Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, November 3, 2017 11:22:45 AM
Originally Posted by: pharmacybt 

Tökéletesen működik minden pedig helyettesítés is folyik ! ( Csak így maradjon mostmár !!!!!! ) :D

Reméljük így is lesz! Segítségét köszönöm !

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, November 3, 2017 11:25:06 AM
Originally Posted by: Dr.Ghanem Niyaz 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: dr.Kovács József 

A receptírás iszonyú lassú. 23 recept kb. 8 perc alatt jött le, a felén van EESZT kód, a felén nincs. Kat. bejegyzések is hibásak. Kikapcsoltam az EESZT-t.

Jól döntött! Jelzem, ha sikerül javítani a dolgon! és köszönöm hogy szólt!

Ugyanez van itt is ! Kat hibás, receptek fele kap kódot, lassú !

Üdv.

Dr.Ghanem Niyaz

Akkor most jelezném, hogy elvileg már javítva, gyorsítva. Újra nekifuthatunk.

kleh
  • kleh
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, November 3, 2017 12:04:30 PM
Én úgy látom, péntek 12:02 perckor, hogy a receptírási folyamat nem rosszabb mint a teszt időszak alatt volt. Tény, hogy valamivel lassabb mint az e-recept időszak előtt. Lehet, hogy nekünk azért nem tűnik fel mert már megszoktuk. Kovács-Kléh, Ecser.
dudaskati
Friday, November 3, 2017 12:10:11 PM
Tisztelt Infomix!

Sajnos mi sem tudjuk Önöket elérni napok óta telefonon, ezért

ezúton szeretnénk segítséget kérni az EESZT csatlakozás beállításához,mert

nem működik a Központi ügyeleti ellátásnál a kommunikáció!

(Sikertelen ESZIG adatlekérés!)

Megadnám az informatikus tel.számát, legyenek szívesek visszahívni: 06-30-29-12-200

Köszönettel:

Dudás Istvánné

Kisvárda Alapellátás

emodieva
Friday, November 3, 2017 12:14:50 PM
Tisztelt Kollégák!

Örülök, hogy egyre több helyen jól működik, ha lassan is a rendszer. Nálam sajnos nem. VisualIx minihálózatot használok,A legutolsó, 1.118. verziót is feltöltöttem, de még mindíg csak egy gépen működik: belépéskor ez ETÉR-be azt az üzenetet kapom: Feldolgozó program csak egy példányban indítható.

Tud valaki segíteni?

Köszönettel: Emődi.

emodieva
Friday, November 3, 2017 12:15:55 PM
Tisztelt Kollégák!

Örülök, hogy egyre több helyen jól működik, ha lassan is a rendszer. Nálam sajnos nem. VisualIx minihálózatot használok,A legutolsó, 1.118. verziót is feltöltöttem, de még mindíg csak egy gépen működik: belépéskor ez ETÉR-be azt az üzenetet kapom: Feldolgozó program csak egy példányban indítható.

Tud valaki segíteni?

Köszönettel: Emődi.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, November 3, 2017 12:22:55 PM
Originally Posted by: emodieva 

Tisztelt Kollégák!

Örülök, hogy egyre több helyen jól működik, ha lassan is a rendszer. Nálam sajnos nem. VisualIx minihálózatot használok,A legutolsó, 1.118. verziót is feltöltöttem, de még mindíg csak egy gépen működik: belépéskor ez ETÉR-be azt az üzenetet kapom: Feldolgozó program csak egy példányban indítható.

Tud valaki segíteni?

Köszönettel: Emődi.

Esetleg elérhetőség? A nálunk megadott telefonszámon nem veszik fel!

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, November 3, 2017 12:23:20 PM
Originally Posted by: dudaskati 

Tisztelt Infomix!

Sajnos mi sem tudjuk Önöket elérni napok óta telefonon, ezért

ezúton szeretnénk segítséget kérni az EESZT csatlakozás beállításához,mert

nem működik a Központi ügyeleti ellátásnál a kommunikáció!

(Sikertelen ESZIG adatlekérés!)

Megadnám az informatikus tel.számát, legyenek szívesek visszahívni: 06-30-29-12-200

Köszönettel:

Dudás Istvánné

Kisvárda Alapellátás

Csak jelezni szeretném, hogy látjuk és vesszük az üzenetet, de kérünk sok türelmet mindenkitől! Igyekszünk mindenkinek minél hamarabb segítséget adni, csak egy kis megértést kérünk cserébe! Köszönjük szépen.

Molnár Valéria
Friday, November 3, 2017 12:25:59 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Molnár Valéria 

Teljes lassulás, állandó hibaüzenetek (többnyire feldolgozási hiba)

EESZT kikapcs

Most megpróbálná?

Próbáltuk, azóta egy hibaüzenet érkezett (Az ellátás ID kitöltése....), többi működött... [nagyonok]

Igaz, még nem működünk teljes gőzzel, mert az internetet megosztó router még nem jött meg...

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, November 3, 2017 12:30:49 PM
Originally Posted by: Molnár Valéria 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Molnár Valéria 

Teljes lassulás, állandó hibaüzenetek (többnyire feldolgozási hiba)

EESZT kikapcs

Most megpróbálná?

Próbáltuk, azóta egy hibaüzenet érkezett (Az ellátás ID kitöltése....), többi működött... [nagyonok]

Igaz, még nem működünk teljes gőzzel, mert az internetet megosztó router még nem jött meg...

Köszönöm!

Bacskai Mária
Friday, November 3, 2017 12:59:07 PM
Ixnet, mai tapasztalat:

rendelés első másfél órája teljes halál volt, gyakorlatilag nem fogadta el az EESZT az esziges bejelentkezést, indította az EESZT-t, de nem adott SAML jegyet vagy mit. Próbáltunk mindenféle variációt, orvos eszig, asszisztens eszig. Végén már kézzel írtam receptet, beutalót. Sokadik újraindítás után 1/2 10-kor egyszer csak elkezdett működni (nem tudom, mitől), orvos eszig mindkét gépre, kutya lassan, de nyomtat receptet, vonalkódot vagy ad vagy nem, de nyomtat.

A nem támogatott receptre egyszer sem tesz vonalkódot, valami adagolás hibát ír ki, de nem is érdekel.

Beutalót viszont nem tölti fel a térbe, valami OTH kódot kér egyeztetni- kiét kéri? az enyémet v. a beutalás helye szerintit? hova kéne azt beírni? nem győzöm mégsézni a beutalásírást.

Dr.Ghanem Niyaz
Friday, November 3, 2017 1:01:53 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Dr.Ghanem Niyaz 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: dr.Kovács József 

A receptírás iszonyú lassú. 23 recept kb. 8 perc alatt jött le, a felén van EESZT kód, a felén nincs. Kat. bejegyzések is hibásak. Kikapcsoltam az EESZT-t.

Jól döntött! Jelzem, ha sikerül javítani a dolgon! és köszönöm hogy szólt!

Ugyanez van itt is ! Kat hibás, receptek fele kap kódot, lassú !

Üdv.

Dr.Ghanem Niyaz

Akkor most jelezném, hogy elvileg már javítva, gyorsítva. Újra nekifuthatunk.

Jobb lett, mostmár néhány magis receptre is ad kódot.

Molnár Valéria
Friday, November 3, 2017 1:21:18 PM
Mai e-recept teszt - KIS TESZT (15 db recept) 😕

1. e-recept összességében 115 másodperc, ebből 10 másodperc, mire valami indul (nyomtató bemelegedés), de 10 másodperc alatt bemelegedett. Első 3 e-recept így már zsimórban jön, hisz volt ideje visszaküldeni közben a kis adatcsomagját, a többi szépen, lassan, egyesével, kis gondolkodási időt hagyva az egyes receptek közt [hatnincs]

2. e-nélküli recept összességében 45 másodperc, ebből kb. 15 másodperc a nyomtató bemelegedése (ez volt az első kör, ez után jött az e-recept nyomtatás, tehát akkor már melegebb volt a nyomtató, nem tartott neki oly sokáig az üzemkész állapot elérése)

Bemelegedés nélkül 100 v. 30 másodperc, vagyis nem lettünk gyorsabbak [szomoru]

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, November 3, 2017 2:18:18 PM
Originally Posted by: Molnár Valéria 

Mai e-recept teszt - KIS TESZT (15 db recept) 😕

1. e-recept összességében 115 másodperc, ebből 10 másodperc, mire valami indul (nyomtató bemelegedés), de 10 másodperc alatt bemelegedett. Első 3 e-recept így már zsimórban jön, hisz volt ideje visszaküldeni közben a kis adatcsomagját, a többi szépen, lassan, egyesével, kis gondolkodási időt hagyva az egyes receptek közt [hatnincs]

2. e-nélküli recept összességében 45 másodperc, ebből kb. 15 másodperc a nyomtató bemelegedése (ez volt az első kör, ez után jött az e-recept nyomtatás, tehát akkor már melegebb volt a nyomtató, nem tartott neki oly sokáig az üzemkész állapot elérése)

Bemelegedés nélkül 100 v. 30 másodperc, vagyis nem lettünk gyorsabbak [szomoru]

Gyorsabbak nem , de tapasztaltabbak! Szóval még néznünk kell! Most minden esetre jó hétvégét, sok pihenést!

Panna
  • Panna
  • Haladó (Szint 7)
Friday, November 3, 2017 2:24:37 PM
Asszisztensnőm adatait feltöltötte, felvette magát a rendszerbe, de a program indításakor a jelszó beillesztése után nem jelenik meg a választási lehetőség /orvos v. asszisztens/. Mi a teendő ? Köszönöm
Stadler András dr
Friday, November 3, 2017 2:26:27 PM
Kedves Kollégák!

Nálam továbbra sem sikerült még addig se eljutni, hogy az EESZT Ágazati portálon aktiválódjunk, tehát az e-kapuról sem tudjuk a WSL tanúsítványt megigényelni, ami az alap lenne az összes további csatlakozáshoz meg beállításhoz, továbbra is elérhetetlenek. Pár fontos infót kaptam viszont közben, amit jó tudni:

- Az még hagyján h orvosi, felírási oldalról döcögősen, de főleg sehogy se működik a dolog, vagyishogy igazából csak a nov.01. előtti munkamenet üzembiztos. Fontos tudni, h szakmai fórumokon elhangzott, h egyelőre nyugodtan dolgozhatunk a bevált módon, ESZT tér meg sz.ig.bedugás és olvasás nélkül is, mert nincs semmi szankció (egyelőre) belengetve.

- A még nagyobb gond a patikai oldalon van, (amiről mi orvosként ugye nem is tudunk), ahol totális a csőd, ami miatt a patikák hivatalosan is ki lettek értesítve, hogy dec. 15-ig nyugodtan használják a régi rendszert, sőt, lehetőleg főleg azt, mert ott még ennyire se bírja a rendszer a terhelést. Visszaállva az eddigi rendszerükre pedig kifejezetten az a megterhelő nekik, ha már újfajta, 3. vonalkódos recepttel állít be a kuncsaft, mert ezesetben még plusz adatot kell nekik ott bevinni kézzel a régi, bevált receptekhez képest.

Szóval sztem egyelőre ne kapkodjunk, dolgozzunk úgy, ahogy eddig, várjunk arra hogy a rendszer álljon rendben össze, és ha majd ez mind megvan, plusz a terhelést is el fogja bírni üzembiztosan, akkor is elég lesz felcsatlakoznunk és eszerint dolgoznunk. Ennek amint kiderült, rendeletileg semmi akadálya.

Nehéz időszakot megélő informatikusaink meg az EESZT-sek pedig hátha előrébb jutnak a dologgal ha mi se izgulunk félelmünkben annyira, és nem zaklatjuk meg reklamáljuk őket agyon lépten-nyomon.

Én legalábbis ezt fogom egyelőre tenni a normális napi betegellátás meg receptírás érdekében.

Üdvözlettel: Dr Stadler András háziorvos

Folberth György
Friday, November 3, 2017 2:35:59 PM
Tisztelt Infomix!

Szeretnénk segítséget kérni az EESZT csatlakozás beállításához.

Windows XP-t használok, és csatlakozásnál "Sikertelen ESZIG adatlekérés" hibaüzenet jelenik meg.

Köszönettel:

Dr. Folberth György

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, November 3, 2017 3:02:20 PM
Originally Posted by: Folberth György 

Tisztelt Infomix!

Szeretnénk segítséget kérni az EESZT csatlakozás beállításához.

Windows XP-t használok, és csatlakozásnál "Sikertelen ESZIG adatlekérés" hibaüzenet jelenik meg.

Köszönettel:

Dr. Folberth György

Kedves Doktor Úr,

Az XP-hez mindenképpen távolit ajánlok, keressük Önt telefonon, hogy időpontot egyeztessünk!

zsalyn
Friday, November 3, 2017 3:09:28 PM
Hogyan kell rendszergazdaként belépni a visual Ix -be? Eddig az op.számmal

:-s léptem be , de igy nem tudom felvenni az aszisztensemet!

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, November 3, 2017 3:24:27 PM
Originally Posted by: zsalyn 

Hogyan kell rendszergazdaként belépni a visual Ix -be? Eddig az op.számmal

:-s léptem be , de igy nem tudom felvenni az aszisztensemet!

Gyárilag: gazda / gazda . Ha átírták akkor Önnek kell tudni!

Dr Tárnok Árpád
Friday, November 3, 2017 3:25:02 PM
Nem tudom ki mennyi magisztrális receptet ír és mennyire zavarja esetleg,de nekem az eltárolt receptek nyomtatásakor egységet kér az EESZT és amig ki nem jelölök valamit /darab,pár,méter stb:/addig nem engedi felirni a receptet ,plusz a recept aljára ráirja azt, amit az ember megadott egységnek és amit utána le kell húzni ,mert nem kell.
lugosimaria
Friday, November 3, 2017 3:37:26 PM
Egyetértek. Módosítani kellene a programon.
Szuhogyi Edina
Friday, November 3, 2017 3:40:27 PM
Tisztelt Infomix!

A mai napon sikerült összekötnünk a saját rendszert az EESZT térrel, de a receptekre nem került rá a várt 3. vonalkód. Mi lehet az oka? Hogyan tudnák ezt beállítani?

Az üzenetekben a következők érkeztek:

OK: eSzig adatok lekérése

OK: SAML jegy lekérése (1db)

HIBA: KAT bejegyzés hozzáadás - Indító felhasználó belépése megtagadva

HIBA: REC beküldés - Indító felhasználó belépése megtagadva.

Segítését köszönöm!

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, November 3, 2017 3:42:21 PM
Originally Posted by: Dr Tárnok Árpád 

Nem tudom ki mennyi magisztrális receptet ír és mennyire zavarja esetleg,de nekem az eltárolt receptek nyomtatásakor egységet kér az EESZT és amig ki nem jelölök valamit /darab,pár,méter stb:/addig nem engedi felirni a receptet ,plusz a recept aljára ráirja azt, amit az ember megadott egységnek és amit utána le kell húzni ,mert nem kell.

Na végre van egy jó hírem (is) : ha minden igaz november 6-8 után már nem lesz kötelező!

kleh
  • kleh
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, November 3, 2017 3:42:31 PM
db nullát kell megadni és akkor nem ír rá semmi mást a gép.
Bacskai Mária
Friday, November 3, 2017 3:43:35 PM
Originally Posted by: Bacskai Mária 

Ixnet, mai tapasztalat:

rendelés első másfél órája teljes halál volt, gyakorlatilag nem fogadta el az EESZT az esziges bejelentkezést, indította az EESZT-t, de nem adott SAML jegyet vagy mit. Próbáltunk mindenféle variációt, orvos eszig, asszisztens eszig. Végén már kézzel írtam receptet, beutalót. Sokadik újraindítás után 1/2 10-kor egyszer csak elkezdett működni (nem tudom, mitől), orvos eszig mindkét gépre, kutya lassan, de nyomtat receptet, vonalkódot vagy ad vagy nem, de nyomtat.

A nem támogatott receptre egyszer sem tesz vonalkódot, valami adagolás hibát ír ki, de nem is érdekel.

Beutalót viszont nem tölti fel a térbe, valami OTH kódot kér egyeztetni- kiét kéri? az enyémet v. a beutalás helye szerintit? hova kéne azt beírni? nem győzöm mégsézni a beutalásírást.

oké, rájöttem, mit akar a beutalóval, csak a rendelés közbeni kapkodásban nem volt rá idő, hogy felfogjam.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, November 3, 2017 3:49:40 PM
Originally Posted by: Szuhogyi Edina 

Tisztelt Infomix!

A mai napon sikerült összekötnünk a saját rendszert az EESZT térrel, de a receptekre nem került rá a várt 3. vonalkód. Mi lehet az oka? Hogyan tudnák ezt beállítani?

Az üzenetekben a következők érkeztek:

OK: eSzig adatok lekérése

OK: SAML jegy lekérése (1db)

HIBA: KAT bejegyzés hozzáadás - Indító felhasználó belépése megtagadva

HIBA: REC beküldés - Indító felhasználó belépése megtagadva.

Segítését köszönöm!

A következő tipikus hiba ami ezt okozza:

- vmatrix helytelen feltöltése (Intézmény(OTH6)/Szervezet(OTH9/Orvos (O+pecsétszám) mindhárom kiválasztva- majd orvosi szerep hozzáadása!)

ugyanez asszisztensre is!!

- orvos e-szig-el való aktiválása az ágazati portálon

ugyanez asszisztensre is!!

- vmatrix OTH6/OTH9 és az infomix program EESZT panel OTH6/OTH9 megegyezése

vmatrix kezelés az ágazati portálon az adminisztrátorral belépve lehetséges

Dr Baracsi Mária
Friday, November 3, 2017 4:03:31 PM
Originally Posted by: Hajnalné 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Dr Baracsi Mária 

Tisztelt Infomix!

Továbbra sem tudunk csatlakozni az EESZT-hez. Egy hónapja tart a folyamat, elvileg mindennel kész voltunk időben, de egy hete gyakorlatilag elérhetetlenek! Hogyan tudnék segítséget kérni??????? Telefonon elérhetetlenek, értelmes reakciót a fórumon sem kaptam. A válaszuk annyi volt, hogy majd a frissítés talán megoldja. Nem oldotta meg, de továbbra sem tudok segítséghez jutni, a telefon csak kicseng, de nem veszi fel senki. A fórumon látom, hogy sorra kapják a távsegítséget illetve a válaszokat a kollégák.

A probléma a következő:

Elvileg mindennel készen vagyunk már egy hete, de amikor kéri a személyit, azt írja ki, hogy: "Sikertelen e-szig adatlekérés". Az ÁEEK Ágazati portálján viszont be tudok jelentkezni. Kérem a mielőbbi reakciót illetve segítséget!

Dr. Baracsi Mária

Földes

54/465-787

70/283-6678

Kedves Doktornő,

Vettük kérését, s igyekszünk jelentkezni. Köszönöm türelmét!

Tegnapi napon párhuzamosan rendelő orvosnál ugyan ezt írta ki. .NET -et frissítettük (3.5.1-volt) 4.5-re és utána működött. Win 7 van a gépen.

Köszönöm az ötletet, így megoldódott. A rendelésnek ugyan vége, így további tapasztalatokat csak hétfőn tudok szerezni, de legalább addig eljutottunk, hogy a személyit elfogadja és csatlakozunk a rendszerhez.

Ugyanakkor két javaslattal élnék az Infomix részére:

Érdemes lenne egy FAQ formájában ezeket a hibákat összegyűjteni, mert azzal együtt, hogy időben elkezdtem a csatlakozást, figyelemmel kísérem a dolgokat, így is rendszeresen belefutok újabb és újabb hibákba, amik csak hosszas utánaolvasás ill. próbálkozás után oldhatók meg. Ha ezek felkerülnének egy egyre bővülő tájékoztatóba mondjuk az Infomix weboldalán, sok fölösleges kérdést és felháborodást megelőzhetne az Infomix. A nagyobb lépések ott vannak a verzióváltókban ill. tájékoztatókban, épp csak a azok hiányoznak, amik nélkül ezeket nem tudjuk elvégezni.

A másik a telefonos elérhetőségre vonatkozik: Ha lehetne legalább időpontot foglalni vagy hasonló rendszerben visszahívást kérni, nem telefonálnánk 56x naponta, hogy hátha vki felveszi, hanem mindenki nyugodtabban tudná kivárni a saját időpontját.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, November 3, 2017 4:11:53 PM
Originally Posted by: Dr Baracsi Mária 

Originally Posted by: Hajnalné 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Dr Baracsi Mária 

Tisztelt Infomix!

Továbbra sem tudunk csatlakozni az EESZT-hez. Egy hónapja tart a folyamat, elvileg mindennel kész voltunk időben, de egy hete gyakorlatilag elérhetetlenek! Hogyan tudnék segítséget kérni??????? Telefonon elérhetetlenek, értelmes reakciót a fórumon sem kaptam. A válaszuk annyi volt, hogy majd a frissítés talán megoldja. Nem oldotta meg, de továbbra sem tudok segítséghez jutni, a telefon csak kicseng, de nem veszi fel senki. A fórumon látom, hogy sorra kapják a távsegítséget illetve a válaszokat a kollégák.

A probléma a következő:

Elvileg mindennel készen vagyunk már egy hete, de amikor kéri a személyit, azt írja ki, hogy: "Sikertelen e-szig adatlekérés". Az ÁEEK Ágazati portálján viszont be tudok jelentkezni. Kérem a mielőbbi reakciót illetve segítséget!

Dr. Baracsi Mária

Földes

54/465-787

70/283-6678

Kedves Doktornő,

Vettük kérését, s igyekszünk jelentkezni. Köszönöm türelmét!

Tegnapi napon párhuzamosan rendelő orvosnál ugyan ezt írta ki. .NET -et frissítettük (3.5.1-volt) 4.5-re és utána működött. Win 7 van a gépen.

Köszönöm az ötletet, így megoldódott. A rendelésnek ugyan vége, így további tapasztalatokat csak hétfőn tudok szerezni, de legalább addig eljutottunk, hogy a személyit elfogadja és csatlakozunk a rendszerhez.

Ugyanakkor két javaslattal élnék az Infomix részére:

Érdemes lenne egy FAQ formájában ezeket a hibákat összegyűjteni, mert azzal együtt, hogy időben elkezdtem a csatlakozást, figyelemmel kísérem a dolgokat, így is rendszeresen belefutok újabb és újabb hibákba, amik csak hosszas utánaolvasás ill. próbálkozás után oldhatók meg. Ha ezek felkerülnének egy egyre bővülő tájékoztatóba mondjuk az Infomix weboldalán, sok fölösleges kérdést és felháborodást megelőzhetne az Infomix. A nagyobb lépések ott vannak a verzióváltókban ill. tájékoztatókban, épp csak a azok hiányoznak, amik nélkül ezeket nem tudjuk elvégezni.

A másik a telefonos elérhetőségre vonatkozik: Ha lehetne legalább időpontot foglalni vagy hasonló rendszerben visszahívást kérni, nem telefonálnánk 56x naponta, hogy hátha vki felveszi, hanem mindenki nyugodtabban tudná kivárni a saját időpontját.

Köszönjük a valóban hasznos ötleteket! Ha lesz egy kis időnk, mindenképpen megcsináljuk - ilyenkor elég lenne egy sorszámot megírni [nagyonok]

Dr. Losonczi László
Friday, November 3, 2017 6:04:55 PM
Originally Posted by: Dr. Losonczi László 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Dr. Losonczi László 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Dr. Losonczi László 

Originally Posted by: Dr.Farmasi Róbert 

Originally Posted by: Dr.Farmasi Róbert 

Originally Posted by: Dr.Farmasi Róbert 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Dr.Farmasi Róbert 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Dr.Farmasi Róbert 

Originally Posted by: Dr.Farmasi Róbert 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Dr.Farmasi Róbert 

Tisztelt Infomix!

Visual 1.117.1 verzió.EESZT a gépen beállítva,Ágazati portálon aktiválva a dolgok, jogosulságok vmatrixban rendben,kártyaolvasó rendben, személyi kliens fut, visualkomm fut, s amikor a visual csatlakozna minduntalan a következő hibaüzenetet kapom: "Sikertelen ESZIG adatlekérés" ( A hibaüzenet panelon: " Bezárták az alapul szolgáló kapcsolatot: váratlan hiba történt küldéskor, illetve volt már olyan hibaüzenet is, hogy: SAML jegy eldobás, előző hibaüzenettel együtt)

Hogyan tovább?

Köszönettel: Dr. Farmasi Róbert

Windows szolgáltatások be és kikapcsolása című funkcióban a .NET keretrendszer ( 4.5 vagy 4.6 vagy 4.7) alatt az ASP.NET pipa hiányzik!

Nagyon szépen köszönöm, amint a gépnél leszek megpróbálom!

Tisztelt Infomix!

A gépen a javasolt helyet felkeresve nekem "Microsoft.NET Framework 3.5.1 látható.

Ez lehet a probléma? Megoldás?

Köszönöm: dr.Farmasi R

Igen, min 4.5 kell. MIlyen Windows van a gépen??

Kedves Gabi!

Windows 7 Prof.

Az jó! Akkor frissíteni kellene a 4.5-re. (talán rákattintva indul, (vagy jobbgomb?) de most nincs előttem pontosan... mármint a .NET Framework 3.5.1-re)

Ok,ha bent leszek megprobalom! Köszönöm!

Letöltöttem a .NET Framework 4.6.1-et, újraindítottam a gépet, ugyanaz a 3.5.1 látszik. Mit kell még csinálnom?

Ugy nez ki mast nem kell csinalnom,mert az ixdoki-t inditva mukodik: felismeri az e-szemelyit,jon a SAML akarmi, receptiras elinditva,kis varakozas,recept nyomtatva 3 vonalkod rajta. Szuper. Egyelore ennyi![felnez]

Köszönöm az eddigi segítséget!

Tisztelt Infomix!

Az itt leírt problémával szembesültem én is, és végig is csináltam a javasolt lépéseket. Nekem is ugyanaz a problémám: A Windows szolgáltatások ki- és bekapcsolása menüpont alatt a .NET 4.7 telepítése után is csak a 3.5.1 verzióhoz tartozó pont látszik a 4.7-es nem. Így nem tudom az asp.net alkalmazást sem bekapcsolni. Ugyanakkor nálam továbbra sem tudja beolvasni az e-személyit a gép.

Mi a teendő ilyenkor? (bekapcsolható valahogyan manuálisan az asp.net?)

Windows 7 professional programom van

Segítségét köszönöm!

dr. Losonczi László

Kedves Doktor Úr,

Első körben próbálja meg letölteni a mai(novemberi) verziót - nézzük meg, megbirkózik-e ezzel a problémával (van rá esély). Ha nem akkor lépünk tovább. Jelezze ha sikerült letölteni, s megnézni!

Köszönöm szépen segítségét!

Elnézést, nem írtam le, de a frissítés letöltése után írtam önöknek (jelenlegi verzió: v.1.118.0).

Segítségét köszönöm!

dr. Losonczi László

Akkor próbálja meg az EESZT ablakon megnyomni a "Segéd regisztráció" gombot - az ablakon alul, a mentés gomb előtt találja! Megvan?

Igen, azt is megpróbáltam - manuális indítással is; úgy is, hogy a Segéd regisztráció gombot megnyomtam, majd a Mentés gombot, majd a Regisztráció - EESZT menüponton keresztül is. Sajnos mindig ugyanaz a válaszüzenet, mint eddig.

Tisztelt Infomix!

Nem tudom, mi történt, de a mai napon a gép bekapcsolása után minden gond nélkül elindult a rendszer, és azóta is problémamentesen működik!

Nagyon köszönöm a gyors segítséget!

Üdvözlettel,

dr. Losonczi László

Users browsing this topic