Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, November 3, 2017 7:57:40 AM
Originally Posted by: Segítő01 

Originally Posted by: dr.Kovács József 

Originally Posted by: Segítő01 

Tisztelt Infomix!

Az Etér működik, de SAML jegy hiba üzenet jön...

Kártyaolvasó rendben, agyon telepítettem már a gépet mindennel, 1.118-al is frissítettem...

eddig azt hittem, értem a dolgot.

Sajna elveszítettem a fonalat.

Csak egy gép van, a végleges beállításokhoz kizárólag az Orvos eszigjével lehet csak hozzáférni, vagy esetleg én X-es kóddal( adminisztrátor) is meg tudok oldani mindent?

Esetleg azért nem sikerül, mert bár az OTH6 ért.szerűen az orvos van bejegyezve, a praxis is (OTH9) , én meg "csak" admin. vagyok?

Vagy már tejlesen h.lye lettem?

Elnézést, de úgy érzem, hogy ennyi kínlódással már hamarabb terveztem volna egy új operációs rendszert, vagy egy Űrállomást, mint ezt..[nmosoly]

OTH 6 és OTH 9 kódokat kellene egyezteni a vmátrixban és a gépen. Adminisztrátorként be tud lépni a vmátrixba, ha aktiválva van a e-személyi az EESZT-ben. A vmátrixban meg kell nézni a jogosultságokat is.

naggyon köszönöm a választ, megpróbálom!!!

jó éjt![nagyonok]

Jó reggelt! Sikerült? Köszönjük Kovács dr. profi segítségét!

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, November 3, 2017 7:59:15 AM
Originally Posted by: Molnár Valéria 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Molnár Valéria 

Megtörtént a "NAGY TESZT" [hatnincs]

38 recept "simán" 90 másodperc

38 recept "E-módon" 260 másodperc

Hááááát, ez nem kis lassulás.....

Tesók közt is majd 3x-os idő... (igaz, legalább 5x-snek tűnik...) [tenyleg] [sir]

Napi 300 receptnél... Főleg, hogy közben a futó akció ablak (receptírás) nem bezárható; így adatvesztés fenyeget, ha másik beteggel is foglalkozni kezdek/kezdünk.

Nagyon köszönjük! Dolgozunk rajta, csak az idő idő idő ...... nekünk is kellene! Most prioritása van a stabilitásnak, de ha az meglesz, akkor ez lesz az első teendőnk egyike!!!

Most látom (ha jól látom) még nem is frissítettek 1.118-ra! Holnap azzal is megmérné ugyanezt ugyanígy? Hamár...[cseles]

De igen, frissítettünk [nevet] (most délután; merthogy ügyeletben is ezt nyomom. "Szerencsére" a rendelőnk felújítás alatt áll, és így helyileg az orvosi ügyelet rendelőjében dolgozunk átmenetileg...) - nem is tudom, mi a szerepe a 'segéd programnak' az EESZT beállítás fülén, de most - egyelőre nem is foglalkozom vele, mivel nálunk megy az e-recept.

Lehet, a mobilnetünk sem elég gyors és stabil ehhez az adatforgalomhoz; amikor visszatérünk helyünkre, valószínű kábeles netünk lesz...

De most az a lényeg, hogy működik, és megtaláljuk a gyorsítási lehetőségeket...

(Ja, meg hogy a többieknek is működjön 🙏

azért várom a mai eredményeket !![felnez]

Dr Baracsi Mária
Friday, November 3, 2017 8:21:01 AM
Tisztelt Infomix!

Továbbra sem tudunk csatlakozni az EESZT-hez. Egy hónapja tart a folyamat, elvileg mindennel kész voltunk időben, de egy hete gyakorlatilag elérhetetlenek! Hogyan tudnék segítséget kérni??????? Telefonon elérhetetlenek, értelmes reakciót a fórumon sem kaptam. A válaszuk annyi volt, hogy majd a frissítés talán megoldja. Nem oldotta meg, de továbbra sem tudok segítséghez jutni, a telefon csak kicseng, de nem veszi fel senki. A fórumon látom, hogy sorra kapják a távsegítséget illetve a válaszokat a kollégák.

A probléma a következő:

Elvileg mindennel készen vagyunk már egy hete, de amikor kéri a személyit, azt írja ki, hogy: "Sikertelen e-szig adatlekérés". Az ÁEEK Ágazati portálján viszont be tudok jelentkezni. Kérem a mielőbbi reakciót illetve segítséget!

Dr. Baracsi Mária

Földes

54/465-787

70/283-6678

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, November 3, 2017 8:24:16 AM
Originally Posted by: Dr Baracsi Mária 

Tisztelt Infomix!

Továbbra sem tudunk csatlakozni az EESZT-hez. Egy hónapja tart a folyamat, elvileg mindennel kész voltunk időben, de egy hete gyakorlatilag elérhetetlenek! Hogyan tudnék segítséget kérni??????? Telefonon elérhetetlenek, értelmes reakciót a fórumon sem kaptam. A válaszuk annyi volt, hogy majd a frissítés talán megoldja. Nem oldotta meg, de továbbra sem tudok segítséghez jutni, a telefon csak kicseng, de nem veszi fel senki. A fórumon látom, hogy sorra kapják a távsegítséget illetve a válaszokat a kollégák.

A probléma a következő:

Elvileg mindennel készen vagyunk már egy hete, de amikor kéri a személyit, azt írja ki, hogy: "Sikertelen e-szig adatlekérés". Az ÁEEK Ágazati portálján viszont be tudok jelentkezni. Kérem a mielőbbi reakciót illetve segítséget!

Dr. Baracsi Mária

Földes

54/465-787

70/283-6678

Kedves Doktornő,

Vettük kérését, s igyekszünk jelentkezni. Köszönöm türelmét!

Friday, November 3, 2017 8:25:02 AM
Nálunk továbbra is sikertelen e-szig inicializáció. A tesztüzem alatt minden hibátlanul működött. Semmit nem állítottunk át.
Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, November 3, 2017 8:37:45 AM
Originally Posted by: dr. Szathmáry Zoltán 

Nálunk továbbra is sikertelen e-szig inicializáció. A tesztüzem alatt minden hibátlanul működött. Semmit nem állítottunk át.

Jeleztük az e-szigeseknek, s mi is nézzük hol akad meg a folyamat! Időnként érdemes lenne próbálkozni, hogy legalább azt tudjuk, hogy ez egy ideiglenesen előforduló hiba, vagy állandó. De természetesen EESZT nélkül dolgozzanak tovább, a rendelés ne álljon emiatt. Köszönjük a türelmet!

Timi és Gábor
Friday, November 3, 2017 8:54:39 AM
Tisztelt Infomix Kft!

Tegnap volt az utolsó verzióváltás, de az ETÉR még igy sem fut. Nem értem miért nem tartalmazta a verzióváltás a szükséges módositást.

Várjuk szíves segitségüket!

Előre is köszönjük, tudjuk, hogy nagyon sok a probléma, de mégis bizunk az Önök segitségében!

Tisztelettel!

Dr. D. és B. Timea

Hajnalné
Friday, November 3, 2017 9:02:17 AM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Dr Baracsi Mária 

Tisztelt Infomix!

Továbbra sem tudunk csatlakozni az EESZT-hez. Egy hónapja tart a folyamat, elvileg mindennel kész voltunk időben, de egy hete gyakorlatilag elérhetetlenek! Hogyan tudnék segítséget kérni??????? Telefonon elérhetetlenek, értelmes reakciót a fórumon sem kaptam. A válaszuk annyi volt, hogy majd a frissítés talán megoldja. Nem oldotta meg, de továbbra sem tudok segítséghez jutni, a telefon csak kicseng, de nem veszi fel senki. A fórumon látom, hogy sorra kapják a távsegítséget illetve a válaszokat a kollégák.

A probléma a következő:

Elvileg mindennel készen vagyunk már egy hete, de amikor kéri a személyit, azt írja ki, hogy: "Sikertelen e-szig adatlekérés". Az ÁEEK Ágazati portálján viszont be tudok jelentkezni. Kérem a mielőbbi reakciót illetve segítséget!

Dr. Baracsi Mária

Földes

54/465-787

70/283-6678

Kedves Doktornő,

Vettük kérését, s igyekszünk jelentkezni. Köszönöm türelmét!

Tegnapi napon párhuzamosan rendelő orvosnál ugyan ezt írta ki. .NET -et frissítettük (3.5.1-volt) 4.5-re és utána működött. Win 7 van a gépen.

Segítő01
Friday, November 3, 2017 9:03:15 AM
Beállítottam a V-Mátrixot, oth6- oth9 is ok, recept végre E-recept jön, SAML jegy OK, de baromi lassan-még mindig- és csak minden második, harmadik recept E-recept....nos, ez a jelenség van másnak is?

Úgy értem, hogy a betegek állnak, várnak, mondjuk kér az egyik algopyrint, az rendben, E-recept sikerül(10-15mp), aztán a másik vmi mást, ismét 10 mp, és nincs rajta vonalkód....????

Valami tipp?Köszönöm

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, November 3, 2017 9:14:43 AM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: dr. Szathmáry Zoltán 

Nálunk továbbra is sikertelen e-szig inicializáció. A tesztüzem alatt minden hibátlanul működött. Semmit nem állítottunk át.

Jeleztük az e-szigeseknek, s mi is nézzük hol akad meg a folyamat! Időnként érdemes lenne próbálkozni, hogy legalább azt tudjuk, hogy ez egy ideiglenesen előforduló hiba, vagy állandó. De természetesen EESZT nélkül dolgozzanak tovább, a rendelés ne álljon emiatt. Köszönjük a türelmet!

Most megpróbálná???

Kotama
Friday, November 3, 2017 9:16:07 AM
Tisztelt Infomix Kft!

Abban kérném a segítségüket, hogy az etér szolgáltatást IXamb esetén hogyan tudom aktiválni?

Ixdoki-nál nem volt probléma mert van a Visualix könyvtárban visualkomm fájl, de Ixamb-nál nincs.Melyik fájlt kellene futtatni helyette?

Köszönettel:Kovács Tamás

dr.Kovács József
Friday, November 3, 2017 9:21:00 AM
A receptírás iszonyú lassú. 23 recept kb. 8 perc alatt jött le, a felén van EESZT kód, a felén nincs. Kat. bejegyzések is hibásak. Kikapcsoltam az EESZT-t.
dr.Kovács József
Dr. Dékán Annamária
Friday, November 3, 2017 9:25:25 AM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Dr. Dékán Annamária 

Kedves Infomix!

Úgy tűnik mindent sikerült beállítanunk(?), de a recept nyomtatásnál a harmadik egyáltalán nem jelenik meg.

Kérjük segítségüket. Előre is köszönjük. Dr. Dékán Annamária

SAML jegyet kaptak sikeresen? eKAT felment sikeresen? (rendszerüzenet ablak) Csak a vény nem???

Kedves Gabi!

Próbálunk rájönni a hiba okára, mi miatt nem nyomtat harmadik vonalkódot, SAML hibaüzenetet ír ki.

Rájöttünk, hogy a vmátrixban rossz 9 jegyű kóddal vagyok rögzítve (korábbi 9 jegyű kódommal, amit 2004.ben módosítottak)az ixdokiba pedig az új szervezeti egység 9 jegyű kódja szerepel.

Ez lehet az oka a problémának?

Akkor ezzel AEEKnál érdeklődjünk? Ott lehet korrigálni?

Köszönettel: DR. Dékán Annamária

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, November 3, 2017 9:32:02 AM
Originally Posted by: Dr. Dékán Annamária 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Dr. Dékán Annamária 

Kedves Infomix!

Úgy tűnik mindent sikerült beállítanunk(?), de a recept nyomtatásnál a harmadik egyáltalán nem jelenik meg.

Kérjük segítségüket. Előre is köszönjük. Dr. Dékán Annamária

SAML jegyet kaptak sikeresen? eKAT felment sikeresen? (rendszerüzenet ablak) Csak a vény nem???

Kedves Gabi!

Próbálunk rájönni a hiba okára, mi miatt nem nyomtat harmadik vonalkódot, SAML hibaüzenetet ír ki.

Rájöttünk, hogy a vmátrixban rossz 9 jegyű kóddal vagyok rögzítve (korábbi 9 jegyű kódommal, amit 2004.ben módosítottak)az ixdokiba pedig az új szervezeti egység 9 jegyű kódja szerepel.

Ez lehet az oka a problémának?

Akkor ezzel AEEKnál érdeklődjünk? Ott lehet korrigálni?

Köszönettel: DR. Dékán Annamária

jajjjjjj

persze, ez így nem fog működni! Igen, csak Ők tudnak erre vonatkozóan nyilatkozni, hogy mi ilyenkor a teendő! nagyon sajnálom[szomoru]

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, November 3, 2017 9:33:26 AM
Originally Posted by: dr.Kovács József 

A receptírás iszonyú lassú. 23 recept kb. 8 perc alatt jött le, a felén van EESZT kód, a felén nincs. Kat. bejegyzések is hibásak. Kikapcsoltam az EESZT-t.

Jól döntött! Jelzem, ha sikerül javítani a dolgon! és köszönöm hogy szólt!

Molnár Valéria
Friday, November 3, 2017 9:34:35 AM
Észrevételek:

1. tárolás nélkül nem lehet receptet nyomtatni, ha működik az ETÉR...

2. amennyiben a megírt, de valamilyen okból ki nem nyomtatott, vagy rosszul nyomtatott recept helyett másik kerül megírásra, és utána törlöm a recepttörlésben, akkor a napi tevékenységnél mindkettő recept eltűnik...

Friday, November 3, 2017 9:38:07 AM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: dr. Szathmáry Zoltán 

Nálunk továbbra is sikertelen e-szig inicializáció. A tesztüzem alatt minden hibátlanul működött. Semmit nem állítottunk át.

Jeleztük az e-szigeseknek, s mi is nézzük hol akad meg a folyamat! Időnként érdemes lenne próbálkozni, hogy legalább azt tudjuk, hogy ez egy ideiglenesen előforduló hiba, vagy állandó. De természetesen EESZT nélkül dolgozzanak tovább, a rendelés ne álljon emiatt. Köszönjük a türelmet!

Most megpróbálná???

Most is sikertelen e-szig inicializáció.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, November 3, 2017 9:45:57 AM
Originally Posted by: dr. Szathmáry Zoltán 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: dr. Szathmáry Zoltán 

Nálunk továbbra is sikertelen e-szig inicializáció. A tesztüzem alatt minden hibátlanul működött. Semmit nem állítottunk át.

Jeleztük az e-szigeseknek, s mi is nézzük hol akad meg a folyamat! Időnként érdemes lenne próbálkozni, hogy legalább azt tudjuk, hogy ez egy ideiglenesen előforduló hiba, vagy állandó. De természetesen EESZT nélkül dolgozzanak tovább, a rendelés ne álljon emiatt. Köszönjük a türelmet!

Most megpróbálná???

Most is sikertelen e-szig inicializáció.

Kár, de azért nagyon szépen köszönöm a segítséget!

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, November 3, 2017 9:47:05 AM
Originally Posted by: Kotama 

Tisztelt Infomix Kft!

Abban kérném a segítségüket, hogy az etér szolgáltatást IXamb esetén hogyan tudom aktiválni?

Ixdoki-nál nem volt probléma mert van a Visualix könyvtárban visualkomm fájl, de Ixamb-nál nincs.Melyik fájlt kellene futtatni helyette?

Köszönettel:Kovács Tamás

Ha megad egy e-mail címet, akkor küldöm !

Kotama
Friday, November 3, 2017 9:54:41 AM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Kotama 

Tisztelt Infomix Kft!

Abban kérném a segítségüket, hogy az etér szolgáltatást IXamb esetén hogyan tudom aktiválni?

Ixdoki-nál nem volt probléma mert van a Visualix könyvtárban visualkomm fájl, de Ixamb-nál nincs.Melyik fájlt kellene futtatni helyette?

Köszönettel:Kovács Tamás

Ha megad egy e-mail címet, akkor küldöm !

Kedves Gabriella!

kovacst@worcare.hu

Köszönöm előre is!

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, November 3, 2017 10:00:15 AM
Originally Posted by: Kotama 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Kotama 

Tisztelt Infomix Kft!

Abban kérném a segítségüket, hogy az etér szolgáltatást IXamb esetén hogyan tudom aktiválni?

Ixdoki-nál nem volt probléma mert van a Visualix könyvtárban visualkomm fájl, de Ixamb-nál nincs.Melyik fájlt kellene futtatni helyette?

Köszönettel:Kovács Tamás

Ha megad egy e-mail címet, akkor küldöm !

Kedves Gabriella!

kovacst@worcare.hu

Köszönöm előre is!

Küldtem!

esztidoki
Friday, November 3, 2017 10:07:39 AM
Tisztelt Infomix!

Működik a rendszer két gépen, de mindkét gépen orvossal bejelentkezve. Viszont recepteknél van olyan, hogy két egyforma recept és az egyikre rányomja az E kódot, a másikra viszont nem. Ez jelent gondot, vagy egyenlőre ne foglalkozzunk vele?

Köszönettel.

Molnár Valéria
Friday, November 3, 2017 10:10:02 AM
Teljes lassulás, állandó hibaüzenetek (többnyire feldolgozási hiba)

EESZT kikapcs

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, November 3, 2017 10:22:52 AM
Originally Posted by: Molnár Valéria 

Észrevételek:

1. tárolás nélkül nem lehet receptet nyomtatni, ha működik az ETÉR...

2. amennyiben a megírt, de valamilyen okból ki nem nyomtatott, vagy rosszul nyomtatott recept helyett másik kerül megírásra, és utána törlöm a recepttörlésben, akkor a napi tevékenységnél mindkettő recept eltűnik...

1. igen, (viszont lehet tárol és nem nyomtat)

2., rosszul nyomtatott vény (ha előtte felment a térbe) esetén az eljárás: töröl, majd újra felír

kleh
  • kleh
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, November 3, 2017 10:28:08 AM
Originally Posted by: esztidoki 

Tisztelt Infomix!

Működik a rendszer két gépen, de mindkét gépen orvossal bejelentkezve. Viszont recepteknél van olyan, hogy két egyforma recept és az egyikre rányomja az E kódot, a másikra viszont nem. Ez jelent gondot, vagy egyenlőre ne foglalkozzunk vele?

Köszönettel.

mi is azt látjuk, hogy ha több havi receptet nyomtatunk, ami bizonyos időn túl esne nem kerül be az e-rendszerbe (mert mondjuk a beteg már eleve decemberig el volt látva...és még erre jönne 1-2 plusz hó).

Dr.Ghanem Niyaz
Friday, November 3, 2017 10:29:20 AM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: dr.Kovács József 

A receptírás iszonyú lassú. 23 recept kb. 8 perc alatt jött le, a felén van EESZT kód, a felén nincs. Kat. bejegyzések is hibásak. Kikapcsoltam az EESZT-t.

Jól döntött! Jelzem, ha sikerül javítani a dolgon! és köszönöm hogy szólt!

Ugyanez van itt is ! Kat hibás, receptek fele kap kódot, lassú !

Üdv.

Dr.Ghanem Niyaz

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, November 3, 2017 10:31:16 AM
Originally Posted by: esztidoki 

Tisztelt Infomix!

Működik a rendszer két gépen, de mindkét gépen orvossal bejelentkezve. Viszont recepteknél van olyan, hogy két egyforma recept és az egyikre rányomja az E kódot, a másikra viszont nem. Ez jelent gondot, vagy egyenlőre ne foglalkozzunk vele?

Köszönettel.

Gondot nem jelent, jelenleg nincs vele teendő.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, November 3, 2017 10:39:38 AM
Originally Posted by: Dr.Ghanem Niyaz 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: dr.Kovács József 

A receptírás iszonyú lassú. 23 recept kb. 8 perc alatt jött le, a felén van EESZT kód, a felén nincs. Kat. bejegyzések is hibásak. Kikapcsoltam az EESZT-t.

Jól döntött! Jelzem, ha sikerül javítani a dolgon! és köszönöm hogy szólt!

Ugyanez van itt is ! Kat hibás, receptek fele kap kódot, lassú !

Üdv.

Dr.Ghanem Niyaz

Na most jelezték, hogy talán(?) érdemes lenne újra próbálkozni (akinek még van türelme). Sajnos ez nem könnyű folyamat, pedig sokan dolgoznak rajta a háttérben ... aki mégis kipróbálta ossza meg velünk mit tapasztalt???

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, November 3, 2017 11:04:35 AM
Originally Posted by: Molnár Valéria 

Teljes lassulás, állandó hibaüzenetek (többnyire feldolgozási hiba)

EESZT kikapcs

Most megpróbálná?

pharmacybt
Friday, November 3, 2017 11:17:03 AM
Tökéletesen működik minden pedig helyettesítés is folyik ! ( Csak így maradjon mostmár !!!!!! ) 😃
Users browsing this topic