Varga Sándor
Wednesday, December 6, 2017 8:26:14 AM
Originally Posted by: Dr. Zsólyomi Katalin 

Tisztelt Infomix!

A recepttörléssel kapcsolatban szeretnék segítséget kérni:

Előfordult, hogy fejléc nélküli (illetve az orvos adatait tartalmazó adatok helyett XXXXXXX... szerepelt, melyet utólag vettünk észre) receptre nyomtattunk, amely felkerült az e-térbe.

Mivel 3 havi, 3 db rp-t kapott a beteg az adott gyógyszerből, nem tudtuk eldönteni, melyiket töröljük, mert újat kellet írni.

A recepttörlési funkciónál a három azonos gyógyszer azonosítója ugyanaz. Tehát ez sem volt segítség.

Mindegy melyiket választom?

Másik kérdésem:

Ha útiköltség utalványt állítok ki, de beutalóra nincs szükség, nem kerülhetem ki a beutaló funkciót? Hiszen ilyenkor nem akarunk írni semmit a "beutalóra". Ez pedig felkerül az e-térbe.

Csak itt tudom rögzíteni az utalvány kiállítását?

Ugyanez a helyzet a betegszállító rögzítésére is?

Válaszukat, munkájukat köszönöm.

Üdvözlettel:

Dr. Zsólyomi Katalin

Kedves doktornő,

A recept törlésnél több havi felírás esetén is megjelenik a kiváltható és az ellátva dátum az adagolás után. Ez alapján beazonosítható, hogy a 2 vagy 3 vény közül melyik hanyadik. Amennyiben kekenyebb a recept törlés ablak, a szélét az egérrel megfogva nagyítható, vagy az alsó görgető sáv elhúzható, és a jobb szélén megtalálja ezeket az adatokat.

Az utiköltség utalványt beutalás nélkül, továbbküldéshez is tudja rögzíteni. Azért kell így, mert a B300-as jelentésben egy továbbküldéshez (beutaláshoz) van kötve ez az adat.

Az ellátás ablak jobb oldalán találja meg a Továbbküldés gombot, ezzel egy új fül nyílik meg az ellátáson. Itt tudja a továbbküldéseket a beutaláshoz hasonlóan adminisztrálni. Itt talál egy UKU UTK feliratú gombot is, amire kattintva a kiadott utalvány adatai megadhatók. Ha esetleg közben kiderül, hogy mégis szeretne beutalót is nyomtatni egy továbbküldéshez a ceruza ikonra kattintva a beírt adatokkal feltöltve nyílik meg a beutalás, vagy labor kérés.

Amikor a paciens legközelebb megjelenik a rendelőben, a továbbküldés gomb jobb szélén található kis "nyilacskára" kattintva a már kiadott utiköltség utalványok visszahozását lehet rögzíteni.


Varga Sándor
hegelydr
Wednesday, December 6, 2017 9:00:27 AM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: hegelydr 

Originally Posted by: hegelydr 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: hegelydr 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: hegelydr 

Originally Posted by: hegelydr 

Ma frissült 1.119.0-ra. Semmi nem lett jobb. Egyszer fut az ETÉR, egyszer nem. fagyogat, van, hogy elküldi a recepteket, majd nem nyomtatja ki. Eddig az EESZT-ablakot bezár gombbal be lehetett zárni, most ezt a lehetőséget nem is látom.

Így nem lehet betegellátást végezni!

A sorozat nyomtatásnál 3 helyett 1-et nyomtat, eldobja a SAML-t, teljesen katasztrófa, hogy ez most a program, vgay az e-felhő hibája, nem tudom, ma teljesen kaotikus.

most, 10:48-kor sokadik újra belépésre először lett stabil. De 8-tól rendelek, ez így rengeteg idő, probléma, lefagyás. 🤦

Az esetek döntő többségében már stabilan kell működni. Milyen Windows alatt fut a rendszer? Egygépes vagy hálózatos? Azt mit jelent, hogy 3 helyett 1-et nyomtat?

3 havi helyett csak 1 havit, hiába van beállítva, hogy 3 havit nyomtasson. Nincs hiba üzenet a berállítások-ellenőrzések fülön, és win

7 prof.

egyébként 10-15 percig volt stabil a rendszer, megint nem működik. Az EESZT ablakról meg eltünt a bezárás gomb! Direkt?

Doktor Úr,

Első körben kérem vegye ki a pipát az EESZT panelen az REC előtt - így nem küldi fel a recepteket. Ezután nézzük meg, hogy e nélkül stabilan működik-e a visualIxdoki. Valahogy ki kell derítsük mi okozza Önnél ezt a működést. A mégsem gomb a jogszabályi előírás miatt nem maradhatott .

Köszönöm. Holnap fogok érdemben válaszolni.

(Más:A délután az egyik patikában közölték, hogy az EESZT-s rövid vonalkódot nem bírják leolvasni a receptjeimről. Mondtam, hogy egy egyszerű okostelefonos vonalkód-olvasóval ellenőriztük és működött, ill. a többi gyógyszertár nem panaszkodott. Ez már ne legyen az én gondom.)

Ma eddig minden oké, szépen, hibátlanul működik.

Néha azonban gond van a szerveren lévő visualkomm futásával.

Napi rendszerességgel leáll a program működése "Alias not found" vagy "File used another user"

A munkaállomásokon nincs semmi hibaüzenet, csak nem megy a kommunikáció, amíg nem indítjuk újra a programot.

Ma eddig minden oké, szépen, hibátlanul működik. - végül kikapcsolta a REC funkciót, vagy azzal együtt szépen, hibátlanul működött?

A visualkomm-ot nem indítják véletlenül több helyről (esetleg valahol automatikusan beállításra került az indítása?). Van valami amihez köthető ennek a problémának a megjelenése (be-, vagy kikapcsolnak valamit, valaki bejelentkezik, vagy egy megadott funkció indítása)? Köszönöm szépen.

REC funkcióval együtt működött.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, December 6, 2017 9:42:01 AM
Originally Posted by: hegelydr 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: hegelydr 

Originally Posted by: hegelydr 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: hegelydr 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: hegelydr 

Originally Posted by: hegelydr 

Ma frissült 1.119.0-ra. Semmi nem lett jobb. Egyszer fut az ETÉR, egyszer nem. fagyogat, van, hogy elküldi a recepteket, majd nem nyomtatja ki. Eddig az EESZT-ablakot bezár gombbal be lehetett zárni, most ezt a lehetőséget nem is látom.

Így nem lehet betegellátást végezni!

A sorozat nyomtatásnál 3 helyett 1-et nyomtat, eldobja a SAML-t, teljesen katasztrófa, hogy ez most a program, vgay az e-felhő hibája, nem tudom, ma teljesen kaotikus.

most, 10:48-kor sokadik újra belépésre először lett stabil. De 8-tól rendelek, ez így rengeteg idő, probléma, lefagyás. 🤦

Az esetek döntő többségében már stabilan kell működni. Milyen Windows alatt fut a rendszer? Egygépes vagy hálózatos? Azt mit jelent, hogy 3 helyett 1-et nyomtat?

3 havi helyett csak 1 havit, hiába van beállítva, hogy 3 havit nyomtasson. Nincs hiba üzenet a berállítások-ellenőrzések fülön, és win

7 prof.

egyébként 10-15 percig volt stabil a rendszer, megint nem működik. Az EESZT ablakról meg eltünt a bezárás gomb! Direkt?

Doktor Úr,

Első körben kérem vegye ki a pipát az EESZT panelen az REC előtt - így nem küldi fel a recepteket. Ezután nézzük meg, hogy e nélkül stabilan működik-e a visualIxdoki. Valahogy ki kell derítsük mi okozza Önnél ezt a működést. A mégsem gomb a jogszabályi előírás miatt nem maradhatott .

Köszönöm. Holnap fogok érdemben válaszolni.

(Más:A délután az egyik patikában közölték, hogy az EESZT-s rövid vonalkódot nem bírják leolvasni a receptjeimről. Mondtam, hogy egy egyszerű okostelefonos vonalkód-olvasóval ellenőriztük és működött, ill. a többi gyógyszertár nem panaszkodott. Ez már ne legyen az én gondom.)

Ma eddig minden oké, szépen, hibátlanul működik.

Néha azonban gond van a szerveren lévő visualkomm futásával.

Napi rendszerességgel leáll a program működése "Alias not found" vagy "File used another user"

A munkaállomásokon nincs semmi hibaüzenet, csak nem megy a kommunikáció, amíg nem indítjuk újra a programot.

Ma eddig minden oké, szépen, hibátlanul működik. - végül kikapcsolta a REC funkciót, vagy azzal együtt szépen, hibátlanul működött?

A visualkomm-ot nem indítják véletlenül több helyről (esetleg valahol automatikusan beállításra került az indítása?). Van valami amihez köthető ennek a problémának a megjelenése (be-, vagy kikapcsolnak valamit, valaki bejelentkezik, vagy egy megadott funkció indítása)? Köszönöm szépen.

REC funkcióval együtt működött.

Akkor valóban a szerver oldal volt a ludas, ahogy többen is jelezték. A visualkomm-al kapcsolatban pedig jó lenne ha szűkítenénk a lehetséges okok körét- s ebben számítanánk az Önök tapasztalatára, hogy mihez köthető a hiba megjelenése!

misidoki
Wednesday, December 6, 2017 9:46:11 AM
Ma benne vagyunk az EESZT-be,de a receptre nem nyomtat felhős kódot, pedig azt írja ki, hogy felviszi.[azta]

Más: Miután nem tudtunk kilépni az EESZT panelből tegnap, rájöttünk, hogy nálunk a panelről hiányzik a jobb felső sarkos "Bezárás".gomb.[azta] Teendő?

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, December 6, 2017 9:54:04 AM
Originally Posted by: misidoki 

Ma benne vagyunk az EESZT-be,de a receptre nem nyomtat felhős kódot, pedig azt írja ki, hogy felviszi.[azta]

Más: Miután nem tudtunk kilépni az EESZT panelből tegnap, rájöttünk, hogy nálunk a panelről hiányzik a jobb felső sarkos "Bezárás".gomb.[azta] Teendő?

A jogszabály nem teszi lehetővé, hogy kikapcsolható legyen. A panelen viszont az egyes modulok kikapcsolhatók - ahogy a leírásban is jeleztük. Vényíráskor pontosan mi jelenik meg az üzenet-ablakban?

novogradecz
Wednesday, December 6, 2017 10:01:36 AM
Visualix 1.119.0 óta a lelet lekérdezés gyakorlatilag kivárhatatlanul lassú, vagy időtúllépés miatt nem valósul meg. A receptek feltöltése változatlan, 5-10 mp (szerintem ez is sok amúgy). Ami még érdekes, hogy a scannelés után is megnövekedett a várakozási idő (pörög a karika). Nem vagyok benne biztos, hogy a 119.0 verzió óta, vagy mióta van ez, de volt már jobb az EESZT működtetése során.
Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, December 6, 2017 10:06:40 AM
Originally Posted by: novogradecz 

Visualix 1.119.0 óta a lelet lekérdezés gyakorlatilag kivárhatatlanul lassú, vagy időtúllépés miatt nem valósul meg. A receptek feltöltése változatlan, 5-10 mp (szerintem ez is sok amúgy). Ami még érdekes, hogy a scannelés után is megnövekedett a várakozási idő (pörög a karika). Nem vagyok benne biztos, hogy a 119.0 verzió óta, vagy mióta van ez, de volt már jobb az EESZT működtetése során.

Most próbálja a lekérdezést ami időtúllépést jelez?

t-hedvig
Wednesday, December 6, 2017 10:43:48 AM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: novogradecz 

Visualix 1.119.0 óta a lelet lekérdezés gyakorlatilag kivárhatatlanul lassú, vagy időtúllépés miatt nem valósul meg. A receptek feltöltése változatlan, 5-10 mp (szerintem ez is sok amúgy). Ami még érdekes, hogy a scannelés után is megnövekedett a várakozási idő (pörög a karika). Nem vagyok benne biztos, hogy a 119.0 verzió óta, vagy mióta van ez, de volt már jobb az EESZT működtetése során.

Most próbálja a lekérdezést ami időtúllépést jelez?

Nálunk is időtúllépés miatt nem lehet leletet lekérdezni.

Az egész program végtelenül lassú, idegfeszítő. Minden nap a frissítés óta egyszer lefagy, mikor a beteggel való munka után Ok-t nyomna az ember. Az egész gépet újra kell indítani, ami negyed óra, mire újra elindul.

Eddig úgy szerettem az ixdokimat,de ez .......... miután eltűnt az EESZT panel bezáró gomb, így nem indítom el ez eTeret, és a boldog időkhöz hasonlóan lehet dolgozni.Kötelező ezt használni? A környező körzetekben a kollegák 70%-a még nem is csatlakozott, mi pedig már a nagy csalódáson is túl vagyunk.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, December 6, 2017 10:58:52 AM
Originally Posted by: t-hedvig 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: novogradecz 

Visualix 1.119.0 óta a lelet lekérdezés gyakorlatilag kivárhatatlanul lassú, vagy időtúllépés miatt nem valósul meg. A receptek feltöltése változatlan, 5-10 mp (szerintem ez is sok amúgy). Ami még érdekes, hogy a scannelés után is megnövekedett a várakozási idő (pörög a karika). Nem vagyok benne biztos, hogy a 119.0 verzió óta, vagy mióta van ez, de volt már jobb az EESZT működtetése során.

Most próbálja a lekérdezést ami időtúllépést jelez?

Nálunk is időtúllépés miatt nem lehet leletet lekérdezni.

Az egész program végtelenül lassú, idegfeszítő. Minden nap a frissítés óta egyszer lefagy, mikor a beteggel való munka után Ok-t nyomna az ember. Az egész gépet újra kell indítani, ami negyed óra, mire újra elindul.

Eddig úgy szerettem az ixdokimat,de ez .......... miután eltűnt az EESZT panel bezáró gomb, így nem indítom el ez eTeret, és a boldog időkhöz hasonlóan lehet dolgozni.Kötelező ezt használni? A környező körzetekben a kollegák 70%-a még nem is csatlakozott, mi pedig már a nagy csalódáson is túl vagyunk.

Jeleztük az AEEK felé, hogy megint lassulás van. Úgy tűnik vannak időszakok amikor gond nélkül működik, s van amikor jönnek a problémák. Most nehezíti a helyzetet, hogy a NEAK oldali szerver sem megbízhatóan működik napok óta. Mi is érezzük, hogy nehéz most nyugodtnak maradni.

misidoki
Wednesday, December 6, 2017 12:06:56 PM
Originally Posted by: misidoki 

Ma benne vagyunk az EESZT-be,de a receptre nem nyomtat felhős kódot, pedig azt írja ki, hogy felviszi.[azta]

Más: Miután nem tudtunk kilépni az EESZT panelből tegnap, rájöttünk, hogy nálunk a panelről hiányzik a jobb felső sarkos "Bezárás".gomb.[azta] Teendő?

Azt írja ki, hogy e/Recept nyomtatás,de mégsem e-receptet nyomtat/nincs rajta a kódcsík/, és utánanézve a lekérdzésnél kiderül,hogy nincs fent a felhőben

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, December 6, 2017 12:27:58 PM
Originally Posted by: misidoki 

Originally Posted by: misidoki 

Ma benne vagyunk az EESZT-be,de a receptre nem nyomtat felhős kódot, pedig azt írja ki, hogy felviszi.[azta]

Más: Miután nem tudtunk kilépni az EESZT panelből tegnap, rájöttünk, hogy nálunk a panelről hiányzik a jobb felső sarkos "Bezárás".gomb.[azta] Teendő?

Azt írja ki, hogy e/Recept nyomtatás,de mégsem e-receptet nyomtat/nincs rajta a kódcsík/, és utánanézve a lekérdzésnél kiderül,hogy nincs fent a felhőben

A rendszer beküldi a Térbe a receptet, de ha a Tér nem fogadja be valamiért, akkor automatikusan hagyományos vényt nyomtat (3. vonalkód nélkül). Többek jelzése alapján jelenleg sajnos megint lassú a szerver, így sok receptet elutasít (időtúllépés miatt). Ilyen esetben javaslom az EESZT ablakban lévő REC nyomógombot jelölje be- ami azt eredményezi, hogy amíg ez a beállítás marad érvényben, addig a visualIxdoki rendszer nem küldi fel a térbe a felírt receptet. Ezt olyan esetben és addig érdemes kikapcsolni amíg a szerver nem megfelelő működése miatt jelentősen lassulna a rendelés ideje.Az EESZT teljes kikapcsolását nem teszi lehetővé a jogszabály- s a felhasználóink érdekében megszüntettük ezt a lehetőséget.

novogradecz
Wednesday, December 6, 2017 12:44:10 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: t-hedvig 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: novogradecz 

Visualix 1.119.0 óta a lelet lekérdezés gyakorlatilag kivárhatatlanul lassú, vagy időtúllépés miatt nem valósul meg. A receptek feltöltése változatlan, 5-10 mp (szerintem ez is sok amúgy). Ami még érdekes, hogy a scannelés után is megnövekedett a várakozási idő (pörög a karika). Nem vagyok benne biztos, hogy a 119.0 verzió óta, vagy mióta van ez, de volt már jobb az EESZT működtetése során.

Most próbálja a lekérdezést ami időtúllépést jelez?

Nálunk is időtúllépés miatt nem lehet leletet lekérdezni.

Az egész program végtelenül lassú, idegfeszítő. Minden nap a frissítés óta egyszer lefagy, mikor a beteggel való munka után Ok-t nyomna az ember. Az egész gépet újra kell indítani, ami negyed óra, mire újra elindul.

Eddig úgy szerettem az ixdokimat,de ez .......... miután eltűnt az EESZT panel bezáró gomb, így nem indítom el ez eTeret, és a boldog időkhöz hasonlóan lehet dolgozni.Kötelező ezt használni? A környező körzetekben a kollegák 70%-a még nem is csatlakozott, mi pedig már a nagy csalódáson is túl vagyunk.

Jeleztük az AEEK felé, hogy megint lassulás van. Úgy tűnik vannak időszakok amikor gond nélkül működik, s van amikor jönnek a problémák. Most nehezíti a helyzetet, hogy a NEAK oldali szerver sem megbízhatóan működik napok óta. Mi is érezzük, hogy nehéz most nyugodtnak maradni.

Most már totál leállt, ki is lőttem, mert tényleg nehéz nyugodtan maradni 🙂

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, December 6, 2017 12:47:02 PM
Most kaptuk az alábbi értesítést az AEEK-tól:

Jelenleg a PROD éles rendszer nem működik, a hiba feltárása és a hibajavítás folyamatban van.

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, December 6, 2017 12:51:36 PM
Originally Posted by: novogradecz 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: t-hedvig 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: novogradecz 

Visualix 1.119.0 óta a lelet lekérdezés gyakorlatilag kivárhatatlanul lassú, vagy időtúllépés miatt nem valósul meg. A receptek feltöltése változatlan, 5-10 mp (szerintem ez is sok amúgy). Ami még érdekes, hogy a scannelés után is megnövekedett a várakozási idő (pörög a karika). Nem vagyok benne biztos, hogy a 119.0 verzió óta, vagy mióta van ez, de volt már jobb az EESZT működtetése során.

Most próbálja a lekérdezést ami időtúllépést jelez?

Nálunk is időtúllépés miatt nem lehet leletet lekérdezni.

Az egész program végtelenül lassú, idegfeszítő. Minden nap a frissítés óta egyszer lefagy, mikor a beteggel való munka után Ok-t nyomna az ember. Az egész gépet újra kell indítani, ami negyed óra, mire újra elindul.

Eddig úgy szerettem az ixdokimat,de ez .......... miután eltűnt az EESZT panel bezáró gomb, így nem indítom el ez eTeret, és a boldog időkhöz hasonlóan lehet dolgozni.Kötelező ezt használni? A környező körzetekben a kollegák 70%-a még nem is csatlakozott, mi pedig már a nagy csalódáson is túl vagyunk.

Jeleztük az AEEK felé, hogy megint lassulás van. Úgy tűnik vannak időszakok amikor gond nélkül működik, s van amikor jönnek a problémák. Most nehezíti a helyzetet, hogy a NEAK oldali szerver sem megbízhatóan működik napok óta. Mi is érezzük, hogy nehéz most nyugodtnak maradni.

Most már totál leállt, ki is lőttem, mert tényleg nehéz nyugodtan maradni :)

[sir]

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Wednesday, December 6, 2017 3:14:58 PM
EESZT-vel kapcsolatos AEEK értesítés:

A mai nap 12 óra 40 és 13 óra 15 között szolgáltatás kimaradás volt a rendszerben, most már üzemszerűen működik, köszönjük szépen a türelmüket!

dr.Kovács József
Wednesday, December 6, 2017 5:38:36 PM
Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: dr.Kovács József 

Visual 1.119.0, win7 home premium, 2 gépes minihálózat.

Továbbra is akadozik a program, olyan mintha nem észlelné az egér kattintást. A kiválasztott akció eltűnik, de nem történik semmi. A hozott leletek tárolása 10-15 másodperc lett, eddig 1-2 volt.

A receptírás gyorsult (REC párhuzamos bepipálva). Ma már le tudtam tölteni egy leletet a beteg anyagához...[nagyonok]

Mit ért azon, hogy a választott akció eltűnik, de nem történik semmi?

A hozott leletek tárolása alatt a térből letöltött leletekete érti, vagy az eddig megszokott módon érkező leletek tárolását?

Köszönjük a visszajelzést a recepttel kapcsolatban, a fejlesztők sokat dolgoztak rajta, hogy gyorsabb legyen.

Továbbra is akadozik a program futása. Már idegesítő.

A hozott leleteknél a scannelt leleteket értem. EESZT előtti időben ez nagyon rövid volt, gyakorlatilag katt. és a lelet tárolódott. Most katt. és kb. 10 másodpercig nem történik semmi, írni sem lehet az aktuális mezőbe.

Az EHR lekérdezés is lassú volt ma.

Példa az akadozásra: Kiválasztok egy beteget, előveszem a kartonját. Meg akarom nézni egy hozott leletét. Lekérdezés kis nyíl, hozott lelet menűpontra katt., visszacsukódik a hozott lelet menűgomb, de nem történik semmi. Ez 2x-3x egymás után és akkor valamiért a harmadik próbálkozásra elindul. Más akciónál, menűpontnál ugyanez a helyzet.

Kérés, kérdés: az EESZT lekérdezés megjelenítését (katalógus, receptek, stb.) lehetne strukturálni? Mondjuk ahhoz hasonlóan, mint a betegút lekérdezésnél volt. A válaszul kapott adatok rendezettek, csak másképpen kellene megjeleníteni.


dr.Kovács József
Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Thursday, December 7, 2017 8:28:26 AM
Originally Posted by: dr.Kovács József 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: dr.Kovács József 

Visual 1.119.0, win7 home premium, 2 gépes minihálózat.

Továbbra is akadozik a program, olyan mintha nem észlelné az egér kattintást. A kiválasztott akció eltűnik, de nem történik semmi. A hozott leletek tárolása 10-15 másodperc lett, eddig 1-2 volt.

A receptírás gyorsult (REC párhuzamos bepipálva). Ma már le tudtam tölteni egy leletet a beteg anyagához...[nagyonok]

Mit ért azon, hogy a választott akció eltűnik, de nem történik semmi?

A hozott leletek tárolása alatt a térből letöltött leletekete érti, vagy az eddig megszokott módon érkező leletek tárolását?

Köszönjük a visszajelzést a recepttel kapcsolatban, a fejlesztők sokat dolgoztak rajta, hogy gyorsabb legyen.

Továbbra is akadozik a program futása. Már idegesítő.

A hozott leleteknél a scannelt leleteket értem. EESZT előtti időben ez nagyon rövid volt, gyakorlatilag katt. és a lelet tárolódott. Most katt. és kb. 10 másodpercig nem történik semmi, írni sem lehet az aktuális mezőbe.

Az EHR lekérdezés is lassú volt ma.

Példa az akadozásra: Kiválasztok egy beteget, előveszem a kartonját. Meg akarom nézni egy hozott leletét. Lekérdezés kis nyíl, hozott lelet menűpontra katt., visszacsukódik a hozott lelet menűgomb, de nem történik semmi. Ez 2x-3x egymás után és akkor valamiért a harmadik próbálkozásra elindul. Más akciónál, menűpontnál ugyanez a helyzet.

Kérés, kérdés: az EESZT lekérdezés megjelenítését (katalógus, receptek, stb.) lehetne strukturálni? Mondjuk ahhoz hasonlóan, mint a betegút lekérdezésnél volt. A válaszul kapott adatok rendezettek, csak másképpen kellene megjeleníteni.

Igen, sajnos minden nagyon lassú volt, s ez hatással van az egész folyamatra. Köszönöm a részletes leírást, ez alapján nézzük! Jól emlékszem hogy Önnek Windows 7 van a gépen? Jelenleg igyekszünk a gyors, folyamatos rendelésre fókuszálni- ezért ezzel kapcsolatos kisebb nagyobb változások kerülnek be folyamatosan a verziókba, sokszor olyan is ami a felhasználónak ránézésre nem jelent változást, de pld. bizonyos operációs rendszerek esetén lekezel speciális problémás helyzeteket.

KKata
Thursday, December 7, 2017 9:59:00 AM
Nálunk is ez a helyzet,Windows 7 prof.

Panna
  • Panna
  • Haladó (Szint 7)
Thursday, December 7, 2017 10:12:27 AM
Nálunk is ez a helyzet, akkor észleli az egeret amikor kedve van, Windows 7.
Hajnalné
Thursday, December 7, 2017 11:00:02 AM
Kb. 1 órája folyamatosan KAT hiba van ( The request failed with HTTP status 404: Not found?) Nálunk van a hiba vagy központi?

Köszönöm

Varga Sándor
Thursday, December 7, 2017 11:24:08 AM
Originally Posted by: Hajnalné 

Kb. 1 órája folyamatosan KAT hiba van ( The request failed with HTTP status 404: Not found?) Nálunk van a hiba vagy központi?

Köszönöm

központi, némi késéssel, de kaptunk infót,

"Az eKAT modulszolgáltatás hangolásán dolgozunk,ezért a szolgáltatás elérésében problémákat észlelhetnek.

Amint az összes beállítással végeztünk, jelezni fogjuk.

Megértésüket köszönjük!"


Varga Sándor
DrMiklosl
Thursday, December 7, 2017 11:24:17 AM
Originally Posted by: Hajnalné 

Kb. 1 órája folyamatosan KAT hiba van ( The request failed with HTTP status 404: Not found?) Nálunk van a hiba vagy központi?

Köszönöm

Nálunk is.

hegelydr
Thursday, December 7, 2017 2:50:01 PM
Originally Posted by: Gabi 

Akkor valóban a szerver oldal volt a ludas, ahogy többen is jelezték. A visualkomm-al kapcsolatban pedig jó lenne ha szűkítenénk a lehetséges okok körét- s ebben számítanánk az Önök tapasztalatára, hogy mihez köthető a hiba megjelenése!

Csendes Gábor rendszergazda ezzel kapcsolatban írt Önöknek e-mailt.

novogradecz
Thursday, December 7, 2017 2:58:53 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: dr.Kovács József 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: dr.Kovács József 

Visual 1.119.0, win7 home premium, 2 gépes minihálózat.

Továbbra is akadozik a program, olyan mintha nem észlelné az egér kattintást. A kiválasztott akció eltűnik, de nem történik semmi. A hozott leletek tárolása 10-15 másodperc lett, eddig 1-2 volt.

A receptírás gyorsult (REC párhuzamos bepipálva). Ma már le tudtam tölteni egy leletet a beteg anyagához...[nagyonok]

Mit ért azon, hogy a választott akció eltűnik, de nem történik semmi?

A hozott leletek tárolása alatt a térből letöltött leletekete érti, vagy az eddig megszokott módon érkező leletek tárolását?

Köszönjük a visszajelzést a recepttel kapcsolatban, a fejlesztők sokat dolgoztak rajta, hogy gyorsabb legyen.

Továbbra is akadozik a program futása. Már idegesítő.

A hozott leleteknél a scannelt leleteket értem. EESZT előtti időben ez nagyon rövid volt, gyakorlatilag katt. és a lelet tárolódott. Most katt. és kb. 10 másodpercig nem történik semmi, írni sem lehet az aktuális mezőbe.

Az EHR lekérdezés is lassú volt ma.

Példa az akadozásra: Kiválasztok egy beteget, előveszem a kartonját. Meg akarom nézni egy hozott leletét. Lekérdezés kis nyíl, hozott lelet menűpontra katt., visszacsukódik a hozott lelet menűgomb, de nem történik semmi. Ez 2x-3x egymás után és akkor valamiért a harmadik próbálkozásra elindul. Más akciónál, menűpontnál ugyanez a helyzet.

Kérés, kérdés: az EESZT lekérdezés megjelenítését (katalógus, receptek, stb.) lehetne strukturálni? Mondjuk ahhoz hasonlóan, mint a betegút lekérdezésnél volt. A válaszul kapott adatok rendezettek, csak másképpen kellene megjeleníteni.

Igen, sajnos minden nagyon lassú volt, s ez hatással van az egész folyamatra. Köszönöm a részletes leírást, ez alapján nézzük! Jól emlékszem hogy Önnek Windows 7 van a gépen? Jelenleg igyekszünk a gyors, folyamatos rendelésre fókuszálni- ezért ezzel kapcsolatos kisebb nagyobb változások kerülnek be folyamatosan a verziókba, sokszor olyan is ami a felhasználónak ránézésre nem jelent változást, de pld. bizonyos operációs rendszerek esetén lekezel speciális problémás helyzeteket.

Nekem 8.1 van, és a helyzet tökéletesen ugyanez. 1.119.0 mellett. Bizonytalan egérkezelés, sokadik gombnyomásra reagálás, szkennelés után karikák nézegetése. És ami hab a tortán: amikor beírok valakit az előjegyzési naptárba, nem oda írja, amelyik időpontra kattintottam, hanem a mai nap elejére időpont nélkül. Ez roppant kínos, mert sorban kérhetjük az elnézéseket, hogy nem hívtuk be a megadott időpontban. Ha tiltja a törvény, ha nem, én úgy kilőttem ma is mint a huzat. Egyébként a legutolsó infóm szerint, amit a HAOSZ körlevélben tájékoztatott, január közepétől monitorozzák, esetlegesen szankcionálják, hogy ki használja. Azt gondolom, hogy erősen inkorrekt az, hogy akik próbálják (jogszerűen) használni a rendszert, azok szívnak csak, akik meg még rá sem kapcsolódtak (kb 70%), azok köszönik jól vannak.

Bocsánat, tényleg nehéz ilyenkor nyugudtnak maradni - ahogy írták előttem 🙂

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, December 8, 2017 8:17:57 AM
Originally Posted by: hegelydr 

Originally Posted by: Gabi 

Akkor valóban a szerver oldal volt a ludas, ahogy többen is jelezték. A visualkomm-al kapcsolatban pedig jó lenne ha szűkítenénk a lehetséges okok körét- s ebben számítanánk az Önök tapasztalatára, hogy mihez köthető a hiba megjelenése!

Csendes Gábor rendszergazda ezzel kapcsolatban írt Önöknek e-mailt.

Megkaptuk, köszönjük szépen!

novogradecz
Friday, December 8, 2017 12:29:19 PM
Originally Posted by: novogradecz 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: dr.Kovács József 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: dr.Kovács József 

Visual 1.119.0, win7 home premium, 2 gépes minihálózat.

Továbbra is akadozik a program, olyan mintha nem észlelné az egér kattintást. A kiválasztott akció eltűnik, de nem történik semmi. A hozott leletek tárolása 10-15 másodperc lett, eddig 1-2 volt.

A receptírás gyorsult (REC párhuzamos bepipálva). Ma már le tudtam tölteni egy leletet a beteg anyagához...[nagyonok]

Mit ért azon, hogy a választott akció eltűnik, de nem történik semmi?

A hozott leletek tárolása alatt a térből letöltött leletekete érti, vagy az eddig megszokott módon érkező leletek tárolását?

Köszönjük a visszajelzést a recepttel kapcsolatban, a fejlesztők sokat dolgoztak rajta, hogy gyorsabb legyen.

Továbbra is akadozik a program futása. Már idegesítő.

A hozott leleteknél a scannelt leleteket értem. EESZT előtti időben ez nagyon rövid volt, gyakorlatilag katt. és a lelet tárolódott. Most katt. és kb. 10 másodpercig nem történik semmi, írni sem lehet az aktuális mezőbe.

Az EHR lekérdezés is lassú volt ma.

Példa az akadozásra: Kiválasztok egy beteget, előveszem a kartonját. Meg akarom nézni egy hozott leletét. Lekérdezés kis nyíl, hozott lelet menűpontra katt., visszacsukódik a hozott lelet menűgomb, de nem történik semmi. Ez 2x-3x egymás után és akkor valamiért a harmadik próbálkozásra elindul. Más akciónál, menűpontnál ugyanez a helyzet.

Kérés, kérdés: az EESZT lekérdezés megjelenítését (katalógus, receptek, stb.) lehetne strukturálni? Mondjuk ahhoz hasonlóan, mint a betegút lekérdezésnél volt. A válaszul kapott adatok rendezettek, csak másképpen kellene megjeleníteni.

Igen, sajnos minden nagyon lassú volt, s ez hatással van az egész folyamatra. Köszönöm a részletes leírást, ez alapján nézzük! Jól emlékszem hogy Önnek Windows 7 van a gépen? Jelenleg igyekszünk a gyors, folyamatos rendelésre fókuszálni- ezért ezzel kapcsolatos kisebb nagyobb változások kerülnek be folyamatosan a verziókba, sokszor olyan is ami a felhasználónak ránézésre nem jelent változást, de pld. bizonyos operációs rendszerek esetén lekezel speciális problémás helyzeteket.

Nekem 8.1 van, és a helyzet tökéletesen ugyanez. 1.119.0 mellett. Bizonytalan egérkezelés, sokadik gombnyomásra reagálás, szkennelés után karikák nézegetése. És ami hab a tortán: amikor beírok valakit az előjegyzési naptárba, nem oda írja, amelyik időpontra kattintottam, hanem a mai nap elejére időpont nélkül. Ez roppant kínos, mert sorban kérhetjük az elnézéseket, hogy nem hívtuk be a megadott időpontban. Ha tiltja a törvény, ha nem, én úgy kilőttem ma is mint a huzat. Egyébként a legutolsó infóm szerint, amit a HAOSZ körlevélben tájékoztatott, január közepétől monitorozzák, esetlegesen szankcionálják, hogy ki használja. Azt gondolom, hogy erősen inkorrekt az, hogy akik próbálják (jogszerűen) használni a rendszert, azok szívnak csak, akik meg még rá sem kapcsolódtak (kb 70%), azok köszönik jól vannak.

Bocsánat, tényleg nehéz ilyenkor nyugudtnak maradni - ahogy írták előttem :)

Mai napi tapasztalat:

- egérke kicsit turbósabb, mindazzal együtt zavaróan lassan reagál

- az időpont beírás továbbra is bizonytalan, ha nem kékül ki az időpont sávja a kattintás után, és "naptárba+kilép" gombra kattintok, a bejegyzés az összes időpont elé kerül

- a szkennelés után az ok-ra kattintva kb 15 mp. cigiszünet

Köszönöm, ha valamiben tudnak segíteni, köszönet az eddigiekért is!

Gabi
  • Gabi
  • Veterán (Szint 20 - Max)
Friday, December 8, 2017 12:34:11 PM
Originally Posted by: novogradecz 

Originally Posted by: novogradecz 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: dr.Kovács József 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: dr.Kovács József 

Visual 1.119.0, win7 home premium, 2 gépes minihálózat.

Továbbra is akadozik a program, olyan mintha nem észlelné az egér kattintást. A kiválasztott akció eltűnik, de nem történik semmi. A hozott leletek tárolása 10-15 másodperc lett, eddig 1-2 volt.

A receptírás gyorsult (REC párhuzamos bepipálva). Ma már le tudtam tölteni egy leletet a beteg anyagához...[nagyonok]

Mit ért azon, hogy a választott akció eltűnik, de nem történik semmi?

A hozott leletek tárolása alatt a térből letöltött leletekete érti, vagy az eddig megszokott módon érkező leletek tárolását?

Köszönjük a visszajelzést a recepttel kapcsolatban, a fejlesztők sokat dolgoztak rajta, hogy gyorsabb legyen.

Továbbra is akadozik a program futása. Már idegesítő.

A hozott leleteknél a scannelt leleteket értem. EESZT előtti időben ez nagyon rövid volt, gyakorlatilag katt. és a lelet tárolódott. Most katt. és kb. 10 másodpercig nem történik semmi, írni sem lehet az aktuális mezőbe.

Az EHR lekérdezés is lassú volt ma.

Példa az akadozásra: Kiválasztok egy beteget, előveszem a kartonját. Meg akarom nézni egy hozott leletét. Lekérdezés kis nyíl, hozott lelet menűpontra katt., visszacsukódik a hozott lelet menűgomb, de nem történik semmi. Ez 2x-3x egymás után és akkor valamiért a harmadik próbálkozásra elindul. Más akciónál, menűpontnál ugyanez a helyzet.

Kérés, kérdés: az EESZT lekérdezés megjelenítését (katalógus, receptek, stb.) lehetne strukturálni? Mondjuk ahhoz hasonlóan, mint a betegút lekérdezésnél volt. A válaszul kapott adatok rendezettek, csak másképpen kellene megjeleníteni.

Igen, sajnos minden nagyon lassú volt, s ez hatással van az egész folyamatra. Köszönöm a részletes leírást, ez alapján nézzük! Jól emlékszem hogy Önnek Windows 7 van a gépen? Jelenleg igyekszünk a gyors, folyamatos rendelésre fókuszálni- ezért ezzel kapcsolatos kisebb nagyobb változások kerülnek be folyamatosan a verziókba, sokszor olyan is ami a felhasználónak ránézésre nem jelent változást, de pld. bizonyos operációs rendszerek esetén lekezel speciális problémás helyzeteket.

Nekem 8.1 van, és a helyzet tökéletesen ugyanez. 1.119.0 mellett. Bizonytalan egérkezelés, sokadik gombnyomásra reagálás, szkennelés után karikák nézegetése. És ami hab a tortán: amikor beírok valakit az előjegyzési naptárba, nem oda írja, amelyik időpontra kattintottam, hanem a mai nap elejére időpont nélkül. Ez roppant kínos, mert sorban kérhetjük az elnézéseket, hogy nem hívtuk be a megadott időpontban. Ha tiltja a törvény, ha nem, én úgy kilőttem ma is mint a huzat. Egyébként a legutolsó infóm szerint, amit a HAOSZ körlevélben tájékoztatott, január közepétől monitorozzák, esetlegesen szankcionálják, hogy ki használja. Azt gondolom, hogy erősen inkorrekt az, hogy akik próbálják (jogszerűen) használni a rendszert, azok szívnak csak, akik meg még rá sem kapcsolódtak (kb 70%), azok köszönik jól vannak.

Bocsánat, tényleg nehéz ilyenkor nyugudtnak maradni - ahogy írták előttem :)

Mai napi tapasztalat:

- egérke kicsit turbósabb, mindazzal együtt zavaróan lassan reagál

- az időpont beírás továbbra is bizonytalan, ha nem kékül ki az időpont sávja a kattintás után, és "naptárba+kilép" gombra kattintok, a bejegyzés az összes időpont elé kerül

- a szkennelés után az ok-ra kattintva kb 15 mp. cigiszünet

Köszönöm, ha valamiben tudnak segíteni, köszönet az eddigiekért is!

Rajta vagyunk.... 😕

Megkérhetem valamire? Nem tudom eddig hogy léptek be a háziorvosi rendszerbe. De ha orvosként, akkor most ki kellene próbálni asszisztensként belépni, orvosi e-szig-el, s így kipróbálni, hogy van-e valamilyen változás az Ön által jelzettek esetében!? Előre is köszönöm!

dr.Kovács József
Sunday, December 10, 2017 2:52:37 PM
Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: novogradecz 

Originally Posted by: novogradecz 

Originally Posted by: Gabi 

Originally Posted by: dr.Kovács József 

Originally Posted by: vargas 

Originally Posted by: dr.Kovács József 

Visual 1.119.0, win7 home premium, 2 gépes minihálózat.

Továbbra is akadozik a program, olyan mintha nem észlelné az egér kattintást. A kiválasztott akció eltűnik, de nem történik semmi. A hozott leletek tárolása 10-15 másodperc lett, eddig 1-2 volt.

A receptírás gyorsult (REC párhuzamos bepipálva). Ma már le tudtam tölteni egy leletet a beteg anyagához...[nagyonok]

Mit ért azon, hogy a választott akció eltűnik, de nem történik semmi?

A hozott leletek tárolása alatt a térből letöltött leletekete érti, vagy az eddig megszokott módon érkező leletek tárolását?

Köszönjük a visszajelzést a recepttel kapcsolatban, a fejlesztők sokat dolgoztak rajta, hogy gyorsabb legyen.

Továbbra is akadozik a program futása. Már idegesítő.

A hozott leleteknél a scannelt leleteket értem. EESZT előtti időben ez nagyon rövid volt, gyakorlatilag katt. és a lelet tárolódott. Most katt. és kb. 10 másodpercig nem történik semmi, írni sem lehet az aktuális mezőbe.

Az EHR lekérdezés is lassú volt ma.

Példa az akadozásra: Kiválasztok egy beteget, előveszem a kartonját. Meg akarom nézni egy hozott leletét. Lekérdezés kis nyíl, hozott lelet menűpontra katt., visszacsukódik a hozott lelet menűgomb, de nem történik semmi. Ez 2x-3x egymás után és akkor valamiért a harmadik próbálkozásra elindul. Más akciónál, menűpontnál ugyanez a helyzet.

Kérés, kérdés: az EESZT lekérdezés megjelenítését (katalógus, receptek, stb.) lehetne strukturálni? Mondjuk ahhoz hasonlóan, mint a betegút lekérdezésnél volt. A válaszul kapott adatok rendezettek, csak másképpen kellene megjeleníteni.

Igen, sajnos minden nagyon lassú volt, s ez hatással van az egész folyamatra. Köszönöm a részletes leírást, ez alapján nézzük! Jól emlékszem hogy Önnek Windows 7 van a gépen? Jelenleg igyekszünk a gyors, folyamatos rendelésre fókuszálni- ezért ezzel kapcsolatos kisebb nagyobb változások kerülnek be folyamatosan a verziókba, sokszor olyan is ami a felhasználónak ránézésre nem jelent változást, de pld. bizonyos operációs rendszerek esetén lekezel speciális problémás helyzeteket.

Nekem 8.1 van, és a helyzet tökéletesen ugyanez. 1.119.0 mellett. Bizonytalan egérkezelés, sokadik gombnyomásra reagálás, szkennelés után karikák nézegetése. És ami hab a tortán: amikor beírok valakit az előjegyzési naptárba, nem oda írja, amelyik időpontra kattintottam, hanem a mai nap elejére időpont nélkül. Ez roppant kínos, mert sorban kérhetjük az elnézéseket, hogy nem hívtuk be a megadott időpontban. Ha tiltja a törvény, ha nem, én úgy kilőttem ma is mint a huzat. Egyébként a legutolsó infóm szerint, amit a HAOSZ körlevélben tájékoztatott, január közepétől monitorozzák, esetlegesen szankcionálják, hogy ki használja. Azt gondolom, hogy erősen inkorrekt az, hogy akik próbálják (jogszerűen) használni a rendszert, azok szívnak csak, akik meg még rá sem kapcsolódtak (kb 70%), azok köszönik jól vannak.

Bocsánat, tényleg nehéz ilyenkor nyugudtnak maradni - ahogy írták előttem :)

Mai napi tapasztalat:

- egérke kicsit turbósabb, mindazzal együtt zavaróan lassan reagál

- az időpont beírás továbbra is bizonytalan, ha nem kékül ki az időpont sávja a kattintás után, és "naptárba+kilép" gombra kattintok, a bejegyzés az összes időpont elé kerül

- a szkennelés után az ok-ra kattintva kb 15 mp. cigiszünet

Köszönöm, ha valamiben tudnak segíteni, köszönet az eddigiekért is!

Rajta vagyunk.... 😕

Megkérhetem valamire? Nem tudom eddig hogy léptek be a háziorvosi rendszerbe. De ha orvosként, akkor most ki kellene próbálni asszisztensként belépni, orvosi e-szig-el, s így kipróbálni, hogy van-e valamilyen változás az Ön által jelzettek esetében!? Előre is köszönöm!

Rendben holnap kipróbálom. Egyébként már úgy is használtuk, ugyanilyen akadozó volt, a nővér gépen viszont nem lehetett szakorvosi javaslathoz kötött gyógyszereket felírni.

Szerintem az akadozás oka az EESZT, amely a háttérben fut és minden szempontból elsőbbséget élvez. Ha az EESZT csinál valamit, a többi funkció "alap" helyzetbe kerül. Pédául: az előjegyzési naptárban a kurzor a sor elejére áll, a szövegbeviteli mezőben szintén a sor elejére ugrik, és gondolom a hozott leletek tárolásánál is megakasztja a folyamatot.

Dec.8-án két különös hibám is keletkezett. Hozott laborlelet tárolása a fonyódi kommunikációs csatornán: a beírás dátuma dec.8., a lelet dátuma dec.6. Utána próbáltam valamiért ismét megnézni és nem találtam. 3x rögzítettem és továbbra sem volt meg. A rendelés végén megnéztem még egyszer a hozott leleteknél és szept.8-án találtam meg.???? Tehát a keresőmezőben szept.8-t kellett kijelölni a dec.8-án rögzített, dec.6-i lelet megtekintéséhez. Szept.8-án ott sem volt a beteg, nem csináltam vele semmit.

Más: scannelés (azt már "megszoktam", hogy lassú), nővér gépén receptírás folyamatban, én a fő gépen scanneltem egy több oldalas dokumentumot. Az első oldal után nem jelent meg a scannelés panel a többi oldal felviteléhez, hanem megállt az egész program. Rendesen bezárni semmit nem lehetett, tálcára tenni nem lehetett. Eszkökezelővel program leállítva. És láss csodát a scannelés ablak ott volt az asztalon legalul. Viszont ott sem lehetett bezárni és ismételt scannelés esetén foglalt eszközt jelzett. Az egész gépet le kellett állítani és újraindítani (10 perc). Lehet, hogy van valamilyen billentyű kombináció az "elfekvő" ablakok előcsalogatására? Miért került legalulra? EESZT!!!


dr.Kovács József
Dr.Molnár Emma
Monday, December 11, 2017 9:30:18 AM
Ma reggeli bekapcsolás óta nem tudjuk megnyitni az EESZT panelt . Az e-tér működik,receptnyomtatás és KAT rendben.Szeretnénk segítséget kérni.Köszönjük.
Varga Sándor
Monday, December 11, 2017 9:38:34 AM
Originally Posted by: Dr.Molnár Emma 

Ma reggeli bekapcsolás óta nem tudjuk megnyitni az EESZT panelt . Az e-tér működik,receptnyomtatás és KAT rendben.Szeretnénk segítséget kérni.Köszönjük.

Valószínűleg olyan helyen nyílik meg az EESZT ablak, ami kikerült a monitor megjelenítéséből.

Kérem indítsa el a Karbantartás / Tervező formátumok / Beállítások alaphelyzetbe menüpontot.

Válassza ki a saját praxisát a szervezetnél, és saját magát az orvosnál.

A lenti listából az eeszt-t, csak ez elé tegyen pipát!

Kattintson a Beállít gombra, majd a Kilép gombra.

Indítsa újra a visual Ixdokit.


Varga Sándor
Users browsing this topic