pharmacybt
Thursday, November 2, 2017 2:12:49 PM
Megtörtént a verzióváltás ma,azóta a kártyaolvasó nem működik .Előtte tökéletes volt.

Mi lehet a gond?

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, November 2, 2017 2:21:02 PM
Originally Posted by: Gabidk 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Gabidk 

Originally Posted by: Gabidk 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Gabidk 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Gabidk 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Gabidk 

Köszönöm a gyors megoldást, távoli eléréssel megoldották a IxNet Service problémát.

A kiszolgáló gépen azonban nem tudunk belépni, "Sikertelen ESZIG initializáció" üzenet jelenik meg. A Tokenes belépési probléma sem oldódott sajnos meg, tudom,hogy azt a hibát én okoztam, de kérem segítsenek, hogy tudom megoldani...

Előre is köszönöm!

Linszter Gabi

Asszisztens, rendszergazda

EESZT panelen kapcsolja vissza az e-szig belépést (majd mentés), kattintson a manuális indításra ugyanott! Mi történik?

Akkor már az esziget kéri, de olyan, mintha nem látná az olvasót... pedig fel lett telepítve az is.

Úgy néz ki, hogy hozzá sem fordul? Akkor próbáljuk meg letelepíteni az egészet (e-szig driver, e-szig kilens), majd újratelepíteni a lehető legfrissebb verziót! Egyébként a legfrissebb van telepítve???

Leszedtem, visszaraktam, de így sem jó... ixNet is legújabb verzió, az olvasók is elvileg a legújabb verziók...

erről a gépről az ágazati portálra fel tud jelentkezni ezzel az e-szig-el????

igen

Bocsánat, tévedtem, nem tudok bejelentkezni, de valószinüleg az ágazati portál nem jó, a kártyaolvasók dolgoznak, A hitelesítés nem sikerült.

Aktiválta a felhasználót???

Természetesen, a VMatrix is ki lett töltve, léptem már be ezzel a személyivel, csak most nem tudok. Illetve ma senkiével sem sikerült belépni.

Lehet az a baj 😞 . Próbálja a kontaktcentert, Ők meg tudják nézni! Aztán folytatjuk mi .....

Dr. Tóth Beáta
Thursday, November 2, 2017 2:25:49 PM
ETÉR nem fut.

Kérném a leírást megküldeni nekünk is!

Köszönöm!

User9999
Thursday, November 2, 2017 2:41:31 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: User9999 

Tisztelt Infomix !

Telefonon próbáltam Önöket elérni az utóbbi néhány napban, de vélelmezhetően megnövekedett forgalom miatt ez nem sikerült.

A műszaki csatlakozás sikeresen befejeződött. Miképpen lehet a Visualt összehangolni az EESZT-vel? Erről még nem kaptunk tájékoztatást az Önök részéről. A Fórumból kibányásztam, hogy a a Visualkomm lesz az interfész. Ezt is feltettem, (többnyire zöld) de olyan mintha nem is tudná a Visual kezelni az EESZT-t.

Köszönet,

D

Kedves User9999 (akárki is legyen e név mögött),

Az október 1.-én kiküldött verzióváltó levélben leírtaknak beállított mindent?

Kedves Gabi !

Igen, akkor az alapján végig lett zongorázva. A mostani problémát az okozta, hogy a 117.1-es build telepítésekor visszaállította az "EESZT" menüpontot default-ra, tehát eltűnt. De annak újra beállítása után működött/működik minden. Ettől függetlenül köszönöm segítségét.

Más kérdés: tervben van-e Önöknél olyan frissítési opció, hogy a "Visualkomm"-ot "szolgáltatás"-ként lehessen telepíteni.

Köszönöm,

Dani

Somogyi László
Thursday, November 2, 2017 2:45:55 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: DrMiklosl 

Tisztelt Infomix !

Katalógus illetve recept feltöltés után a hibaüzenet a következő: Nincs joga a kérés végrehajtására vagy a biztonsági fejléc helytelen!

V-mátrix beállítva ,nem értem mi lehet a probléma.Hol találom ezt a biztonsági fejlécet??

Köszönettel Vargáné G.Zsuzsa asszisztens

Ellenőrizze, hogy a vmatrix jól van beállítva (Intézmény-szervezet-orvos minhárom hozzárendelve orvosi szerpkörrel?), s az EESZT panelen OTH6/OTH9 pecsétszám megegyezik a vmtarix-ban megjelenő azonosítókkal? valami itt nem stimmelhet !

és nem lehet elégszer hangsúlyozni: csak az orvos személyi igazolványával lehet receptet írni, terepen szerzett tapasztalatom szerint sokan még nem jutottak el eddig a felismerésig, bocs ha nem ez a hiba...

papdoki
Thursday, November 2, 2017 2:47:53 PM
Tisztelettel kérdezném, hogy mindent letöltöttem, aktivizáltam stb... ennek ellenére a "nem fut az ETÉR kommunikációs progran" üzenetet kapom az induláskor. Mit tudok tenni, mit kell bekapcsolni! WIN 10-t használok az egyik rendszeren, WIN 7 fut a másikon.

Köszönettel:

a legkisebb Papdoktor

Somogyi László
Thursday, November 2, 2017 2:49:53 PM
Originally Posted by: pharmacybt 

Megtörtént a verzióváltás ma,azóta a kártyaolvasó nem működik .Előtte tökéletes volt.

Mi lehet a gond?

A programból nem működik, vagy az ágazati portálon bejelentkezéskor sem?

Thursday, November 2, 2017 2:51:36 PM
Nekem éppen nem hajlandó a receptet kinyomtatni. A párhuzamos gép meg nem tud bejelentkezni. Valami sikertelen e.szig.....
Szuhogyi Edina
Thursday, November 2, 2017 2:54:36 PM
Tisztelt Infomix!

A mai verzióváltással érkezett leírás szerint szeretnék eljárni, de a Rendszer/Orvos adatok karbantartása felületen az "ÚJ" felület nem aktív, így nem tudom az asszisztenst felvezetni a rendszerbe. Mi a teendő?

Segítségüket köszönöm!

Dr. Szuhogyi Edina

pharmacybt
Thursday, November 2, 2017 3:00:53 PM
Originally Posted by: Somogyi László 

Originally Posted by: pharmacybt 

Megtörtént a verzióváltás ma,azóta a kártyaolvasó nem működik .Előtte tökéletes volt.

Mi lehet a gond?

A programból nem működik, vagy az ágazati portálon bejelentkezéskor sem?

Egyáltalán nem.

BMárta
Thursday, November 2, 2017 3:02:32 PM
Az etér program indításakor azt írja, hogy: "az EESZT feldolgozó program csak egy példányban indítható", bár egy példányban sem fut!

Ebben kérnénk segítségüket.

Dr.László Péter
Thursday, November 2, 2017 3:03:04 PM
Nekem sikerült beállítani az EESZT-t.Köszönet az Infomix távsegítségének.Gratula!![felnez]
Hajnalné
Thursday, November 2, 2017 3:07:18 PM
Tisztelt Infomix!

Túléltük az első napot az e-recepttel. Tapasztalatok: 9 óráig nem volt vonalkód idő túllépés miatt. Utána gyorsult a rendszer, de 10 recept sorozat nyomtatásánál 1-2 receptre nem került vonalkód idő túllépés miatt. Amibe Önök nem tudnak gondolom segíteni, de lehet hogy tudják jelezni az AEEK felé. Miderizone 150mg 3 doboz 3x1 adagolás, kapott 3. vonalkodót is -tehát elvileg hibátlan a recept- patikában ezt a 3. vonalkódot leolvasva csak 1db Miderizone-t jelzett az e-tér. Gyógyszertár sem értette a dolgot.

Köszönöm az eddigi segítségüket

Hajnalné

Dr.Ghanem Niyaz
Thursday, November 2, 2017 3:23:53 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Dr.Ghanem Niyaz 

Tisztelt Infomix!!

Ma reggel nem tudtuk letölteni a frissítést!!

Az EESZT csatlakozás sikeres de hol ad vonalkódot , hol nem !

A patika jelezte hogy náluk egyáltalán nem működik az EESZT !

Üdv.

Dr.Ghanem Niyaz

Nem tudom miért nem sikerült a letöltés -megpróbálná még egyszer? Igen az EESZT e-recept modulja időnként idő túllépés(várakozás) miatt nem fogadja be a vényeket- már jeleztük az AEEK-nak, jelenleg az ottani kollégák dolgoznak rajta, reméljük sikerül minél hamarabb helyreállítani. A visualIxdoki/Ixnet minden ilyen esetben átmegy hagyományos üzemmódba, ilyenkor nem kerül rá a 3. vonalkód sem - azért hogy a rendelést a megszokott módon lehessen folytatni.Remélem a patikában is gyorsan túllendülnek a kezdeti nehézségeken- őszintén megmondom, nekünk sem könnyű . Köszönöm türelmét!

Köszönöm szépen ! A frissítés sikeresen lezajlott,nem volt semmi probléma ! Az e-recept a rendelés majdnem végére is teljesen rendben lett !

DrMiklosl
Thursday, November 2, 2017 3:25:56 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: DrMiklosl 

Tisztelt Infomix !

Katalógus illetve recept feltöltés után a hibaüzenet a következő: Nincs joga a kérés végrehajtására vagy a biztonsági fejléc helytelen!

V-mátrix beállítva ,nem értem mi lehet a probléma.Hol találom ezt a biztonsági fejlécet??

Köszönettel Vargáné G.Zsuzsa asszisztens

Ellenőrizze, hogy a vmatrix jól van beállítva (Intézmény-szervezet-orvos minhárom hozzárendelve orvosi szerpkörrel?), s az EESZT panelen OTH6/OTH9 pecsétszám megegyezik a vmtarix-ban megjelenő azonosítókkal? valami itt nem stimmelhet !

Köszönöm, megcsináltam újra a V-mátrixot,most jó.

DrMiklosl
Thursday, November 2, 2017 3:28:02 PM
Originally Posted by: Somogyi László 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: DrMiklosl 

Tisztelt Infomix !

Katalógus illetve recept feltöltés után a hibaüzenet a következő: Nincs joga a kérés végrehajtására vagy a biztonsági fejléc helytelen!

V-mátrix beállítva ,nem értem mi lehet a probléma.Hol találom ezt a biztonsági fejlécet??

Köszönettel Vargáné G.Zsuzsa asszisztens

Ellenőrizze, hogy a vmatrix jól van beállítva (Intézmény-szervezet-orvos minhárom hozzárendelve orvosi szerpkörrel?), s az EESZT panelen OTH6/OTH9 pecsétszám megegyezik a vmtarix-ban megjelenő azonosítókkal? valami itt nem stimmelhet !

és nem lehet elégszer hangsúlyozni: csak az orvos személyi igazolványával lehet receptet írni, terepen szerzett tapasztalatom szerint sokan még nem jutottak el eddig a felismerésig, bocs ha nem ez a hiba...

Köszönöm,tudom,hogy csak orvosi e-személyivel lehet Rp-t írni.De nálam már a katalógus feltöltésénél is hibát írt ki.Most már jól működik.

drbardoczi
Thursday, November 2, 2017 3:29:03 PM
Tisztelt Infomix!

Nálunk most minden kiválóan működik,főgép,kliens,asszisztens is be tud jelentkezni stb.Köszönjük!

Volna azonban egy apró részletkérdés:ha az asszisztens orvos nélkül bejelentkezik,kiválaszt egy beteget az"Ellátás előkészítése"

menüpontban,kiválasztja a beteg gyógyszereit a "Receptírás"menüpontban,az rendben van,hogy nem tudja nyomtatni,vagy ha igen,nem lesz a recepten

EESZT vonalkód,de ha én megérkezem,a leírás szerint átállunk az orvossal együtt végzett munkára,hogyan lehet előkeríteni a már beállított recepteket?

Csak úgy sikerült,hogy újra ki kellett jelölni stb.

Van arra mód,hogy a nővér által kijelölt recepteket az én bejelentkezésem után kinyomtassa a rendszer?

Köszönöm!

Somogyi László
Thursday, November 2, 2017 3:33:05 PM
Originally Posted by: User9999 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: User9999 

Tisztelt Infomix !

Telefonon próbáltam Önöket elérni az utóbbi néhány napban, de vélelmezhetően megnövekedett forgalom miatt ez nem sikerült.

A műszaki csatlakozás sikeresen befejeződött. Miképpen lehet a Visualt összehangolni az EESZT-vel? Erről még nem kaptunk tájékoztatást az Önök részéről. A Fórumból kibányásztam, hogy a a Visualkomm lesz az interfész. Ezt is feltettem, (többnyire zöld) de olyan mintha nem is tudná a Visual kezelni az EESZT-t.

Köszönet,

D

Kedves User9999 (akárki is legyen e név mögött),

Az október 1.-én kiküldött verzióváltó levélben leírtaknak beállított mindent?

Kedves Gabi !

Igen, akkor az alapján végig lett zongorázva. A mostani problémát az okozta, hogy a 117.1-es build telepítésekor visszaállította az "EESZT" menüpontot default-ra, tehát eltűnt. De annak újra beállítása után működött/működik minden. Ettől függetlenül köszönöm segítségét.

Más kérdés: tervben van-e Önöknél olyan frissítési opció, hogy a "Visualkomm"-ot "szolgáltatás"-ként lehessen telepíteni.

Köszönöm,

Dani

Dani!

Azt sejtem, hogy te rendszergazda vagy.

'sc create' paranccsal nem próbáltad szolgáltatássá tenni?

Ha ez így valamiért nem megy, nem próbáltam, nem vagyok most helyszínen, akkor csinálhatsz egy szöveges parancsfájlt amit futtatsz belépéskor. Oszt ezzel spóroltunk bejelentkezéskor egy-két kattintást. Nem ez a fő gond most sok helyen szerintem és nem is ez lesz az orvosok gondja a következő évben. (elnézést az eü dolgozók hagyják ezt figyelmen kívül) O

Gabidk
Thursday, November 2, 2017 4:03:05 PM
Ágazati portálra sikerült belépni, a program továbbra sem érzékeli, hogy ott a leolvasóba a kártya... Hol lehet gubanc?
Somogyi László
Thursday, November 2, 2017 4:14:30 PM
Originally Posted by: drbardoczi 

Tisztelt Infomix!

Nálunk most minden kiválóan működik,főgép,kliens,asszisztens is be tud jelentkezni stb.Köszönjük!

Volna azonban egy apró részletkérdés:ha az asszisztens orvos nélkül bejelentkezik,kiválaszt egy beteget az"Ellátás előkészítése"

menüpontban,kiválasztja a beteg gyógyszereit a "Receptírás"menüpontban,az rendben van,hogy nem tudja nyomtatni,vagy ha igen,nem lesz a recepten

EESZT vonalkód,de ha én megérkezem,a leírás szerint átállunk az orvossal együtt végzett munkára,hogyan lehet előkeríteni a már beállított recepteket?

Csak úgy sikerült,hogy újra ki kellett jelölni stb.

Van arra mód,hogy a nővér által kijelölt recepteket az én bejelentkezésem után kinyomtassa a rendszer?

Köszönöm!

+1

Köszönöm a téma felvetését én is. Ismételt felvetését. Én mondtam Július elején, hogy erről még szó lesz, sok praxisban probléma, ha kell indokoljuk.

Varga Sándor
Thursday, November 2, 2017 4:38:26 PM
Originally Posted by: Szuhogyi Edina 

Tisztelt Infomix!

A mai verzióváltással érkezett leírás szerint szeretnék eljárni, de a Rendszer/Orvos adatok karbantartása felületen az "ÚJ" felület nem aktív, így nem tudom az asszisztenst felvezetni a rendszerbe. Mi a teendő?

Segítségüket köszönöm!

Dr. Szuhogyi Edina

A leírás szerint rendszergazdaként kell belépnie a visualba. Ez azt jelenti, hogy ugyan azzal a belépési kóddal, mint az Ixintézőbe verzióváltáshoz.

Ha ez sikerül, akkor próbálja meg felvenni az asszisztenst.


Varga Sándor
Varga Sándor
Thursday, November 2, 2017 4:46:21 PM
Originally Posted by: Somogyi László 

Originally Posted by: drbardoczi 

Tisztelt Infomix!

Nálunk most minden kiválóan működik,főgép,kliens,asszisztens is be tud jelentkezni stb.Köszönjük!

Volna azonban egy apró részletkérdés:ha az asszisztens orvos nélkül bejelentkezik,kiválaszt egy beteget az"Ellátás előkészítése"

menüpontban,kiválasztja a beteg gyógyszereit a "Receptírás"menüpontban,az rendben van,hogy nem tudja nyomtatni,vagy ha igen,nem lesz a recepten

EESZT vonalkód,de ha én megérkezem,a leírás szerint átállunk az orvossal együtt végzett munkára,hogyan lehet előkeríteni a már beállított recepteket?

Csak úgy sikerült,hogy újra ki kellett jelölni stb.

Van arra mód,hogy a nővér által kijelölt recepteket az én bejelentkezésem után kinyomtassa a rendszer?

Köszönöm!

+1

Köszönöm a téma felvetését én is. Ismételt felvetését. Én mondtam Július elején, hogy erről még szó lesz, sok praxisban probléma, ha kell indokoljuk.

Mindent ugyan úgy, mintha nem is lenne EESZT. Vagyis

Ha eddig a paciens megkapta a receptet, mielőtt az orvos beért a rendelőbe, és elvitte azt a patikába kiváltani, akkor ezt most is ugyan így megteheti. Ha ugyan olyan receptre nyomtatják ...

Szóval most az EESZT-ben az orvos az eszigjével írja alá, pecsételi le a ereceptet. Ha ezt meg tudja tenni, akkor - ha a tér is befogadja - felkerül a térbe. Ha nem tudja megtenni, mert nincs ott, vagy nincs ott az eszigje, vagy nem működik az EESZT valamiért, akkor hagyományos receptet lehet nyomtatni.


Varga Sándor
Varga Sándor
Thursday, November 2, 2017 4:51:13 PM
Originally Posted by: Gabidk 

Ágazati portálra sikerült belépni, a program továbbra sem érzékeli, hogy ott a leolvasóba a kártya... Hol lehet gubanc?

Az ETÉR mégsem, vagy nem jól van elindítva, esetleg az eSzig kliens nem, vagy nem jól fut. Ami fontos.

Akár hány gépen dolgoznak, az ETÉR CSAK egy gépen lehet elindítva. Ha több gépen is fut párhuzamosan, akkor az okozhat ilyen gondot.

Előfordul, hogy vagy az ETÉR, vagy az eszig olvasó kliens nem fut megfelelően. Érdemes megpróbálni, mindkettőt leállítani.

- ETÉR - rákattint bal gombbal, bezárás

- eSzig kliens program megnyit, fájl menü kilépés

- ETÉR újra elindít

- eSzig kliens újra elindít

- visual Ixdoki indítás


Varga Sándor
Somogyi László
Thursday, November 2, 2017 4:57:40 PM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Somogyi László 

Originally Posted by: drbardoczi 

Tisztelt Infomix!

Nálunk most minden kiválóan működik,főgép,kliens,asszisztens is be tud jelentkezni stb.Köszönjük!

Volna azonban egy apró részletkérdés:ha az asszisztens orvos nélkül bejelentkezik,kiválaszt egy beteget az"Ellátás előkészítése"

menüpontban,kiválasztja a beteg gyógyszereit a "Receptírás"menüpontban,az rendben van,hogy nem tudja nyomtatni,vagy ha igen,nem lesz a recepten

EESZT vonalkód,de ha én megérkezem,a leírás szerint átállunk az orvossal együtt végzett munkára,hogyan lehet előkeríteni a már beállított recepteket?

Csak úgy sikerült,hogy újra ki kellett jelölni stb.

Van arra mód,hogy a nővér által kijelölt recepteket az én bejelentkezésem után kinyomtassa a rendszer?

Köszönöm!

+1

Köszönöm a téma felvetését én is. Ismételt felvetését. Én mondtam Július elején, hogy erről még szó lesz, sok praxisban probléma, ha kell indokoljuk.

Mindent ugyan úgy, mintha nem is lenne EESZT. Vagyis

Ha eddig a paciens megkapta a receptet, mielőtt az orvos beért a rendelőbe, és elvitte azt a patikába kiváltani, akkor ezt most is ugyan így megteheti. Ha ugyan olyan receptre nyomtatják ...

Szóval most az EESZT-ben az orvos az eszigjével írja alá, pecsételi le a ereceptet. Ha ezt meg tudja tenni, akkor - ha a tér is befogadja - felkerül a térbe. Ha nem tudja megtenni, mert nincs ott, vagy nincs ott az eszigje, vagy nem működik az EESZT valamiért, akkor hagyományos receptet lehet nyomtatni.

Jó. Akkor erről majd később beszélünk. Támadásra nem reagálok, amíg mindenki mással van elfoglalva. Szeretném elérni azt egyszer, hogy valaki, jelesül az Infomix informatikusai megértsék, hogyan lehet MÉG ellátni Magyarországon egy vidéki, háttérügyelet nélküli parxist úgy, hogy miközben a beteg pl. a váróban a sürgős inzulinjára vár, közben az orvos a rendőrséggel együtt halottnál helyszínel 2 órát, vagy még 11 kilométerrel odébb is helyettesít, a személyi igazolványával, legálisan.

Kedves vargas! Minden harag nélkül. Tudom, hogy nem Önök hozzák a törvényeket, de még most frissiben sokat lehetne tenni, befolyásolni a rendszert, ha Önök is beleéreznének valaha egy ilyen, kb. 3000 körzet bajába. Ez nem Budapesti körömcipős rendelés, fűtött rendelős betegellátás. És most csak egy okot hoztam a 100-ból.

Erre nem fogadom el azt a választ, hogy még egy évig mehet így!!!

Nem először kapom meg ezt, és nem először utasítom vissza.

Gabidk
Thursday, November 2, 2017 5:18:47 PM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: Gabidk 

Ágazati portálra sikerült belépni, a program továbbra sem érzékeli, hogy ott a leolvasóba a kártya... Hol lehet gubanc?

Az ETÉR mégsem, vagy nem jól van elindítva, esetleg az eSzig kliens nem, vagy nem jól fut. Ami fontos.

Akár hány gépen dolgoznak, az ETÉR CSAK egy gépen lehet elindítva. Ha több gépen is fut párhuzamosan, akkor az okozhat ilyen gondot.

Előfordul, hogy vagy az ETÉR, vagy az eszig olvasó kliens nem fut megfelelően. Érdemes megpróbálni, mindkettőt leállítani.

- ETÉR - rákattint bal gombbal, bezárás

- eSzig kliens program megnyit, fájl menü kilépés

- ETÉR újra elindít

- eSzig kliens újra elindít

- visual Ixdoki indítás

Bocsánat... IxNet-ünk van... akkor is ez lehet a gond?

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, November 2, 2017 5:19:32 PM
Originally Posted by: drbardoczi 

Tisztelt Infomix!

Nálunk most minden kiválóan működik,főgép,kliens,asszisztens is be tud jelentkezni stb.Köszönjük!

Volna azonban egy apró részletkérdés:ha az asszisztens orvos nélkül bejelentkezik,kiválaszt egy beteget az"Ellátás előkészítése"

menüpontban,kiválasztja a beteg gyógyszereit a "Receptírás"menüpontban,az rendben van,hogy nem tudja nyomtatni,vagy ha igen,nem lesz a recepten

EESZT vonalkód,de ha én megérkezem,a leírás szerint átállunk az orvossal együtt végzett munkára,hogyan lehet előkeríteni a már beállított recepteket?

Csak úgy sikerült,hogy újra ki kellett jelölni stb.

Van arra mód,hogy a nővér által kijelölt recepteket az én bejelentkezésem után kinyomtassa a rendszer?

Köszönöm!

Szuper!!!

Jelenleg az a megoldás, hogy ha az asszisztens önállóan lép be, kinyomtatja hagyományos (eddig megszokott) módon a vényt. 2018 dec.31.-ig így szól a jogszabály. Hogy aztán mi lesz még nem tudjuk, de reméljük megéljük Önök is, meg mi is. Egyébként utólag sem a vény, sem a beutaló soha nem küldhető be!

Ha kicsit lecsitul a csatlakozási láz, érdemben is beszélünk az előkészítő funkciókról. Megvárjuk, hogy a jelen rendszer stabilan működjön, s hogy merre mozdul a jogszabály alkotó!

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, November 2, 2017 5:20:34 PM
Originally Posted by: DrMiklosl 

Originally Posted by: Somogyi László 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: DrMiklosl 

Tisztelt Infomix !

Katalógus illetve recept feltöltés után a hibaüzenet a következő: Nincs joga a kérés végrehajtására vagy a biztonsági fejléc helytelen!

V-mátrix beállítva ,nem értem mi lehet a probléma.Hol találom ezt a biztonsági fejlécet??

Köszönettel Vargáné G.Zsuzsa asszisztens

Ellenőrizze, hogy a vmatrix jól van beállítva (Intézmény-szervezet-orvos minhárom hozzárendelve orvosi szerpkörrel?), s az EESZT panelen OTH6/OTH9 pecsétszám megegyezik a vmtarix-ban megjelenő azonosítókkal? valami itt nem stimmelhet !

és nem lehet elégszer hangsúlyozni: csak az orvos személyi igazolványával lehet receptet írni, terepen szerzett tapasztalatom szerint sokan még nem jutottak el eddig a felismerésig, bocs ha nem ez a hiba...

Köszönöm,tudom,hogy csak orvosi e-személyivel lehet Rp-t írni.De nálam már a katalógus feltöltésénél is hibát írt ki.Most már jól működik.

Örülök :)

Dr. Dékán Annamária
Thursday, November 2, 2017 5:22:01 PM
Kedves Infomix!

Úgy tűnik mindent sikerült beállítanunk(?), de a recept nyomtatásnál a harmadik egyáltalán nem jelenik meg.

Kérjük segítségüket. Előre is köszönjük. Dr. Dékán Annamária

Dr. Dékán Annamária
Thursday, November 2, 2017 5:23:15 PM
Jav:a harmadik vonalkód nem látszik recept nyomtatásnál.
Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, November 2, 2017 5:25:45 PM
Originally Posted by: Dr.Ghanem Niyaz 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Dr.Ghanem Niyaz 

Tisztelt Infomix!!

Ma reggel nem tudtuk letölteni a frissítést!!

Az EESZT csatlakozás sikeres de hol ad vonalkódot , hol nem !

A patika jelezte hogy náluk egyáltalán nem működik az EESZT !

Üdv.

Dr.Ghanem Niyaz

Nem tudom miért nem sikerült a letöltés -megpróbálná még egyszer? Igen az EESZT e-recept modulja időnként idő túllépés(várakozás) miatt nem fogadja be a vényeket- már jeleztük az AEEK-nak, jelenleg az ottani kollégák dolgoznak rajta, reméljük sikerül minél hamarabb helyreállítani. A visualIxdoki/Ixnet minden ilyen esetben átmegy hagyományos üzemmódba, ilyenkor nem kerül rá a 3. vonalkód sem - azért hogy a rendelést a megszokott módon lehessen folytatni.Remélem a patikában is gyorsan túllendülnek a kezdeti nehézségeken- őszintén megmondom, nekünk sem könnyű . Köszönöm türelmét!

Köszönöm szépen ! A frissítés sikeresen lezajlott,nem volt semmi probléma ! Az e-recept a rendelés majdnem végére is teljesen rendben lett !

Nagyon örülök , és köszönöm a visszajelzését!

Users browsing this topic