Hajnalné
Tuesday, November 7, 2017 8:30:03 AM
Originally Posted by: Hajnalné 

Csütörtök óta tökéletesen működő e-recept. Ma reggel gépet bekapcsolva sikertelen ESZIG inicializáció! Mi történhetett?

Köszönöm

SAML jegy hiba van most már....

Böjtösné Judit
Tuesday, November 7, 2017 8:30:42 AM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Böjtösné Judit 

Originally Posted by: Dr Tóth Mária 

Originally Posted by: Böjtösné Judit 

Originally Posted by: Schukkert 

EESZT ablakban kitöltöttünk mindent a leírás alapján, mentés, majd " manuális indítás"

" NEM FUT A ETÉR KOMMUNIKÁCIÓS PROGRAM" hibaüzenet jelenik meg.

nem tudunk tovább lépni! 🤨 [duhos] Verzió: 1.118.0 ((T: 0625 550547 ( 08-13 óráig)))

675. hozzászólás?

A 675.hozzászólásban adott linkre Server erro-t ad ki.Nekem is ez a problémám.[duhos]

Remélem jól emlékszem: C/VISUALIX-ben visualkomm parancsikont az asztalra küldeni, jobb egér, tulajdonságok, cél fájl után begépelni szóközzel etér, utána speciálisnál rendszergazda kipipál. Ezután dupla kattal indul az etér.

Megemelem kalapom elismerésem jeléül! De így nem lehet semmi kifogás , úgyhogy nézzük meg az orvos-adatok karbantartásánál, hogy milyen típust adtak meg! Megtenné nekem? Nagyon szépen köszönöm! (Orvosnál is és nővérnél is)

Megnéztem, rendben van.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, November 7, 2017 8:41:34 AM
Originally Posted by: Hajnalné 

Originally Posted by: Hajnalné 

Csütörtök óta tökéletesen működő e-recept. Ma reggel gépet bekapcsolva sikertelen ESZIG inicializáció! Mi történhetett?

Köszönöm

SAML jegy hiba van most már....

Kis türelem, nézik az AEEK-s kollégák a másik oldalon!

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, November 7, 2017 8:43:54 AM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Dr.Ghanem Niyaz 

Originally Posted by: Bacskai Mária 

Ixnet, beutalóírás:

automatikusan ki van pipálva az időpontkérés (ami nyilván még nem működik). Nem lehetne ezt a beállításoknál egyelőre kikapcsolni, hogy ne kelljen minden beutalónál egyenként kivenni a pipát?

Jó ötlet !

Ma elküldtem az első e-beutalót, de nem nyomtatott rá ID kódot, viszont lekérdezéskor ott van a felhőben !

Múlt héten pénteken ID-t is nyomtatott !

Van ennek jelentősége , vagy így is e-beutalóként számít?

Üdv.

Dr.Ghanem Niyaz

Jelentősége nincs (lényeg hogy a felhőben van, és lekérdezéskor az Ixnet-ben is benne van azonosítva), de nekem furcsa, mert ott kellene lenni .....

Most kaptam valódi választ a kollégáimtól : Csak az infomixes formátumokra nyomtatja automatikusan. Lehet, hogy Ön saját formátumot használ. Későbbiekben megvalósíthatjuk ha szükséges!

dr.Kovács József
Tuesday, November 7, 2017 8:48:04 AM
Egyik gépen sem tudunk bejelentkezni. Állandóan SAML jegyet kér, maj SAMl ellenőrzés hibára fut: invalid request, vagy soap error.
dr.Kovács József
DrMiklosl
Tuesday, November 7, 2017 8:49:22 AM
Úgy látom a mai reggel káosz uralkodik,mint az utakon [hatnincs] Tegnap délután tökéletesen működött a rendszer.

HIBA:SAML jegy ellenőrzés:wst:InvalidRequest -The request was invalid or malformed

Vargáné G Zsuzsa aszisztens

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, November 7, 2017 8:50:00 AM
Kedves Mindenki,

Most jelezte az AEEK, hogy a tegnap este elkezdett szerver-frissítés még folyamatban van, így jelenleg nem használható az EESZT. Amint befejeződik, s megkapjuk az erről szóló tájékoztatót,itt a fórumon jelezni fogjuk!

Megértésüket köszönjük!

infomIx kft

Tisztelt Partnereink !

A tegnapi napon (2017. november 6, 21:00) meghirdetett EESZT Rendszer tervszerű karbantartása még nem fejeződött be.

Kérjük értesítsék partnereiket, hogy a karbantartás befejezéséig offline módban dolgozzanak.

A karbantartás befejezéséről értesíteni fogjuk tisztelt partnereinket !

Türelmüket és megértésüket köszönjük !

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, November 7, 2017 8:50:36 AM
Originally Posted by: DrMiklosl 

Úgy látom a mai reggel káosz uralkodik,mint az utakon [hatnincs] Tegnap délután tökéletesen működött a rendszer.

HIBA:SAML jegy ellenőrzés:wst:InvalidRequest -The request was invalid or malformed

Vargáné G Zsuzsa aszisztens

Sajnos igen. lsd fent

Segítő01
Tuesday, November 7, 2017 8:50:56 AM
Üdv, náunk is ugyanez a helyzet, hiba-hiba--és SAML jegy kérés hiba, e-recept sincs...haladunk visszafelé[mindenok]
Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, November 7, 2017 8:51:39 AM
Originally Posted by: dr.Kovács József 

Egyik gépen sem tudunk bejelentkezni. Állandóan SAML jegyet kér, maj SAMl ellenőrzés hibára fut: invalid request, vagy soap error.

967 hozzászólás

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, November 7, 2017 8:51:57 AM
Originally Posted by: Segítő01 

Üdv, náunk is ugyanez a helyzet, hiba-hiba--és SAML jegy kérés hiba, e-recept sincs...haladunk visszafelé[mindenok]

Igen, 967

jsozer
Tuesday, November 7, 2017 8:52:23 AM
Dr.Sózer Pápai János

A szerver gépen az e-receptirás gyakorlatilag várakozásmentesen megy,

Kliens gépen növérrel belépve bekéri a személyit de kb 3 másodperc mulva eszig autentificátio hibával leáll,Be se tudtuk irni a PIN kódot.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, November 7, 2017 8:53:59 AM
Originally Posted by: jsozer 

Dr.Sózer Pápai János

A szerver gépen az e-receptirás gyakorlatilag várakozásmentesen megy,

Kliens gépen növérrel belépve bekéri a személyit de kb 3 másodperc mulva eszig autentificátio hibával leáll,Be se tudtuk irni a PIN kódot.

967

Segítő01
Tuesday, November 7, 2017 9:19:40 AM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Segítő01 

Üdv, náunk is ugyanez a helyzet, hiba-hiba--és SAML jegy kérés hiba, e-recept sincs...haladunk visszafelé[mindenok]

Igen, 967

Ok, már látom...és megnyugodtam[nagyonok]

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, November 7, 2017 9:25:43 AM
Originally Posted by: Segítő01 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Segítő01 

Üdv, náunk is ugyanez a helyzet, hiba-hiba--és SAML jegy kérés hiba, e-recept sincs...haladunk visszafelé[mindenok]

Igen, 967

Ok, már látom...és megnyugodtam[nagyonok]

Én nem[-(

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, November 7, 2017 9:43:02 AM
Originally Posted by: Somogyi László 

Originally Posted by: Gabi 

Most kaptuk az AEEK-tól:

Tisztelt partnereink !

A mai napon, 2017. november 6-én este az EESZT Rendszer tervszerű karbantartás miatt 21:00 és 24:00 óra között nem üzemel.

Megértésüket és türelmüket köszönjük !

Gabi!

Ennek az EESZT karbantartásnak nem csináltak valakik valahol egy hírlevelet? Mint az OEP-nél, újszülött nevén NEAK-nál van? Tőlük megkapom az üzemszünetről szóló értesítést közvetlenül.

Értem, hogy az Infomix megkapja, de a csatlakozáskor regisztrált e-mail címünkre nem jöhetne egy ilyen?

Most dumálok egy kicsit, amikor azt mondom, hogy sok mindent nem ír elő a törvény az ETÉR üzemeltetői számára, amit ők szorgalmasan mégis megvalósítottak, úgy valósítottak meg ahogy, de ezt konkrétan előírja, hogy üzemszünetről a csatlakozókat értesítse.

Gabi, az lenne a kérésem, hogy jelezze feléjük ezt a kötelességüket, ha módjában áll. Köszönöm.

A csatlakozási nyilatkozatban megadtunk egy e-mail címet, használják is. Küldhetnék az üzemeltetők erre a címre.

(én külön egy újat hoztam létre nekik)

Hivatalosan itt publikálják (most tudtam meg) :

https://e-egeszsegugy.gov.hu/web/eeszt-informacios-portal/hirek 

Dr. Palicsek Zoltán
Tuesday, November 7, 2017 9:58:42 AM
Ma úgy látom nem jó a server. Másnak?
Dr. Palicsek Zoltán
Tuesday, November 7, 2017 9:59:50 AM
Ok. Már látom, karbantartás...
Dr.Ghanem Niyaz
Tuesday, November 7, 2017 10:23:42 AM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Dr.Ghanem Niyaz 

Originally Posted by: Bacskai Mária 

Ixnet, beutalóírás:

automatikusan ki van pipálva az időpontkérés (ami nyilván még nem működik). Nem lehetne ezt a beállításoknál egyelőre kikapcsolni, hogy ne kelljen minden beutalónál egyenként kivenni a pipát?

Jó ötlet !

Ma elküldtem az első e-beutalót, de nem nyomtatott rá ID kódot, viszont lekérdezéskor ott van a felhőben !

Múlt héten pénteken ID-t is nyomtatott !

Van ennek jelentősége , vagy így is e-beutalóként számít?

Üdv.

Dr.Ghanem Niyaz

Jelentősége nincs (lényeg hogy a felhőben van, és lekérdezéskor az Ixnet-ben is benne van azonosítva), de nekem furcsa, mert ott kellene lenni .....

Most kaptam valódi választ a kollégáimtól : Csak az infomixes formátumokra nyomtatja automatikusan. Lehet, hogy Ön saját formátumot használ. Későbbiekben megvalósíthatjuk ha szükséges!

Nem használok saját formátumot, infomixes beutalót nyomtatunk.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, November 7, 2017 10:25:57 AM
Originally Posted by: Dr.Ghanem Niyaz 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Dr.Ghanem Niyaz 

Originally Posted by: Bacskai Mária 

Ixnet, beutalóírás:

automatikusan ki van pipálva az időpontkérés (ami nyilván még nem működik). Nem lehetne ezt a beállításoknál egyelőre kikapcsolni, hogy ne kelljen minden beutalónál egyenként kivenni a pipát?

Jó ötlet !

Ma elküldtem az első e-beutalót, de nem nyomtatott rá ID kódot, viszont lekérdezéskor ott van a felhőben !

Múlt héten pénteken ID-t is nyomtatott !

Van ennek jelentősége , vagy így is e-beutalóként számít?

Üdv.

Dr.Ghanem Niyaz

Jelentősége nincs (lényeg hogy a felhőben van, és lekérdezéskor az Ixnet-ben is benne van azonosítva), de nekem furcsa, mert ott kellene lenni .....

Most kaptam valódi választ a kollégáimtól : Csak az infomixes formátumokra nyomtatja automatikusan. Lehet, hogy Ön saját formátumot használ. Későbbiekben megvalósíthatjuk ha szükséges!

Nem használok saját formátumot, infomixes beutalót nyomtatunk.

És nincs rajta? Tudna küldeni képet ? (pdf nyomtatás )

Panna
  • Panna
  • Haladó (Szint 7)
Tuesday, November 7, 2017 10:27:10 AM
Nem változott semmi a 841. hozzászóláshoz képest, az asszisztens továbbra sem tud belépni a kóddal, nincs választási lehetőség orvos és asszisztens EESZT között.
Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, November 7, 2017 10:27:59 AM
Originally Posted by: Dr. Palicsek Zoltán 

Ok. Már látom, karbantartás...

Igen, ez ilyen időszak, ezzel jár sajnos. De ha nem fejlesztünk, nem is lesz jobb 🤦 . Köszönöm a türelmet!

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, November 7, 2017 10:31:51 AM
Originally Posted by: Panna 

Nem változott semmi a 841. hozzászóláshoz képest, az asszisztens továbbra sem tud belépni a kóddal, nincs választási lehetőség orvos és asszisztens EESZT között.

Eredeti 841. hozzászólás (hogy érthető legyen mindenkinek):

Asszisztensnőm adatait feltöltötte, felvette magát a rendszerbe, de a program indításakor a jelszó beillesztése után nem jelenik meg a választási lehetőség /orvos v. asszisztens/. Mi a teendő ? Köszönöm

Melyik rendszer, s hányas verzió?

Kanary
Tuesday, November 7, 2017 10:45:03 AM
Segítséget kérnék!

Amikor a legutolsó verzió váltó levél alapján megpróbáltam beállítani a nővéri adatokat, valamit elronthattam, mert nem tudok belépni az IxIntézőbe!!!!!

Így menteni sem tudok!

Folyamatosan intézményi szintü jelszót kér, de én az eddig is használttal próbálom!

Ilyenkor mit kell csinálni??????? 🤦

Köszönettel: Eszti egy asszisztens

Panna
  • Panna
  • Haladó (Szint 7)
Tuesday, November 7, 2017 10:52:51 AM
Visual Ix, 1.118.0 verzió
Panna
  • Panna
  • Haladó (Szint 7)
Tuesday, November 7, 2017 11:01:23 AM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Panna 

Nem változott semmi a 841. hozzászóláshoz képest, az asszisztens továbbra sem tud belépni a kóddal, nincs választási lehetőség orvos és asszisztens EESZT között.

Eredeti 841. hozzászólás (hogy érthető legyen mindenkinek):

Asszisztensnőm adatait feltöltötte, felvette magát a rendszerbe, de a program indításakor a jelszó beillesztése után nem jelenik meg a választási lehetőség /orvos v. asszisztens/. Mi a teendő ? Köszönöm

Melyik rendszer, s hányas verzió?

Visual Ix, 1.118.0 verzió

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, November 7, 2017 11:05:43 AM
Originally Posted by: Panna 

Visual Ix, 1.118.0 verzió

Eredeti 841. hozzászólás (hogy érthető legyen mindenkinek):

Asszisztensnőm adatait feltöltötte, felvette magát a rendszerbe, de a program indításakor a jelszó beillesztése után nem jelenik meg a választási lehetőség /orvos v. asszisztens/. Mi a teendő ? Köszönöm

Melyik rendszer, s hányas verzió?

Megtenné, hogy leellenőrzi az orvos adatok karbantartásánál az asszisztenst kiválasztva, a jogosultság fülön az alábbi adatokat: Tipus: "7 Nővér", Pecsét-nél: az orvos 5 jegyű pecsétszám, Bejegyzett praxis: a praxis neve. Mindhárom megfelelő?

zivanrendelő
Tuesday, November 7, 2017 11:23:43 AM
Sikerült az etér komm., de az ESZIG bejelentkezés nem, hibát ír ki folyamatosan, többszöri próbálkozás után. További beállítás szükséges??Rónai Lívia
Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, November 7, 2017 11:30:15 AM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Panna 

Visual Ix, 1.118.0 verzió

Eredeti 841. hozzászólás (hogy érthető legyen mindenkinek):

Asszisztensnőm adatait feltöltötte, felvette magát a rendszerbe, de a program indításakor a jelszó beillesztése után nem jelenik meg a választási lehetőség /orvos v. asszisztens/. Mi a teendő ? Köszönöm

Melyik rendszer, s hányas verzió?

Megtenné, hogy leellenőrzi az orvos adatok karbantartásánál az asszisztenst kiválasztva, a jogosultság fülön az alábbi adatokat: Tipus: "7 Nővér", Pecsét-nél: az orvos 5 jegyű pecsétszám, Bejegyzett praxis: a praxis neve. Mindhárom megfelelő?

Bocsánat nem a jogosultság hanem az adatok fülön találja a 3 ellenőrizendő adatot!

Segítő01
Tuesday, November 7, 2017 11:34:39 AM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Segítő01 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Segítő01 

Üdv, náunk is ugyanez a helyzet, hiba-hiba--és SAML jegy kérés hiba, e-recept sincs...haladunk visszafelé[mindenok]

Igen, 967

Ok, már látom...és megnyugodtam[nagyonok]

Én nem[-(

bocsi...úgy értem, hogy a hiba nem bennem van[mereget]

Users browsing this topic