Kedves dr. Balogh Annamária,
Nagyon örülök, hogy az indulás nehézségein szerencsésen túljutottak.
A térben tárolt vények 3 "státuszban" létezhetnek: "aktív" - amelyeket felírtak, de még nem váltottak ki, "kiadott"- amelyeket már kiváltottak, "foglalt"- ezek azok a vények, melyeket a patikus megrendelt, mert nem volt éppen raktáron, így a beteg még nem kapta meg,de másik patika nem adhatja ki, amíg ebben a státuszban van. Amikor lekérdezi a Térből a recepteket, akkor azoknak a státuszát is mindig látni fogja.
A "Sürgős" gomb arra az esetre szolgál, amikor a beteg letiltotta az adatait (DÖR- Digitális ÖnRendelkezés keretében). Ha ilyen letiltás létezik, akkor az orvos nem láthatja ezeket az adatokat. Orvos-szakmai szempontból viszont előfordulhat olyan eset, amikor indokolt valamennyi (a Térben tárolt) beteg-információ elérése. Erre az estre biztosítja a jogszabály a sürgős elérést azzal, hogy ebben az esetben a kezelőorvosnak meg kell indokolnia, hogy a beteg tiltása ellenére milyen szakmai indokok alapján kért hozzáférést ezekhez az adatokhoz. Ezt az indokot kell a szöveges mezőben megadni.( A mégse gombot megnézzük holnap, miért nem enged kiszállni, mert ez így hibás működés)
Az e-PROFIL-al kapcsolatban nem tudok segíteni, annak tartalma szigorúan (és kissé rigiden) az EESZT által szabályozott. A hibaüzenetet is a Tértől kapjuk, egyelőre változtatás nélkül továbbítjuk, de a gyakorlat alapján megpróbáljuk folyamatosan kiegészíteni valamiféle útmutatóval ha lesz rá módunk és lehetőségünk (pld... ez leggyakrabban arra utal, hogy... vagy: javasoljuk , hogy ellenőrizze... stb).
https://e-egeszsegugy.gov.hu/web/eeszt-informacios-portal/agazati-portal-es-modulok
Igen, mindenképpen szeretnénk valamilyen használati útmutatót készíteni partnereink részére,de jelenleg arra koncentrálunk, hogy a november 1.-től köteles adatszolgáltatáshoz szükséges támogatást valamennyi felhasználónknak megadjuk. Ez jelenleg minden szabad kapacitásunkat leköti, ezért megértő türelmét kell kérjük!
Addig is javaslom Önnek a fent megadott weboldal-t, ahol megtalálja az EESZT szolgáltatásainak részletes ismertetését.
További szép napot kívánok!
Géczi Gabriella
Sikerült e-receptet írni és le is kérdezni.
A recept lekérdezés csak akkor adott eredményt, ha az aktív négyzetet bejelöltem, ilyenkor a felírt recept "nyitott" jelölést kapott. Ha nem volt bejelölve az aktív négyzet, akkor nincs megjeleníthető adat az üzenet.
Nem tudom mi az ID? Erre nyomva egy következő ablakban az EESZT azonosítót kéri (fogalmam sincs mi az, az orvos azonosítót beírva, elvégzi a keresést, de nincs megjeleníthető adat üzenet, és alul az üzenet ablakban érvénytelen receptazonosító jelenik meg.)
Minihálózatban dolgozom. Mindkét gépen az orvos igazolványával léptem be, mindkét gépen sikerült receptet írni és lekérdezni. A visualkomm indításához (ETÉR) az intézőben zárolást kellett csinálni (piros lakat).
Nem tudom van-e jelentősége, de a jogosultságok beállításánál, az EESZT felhasználó jogot is megadtam az orvosnak és az asszisztensnek is.
Katalógust is le tudtam kérdezni. A rendszer naplózza az utólagos beírásokat is.
Edited by user
Tuesday, October 24, 2017 7:59:30 PM
|
Reason: Not specified