TomposG
Friday, October 13, 2017 10:19:07 AM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: TomposG 

Úgy tűnik több-kevesebb mértékben lassulni fog a receptnyomtatás. Az sem kizárt, hogy ez még rosszabbodni fog ha már 6000 háziorvos fog csüngeni a felhőn. A kérdésem az volna, hogy miközben a program kommunikál a felhővel és szép lassan nyomtatgat lehet új ellátást nyitni és lehet dolgozni tovább? A függőben lévő beteg ellátását meg majd lezárjuk később ha mindennel végzett.

Tompos G.

Nekem még nincs tapasztalatom ilyen nagyságrendű felhő kialakításában, folyamatos növekedésében - viharok átvészelésében sem- úgyhogy erre vonatkozóan tényszerűen jelen pillanatban nem tudok nyilatkozni. Az első felhasználóink minden esetre már használatba vették a Teret:-({|= . A visszajelzések alapján valóban úgy érzik, hogy (ne kerteljünk!) a vény nyomtatása lelassult (ami bizonyos szempontból érthető, és várható is volt). Jelenleg ezen próbálunk gyorsítani- s ezúton e helyről is szeretnék köszönetet mondani Bakos János doktor Úrnak, aki időt, energiát nem kímélve segít nekünk megtalálni egy jó megoldást.

Ez OK! De mi a válasz a kérdésre?[mosoly] [nmosoly]

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, October 13, 2017 10:31:32 AM
Originally Posted by: TomposG 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: TomposG 

Úgy tűnik több-kevesebb mértékben lassulni fog a receptnyomtatás. Az sem kizárt, hogy ez még rosszabbodni fog ha már 6000 háziorvos fog csüngeni a felhőn. A kérdésem az volna, hogy miközben a program kommunikál a felhővel és szép lassan nyomtatgat lehet új ellátást nyitni és lehet dolgozni tovább? A függőben lévő beteg ellátását meg majd lezárjuk később ha mindennel végzett.

Tompos G.

Nekem még nincs tapasztalatom ilyen nagyságrendű felhő kialakításában, folyamatos növekedésében - viharok átvészelésében sem- úgyhogy erre vonatkozóan tényszerűen jelen pillanatban nem tudok nyilatkozni. Az első felhasználóink minden esetre már használatba vették a Teret:-({|= . A visszajelzések alapján valóban úgy érzik, hogy (ne kerteljünk!) a vény nyomtatása lelassult (ami bizonyos szempontból érthető, és várható is volt). Jelenleg ezen próbálunk gyorsítani- s ezúton e helyről is szeretnék köszönetet mondani Bakos János doktor Úrnak, aki időt, energiát nem kímélve segít nekünk megtalálni egy jó megoldást.

Ez OK! De mi a válasz a kérdésre?[mosoly] [nmosoly]

Miért ne lehetne? Eddig is tudott több pácienst megnyitni és párhuzamosan dokumentálni az ellátás adatait úgy, hogy nincs lezárva a napi megjelenés! Bocsánat, ez volt a kérdése?

TomposG
Friday, October 13, 2017 11:35:18 AM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: TomposG 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: TomposG 

Úgy tűnik több-kevesebb mértékben lassulni fog a receptnyomtatás. Az sem kizárt, hogy ez még rosszabbodni fog ha már 6000 háziorvos fog csüngeni a felhőn. A kérdésem az volna, hogy miközben a program kommunikál a felhővel és szép lassan nyomtatgat lehet új ellátást nyitni és lehet dolgozni tovább? A függőben lévő beteg ellátását meg majd lezárjuk később ha mindennel végzett.

Tompos G.

Nekem még nincs tapasztalatom ilyen nagyságrendű felhő kialakításában, folyamatos növekedésében - viharok átvészelésében sem- úgyhogy erre vonatkozóan tényszerűen jelen pillanatban nem tudok nyilatkozni. Az első felhasználóink minden esetre már használatba vették a Teret:-({|= . A visszajelzések alapján valóban úgy érzik, hogy (ne kerteljünk!) a vény nyomtatása lelassult (ami bizonyos szempontból érthető, és várható is volt). Jelenleg ezen próbálunk gyorsítani- s ezúton e helyről is szeretnék köszönetet mondani Bakos János doktor Úrnak, aki időt, energiát nem kímélve segít nekünk megtalálni egy jó megoldást.

Ez OK! De mi a válasz a kérdésre?[mosoly] [nmosoly]

Miért ne lehetne? Eddig is tudott több pácienst megnyitni és párhuzamosan dokumentálni az ellátás adatait úgy, hogy nincs lezárva a napi megjelenés! Bocsánat, ez volt a kérdése?

Igen ez volt. Ez megnyugtató. Köszönöm!

dr.Kovács József
Monday, October 16, 2017 7:40:18 PM
Problémám van a kártyaolvasóval. Tud valaki segíteni?

Ha úgy kapcsolom ki a számítógépet, hogy csatlakoztatva van a kártyaolvasó, ismételt bekapcsolás után nem ismeri fel a kártyaolvasót, még akkor sem, ha kihúzom és visszadugom (hangjelzés van). A kártyaolvasó eszközkezelőjét sem tudom ekkor elindítani, az a hibaüzenet, hogy az eszközkezelő már aktív. Ilyenkor ki kell kapcsolnom teljesen a gépet, leválasztani a kártyaolvasót, újraindítani. Így el tudom indítani a kártyaolvasó eszközkezelő szoftverét és tudom csatlakoztatni a kártyaolvasót. Innentől kezdve minden hibátlan (már csak a műszaki csatlakozás ellenőrzésére várok, az ellenőrző file-t is elküldtem). Másnap reggel viszont már nem látja a kártyaolvasót sem a gép és az e-szig kliens sem.


dr.Kovács József
dr. Balogh Annamária_
Monday, October 16, 2017 9:51:36 PM
T. Infomix,

Az EESZT műszaki csatlakozást végigcsináltuk, eredményt sikeresen feltöltöttük egy hete. Erről visszaigazolást nem kaptunk. Ágazati portálra be tudunk lépni, tehát úgy gondoljuk, hogy a csatlakozás műszaki része kész van.

Az EESZT tájékoztatót végignéztük, vizsgakérdéseket megválaszoltuk az ILIAS képzési portálon.

Visual ixdokit használunk. Itt mit kell csinálni / beállítani ?

A regisztráció, EESZT menüpont indításakor egy "Nem fut az ETÉR kommunikációs program" hibaüzenetet kapunk. Mit kell ezzel csinálni ?

Tudnak mutatni egy rövid leírást az EESZT használatáról a Visual ixdokin belül ?

A verzió váltó levelek már egy ideje csak egy üres ablakot mutatnak.

Nem biztos, hogy a napi munka mellett eljutunk a bemutatóik valamelyikére.

Mindenképpen szükségünk van egy felhasználói útmutatóra ami a Visual ixdoki - EESZT használatot bemutatja.

Köszönettel

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, October 17, 2017 6:49:40 AM
Originally Posted by: dr. Balogh Annamária_ 

T. Infomix,

Az EESZT műszaki csatlakozást végigcsináltuk, eredményt sikeresen feltöltöttük egy hete. Erről visszaigazolást nem kaptunk. Ágazati portálra be tudunk lépni, tehát úgy gondoljuk, hogy a csatlakozás műszaki része kész van.

Az EESZT tájékoztatót végignéztük, vizsgakérdéseket megválaszoltuk az ILIAS képzési portálon.

Visual ixdokit használunk. Itt mit kell csinálni / beállítani ?

A regisztráció, EESZT menüpont indításakor egy "Nem fut az ETÉR kommunikációs program" hibaüzenetet kapunk. Mit kell ezzel csinálni ?

Tudnak mutatni egy rövid leírást az EESZT használatáról a Visual ixdokin belül ?

A verzió váltó levelek már egy ideje csak egy üres ablakot mutatnak.

Nem biztos, hogy a napi munka mellett eljutunk a bemutatóik valamelyikére.

Mindenképpen szükségünk van egy felhasználói útmutatóra ami a Visual ixdoki - EESZT használatot bemutatja.

Köszönettel

Kedves dr. Balogh Annamária,

Nagyon örülök hogy minden sikerült! A visual Ixdoki október 1. verzióváltó levelében van leírva részletesen, hogy mit kell beállítani a működéshez. Mai napon a megadott elérhetőségein keresni fogjuk, hogy segítsünk!

Köszönjük türelmét,

Géczi Gabriella

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, October 17, 2017 7:06:34 AM
Originally Posted by: dr.Kovács József 

Problémám van a kártyaolvasóval. Tud valaki segíteni?

Ha úgy kapcsolom ki a számítógépet, hogy csatlakoztatva van a kártyaolvasó, ismételt bekapcsolás után nem ismeri fel a kártyaolvasót, még akkor sem, ha kihúzom és visszadugom (hangjelzés van). A kártyaolvasó eszközkezelőjét sem tudom ekkor elindítani, az a hibaüzenet, hogy az eszközkezelő már aktív. Ilyenkor ki kell kapcsolnom teljesen a gépet, leválasztani a kártyaolvasót, újraindítani. Így el tudom indítani a kártyaolvasó eszközkezelő szoftverét és tudom csatlakoztatni a kártyaolvasót. Innentől kezdve minden hibátlan (már csak a műszaki csatlakozás ellenőrzésére várok, az ellenőrző file-t is elküldtem). Másnap reggel viszont már nem látja a kártyaolvasót sem a gép és az e-szig kliens sem.

Kérdeztem a kollégáimat,de sajnos (?) mi nem tapasztaltunk hasonló problémát - esetleg valaki más már találkozott vele ? Esetleg az USB port-ot érdemes lenne megvizsgálni, lehet hogy az bizonytalankodik? (de ez csak egy ötlet a részemről). Ha valahol jeleznek ilyen gondot, akkor itt a fórumon megosztjuk!

Sajnálom, hogy nem tudtam segíteni [szomoru]

dr Kőhidi Csaba
Tuesday, October 17, 2017 8:52:45 AM
Tisztelt Infomix!

A VisualXdoki nem tud kommunikálni a kártyaolvasóval.

Olvaso driver telepítve, eszig kliens fut. A kártyaolvasóval be tudok lépni az EESZT weblapra.

A Visualban minden beállítva a hírlevélben leírtak szerint. (október 01) A hírlevél 7. és 8. pontja között akad el a folyamat. EESZT eszemélyi bekérés kis ablak csak pörgeti az IX ikont több órán át, de nem indul a SAML jegy kérés.

(Minden megcsinálva = SSL tanusitvány jelszóval programban beállítva, OTH 6 és 9 kódokkal beírva, eConnect lefuttatva, visszaigazolo XML feltöltve EESZT oldalra. ETÉR program fut. )

Ötlet? Teendő?

Igaz hogy a hírlevélben azt írták, csak várni kell, na de mennyit? 3,5 órát vártam.

Köszönettel: dr Kőhidi Csaba

Hajnalné
Tuesday, October 17, 2017 9:26:10 AM
Tisztelt Infomix!

Minden beállítva, verzióváltás megtörtént. Sikertelen eSZIG inicializáció ablak ugrik fel az e-személyi bekérés után. Kliens kikapcs és kézzel újraindít...... ugyan ezt írja ki.

Ötlet?

Köszönöm

pheni
  • pheni
  • Haladó (Szint 10)
Tuesday, October 17, 2017 10:35:26 AM
Originally Posted by: Gabi 

az asszisztens belép mint"adminisztrátor", s megadja hogy kinek az útmutatására (felelősségére, meghatalmazására, nevében ) dolgozik. A meghatalmazást elektronikusan azzal adja az orvos, hogy az Ő e-szig-je kerül leolvasásra. Természetesen a rendszer pontosan nyilván tartja azt a tényt, hogy az adminisztrátor a nővér volt, s azt is hogy melyik orvos nevében adminisztrált.

Ez pontosan hogy történik?

Ha jól értelmezem, akkor az EESZT résznél ilyenkor nem az orvosi belépőt (O+pecsétszám) kell megadni, hanem az asszisztensét (S kezdetűt), viszont a kártyaolvasóba az orvos személyiét kell bedugni?

Amíg az orvos nem érkezik meg a rendelőbe, addig a saját szakdolgozói jogosultságommal a receptfelíráson kívül tudok dolgozni a programon?

Programon belül hogy működik a leletek, más orvos által történt ellátások, felírt gyógyszerek lekérdezése?

Ehhez nekem, mint asszisztensem lesz jogosultságom lekérdezni, hogy mire jön az orvos, elő legyen készítve megmutatni neki? (ugye az EESZT fő előnye, hogy a szakrendeléseken történt ellátásokat is lekérdezhetjük, ha jól értem.)

Nem lehetne egy hasonló tájékoztatót kidolgozni, mint az EESZT aktiválásánál is?

2 hét múlva élesben kell használni, ez aggodalommal tölt el :(

Köszönöm a választ előre is

kleh
  • kleh
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, October 17, 2017 10:39:39 AM
Kovács Dr. hozzászólása kapcsán írok - kártyaolvasó csatlakozási gond.

Sajnos én is tapaszataltam hasonlót, ott a viruskereső is bevezavart. Ezt leszedtem majd visszaraktam, akkor elfogadta az olvasót mint kivétel (AVG). Míg az AVG aktiv volt az újra telepítés előtt azt állandóan ki be kapcsolgattam....A kártyaolvasó drivereket is többször telepítettem, kártyaolvasó ellenőrzést is többször futattam. Nem tudom mi oldotta meg a gondott de egyszer csak a hiba megszünt (ekkor már AVG leszedve). Az USB-t én is váltogattam, de nem hiszem hogy ez volt gond. Hát ennyit tudtam segíteni. Kovács-Kléh , Ecser.

dr.Kovács József
Tuesday, October 17, 2017 11:54:26 AM
Originally Posted by: Hajnalné 

Tisztelt Infomix!

Minden beállítva, verzióváltás megtörtént. Sikertelen eSZIG inicializáció ablak ugrik fel az e-személyi bekérés után. Kliens kikapcs és kézzel újraindít...... ugyan ezt írja ki.

Ötlet?

Köszönöm

Ez nem az általam is jelzett problémával függ össze?


dr.Kovács József
Hajnalné
Tuesday, October 17, 2017 12:13:28 PM
Originally Posted by: dr.Kovács József 

Originally Posted by: Hajnalné 

Tisztelt Infomix!

Minden beállítva, verzióváltás megtörtént. Sikertelen eSZIG inicializáció ablak ugrik fel az e-személyi bekérés után. Kliens kikapcs és kézzel újraindít...... ugyan ezt írja ki.

Ötlet?

Köszönöm

Ez nem az általam is jelzett problémával függ össze?

Próbálkozom még, egyenlőre az Ixnetservice-m is leállt. Távelérés lesz :(

Köszönöm

Mórocz Márk
Tuesday, October 17, 2017 5:15:50 PM
Originally Posted by: dr. Balogh Annamária_ 

T. Infomix,

Az EESZT műszaki csatlakozást végigcsináltuk, eredményt sikeresen feltöltöttük egy hete. Erről visszaigazolást nem kaptunk. Ágazati portálra be tudunk lépni, tehát úgy gondoljuk, hogy a csatlakozás műszaki része kész van.

Az EESZT tájékoztatót végignéztük, vizsgakérdéseket megválaszoltuk az ILIAS képzési portálon.

Visual ixdokit használunk. Itt mit kell csinálni / beállítani ?

A regisztráció, EESZT menüpont indításakor egy "Nem fut az ETÉR kommunikációs program" hibaüzenetet kapunk. Mit kell ezzel csinálni ?

Tudnak mutatni egy rövid leírást az EESZT használatáról a Visual ixdokin belül ?

A verzió váltó levelek már egy ideje csak egy üres ablakot mutatnak.

Nem biztos, hogy a napi munka mellett eljutunk a bemutatóik valamelyikére.

Mindenképpen szükségünk van egy felhasználói útmutatóra ami a Visual ixdoki - EESZT használatot bemutatja.

Köszönettel

Tisztelt dr Balogh Annamária!

A mai nap foylamán többször próbáltuk felkeresni Önt, sajnos sikertelenül. Ha esetleg meg tudná adni elérhetőségét (amikor hívhatjuk Önt), akkor abban az időpontban hívnánk fel és természetesen segítenénk.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, October 17, 2017 5:25:29 PM
Originally Posted by: Hajnalné 

Originally Posted by: dr.Kovács József 

Originally Posted by: Hajnalné 

Tisztelt Infomix!

Minden beállítva, verzióváltás megtörtént. Sikertelen eSZIG inicializáció ablak ugrik fel az e-személyi bekérés után. Kliens kikapcs és kézzel újraindít...... ugyan ezt írja ki.

Ötlet?

Köszönöm

Ez nem az általam is jelzett problémával függ össze?

Próbálkozom még, egyenlőre az Ixnetservice-m is leállt. Távelérés lesz :(

Köszönöm

[szomoru] remélem sikerül rájönnünk a hiba okára és mihamarabb megoldani!

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, October 17, 2017 5:59:27 PM
Originally Posted by: dr Kőhidi Csaba 

Tisztelt Infomix!

A VisualXdoki nem tud kommunikálni a kártyaolvasóval.

Olvaso driver telepítve, eszig kliens fut. A kártyaolvasóval be tudok lépni az EESZT weblapra.

A Visualban minden beállítva a hírlevélben leírtak szerint. (október 01) A hírlevél 7. és 8. pontja között akad el a folyamat. EESZT eszemélyi bekérés kis ablak csak pörgeti az IX ikont több órán át, de nem indul a SAML jegy kérés.

(Minden megcsinálva = SSL tanusitvány jelszóval programban beállítva, OTH 6 és 9 kódokkal beírva, eConnect lefuttatva, visszaigazolo XML feltöltve EESZT oldalra. ETÉR program fut. )

Ötlet? Teendő?

Igaz hogy a hírlevélben azt írták, csak várni kell, na de mennyit? 3,5 órát vártam.

Köszönettel: dr Kőhidi Csaba

Kedves Doktor Úr,

A mai verziót már letöltötte? Ha ezzel a mai 1.117.0 verzióval is hasonló a jelenség, jelezze itt a fórumon, e-mail-ben ,vagy telefonon, mert ebben az esetben ránézünk távolival, hogy mi okozza!

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, October 17, 2017 6:38:28 PM
Originally Posted by: pheni 

Originally Posted by: Gabi 

az asszisztens belép mint"adminisztrátor", s megadja hogy kinek az útmutatására (felelősségére, meghatalmazására, nevében ) dolgozik. A meghatalmazást elektronikusan azzal adja az orvos, hogy az Ő e-szig-je kerül leolvasásra. Természetesen a rendszer pontosan nyilván tartja azt a tényt, hogy az adminisztrátor a nővér volt, s azt is hogy melyik orvos nevében adminisztrált.

Ez pontosan hogy történik?

Ha jól értelmezem, akkor az EESZT résznél ilyenkor nem az orvosi belépőt (O+pecsétszám) kell megadni, hanem az asszisztensét (S kezdetűt), viszont a kártyaolvasóba az orvos személyiét kell bedugni?

Amíg az orvos nem érkezik meg a rendelőbe, addig a saját szakdolgozói jogosultságommal a receptfelíráson kívül tudok dolgozni a programon?

Programon belül hogy működik a leletek, más orvos által történt ellátások, felírt gyógyszerek lekérdezése?

Ehhez nekem, mint asszisztensem lesz jogosultságom lekérdezni, hogy mire jön az orvos, elő legyen készítve megmutatni neki? (ugye az EESZT fő előnye, hogy a szakrendeléseken történt ellátásokat is lekérdezhetjük, ha jól értem.)

Nem lehetne egy hasonló tájékoztatót kidolgozni, mint az EESZT aktiválásánál is?

2 hét múlva élesben kell használni, ez aggodalommal tölt el :(

Köszönöm a választ előre is

Igen, teljesen jól gondolja! Amíg az orvos nem érkezik meg a rendelőbe, Ön mint asszisztens minden olyan tevékenységet elvégezhet és dokumentálhat amit eddig is csinált. A Térből való lekérdezés természetesen megvalósított önálló funkció, mind az visualIxdoki mind az Ixnet esetében. De tudnia kell, hogy a beteg dokumentumaihoz kizárólag kezelőorvos (itt háziorvos) fér hozzá, így asszisztens joggal Ön nem fog tudni lekérdezni betegre vonatkozó adatokat.

Igyekszünk minél hamarabb, minél több információval szolgálni, csak állandó időhiányban szenvedünk. Az oktatásokon amik folyamatosan zajlanak, minden ilyen kérdésre megpróbálunk válaszolni, illetve megmutatni működés közben magát a rendszert is. Türelmét, és megértését előre is köszönjük!

Somogyi László
Wednesday, October 18, 2017 11:44:01 AM
Két gépes Visual IxDoki.

Be lehet-e lépni egyszerre a két gépről, az EESZT-be, az orvos személyi igazolványával?

Csak egy példa: orvos az egyik gépnél a beteg adatait kérdezi le, miközben az asszisztens írja a rendszeresen szedett gyógyszereit.

Ha jól értem, mindkét tevékenységhez orvosi jogosultság kell.

Ám ott van a 4 órás lehetőség.

A Tér engedi ezt a másik oldalon?

Varga Sándor
Wednesday, October 18, 2017 11:58:29 AM
Originally Posted by: Somogyi László 

Két gépes Visual IxDoki.

Be lehet-e lépni egyszerre a két gépről, az EESZT-be, az orvos személyi igazolványával?

Csak egy példa: orvos az egyik gépnél a beteg adatait kérdezi le, miközben az asszisztens írja a rendszeresen szedett gyógyszereit.

Ha jól értem, mindkét tevékenységhez orvosi jogosultság kell.

Ám ott van a 4 órás lehetőség.

A Tér engedi ezt a másik oldalon?

Igen, a tér és a visual is engedi azt, hogy egy időben egy orvos több gépen jelentkezzen be az eSzemélyivel. Az igazolvány arra a rövid időre kell, amíg a bejelentkezés/azonosítás megtörténik.


Varga Sándor
Somogyi László
Wednesday, October 18, 2017 12:03:55 PM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Somogyi László 

Két gépes Visual IxDoki.

Be lehet-e lépni egyszerre a két gépről, az EESZT-be, az orvos személyi igazolványával?

Csak egy példa: orvos az egyik gépnél a beteg adatait kérdezi le, miközben az asszisztens írja a rendszeresen szedett gyógyszereit.

Ha jól értem, mindkét tevékenységhez orvosi jogosultság kell.

Ám ott van a 4 órás lehetőség.

A Tér engedi ezt a másik oldalon?

Igen, a tér és a visual is engedi azt, hogy egy időben egy orvos több gépen jelentkezzen be az eSzemélyivel. Az igazolvány arra a rövid időre kell, amíg a bejelentkezés/azonosítás megtörténik.

Ez a mai nap legjobb híre eddig. Köszönöm.

t-hedvig
Wednesday, October 18, 2017 12:16:08 PM
Tisztelt Infomix!

Sikeresen csatlakoztam az EESZT-hez. A VisualIx-ben is beállítottam amit a verzióváltó levélben leírtak.Letöltöttem a legfrissebb verziót: 1.117.0

Azonban azt az üzenetet kapom, hogy "Nem fut az eTÉR kommunikációs program".

Kérem tanácsukat, mit kellene tennem? ( a fórum ezen hozzászólásait átböngésztem,de nem találtam választ)

Köszönettel!

Dr. Takács Hedvig

Varga Sándor
Wednesday, October 18, 2017 12:33:17 PM
Originally Posted by: t-hedvig 

Tisztelt Infomix!

Sikeresen csatlakoztam az EESZT-hez. A VisualIx-ben is beállítottam amit a verzióváltó levélben leírtak.Letöltöttem a legfrissebb verziót: 1.117.0

Azonban azt az üzenetet kapom, hogy "Nem fut az eTÉR kommunikációs program".

Kérem tanácsukat, mit kellene tennem? ( a fórum ezen hozzászólásait átböngésztem,de nem találtam választ)

Köszönettel!

Dr. Takács Hedvig

Kedves doktornő,

A freemailes email címére küldtem egy leírást. Kérem az alapján próbálja meg az ETÉR program elindítását. Ha megtenné, hogy visszajelez, hogy sikerült-e a leírás alapján megoldani, az sokat segítene nekünk, illetve mindazoknak, akik csak később jutnak el idáig.


Varga Sándor
pharmacybt
Wednesday, October 18, 2017 12:46:17 PM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: t-hedvig 

Tisztelt Infomix!

Sikeresen csatlakoztam az EESZT-hez. A VisualIx-ben is beállítottam amit a verzióváltó levélben leírtak.Letöltöttem a legfrissebb verziót: 1.117.0

Azonban azt az üzenetet kapom, hogy "Nem fut az eTÉR kommunikációs program".

Kérem tanácsukat, mit kellene tennem? ( a fórum ezen hozzászólásait átböngésztem,de nem találtam választ)

Köszönettel!

Dr. Takács Hedvig

Kedves doktornő,

A freemailes email címére küldtem egy leírást. Kérem az alapján próbálja meg az ETÉR program elindítását. Ha megtenné, hogy visszajelez, hogy sikerült-e a leírás alapján megoldani, az sokat segítene nekünk, illetve mindazoknak, akik csak később jutnak el idáig.

Ugyanez a helyzet nálunk is . Kérem szépen a leírást az ETÉR program elíndításához !

Varga Sándor
Wednesday, October 18, 2017 1:34:06 PM
Originally Posted by: pharmacybt 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: t-hedvig 

Tisztelt Infomix!

Sikeresen csatlakoztam az EESZT-hez. A VisualIx-ben is beállítottam amit a verzióváltó levélben leírtak.Letöltöttem a legfrissebb verziót: 1.117.0

Azonban azt az üzenetet kapom, hogy "Nem fut az eTÉR kommunikációs program".

Kérem tanácsukat, mit kellene tennem? ( a fórum ezen hozzászólásait átböngésztem,de nem találtam választ)

Köszönettel!

Dr. Takács Hedvig

Kedves doktornő,

A freemailes email címére küldtem egy leírást. Kérem az alapján próbálja meg az ETÉR program elindítását. Ha megtenné, hogy visszajelez, hogy sikerült-e a leírás alapján megoldani, az sokat segítene nekünk, illetve mindazoknak, akik csak később jutnak el idáig.

Ugyanez a helyzet nálunk is . Kérem szépen a leírást az ETÉR program elíndításához !

Elküldtem, önnél is freemailes email címet találtam.

Ha sikerült elkezdenie a tér használatát örömmel várjuk a tapasztalatait.


Varga Sándor
Rittling Ferenc
Wednesday, October 18, 2017 2:39:12 PM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: pharmacybt 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: t-hedvig 

Tisztelt Infomix!

Sikeresen csatlakoztam az EESZT-hez. A VisualIx-ben is beállítottam amit a verzióváltó levélben leírtak.Letöltöttem a legfrissebb verziót: 1.117.0

Azonban azt az üzenetet kapom, hogy "Nem fut az eTÉR kommunikációs program".

Kérem tanácsukat, mit kellene tennem? ( a fórum ezen hozzászólásait átböngésztem,de nem találtam választ)

Köszönettel!

Dr. Takács Hedvig

Kedves doktornő,

A freemailes email címére küldtem egy leírást. Kérem az alapján próbálja meg az ETÉR program elindítását. Ha megtenné, hogy visszajelez, hogy sikerült-e a leírás alapján megoldani, az sokat segítene nekünk, illetve mindazoknak, akik csak később jutnak el idáig.

Ugyanez a helyzet nálunk is . Kérem szépen a leírást az ETÉR program elíndításához !

Elküldtem, önnél is freemailes email címet találtam.

Ha sikerült elkezdenie a tér használatát örömmel várjuk a tapasztalatait.

Kérhetném én is az ETÉR program elindításának leírását ?

pharmacybt
Wednesday, October 18, 2017 2:41:59 PM

Ugyanez a helyzet nálunk is . Kérem szépen a leírást az ETÉR program elíndításához !

Elküldtem, önnél is freemailes email címet találtam.

Ha sikerült elkezdenie a tér használatát örömmel várjuk a tapasztalatait.

Köszönjük !

Sikerült elkezdeni. A bal alsó sarokban pár pillanatra folyamatosan felugrik egy Üzenetek ablak,receptíráskor ill. ki és belépéskor.

Varga Sándor
Wednesday, October 18, 2017 2:46:28 PM
Originally Posted by: Rittling Ferenc 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: pharmacybt 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: t-hedvig 

Tisztelt Infomix!

Sikeresen csatlakoztam az EESZT-hez. A VisualIx-ben is beállítottam amit a verzióváltó levélben leírtak.Letöltöttem a legfrissebb verziót: 1.117.0

Azonban azt az üzenetet kapom, hogy "Nem fut az eTÉR kommunikációs program".

Kérem tanácsukat, mit kellene tennem? ( a fórum ezen hozzászólásait átböngésztem,de nem találtam választ)

Köszönettel!

Dr. Takács Hedvig

Kedves doktornő,

A freemailes email címére küldtem egy leírást. Kérem az alapján próbálja meg az ETÉR program elindítását. Ha megtenné, hogy visszajelez, hogy sikerült-e a leírás alapján megoldani, az sokat segítene nekünk, illetve mindazoknak, akik csak később jutnak el idáig.

Ugyanez a helyzet nálunk is . Kérem szépen a leírást az ETÉR program elíndításához !

Elküldtem, önnél is freemailes email címet találtam.

Ha sikerült elkezdenie a tér használatát örömmel várjuk a tapasztalatait.

Kérhetném én is az ETÉR program elindításának leírását ?

Elküldtem, egy vnet-es és egy inviteles email címre is. Remélem Önnek is sikerül ez alapján beállítani.


Varga Sándor
Varga Sándor
Wednesday, October 18, 2017 2:51:23 PM
Originally Posted by: pharmacybt 

Ugyanez a helyzet nálunk is . Kérem szépen a leírást az ETÉR program elíndításához !

Elküldtem, önnél is freemailes email címet találtam.

Ha sikerült elkezdenie a tér használatát örömmel várjuk a tapasztalatait.

Köszönjük !

Sikerült elkezdeni. A bal alsó sarokban pár pillanatra folyamatosan felugrik egy Üzenetek ablak,receptíráskor ill. ki és belépéskor.

Gratulálok!

Ezek szerint működik :)

Az üzenet ablak folyamatosan tájékoztatja Ön arról, milyen adatot töltött fel a térbe, illetve mit kérdezett le onnan. Valamint arról is hogy ezek közül melyik volt sikeres, és melyik nem.

Ha zavarja a helye, bármikor átmozgathatja a képernyőn oda, ahol önnek jó.


Varga Sándor
dr. Rózsa István
Wednesday, October 18, 2017 2:54:41 PM
[img]null[/img]
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: pharmacybt 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: t-hedvig 

Tisztelt Infomix!

Sikeresen csatlakoztam az EESZT-hez. A VisualIx-ben is beállítottam amit a verzióváltó levélben leírtak.Letöltöttem a legfrissebb verziót: 1.117.0

Azonban azt az üzenetet kapom, hogy "Nem fut az eTÉR kommunikációs program".

Kérem tanácsukat, mit kellene tennem? ( a fórum ezen hozzászólásait átböngésztem,de nem találtam választ)

Köszönettel!

Dr. Takács Hedvig

Kedves doktornő,

A freemailes email címére küldtem egy leírást. Kérem az alapján próbálja meg az ETÉR program elindítását. Ha megtenné, hogy visszajelez, hogy sikerült-e a leírás alapján megoldani, az sokat segítene nekünk, illetve mindazoknak, akik csak később jutnak el idáig.

Ugyanez a helyzet nálunk is . Kérem szépen a leírást az ETÉR program elíndításához !

Elküldtem, önnél is freemailes email címet találtam.

Ha sikerült elkezdenie a tér használatát örömmel várjuk a tapasztalatait.

Tisztelt Hölgyem/Uram!

Nálam is hasonló a probléma a legújabb 1.117.0 frissítést követően is. "Nem fut a eTÉR kommunikációs program"

Kérném én is, hogy küldjék el a leírást a beállításokhoz!

Köszönöm

Varga Sándor
Wednesday, October 18, 2017 3:04:47 PM
Originally Posted by: dr. Rózsa István 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: pharmacybt 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: t-hedvig 

Tisztelt Infomix!

Sikeresen csatlakoztam az EESZT-hez. A VisualIx-ben is beállítottam amit a verzióváltó levélben leírtak.Letöltöttem a legfrissebb verziót: 1.117.0

Azonban azt az üzenetet kapom, hogy "Nem fut az eTÉR kommunikációs program".

Kérem tanácsukat, mit kellene tennem? ( a fórum ezen hozzászólásait átböngésztem,de nem találtam választ)

Köszönettel!

Dr. Takács Hedvig

Kedves doktornő,

A freemailes email címére küldtem egy leírást. Kérem az alapján próbálja meg az ETÉR program elindítását. Ha megtenné, hogy visszajelez, hogy sikerült-e a leírás alapján megoldani, az sokat segítene nekünk, illetve mindazoknak, akik csak később jutnak el idáig.

Ugyanez a helyzet nálunk is . Kérem szépen a leírást az ETÉR program elíndításához !

Elküldtem, önnél is freemailes email címet találtam.

Ha sikerült elkezdenie a tér használatát örömmel várjuk a tapasztalatait.

Tisztelt Hölgyem/Uram!

Nálam is hasonló a probléma a legújabb 1.117.0 frissítést követően is. "Nem fut a eTÉR kommunikációs program"

Kérném én is, hogy küldjék el a leírást a beállításokhoz!

Köszönöm

Kedves doktorúr,

A leírást természetesen önnek is elküldtem.

Sikeres beállítást és EESZT használatot kívánok!


Varga Sándor
Users browsing this topic