Ixdokin belüli beállításokhoz az ETÉR-hez! Köszönöm (dr.kalcakosz@freemail.hu)!

Továbbá lenne egy gyakorlati kérdésem. Helyettesítéskor az asszisztens lép be az Ixdokiba a saját jelszavával, és a helyettesítő orvos személyi igazolványát nyomjuk a leolvasóba. Viszont a helyettesítő orvos a saját rendelőjében dolgozik nap közben (közös váróval három orvos rendel egyszerre), tehát az asszisztens "látja el a kéréseket", és a helyettes csak akkor kell, ha a beteg problémája ezt kívánja. Az Ixdokiban az asszisztens belépésénél a rendszer kiírja, hogy melyik praxis (cég) alá lép be. Nyilván, csak a sajátunk van a rendszerben. A helyettesítő orvos adatai nincsenek benne az Ixdokiban. Nem lesz abból gond, ha a helyettesítő orvos van (elvileg) beléptetve a személyi igazolvánnyal, de a helyettesített orvos adatai vannak a beutalókon, igazolásokon...? Minden sablonunk csak a saját adatainkat tartalmazza. Kicsit félek tőle, hogy az összes orvost cégestül, kódostul, pecsétszámostul fel kell vinni a gépbe. 😕

Önök egyébként hálózatban dolgoznak, egy rendszerben? Vagy külön-külön önálló gépet használnak, egymástól teljesen függetlenül??

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, October 19, 2017 12:51:09 PM
Originally Posted by: dr. Szathmáry Zoltán 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: t-hedvig 

Originally Posted by: dr. Szathmáry Zoltán 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: dr. Szathmáry Zoltán 

Originally Posted by: t-hedvig 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: t-hedvig 

Tisztelt Infomix!

Sikerült odáig eljutnom, hogy SAML jegyet kapok.

Amikor a beteget megnyitom vagy receptet írok, akkor a kis üzenetablakban az jelenik meg, hogy "Indító felhasználó belépése megtagadva", tehát nem az eTérben dolgozom (gondolom én).

És sokszor kiírja a VisualIx, hogy programhiba, nem győzöm le-OK-zni.

Mit kellene még beállítanom? Kérem tanácsát!

Köszönöm!

Kedves doktornő,

Az üzenet szerint az, akivel belépnek, nincs felvéve a térben, hogy ebben a praxisban dolgozhat.

Remélem jól írom le a következőket. Mi ugyen nem vagyunk eü intézmény, így ezt a részét csak "elmondás" alapján ismerjük.

Lépjen be az ágazati portálra, oda ahol a WAF-SSL tanusítványt is letöltötte. Itt van egy E-egészségügy menüpont, az alatt pedig kell lennie egy intézményi jogosultság kezelésnek. Ebben talája meg a VMATRIX kezelése gombot, ezen belül tudják megadni a jogosultságot azoknak, akik a praxisban dolgozhatnak, és az eSzemélyit már aktiválták.

Egyébként a visualba sikerül belépni az esziggel és ezt követően a saml jegy -re egy OK üzenet érkezik?

Megcsináltam a "VMATRIX-ot, beállítottam a jogosultságot. Egyébként eddig is és most is OK-t kapok a saml jegyre, de továbbra is az " indító felhasználó belépése magtagadva" üzenetet kapom.És van ott egy egyedi azonosító zárójelben.

Nálam ugyanez a probléma jelentkezik :(

Lehet , hogy felesleges kérdés, kérem ne vegye akadékoskodásnak: a vmatrix beállítás keretében az orvos szerepet is beállította-e? (balról jobbra áttenni). Amennyiben nem, akkor ezt tegye meg utólag, s újra próbáljuk meg!

Vmatrix beállításnál EESZT felhasználó és az ORVOS szerep van beállítva, valamint két orvoskollégát is felvettem ugyan így, akik helyettesítenek mostanában.

Én is beállítottam minden szerepet, de nem segített a problémán.

Ha SAML jegyet sikeresen kaptak, de "belépése megtagadva" üzenetettel elutasítja Önöket a Tér, akkor mindig az a probléma, hogy a vmatrix-ban és a visual/Ixnet rendszerben nem azonos adatok kerültek megadásra. A felhasználó, aki a háziorvosi rendszerből jelentkezik be a Térbe (azokkal az OTH6/OTH9/ kódokkal ami a ho rendszerben van) akkor tudja azonosítani magát a Térben, ha ott ugyanazokat a kódokat találja. Ezt mindenki maga tudja ellenőrizni az ágazati portálra belépve,illetve a háziorvosi rendszerben az EESZT panelen megnézve. Az Önök által jelzett konkrét esetben: Szathmáry dr. úrnál a térben tárolt 9jegyű OTH kód nem azonos az Ixnet-ben általa megadott OTH9 jegyű azonosítóval! Ha ezt helyesen kitölti, akkor működni fog! Privátban küldöm a kódot neki, kérem ellenőrizze hogy megoldódott-e a probléma?!

Recept felírás sikerült. Elment a térbe. (Valóban más OTH9 volt előzőleg beírva)Úgy zünik javítás után megoldódott a probléma.

[mindenok] [mindenok]

t-hedvig
Thursday, October 19, 2017 2:24:08 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: t-hedvig 

Originally Posted by: dr. Szathmáry Zoltán 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: dr. Szathmáry Zoltán 

Originally Posted by: t-hedvig 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: t-hedvig 

Tisztelt Infomix!

Sikerült odáig eljutnom, hogy SAML jegyet kapok.

Amikor a beteget megnyitom vagy receptet írok, akkor a kis üzenetablakban az jelenik meg, hogy "Indító felhasználó belépése megtagadva", tehát nem az eTérben dolgozom (gondolom én).

És sokszor kiírja a VisualIx, hogy programhiba, nem győzöm le-OK-zni.

Mit kellene még beállítanom? Kérem tanácsát!

Köszönöm!

Kedves doktornő,

Az üzenet szerint az, akivel belépnek, nincs felvéve a térben, hogy ebben a praxisban dolgozhat.

Remélem jól írom le a következőket. Mi ugyen nem vagyunk eü intézmény, így ezt a részét csak "elmondás" alapján ismerjük.

Lépjen be az ágazati portálra, oda ahol a WAF-SSL tanusítványt is letöltötte. Itt van egy E-egészségügy menüpont, az alatt pedig kell lennie egy intézményi jogosultság kezelésnek. Ebben talája meg a VMATRIX kezelése gombot, ezen belül tudják megadni a jogosultságot azoknak, akik a praxisban dolgozhatnak, és az eSzemélyit már aktiválták.

Egyébként a visualba sikerül belépni az esziggel és ezt követően a saml jegy -re egy OK üzenet érkezik?

Megcsináltam a "VMATRIX-ot, beállítottam a jogosultságot. Egyébként eddig is és most is OK-t kapok a saml jegyre, de továbbra is az " indító felhasználó belépése magtagadva" üzenetet kapom.És van ott egy egyedi azonosító zárójelben.

Nálam ugyanez a probléma jelentkezik :(

Lehet , hogy felesleges kérdés, kérem ne vegye akadékoskodásnak: a vmatrix beállítás keretében az orvos szerepet is beállította-e? (balról jobbra áttenni). Amennyiben nem, akkor ezt tegye meg utólag, s újra próbáljuk meg!

Vmatrix beállításnál EESZT felhasználó és az ORVOS szerep van beállítva, valamint két orvoskollégát is felvettem ugyan így, akik helyettesítenek mostanában.

Én is beállítottam minden szerepet, de nem segített a problémán.

Ha SAML jegyet sikeresen kaptak, de "belépése megtagadva" üzenetettel elutasítja Önöket a Tér, akkor mindig az a probléma, hogy a vmatrix-ban és a visual/Ixnet rendszerben nem azonos adatok kerültek megadásra. A felhasználó, aki a háziorvosi rendszerből jelentkezik be a Térbe (azokkal az OTH6/OTH9/ kódokkal ami a ho rendszerben van) akkor tudja azonosítani magát a Térben, ha ott ugyanazokat a kódokat találja. Ezt mindenki maga tudja ellenőrizni az ágazati portálra belépve,illetve a háziorvosi rendszerben az EESZT panelen megnézve. Az Önök által jelzett konkrét esetben: Szathmáry dr. úrnál a térben tárolt 9jegyű OTH kód nem azonos az Ixnet-ben általa megadott OTH9 jegyű azonosítóval! Ha ezt helyesen kitölti, akkor működni fog! Privátban küldöm a kódot neki, kérem ellenőrizze hogy megoldódott-e a probléma?!

Nekem is sikerült!(Úgy örülök, mint a gyerekek a matricának)

Köszönjük![nagyonok]

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, October 19, 2017 2:26:49 PM
Originally Posted by: t-hedvig 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: t-hedvig 

Originally Posted by: dr. Szathmáry Zoltán 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: dr. Szathmáry Zoltán 

Originally Posted by: t-hedvig 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: t-hedvig 

Tisztelt Infomix!

Sikerült odáig eljutnom, hogy SAML jegyet kapok.

Amikor a beteget megnyitom vagy receptet írok, akkor a kis üzenetablakban az jelenik meg, hogy "Indító felhasználó belépése megtagadva", tehát nem az eTérben dolgozom (gondolom én).

És sokszor kiírja a VisualIx, hogy programhiba, nem győzöm le-OK-zni.

Mit kellene még beállítanom? Kérem tanácsát!

Köszönöm!

Kedves doktornő,

Az üzenet szerint az, akivel belépnek, nincs felvéve a térben, hogy ebben a praxisban dolgozhat.

Remélem jól írom le a következőket. Mi ugyen nem vagyunk eü intézmény, így ezt a részét csak "elmondás" alapján ismerjük.

Lépjen be az ágazati portálra, oda ahol a WAF-SSL tanusítványt is letöltötte. Itt van egy E-egészségügy menüpont, az alatt pedig kell lennie egy intézményi jogosultság kezelésnek. Ebben talája meg a VMATRIX kezelése gombot, ezen belül tudják megadni a jogosultságot azoknak, akik a praxisban dolgozhatnak, és az eSzemélyit már aktiválták.

Egyébként a visualba sikerül belépni az esziggel és ezt követően a saml jegy -re egy OK üzenet érkezik?

Megcsináltam a "VMATRIX-ot, beállítottam a jogosultságot. Egyébként eddig is és most is OK-t kapok a saml jegyre, de továbbra is az " indító felhasználó belépése magtagadva" üzenetet kapom.És van ott egy egyedi azonosító zárójelben.

Nálam ugyanez a probléma jelentkezik :(

Lehet , hogy felesleges kérdés, kérem ne vegye akadékoskodásnak: a vmatrix beállítás keretében az orvos szerepet is beállította-e? (balról jobbra áttenni). Amennyiben nem, akkor ezt tegye meg utólag, s újra próbáljuk meg!

Vmatrix beállításnál EESZT felhasználó és az ORVOS szerep van beállítva, valamint két orvoskollégát is felvettem ugyan így, akik helyettesítenek mostanában.

Én is beállítottam minden szerepet, de nem segített a problémán.

Ha SAML jegyet sikeresen kaptak, de "belépése megtagadva" üzenetettel elutasítja Önöket a Tér, akkor mindig az a probléma, hogy a vmatrix-ban és a visual/Ixnet rendszerben nem azonos adatok kerültek megadásra. A felhasználó, aki a háziorvosi rendszerből jelentkezik be a Térbe (azokkal az OTH6/OTH9/ kódokkal ami a ho rendszerben van) akkor tudja azonosítani magát a Térben, ha ott ugyanazokat a kódokat találja. Ezt mindenki maga tudja ellenőrizni az ágazati portálra belépve,illetve a háziorvosi rendszerben az EESZT panelen megnézve. Az Önök által jelzett konkrét esetben: Szathmáry dr. úrnál a térben tárolt 9jegyű OTH kód nem azonos az Ixnet-ben általa megadott OTH9 jegyű azonosítóval! Ha ezt helyesen kitölti, akkor működni fog! Privátban küldöm a kódot neki, kérem ellenőrizze hogy megoldódott-e a probléma?!

Nekem is sikerült!(Úgy örülök, mint a gyerekek a matricának)

Köszönjük![nagyonok]

Mindig mondom, hogy nekünk profi partnereink vannak ! Gratula [mindenok]

Rittling Ferenc
Thursday, October 19, 2017 2:51:19 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Rittling Ferenc 

Originally Posted by: Rittling Ferenc 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Rittling Ferenc 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Rittling Ferenc 

Tegnap sikerült csatlakozni az EESZT-hez.3 receptet nyomtattunk is vonalkóddal,

De ma reggel nem nyomtatja rá.Van egy hibaüzenet, csak az nem tudom ide beilleszteni.

Megróbálom emailban elküldeni.

Megérkezett! Nekünk úgy tűnik mintha az EESZT VMATRIX-ban (az adott praxisban dolgozó orvos/asszisztens jogosultságait tartalmazó táblázat) nincs megadva az orvos (akinek az e-szig-ével most próbál belépni)! Esetleg tudja, hogy ez hogyan lett beállítva?

A VMATRIX aktuális tartalmát Ön itt tudja megnézni, illetve szükség esetén aktualizálni (az Ön által a regisztráció során megadott adminisztrátorral belépve !):

https://portal.eeszt.gov.hu/hu/bejelentkezes-eszig 

Sikerült belépnem ebbe a vmatrix-ba.

Itt a nevem, a BT neve szerepel, szerepkörként pedig orvos.

Elnézést, konzultáltunk az AEEK-s kollegákkal, ők is segítenek kideríteni a probléma okát. Azt szeretnénk kérni, hogy ha még nem tette, akkor először próbálja kihúzni, majd újra behelyezni az olvasóba az e-személyi igazolványát, s így bejelentkezni. Ha ugyanazt a hibát kapja, kérem lépjen ki a rendszerből, kapcsolja ki a gépet (hálózatot), s indítsa újra. Kérdés , most mi történik?

Újraindítottam a gépet .

A hiba változatlan.

A bal alsó sarokban megjelenő kis ablakban:" Hiba SAML jegy ellenőrzés..." üzenet jelenik meg

Ha elindítok pl egy lekérdezést. a bal asló sarokban előbb

"SAML jegy kéréseOpecsétszám ", majd "Hiba SAML jegy ellenőrzés... " jelenik meg.

Rajta vagyunk, nézzük, reméljük sikerül rájönni. Türelmét kell kérjem. Nagyon köszönöm!

Ma délután is többször próbáltam csatlakozni, előbb kiírta a szokásos hibákat,majd működött.!!!

Lekérdezés, receptnyomtatás plusz vonalkóddal, minden.

Pedig mindent ugyanúgy csináltam mint előzőleg.

Kíváncsi vagyok holnap is működik-e.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, October 19, 2017 3:11:49 PM
Originally Posted by: Rittling Ferenc 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Rittling Ferenc 

Originally Posted by: Rittling Ferenc 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Rittling Ferenc 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Rittling Ferenc 

Tegnap sikerült csatlakozni az EESZT-hez.3 receptet nyomtattunk is vonalkóddal,

De ma reggel nem nyomtatja rá.Van egy hibaüzenet, csak az nem tudom ide beilleszteni.

Megróbálom emailban elküldeni.

Megérkezett! Nekünk úgy tűnik mintha az EESZT VMATRIX-ban (az adott praxisban dolgozó orvos/asszisztens jogosultságait tartalmazó táblázat) nincs megadva az orvos (akinek az e-szig-ével most próbál belépni)! Esetleg tudja, hogy ez hogyan lett beállítva?

A VMATRIX aktuális tartalmát Ön itt tudja megnézni, illetve szükség esetén aktualizálni (az Ön által a regisztráció során megadott adminisztrátorral belépve !):

https://portal.eeszt.gov.hu/hu/bejelentkezes-eszig 

Sikerült belépnem ebbe a vmatrix-ba.

Itt a nevem, a BT neve szerepel, szerepkörként pedig orvos.

Elnézést, konzultáltunk az AEEK-s kollegákkal, ők is segítenek kideríteni a probléma okát. Azt szeretnénk kérni, hogy ha még nem tette, akkor először próbálja kihúzni, majd újra behelyezni az olvasóba az e-személyi igazolványát, s így bejelentkezni. Ha ugyanazt a hibát kapja, kérem lépjen ki a rendszerből, kapcsolja ki a gépet (hálózatot), s indítsa újra. Kérdés , most mi történik?

Újraindítottam a gépet .

A hiba változatlan.

A bal alsó sarokban megjelenő kis ablakban:" Hiba SAML jegy ellenőrzés..." üzenet jelenik meg

Ha elindítok pl egy lekérdezést. a bal asló sarokban előbb

"SAML jegy kéréseOpecsétszám ", majd "Hiba SAML jegy ellenőrzés... " jelenik meg.

Rajta vagyunk, nézzük, reméljük sikerül rájönni. Türelmét kell kérjem. Nagyon köszönöm!

Ma délután is többször próbáltam csatlakozni, előbb kiírta a szokásos hibákat,majd működött.!!!Lekérdezés, receptnyomtatás plusz vonalkóddal, minden.Pedig mindent ugyanúgy csináltam mint előzőleg.Kíváncsi vagyok holnap is működik-e.

Elég misztikusnak tűnik, nem igazán megnyugtató 🤦 ! Mi ésszerű magyarázatot, okot egyelőre nem találtunk. Megvárjuk a holnapot, hátha okosabbak leszünk! Várjuk a híreket!

Becabi
Thursday, October 19, 2017 3:43:07 PM
Tisztelt Infomix!

Az EESZT megnyitásakor nekünk is a következő üzenet jelenik meg : " Nem fut az ETÉR kommunikációs program " , továbbenged , a beállításokat megcsináltuk , de nem tudunk tovább lépni , eszig beolvasás rendben . Kérhetünk mi is egy emailt ?

Köszönettel

Dr.Barkóczy Erzsébet

csanadmed@gmail.com

barkoczyerzsebet@gmail.com

Somogyi László
Thursday, October 19, 2017 3:49:12 PM
Lassan közkinccsé kellene tenni azt a gyógyító emailt! :)

Én még nem tartok ott. Nektek mennyi idő múlva jött az utolsó visszaigazolás? Az, amit 30+8 napra (agyrém) vállaltak a tájékoztató szerint?

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, October 19, 2017 3:56:05 PM
Originally Posted by: Jordana 

Tisztelt Infomix!

Az EESZT megnyitásakor nekünk is a következő üzenet jelenik meg : " Nem fut az ETÉR kommunikációs program " , továbbenged , a beállításokat megcsináltuk , de nem tudunk tovább lépni , eszig beolvasás rendben . Kérhetünk mi is egy emailt ?

Köszönettel

Dr.Barkóczy Erzsébet

csanadmed@gmail.com

barkoczyerzsebet@gmail.com

Máris küldjük! Sok sikert Önöknek is!

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, October 19, 2017 3:57:59 PM
Originally Posted by: Somogyi László 

Lassan közkinccsé kellene tenni azt a gyógyító emailt! :)

Én még nem tartok ott. Nektek mennyi idő múlva jött az utolsó visszaigazolás? Az, amit 30+8 napra (agyrém) vállaltak a tájékoztató szerint?

Nem akarok titkokat kifecsegni, de úgy látom nem mindig várják meg a visszaigazoló e-mail-t, hanem próbálkoznak....

Somogyi László
Thursday, October 19, 2017 4:10:36 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Somogyi László 

Lassan közkinccsé kellene tenni azt a gyógyító emailt! :)

Nem akarok titkokat kifecsegni, de úgy látom nem mindig várják meg a visszaigazoló e-mail-t, hanem próbálkoznak....

Értem. Én nem próbálkozom. ;)

Megvárom. Nem nálam (nálunk) pattog a labda, törvényi határidő ide, vagy oda.

Magánvéleményem szerint a csatlakozási folyamatnak legalább fele felesleges, bürokratikus időhúzás volt.

Mindent végigcsinálva, az ágazati portálra felvitt adatokból két dolog derült ki:

1. Gyöngyöshalász a Dunántúlon van van.

2. Egy már megszűnt szolgáltató nevében is be tudok lépni.

Ezért kár volt kitölteni bármiféle Csatlakozási nyilatkozatot, és ülni rajta heteket.

De hagyjuk, nem téma, csak kijött.

Én várok.... csak szakmai kíváncsiságom hajtott, mikor a levélre rákérdeztem az előbb.

Sebaj, a végén majd énekeljük: Miénk itt a tér!

Bocsánat, a témára fogok szorítkozni.

Users browsing this topic