Somogyi László
Monday, November 13, 2017 2:52:59 PM
Originally Posted by: G.Katalin 

Tisztelt Infomix!

Nálunk is minden beállítva, de nem tudunk belépni az EESZT-be, a kártyaolvasásnál csak pörög és onnan nem lép tovább. Szeretnénk segítséget kérni a kollégáktól.

Tótvázsonyi Háziorvosi Rendelő

06-70-6767085

totvazsonyirendelő@gmail.com

Köszönettel:Gömöry Katalin

asszisztens

Tudom, hogy nem tőlem kértél segítséget. Mégis nézd meg mit írtam 2-vel előtte. És most itt alább.

A hibajelenség: Ixdokiba belépve az e-szig olvasás végtelen ideig eltart, eltartana az emberi kor végső határáig, hibaüzenet nélkül. Ha jól gondolom, nálad is ugyanez.

Hibakeresés: eSzemélyi kliens rendben, szerinte minden rendben, 3 zöld pipát ad, ha megnyitod a parancsikonnal. Nincs hiba! Feladatkezelőt elindítod, a Folyamatok között mind a két szükséges program fut, itt sincs hiba!

Ha viszont a cyberJack Eszközkezelő parancsikonját indítod, és lefuttatod a Tesztet, ami megnézi a készülék funkciót, akkor ki fogja írni, hogy legalább egy teszt hibás!

Ha jól sejtem ezt fogod látni a listában: Nagy piros X és a "cyberjack olvasó megnyitása".

Megoldás: Ha ugyanazt tapasztalod, mint amit itt írtam, akkor minden kikapcs. Különösen figyelj az ETÉR program leállítására. Majd először dugd be a személyit az olvasóba és csak utána indítsd a számítógépet. Nálam így gyógyul meg.

/Gabi, van képernyőképem a cyberjack öntesztjéről, ha elküldöm az infomix@infomix.hu -ra az segíthet a kérdezőknek? Mondom, még nem sejtem az okát, de eddig minden reggel megoldotta a teljes hidegindítás, bedugott személyivel./

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, November 13, 2017 2:57:11 PM
Originally Posted by: Somogyi László 

Originally Posted by: G.Katalin 

Tisztelt Infomix!

Nálunk is minden beállítva, de nem tudunk belépni az EESZT-be, a kártyaolvasásnál csak pörög és onnan nem lép tovább. Szeretnénk segítséget kérni a kollégáktól.

Tótvázsonyi Háziorvosi Rendelő

06-70-6767085

totvazsonyirendelő@gmail.com

Köszönettel:Gömöry Katalin

asszisztens

Tudom, hogy nem tőlem kértél segítséget. Mégis nézd meg mit írtam 2-vel előtte. És most itt alább.

A hibajelenség: Ixdokiba belépve az e-szig olvasás végtelen ideig eltart, eltartana az emberi kor végső határáig, hibaüzenet nélkül. Ha jól gondolom, nálad is ugyanez.

Hibakeresés: eSzemélyi kliens rendben, szerinte minden rendben, 3 zöld pipát ad, ha megnyitod a parancsikonnal. Nincs hiba! Feladatkezelőt elindítod, a Folyamatok között mind a két szükséges program fut, itt sincs hiba!

Ha viszont a cyberJack Eszközkezelő parancsikonját indítod, és lefuttatod a Tesztet, ami megnézi a készülék funkciót, akkor ki fogja írni, hogy legalább egy teszt hibás!

Ha jól sejtem ezt fogod látni a listában: Nagy piros X és a "cyberjack olvasó megnyitása".

Megoldás: Ha ugyanazt tapasztalod, mint amit itt írtam, akkor minden kikapcs. Különösen figyelj az ETÉR program leállítására. Majd először dugd be a személyit az olvasóba és csak utána indítsd a számítógépet. Nálam így gyógyul meg.

/Gabi, van képernyőképem a cyberjack öntesztjéről, ha elküldöm az infomix@infomix.hu -ra az segíthet a kérdezőknek? Mondom, még nem sejtem az okát, de eddig minden reggel megoldotta a teljes hidegindítás, bedugott személyivel./

Igen, megköszönném!

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, November 13, 2017 2:58:18 PM
Originally Posted by: G.Katalin 

Tisztelt Infomix!

Nálunk is minden beállítva, de nem tudunk belépni az EESZT-be, a kártyaolvasásnál csak pörög és onnan nem lép tovább. Szeretnénk segítséget kérni a kollégáktól.

Tótvázsonyi Háziorvosi Rendelő

06-70-6767085

totvazsonyirendelő@gmail.com

Köszönettel:Gömöry Katalin

asszisztens

Rendben, csak egy kis türelem.....

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, November 13, 2017 3:02:15 PM
Originally Posted by: csedo73@gmail.com 

Természetesen az ágazati portálon az adminisztrátor jogkörét beállítottam a Vmatrix-ban, mint EESZT felhasználót (nem eü. aszisztenst, mert nem eü.szakdolgozó és nincs működési eng. száma)a nővért pedig eü.aszisztensként állítottam be az ágazati portálon, mindkét személyt felvettem a visualIxdoki-ban mint eü. aszisztenst, ennek ellenére se az ápolónő, se az adminisztrátor nem tud belépni a saját szig.-gel EESZT-térbe a visualIX program indításakor-üzenet:sikertelen adatlekérés.Viszont (ápolónőnél, adminisztrátornál) a sikertelen belépéskor megjelenő EESZT ablakban a beállításoknál a tan. útvonala és a tan. jelszó üres (holott már egyszer a csatlakozáskor bemásoltam)Ezt megpróbálom ismét bemásolni, talán sikerrel járok.

Az biztos, hogy arra mindenképpen szükség van (mármint tanúsítvány és jelszó megadása). Remélem ezután már sikerül a belépés!

Vissza az elejére

Tisztelt Infomix!

Elvégeztem mindkét alkalmazottnál az EESZT beállítást tan.útvonalát bemásoltam a tan. jelszavát beírtam. Ezt követően ismételtem megpróbáltam a belépést az alkalmazottaim szig.-ával, de sajnos továbbra sem jártam sikerrel-sikertelen adatlekérés az üzenet+hibaüzenet:nem sikerült létrehozni az SSL/TLS biztonságos csatornát. Kérem további Szíves segítségüket és ötleteiket. Csillag Edina

Keresni fogjuk, hogy mihamarabb megoldódjon a probléma!

Somogyi László
Monday, November 13, 2017 3:26:57 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Somogyi László 

Hibakeresés: eSzemélyi kliens rendben, szerinte minden rendben, 3 zöld pipát ad, ha megnyitod a parancsikonnal. Nincs hiba! Feladatkezelőt elindítod, a Folyamatok között mind a két szükséges program fut, itt sincs hiba!

Ha viszont a cyberJack Eszközkezelő parancsikonját indítod, és lefuttatod a Tesztet, ami megnézi a készülék funkciót, akkor ki fogja írni, hogy legalább egy teszt hibás!

Ha jól sejtem ezt fogod látni a listában: Nagy piros X és a "cyberjack olvasó megnyitása".

Megoldás: Ha ugyanazt tapasztalod, mint amit itt írtam, akkor minden kikapcs. Különösen figyelj az ETÉR program leállítására. Majd először dugd be a személyit az olvasóba és csak utána indítsd a számítógépet. Nálam így gyógyul meg.

/Gabi, van képernyőképem a cyberjack öntesztjéről, ha elküldöm az infomix@infomix.hu -ra az segíthet a kérdezőknek? Mondom, még nem sejtem az okát, de eddig minden reggel megoldotta a teljes hidegindítás, bedugott személyivel./

Igen, megköszönném!

Elküldtem a képet. Egy tippem már van közben.

Kizárólagos joggal fogja a visualkomm.exe az olvasót?

Ezért nem kapcsol hozzá még az olvasó öntesztje sem.

Értsd: lehet, hogy úgy indítják egyes helyeken a rendszert, hogy gép bekapcs, rókás ikon indít, Ixdoki indít, és amikor az kéri, akkor teszik be csak a személyit. Ekkor már a visualkomm, a róka fogja az olvasót, közben a Windows meg nem tudja, hogy oda kártya van bedugva, E-személyi olvasó nem tudja a hozzáférést megvalósítani.

TIPP volt kedves programozók, ne szedjétek le a fejemet érte!

Amikor hidegen indul minden, eleve bedugott személyivel, akkor minden a megfelelő sorrendben történik meg, Windóz látja, kezelni fogja, utána fogja csak meg a róka.

SzMelinda
Monday, November 13, 2017 3:43:10 PM
Tisztelt Infomix!

Múlt héten jeleztem önök felé a problémámat, hogy a Visual X doki azt írja ki " indító felhasználó belépése megtagadva". Akkor egy kollégájuk fel is hívott és segített hogy az EESZt portálon a v mátrixba mit állítsak be, az iránymutatásával ezt meg is tettem, akkor az EESZT karbantartások miatt belépni nem tudtam. Most belépve ismét azt tapasztalom sajnos, hogy ugyanezt a hibakódot írja ki. Kérem segítsenek. Tisztelettel és Köszönettel

esztidoki
Monday, November 13, 2017 3:54:58 PM
Tisztelt Infomix! Ha mai napon félidőben kiléptünk, mert lefagyott minden, csak most délután léptünk vissza újra az E-térbe, utólag minden gépre vissza kell lépni, hogy feltöltse az adatokat, vagy elég egy gépről?

Köszönettel:

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, November 13, 2017 3:57:10 PM
Originally Posted by: SzMelinda 

Tisztelt Infomix!

Múlt héten jeleztem önök felé a problémámat, hogy a Visual X doki azt írja ki " indító felhasználó belépése megtagadva". Akkor egy kollégájuk fel is hívott és segített hogy az EESZt portálon a v mátrixba mit állítsak be, az iránymutatásával ezt meg is tettem, akkor az EESZT karbantartások miatt belépni nem tudtam. Most belépve ismét azt tapasztalom sajnos, hogy ugyanezt a hibakódot írja ki. Kérem segítsenek. Tisztelettel és Köszönettel

Kérnénk elérhetőséget!

Somogyi László
Monday, November 13, 2017 4:05:07 PM
Originally Posted by: esztidoki 

Tisztelt Infomix! Ha mai napon félidőben kiléptünk, mert lefagyott minden, csak most délután léptünk vissza újra az E-térbe, utólag minden gépre vissza kell lépni, hogy feltöltse az adatokat, vagy elég egy gépről?

Köszönettel:

szia eszti

ha egy szervered van és több kliens, akkor elég a szerver gépről

egyébként pár perce bicsaklott egyet a rendszer, nem lehetett belépni, mármint nem volt SAML jegy

de gyorsan gyógyult, most van...

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, November 13, 2017 4:06:31 PM
Originally Posted by: Somogyi László 

Originally Posted by: esztidoki 

Tisztelt Infomix! Ha mai napon félidőben kiléptünk, mert lefagyott minden, csak most délután léptünk vissza újra az E-térbe, utólag minden gépre vissza kell lépni, hogy feltöltse az adatokat, vagy elég egy gépről?

Köszönettel:

szia eszti

ha egy szervered van és több kliens, akkor elég a szerver gépről

egyébként pár perce bicsaklott egyet a rendszer, nem lehetett belépni, mármint nem volt SAML jegy

de gyorsan gyógyult, most van...

Igen, elég 1 munkahelyről belépni, és érdemes figyelni hogy csak az e-KAT-ok mennek fel! (rendszerüzenetek)

misidoki
Monday, November 13, 2017 5:26:51 PM
Ma d.u. 17 ó-kor az EESZT nem műkszik![azta] Szerintem rendszerhiba.
misidoki
Monday, November 13, 2017 6:19:00 PM
Hoppá,most olvatam Somogyi Kolléga üzenetét,majd holnap reggel így indítunk, most ott egye a fene!
Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, November 13, 2017 6:27:14 PM
Originally Posted by: misidoki 

Ma d.u. 17 ó-kor az EESZT nem műkszik![azta] Szerintem rendszerhiba.

Mi nem tudunk róla, épp ellenkezőleg- teljes gőzzel működik! Mi volt a jelenség, amiért ezt gondolta?

misidoki
Monday, November 13, 2017 6:31:58 PM
D.e.még dolgozott.Reggel, amikor megérkeztem, bedugtam a személyimet, és ment,mint a kisangyal. Benne hagytam a személyit, d.u. a lányok indítottak,akkor sem voltam itt. EESZT-t nem kapcsolták be. Megérkeztem,EESZT bekapcs,és csak pörög-pörög.
Dr. Wittmann József
Monday, November 13, 2017 6:51:01 PM
Tiszteltb INfomix KFT!

Az IxNet service nem indul el az ixnetközpontban, hiába indítjuk el.

Kérek segítséget : 06/302408963

Somogyi László
Monday, November 13, 2017 6:56:21 PM
Originally Posted by: misidoki 

Hoppá,most olvatam Somogyi Kolléga üzenetét,majd holnap reggel így indítunk, most ott egye a fene!

Csak hogy ne legyen félreértés, hidegindítás után működött megint, teljes gőzzel. Volt egy két Invalid SAML jegy kérés, délután, mikor az orvos elvitte a személyit, majd visszadugta, de gyorsan helyre állt, teljes gőzzel. Most nem tudom, mára vége...

Ha jól emlékszem a SAML jegy 8 óra múlva érvényét veszti, nem lehetett ez a gond? Azután visszadugva a személyit nálunk se ment, gondolom ott se újította meg automatikusan. Lényeg, hogy legjobb ilyenkor mindent újraindítani, tisztább, szárazabb érzés.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, November 13, 2017 7:02:57 PM
Originally Posted by: misidoki 

D.e.még dolgozott.Reggel, amikor megérkeztem, bedugtam a személyimet, és ment,mint a kisangyal. Benne hagytam a személyit, d.u. a lányok indítottak,akkor sem voltam itt. EESZT-t nem kapcsolták be. Megérkeztem,EESZT bekapcs,és csak pörög-pörög.

Jó lenne tudnunk mikor és mitől kerül ebbe az állapotba, s mitől kerül ki ebből az állapotból? Az e-szig-et ezek szerint bennehagyta az olvasóba a rendelés végéig (egyébként miért)? Rendelés végén a gép(ek) kikapcsolva, e-szig kivéve. Délután jöttek a lányok(?), e-szig nélkül, EESZT nélkül dolgoztak- vagy saját e-szig-el asszisztensként? Ön megérkezett, a rendszer működött? S akkor kiléptek a lányok, s belépett Ön?

Egy gépes, vagy hálózatos? Hányas verzió? Segítsen nekünk kideríteni, hogy mi történt valójában ami miatt csak pörög-pörög, holott reggel még tökéletesen működött az Ön véleménye szerint !?

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, November 13, 2017 7:20:21 PM
Originally Posted by: Somogyi László 

Originally Posted by: misidoki 

Hoppá,most olvatam Somogyi Kolléga üzenetét,majd holnap reggel így indítunk, most ott egye a fene!

Csak hogy ne legyen félreértés, hidegindítás után működött megint, teljes gőzzel. Volt egy két Invalid SAML jegy kérés, délután, mikor az orvos elvitte a személyit, majd visszadugta, de gyorsan helyre állt, teljes gőzzel. Most nem tudom, mára vége...

Ha jól emlékszem a SAML jegy 8 óra múlva érvényét veszti, nem lehetett ez a gond? Azután visszadugva a személyit nálunk se ment, gondolom ott se újította meg automatikusan. Lényeg, hogy legjobb ilyenkor mindent újraindítani, tisztább, szárazabb érzés.

Igen, a SAML jegy 8 óráig érvényes, de amikor kilép a felhasználó a rendszerből (visualIxdoki/Ixnet) akkor érvényét veszti. A következő bejelentkezéskor újabb SAML jegyet kér a rendszer ami szintén 8 óráig lesz érvényes. Manuális indításkor eldobja a régi SAML jegyet (ami érvényét veszti), s újat kér. Ha új felhasználóként jelentkezik be a visualIxdoki/Ixnet-be, akkor a meglévő felhasználónak érvénybe marad a SAML jegye,s az újnak kér egy saját új SAML jegyet, ami ettől kezdve 8 óráig érvényes.

Vagyis egy gépen, egy időben a rendszerbe több felhasználó párhuzamosan is beléphet mint eddig is, s ennek megfelelően kapcsolódhatnak az EESZT-hez. Azt kellene kideríteni, hogy ez a pörgés köthető-e valamelyik konkrét belépési típushoz - s akkor ott kellene keressük a hiba okát, vagy véletlenszerűen fordul elő, és semmi köze ahhoz, hogy éppen hányan és hogyan léptek be és használják a rendszert.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, November 13, 2017 7:22:20 PM
Originally Posted by: Dr. Wittmann József 

Tiszteltb INfomix KFT!

Az IxNet service nem indul el az ixnetközpontban, hiába indítjuk el.

Kérek segítséget : 06/302408963

Rendben, keresni fogjuk. Szép estét!

Somogyi László
Monday, November 13, 2017 7:39:38 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Somogyi László 

Originally Posted by: misidoki 

Hoppá,most olvatam Somogyi Kolléga üzenetét,majd holnap reggel így indítunk, most ott egye a fene!

Csak hogy ne legyen félreértés, hidegindítás után működött megint, teljes gőzzel. Volt egy két Invalid SAML jegy kérés, délután, mikor az orvos elvitte a személyit, majd visszadugta, de gyorsan helyre állt, teljes gőzzel. Most nem tudom, mára vége...

Ha jól emlékszem a SAML jegy 8 óra múlva érvényét veszti, nem lehetett ez a gond? Azután visszadugva a személyit nálunk se ment, gondolom ott se újította meg automatikusan. Lényeg, hogy legjobb ilyenkor mindent újraindítani, tisztább, szárazabb érzés.

Igen, a SAML jegy 8 óráig érvényes, de amikor kilép a felhasználó a rendszerből (visualIxdoki/Ixnet) akkor érvényét veszti. A következő bejelentkezéskor újabb SAML jegyet kér a rendszer ami szintén 8 óráig lesz érvényes. Manuális indításkor eldobja a régi SAML jegyet (ami érvényét veszti), s újat kér. Ha új felhasználóként jelentkezik be a visualIxdoki/Ixnet-be, akkor a meglévő felhasználónak érvénybe marad a SAML jegye,s az újnak kér egy saját új SAML jegyet, ami ettől kezdve 8 óráig érvényes.

Vagyis egy gépen, egy időben a rendszerbe több felhasználó párhuzamosan is beléphet mint eddig is, s ennek megfelelően kapcsolódhatnak az EESZT-hez. Azt kellene kideríteni, hogy ez a pörgés köthető-e valamelyik konkrét belépési típushoz - s akkor ott kellene keressük a hiba okát, vagy véletlenszerűen fordul elő, és semmi köze ahhoz, hogy éppen hányan és hogyan léptek be és használják a rendszert.

Ehhez csak annyi adalék, hogy délelőtt nálunk feltehetően hardverhiba miatti Ixdokiból való teljesen szabálytalan kilépés után, újra belépve a programba, már 2 SAML jegyünk volt egy gépen, egy felhasználóval, de ez nem zavart meg semmit, még így is működött. (sem a gép, sem a visualkomm nem lett újraindítva) Nem volt semmi "pörgés", semmi hiba ebből kifolyólag, hasított tovább.

G.Katalin
Monday, November 13, 2017 9:35:46 PM
Originally Posted by: Somogyi László 

Originally Posted by: G.Katalin 

Tisztelt Infomix!

Nálunk is minden beállítva, de nem tudunk belépni az EESZT-be, a kártyaolvasásnál csak pörög és onnan nem lép tovább. Szeretnénk segítséget kérni a kollégáktól.

Tótvázsonyi Háziorvosi Rendelő

06-70-6767085

totvazsonyirendelő@gmail.com

Köszönettel:Gömöry Katalin

asszisztens

Tudom, hogy nem tőlem kértél segítséget. Mégis nézd meg mit írtam 2-vel előtte. És most itt alább.

A hibajelenség: Ixdokiba belépve az e-szig olvasás végtelen ideig eltart, eltartana az emberi kor végső határáig, hibaüzenet nélkül. Ha jól gondolom, nálad is ugyanez.

Hibakeresés: eSzemélyi kliens rendben, szerinte minden rendben, 3 zöld pipát ad, ha megnyitod a parancsikonnal. Nincs hiba! Feladatkezelőt elindítod, a Folyamatok között mind a két szükséges program fut, itt sincs hiba!

Ha viszont a cyberJack Eszközkezelő parancsikonját indítod, és lefuttatod a Tesztet, ami megnézi a készülék funkciót, akkor ki fogja írni, hogy legalább egy teszt hibás!

Ha jól sejtem ezt fogod látni a listában: Nagy piros X és a "cyberjack olvasó megnyitása".

Megoldás: Ha ugyanazt tapasztalod, mint amit itt írtam, akkor minden kikapcs. Különösen figyelj az ETÉR program leállítására. Majd először dugd be a személyit az olvasóba és csak utána indítsd a számítógépet. Nálam így gyógyul meg.

/Gabi, van képernyőképem a cyberjack öntesztjéről, ha elküldöm az infomix@infomix.hu -ra az segíthet a kérdezőknek? Mondom, még nem sejtem az okát, de eddig minden reggel megoldotta a teljes hidegindítás, bedugott személyivel./

Köszönöm a segítséget, holnap reggel megpróbáljuk így!

Dr. Vlaicu Péter
Tuesday, November 14, 2017 8:51:37 AM
Tisztelt Infomix!

Hiba KAT bejegyzés frissítés az ellátás ID kitöltése kötelező

Mi a teendő?

Üdv.

Vlaicu Péter

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, November 14, 2017 9:21:38 AM
Originally Posted by: Dr. Vlaicu Péter 

Tisztelt Infomix!

Hiba KAT bejegyzés frissítés az ellátás ID kitöltése kötelező

Mi a teendő?

Üdv.

Vlaicu Péter

SAML jegy ok volt?

Panna
  • Panna
  • Haladó (Szint 7)
Tuesday, November 14, 2017 9:45:48 AM
A csecsemő ápolására szolgáló készítmények, a csecsemőtápszerek, illetve a védőoltások felírásakor még mindig kéri a program a kiszerelési formát, illetve hogy mennyi időre van ellátva a készítménnyel, ezek nem értelmezhető kérdések. Pár nappal ezelőtt már volt ilyen kérdés, akkor azt válaszolták nov.8. után már nem kötelező kitölteni, de ezek nélkül továbbra sem nyomtathatóak a receptek.Köszönöm
Hajnalné
Tuesday, November 14, 2017 9:47:43 AM
Tisztelt Infomix!

Humulin N inzulinnál hibával jön vissza az e-recept. Hiba: Az adagolásnál legfeljebb 20 adható meg. A beteg javaslatán 22NE van. Ilyenkor teendő?

Köszönöm

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, November 14, 2017 9:57:14 AM
Originally Posted by: Hajnalné 

Tisztelt Infomix!

Humulin N inzulinnál hibával jön vissza az e-recept. Hiba: Az adagolásnál legfeljebb 20 adható meg. A beteg javaslatán 22NE van. Ilyenkor teendő?

Köszönöm

Ha ez így helyes, a gyógyítás érdeke a fontos, tehát hagyományos vényként kell nyomtatni. Én pedig továbbítom a kérdését.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, November 14, 2017 10:04:16 AM
Originally Posted by: Panna 

A csecsemő ápolására szolgáló készítmények, a csecsemőtápszerek, illetve a védőoltások felírásakor még mindig kéri a program a kiszerelési formát, illetve hogy mennyi időre van ellátva a készítménnyel, ezek nem értelmezhető kérdések. Pár nappal ezelőtt már volt ilyen kérdés, akkor azt válaszolták nov.8. után már nem kötelező kitölteni, de ezek nélkül továbbra sem nyomtathatóak a receptek.Köszönöm

Minden ilyen esetben a rendszer automatikusan hagyományos módon (harmadik vonalkód nélkül) fogja nyomtatni a receptet, ezzel teendője nincs, így kell hogy működjön, hogy a rendelés folyamatát ne akassza meg. Mindemellett természetesen továbbítom észrevételét, amit köszönünk!

pheni
  • pheni
  • Haladó (Szint 10)
Tuesday, November 14, 2017 10:07:41 AM
Originally Posted by: Panna 

A csecsemő ápolására szolgáló készítmények, a csecsemőtápszerek, illetve a védőoltások felírásakor még mindig kéri a program a kiszerelési formát, illetve hogy mennyi időre van ellátva a készítménnyel, ezek nem értelmezhető kérdések. Pár nappal ezelőtt már volt ilyen kérdés, akkor azt válaszolták nov.8. után már nem kötelező kitölteni, de ezek nélkül továbbra sem nyomtathatóak a receptek.Köszönöm

Ezt kiegészíteném, hogy popsikrém felírásánál tapasztaltam, ha több példányban nyomtatnám a receptet, akkor is egy receptet nyomtat, és annyit ír rá, ahány darabot kérten. De ha 3 példányban nyomtatnám, akkor 3 db 1 db-os kiszerelésről kérek receptet.

Tápszer felírásánál eléggé megbonyolítja, mert általában egy havi adag 5x1 doboz, így ha fogy, akkor váltja ki a szülő a következőt, és nem egyszerre 5 dobozt kell megvennie.

Kérem, erre is megoldást találni szíveskedjenek.

Köszönöm

drbenkog@t-email.hu
Tuesday, November 14, 2017 10:52:39 AM
Tisztelt Infomix!

Segítségüket szeretném kérni. 3 gépes hálózaton az egyik nővér gépen az EESZT panel nem látszik. Ctrl F7 hatástalan.

Köszönettel: Dr Benkő Gábor

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Tuesday, November 14, 2017 10:58:56 AM
Originally Posted by: drbenkog@t-email.hu 

Tisztelt Infomix!

Segítségüket szeretném kérni. 3 gépes hálózaton az egyik nővér gépen az EESZT panel nem látszik. Ctrl F7 hatástalan.

Köszönettel: Dr Benkő Gábor

E-szig bekérés megtörtént?

Users browsing this topic