T.Infomix!
Ismét felteszem korábbi kérdésünket,melyre nem kaptunk választ.
Visual Ixdokival dolgozunk.
Informatikus segítségével mindent beüzemeltünk,a "próbaüzemünk" sikerült.Irtunk e-receptet,katalógust,lekérdeztük.Úgy tünt,minden ok.
A másnapi indításnál még az e-személyi bekérés előtt SAML jegy eldobása üzenet 4-5x,utána e-személyi bekérés végtelenítve.
Többször újraindítva mindent ugyanez a helyzet.
E-mailben is kértem segítséget.
Üdvözlettel:Rozs Andrea
"Több hozzászólásra reagálva, amelyek visszavezethetők az itt leírtakra, a következő információt szeretnénk megosztani.
A visual Ixdoki jelenleg a felhasználóinknál működő verzióiban előfordulhat - némelyik felhasználónknál, operációs rendszer és egyéb paraméterek függvényében -, hogy a következő hibák egyike lép fel:
- "Az EESZT feldolgozó program csak egy példányban indítható!" üzenetet kapják, amikor elindítják a visual etér kommunikációs programot, de az is előfordulhat, hogy üzenet nélkül nem indul el.
- ESzemélyi bekérő ablak nem jelenik meg, csak várakozik, másképp csak "pörög-pörög"
Kérjük türelmüket a következő 1.118.0 verzióig, amelyben ezek a esetek le lesznek kezelve, mert valamennyi egyedi esetet egyenként nem tudjuk lekezelni. Addig kérjük, hogy kapcsolják ki az EESZT panelt."