Molnár Valéria
Tuesday, October 31, 2017 8:55:17 AM
Ismét segítséget kérek: "Indító felhasználó belépése megtagadva"

Ennek milyen oka van?

Köszönettel:

Molnár Valéria

Segítő01
Tuesday, October 31, 2017 8:56:59 AM
Üdv Mindenkinek!

Nálunk már fut -egy gépen-, működik minden szerencsére.

Egy kérdés csak, két kártyaolvasónk van, és rá raknánk még egy laptopra is-tehát másik gépre-, akkor az egyiken az Orvos, másikon az asszisztens bejelentkezve, vagy...hogyan is?

Előre is köszönöm a válaszokat!

Mindenkinek sok sikert

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, October 31, 2017 9:04:35 AM
Originally Posted by: Dr. Svéda Melinda 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Dr. Svéda Melinda 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Dr. Svéda Melinda 

Originally Posted by: Dr. Svéda Melinda 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Dr. Svéda Melinda 

Nálunk is ugyan ez a probléma!(Egyébként receptet feltölti, nyomtatja kóddal) A praxis OTH6 kódja: 505093 OTH9: 150095001

Köszönettel: Dr. Svéda Melinda

Kedves doktornő,

Az antsz.hu/euszolg oldal szerint az ön által megadott OTH6 kódhoz a 001035850 OTH9 kód tartozik. Kérem módosítsa és próbálja ki azzal.

Rendben. Holnap megpróbáljuk. Köszönöm!

Átírtuk az Ön által küldött 9 jegyű kódra, de akkor már a receptet sem küldi el és nem is nyomtatja, valamint hibaként az "indító felhasználó belépése megtagadva" üzenet jelenik meg.Amennyiben visszaírom az általunk használt 9 jegyű (ANTSZ) kódra, akkor feltölti a receptet és nyomtatja is vonalkóddal, de az ellátást nem tudja feltölteni (Ez az osztály ezt az eseményt nem küldheti be!) Hol keressük a hibát?

Köszönettel: Dr. Svéda Melinda

Az új vonalkód a térbe feltöltött vények esetén a recept tartalmában kell megjelenjen, közvetlenül a felírt gyógyszer neve felett. Ettől független a recept alján található, eddig is nyomtatott úgynevezett extra vonalkód. Jól értem, hogy az eredeti kódot használva mindkét vonalkód nyomtatásra kerül?

Igen! Ott van a vonalkód, valamint a receptet is feltölti hibátlanul a térbe. Egyedül az ellátásnál írja hogy "Ez az osztály ezt az eseményt nem küldheti be" Köszönöm!

Kedves doktornő,

A leírtak alapján biztos, hogy az Önök által használt 9 jegyű kód a jó, csak az ANTSZ nyilvántartása hibás!

Az "Ez az osztály ezt az eseményt nem küldheti be" hibaüzenet oka, hogy a visualIxdoki programban az a szervezeti egység, amelybe bejelentkezve Ön felküldte az ellátást (eKAT), nem háziorvosi praxis típussal lett megadva. Ellenőrizze, hogy a "Rendszer/Praxis adatok karbantartása" menüpontban ehhez a praxishoz az "adatok" fülön háziorvosi praxis típust adott-e meg.

Ha ez is stimmel, nem marad más, minthogy ez az EESZT-ben van hibásan rögzítve (vmatrix karbantartásban ellenőrizheti, de megváltoztatni Ön ezt nem tudja).

Kedves Gabi! Ixdokiban háziorvosi szolgálat van megadva, viszont a vmatrix-ban "szervezti egység nincs megadva" szerepel a szolgáltató mellett. Lehet, hogy ez a probléma? Kihez fordulhatunk ezzel kapcsolatban? Köszönettel: Dr. Svéda Melinda

Ez lehet az!!!!! A szervezeti egység épp a háziorvosi ellátást jelenti! Ezt szerintem Önnek kell tudni beállítani a vmatrix-ba- ha nem megy, akkor marad a kontaktcenter!

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, October 31, 2017 9:08:07 AM
Originally Posted by: Segítő01 

Üdv Mindenkinek!

Nálunk már fut -egy gépen-, működik minden szerencsére.

Egy kérdés csak, két kártyaolvasónk van, és rá raknánk még egy laptopra is-tehát másik gépre-, akkor az egyiken az Orvos, másikon az asszisztens bejelentkezve, vagy...hogyan is?

Előre is köszönöm a válaszokat!

Mindenkinek sok sikert

Szuper! Ennek most nagyon örülünk! Azt kérem várja meg a következő verziót (1-2 nap max.), mert a verzióváltó levélben részletesen leírjuk a különböző belépéshez szükséges és általunk javasolt beállításokat!

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, October 31, 2017 9:15:43 AM
Originally Posted by: Molnár Valéria 

Ismét segítséget kérek: "Indító felhasználó belépése megtagadva"

Ennek milyen oka van?

Köszönettel:

Molnár Valéria

Kedves Molnár Valéria,

Nagy valószínűséggel a vmatrix beállításban van probléma (jogosultságkezelés, belépés az ágazati portálon az adminisztrátorral). A korábbi hozzászólásokban talál erre vonatkozó segítséget!

kapuvar
Tuesday, October 31, 2017 9:20:15 AM
Segítséget szeretnék kérni.

Működik az e-személyi olvasó, beléptünk az EESZT rendszerébe, beléptünk a Visualkomm-ba is, a programon belül az EESZT indításakor ez a hibaüzenet jön: nem fut az ETÉR kommunikációs program.

Ha email-ben válaszolnának, a rendelői címre kérném: szelmakft@t-online.hu

Köszönettel

dr.Széles

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, October 31, 2017 9:24:18 AM
Originally Posted by: kapuvar 

Segítséget szeretnék kérni.

Működik az e-személyi olvasó, beléptünk az EESZT rendszerébe, beléptünk a Visualkomm-ba is, a programon belül az EESZT indításakor ez a hibaüzenet jön: nem fut az ETÉR kommunikációs program.

Ha email-ben válaszolnának, a rendelői címre kérném: szelmakft@t-online.hu

Köszönettel

dr.Széles

#542-s fórum hozzászólásnál megtalálja, hol töltheti le a ezt a leírást!

Dr.Rozs Andrea
Tuesday, October 31, 2017 9:28:06 AM
T.Infomix!

Ismét felteszem korábbi kérdésünket,melyre nem kaptunk választ.

Visual Ixdokival dolgozunk.

Informatikus segítségével mindent beüzemeltünk,a "próbaüzemünk" sikerült.Irtunk e-receptet,katalógust,lekérdeztük.Úgy tünt,minden ok.

A másnapi indításnál még az e-személyi bekérés előtt SAML jegy eldobása üzenet 4-5x,utána e-személyi bekérés végtelenítve.

Többször újraindítva mindent ugyanez a helyzet.

E-mailben is kértem segítséget.

Üdvözlettel:Rozs Andrea

dr.mile.gyula@gmail.com
Tuesday, October 31, 2017 9:33:29 AM
Originally Posted by: Dr.Rozs Andrea 

T.Infomix!

Ismét felteszem korábbi kérdésünket,melyre nem kaptunk választ.

Visual Ixdokival dolgozunk.

Informatikus segítségével mindent beüzemeltünk,a "próbaüzemünk" sikerült.Irtunk e-receptet,katalógust,lekérdeztük.Úgy tünt,minden ok.

A másnapi indításnál még az e-személyi bekérés előtt SAML jegy eldobása üzenet 4-5x,utána e-személyi bekérés végtelenítve.

Többször újraindítva mindent ugyanez a helyzet.

E-mailben is kértem segítséget.

Üdvözlettel:Rozs Andrea

"Több hozzászólásra reagálva, amelyek visszavezethetők az itt leírtakra, a következő információt szeretnénk megosztani.

A visual Ixdoki jelenleg a felhasználóinknál működő verzióiban előfordulhat - némelyik felhasználónknál, operációs rendszer és egyéb paraméterek függvényében -, hogy a következő hibák egyike lép fel:

- "Az EESZT feldolgozó program csak egy példányban indítható!" üzenetet kapják, amikor elindítják a visual etér kommunikációs programot, de az is előfordulhat, hogy üzenet nélkül nem indul el.

- ESzemélyi bekérő ablak nem jelenik meg, csak várakozik, másképp csak "pörög-pörög"

Kérjük türelmüket a következő 1.118.0 verzióig, amelyben ezek a esetek le lesznek kezelve, mert valamennyi egyedi esetet egyenként nem tudjuk lekezelni. Addig kérjük, hogy kapcsolják ki az EESZT panelt."

kapuvar
Tuesday, October 31, 2017 10:10:26 AM
Köszönöm a gyors választ (607-s voltam) - a visualkomm-nál nem irtam be korábban az eléréséi úthoz az etér - végződést,

így működik minden, receptírás megy, program jól működik.

Köszönöm a segítséget

dr.Széles

Timcsi
Tuesday, October 31, 2017 10:32:04 AM
Üdvözlöm!

Elvileg miinden sikeres,fut minden,de amikor elinditom az Xdokit,ezt irja ki (eszig behelyezve.)

Sikertelen ESZIG adatkérés.Az EESZT beállitás sikertelen.Hiba! A kliens tanusítvány adatai nem megfelelőek.( a kért objektum nem található)

Segítséget köszönöm

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, October 31, 2017 10:38:12 AM
Originally Posted by: Timcsi 

Üdvözlöm!

Elvileg miinden sikeres,fut minden,de amikor elinditom az Xdokit,ezt irja ki (eszig behelyezve.)

Sikertelen ESZIG adatkérés.Az EESZT beállitás sikertelen.Hiba! A kliens tanusítvány adatai nem megfelelőek.( a kért objektum nem található)

Segítséget köszönöm

Melyik rendszer milyen verzióját használja? Az SSL tanúsítványt nem jól tallózta be, vagy a hozzátartozó jelszót hibásan adta meg!

Molnár Valéria
Tuesday, October 31, 2017 10:44:08 AM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Molnár Valéria 

Ismét segítséget kérek: "Indító felhasználó belépése megtagadva"

Ennek milyen oka van?

Köszönettel:

Molnár Valéria

Kedves Molnár Valéria,

Nagy valószínűséggel a vmatrix beállításban van probléma (jogosultságkezelés, belépés az ágazati portálon az adminisztrátorral). A korábbi hozzászólásokban talál erre vonatkozó segítséget!

Kedves Gabriella !

Iamintjoggal rendelkezem

Az alapszerepkörön kívül minden be van állítva...

Lehet, ez a baj?

Szervezeti egységgel és anélkül is be van állítva...

Timcsi
Tuesday, October 31, 2017 10:49:45 AM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Timcsi 

Üdvözlöm!

Elvileg miinden sikeres,fut minden,de amikor elinditom az Xdokit,ezt irja ki (eszig behelyezve.)

Sikertelen ESZIG adatkérés.Az EESZT beállitás sikertelen.Hiba! A kliens tanusítvány adatai nem megfelelőek.( a kért objektum nem található)

Segítséget köszönöm

Melyik rendszer milyen verzióját használja? Az SSL tanúsítványt nem jól tallózta be, vagy a hozzátartozó jelszót hibásan adta meg!

Visual Ix programot használunk és ma lett frrisitve.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, October 31, 2017 10:56:45 AM
Originally Posted by: Timcsi 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Timcsi 

Üdvözlöm!

Elvileg miinden sikeres,fut minden,de amikor elinditom az Xdokit,ezt irja ki (eszig behelyezve.)

Sikertelen ESZIG adatkérés.Az EESZT beállitás sikertelen.Hiba! A kliens tanusítvány adatai nem megfelelőek.( a kért objektum nem található)

Segítséget köszönöm

Melyik rendszer milyen verzióját használja? Az SSL tanúsítványt nem jól tallózta be, vagy a hozzátartozó jelszót hibásan adta meg!

Visual Ix programot használunk és ma lett frrisitve.

Megvan a verzióváltó levél, amiben le van írva a beállítás menete??? (szept.30, 2.oldaltól!)

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, October 31, 2017 10:59:43 AM
Originally Posted by: Molnár Valéria 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Molnár Valéria 

Ismét segítséget kérek: "Indító felhasználó belépése megtagadva"

Ennek milyen oka van?

Köszönettel:

Molnár Valéria

Kedves Molnár Valéria,

Nagy valószínűséggel a vmatrix beállításban van probléma (jogosultságkezelés, belépés az ágazati portálon az adminisztrátorral). A korábbi hozzászólásokban talál erre vonatkozó segítséget!

Kedves Gabriella !

Iamintjoggal rendelkezem

Az alapszerepkörön kívül minden be van állítva...

Lehet, ez a baj?

Szervezeti egységgel és anélkül is be van állítva...

Ami fontos : csak szervezeti egységgel legyen , és orvosi szereppel!!! Az asszisztens pedig ebben Intézmény/szervezetben eü. asszisztens szerepkörrel.

Molnár Valéria
Tuesday, October 31, 2017 11:07:45 AM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Molnár Valéria 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Molnár Valéria 

Ismét segítséget kérek: "Indító felhasználó belépése megtagadva"

Ennek milyen oka van?

Köszönettel:

Molnár Valéria

Kedves Molnár Valéria,

Nagy valószínűséggel a vmatrix beállításban van probléma (jogosultságkezelés, belépés az ágazati portálon az adminisztrátorral). A korábbi hozzászólásokban talál erre vonatkozó segítséget!

Kedves Gabriella !

Iamintjoggal rendelkezem

Az alapszerepkörön kívül minden be van állítva...

Lehet, ez a baj?

Szervezeti egységgel és anélkül is be van állítva...

Ami fontos : csak szervezeti egységgel legyen , és orvosi szereppel!!! Az asszisztens pedig ebben Intézmény/szervezetben eü. asszisztens szerepkörrel.

IAMINTJOG-omat nem vehetem el..., de megpróbálom csak az orvost mellette...

Továbbra is ugyanezt írja...

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, October 31, 2017 11:10:51 AM
Originally Posted by: Molnár Valéria 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Molnár Valéria 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Molnár Valéria 

Ismét segítséget kérek: "Indító felhasználó belépése megtagadva"

Ennek milyen oka van?

Köszönettel:

Molnár Valéria

Kedves Molnár Valéria,

Nagy valószínűséggel a vmatrix beállításban van probléma (jogosultságkezelés, belépés az ágazati portálon az adminisztrátorral). A korábbi hozzászólásokban talál erre vonatkozó segítséget!

Kedves Gabriella !

Iamintjoggal rendelkezem

Az alapszerepkörön kívül minden be van állítva...

Lehet, ez a baj?

Szervezeti egységgel és anélkül is be van állítva...

Ami fontos : csak szervezeti egységgel legyen , és orvosi szereppel!!! Az asszisztens pedig ebben Intézmény/szervezetben eü. asszisztens szerepkörrel.

IAMINTJOG-omat nem vehetem el..., de megopróbálom csak az orvost mellette...

Lényeg, hogy a szervezeti egység is meglegyen, s ott az orvosi jog is hozzáadódjon !

Molnár Valéria
Tuesday, October 31, 2017 11:14:24 AM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Molnár Valéria 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Molnár Valéria 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Molnár Valéria 

Ismét segítséget kérek: "Indító felhasználó belépése megtagadva"

Ennek milyen oka van?

Köszönettel:

Molnár Valéria

Kedves Molnár Valéria,

Nagy valószínűséggel a vmatrix beállításban van probléma (jogosultságkezelés, belépés az ágazati portálon az adminisztrátorral). A korábbi hozzászólásokban talál erre vonatkozó segítséget!

Kedves Gabriella !

Iamintjoggal rendelkezem

Az alapszerepkörön kívül minden be van állítva...

Lehet, ez a baj?

Szervezeti egységgel és anélkül is be van állítva...

Ami fontos : csak szervezeti egységgel legyen , és orvosi szereppel!!! Az asszisztens pedig ebben Intézmény/szervezetben eü. asszisztens szerepkörrel.

IAMINTJOG-omat nem vehetem el..., de megopróbálom csak az orvost mellette...

Lényeg, hogy a szervezeti egység is meglegyen, s ott az orvosi jog is hozzáadódjon !

Nyugaton a helyzet változatlan....

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, October 31, 2017 11:24:11 AM
Originally Posted by: Molnár Valéria 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Molnár Valéria 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Molnár Valéria 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Molnár Valéria 

Ismét segítséget kérek: "Indító felhasználó belépése megtagadva"

Ennek milyen oka van?

Köszönettel:

Molnár Valéria

Kedves Molnár Valéria,

Nagy valószínűséggel a vmatrix beállításban van probléma (jogosultságkezelés, belépés az ágazati portálon az adminisztrátorral). A korábbi hozzászólásokban talál erre vonatkozó segítséget!

Kedves Gabriella !

Iamintjoggal rendelkezem

Az alapszerepkörön kívül minden be van állítva...

Lehet, ez a baj?

Szervezeti egységgel és anélkül is be van állítva...

Ami fontos : csak szervezeti egységgel legyen , és orvosi szereppel!!! Az asszisztens pedig ebben Intézmény/szervezetben eü. asszisztens szerepkörrel.

IAMINTJOG-omat nem vehetem el..., de megopróbálom csak az orvost mellette...

Lényeg, hogy a szervezeti egység is meglegyen, s ott az orvosi jog is hozzáadódjon !

Nyugaton a helyzet változatlan....

OTH6/OTH9 stimmel????

Segítő01
Tuesday, October 31, 2017 11:25:57 AM
Nemrég írtam, hogy minden rendben...sajna még sem#-o

kiírja percenként, hogy SAML jegyet kér, bármit csinálok,nem tágít...és persze egy idő után lefagy.

Van valami megoldás erre?

Lehet hogy már írták, csak vissza kéne olvasnom a hozzászólásokat?

Köszönöm

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, October 31, 2017 11:27:37 AM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Molnár Valéria 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Molnár Valéria 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Molnár Valéria 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Molnár Valéria 

Ismét segítséget kérek: "Indító felhasználó belépése megtagadva"

Ennek milyen oka van?

Köszönettel:

Molnár Valéria

Kedves Molnár Valéria,

Nagy valószínűséggel a vmatrix beállításban van probléma (jogosultságkezelés, belépés az ágazati portálon az adminisztrátorral). A korábbi hozzászólásokban talál erre vonatkozó segítséget!

Kedves Gabriella !

Iamintjoggal rendelkezem

Az alapszerepkörön kívül minden be van állítva...

Lehet, ez a baj?

Szervezeti egységgel és anélkül is be van állítva...

Ami fontos : csak szervezeti egységgel legyen , és orvosi szereppel!!! Az asszisztens pedig ebben Intézmény/szervezetben eü. asszisztens szerepkörrel.

IAMINTJOG-omat nem vehetem el..., de megopróbálom csak az orvost mellette...

Lényeg, hogy a szervezeti egység is meglegyen, s ott az orvosi jog is hozzáadódjon !

Nyugaton a helyzet változatlan....

OTH6/OTH9 stimmel????

Egyébként milyen rendszer, hányas verzió?

Timcsi
Tuesday, October 31, 2017 11:28:52 AM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Timcsi 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Timcsi 

Üdvözlöm!

Elvileg miinden sikeres,fut minden,de amikor elinditom az Xdokit,ezt irja ki (eszig behelyezve.)

Sikertelen ESZIG adatkérés.Az EESZT beállitás sikertelen.Hiba! A kliens tanusítvány adatai nem megfelelőek.( a kért objektum nem található)

Segítséget köszönöm

Melyik rendszer milyen verzióját használja? Az SSL tanúsítványt nem jól tallózta be, vagy a hozzátartozó jelszót hibásan adta meg!

Visual Ix programot használunk és ma lett frrisitve.

Megvan a verzióváltó levél, amiben le van írva a beállítás menete??? (szept.30, 2.oldaltól!)

Nekem szeptemberről csak egy egyoldalas levél van...

Most megadtam egy másik útvonalat a tanusítványhoz..elvileg kiirta az üzenetek közé,hogy OK. A doktornő ESZIG-jével.Az enyémnek hibát ír ki.

Miután a doktornő ESZIg-je után felügrik az OK üzenet,nem tűnik el az EESZT ablak,csak ha bezárom.De akkor meg kilép az EESZT-ből. Vagy az nem baj?

Megmondom őszintén nem vagyok informatikus...ezért nem is értek ehhez..

De én egyenlőre semmi változást nem látok hogy az EESZT futna a gépen..

Molnár Valéria
Tuesday, October 31, 2017 11:46:31 AM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Molnár Valéria 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Molnár Valéria 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Molnár Valéria 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Molnár Valéria 

Ismét segítséget kérek: "Indító felhasználó belépése megtagadva"

Ennek milyen oka van?

Köszönettel:

Molnár Valéria

Kedves Molnár Valéria,

Nagy valószínűséggel a vmatrix beállításban van probléma (jogosultságkezelés, belépés az ágazati portálon az adminisztrátorral). A korábbi hozzászólásokban talál erre vonatkozó segítséget!

Kedves Gabriella !

Iamintjoggal rendelkezem

Az alapszerepkörön kívül minden be van állítva...

Lehet, ez a baj?

Szervezeti egységgel és anélkül is be van állítva...

Ami fontos : csak szervezeti egységgel legyen , és orvosi szereppel!!! Az asszisztens pedig ebben Intézmény/szervezetben eü. asszisztens szerepkörrel.

IAMINTJOG-omat nem vehetem el..., de megopróbálom csak az orvost mellette...

Lényeg, hogy a szervezeti egység is meglegyen, s ott az orvosi jog is hozzáadódjon !

Nyugaton a helyzet változatlan....

OTH6/OTH9 stimmel????

A manóba !! Igaza van, azok a fránya 1-esek és nullák :)

Köszönöm szépen :D

Molnár Valéria
Tuesday, October 31, 2017 11:52:25 AM
Más...

2 orvossal dolgozunk 1 körzetben...

2 felhasználói belépési lehetőségünk van (tehát mindkét orvosi pecsétszámmal be lehet lépni), de csak az egyiket használjuk gyakorlatilag... A másikkal csak a kórházból kérjük le a leleteket, ahhoz használjuk...

Hogyan tudom beállítani, hogy ne kapjam ezt a hibaüzenetet amikor használom a rendszert: "A szolgáltatást meghívó Felhasználó azonosítója nem azonos a paraméterként megadott Felíró orvos azonosítójával"

Miklós
Tuesday, October 31, 2017 12:23:17 PM
Tisztelt Infomix!

Mértem én is időket. Gigabites hálózat, windows 10 oprendszerek, Epson WP 5620 hálózati nyomtató. Eddig 12 recept nyomtatás a szerver gépen kb. 36 mp volt, most a 12 db 161 mp lett (13,5 mp/recept). A kliens gépen régen 10 recept 31 mp, most 1532 mp (13 mp). Ez sorozatnyomtatás, nem egyesével rákattintásos. Egyesével nyomtatva sem sokkal hosszabb az idő, mert a küldés-fogadás után indítja sokára a nyomtatót. A rendelés teljesen lelassult. Ha egy beteg kéri a teljes család havi, kéthavi receptjét, biztos hogy több, mint 20 percig benn ül. addig a másik gépen sem lehet nyomtatni, hogy gyorsabban lehessen haladni.

Lehet-e ezzel kezdeni valamit?

Üdvözlettel, Pintér Miklós

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, October 31, 2017 12:45:13 PM
Originally Posted by: Miklós 

Tisztelt Infomix!

Mértem én is időket. Gigabites hálózat, windows 10 oprendszerek, Epson WP 5620 hálózati nyomtató. Eddig 12 recept nyomtatás a szerver gépen kb. 36 mp volt, most a 12 db 161 mp lett (13,5 mp/recept). A kliens gépen régen 10 recept 31 mp, most 1532 mp (13 mp). Ez sorozatnyomtatás, nem egyesével rákattintásos. Egyesével nyomtatva sem sokkal hosszabb az idő, mert a küldés-fogadás után indítja sokára a nyomtatót. A rendelés teljesen lelassult. Ha egy beteg kéri a teljes család havi, kéthavi receptjét, biztos hogy több, mint 20 percig benn ül. addig a másik gépen sem lehet nyomtatni, hogy gyorsabban lehessen haladni.

Lehet-e ezzel kezdeni valamit?

Üdvözlettel, Pintér Miklós

Milyen rendszer, milyen verzió???

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, October 31, 2017 12:47:46 PM
Originally Posted by: Molnár Valéria 

Más...

2 orvossal dolgozunk 1 körzetben...

2 felhasználói belépési lehetőségünk van (tehát mindkét orvosi pecsétszámmal be lehet lépni), de csak az egyiket használjuk gyakorlatilag... A másikkal csak a kórházból kérjük le a leleteket, ahhoz használjuk...

Hogyan tudom beállítani, hogy ne kapjam ezt a hibaüzenetet amikor használom a rendszert: "A szolgáltatást meghívó Felhasználó azonosítója nem azonos a paraméterként megadott Felíró orvos azonosítójával"

Milyen rendszer, hányas verzió- regisztrációs szám?

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, October 31, 2017 12:50:55 PM
Originally Posted by: Timcsi 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Timcsi 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Timcsi 

Üdvözlöm!

Elvileg miinden sikeres,fut minden,de amikor elinditom az Xdokit,ezt irja ki (eszig behelyezve.)

Sikertelen ESZIG adatkérés.Az EESZT beállitás sikertelen.Hiba! A kliens tanusítvány adatai nem megfelelőek.( a kért objektum nem található)

Segítséget köszönöm

Melyik rendszer milyen verzióját használja? Az SSL tanúsítványt nem jól tallózta be, vagy a hozzátartozó jelszót hibásan adta meg!

Visual Ix programot használunk és ma lett frrisitve.

Megvan a verzióváltó levél, amiben le van írva a beállítás menete??? (szept.30, 2.oldaltól!)

Nekem szeptemberről csak egy egyoldalas levél van...

Most megadtam egy másik útvonalat a tanusítványhoz..elvileg kiirta az üzenetek közé,hogy OK. A doktornő ESZIG-jével.Az enyémnek hibát ír ki.

Miután a doktornő ESZIg-je után felügrik az OK üzenet,nem tűnik el az EESZT ablak,csak ha bezárom.De akkor meg kilép az EESZT-ből. Vagy az nem baj?

Megmondom őszintén nem vagyok informatikus...ezért nem is értek ehhez..

De én egyenlőre semmi változást nem látok hogy az EESZT futna a gépen..

A verzióváltó levél 2.oldalától kezdődik ez a lírás!!!!! Haladjunk a leírás szerint lépésről lépésre - akkor egyszerűbb lesz! Megvan a leírás 2. oldal?

Molnár Valéria
Tuesday, October 31, 2017 12:51:38 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Molnár Valéria 

Más...

2 orvossal dolgozunk 1 körzetben...

2 felhasználói belépési lehetőségünk van (tehát mindkét orvosi pecsétszámmal be lehet lépni), de csak az egyiket használjuk gyakorlatilag... A másikkal csak a kórházból kérjük le a leleteket, ahhoz használjuk...

Hogyan tudom beállítani, hogy ne kapjam ezt a hibaüzenetet amikor használom a rendszert: "A szolgáltatást meghívó Felhasználó azonosítója nem azonos a paraméterként megadott Felíró orvos azonosítójával"

Milyen rendszer, hányas verzió- regisztrációs szám?

Visualix 1.117.0 Reg. szám: 1496

Users browsing this topic