az asszisztens belép mint"adminisztrátor", s megadja hogy kinek az útmutatására (felelősségére, meghatalmazására, nevében ) dolgozik. A meghatalmazást elektronikusan azzal adja az orvos, hogy az Ő e-szig-je kerül leolvasásra. Természetesen a rendszer pontosan nyilván tartja azt a tényt, hogy az adminisztrátor a nővér volt, s azt is hogy melyik orvos nevében adminisztrált.
Ez pontosan hogy történik?
Ha jól értelmezem, akkor az EESZT résznél ilyenkor nem az orvosi belépőt (O+pecsétszám) kell megadni, hanem az asszisztensét (S kezdetűt), viszont a kártyaolvasóba az orvos személyiét kell bedugni?
Amíg az orvos nem érkezik meg a rendelőbe, addig a saját szakdolgozói jogosultságommal a receptfelíráson kívül tudok dolgozni a programon?
Programon belül hogy működik a leletek, más orvos által történt ellátások, felírt gyógyszerek lekérdezése?
Ehhez nekem, mint asszisztensem lesz jogosultságom lekérdezni, hogy mire jön az orvos, elő legyen készítve megmutatni neki? (ugye az EESZT fő előnye, hogy a szakrendeléseken történt ellátásokat is lekérdezhetjük, ha jól értem.)
Nem lehetne egy hasonló tájékoztatót kidolgozni, mint az EESZT aktiválásánál is?
2 hét múlva élesben kell használni, ez aggodalommal tölt el :(
Köszönöm a választ előre is