Tisztelt Infomix!
Nálunk is minden beállítva, de nem tudunk belépni az EESZT-be, a kártyaolvasásnál csak pörög és onnan nem lép tovább. Szeretnénk segítséget kérni a kollégáktól.
Tótvázsonyi Háziorvosi Rendelő
06-70-6767085
totvazsonyirendelő@gmail.com
Köszönettel:Gömöry Katalin
asszisztens
Tudom, hogy nem tőlem kértél segítséget. Mégis nézd meg mit írtam 2-vel előtte. És most itt alább.
A hibajelenség: Ixdokiba belépve az e-szig olvasás végtelen ideig eltart, eltartana az emberi kor végső határáig, hibaüzenet nélkül. Ha jól gondolom, nálad is ugyanez.
Hibakeresés: eSzemélyi kliens rendben, szerinte minden rendben, 3 zöld pipát ad, ha megnyitod a parancsikonnal. Nincs hiba! Feladatkezelőt elindítod, a Folyamatok között mind a két szükséges program fut, itt sincs hiba!
Ha viszont a cyberJack Eszközkezelő parancsikonját indítod, és lefuttatod a Tesztet, ami megnézi a készülék funkciót, akkor ki fogja írni, hogy legalább egy teszt hibás!
Ha jól sejtem ezt fogod látni a listában: Nagy piros X és a "cyberjack olvasó megnyitása".
Megoldás: Ha ugyanazt tapasztalod, mint amit itt írtam, akkor minden kikapcs. Különösen figyelj az ETÉR program leállítására. Majd először dugd be a személyit az olvasóba és csak utána indítsd a számítógépet. Nálam így gyógyul meg.
/Gabi, van képernyőképem a cyberjack öntesztjéről, ha elküldöm az infomix@infomix.hu -ra az segíthet a kérdezőknek? Mondom, még nem sejtem az okát, de eddig minden reggel megoldotta a teljes hidegindítás, bedugott személyivel./