Varga Sándor
Monday, November 20, 2017 9:37:43 AM
Originally Posted by: novogradecz 

Én Veszprémi kórház vonzásában dolgozom. Akik november 1 óta megjelentek szakrendelésen, próbáltam lekérdezni a leletüket. Kivétel nélkül azt a hibát jelzi vissza, hogy DÖR miatt nem lekérdezhető. BIZTOSAN állíthatom, hegy egyikük sem tett ilyen DÖK nyilatkozatot!

Más: Veszprémi laborba nem megy fel az E Beutaló. Leellenőriztem, kód stimmel.

Tisztelettel: Novográdecz Csaba - Márkó, Bánd, Hárskút

Köszönjük az észrevételeket,

A lelet lekérdezésnél a kinyomtatott leletet megkapja a pacienstől? Azon esetleg látható EESZT ID adat?

A labor beutalás esetén kap valamilyen üzenetet az EESZT üzenet ablakban?


Varga Sándor
Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, November 20, 2017 9:38:31 AM
Originally Posted by: novogradecz 

Originally Posted by: dr.Kovács József 

Próbáltam EHR dokumentumot lekérdezni olyan betegnek, aki papíron már hozta a friss leletét. Válasz: nincs lekérdezhető adat. EESZT üzenetablak: a lekérdezés a DÖR miatt nem teljes. Két betegnél is próbáltam és ugyanaz az eredmény. (Nem gondolom, hogy mindkét beteg digitálisan önrendelkezett!).

???

Én Veszprémi kórház vonzásában dolgozom. Akik november 1 óta megjelentek szakrendelésen, próbáltam lekérdezni a leletüket. Kivétel nélkül azt a hibát jelzi vissza, hogy DÖR miatt nem lekérdezhető. BIZTOSAN állíthatom, hegy egyikük sem tett ilyen DÖK nyilatkozatot!

Más: Veszprémi laborba nem megy fel az E Beutaló. Leellenőriztem, kód stimmel.

Tisztelettel: Novográdecz Csaba - Márkó, Bánd, Hárskút

Kedves Doktor Úr,

Esetleg - ha a beteg hozzájárulását adja - kérem próbálja meg a "Sürgős"jelzőt beállítani a kérdezéshez ( Ez jelzi, hogy a lekérdezésnél figyelmen kívül hagyja a DÖR-beli rendelkezéseket. Fontos: akár beteg kéri, akár szakmai indok alapján történik, az okát meg kell adni, s a betegdokumentációba egyértelműen kerüljön be a szakmai magyarázat, az Ön érdekében). Ezt az EESZT panelen a lekérdezés mellett találja.

Más (labor) :Jelezni kellene az AEEK-nak . Tegyük?

Varga Sándor
Monday, November 20, 2017 9:40:51 AM
Originally Posted by: esztidoki 

Tisztelt Infomix!

Három géppel dolgozunk, eddig nem volt gond, de péntek óta az egyik gép nem akar belépni. Kártyahibát ír ki, de előtte a személyi kliens felismeri és kipipálja, hogy rendben van. Utána már a Card connect ....hibaüzenet jelenik meg.

Mi lehet a gond?

Esetleg megpróbálhatják úgy, hogy a gép indításakor ezen a gépen nincs csatlakoztatva az olvasó, azt csak a windows elindulását követően dugják be az USB portba.

Azt lehet tudni ezen a gépen pontosan milyen windows van? 7, 8, 10? Prof vagy Home változat?


Varga Sándor
Dr. Palicsek Zoltán
Monday, November 20, 2017 9:45:20 AM
Jövögetnek a Veszprémi Kórházból leletek. Én is találkoztam olyan esettel ahol a DÖR miatt nem jött, pedig nem tiltotta le.

Más: a veszprémi laborból .pdf-ben jönnek a leletek. Megnézhető, de egyéb feldolgozásra nem jó. Ezt nem lehet valahogy átalakítani?

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, November 20, 2017 9:50:26 AM
Originally Posted by: Dr. Palicsek Zoltán 

Jövögetnek a Veszprémi Kórházból leletek. Én is találkoztam olyan esettel ahol a DÖR miatt nem jött, pedig nem tiltotta le.

Más: a veszprémi laborból .pdf-ben jönnek a leletek. Megnézhető, de egyéb feldolgozásra nem jó. Ezt nem lehet valahogy átalakítani?

Tervbe van véve, hogy labor leleteket mindenképpen vizsgálatonként lehessen érkeztetni. Ehhez egy egységes, elfogadott labor kódkészletre lenne szükség (már megint azok a fránya közhiteles kódok 😕 ). Információnk szerint az AEEK-s kollégák dolgoznak rajta (érte).

novogradecz
Monday, November 20, 2017 10:15:08 AM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: novogradecz 

Originally Posted by: dr.Kovács József 

Próbáltam EHR dokumentumot lekérdezni olyan betegnek, aki papíron már hozta a friss leletét. Válasz: nincs lekérdezhető adat. EESZT üzenetablak: a lekérdezés a DÖR miatt nem teljes. Két betegnél is próbáltam és ugyanaz az eredmény. (Nem gondolom, hogy mindkét beteg digitálisan önrendelkezett!).

???

Én Veszprémi kórház vonzásában dolgozom. Akik november 1 óta megjelentek szakrendelésen, próbáltam lekérdezni a leletüket. Kivétel nélkül azt a hibát jelzi vissza, hogy DÖR miatt nem lekérdezhető. BIZTOSAN állíthatom, hegy egyikük sem tett ilyen DÖK nyilatkozatot!

Más: Veszprémi laborba nem megy fel az E Beutaló. Leellenőriztem, kód stimmel.

Tisztelettel: Novográdecz Csaba - Márkó, Bánd, Hárskút

Kedves Doktor Úr,

Esetleg - ha a beteg hozzájárulását adja - kérem próbálja meg a "Sürgős"jelzőt beállítani a kérdezéshez ( Ez jelzi, hogy a lekérdezésnél figyelmen kívül hagyja a DÖR-beli rendelkezéseket. Fontos: akár beteg kéri, akár szakmai indok alapján történik, az okát meg kell adni, s a betegdokumentációba egyértelműen kerüljön be a szakmai magyarázat, az Ön érdekében). Ezt az EESZT panelen a lekérdezés mellett találja.

Más (labor) :Jelezni kellene az AEEK-nak . Tegyük?

Újabb próbálkozás, BETEG KÉRÉSÉRE bepipáltam a Sürgős jelölőnégyzetet. Így már mutatta a szakrendelésen megjelenéseket. Megtekinteni azonban nem tudom (az alsó kék linken), a következő hibát adja: "Az objektumhivatkozás nincs beállítva semmilyen objektumpéldányon".

Ez inkább informatikai természetű hibának tűnik.

A labor lelete a páciensnek ÍGY SEM látszik! Tehát az fel sem került az EESZTbe valószínűleg! Egyébként akik csak laborban voltak (nov.1 óta), azoknál a lekérdezés eddig nem írt ki DÖR hibát, szimplán nem jön semmi (ez is aláhúzza, hogy az EESZTbe nem kerültek be). A régi, "fizetős" laborkommunikációm kapja az adatokat rendesen.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, November 20, 2017 10:22:08 AM
Originally Posted by: novogradecz 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: novogradecz 

Originally Posted by: dr.Kovács József 

Próbáltam EHR dokumentumot lekérdezni olyan betegnek, aki papíron már hozta a friss leletét. Válasz: nincs lekérdezhető adat. EESZT üzenetablak: a lekérdezés a DÖR miatt nem teljes. Két betegnél is próbáltam és ugyanaz az eredmény. (Nem gondolom, hogy mindkét beteg digitálisan önrendelkezett!).

???

Én Veszprémi kórház vonzásában dolgozom. Akik november 1 óta megjelentek szakrendelésen, próbáltam lekérdezni a leletüket. Kivétel nélkül azt a hibát jelzi vissza, hogy DÖR miatt nem lekérdezhető. BIZTOSAN állíthatom, hegy egyikük sem tett ilyen DÖK nyilatkozatot!

Más: Veszprémi laborba nem megy fel az E Beutaló. Leellenőriztem, kód stimmel.

Tisztelettel: Novográdecz Csaba - Márkó, Bánd, Hárskút

Kedves Doktor Úr,

Esetleg - ha a beteg hozzájárulását adja - kérem próbálja meg a "Sürgős"jelzőt beállítani a kérdezéshez ( Ez jelzi, hogy a lekérdezésnél figyelmen kívül hagyja a DÖR-beli rendelkezéseket. Fontos: akár beteg kéri, akár szakmai indok alapján történik, az okát meg kell adni, s a betegdokumentációba egyértelműen kerüljön be a szakmai magyarázat, az Ön érdekében). Ezt az EESZT panelen a lekérdezés mellett találja.

Más (labor) :Jelezni kellene az AEEK-nak . Tegyük?

Újabb próbálkozás, BETEG KÉRÉSÉRE bepipáltam a Sürgős jelölőnégyzetet. Így már mutatta a szakrendelésen megjelenéseket. Megtekinteni azonban nem tudom (az alsó kék linken), a következő hibát adja: "Az objektumhivatkozás nincs beállítva semmilyen objektumpéldányon".

Ez inkább informatikai természetű hibának tűnik.

A labor lelete a páciensnek ÍGY SEM látszik! Tehát az fel sem került az EESZTbe valószínűleg! Egyébként akik csak laborban voltak (nov.1 óta), azoknál a lekérdezés eddig nem írt ki DÖR hibát, szimplán nem jön semmi (ez is aláhúzza, hogy az EESZTbe nem kerültek be). A régi, "fizetős" laborkommunikációm kapja az adatokat rendesen.

Nagyon szépen köszönöm! Most már remélem mi (informatikusok) tudunk ezzel az infóval továbbhaladni! A labor valóban egyértelmű, hogy nem (vagy nem mindegyik) lelet kerül feltöltésre. Még az lehet, hogy valamiért leálltak és utólag fogják felküldeni (utólag fel is kell hogy kerüljön!).

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, November 20, 2017 10:55:37 AM
Originally Posted by: jsozer 

Dr Sózer Pápai János

Valamai jelzést szerettem vona arra amikor az EESZT kapcsolat spontán megszünik, ne a receptíráskor derüljön ki-

Ha spontán szűnik meg, akkor is látja a rendszerüzenet ablakban. Ilyenkor - bárhol is tart a visualIxdok/Ixnet rendszerhasználat során - automatikusan átvált hagyományos üzemmódba. Amennyiben spontán visszaáll az EESZT kapcsolat, akkor pedig e-módban folytatja tovább azzal, hogy a kiesés alatt keletkezett eKAT-okat utólag is felküldi. A legfontosabb szempont a megvalósításnál éppen az volt, hogy akár ilyen, akár olyan módban működik a visualIxdoki/Ixnet rendszer, a felhasználó orvos/asszisztens ugyanúgy tudjon dolgozni ahogy eddig is mindig tette, semmi extra funkció, előkészítés, utógondozás ne legyen, csak a megszokott napi rutin. (és persze ha lehet ne is lassítsa a folyamatot [elpirul] ).

Radics Péter
Monday, November 20, 2017 11:00:01 AM
Tisztelt Infomix!

http://www.ixnet.hu/  Hírlevelek menüpontban. Nincs ilyen sajnos! Kérem küldjék meg részemre ezt a bizonyos verzióváltó email-t (profilom tartalmazza az email címemet), illetve szívesen venném a leírásat a tanusítvány feltöltése utáni részekről, az ixNet programban milyen beállítások szükségesek az EESZT használatához.

Köszönettel:

Radics Péter

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, November 20, 2017 11:13:41 AM
Originally Posted by: Radics Péter 

Tisztelt Infomix!

http://www.ixnet.hu/  Hírlevelek menüpontban. Nincs ilyen sajnos! Kérem küldjék meg részemre ezt a bizonyos verzióváltó email-t (profilom tartalmazza az email címemet), illetve szívesen venném a leírásat a tanusítvány feltöltése utáni részekről, az ixNet programban milyen beállítások szükségesek az EESZT használatához.

Köszönettel:

Radics Péter

Kedves Radics Péter, A verzióváltó levelek az orvos által használt rendszerben találhatók, bármikor megnézhetők illetve kinyomtathatók. Az orvos/asszisztens valószínű tud Önnek ebben segíteni.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, November 20, 2017 11:19:09 AM
Originally Posted by: esztidoki 

Tisztelt Infomix!

Három géppel dolgozunk, eddig nem volt gond, de péntek óta az egyik gép nem akar belépni. Kártyahibát ír ki, de előtte a személyi kliens felismeri és kipipálja, hogy rendben van. Utána már a Card connect ....hibaüzenet jelenik meg.

Mi lehet a gond?

Kaphatunk egy képernyőképet a kártyaolvasó kliens ablakról, miután a kártyát behelyezték az olvasóba? Akkor esetleg tudnánk miből kiindulni, és megpróbálunk segíteni!

Radics Péter
Monday, November 20, 2017 11:20:50 AM
Kedves Gabriella!

Köszönöm válaszát, de azt kell mondjam nem tud! Jelenleg is van olyan ellátási hely ahol nem találhatóak meg az Üzenetek (pl.: Zirc - Dr. Fáskerti Gabriella rendelője). Így nehézkes a probléma megoldása! Ezért kértem a saját mail címemre a tájékoztatást mert ott nem keveredik vagy tűnik el illetve törlődik le.

Üdvözlettel:

Radics Péter

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, November 20, 2017 11:29:19 AM
Originally Posted by: Radics Péter 

Kedves Gabriella!

Köszönöm válaszát, de azt kell mondjam nem tud! Jelenleg is van olyan ellátási hely ahol nem találhatóak meg az Üzenetek (pl.: Zirc - Dr. Fáskerti Gabriella rendelője). Így nehézkes a probléma megoldása! Ezért kértem a saját mail címemre a tájékoztatást mert ott nem keveredik vagy tűnik el illetve törlődik le.

Üdvözlettel:

Radics Péter

Ixnet-ben: "Help/Verzió információk" menüpont

Radics Péter
Monday, November 20, 2017 11:35:01 AM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Radics Péter 

Kedves Gabriella!

Köszönöm válaszát, de azt kell mondjam nem tud! Jelenleg is van olyan ellátási hely ahol nem találhatóak meg az Üzenetek (pl.: Zirc - Dr. Fáskerti Gabriella rendelője). Így nehézkes a probléma megoldása! Ezért kértem a saját mail címemre a tájékoztatást mert ott nem keveredik vagy tűnik el illetve törlődik le.

Üdvözlettel:

Radics Péter

Ixnet-ben: "Help/Verzió információk" menüpont

Köszönöm, akkor itt keresem!

További szép napot!

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, November 20, 2017 11:36:58 AM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: novogradecz 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: novogradecz 

Originally Posted by: dr.Kovács József 

Próbáltam EHR dokumentumot lekérdezni olyan betegnek, aki papíron már hozta a friss leletét. Válasz: nincs lekérdezhető adat. EESZT üzenetablak: a lekérdezés a DÖR miatt nem teljes. Két betegnél is próbáltam és ugyanaz az eredmény. (Nem gondolom, hogy mindkét beteg digitálisan önrendelkezett!).

???

Én Veszprémi kórház vonzásában dolgozom. Akik november 1 óta megjelentek szakrendelésen, próbáltam lekérdezni a leletüket. Kivétel nélkül azt a hibát jelzi vissza, hogy DÖR miatt nem lekérdezhető. BIZTOSAN állíthatom, hegy egyikük sem tett ilyen DÖK nyilatkozatot!

Más: Veszprémi laborba nem megy fel az E Beutaló. Leellenőriztem, kód stimmel.

Tisztelettel: Novográdecz Csaba - Márkó, Bánd, Hárskút

Kedves Doktor Úr,

Esetleg - ha a beteg hozzájárulását adja - kérem próbálja meg a "Sürgős"jelzőt beállítani a kérdezéshez ( Ez jelzi, hogy a lekérdezésnél figyelmen kívül hagyja a DÖR-beli rendelkezéseket. Fontos: akár beteg kéri, akár szakmai indok alapján történik, az okát meg kell adni, s a betegdokumentációba egyértelműen kerüljön be a szakmai magyarázat, az Ön érdekében). Ezt az EESZT panelen a lekérdezés mellett találja.

Más (labor) :Jelezni kellene az AEEK-nak . Tegyük?

Újabb próbálkozás, BETEG KÉRÉSÉRE bepipáltam a Sürgős jelölőnégyzetet. Így már mutatta a szakrendelésen megjelenéseket. Megtekinteni azonban nem tudom (az alsó kék linken), a következő hibát adja: "Az objektumhivatkozás nincs beállítva semmilyen objektumpéldányon".

Ez inkább informatikai természetű hibának tűnik.

A labor lelete a páciensnek ÍGY SEM látszik! Tehát az fel sem került az EESZTbe valószínűleg! Egyébként akik csak laborban voltak (nov.1 óta), azoknál a lekérdezés eddig nem írt ki DÖR hibát, szimplán nem jön semmi (ez is aláhúzza, hogy az EESZTbe nem kerültek be). A régi, "fizetős" laborkommunikációm kapja az adatokat rendesen.

Nagyon szépen köszönöm! Most már remélem mi (informatikusok) tudunk ezzel az infóval továbbhaladni! A labor valóban egyértelmű, hogy nem (vagy nem mindegyik) lelet kerül feltöltésre. Még az lehet, hogy valamiért leálltak és utólag fogják felküldeni (utólag fel is kell hogy kerüljön!).

Esetleg megkérhetünk-e még egy orvos-felhasználónkat, akinél egy páciens engedélyezi egy letiltott (ámde a Térbe felküldött) dokumentum lekérdezését és megtekintését sürgősséggel? Igazából azt szeretnénk megtudni, hogy másnál is ez a hibaüzenet jön a linkre kattintva?? (akár visualIxdoki akár Ixnet). előre is köszönjük!

Csak az érthetőség kedvéért - nálunk a teszt környezetben jól működik, a "valós" Térhez viszont nekünk érthető módon nincs hozzáférésünk!

Életidő
Monday, November 20, 2017 12:19:51 PM
Tisztelt Infomix!

EESZT-be történő mai első bejelentkezésem sikertelen volt de ez csak akkor derült ki amikor a receptekre nem került rá a 3. vonalkód.

Azóta sikeresen nyomtattunk receptet de nem tudom,hogy amit plussz kód nélkül kinyomtatódott a gép az felkerül-e a térbe? Én próbáltam lekérdezni az aktuális betegnél de azt írta,hogy "nincs megjeleníthető adat".

Köszönettel

N. Brigitta

dr.Kovács József
Monday, November 20, 2017 12:33:48 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Dr. Hanyecz Vince 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: kleh 

Tisztelt Infomix !

Az EESZT-be feltöltött leletek (pl kórház) automatikusan beemelődnek a hozott leletek közé? Meglepődve (pozitivan) tapasztaltam. Ez nagyon szuper ! Nem kell scannelni se. (Ixnet felhasználó.)

Más....nem ide tartozó. Nem tudtunk Kgy-t iktatni. Egyszerüen mintha süket lett volna minden rubrika. Mit tehettünk rosszul ? Kovács-Kléh, Ecser.

Nem bizony! Ixnet-esek extra jutalma [tenyleg] ! (EESZT panel beállítások fülön ki/be-kapcsolható)

EZT azért a Visuálba is be kellene hozni !! Ez nem diszkrimanatív??

Nem nem, sajnos a használhatóság rovására nem lehet növelni a funkcionalitást! Pedig mi is jobban szeretnénk, ha ilyen megoldásokkal tudnánk szolgálni visualIxdoki felhasználóinknak is! Visszautalnék az előző jogos megjegyzésedre!

valamilyen más megoldással sem fog menni???


dr.Kovács József
dr.Kovács József
Monday, November 20, 2017 12:36:29 PM
Originally Posted by: Medgyesii 

Tisztelt Infomix!

Több háziorvosnál segédkeztem az EESZT csatlakozás folyamatát gördülékenyebbé tenni. (nem vagyok informatikus, csak talán az átlagnál tapasztaltabb felhasználó)

Mindenhol a következő, számomra megoldhatatlan problémába ütköztem. Orvos felhasználóval bejelentkezés gond nélkül megy, EESZT jól működik, viszont ha az asszisztens jelszavával lépünk be a Visual Ixdoki programba, akkor nem az a kezdőképernyő fogad ami a hírlevélben szerepel, -tehát nincs meg az a választási lehetőség, hogy "Orvos EESZT ill Asszisztens EESZT"- és a program egy egyszerűsített lebutított verzióban indul.

Itt nem indul az EESZT modul, és így természetesen nem is kér személyigazolványt. Sajnos itt a regisztráció menüpont nem is szerepel, tehát manuálisan sem indítható el az EESZT.

Jelenlegi tudásom szerint a VMÁTRIX beállítások jók, szervezeti egységre lebontva ki van osztva az asszisztensi jogosultság, így logikusan vagy a Visual beállítását szúrtam el, vagy más beállítási probléma okozza a hibát. Orvos belépéssel teljes mértékben használható a program, de a későbbiekben szükség lehet-lesz arra is, hogy az asszisztens önállóan jelentkezhessen be saját jogán az EESZT-be. Megköszönném ha tudnának javaslatot adni a probléma megoldására.

Köszönettel Medgyesi István

Ha az asszisztens felvették új felhasználónak, akkor az "alapbeállításokkal" indul. Az EESZT panelt el kell indítani és feltölteni a megfelelő adatokkal (asszisztens). Ha nem látszik a regisztráció meűpont, akkor Rendszer - Menűpontok karbantartása menűnél aktívvá kell tenni.


dr.Kovács József
maskata
Monday, November 20, 2017 1:03:28 PM
Tisztelt Infomix!

Mióta elindult az EESZT, azóta nem tudunk csatlakozni a rendszerhez!

Minden nap beolvassa a kártyát, elindul, de SAML jegyet már nem kapunk, folyamatosan hibaüzenet jelenik meg 8-12-ig, folyamatosan! ( HIBA: Invalid Request....)

Receptet tudunk nyomtatni, megjelenik az "e-recept beküldése" is, de vonalkód nincs a recepteken, és a receptablakban nem tudunk "OK" gombot nyomni!

Elméletileg minden jó, de a gyakorlatban már nem működik!

Ellenőrzéskor mindenhol zöld pipa van.

Köszönöm válaszukat!

Dr. Tamáska Mihály

Varga Sándor
Monday, November 20, 2017 1:09:38 PM
Originally Posted by: Életidő 

Tisztelt Infomix!

EESZT-be történő mai első bejelentkezésem sikertelen volt de ez csak akkor derült ki amikor a receptekre nem került rá a 3. vonalkód.

Azóta sikeresen nyomtattunk receptet de nem tudom,hogy amit plussz kód nélkül kinyomtatódott a gép az felkerül-e a térbe? Én próbáltam lekérdezni az aktuális betegnél de azt írta,hogy "nincs megjeleníthető adat".

Köszönettel

N. Brigitta

Azok a receptek, amelyekre nem kerül rá a 3. vonalkód nem töltődtek fel a térbe. Az ilyeneket a kiváltáskor a patika rögzíti, és így lesz lekérdezhető.


Varga Sándor
Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, November 20, 2017 1:32:39 PM
Originally Posted by: dr.Kovács József 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Dr. Hanyecz Vince 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: kleh 

Tisztelt Infomix !

Az EESZT-be feltöltött leletek (pl kórház) automatikusan beemelődnek a hozott leletek közé? Meglepődve (pozitivan) tapasztaltam. Ez nagyon szuper ! Nem kell scannelni se. (Ixnet felhasználó.)

Más....nem ide tartozó. Nem tudtunk Kgy-t iktatni. Egyszerüen mintha süket lett volna minden rubrika. Mit tehettünk rosszul ? Kovács-Kléh, Ecser.

Nem bizony! Ixnet-esek extra jutalma [tenyleg] ! (EESZT panel beállítások fülön ki/be-kapcsolható)

EZT azért a Visuálba is be kellene hozni !! Ez nem diszkrimanatív??

Nem nem, sajnos a használhatóság rovására nem lehet növelni a funkcionalitást! Pedig mi is jobban szeretnénk, ha ilyen megoldásokkal tudnánk szolgálni visualIxdoki felhasználóinknak is! Visszautalnék az előző jogos megjegyzésedre!

valamilyen más megoldással sem fog menni???

Dehogynem! Már most is lekérdezés után érkeztethető manuálisan.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, November 20, 2017 1:42:07 PM
Originally Posted by: maskata 

Tisztelt Infomix!

Mióta elindult az EESZT, azóta nem tudunk csatlakozni a rendszerhez!

Minden nap beolvassa a kártyát, elindul, de SAML jegyet már nem kapunk, folyamatosan hibaüzenet jelenik meg 8-12-ig, folyamatosan! ( HIBA: Invalid Request....)

Receptet tudunk nyomtatni, megjelenik az "e-recept beküldése" is, de vonalkód nincs a recepteken, és a receptablakban nem tudunk "OK" gombot nyomni!

Elméletileg minden jó, de a gyakorlatban már nem működik!

Ellenőrzéskor mindenhol zöld pipa van.

Köszönöm válaszukat!

Dr. Tamáska Mihály

A leírások alapján valami nincs jól beállítva. Tudna adni egy elérhetőséget- s hogy mikor tudjuk hívni?

hunmod
Monday, November 20, 2017 1:44:01 PM
A, Miért nem lehet elérni önöket telefonon??

B, Csütrötökön le lett frissítve a IXnet és azóta a balépésnél fagy.

az ügyfelem egy háziorvos, és azt mondták neki hogy a gépe fagy..

ez nem igaz gyönyörű exeptiont-dob a program rz az ixnetKözpont alatt látszik is.

A gépen a .net fel lett frissítve, valamint ajava környezet is.

Jó lenne ha meg tudnák mondani mi kell még hozzá, és nem zárnák le annyival hogy a géppel vana gond.

Köszönettel: Nagy Péter.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, November 20, 2017 1:56:50 PM
Originally Posted by: hunmod 

A, Miért nem lehet elérni önöket telefonon??

B, Csütrötökön le lett frissítve a IXnet és azóta a balépésnél fagy.

az ügyfelem egy háziorvos, és azt mondták neki hogy a gépe fagy..

ez nem igaz gyönyörű exeptiont-dob a program rz az ixnetKözpont alatt látszik is.

A gépen a .net fel lett frissítve, valamint ajava környezet is.

Jó lenne ha meg tudnák mondani mi kell még hozzá, és nem zárnák le annyival hogy a géppel vana gond.

Köszönettel: Nagy Péter.

Kedves Nagy Péter,

megadná nekünk a háziorvos nevét és elérhetőségét? (az infomix@infomix.hu címre legyen kedves elküldeni, a jelzett hibával, az Ixnet verziószámmal amit használ a doktor Úr)

Segítségét köszönöm!

maskata
Monday, November 20, 2017 2:03:47 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: maskata 

Tisztelt Infomix!

Mióta elindult az EESZT, azóta nem tudunk csatlakozni a rendszerhez!

Minden nap beolvassa a kártyát, elindul, de SAML jegyet már nem kapunk, folyamatosan hibaüzenet jelenik meg 8-12-ig, folyamatosan! ( HIBA: Invalid Request....)

Receptet tudunk nyomtatni, megjelenik az "e-recept beküldése" is, de vonalkód nincs a recepteken, és a receptablakban nem tudunk "OK" gombot nyomni!

Elméletileg minden jó, de a gyakorlatban már nem működik!

Ellenőrzéskor mindenhol zöld pipa van.

Köszönöm válaszukat!

Dr. Tamáska Mihály

A leírások alapján valami nincs jól beállítva. Tudna adni egy elérhetőséget- s hogy mikor tudjuk hívni?

Szerdán csak 10-től van rendelésünk, 8-10-ig bármikor!

06-20/595-0373

Köszönöm!

novogradecz
Monday, November 20, 2017 2:19:34 PM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: novogradecz 

Én Veszprémi kórház vonzásában dolgozom. Akik november 1 óta megjelentek szakrendelésen, próbáltam lekérdezni a leletüket. Kivétel nélkül azt a hibát jelzi vissza, hogy DÖR miatt nem lekérdezhető. BIZTOSAN állíthatom, hegy egyikük sem tett ilyen DÖK nyilatkozatot!

Más: Veszprémi laborba nem megy fel az E Beutaló. Leellenőriztem, kód stimmel.

Tisztelettel: Novográdecz Csaba - Márkó, Bánd, Hárskút

Köszönjük az észrevételeket,

A lelet lekérdezésnél a kinyomtatott leletet megkapja a pacienstől? Azon esetleg látható EESZT ID adat?

A labor beutalás esetén kap valamilyen üzenetet az EESZT üzenet ablakban?

Igen, a kérdés jogos, elfelejtettem megírni. NEM kerül rá EESZT ID, nincs EESZT hibaüzenet SEM, szerintem el se jut addig.

Csaba

novogradecz
Monday, November 20, 2017 4:03:53 PM
Originally Posted by: Dr. Palicsek Zoltán 

Jövögetnek a Veszprémi Kórházból leletek. Én is találkoztam olyan esettel ahol a DÖR miatt nem jött, pedig nem tiltotta le.

Más: a veszprémi laborból .pdf-ben jönnek a leletek. Megnézhető, de egyéb feldolgozásra nem jó. Ezt nem lehet valahogy átalakítani?

Szia! Nem akarom a forumot terhelni ezzel, priviben felvehetnénk a kapcsolatot? Nekem tényleg semmilyen lelet nem jött még le az EESZT-ből...De a zirci szakrendelésről sem, nem csak a veszprémiből. Laborból nem hogy pdf, de nem is lát semmit. A laborkommunikáció viszont működik, de az fizetős továbbra is, mind a kommunikációs cég, mind az Infomix felé. Bíztam benne, hogy az EESZT szükségtelenné teszi... el tudnám költeni azt az összeget másra is.

Elérhetőségem: novogradecz kukac yahoo pont com (bocs, a spamrobotok miatt írom így, értelemszerűen ne így írd 🙂

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, November 20, 2017 4:23:59 PM
Originally Posted by: novogradecz 

Originally Posted by: Dr. Palicsek Zoltán 

Jövögetnek a Veszprémi Kórházból leletek. Én is találkoztam olyan esettel ahol a DÖR miatt nem jött, pedig nem tiltotta le.

Más: a veszprémi laborból .pdf-ben jönnek a leletek. Megnézhető, de egyéb feldolgozásra nem jó. Ezt nem lehet valahogy átalakítani?

Szia! Nem akarom a forumot terhelni ezzel, priviben felvehetnénk a kapcsolatot? Nekem tényleg semmilyen lelet nem jött még le az EESZT-ből...De a zirci szakrendelésről sem, nem csak a veszprémiből. Laborból nem hogy pdf, de nem is lát semmit. A laborkommunikáció viszont működik, de az fizetős továbbra is, mind a kommunikációs cég, mind az Infomix felé. Bíztam benne, hogy az EESZT szükségtelenné teszi... el tudnám költeni azt az összeget másra is.

Elérhetőségem: novogradecz kukac yahoo pont com (bocs, a spamrobotok miatt írom így, értelemszerűen ne így írd :)

Csak támogatom a privát kapcsolatok kialakítását- de jelezném, hogy úgy néz ki, megvan a probléma oka (nagy valószínűséggel). És ahogy az lenni szokott, első ránézésre nem sok köze van a látszathoz. Remélem hamarosan megoldódik, de jelentkezni fogok!

Hajnalné
Monday, November 20, 2017 4:32:42 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: novogradecz 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: novogradecz 

Originally Posted by: dr.Kovács József 

Próbáltam EHR dokumentumot lekérdezni olyan betegnek, aki papíron már hozta a friss leletét. Válasz: nincs lekérdezhető adat. EESZT üzenetablak: a lekérdezés a DÖR miatt nem teljes. Két betegnél is próbáltam és ugyanaz az eredmény. (Nem gondolom, hogy mindkét beteg digitálisan önrendelkezett!).

???

Én Veszprémi kórház vonzásában dolgozom. Akik november 1 óta megjelentek szakrendelésen, próbáltam lekérdezni a leletüket. Kivétel nélkül azt a hibát jelzi vissza, hogy DÖR miatt nem lekérdezhető. BIZTOSAN állíthatom, hegy egyikük sem tett ilyen DÖK nyilatkozatot!

Más: Veszprémi laborba nem megy fel az E Beutaló. Leellenőriztem, kód stimmel.

Tisztelettel: Novográdecz Csaba - Márkó, Bánd, Hárskút

Kedves Doktor Úr,

Esetleg - ha a beteg hozzájárulását adja - kérem próbálja meg a "Sürgős"jelzőt beállítani a kérdezéshez ( Ez jelzi, hogy a lekérdezésnél figyelmen kívül hagyja a DÖR-beli rendelkezéseket. Fontos: akár beteg kéri, akár szakmai indok alapján történik, az okát meg kell adni, s a betegdokumentációba egyértelműen kerüljön be a szakmai magyarázat, az Ön érdekében). Ezt az EESZT panelen a lekérdezés mellett találja.

Más (labor) :Jelezni kellene az AEEK-nak . Tegyük?

Újabb próbálkozás, BETEG KÉRÉSÉRE bepipáltam a Sürgős jelölőnégyzetet. Így már mutatta a szakrendelésen megjelenéseket. Megtekinteni azonban nem tudom (az alsó kék linken), a következő hibát adja: "Az objektumhivatkozás nincs beállítva semmilyen objektumpéldányon".

Ez inkább informatikai természetű hibának tűnik.

A labor lelete a páciensnek ÍGY SEM látszik! Tehát az fel sem került az EESZTbe valószínűleg! Egyébként akik csak laborban voltak (nov.1 óta), azoknál a lekérdezés eddig nem írt ki DÖR hibát, szimplán nem jön semmi (ez is aláhúzza, hogy az EESZTbe nem kerültek be). A régi, "fizetős" laborkommunikációm kapja az adatokat rendesen.

Nagyon szépen köszönöm! Most már remélem mi (informatikusok) tudunk ezzel az infóval továbbhaladni! A labor valóban egyértelmű, hogy nem (vagy nem mindegyik) lelet kerül feltöltésre. Még az lehet, hogy valamiért leálltak és utólag fogják felküldeni (utólag fel is kell hogy kerüljön!).

Esetleg megkérhetünk-e még egy orvos-felhasználónkat, akinél egy páciens engedélyezi egy letiltott (ámde a Térbe felküldött) dokumentum lekérdezését és megtekintését sürgősséggel? Igazából azt szeretnénk megtudni, hogy másnál is ez a hibaüzenet jön a linkre kattintva?? (akár visualIxdoki akár Ixnet). előre is köszönjük!

Csak az érthetőség kedvéért - nálunk a teszt környezetben jól működik, a "valós" Térhez viszont nekünk érthető módon nincs hozzáférésünk!

Nálunk is ugyan ez a helyzet. Nem tiltotta le és nem látszik a lelet. Sürgős bejelölve és azonnal letöltötte a labor leletet.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Monday, November 20, 2017 4:50:05 PM
Originally Posted by: Hajnalné 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: novogradecz 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: novogradecz 

Originally Posted by: dr.Kovács József 

Próbáltam EHR dokumentumot lekérdezni olyan betegnek, aki papíron már hozta a friss leletét. Válasz: nincs lekérdezhető adat. EESZT üzenetablak: a lekérdezés a DÖR miatt nem teljes. Két betegnél is próbáltam és ugyanaz az eredmény. (Nem gondolom, hogy mindkét beteg digitálisan önrendelkezett!).

???

Én Veszprémi kórház vonzásában dolgozom. Akik november 1 óta megjelentek szakrendelésen, próbáltam lekérdezni a leletüket. Kivétel nélkül azt a hibát jelzi vissza, hogy DÖR miatt nem lekérdezhető. BIZTOSAN állíthatom, hegy egyikük sem tett ilyen DÖK nyilatkozatot!

Más: Veszprémi laborba nem megy fel az E Beutaló. Leellenőriztem, kód stimmel.

Tisztelettel: Novográdecz Csaba - Márkó, Bánd, Hárskút

Kedves Doktor Úr,

Esetleg - ha a beteg hozzájárulását adja - kérem próbálja meg a "Sürgős"jelzőt beállítani a kérdezéshez ( Ez jelzi, hogy a lekérdezésnél figyelmen kívül hagyja a DÖR-beli rendelkezéseket. Fontos: akár beteg kéri, akár szakmai indok alapján történik, az okát meg kell adni, s a betegdokumentációba egyértelműen kerüljön be a szakmai magyarázat, az Ön érdekében). Ezt az EESZT panelen a lekérdezés mellett találja.

Más (labor) :Jelezni kellene az AEEK-nak . Tegyük?

Újabb próbálkozás, BETEG KÉRÉSÉRE bepipáltam a Sürgős jelölőnégyzetet. Így már mutatta a szakrendelésen megjelenéseket. Megtekinteni azonban nem tudom (az alsó kék linken), a következő hibát adja: "Az objektumhivatkozás nincs beállítva semmilyen objektumpéldányon".

Ez inkább informatikai természetű hibának tűnik.

A labor lelete a páciensnek ÍGY SEM látszik! Tehát az fel sem került az EESZTbe valószínűleg! Egyébként akik csak laborban voltak (nov.1 óta), azoknál a lekérdezés eddig nem írt ki DÖR hibát, szimplán nem jön semmi (ez is aláhúzza, hogy az EESZTbe nem kerültek be). A régi, "fizetős" laborkommunikációm kapja az adatokat rendesen.

Nagyon szépen köszönöm! Most már remélem mi (informatikusok) tudunk ezzel az infóval továbbhaladni! A labor valóban egyértelmű, hogy nem (vagy nem mindegyik) lelet kerül feltöltésre. Még az lehet, hogy valamiért leálltak és utólag fogják felküldeni (utólag fel is kell hogy kerüljön!).

Esetleg megkérhetünk-e még egy orvos-felhasználónkat, akinél egy páciens engedélyezi egy letiltott (ámde a Térbe felküldött) dokumentum lekérdezését és megtekintését sürgősséggel? Igazából azt szeretnénk megtudni, hogy másnál is ez a hibaüzenet jön a linkre kattintva?? (akár visualIxdoki akár Ixnet). előre is köszönjük!

Csak az érthetőség kedvéért - nálunk a teszt környezetben jól működik, a "valós" Térhez viszont nekünk érthető módon nincs hozzáférésünk!

Nálunk is ugyan ez a helyzet. Nem tiltotta le és nem látszik a lelet. Sürgős bejelölve és azonnal letöltötte a labor leletet.

Köszönöm!!! És a link jól működik? (A labor lelet PDF formátumban megnyitható ha rákattint a linkre??)

Users browsing this topic