Cifka Miklós
Thursday, November 16, 2017 9:35:53 AM
Üdvözletem!

Nem tudom más találkozott-e hasonlóval, de pelenkák és segédeszközök receptre írásánál nincs rajta a recepten a harmadik vonalkód.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, November 16, 2017 9:43:07 AM
Originally Posted by: Cifka Miklós 

Üdvözletem!

Nem tudom más találkozott-e hasonlóval, de pelenkák és segédeszközök receptre írásánál nincs rajta a recepten a harmadik vonalkód.

Azokat még jelenleg nem is fogadja a Tér, ez a helyes működés!

dr. Szemerédi László
Thursday, November 16, 2017 9:53:00 AM
IxNet-et használok. Most állítom be a helyettesítést. Kollégám az én rendelőmben fog helyettesíteni. A leírtaknak megfelelően beállítottam az adatokat, de az EESZT-felhasználók karbantartásánál "be kell tallózni a tanúsítványt és az sms-ben kapott tanúsítvány-jelszót".

Kérdésem: az én praxisom tanúsítványát és jelszavát, vagy az ő tanúsítványát és jelszavát?

Kollégám az én rendelőmben fog helyettesíteni, ha én távol vagyok.

Válaszukat köszönöm.

Tisztelettel:

dr. Szemerédi László

dr.Dergez
Thursday, November 16, 2017 10:16:52 AM
Hol tudom megnézni,hogy a beteg kiváltotta-e gyógyszerét?Az életút lekérdezésnél adatokat kellene megadni,de ezt írja:az adatokat meg kell adni az adatok.-életút fülön.Oda belépve,mi a login név és jelszó?Köszönöm
Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, November 16, 2017 10:31:16 AM
Originally Posted by: dr.Dergez 

Hol tudom megnézni,hogy a beteg kiváltotta-e gyógyszerét?Az életút lekérdezésnél adatokat kellene megadni,de ezt írja:az adatokat meg kell adni az adatok.-életút fülön.Oda belépve,mi a login név és jelszó?Köszönöm

Kiválasztja a pácienst. Az EESZT ablakon kiválasztja a REC gombot (e-receptek lekérdezése a Térből), megadja az időszakot amire kíváncsi, majd megnyomja a Lekérdezés gombot!

misidoki
Thursday, November 16, 2017 10:33:51 AM
Ma nem ad SAML-jegyet. A kapcsolat aktív.

SAML-invalid request[azta]

dr.Dergez
Thursday, November 16, 2017 10:58:00 AM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: dr.Dergez 

Hol tudom megnézni,hogy a beteg kiváltotta-e gyógyszerét?Az életút lekérdezésnél adatokat kellene megadni,de ezt írja:az adatokat meg kell adni az adatok.-életút fülön.Oda belépve,mi a login név és jelszó?Köszönöm

Kiválasztja a pácienst. Az EESZT ablakon kiválasztja a REC gombot (e-receptek lekérdezése a Térből), megadja az időszakot amire kíváncsi, majd megnyomja a Lekérdezés gombot!

Ezt megtettem,de itt csak az általunk felírt receptek láthatók.Viszont engem az érdekelne,hogy hol tudom megnézni,hogy kiváltotta-e?!

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, November 16, 2017 11:01:08 AM
Originally Posted by: dr. Szemerédi László 

IxNet-et használok. Most állítom be a helyettesítést. Kollégám az én rendelőmben fog helyettesíteni. A leírtaknak megfelelően beállítottam az adatokat, de az EESZT-felhasználók karbantartásánál "be kell tallózni a tanúsítványt és az sms-ben kapott tanúsítvány-jelszót".

Kérdésem: az én praxisom tanúsítványát és jelszavát, vagy az ő tanúsítványát és jelszavát?

Kollégám az én rendelőmben fog helyettesíteni, ha én távol vagyok.

Válaszukat köszönöm.

Tisztelettel:

dr. Szemerédi László

Igen, az Ön praxisának a tanúsítványát és jelszavát kell betallózni. (ahol rendelés van)

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, November 16, 2017 11:12:19 AM
Originally Posted by: dr.Dergez 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: dr.Dergez 

Hol tudom megnézni,hogy a beteg kiváltotta-e gyógyszerét?Az életút lekérdezésnél adatokat kellene megadni,de ezt írja:az adatokat meg kell adni az adatok.-életút fülön.Oda belépve,mi a login név és jelszó?Köszönöm

Kiválasztja a pácienst. Az EESZT ablakon kiválasztja a REC gombot (e-receptek lekérdezése a Térből), megadja az időszakot amire kíváncsi, majd megnyomja a Lekérdezés gombot!

Ezt megtettem,de itt csak az általunk felírt receptek láthatók.Viszont engem az érdekelne,hogy hol tudom megnézni,hogy kiváltotta-e?!

Akkor a Térben eddig csak az Ön által felírt vények kerültek fel.

A dátum alatt látja a gyógyszert, majd a következő sorban az alábbi szöveg kell legyen: Státusz: Nyitott. Ha ezt látja, hogy nyitott, akkor még nem került kiváltásra!

dr.mile.gyula@gmail.com
Thursday, November 16, 2017 11:18:11 AM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: dr.Dergez 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: dr.Dergez 

Hol tudom megnézni,hogy a beteg kiváltotta-e gyógyszerét?Az életút lekérdezésnél adatokat kellene megadni,de ezt írja:az adatokat meg kell adni az adatok.-életút fülön.Oda belépve,mi a login név és jelszó?Köszönöm

Kiválasztja a pácienst. Az EESZT ablakon kiválasztja a REC gombot (e-receptek lekérdezése a Térből), megadja az időszakot amire kíváncsi, majd megnyomja a Lekérdezés gombot!

Ezt megtettem,de itt csak az általunk felírt receptek láthatók.Viszont engem az érdekelne,hogy hol tudom megnézni,hogy kiváltotta-e?!

Akkor a Térben eddig csak az Ön által felírt vények kerültek fel.

A dátum alatt látja a gyógyszert, majd a következő sorban az alábbi szöveg kell legyen: Státusz: Nyitott. Ha ezt látja, hogy nyitott, akkor még nem került kiváltásra!

A gyógyszertár használja a "Teret" ( nem működik, nincs még technikailag rendeben a rendszer , stb )? Mert ha nem attól még kiválthatta annak ellenére, hogy nyitott a status.

(Magamnak írtam fel gyógyszert , kiváltottam, használom de a jelenlegi lekérdezéskor a status még "nyitott" . )

dr.Kovács József
Thursday, November 16, 2017 1:06:16 PM
Próbáltam EHR dokumentumot lekérdezni olyan betegnek, aki papíron már hozta a friss leletét. Válasz: nincs lekérdezhető adat. EESZT üzenetablak: a lekérdezés a DÖR miatt nem teljes. Két betegnél is próbáltam és ugyanaz az eredmény. (Nem gondolom, hogy mindkét beteg digitálisan önrendelkezett!).

???


dr.Kovács József
Dr.Ghanem Niyaz
Thursday, November 16, 2017 1:20:26 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: dr. Szemerédi László 

IxNet-et használok. Most állítom be a helyettesítést. Kollégám az én rendelőmben fog helyettesíteni. A leírtaknak megfelelően beállítottam az adatokat, de az EESZT-felhasználók karbantartásánál "be kell tallózni a tanúsítványt és az sms-ben kapott tanúsítvány-jelszót".

Kérdésem: az én praxisom tanúsítványát és jelszavát, vagy az ő tanúsítványát és jelszavát?

Kollégám az én rendelőmben fog helyettesíteni, ha én távol vagyok.

Válaszukat köszönöm.

Tisztelettel:

dr. Szemerédi László

Igen, az Ön praxisának a tanúsítványát és jelszavát kell betallózni. (ahol rendelés van)

Nálunk is jó lett beállítva, de amikor bejelentkezünk az EESZT-be , nem ajánlja a felhasználó választást, csak az én személyimet kéri !!!

Hol lehet beállítani azt, hogy lehessen választani felhasználót ? pl. helyettest !

Köszönöm

Dr.Ghanem Niyaz

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, November 16, 2017 1:20:28 PM
Originally Posted by: dr.Kovács József 

Próbáltam EHR dokumentumot lekérdezni olyan betegnek, aki papíron már hozta a friss leletét. Válasz: nincs lekérdezhető adat. EESZT üzenetablak: a lekérdezés a DÖR miatt nem teljes. Két betegnél is próbáltam és ugyanaz az eredmény. (Nem gondolom, hogy mindkét beteg digitálisan önrendelkezett!).

???

Hmmmm:-k nem értem, de továbbítom az észrevételt! Az a baj, hogy nehezen ellenőrizhető. Esetleg egy bennfentessel (családtag) kipróbálni???

Dr.Ghanem Niyaz
Thursday, November 16, 2017 1:23:15 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: dr.Kovács József 

Próbáltam EHR dokumentumot lekérdezni olyan betegnek, aki papíron már hozta a friss leletét. Válasz: nincs lekérdezhető adat. EESZT üzenetablak: a lekérdezés a DÖR miatt nem teljes. Két betegnél is próbáltam és ugyanaz az eredmény. (Nem gondolom, hogy mindkét beteg digitálisan önrendelkezett!).

???

Hmmmm:-k nem értem, de továbbítom az észrevételt! Az a baj, hogy nehezen ellenőrizhető. Esetleg egy bennfentessel (családtag) kipróbálni???

tényleg így van, még semmilyen adatot nem kaptunk vissza, ill. nem szerepel zárójelentés vagy ambulanslap a lekérdezett beteg EHR.-jában.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, November 16, 2017 1:38:52 PM
Originally Posted by: Dr.Ghanem Niyaz 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: dr. Szemerédi László 

IxNet-et használok. Most állítom be a helyettesítést. Kollégám az én rendelőmben fog helyettesíteni. A leírtaknak megfelelően beállítottam az adatokat, de az EESZT-felhasználók karbantartásánál "be kell tallózni a tanúsítványt és az sms-ben kapott tanúsítvány-jelszót".

Kérdésem: az én praxisom tanúsítványát és jelszavát, vagy az ő tanúsítványát és jelszavát?

Kollégám az én rendelőmben fog helyettesíteni, ha én távol vagyok.

Válaszukat köszönöm.

Tisztelettel:

dr. Szemerédi László

Igen, az Ön praxisának a tanúsítványát és jelszavát kell betallózni. (ahol rendelés van)

Nálunk is jó lett beállítva, de amikor bejelentkezünk az EESZT-be , nem ajánlja a felhasználó választást, csak az én személyimet kéri !!!

Hol lehet beállítani azt, hogy lehessen választani felhasználót ? pl. helyettest !

Köszönöm

Dr.Ghanem Niyaz

Az Ixnet-be a helyettes orvosként kell belépni! Ha az adatai jól lettek beállítva, akkor az Ő e-szig-ét kell hogy kérje a rendszer! Így léptek be??

Hajnalné
Thursday, November 16, 2017 5:01:25 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: dr.Kovács József 

Próbáltam EHR dokumentumot lekérdezni olyan betegnek, aki papíron már hozta a friss leletét. Válasz: nincs lekérdezhető adat. EESZT üzenetablak: a lekérdezés a DÖR miatt nem teljes. Két betegnél is próbáltam és ugyanaz az eredmény. (Nem gondolom, hogy mindkét beteg digitálisan önrendelkezett!).

???

Hmmmm:-k nem értem, de továbbítom az észrevételt! Az a baj, hogy nehezen ellenőrizhető. Esetleg egy bennfentessel (családtag) kipróbálni???

Nálunk is és a szomszéd orvosnál is ez a helyzet, pedig II. Kerületi Kapás utca arról tájékoztatott bennünket, hogy használják a teret és töltik fel a leleteket folyamatosan. Ixnetet használunk.

Dr Bublovics Péter
Thursday, November 16, 2017 5:04:41 PM
Tisztelt Infomix!

Az e recepptel kapcsolatban a következő problémám lenne. Imént jelezte a patika, hogy Inzulin esetében (Novorapid, Levemir) az e térben nem a recepre nyomtatott adagolási egység jelenik meg. Leellenőrizetem és tényleg így van. Én a recepten pl Novorapid esetében 14-16-14 Egységet írtam,a bevit javaslatok között is így van megadva, de az e recepten 1-1-1 jelenik meg a patikában is és az általam az e térből lekérdezett recepek esetén is. Legyenek szívesek a AEEK felé jelezni a hibát,mert az eddigi visszajelzéseim sajnos ott süket fülekre találtak.

Köszönetel

Dr. Bublovics Péter

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, November 16, 2017 5:05:48 PM
Originally Posted by: Hajnalné 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: dr.Kovács József 

Próbáltam EHR dokumentumot lekérdezni olyan betegnek, aki papíron már hozta a friss leletét. Válasz: nincs lekérdezhető adat. EESZT üzenetablak: a lekérdezés a DÖR miatt nem teljes. Két betegnél is próbáltam és ugyanaz az eredmény. (Nem gondolom, hogy mindkét beteg digitálisan önrendelkezett!).

???

Hmmmm:-k nem értem, de továbbítom az észrevételt! Az a baj, hogy nehezen ellenőrizhető. Esetleg egy bennfentessel (családtag) kipróbálni???

Nálunk is és a szomszéd orvosnál is ez a helyzet, pedig II. Kerületi Kapás utca arról tájékoztatott bennünket, hogy használják a teret és töltik fel a leleteket folyamatosan. Ixnetet használunk.

Ez nem a háziorvosi program hanem az EESZT [duhos] !

Kohazia
Thursday, November 16, 2017 5:12:22 PM
Originally Posted by: MolnárP 

Originally Posted by: Kohazia 

Tisztelt Infomix!

EESZT indításakor "Indító felhasználó belépése megtagadva" hibaüzenetet kapom. Elképzelhető, hogy a kilencjegyű kód helytelen. Vmátrixban a szervezeti egységet beírtam, de a kilencjegyű kód változott, amit a rendszerben is javítani kellene, de ez Önök nélkül nem megy.

Kérem ebben segítségüket, akár táveléréssel, akár telefonon, mert EESZT központtal a hibát már átnéztük, és Önökkel kell ezt megoldanom.

Köszönettel

Dr. Kőházi Anikó

Ceglédbercel

Tel:06-30-815-3445

06 53 378 031

Nagyon szépen köszönöm a tegnapi telefonos segítségüket orvos személyigazolvánnyal már működik a rendszer.

Viszont miután a nővért is beregisztráltam mindenhová, és belépett volna a jelenlétemben a személyigazolványával, akkor a SAML jegy lekérésnél hibaüzenetet jelez, vmi "SOAP" hibát ír ki.

Pedig a tanúsítvány útvonala megfelelő, újra beírtam az SMS jelszót is.

Segítségüket előre is köszönöm

Dr. Kőházi Anikó

A hiba lehetséges oka: ellenőrizze le legyen szíves, hogy az EESZT panel "Beállítások" lapfülén található "Felhasználó" mezőben az asszisztens EESZT kódja legyen beírva (pl.: S26453) és ne az Ön kódja.

A felhasználó mezőbe a nővér kódját átírom, de amint berakja a személyigazolványát, és orvos EESZT-t választunk, az orvosi pecsétszámommal kéri be a kódját. Átírva a beállításokban S....-ra, akkor is O...-ra forog a homokóra. (mentés volt, manuális újraindítás is volt.)

Mindet úgy csináltam, ahogy a verzóváltóban le volt írva, a nővér a saját kódjával lép be az IxDokiba,(uat) de orvos EESZT-vel folytatja, akkor az orvos személyigazolványát kéri, nem a nővérét.

dr.Kovács József
Thursday, November 16, 2017 5:21:56 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Hajnalné 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: dr.Kovács József 

Próbáltam EHR dokumentumot lekérdezni olyan betegnek, aki papíron már hozta a friss leletét. Válasz: nincs lekérdezhető adat. EESZT üzenetablak: a lekérdezés a DÖR miatt nem teljes. Két betegnél is próbáltam és ugyanaz az eredmény. (Nem gondolom, hogy mindkét beteg digitálisan önrendelkezett!).

???

Hmmmm:-k nem értem, de továbbítom az észrevételt! Az a baj, hogy nehezen ellenőrizhető. Esetleg egy bennfentessel (családtag) kipróbálni???

Nálunk is és a szomszéd orvosnál is ez a helyzet, pedig II. Kerületi Kapás utca arról tájékoztatott bennünket, hogy használják a teret és töltik fel a leleteket folyamatosan. Ixnetet használunk.

Ez nem a háziorvosi program hanem az EESZT [duhos] !

Szerintem is EESZT beállítás. Lehet, hogy az EHR dokumentumok nem működnek rendesen és inkább mindenkinek beállították a DÖR-t?

Majdnem biztos vagyok benne, hogy a betegeim, akiknek néztem nem használták a DÖR-t, bár nem kérdeztem tőlük. [elpirul]

Szerintem célszerű lenne ezt az EESZT üzenetet, valamilyen jobban látható formában előhozni, mert abban a kis EESZT ablakban könnyen elkerüli az ember figyelmét és azt gondolja, hogy nincs lelete a betegnek.


dr.Kovács József
Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, November 16, 2017 5:38:02 PM
Originally Posted by: Dr Bublovics Péter 

Tisztelt Infomix!

Az e recepptel kapcsolatban a következő problémám lenne. Imént jelezte a patika, hogy Inzulin esetében (Novorapid, Levemir) az e térben nem a recepre nyomtatott adagolási egység jelenik meg. Leellenőrizetem és tényleg így van. Én a recepten pl Novorapid esetében 14-16-14 Egységet írtam,a bevit javaslatok között is így van megadva, de az e recepten 1-1-1 jelenik meg a patikában is és az általam az e térből lekérdezett recepek esetén is. Legyenek szívesek a AEEK felé jelezni a hibát,mert az eddigi visszajelzéseim sajnos ott süket fülekre találtak.

Köszönetel

Dr. Bublovics Péter

Kedves Doktor Úr,

Ha a visualIxdoki-ból kérdezi le, akkor nem azt látja amit Ön felírt, s ami a receptre került? (EESZT panel ,REC gomb kijelölés adott betegnél!!). A patika milyen szoftvert használ? Korábban már itt a fórumon jelezték, hogy a Novodata szoftvernél fordult elő hasonló jelenség, amit jelenleg már néznek. Megtenné, hogy ha legközelebb ilyen receptet ír, rögtön vissza is kérdezi a Térből, s ellenőrzi?? (EESZT ablakon!) És a recepthez tartozó ID-t (az a sok számból álló azonosító , ami a vonalkód mellé ki is nyomtatódik) privátban, vagy e-mail-ben elküldi nekünk? Az nagy segítség lenne a nyomozásban. Egy fénykép a vényről, ahol látszik a 3. vonalkód . Köszönjük!

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, November 16, 2017 5:39:27 PM
Originally Posted by: dr.Kovács József 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Hajnalné 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: dr.Kovács József 

Próbáltam EHR dokumentumot lekérdezni olyan betegnek, aki papíron már hozta a friss leletét. Válasz: nincs lekérdezhető adat. EESZT üzenetablak: a lekérdezés a DÖR miatt nem teljes. Két betegnél is próbáltam és ugyanaz az eredmény. (Nem gondolom, hogy mindkét beteg digitálisan önrendelkezett!).

???

Hmmmm:-k nem értem, de továbbítom az észrevételt! Az a baj, hogy nehezen ellenőrizhető. Esetleg egy bennfentessel (családtag) kipróbálni???

Nálunk is és a szomszéd orvosnál is ez a helyzet, pedig II. Kerületi Kapás utca arról tájékoztatott bennünket, hogy használják a teret és töltik fel a leleteket folyamatosan. Ixnetet használunk.

Ez nem a háziorvosi program hanem az EESZT [duhos] !

Szerintem is EESZT beállítás. Lehet, hogy az EHR dokumentumok nem működnek rendesen és inkább mindenkinek beállították a DÖR-t?

Majdnem biztos vagyok benne, hogy a betegeim, akiknek néztem nem használták a DÖR-t, bár nem kérdeztem tőlük. [elpirul]

Szerintem célszerű lenne ezt az EESZT üzenetet, valamilyen jobban látható formában előhozni, mert abban a kis EESZT ablakban könnyen elkerüli az ember figyelmét és azt gondolja, hogy nincs lelete a betegnek.

Vagy magán az EESZT ablakon valahogy jelezni [nagyonok] ! ezaz!!!

Cifka Miklós
Thursday, November 16, 2017 5:53:10 PM
Originally Posted by: dr.Kovács József 

Szerintem is EESZT beállítás. Lehet, hogy az EHR dokumentumok nem működnek rendesen és inkább mindenkinek beállították a DÖR-t?

Majdnem biztos vagyok benne, hogy a betegeim, akiknek néztem nem használták a DÖR-t, bár nem kérdeztem tőlük. [elpirul]

Szerintem célszerű lenne ezt az EESZT üzenetet, valamilyen jobban látható formában előhozni, mert abban a kis EESZT ablakban könnyen elkerüli az ember figyelmét és azt gondolja, hogy nincs lelete a betegnek.

Kíváncsiságból most ránéztem a DÖR-re, hátha valami szigorú besorolás az alapértelmezett. Viszont ezek szerint a háziorvosnak és a kezelőorvosnak a legtöbb dolgot látnia kellene (kivéve AIDS, nemibetegség, stb.).

Érdemes megnézni, hogy tavaly májusban lett az alapértelmezés beállítva.

UserPostedImage

Dr.Ghanem Niyaz
Thursday, November 16, 2017 10:01:29 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Dr.Ghanem Niyaz 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: dr. Szemerédi László 

IxNet-et használok. Most állítom be a helyettesítést. Kollégám az én rendelőmben fog helyettesíteni. A leírtaknak megfelelően beállítottam az adatokat, de az EESZT-felhasználók karbantartásánál "be kell tallózni a tanúsítványt és az sms-ben kapott tanúsítvány-jelszót".

Kérdésem: az én praxisom tanúsítványát és jelszavát, vagy az ő tanúsítványát és jelszavát?

Kollégám az én rendelőmben fog helyettesíteni, ha én távol vagyok.

Válaszukat köszönöm.

Tisztelettel:

dr. Szemerédi László

Igen, az Ön praxisának a tanúsítványát és jelszavát kell betallózni. (ahol rendelés van)

Nálunk is jó lett beállítva, de amikor bejelentkezünk az EESZT-be , nem ajánlja a felhasználó választást, csak az én személyimet kéri !!!

Hol lehet beállítani azt, hogy lehessen választani felhasználót ? pl. helyettest !

Köszönöm

Dr.Ghanem Niyaz

Az Ixnet-be a helyettes orvosként kell belépni! Ha az adatai jól lettek beállítva, akkor az Ő e-szig-ét kell hogy kérje a rendszer! Így léptek be??

eleve a bejelentkezés ablakban csak az én nevem és a gazda szerepel, nincs további választási lehetőség. csak az én e-szig-met kéri! valamit rosszul csináltunk ?

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, November 17, 2017 7:53:00 AM
Originally Posted by: Dr.Ghanem Niyaz 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Dr.Ghanem Niyaz 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: dr. Szemerédi László 

IxNet-et használok. Most állítom be a helyettesítést. Kollégám az én rendelőmben fog helyettesíteni. A leírtaknak megfelelően beállítottam az adatokat, de az EESZT-felhasználók karbantartásánál "be kell tallózni a tanúsítványt és az sms-ben kapott tanúsítvány-jelszót".

Kérdésem: az én praxisom tanúsítványát és jelszavát, vagy az ő tanúsítványát és jelszavát?

Kollégám az én rendelőmben fog helyettesíteni, ha én távol vagyok.

Válaszukat köszönöm.

Tisztelettel:

dr. Szemerédi László

Igen, az Ön praxisának a tanúsítványát és jelszavát kell betallózni. (ahol rendelés van)

Nálunk is jó lett beállítva, de amikor bejelentkezünk az EESZT-be , nem ajánlja a felhasználó választást, csak az én személyimet kéri !!!

Hol lehet beállítani azt, hogy lehessen választani felhasználót ? pl. helyettest !

Köszönöm

Dr.Ghanem Niyaz

Az Ixnet-be a helyettes orvosként kell belépni! Ha az adatai jól lettek beállítva, akkor az Ő e-szig-ét kell hogy kérje a rendszer! Így léptek be??

eleve a bejelentkezés ablakban csak az én nevem és a gazda szerepel, nincs további választási lehetőség. csak az én e-szig-met kéri! valamit rosszul csináltunk ?

Ha még nincs felvéve, akkor miután Ön bejelentkezett , a "Rendszer – Helyettesítések karbantartása" menüpontban megadhatja , kik dolgozhatnak helyettesként a praxisban. Részletes leírást az 59-s verzióváltó levélben talál! Remélem sikerülni fog, ha megakadna jelezze, és segítünk!

kapuvar
Friday, November 17, 2017 8:37:20 AM
Korábban már jeleztem, hogy a szövegszerkesztő az EESZT ablak felugrásakor mindig ugrik a szöveg első betűje elé, emiatt több recept nyomtatása közben vagy az előző beteg bezárása után történő íráskor, ha nem nézünk fel, teljesen értelmetlen szöveg lesz a leleten, vagy a panaszok, vagy a státusz beírásakor.

Nagyon idegesítő a dolog, vissza kell törölni, újra kezdeni a beírást, stb. (VisualIx)

Azt hittem, a 1.118.1-es verzió megoldja ezt a problémát, de változatlanul jelentkezik.

Köszönettel

Széles Tünde

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, November 17, 2017 8:45:09 AM
Originally Posted by: kapuvar 

Korábban már jeleztem, hogy a szövegszerkesztő az EESZT ablak felugrásakor mindig ugrik a szöveg első betűje elé, emiatt több recept nyomtatása közben vagy az előző beteg bezárása után történő íráskor, ha nem nézünk fel, teljesen értelmetlen szöveg lesz a leleten, vagy a panaszok, vagy a státusz beírásakor.

Nagyon idegesítő a dolog, vissza kell törölni, újra kezdeni a beírást, stb. (VisualIx)

Azt hittem, a 1.118.1-es verzió megoldja ezt a problémát, de változatlanul jelentkezik.

Köszönettel

Széles Tünde

Már többen is jelezték, kollégáim próbálnak rá megnyugtató megoldást találni. A ma kikerülő verzióba is prioritása volt az influenza oltásnak és oltóanyag megrendelésnek érthető módon. Türelmét köszönöm.

Dr. Palicsek Zoltán
Friday, November 17, 2017 8:55:32 AM
Én továbbra is tapasztalom, hogy a rövid ellátás végén (receptírás) az EESZT hibaüzenet : az ellátás vége nem lehet jövőbeni dátum.
Szicsek Judit
Friday, November 17, 2017 9:07:27 AM
Ma nem tudok belépni az EESZT be eddig müködött ,csak nélam van hiba vagy másnál is?

Reggel még beléptem majd "ledobott" azóta nem tudunk visszalépni mert e-sziget nem olvassa be

Köszönönöm ha választ kapok

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, November 17, 2017 9:27:32 AM
Originally Posted by: Szicsek Judit 

Ma nem tudok belépni az EESZT be eddig müködött ,csak nélam van hiba vagy másnál is?

Reggel még beléptem majd "ledobott" azóta nem tudunk visszalépni mert e-sziget nem olvassa be

Köszönönöm ha választ kapok

Még senki sem jelezte, lehet hogy valamilyen helyi probléma? Esetleg egy teljes újraindítást meg tud próbálni- s azt kellene tudnunk, hogy pontosan mikor és milyen hibaüzenettel áll meg (és hányas verziót használnak)!

Users browsing this topic